Tékozló Homár

Vajon miért nem kompenzál a DIGI?

2014.10.30. 15:31 | Homár Hilda | 39 komment

264.jpg

A kiegyensúlyozottság jegyében ezúttal a DIGI-t ütjük olvasónk bunkójával. Emberileg érthető, hogy kiakad azon, hogy pont neki, hűséges mindentelőfizetőnek jár a konkrét nagy semmi az akciós kosárból, szakmailag viszont mit is udvaroljon neki a cég, ha már  évekkel ezelőtt jól elkapták. A tapasztalatok szerint, ha az ember a hűség lejártával bejelenti, hogy szolgáltatót akar váltani, akkor általában sikerül a kedves ügyfél státuszába visszaverekednie magát. A nemszolgáltatás miatt viszont egész biztosan jár kompenzáció, bővebben erről itt olvashattok. 

Tisztelt Homár és Homár-olvasók!

"Szegény" Telekom itt annyi szidást kapott az utóbbi időben, gondoltam, az esélyegyenlőség jegyében most a DIGIn a sor.

Hosszú évek óta a DIGI előfizetői vagyunk, tulajdonképpen nem is volt velük soha semmi komolyabb probléma, azon kívül, hogy a régi ügyfél nem jó ügyfél, nem kap semmi kedvezményt. Valamikor három hete örömmel fedeztem fel a honlapjukon, hogy most a meglévő ügyfelek is köthetnek új hűségszerződést, elég komoly, kb. 30% kedvezménnyel. Legott telefont is ragadtam, hogy akkor mi erre befizetnénk. A vonal túlsó végén azonban az ügyfélszolgálatos nagyon gyorsan lehűtött, hogy csak akkor jár a kedvezmény, ha új szolgáltatást rendelek meg. Mivel nálunk már van TV, telefon és net, nincs mit megrendelni. Mit tehettünk, belenyugodtunk, hogy nem vagyunk elég jók a DIGInek.

Ám a DIGI bosszúja így sem került el: a következő napon elment a telefonvonal, amit még teljesen nyugodt hangvételben jelentettem be mind a netes felületen, mind pedig ismerősön keresztül, telefonon. Néhány óra múlva csörög a telefon, hogy akkor, ugye, mi is úgy látjuk, hogy most jó. Igen, persze, kulturált hangnemben köszönetnyilvánítás és elköszönés.

Pár nap múlva ismét nincs vonal. Nem is szaporítom tovább a szót, az azóta eltelt két és fél hétben immár hatodszor jelentjük be a hibát, van, hogy pár óra, de volt olyan is, hogy 5 teljes nap után javítják.

Az ötödik hibabejelentésben felvetettem, hogy esetleg valami kompenzációt, ha nyújtanának és végre megtalálnák a végleges megoldást, az talán üdvös lenne. Válaszra sem méltatták. Viszont, minden e-mailjükben felhívják a figyelmet, hogy várják a hibabejelentéseket a 1270-es telefonszámon...

Valakinek van esetleg ötlete, hogy a XXI. században hogyan lehet rávenni egy szolgáltatót, hogy a hónapról hónapra kifizetett szolgáltatásért nyújtson is szolgáltatást?

Üdvözlettel
egy naiv DIGI-ügyfél

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.10.30. 15:35:13

"Hosszú évek óta a DIGI előfizetői vagyunk"

Háppersze!!! :)

gelsystem 2014.10.30. 15:35:59

nabassza+............
csak második

rio.pete 2014.10.30. 15:37:31

A 1270-en nehezen éri el a kedves poszter a Digit, biztos, hogy jó számot hívott? :)

gelsystem 2014.10.30. 15:44:06

namost, akkor az ikjába lehet kutát vinni, vagy nem????
...a kuta jó!!!!
az ikeába nem tilos kutyát bevinni.....
végülis, az sem tilos, hogy a mikróban száríccsad fürdetés után!
pár darwin díjjas persze kipróbálta:):):)
.
a digihez akkor lehet vinni kutát, agyagy-e nem-e???
az FONTOS!!!!

ne olvasd el 2014.10.30. 15:49:48

gondolom a poszter ki lenne segítve ha a 200ft-os havidíjból elengednének időarányosan kb 40 Ft-t

gelsystem 2014.10.30. 15:50:31

hogy hozzá-brekeke a poszthoz:
meg kő rendelni a felnőttcsatorna csomagot 10.- forintért, mer ugye azt kivették, mikor a pornyóADÓ aktiválódott............:):):)
.
ja, persze, nem mered, mi????
Hagyjuk a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának, mi????
áááááááááááá bazzzz

nem mindegy??? 2014.10.30. 16:13:00

Sajnálom a posztolót (de lehet ezúttal jobban szegény ügyfélszolgálatost)....Vodafone ügyfélszolgálatán (1270) jelenti be a DIGI szolgáltató problémáját (1272)....No comment.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.30. 16:53:17

"Valakinek van esetleg ötlete, hogy a XXI. században hogyan lehet rávenni egy szolgáltatót, hogy a hónapról hónapra kifizetett szolgáltatásért nyújtson is szolgáltatást?"

