Abszolút el tudom képzelni, hogy Pesterzsébeten az uszodában ki van téve a pályabeosztás, és az ott dolgozóknak egyértelmű az alapján, hogy délután 5-kor nem érdemes gyerekkel odamenni, de könyörgöm, ezek a táblák elsősorban nem nekik vannak kitalálva. Tényleg olyan nehéz lett volna a pénztárban tájékoztatni az apukát a benti helyzetről?
Tisztelt Cím!
Az esetemmel szeretném felhívni mások figyelmét is, hogy hasonló eset nem essen meg velünk.
Őszi szünetben gondoltam lemegyünk a pesterzsébeti uszodába. A 7 éves kisfiam nagyon örült ennek, mert hetente jár úszni tanulni és imádja a vizet. 17 órakor mentünk be, mert 3 óra amúgy is elegendő és egy picit olcsóbb a jegy. A pénztárnál kértem egy felnőtt és gyermek jegyet. 2050 Ft volt összesen.
Átöltöztünk és nagy reménnyel elindult a fiam a gyermek medencéhez. Ott azzal szembesültünk, hogy gyermekek sokasága tanul úszni. Kérdeztem az egyik oktatót, hogy mikor mehetünk be mi is vagy bemehetünk-e esetleg a 2 szélső, szabad pálya egyikére.Tájékoztatott, hogy 17 óra 45-kor vége az edzésnek. Mondtam a fiamnak, hogy akkor addig menjünk, úszunk a nagy medencében. Ennyi idő alatt legalább egy kicsit lefárasztom.
17 óra 50-kor meglepetésemre egy újabb úszásoktatás kezdődött. Az oktató srác oda jött hozzám, és mondta, hogy őt nem zavarja, ha a szabad pályára megyünk, de beszéljem meg az úszómesterekkel, mert Ők nem fogják megengedni.
Tanácsára odamentem és jeleztem. A Hölgy szerint ez TILOS! Mondtam, hogy megértem, de a helyemben mennyire lenne boldog attól, hogy kifizetett 2050Ft-ot a semmiért? Szerinte tájékozódnom kellett volna az interneten, mert ősztől nyárig minden délután foglalt a pálya. Mondtam, hogy az tök jó, mert akkor ki is írhatnák, hogy gyermekjegyet hétköznap délután ne vegyenek. A nagy medencébe hamar elfárad egy kisgyerek, így ablakon dobtam ki ezt a pénzt. Ő ezzel nem tud mit kezdeni, szerinte tájékoztatták a fali táblán az úszni vágyókat, és egyedi a problémám, mert más nem jelezte eddig.
A csalódott fiammal átöltöztünk. A pénztárnál elkértem a Vásárlók Könyvét, hogy beírjam, nem vagyok elégedett a szolgáltatással, mert nem tájékoztattak arról, hogy csak este 7 után szabad a medence. A Vásárlók könyve betelt, nem volt hitelesítve jegyző által, és az elején volt egy cuki post it, amin az állt, hogy "Csak emailcím esetén tudunk válaszolni a beírásokra!" és egy olvashatatlan szignó:)
Mondtam a pénztáros hölgynek, hogy kellene egy hitelesített, amibe van hely a beírásomnak, mert egy külön A4-es papír nem megfelelő erre, ahogy az utolsó panaszosok egyike tette ugyanezen okok miatt. Fél óra alatt sikerült egy üreset hozni, ami nem volt hitelesítve. Mondtam, hogy ha a pénztárnál szólnának, hogy ne vegyek jegyet a gyereknek, mert foglalt a medence akkor sok problémát megoldana. Erre mutatta, hogy ki van rakva, tájékozódjon a vendég az információs táblán a pályabeosztás miatt. Jeleztem, hogy 4-5 fali tábla van és nem látom, hogy melyiken kellene. Mondta, hogy nem tud mit tenni, jelezzem a Főnökének, aki holnap lesz.
Mondtam, hogy fogom is a megfelelő fórumokon, mert egy olyan hely, ahol szolgáltatást nyújtanak nem veheti semmibe a fizető vendég jelzéseit. Ha eddig ennyien jelezték a problémát, akkor miért nem tájékoztatják rendesen a vendégeket? Válasz az volt, hogy nem az Ő feladata.
Nem tudom ki hogy van vele, de szeretném, ha más nem járna így, mint Mi, ezért is írtam ezen a fórumon is.
