Tékozló Homár

Pénzért mondja meg a szerviz, hogy mennyiért javítaná meg a telefont

2014.12.02. 14:25 | Homár Hilda | komment

GladiatorThumbsDown.jpg

Levélírónk nem írja, hogy a telefonja vízben/sörben/Balatonban is landolt, a márkaszerviz mégis oxidációra hivatkozva vonta meg a garanciát a készülékre. A Cordon nevére keresve több fórumban is hasonló ügyekre panaszkodnak. Ezek jogosságát persze innen nem lehet eldönteni, de az mi, hogy csak egy csomó pénzért juthat az ember árajánlathoz?

Kedves Homár!

Tavaly azaz 2013.11.30-án vettem magamnak egy Sony Xperia L okos telefont fehér színben az E-digitál-ban. Az akkor újnak számító termék cirka 80 ezer forintomba került. Egészen nyárig kifogástalanul működött. Egyszer-kétszer odavertem, ütött-kopott lett de baja nem volt. Nyáron viszont elromlott a jack csatlakozója. Tökmindegy milyen fülest tettem bele, a bal oldali nem szólt, majd rá néhány napra elromlott a hangszóró is, csak headset-en hallottam a vonalban lévő felet (és csak a jobb oldalon) vagy csak kihangosítva. Volt rajta szoftver frissítve meg miegyéb, annyit értem el vele, hogy utána már a mobilnetet sem érzékelte.

Gondoltam, elviszem akkor szervizbe, merthogy két év garancia van rajta. A szervizek visszautasítottak, hogy csak a márkaszerviz foglalkozik garanciális javítással, ez a Cordon Electronics Kft (régi Cirma Kft, 1045 Budapest, Széchenyi tér 9).

Na mármost, az csak egy dolog, hogy ki kellett utaznom erre a címre, mert szervizpontjai nincsenek. Leadtam a telefont 11.17-én, miközben rengeteg elégedetlen ügyféllel találkoztam. Közölték is, hogy 15 munkanapon belül javítják köszipuszi, sms-t küldenek, ha mehetek a készülékért. 11.24-én egy hétre rá kaptam is bőszen az sms-t, hogy „oxidáció miatt garanciálisan nem javítják a telefont, ha kérem a térítéses javítást, küldjek e-mailt az ügyfélszolgálatra”. Na mondom akkor küldök.

Írtam nekik, hogy érdeklődnék mennyibe kerülne a térítéses javíttatás. Válaszul azt kaptam, hogy bruttó 2500 ft a bevizsgálási díj, akkor bevizsgálják és tudnak árajánlatot küldeni, de ha kérem a szervizt akkor nem kell a 2500 bruttó pénzt kifizetnem. Akkor most engem akarnak hülyére venni és ráfogták a telefonomra, hogy garanciába nem javítható, de hozzá nem nyúltak ingyen, vagy valóban bevizsgálták már egyszer és garanciában nem javítható? Mert ez esetben tudják mi a baja, tehát az információ is bruttó 2500 ft. Válaszoltak, hogy muszáj bevizsgálni, megértésemet köszönik.

Közben akasztottam egy másik szervizt, tehát 11.25-én beszaladtam a telefonomért, elhoztam és ÉN HÜLYE NEM VIZSGÁLTAM MEG, hanem rohantam vele a másik szervizbe. Onnan tegnap hívtak, hogy konkrétan a meglévő bajai mellé a másik szerviz még a szalagkábelt is elszakította emiatt az érintőképernyő SEM működik. Tehát most arra várok, hogy kapjak egy árajánlatot a másik szerviztől arra, hogy mégis mennyiért javítja meg a készülékem.