Ügyvéddel, Hírközlési Felügyelettel, Fogyasztóvédelemmel.

Persze hogy leszarják hogy elmész, mert , mert a természetes kartellben miatt a konkurrencia is ugyanilyen tapló az ügyfelekkel, és onnan ugyanannyian jönnek, mint amennyi elmegy. Ráadásul ugyanazt a tahóságot a Digótól kapod a legolcsóbban.

brand_boy 2014.10.30. 17:05:08

Én visszatérnék a tcomhoz: nem akarom bőlére ereszteni, meg miegymás, sőt elmondani sem, mert most tárgyalok hollywoodi producerekkel, hátha megveszik a screenplayt(vagy legalább Andy apánk). Csak a műfaja kérdéses: melodráma happyenddel, vagy alternative endinggekkel ilyen vérfürdős zombiterrroros.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.10.30. 17:45:08

Az ukrán haverokkal köll fölvenni a kapcsolatot, azok tudnak ilyen problémát rendezni korrekten!4!!!

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2014.10.30. 18:52:11

Netezzél baszki 10 percet vidéki ADSL-lel ami a névleges 10 megabit helyett csak max 4-et tud, felfele fel megabitet se, és mindezt kb. 2x annyiért mint, amit a diginek fizetsz TV-vel együtt!!! Kussolnál utána....

ancsika 2014.10.30. 19:05:21

posztoló fasz, tételesen miért:

1. Az emlegetett akciót már egyszer megkapta, mint minden digi ügyfél, mikor ügyféllé vált (hacsak nem felvásárlás áldozatai lettek, de akkor ezt gondolom kifejtette volna)

2. a Digi listaárai kedvezőbbek a többi nyomorult szolgáltatónál

3. ha elégedetlen a szolgáltatással mivel nincs hűségidő így akár fel is mondhatja a szerződést és ballaghat a másikhoz, tessék hajrá

4. az ászf-ben van egy rendelkezésre állási idő ez pl net esetében 99% lakossági ügyfélnél, s ez bizony azt takarja, hogy 3.65 napig (87.6 óráig) ha nincs internet akkor nem jár semmilyen kompenzáció (mivel a telefon is a netes kábelen jön valószínűleg arra is kb ez a rendelkezésre állási idő van az ászf-ben)

5. ha bizonyíthatóan ezen az időn túl vannak akkor jár a kárpótlás a 200ft-os havidíjból időarányosan (van valami szorzó is ha minden igaz..) gazdag leszel az biztos...

egyéb kérdés?!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.10.30. 19:55:50

@ancsika:
A poszt tolót tilos szidni a zúj homáron, mer azé bannolás jár.
Sajnálni szabad, má csak azér is, mer kevés észt kapott.
Ezek az új hírek.

gabors 2014.10.30. 20:39:58

Nagyon sajnalom a poszt-tolo(kat)

"Hosszú évek óta a DIGI elofizetoi vagyunk"

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.30. 20:44:06

@gabors: Te én is. De semmi bajom nincs velük. Olcsóbb mindennél, működik...
Kértek 200Ft a vezetékes telóért, lemondtam :D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.10.30. 20:46:53

@gabors:
Naon jól teszed!
Én mélységessen eggyet értek veled!
Most el is megyek zokogni a sarokba!!4!!

Atörökk 2014.10.30. 20:50:35

Mennyél át az Úpöcéhez! Lúúúúúzer!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.10.30. 20:56:15

@atörökk:
Te, a zasszonyt hun tartod újabban?
Mer ide baszik írni.
Csak nem a Digi székházába zártad be?

gabors 2014.10.30. 21:17:07

@ColT: En az Optimum-nal vagyok. Meg vagyok elegedve nem akarnak semmivel sem atbaszni.

Mikor valamiert inter-NYet volt kijottek szombaton de 11:00 korul mert mi dolgozunk hetkoznap es csak a hetvegen ertunk ra. Fiatal csako szoszmotolt egy darabig kicserelt egy par elosztot csatlakozot meg az oszlopra is felmaszot bemerni onnan is ... de megoldotta es azota is mukszik minden rendesen.

