Tékozló Homár

Dupla fail Tesco kiszállítás

2014.11.27. 15:35 | Homár Hilda | komment

tesco-mercedes-furgon.jpg

Hát ez nem egy sikersztori. De vajon a Tesco rendszere nem működött a múlt héten vagy szegény olvasónk van elátkozva? Más is tapasztalt kiszállítási anomáliát? És egyáltalán miért kellett törölni és még egyszer leadni a rendelést?

Szia!

Nem tudom, hogy volt-e téma már a Tesco online bevásárlás bénasága.

Naivan beregisztráltam az online felületre és elvégeztem az első bevásárlásomat. Tetszett az oldal, alaposak az információk- tutinak tűnt, kupont is tudtam érvényesíteni. Kikértem a szállítást másnap este 19-21 óra közötti időtartamban. Vártam-vártam aznap este a szállítást, mint a Mikulást, a gyereknek is mondtam, hogy majd jön a TESCO-s bácsi és hozza a krémtúrót meg a sok nyamit.

Fél 9-körül hívtak, hogy sajnos nem tudják kiszállítani technikai okok miatt a rendelést. De ne izguljak sztornó a rendelés, legközelebb ingyen kiszállítás, küldenek kupont stb. Ok. Rendelés törölve.

Másnap próbáltam újra teletömni a kosaramat, természetesen a rendelés lezárásáig nem érkezett meg a kupon, amit ígértek, de azt gondoltam ez még belefér. Péntek estére kértem a kiszállítást, gondoltam munka után elviszem a gyereket a játszóházba és –milyen kényelmes- nem kell a vásárlással foglalkoznom. Fél 8-kor csörgött a telefon. Egy zombi hívott, hogy sajnos nem tudják kiszállítani a megrendelt tételeket technikai okok miatt. Hát nincs ezeknél flag, hogy hahó egyszer már megszívattátok a kuncsaftot?

Persze írtam nekik, megírtam a véleményemet, de nem is várom tőlük, hogy reagáljanak.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.27. 15:42:47

Lehet hogy sokkal egyszerűbb nem kiszállítani mint kiírni, hogy bocs, szünetel.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.27. 15:44:41

Igen, igen, ha a tecskó vállalta, akkor csinálja meg... de mi volt a teknikai probléma? A megrendeléssel volt gond, vagy csak azzal, hogy MINDENKI este kéri a szállítást???

Egyébként a tecskó elnézést kért, még külön felhívni se kellett, mert ők hivtak, szóval...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.27. 15:59:32

@ColT: Fasza a billentyűzetem, miínusz két vessző :S

anarchoid · http://www.stormriders.hu 2014.11.27. 16:07:15

Az en sztorim a teszko kiszalitassal :

a groby -tol szoktam rendelni evekota 2-300 db asvanyvizet egyszerre (fel konyha). Kiprobaltam a tescot .. mit csinaltak a barmok ? :) szetbontottak a packokat es 3asaval zacskoba raktak...

Kerdem miert ?

A valasz leforrazott :

Mert kotelezo ilyen piros dobozokban szallitaniuk (igy jol nez ki) es abba nem fer bele tobb egyszerre ...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommédiás 2014.11.27. 16:35:16

Bármikor előfordulhat nem várt probléma, csúszás, erről lehet, hogy nem tehet aki kiszállít és főleg nem a tesco. De! Ha mégis ilyen történik, akkor szerintem kutya kötelessége egy ekkora cégnek minél előbb kárpótolni az ügyfelet és még több figyelmet fordítani arra, hogy ne legyen máskor ilyen, főleg ne ugyanazzal a vásárlóval. Bár ugye ismerve a multik hozzáállását bármihez is, ez csak álom marad.

maximum1 2014.11.27. 16:38:59

Most komolyan, életképes emberek képesek "kényelemből" rendelgetni kenyeret és tejet?
Még az ásványvíz nyári készletfeltöltésre oké, de krémtúró meg a sok nyami.
Gondolom olyan 120-150kg között mozogsz és mindent megteszel hogy fogyjál, biztos volt a pakkban lájtkóla is.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.27. 16:40:18

@Kommédiás: "és főleg nem a tesco"
Akkor ki? Kinek kell lehetőség szerint elkerülnie az ilyesmiket? :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.27. 16:41:37

@maximum1: Te, néha én is rendelgetnék kényelemből, mert rühellek abban a hodályban mászkerálni. Meg időt pazarolni rájuk.

Meg különben is, van ilyen szolgáltatás, csak várná az ember hogy működjön...

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.27. 16:51:23

@Kommédiás:
"De! Ha mégis ilyen történik, akkor szerintem kutya kötelessége egy ekkora cégnek minél előbb kárpótolni az ügyfelet és még több figyelmet fordítani arra, hogy ne legyen máskor ilyen, főleg ne ugyanazzal a vásárlóval."