A kérdésem pedig az volna, hogy ilyen esetben merre fordulhatok? Az összes papírom megvan, a másik szerviztől is kértem jegyzőkönyvet a készülék hibáiról. A fő bajaim pedig az alábbiak volnának: Jogosan vonja-e meg „oxidáció” miatt a garanciámat a szerviz? Ha kérdezem, hogy mit értenek oxidáció alatt valamint, hogy mennyibe kerülne megjavíttatni a készüléket garancia nélkül, visszatarthatja-e az információt bruttó 2500 ft-ért? És legutolsó sorban kinél tudok feljelentést tenni azért, mert a meglévő bajok mellé még el is rontották a szervizben a telefonom még jobban?

Most vidéken vagyok, csütörtökön tervezek visszamenni a Cordon Electronics-hoz, legalább a panaszkönyvbe írni, vagy legalább valakit megkérdezni, hogy wtf?

Hát ez a történetem, minden építő jellegű segítséget köszönök!

D.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.02. 14:28:08

"Írtam nekik, hogy érdeklődnék mennyibe kerülne a térítéses javíttatás. Válaszul azt kaptam, hogy bruttó 2500 ft a bevizsgálási díj, akkor bevizsgálják és tudnak árajánlatot küldeni,'"

Elsőre ez teljesen szokásos. Mondjuk a szalagkábel elszakítása már eléggé gyanús, csak ilyen esetekben a 2 szerviz fog egymásra mutogatni, szóval sokat nem ér a postoló. Javíttassa meg a 2. helyen, és szarja le az elsőt...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.02. 14:29:55

" És legutolsó sorban kinél tudok feljelentést tenni azért, mert a meglévő bajok mellé még el is rontották a szervizben a telefonom még jobban?"
Szerinted? Fogyvéd? Csak nem sokat fogsz vele érni, mert a szerviz1 a telefon szerviz2-ben tett látogatása után letagadja.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.12.02. 14:42:05

Nem kell megmártózni a balatonba hogy beázzon a telefon. Elég egy bő vizes ruha (esőben elázás). Van benne ilyen indikátor vagy mi. Ha az jelzi hogy nedvesség érte akkor beázottnak tekinti a szerviz.

AzUtazó · http://utazzunk.blog.hu 2014.12.02. 15:10:53

Érdekes módom nekem a régi sony-val is ez volt a bajom. Mint a hímestojásra úgy vigyáztam rá. Képernyő kezdett beszarni, el ugyanebbe a szerzvízbe és lám, beázott. Kérdem én, hogy tudod az ellenkezőjét bizonyítani?

samcro 2014.12.02. 15:25:32

Hol van ezeken a nedvességindikátor?
Ha user által is hozzáférhető helyen, akkor a szervizben átvételkor nem lehet ellenőriztetni?
Innentől ha átveszik, hogy nem vízkárosult, akkor hivatkozhatnak oxidációra, a hajukra kenhetik.

Vagy túl naiv vagyok?

mikimackó 2014.12.02. 15:54:15

benyeled a nyócvan rugót, műszakilag már úgyis avult a masina, oszt dobálod vele a madarakat !

lcsaszar 2014.12.02. 16:20:15

Magyarországon élünk, minek ide nyugati (vagy keleti japán, mindegy) telefon? Majd ha...

chili wili 2014.12.02. 16:26:33

Cordonék nagy szemétládák, de tudd, a garanciát NEM VONHATJÁK MEG, ezt csak a gyártó teheti meg, nagyon alapos indokkal és - garanciális időn belül - bizonyítási kötelezettség terhe mellett. Neked semmi dolgod, jelentsd fel Cordonékat, javíttasd meg a telefont, kérj a szerviztől szakvéleménytvés az egész paksamétát nyújtsd be elszámolásra a Sony-nak.

chili wili 2014.12.02. 16:27:35

@AzUtazó: gariidőn belül nem neked kell bizonyítanod.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.02. 16:42:32

@chili wili: Na jó, de ha ők a szerződött garis szerviz?