Köszönettel:
Sanyi
gelsystem 2014.11.20. 09:41:33
baszott hosszi ez is...
cipőt kicserélték má???
Trunkel 2014.11.20. 09:43:17
Aztán most megyek olvasni.
gelsystem 2014.11.20. 09:47:01
1. nem egyedi eset, is alsóbivalybasznádfalván -dunaújváros- szintén ez van!
2. az önkormányzatnál a fogyvéd-hivatal harapni fog a nem hitelesített panaszkönyvre
3. a panasztétel feltételeit nem a szolgáltató határozza meg, hanem törvény írja elő, ezé külön fogják őket análisan inzultálni....
.
most egyenlőre több nem jut az eszembe, kéEm-katcsóLLYa-ki!
Trunkel 2014.11.20. 09:47:39
Sanyi nagyon tudatos vásárló, szerintem volt már egyéb afférja is máshol.
Ezzel együtt az uszoda kapja be a brét!
gelsystem 2014.11.20. 09:53:30
önkormányzatnál kell lennie egy dokumentációnak, amibe a közigazgatási területre kiadott összes vásárlók könyve be van vezetve dátum, pontos oldalszámok szerint...............
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.20. 09:55:25
A panaszkönyv hitelesítetlensége tényleg gáz.
A pénztárnál ettől még persze tényleg lehetne tájékoztatni, de a net is erre való, ahogy mondtzák a postolónak.
Illetve az is elég gáz, hogy ha van szabad pálya, miért nem engedik be oda a többi vendéget?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.20. 09:59:26
gelsystem 2014.11.20. 10:01:12
Attila F 2014.11.20. 10:02:38
A pénztárosnak viszont tényleg csak szívességből kell tájékoztatnia, hogy épp olyan szolgáltatásra adott el jegyet, amit lényegében nem lehet igénybe venni.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.20. 10:07:09
A táblák meg ott vannak az uszodában. Ha odamegy az ember, LÁTJA.
Fasz tudja, meg szoktam nézni, ami a környezetemben van, így általában az ilyen tábla jellegű dolgokat is, és ha oda van valami írva, elolvasom.
Amúgy nem mondtam hogy az uszodának nem kellett volna tájékoztatnia. Illetve ki tudja, lehet az úszásoktatásra is kell jegy, szóval ilyen esetben honnan tudja az uszoda, mire veszed?
joska61 2014.11.20. 10:09:29
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.20. 10:12:13
" Persze, nagyon életszerű, hogy elkezded böngészni a táblákon a kesze-kusza papírtengert"
Az a gond, hogy tényleg nem olvasnak az emberek semmit, hiába van kiírva.
Ha meg nincs kiírva, akkor az a baj.
Ettől függetlenül a poszter panasza jogos, a pénztáros szólhatott volna - de tényleg arról van szó, hogy tessék elolvasni a táblákat.
Szóval @ColT: -nak igaza van.
Attila F 2014.11.20. 10:13:10
Persze, mentsük fel az uszodát, legyünk megértőek, hadd folytassák ezt a kimagasló szolgáltatási színvonalat.
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.20. 10:19:43
"papírfecnit, amit kiraknak 30 másik társaságában"
Papírfecniről nincs szó a levélben :)
Arról se, hogy harminc másik is lenne :)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.20. 10:20:36
Információs tábla azért eléggé olyan dolgokkal szokott tele lenni, amiket érdemes megnézni. Általában oda is van írva, hogy az egy információs tábla.
A másik, hogy "nem érti". Figyu, ez a pályabeosztás :
www.esmtkuszoda-pesterzsebet.hu/index.php/palyabeosztas
Ha ezt nem érti...
Nem mondtam hogy mentsük fel, sem azt hogy kimagasló szolgáltatás. Csak hogy a poszter úgy puffog, hogy a kint levő pélyabeosztást nem nézte meg. Ha mindenki más meg tudja, akkor nem a pályabeosztás a hibás szerintem.
Attila F 2014.11.20. 10:22:17
Sajnos minden embernek joga van figyelmetlen vagy akár hülye fogyasztónak lennie, viszont ebben az esetben sem lehet átverni.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.20. 10:24:51
Serivor 2014.11.20. 10:26:43
A jegyvásárlás egy szerződés, szerződünk arra, hogy én fizetek, és ezért úszhatok. Ha nem engednek úszni, akkor nem teljesítik a szerződést.
Ha ötkor veszem meg a jegyet, akkor arra szerződünk, hogy öttől zárásig folyamatosan úszhatok.