Mikor digitalis TV-t vettunk akkor egyszeruen bevittuk az analog "kabeldobozt" es adtak helyette digitalisat (ki is kuldtek volna de az par nap meg akkor is vissza kellett volna kuldeni a regit postan ami majdnem olyan messze van) de igy megvolt 20 perc alatt oda-vissza ut plusz bedugdosni a vezetekeket (mindenfele kabelt adtak pluszba)

igaz nem olcso ... es csak par szaz csatorna van TV-n alapbol

tovabbra is nagyon sajnalom a poszt-tolokat a Digi huseguk miatt...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.30. 21:22:28

@gabors: Nálam hűség nincs, amint lenne olcsóbb, gyorsabb (bár azt minek, így is bőven jó), váltok :D

FDToth 2014.10.30. 22:53:25

Egyszeru a keplet: ha nem vagy elegedett a szolgaltatassal es nem komoenzalnak, akkor nem a teljes szamlaosszeget fizeted ki, majd irsz egy levelet h a nem megfelelo szolgaltatas miatt uzeltpolitikai okokbol engedjek, mert ha nem, akkor nfh, bekelteto, homar, stb. Es az tobbe kerul majd nekik, mint ha jovairnak nehany ezret. Nekem bevalt mar, kb egy ev alatt jo par tizezret sikerul igy 'visszakapnom'.

Aureliano Buendía 2014.10.30. 23:09:46

Szerintem mondjad fel az összes szolgáltatást, szerződj a mindigtévé alapcsomagjára, és kezd el könyveket olvasni, személyesen beszélgetni az ismerőseiddel/barátaiddal

ez utóbbi évezredek óta működik

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.31. 00:20:36

Szájer József: „Azt állítani, ami itt az elmúlt napokban elhangzott, hogy az internetadó az internetezés elleni támadás, az butaság, mert akkor az, hogy nem ingyen kapjuk az élelmiszert, az az evés szabadsága elleni támadás."

nol.hu/gazdasag/a-fidesz-leszalamizna-az-internetes-iparagat-1495493

Atörökk 2014.10.31. 08:42:04

Nagyon sajnálom a posztolót.

Csimpi csumpi 2014.10.31. 08:47:51

Szarok a farmra bazdmeg

joska61 2014.10.31. 09:06:16

Általában a szerződésben soha nincs 100%-ra írva a rendelkezésre állás. Most számoljuk akkor ki, hogy pár napnyi telefon szakadozás hány százaléka az egész éves szolgáltatásnak. Általában (ha tárgyilagosak akarunk lenni, akkor jogosan) erre hivatkozva tagadják meg a kompenzációt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.31. 09:08:19

@joska61: Kivéve ha nem. Volt már itt is aki megkötbérezte a T-t, és elég sokszor lehet is.
100% SLA úgysem létezik, de az otthoni előfizetések alacsonyabb rendelkezésre állását is túllépi néha a szolgáltató, csak nem ismerik el.

joska61 2014.10.31. 09:13:29

@ColT: Bizonyára. Szerencsés eset volt, valamint nem ismerem minden szolgáltató szerződéseit, szokásait. Digit, T-t (amikor még nem volt T), meg az invitelt már próbáltam.

joska141 2014.10.31. 09:34:54

Valószínűleg azért írja a Digi, hogy:

"várják a hibabejelentéseket a 1270-es telefonszámon...", mert az a Vodafone ügyfélszolgálati telefonszáma.

Egyéves Önkéntes 2014.10.31. 14:32:48

Jó játék a DIGI,
nem fizettük mi ki,
ezért ideges az igi
Jó játék a DIGI!

gabors 2014.10.31. 15:28:14

@atpijkamo: ez egy tokeletes analogia csak szajer azt felejtette el (veletlenul??) hogy NEM INGYEN van az internet !!!

Ja vezetes kozben halgatttam a BBC hireket ahol Orban azt mondta "We are not communist" WTF ???? A tobbit lekevertek ... gondolom hasonloan fenkolt es ertelmes magyarazatot adott .... hogy az okos otletelsukre tobben mentek utcara mint amennyien barmelyik ellenzeki part meg tudott eddig mozditani ... (erre lehet mondani ugyes.. )

lutria 2014.10.31. 18:47:46

Tegnap 13 óra környékén megszakadt nálunk a Digi telefon és internet szolgáltatás(miután Digi szerelők jártak a házban...),ma 11 körül bejelentettem a telefonos ügyfélszolgálaton,a kezelő látta is a telefon üzemzavart a számítógépén(de miért csak akkor ha én szólok neki?)de az internet zavart nem,szerinte az én gépemben/routeremben lehet a hiba.Miután sokáig csesztettem a gépet és nem találtam hibát és már lemondtam róla,érdekes módon egyszerre javult meg a telefon és internet tehát mégis minden az ő oldalukon volt hibás...

Tomasz_a_gozmozdony 2014.10.31. 20:26:29

Miert nem mesz at a trekomhoz, ket ev huseggel adnak duplaert fele olyan szart.

Trunkel 2014.11.04. 14:05:01

Azért tegyük a kezünket a szívünkre és valljuk be őszintén, hogy ha a DIGI a Vodánál bejelentett hibát sorozatban mégiscsak elhárítja, akkor azért mégiscsak nagyon tudnak ott valamit. Az ilyen ügyfélszolgálatot kitüntetném.
süti beállítások módosítása