Minél előbb kárpótolni? Hát azt mondták, hogy a legközelebbi rendeléskor ingyen szállítanak. Ez a legközelebbi ez másnap volt... vagyis lett volna, de megint fellépett a technikai probléma... gondolom ugyanaz.
Hogy nem működött a kiszállítás. Most ha x embert érintett az első, akkor másnap ezeknek csak azért is ki kellett volna szállítani a cuccost?...

igi1 2014.11.27. 16:51:39

Ez a Tescós szolgáltatás a csili-vili semmire se jó honlapok iskolapéldája.

Rohadt jó oldal, minden klappol, szuper termékek, csak épp egy dolgot felejt el a vevő:

- Ha kellő rendelés jön össze egyszerre, akkor éri meg csak kiszállítani, mert egy 10.000 forintos cuccér nem éri meg a benzinköltséget fizetni.

Mondjuk nem futárszolgálat, ami kigazdálkodja ezt, tehát szerintem itt kellő megrendelésnek kell lenni, az adott körzetben. (különben mi az, hogy technikai ok!?)

Kell ember, aki összeállítja a csomagot, kell egy, aki rögzíti, kell egy, aki bepakolja, meg kell egy, aki kiviszi.

Értem én, hogy a Tescónak ez gazdaságilag k@rvára nem éri meg, de ezt egy vásárlót honnan kéne érdekeljen!?

Megrendelte, látja az oldalt, működik, minden klappolt, akkor kapja már meg a csomagot akkor, amikorra kérte b+.

Mert akkor a Tescó monnyon le, és ne rabolja el a felesleges időt attól, hogy a zember bekászálódjon egy kocsiba, kínkeservesen parkolóhelyet találjon, bevásároljon a gyerkőcökkel tök felesleges dolgokat, aztán a végén beálljon újra a kasszához vezető sorba, pláne ilyenkor, ami öngyilkosságnak is beillik.

Ja, kedves poszter, egy gyakorlott szülő soha, semmit nem ígér a gyereknek előre, pláne olyat, ami nem tőle függ.

igi1 2014.11.27. 16:54:52

Rohadtul nem értem az ilyen logikát.

Itt még pénzt beszedni se mindig lehet előre, szal akkor meg minek!?

Kárt okoz a Tescónak, meg az ügyfélnek is.

A webshop azért webshop, hogy amikorra kérte az ügyfél, amikorra adta a rendszer, akkorra ott legyen a vásárlónál az áru.

MER AKKOR MINEK ÜZEMELTET ILYET b+, A TESCO!?

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.27. 16:56:10

Ja igen:
"Vártam-vártam aznap este a szállítást, mint a Mikulást, a gyereknek is mondtam, hogy majd jön a TESCO-s bácsi és hozza a krémtúrót meg a sok nyamit."

Háppersze, hogy bele kell keverni a gyereket is az ügybe.

igi1 2014.11.27. 17:01:28

@Hoppácska: szerintem terhes is.

Mer nem mehetett el bevásárolni. :)

De ha a Tescó nem lenne barom, akkor megadná, hogy melyik kerületbe, mikor viszi ki az árut, milyen időközönként mondjuk.

Technikai probléma csak az lehet, hogy este fél 8-kor már nincs ember, aki dolgozna, és kivinné az árut bárhová.

Akkor írják ki, hogy rendes munkaidőben, vagy mittudomén.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.27. 17:05:07

@igi1:
Például mondhatta volna, hogy csak hajnali négykor tudja kivinni a megrendelt árut - és csak akkor ha le lesz téve a pénz a lábtörlő alá :)

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.11.27. 17:08:19

@igi1: Legalább megnéznéd a tesco oldalát mielőtt ilyen okosakat mondasz.

Amikor beregisztrálsz megadod a címedet is. Majd kell választani időpontot a kiszállításra az előre felajánlott időpontok közül.

Most hozzám csak szombatra van időpont. Gondolom ők is összeszedik az egy helyre menő csomagokat.

eznemfoglaltnick 2014.11.27. 17:12:20

@maximum1: nem, bazdmeg, hanem van egy ilyen szolgáltatás és van, hogy csak kipróbálja az ember, ha tényleg kéne, hogy működik. Vagy nincs kedve, ideje végigmászni rajta. Fasz sem megy ki oda néha (de: az olyan fasz, mint te).
120 kiló.... és ha igen?
Hű de sokszor megfogadtam, hogy nem jövök ide. Verjétek csak egymás szájába nyugodtan. Bárcsak lenne még Tajgetosz (vagy lett volna, amikor születtél)

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.27. 17:13:55

@eznemfoglaltnick:
"Hű de sokszor megfogadtam, hogy nem jövök ide."

Az igéret szép szó, ha betartják úgy jó...

igi1 2014.11.27. 17:17:11

@amsz: nem tudtam, azé mondtam, hogy biztos van feltétel, amikorra hozhatják az árut.

Azé 2 technikai okra való kifogás már nem lehet a véletlen műve.

Akkor mondják meg, hogy ne rendeljé többet tőlünk b+. :D

igi1 2014.11.27. 17:19:21

@eznemfoglaltnick: á hagyd, kezelni tudni kell az ilyen elvetemült alakokat, akik személyeskedni próbálnak.

eznemfoglaltnick 2014.11.27. 17:20:50

@igi1: kezelném én...