Egyébként a színházak erre a helyzetre már kitalálták a megoldást: a pénztárban kitesznek egy "Telt ház" táblát, még csak ott se kell lennie a pénztárosnak. Csak persze így nem lehet meglopni a vevőket.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.20. 10:31:05
BAZZ! A rohadék Tükebusz meg a BKV is azt teszi!
" Ki van rakva 5-6 tábla, és ha fejben összerakod a keresztreferenciákat, akkor talán rájössz valami lényegesre - ugye ezt te sem gondolod komolyan."
keresztreferenciákat egy pályabeosztásnál?
Megnézted amit linkeltem? Sztem az van ott is kirakva.
"a pénztárban kitesznek egy "Telt ház" táblát, "
EGY SZOLGÁLTATÓ CSAK NE AKARJON TÁBLÁKON ÜZENGETNI!!!
Amúgy az uszodában nem volt telt ház, mert voltak szabad medencék. Az igaz, hogy érdemes lenne tisztázni, hogy oktatás alatt a szabad pályákat lehet-e használni, és erről tájékoztatni a vendégeket.
Bár ki tudja, értenék-e.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.20. 10:33:13
Mert olyan marha bonyolult, hogy az adott számú járat ebből a megállóból mikor indul, és oda vannak írva a következő megállók is.
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.20. 10:34:30
"Sajnos minden embernek joga van figyelmetlen vagy akár hülye fogyasztónak lennie"
Ahogy te is írod: sajnos.
Én meg azt szoktam mondani erre: igen, joga van minden embernek - de muszáj mindig élni ezzel a joggal? :)
"viszont ebben az esetben sem lehet átverni."
Ilyen nem is történt. Az uszoda nem verte át, csak úgy gondolta, hogy nem kell MÉG EGYSZER tájékoztatnia az ügyfelet, hiszen a tájékoztatás már megtörtént. Ebben pedig tévedett.
Itt jegyzem meg, hogy nem ritkán fordul elő, hogy közlik az ügyféllel szóban is azt, ami ki van írva, az meg felhorkan, hogy "láttam, hogy ki van írva, nem vagyok hülye, hogy mindent kétszer kelljen elmondani!"...
Nyilván a fő kérdés itt is az, hogy gondolhatta-e a pénztáros, hogy a poszter a lefoglalt medencét használó csoport része-e.
Illetve gondolhatta-e azt is, hogy a poszter eleve a nagy medencébe akarja vinni a gyerekét - mint ahogy oda is vitte.
Mellesleg: "A pénztárnál kértem egy felnőtt és gyermek jegyet. 2050 Ft volt összesen" majd "kifizetett 2050Ft-ot a semmiért?"
A saját jegyét nem a "semmiért vette" meg....
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.20. 10:35:29
"Egy szolgáltató ne akarjon táblákon üzengetni."
hanem? Mondjon el mindent szóban mindenkinek? :)
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.20. 10:40:42
Az az alkotmány, abba te nem írhacc, abba csak a széjerjózsi firkálhat unalmában.
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2014.11.20. 10:40:46
"Amúgy az uszodában nem volt telt ház, mert voltak szabad medencék. Az igaz, hogy érdemes lenne tisztázni, hogy oktatás alatt a szabad pályákat lehet-e használni, és erről tájékoztatni a vendégeket."
Odaírnák azt is egy táblára, amit aztán senki nem olvasna :).
- Ki volt írva, hogy úszás oktatás van, foglalt a medence
- Be tudtak menni és tudtak úszni
Ezek után én végképp nem értem mi a probléma. A pénztáros néni sem gondolatolvasó, attól, hogy egy gyerek kicsi, tudhat a nagy medencében úszni (ahogy tudott is), ha meg mindenkit a pályák/medencék foglaltságával traktálna a bejáratnál, az lenne a baj.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.20. 10:43:05
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.20. 10:44:20
Mondjuk ha ki van írva, akkor azért alapszinten tájékoztatva van. Mondjuk azért az elég gáz, hogy az oktató sincs tisztában az uszodai rendtartással, már hogy az úszómesterek mit engednek. Azt illett volna, hogy ő is meg tudja mondani, hogy bemehet-e a szabad pályára úszni a gyerek.