kolololo 2014.12.02. 17:02:39

@samcro: A kivehető akksis SE/Sony-kban az akku alatt van egy kis fehér (piros, ha nedvesség éri) papírszerű lapka. Na most a nem szétszedhető (ma már rengeteg "márkás" telefon ilyen) esetén mit tehet a felhasználó? Kérje, hogy előtte szedjék szét, de az már gondolom munkadíjnak minősül elutasító esetben, valamint rengetegszer nedvesség nélkül is (sima levegő páratartalom hatására) elszíneződik a kis indikátor. Szakmai fórumokon régen (manapság nem tudom) sok hasonló történet/sztori volt.
Tyúk, vagy a tojás esete...
A szalagkábel miatt biztos, hogy zsákutcába futott a posztoló, lévén sajnos nem bizonyítható egyik álláspont sem.
Ami jó a történetben, hogy ide kikerült, aztán a tájékozott olvasók messziről kerüljék nevezett céget!

kolololo 2014.12.02. 17:05:31

@chili wili: De a második szerviz nem írhatja bele a szakvéleménybe, hogy a szalagkábelt az első szerviz szakította el, lévén nem tudhatja! Sajnos meg kellett volna vizsgálni a készüléket elhozatal előtt. Max a Sony méltányossági alapon segít valamiben.

venszivar 2014.12.02. 17:07:57

szervíz szervíz szervíz, én ezt 30Ft-ért írtam. "annyi" csuklást megér...

ancsika 2014.12.02. 17:12:49

egyszerűen úgy tudod megoldani, ha a vállad felett szépen eldobod a telefont egy szelektív hulladékgyűjtőbe, aztán veszel 30k-ért egy másikat ami megint bírja 1 évig és így tovább...

bonyolultan van némi reményed, de fél év alatt biztos nem oldod meg :)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.02. 17:13:22

"egy Sony Xperia L okos telefont fehér színben"

Bazmeg, mi az az okos telefon? Lefolytatja a beszélgetéseket helyetted? Megoldja a sudokut?

"ki kellett utaznom erre a címre"

Miért nem vitted oda vissza, ahol vetted? Csak copatod magad.

"Jogosan vonja-e meg „oxidáció” miatt a garanciámat a szerviz?"

Kérdés, milyen oxidáció? Berozsdásodott? Szénné égett? Tartottad volna légüres térben, tuti nem oxidálódott volna.

"a másik szerviz még a szalagkábelt is elszakította emiatt az érintőképernyő SEM működik."

Bájos.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.02. 17:16:40

@lcsaszar: "Magyarországon élünk, minek ide nyugati (vagy keleti japán, mindegy) telefon?"

:)) Vett volna piros-fehér-zöld csikóbőrös Nemzeti Telefont a Nemzeti Telefongyártó Intézettől a hülyéje.

Atörökk 2014.12.02. 17:21:32

Posztoló, jelents fel mindenkit a gecibe, az a biztos.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.02. 17:32:45

@AzUtazó: Szer vízbe merítetted? És csodálkozol, hogy beázott tőle?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.02. 17:36:22

@ColT: "ők a szerződött garis szerviz"

Közöm? Oldja meg, akitől vettem.

Sandor Akarki 2014.12.02. 17:51:26

Ez az "oxidációs" izé a mérésügyi hatóságnál bevizsgált 100% pontosságra? Mert egyébként nem ér sokat...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.12.02. 18:09:02

Érdekes, mer van egy Pannonos poszt, ami meg nincs is....
Ez így hogy?

Aureliano Buendía 2014.12.02. 18:09:46

@AzUtazó: biztos a szervÍzben lett vÍzes, és attól...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2014.12.02. 18:29:39

pont most jött egy hírlevél... lehet ide is vág...

"Az adott termék meghibásodása esetén azonban sok esetben a fogyasztó kerül hátrányos helyzetbe a hasonló típusú ügyekben jártas vállalkozással szemben, így még az sem ritka tapasztalat, hogy nem csak a fogyasztó által megjelölt hiba kijavítása marad el, de a termék a visszaszolgáltatást követően még további hibákkal is "gazdagodik"."

www.hirlevelgyar.hu/mails/das/2014/11/hirlevel.html#1

hátha segít valamit a legközelebbre...