Én csak az admint nem értem, miért van még ez a blog

igi1 2014.11.27. 17:23:50

@eznemfoglaltnick: hát eztet csak a jóisten értheti, mer én se vágom.

Ez a sok adminváltás kinyírta a homárt teljesen.

Még néhányan tartsuk magunkat, de nem sokáig lesz ennek folytatása....

Manyecska 2014.11.27. 17:40:08

@maximum1: hát én nemtom, az ásványvíztől folyton hánynom kell jó a jéghideg csapvíz is..mega alma-répalé kombó megyek is centrizek egy pohárval.

Aureliano Buendía 2014.11.27. 17:43:04

És a téliszalámi megvolt?

Der Sün!! 2014.11.27. 17:47:44

TESCO-s kiszállítást csak az Aldiból!!4!

maximum1 2014.11.27. 17:50:32

@eznemfoglaltnick: ja, akkor próbálgassátok, én inkább hazafele megveszem a kis közértben.
Valami gyógyszert is rendeljél, vagy lehet elég lesz a pálinka is, tudod, nyugtat...

igi1 2014.11.27. 17:52:41

@maximum1:

most assziszed k@cs@g vagy, de nálad k@cs@gebbel is elbántam már

Amúgy meg mostan erre elélveztél!?

Egészségedre

Manyecska 2014.11.27. 17:59:04

Most mentem le kézműves süteményért izé ill. somlóit vettem a kisbótba. Ez itt egy komplett cukrászda nálunk.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.27. 18:03:53

SPAM
kilatasgaleria.blog.hu/2014/11/27/mikor_elindul_a_vonat_527

@maximum1: Ha nem tűnt volna fel, a post nem a vásárlási szokásokról szól, hanem a Tesco webshopjáról. Még kevésbé szól az elhízásról.
Azon gondolkodom, a kommentjeidben túlteng-e a relevancia?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.27. 18:05:04

@eznemfoglaltnick: Hogy legyen hova írogatnod, meg puffognod, hogy miért van ez a blog.

Manyecska 2014.11.27. 18:06:21

@igi1: pssszt! Nyugodt legyél mint a kotlós!! :D

igi1 2014.11.27. 18:25:39

@Manyecska /kűdtem levélt!/: valakin le kell vezetnem nekem is a feszkót, és a kezeim közé kell kapnom egy nyakat (mindegy kiét), és azt tekergetni.

XD

igi1 2014.11.27. 18:27:41

@Manyecska /kűdtem levélt!/: te se zabálj annyit este.

Az nem indok, hogy most kettőre-háromra eszel. :D

maximum1 2014.11.27. 18:29:34

@ColT: Nem , ez Rólad szól!
Az a spam kép jobban sikerült volna ha a síneken állsz.

Manyecska 2014.11.27. 19:31:00

@igi1: nekem is a mellemre megy, mami.:D

megamenn 2014.11.27. 20:00:42

micsoda piszok szerencse lett volna, ha sándornak (ejj!) nem tutták vóna kiszállítani a 23kFt-os pulóvertot!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.27. 20:29:05

@maximum1: Rólam hogy a picsába' szólna ember. Nem én írtam, mi közöm a teszkóhoz? Na jó, dolgoztam ott 10 éve 1 hónapot.

Kép : Amilyen állapotban az a BZ van, lehet szétesne ha átmenne rajtam. Amúgy van olyan, amikor a síneken állok.

Csimpi csumpi 2014.11.27. 20:43:25

Biztos beszorult az agyracsba a szalami, ezert nem szallitottak ki!

Csimpi csumpi 2014.11.27. 20:44:43

Vagy a zombi megette a kremturot...

2014.11.27. 21:11:30

Sajnálom a posztolót.
Meg a technikát is.
Azzal mindig probléma van.
öntöttvas kocka kell, azzal sosincs baj.

joska61 2014.11.28. 09:44:25

Fekete lyuk lehet a poszotló lakása. Én rendszeresen hozatom velük a cuccot, pár helyettesítő terméket kivéve nem volt még problémám. Azokat meg visszaküldtem, ha nem tetszett.

gyorossyerno 2014.11.28. 10:52:19

Megértem a posztolót, és ez tényleg ciki
ÁMDE: én már kb 10-szer rendeltem tőlük, egyszer volt csak eltérés a normál üzemtől: késő délelőtti kiszállítást kértem, aznap hítak hogy elnézést csúszunk, lehet-e délután. Lehet. Ki is hozták minden oké.

Többi alkalommal elsőre minden oké.

Szóval javaslom, hogy adjon mégy egy esélyt nekik mert alapvetően jó dologról van szó.
És még egyszer: a fenti story tényleg ciki, ezzel egyetértek

Black Bride 2014.11.28. 17:09:06

Szerintem ezt a posztot a husis nő írta. A stílus kb. ugyanaz.

pepito46 2014.12.01. 13:31:48

@ColT: Ugye nincs jogsid? A piros doboz, az zöld! Az egy lámpánál például nagyon nem mindegy! :)
süti beállítások módosítása