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.20. 10:45:19
Gondolom a poszter is mérges lenne, ha - tegyük fel - nem tudna kiállni a kocsijával a saját garázsából, mert valaki odaparkolt, és hiába mutogatná a táblát, hogy "Garázskijárat, kérjük szabadon hagyni", azt válaszolná az illető, hogy "annyi tábla van errefelé, nehogymá olvasgassam ezeket"...
Vagy amikor ki van írva a postaládára, hogy "nem kérünk reklámanyagot" - aztán mégis tele van tömve, és a rajtakapott kihordónak van pofája azt állítani, hogy ő NEM LÁTTA ezt feliratot...
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2014.11.20. 10:48:30
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2014.11.20. 10:50:53
- Nem látta a táblát?
- Dehogynem
- És mis volt rajta?
- Ez a ház eladó
Attila F 2014.11.20. 10:54:30
Én nem látom be, miért kéne megértőnek lenni, amikor ez az uszoda a nyilvánvaló minimumot hozta egy papír kicseszésével, de a pénztárosnak már derogált egy kérdéssel tisztázni a helyzetet.
Ha jól értem a gondolatmenetet, akkor azt a boltot is felmentenéd, amelyik kiírja egy papírra a bejáratnál, hogy "minden ötödik vevőt kérdés nélkül legyilkoljuk, hacsak bem jelzi előre, hogy ezt a szolgáltatást nem kéri". Hiszen ők tájékoztatták a vevőket, aki nem olvassa el, az pusztuljon. MÉG EGYSZER már nem kell tájékoztatni a vevőket, hiszen a papír világos volt.
Sarkítottam, igen.
Attila F 2014.11.20. 10:57:19
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.20. 11:04:26
"Sajnos ennek a cégeket, szolgáltatókat felmentő magatartásnak a következménye, hogy ezek a cégek ilyen arrogánsak."
1. Én nem mentem fel a céget.
2. Nem hiszem, hogy bármiféle befolyással van ez bármire is.
3. Nekem megvan az a rettentő hibám, hogy bele tudom magam élni mindkét fél helyzetébe. Igen, még a cég helyzetébe is: hogy ő azt gondolta elég lesz kiírnia - a poszter szerint meg nem.
És - ez már a másik hibám - el tudom képzelni azt, hogy pl. a poszter mit szólna ha ugyanez a történet ellenkező előjellel történt volna meg: ha a poszter tesz ki egy táblát, és más ember hagyja azt figyelmen kívül (lásd a fentebbi hozzászólásomat).
4. Az a helyzet, hogy mind a pénztáros/uszoda, mind a poszter viselkedése tipikusan emberi, és teljesen felcserélhető, attól függően, hogy a "tábla" melyik oldalán vannak: "ki van írva, nehogy még el is mondjam, mé nem veszik figyelembe" illetve "nehogymá én kiírásokat nézegessek".
Attila F 2014.11.20. 11:09:23
Egyébként nincs azzal bajom, ha valaki hibázik, de szerintem az lett volna korrekt, ha pl. felajánlanak neki egy ingyen gyerekjegyet a következő alkalomra.
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.20. 11:10:18
"A poszt szerint 4-5 faliújság van. Ez azért pöttyet más, mint egy darab megállni tilos tábla..."
??? Igen. Egy kicsit más. Mint minden példa.
De mondhatnám, hogy ugyanaz, merthogy a garázsajtóra illetve mellette még ki lehet írva az is, hogy "reklámanyagot nem kérünk", meg az is, hogy "itt hamarosan nemzeti dohánybolt nyílik", meg az is, hogy "kérjük a lakókat, hogy ne hagyják nyitva a bejárati ajtót", meg hogy "a köztársasági elnök április másodikára írta ki a választásokat", meg az is, hogy "ebben a házban holnapután vízóra-leolvasás lesz" stb. stb.
De visszatérve a poszterre: akárhány tábla is volt, ő gondolhatta volna azt, hogy ezek nem véletlenül vannak kitéve, hanem arra szolgálnak, hogy ŐT, a klienst tájékoztassák... remélem azt a táblát azért el szokta olvasni, hogy "mélyvíz, csak úszóknak" és hasonlók...
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.20. 11:15:41
"Nagyon emberi a viselkedés, ez igaz, csak közben emberünk teljes árat fizetett egy nem 100%-os szolgáltatásért."
Pontosabban egy gyerekjegyet fizetett ki, és a gyerek nem tudott a gyerekmedencében úszni - de a nagyban igen.