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.12.02. 19:34:26

Vásárlás helyére bevisz, történetet röviden előad, vásárlástól elállást jelez. Az eladó a törvényben előírt jegyzőkönyvet elkészíti a fogyasztói panaszod minden (ugyancsak előírt) tartalmi elemére kiterjedően. A garanciális szerviz nem bizonyította, hogy nem rendeltetésszerűen használtad, csak állította, tehát oda ne küldjék a telefont, ha ezzel próbálkoznának. Tájékoztatni kell őket, hogy nem garanciális ügyintézésre jöttél, hanem szerződéstől elállni (az okozott jelentős kényelmetlenség okán).
Jegyzőkönyvön rögzíteni, hogy minden tartozékával és hiánytalanul átvették a romot.
Főnök főnökét hívni, majd vásárlók könyvébe a történetet leírni, fizetési meghagyásos eljárás indítását kilátásba helyezni, végezetül csak a szerviz és a semmirevaló fogyasztóvédelem szórakoztatása céljából panaszt benyújtani a garanciajegy kitöltési hiányosságai miatt. (Feltételezem nem írták bele a garis szervizben, hogy ott járt.)

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.12.02. 20:19:26

Nemrég Sanyi xpériával (1 éves) szívattam meg magam.
Egy év azt kihalt a szoptver!
De a töréstesztje kiváló!! Vagy 10x bactam falhoz kajakra idegbűl, miután elkezdett rángatózni.
Soha többet Sanyit...
Meg garanciálták de azóta rohad a fiókba.
Nem köll.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.12.02. 20:53:41

Jóluki Pukki mi kulás hoz neked másik masinériát!
Csattog, zizeg, villog megint pár hónapig!

igi1 2014.12.02. 21:46:02

@atörökk: azt csinálja épp itt a homáron.

@dr. phil. Sün‼ ツ: IPHONE. Na az telefon. :)

@HUNBéla: ...+

igi1 2014.12.02. 21:47:33

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: szerintem 1-2 év múlva a jólókipukki is pedofil lesz, ha ezt így folytatják, mer beleülnek a gyerekek az ölébe.

szal a régi jó dolgokból tényleg nem marad már semmi se

bezzeg a régi telefonokba még vót anyag, bírták 1 hétig is 1 töltéssel

eláztattad, kiszáradt, használtad tovább

hun van az már

igi1 2014.12.02. 21:49:54

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: nem a telefonon kell levezetni, ha nem fizet a kuncsaftod.

Értem én, hogy úgyis lesz másik. :D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.12.02. 21:55:24

@igi1:
Lógax.
Egy szar a zegész.
De azé még dugunk, szivem?
A töeökk hogy tart mostanság?
Traktorozni még tucc?

igi1 2014.12.02. 22:11:57

@dr. phil. Sün‼ ツ: mostanra elegem lett nekem is a házasságból, hogy minden a nőn múlik, a pasik meg úgyis azt csinálnak, amit csak akarnak.

Szóval dugjunk. Benne vagyok.

A törökk el van foglalva most a télapóskodással.

Télen, sárban nem traktorozunk, nem bírja.

Telefont meg a 2 mellyem közül, traktorba könnyű elhagyni ám.

GhostBusters 2014.12.03. 00:17:40

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: Sony okostelefont soha ne vegyen senki. A legrosszabb minőség, messze a leggyengébb összeszerelés, a TFT kijelzőkről nem is érdemes szólni (nem mind az). Tényleg nem érthető, miért veszik meg ennyien. A legrosszabb szerelhetőségről külön nem is értekeznék... A marketingben viszont minden konkurens fölé nő...

Manyecska 2014.12.03. 02:17:17

@dr. phil. Sün‼ ツ: szerintem kàbé durvân oxidàlódik.