Egyébként: "17 órakor mentünk be, mert 3 óra amúgy is elegendő és egy picit olcsóbb a jegy" - tehát úgy számoltak, hogy este nyolcig maradnak? és tényleg este nyolcig úszásoktatás folyt?
"de szerintem az lett volna korrekt, ha pl. felajánlanak neki egy ingyen gyerekjegyet a következő alkalomra."
De nem tették. Lelkük rajta.
mildi 2014.11.20. 11:23:52
mi is csak egyszer mentünk úgy szaunázni, hogy pont a szauna karbantartás alatt volt. utána már megnéztük előre :)
igi1 2014.11.20. 11:39:52
Szegény gyerek.
Esetleg fogjam meg a kis kezecskéjével a fejét, hogy szíveskedjen ezt és ezt elolvasni, oszt menjen a rákba!?
@Hoppácska: ha háromnegyed hatig tartot az előzőleg már elkezdett úszás, akkor biza az eltarthatott a következő hétig, fèl nyolcig is.
Szerintem itt gyökér volt az uszoda, de a poszter is 1 láma, ettől függetlenûl járna neki az ingyenjegy, mert kifizette! A jegyet.
itt a KIFIZETÉSEN van a hangsúly.
Vagyis az uszoda szándékosan lopta meg a posztert, hiszen hiába van kiírva, beszedték a zsét úgy h tudták, nem fog tudni úszni a gyerek.
igi1 2014.11.20. 11:43:36
Ez olyan mint mikor a máv kiad egy jegyet bécsbe, de a határon leszállítják őket mert túlzsúfolt a vonat.
Ez márpedig kőkemény lopás. volt, még akkor is ha a poszter is 1 balf@sz szülő.
Manyecska 2014.11.20. 11:48:02
amúgy viszek magammal két vödör vizet biztos ami biztos, mindig!
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.20. 11:50:16
Mindenki hozzon magával még egy vödör vizet!
Manyecska 2014.11.20. 11:53:00
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.20. 11:54:14
Martinicske 2014.11.20. 12:24:15
Az a legkevesebb, hogy a pénztárnál szólnak, hogy a gyerekmedencébe nem lehet belemenni amikor valaki gyerek jegyet vesz. Ez is elég bosszantó, mert van aki nem internetezik és ilyenkor megszívja, de legalább szólnak mielőtt bemegy valaki, hogy minek megy.
Azt meg el se tudom képzelni mit kell ahhoz művelni, hogy beteljen a vásárlók könyve.
igi1 2014.11.20. 12:30:12
Azért lefényképeztem volna, az tuti. Nagyon para lehet az ilyen. :D
Manyecska 2014.11.20. 12:55:40
Manyecska 2014.11.20. 12:58:06
PongLenis 2014.11.20. 14:19:25
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.20. 14:26:15
Franci123 2014.11.20. 17:14:09
A múltkor a Lukácsban vettem teljes áru jegyet, de csak bent derült ki, hogy nem működik a szauna, máskor pedig a masszázs medencék.Pedig én pont azok miatt mentem. Ússzon, akinek hat anyja van. Feleslegesen dobtam ki 3 rugót. Ott is írtam panaszlevelet. Persze senkit nem érdekelt...
Aureliano Buendía 2014.11.20. 17:50:49
Ugyanakkor a nem hitelesített Vásárlók könyve elég morbid, javasolnám, hogy ezen a vonalon indulj el.
Szóval erősen 1:1 az állás.
2014.11.21. 11:09:58
idézem a klasszikust.
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.11.22. 11:47:14
Mondjuk a kirakott táblákat olvasva jutottam hozzá az infóhoz és nem fizetéskor (vagy után), de az mindegy is.
Én ugyanis ha bemegyek valahova (pl. csak egy vegyesboltról is van szó) átfutom a kiírásokat. Nem egy hatalmas teljesítmény eldönteni, hogy mi az ami rám vonatkozik és aktuális. (pl. ha ki van írva, hogy a padlizsán kifogyott, lendületből megyek a következő papírra, nem kell ám végigolvasni, kedves "nem olvasótáborba megyek" szakik!)
Csimpi csumpi 2014.11.23. 09:17:23
Krisz101 2014.11.30. 11:48:02
Krisz101 2014.11.30. 11:50:12
Franci123 2014.11.30. 18:59:36
Annak idején, amikor az öltöző szekrények még kulcsos nénikkel működtek eltűnt a sekrényemből 70 rugó. Senki nem vállalta a felelősséget.