Black Bride 2014.12.03. 04:48:16

A Sony telefonokkal már régebben is ez volt a gond. Bármilyen bajjal küldted szervizbe, majdnem mindig ezzel a két szöveggel jött vissza:
1. Hiba nem tapasztalható (néha pluszba szoftverfrissítés)
2. Oxidáció
Második esetnél általában mellékelnek egy durván rossz minőségű,kinyomtatott színes képet a telefon azon részéről, amin nem tudod beazonosítani,hogy a tiéd -e, random bekarikázva egy darabon,ahol a "jelenség" látható, már akinek....
Eleve a tulaj nyilatkozhat arról,hogy a telefon kijelzője a szervizből való elhozatal után már nem működött, a 2. hely kiállít egy szakvéleményt, hogy ez miért van, azzal feljelenti a vásárló a Cordon-t, bemegy hozzájuk, ott is ír a panaszkönyvbe és vár.A szalagkábel sérülése a garanciavesztés okai között eleve nem szerepelt, ilyen hibát a vásárló önmaga nem okozhatott külsérelmi nyom nélkül, bla bla. Erre hivatkozhat is.
Amúgy az indikátor sokszor attól is elszíneződött,hogy az ember párásabb helyen is megfordult,pl. konyha.
Ez senkinek nem róható fel. Az azonban erőteljesen faszkorbács, hogy néhány szerviz önmaga színezte el a készülékekben az indikátort, illetve enyhén savas környezettel gyors korrodálást okozott.

Csimpi csumpi 2014.12.03. 06:01:14

Mitol okos a telefon? Tudja kivulrol a Haboru es Beket?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.03. 06:44:50

@GhostBusters: Te, én szereltem méár Sanyit, de ugyanolyan minőségű belülről, mint az összes többi androidos telefon. Ha annyira látványosan szar lenne, akkor csak nem vennék annyira.

chili wili 2014.12.03. 07:36:21

@chili wili: akkor sincs joguk a gyartoi garanciat megvonni. Errol is szo van a linkelt forumokban szerintem, ott biztos linkelve van a jogszabaly is.

chili wili 2014.12.03. 07:40:37

@ColT: akkor sincs joguk a gyartoi garanciat megvonni. Errol is szo van a linkelt forumokban szerintem, ott biztos linkelve van a jogszabaly is.

@kolololo: ez igaz, de azt leirhatjak, hogy mit latnak, az elso szerviz pedig valoszinuleg adott valami munkafelvevo lapot, amin le van irva a problema. Ha birosag ele kerul az ugy, senki nem fog arra gondolni, hogy a posztolo elhallgatta, hogy nem mukodik az erintokepernyoje, hiszen ez sokkal nagyobb problema, mint a hangszoro. Es ismerve a Cordon eloeletet, jo esellyel fognak meg karosultak elokerulni. Azt nem ertem, hogy evek ota van panasz a Cordonra, hogyhogy meg mindig ok a hivatalos es egyetlen markaszerviz? Senki nem irt meg a Sony-nak?

AtiSnatch 2014.12.03. 08:20:49

@GhostBusters: te vagy az Boo-Keun Yoon? idióta.

Manyecska 2014.12.03. 08:49:03

@Csimpi csumpi: aha, kinyúl és lapozza helyetted a könyvet..

joska61 2014.12.03. 08:54:32

Akkor van értelme a szerviznek valamilyen indokkal megvonni a garanciát, ha több pénzt remél a kuncsafttól, mint amit a forgalmazó ad neki egy javításért. Magyarán a leggyakrabban ezek kamu megvonások. Fogyvéden kívül én aztért futnék egy kört először a szerviznél fenyegetőzve, utána fogyvéd és forgalmazó.

Atörökk 2014.12.03. 09:05:27

Nagyon sajnálom a posztoló telefonját.

Surányi Attila 2014.12.03. 09:45:52

Az Xperia L-nél konkrétan az akksin is van egy.Az érintkezők mellett, amit ha kicsit nedves kézzel megérintesz, vagy nagyon párás helyen vagy rögtön pirosra változik a színe.Belül is biztos , hogy van.

kakukk11 2014.12.03. 10:11:24

"Na mármost, az csak egy dolog, hogy ki kellett utaznom erre a címre, mert szervizpontjai nincsenek."

MIért kellet volna kiutaznod bárhova is???? Ott adod le a készüléket gariztatni, ahol vetted. Nyilván azért vetted ott, ahol, mert közel van és/vagy tetszik neked a hely valamiért.

Kenderice 2014.12.03. 12:39:11

@joska61:
A garanciát megvonni sem az üzletnek, sem a szerviznek, sem a gyártónak nincs joga, mivel azt jogszabály írja elő.
A garanciális javítást viszont megtagadhatják, amennyiben a meghibásodás nem rendeltetésszerű használat következménye. Ennek bizonyítása viszont az eladó/üzlet kötelessége.

GhostBusters 2014.12.03. 14:18:32

@AtiSnatch: az nem tudom, ki, de biztos nem én. Az idióta meg maximum te vagy.

Hilda: az ilyen indokolatlanul idiótázókat tiltsd ki, légy szíves. Az olvasótábor gyarapodását sem szolgálja az ilyenek rendszeres ittléte. Köszönöm - az elpártolt, de visszapártolni igyekvő olvasók nevében is.

igi1 2014.12.03. 14:31:38

@GhostBusters: ez itt nem az óvoda hilda meg nem a tanító néni

megvédheted magad de nem kell a másik személyeskedését magadra venni

hány éves vagy!?

venszivar 2014.12.03. 14:31:38

@GhostBusters: lenne is NAPI 11-19 hozzászólás!!!

igi1 2014.12.03. 14:33:15

@venszivar: nem az egyik pulyád írogat ide!? miért titokba teszi!?

venszivar 2014.12.03. 14:40:33

@igi1: nem tudom, hogy miről beszélsz!

hilda! kibaszni!!!!!!!!!!!!!! a rasszista antireleváns nagy csöcsű (állítólag) traktorost! IS!

Atörökk 2014.12.03. 15:28:39

@GhostBusters:
Ha visszakapod a kis kék homokozóvödrödet, lenyugszol?

_____________ 2014.12.03. 17:59:59

ki a f@sz az a jólukú pukki és ki tesztelte hogy valóban jó a luka???

Aureliano Buendía 2014.12.03. 18:30:30

@ColT: te mit vennél, ha rákényszerülnél, hogy okostelót vegyél?

MrZed001 2014.12.03. 19:06:08

@Black Bride:
"Az azonban erőteljesen faszkorbács, hogy néhány szerviz önmaga színezte el a készülékekben az indikátort, illetve enyhén savas környezettel gyors korrodálást okozott."

Momentán én volt hogy beadtam Speeds..-ba garis javításra telót (ők küldik gyártó specifikus szervizbe) ... majd hívnak, hogy garisan nem tudják javíttatni, mert szerviz szerint beázott. Szépen soroltam is neki a paragrafusokat, hogy akkor ezt ugye ők tudják-e bizonyítani, mert mielőtt beadtam kívül-belül körbefotóztam a telót.
Nyelt egy nagyot, hogy akkor intézi mégis gariba.

Volt vagy 3-4 hónap, mire visszakaptam telót (alaplapcsere ... később kijelzőt cseréltem telón 30 perc alatt (ugyanúgy alaplap ki), szóval nem tudom mi tartott alaplapcserén 3 hónapig ?!??).
Kivettem belőle a(z amúgy rozsdamentes acél, vagy milyen) stylus-t, és SZÉT VOLT ROHADVA.
Nem viccelek, korábban az előző stylus-át elejtettem esőben, kiszárítottam és semmi baja nem volt (de azért betettem másikat telóba, az meg fiók ... most is kiváló) ... de amit visszaküldtek, kb mintha hónapokat állt volna vízben, vagy valami még durvább savas közegben. Az oldalán a rozsdaálló réteg volt elrohadva. Mint a 30 éves kocsik küszöbe kb, érintésre porlik.

Ennyit a szervizekről, meg a beázott telefonokról. Megfürdetik azok, talán még savban is.

Kzsolt 2014.12.03. 20:23:26

Telefont csak Kínából. Mire itt elintézik a garanciális javítást, addigra Kínából megküldik az újat.

igi1 2014.12.03. 22:04:10

@venszivar: hát jelen álláspont szerint már TE vagy a rásszista. :D

joska61 2014.12.04. 08:49:29

@Kenderice: Bűvészkedés a szavakkal.

AtiSnatch 2014.12.04. 09:12:08

@GhostBusters: Boo-Keun Yoon a Samsung CEOja, és amennyi fasságot leírtál a Sonyról, nem gondolhattam másra, mint hogy a Samsung fizet ezért téged. :)

És most, hogy megmondtál az óvónéninek, remélem megelégszel vele és nem mószerolsz be az anyukámnál...

kolololo 2014.12.04. 20:06:58

@venszivar: Az oldallehívás meg megugrana... 11-19 normális komment nagy olvasottsággal jobb, mint sok kretén agyament szófosása, akik itt élik ki magukat. Trollfoci2... Ismerősi körben sokan csak a cikket olvassák el (vagy már azt sem) a fentebbiek miatt, pedig egy fogyvédő oldalnak a normális hozzászólásai ugyanolyan fontosak lennének, mint maga a poszt...

SarahConnor 2014.12.05. 13:42:58

Erről a posztról az jut eszembe, mikor ilyen utcai beteggyerekorvosipapírjaival-kéregetős tarháló megállított, hogy adakozzak a beteg Lacikának. Mondom, kápét nem tudok adni, de adjon bankszámlaszámot és majd meggondoljuk. Erre a pasas: a bankszámlaszámot ilyen szép nyomtatott díszkártyán tudja adni, aminek az ára 600 ft.
Itt elköszöntem.

2014.12.05. 17:56:11

Postoló, kedves, ha elmész az autószereldébe, hogy "nem húz a motor", ott neked ingyen csinálnak teljes motordiagnosztikát? Vagy az autószerelőtől nem sajnálod, csak a telefonműszerésztől? Akkor keresd meg a hibát magadnak! Ja, hogy az nem megy, mi? Ahhoz kellene egy kis tudás, műszerezettség, meg pár órácska, amíg megállapítod, hogy pontosan mi a fene baja is van? No hát ezt kell neked megfizetni. Ha sokallod azt a tetves-szaros 2500 Ft-ot azért, hogy valaki szétszedje és körbemérje a szar telefonodat, akkor vegyél egy újat 80-ért, és legyél vele boldog!

tryclops 2014.12.12. 11:02:04

@Hajszás Láncos: Tudod kedves poszter:
1, A garancia az nem azt jelenti, hogy ingyen javítunk, de a hiba megállapítása a készülék értékének az X%-a. Érdekes lenne.
2, Bevizsgálás nélkül hogy állapítod meg, hogy a készülék hibája nem garanciális? Csirkebélből kiolvasod?
3, Gondolkodni nehéz?

OrsolyaKinga 2014.12.15. 13:52:19

Valaki azt magyarázza meg nekem, hogy az miért van, ha az embernek nem csak garancia van a telefonjára, hanem havi 3000 Ft biztosítást is fizet rá, aztán amikor lesz valami baja és beviszi a szolgáltatóhoz közlik, hogy fizessen ki 25.000 Ft.
Kérdezem én mire?
Több mint egy éve fizetem a havi 3000 ft-os biztosítást és akkor még 25.000 Ft. Ha összeadom, akkor már lassan új telefont vehettem volna ennyi pénzből.
Jah és csak a kijelzőm volt összetörve.... mondjuk az nagyon.
A biztosításom pedig a legmagasabb, mindenre kiterjedő.

Akkor a biztosítást mire fizetem?

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.12.15. 16:45:15

@OrsolyaKinga: Szerintem a szerződésben le van írva, hogy mire. Ugyancsak ott van leírva, hogy mikor kell fizetnie a biztosítónak. Én lehet, hogy elővenném.
süti beállítások módosítása