Tékozló Homár

A Telenor rendszerében 15 nap, mire frissül az online adatbázis FRISSÜLT

2014.12.08. 09:01 | Homár Hilda | komment

SPEEDbit-why-so-slow.jpg

Isván XX. és XXI. századi technikákat is bevetve próbált a Telenor rendszerén átvinni egy adatmódosítást, egyelőre sikertelenül. És minden tiszteletem és jóindulatom mellett is fel kell tennem a kérdést: 15 (tizenöt! ti-zen-öt!) nap alatt jelenik meg egy átírás? Kis emberek gyalog viszik a biteket szerte a világba, vagy mi?

 Kedves Homár,

egy Telenoros történetet szeretnék megosztani veled, hátha ez végre segít:

Több mint 2 hete rendelni akartam egy új készüléket a lejáró hűségszerződésű előfizetésemhez a webshopon. Sajnos a rendszerben a régi (lejárt) személyi igazolvány számom szerepelt.

Tudtommal a készülék átadásokor alá kell írni az új hűségszerződést, s a futár ellenőrzi az iratokat. Online nem tudtam átírni a szig. számomat, ezért este beugrottam egy Telenor üzletbe, ahol az ügyfélszolgálatos hölgy átírta a rendszerben, de mondta hogy 15 nap is lehet mire az online felületen megváltozik.

Egy hét várakozás után ellenőríztem, s még a régi volt fent. Ekkor írtam egy emailt (online formon keresztül) és küldtem egy faxot! is. Vártam újabb egy hetet, még mindig nem írták át, ekkor telefonáltam, hogy mi helyzet? Az ügyfélszolgálatos munkatárs szerint minden át van írva a rendszerben, de azért lefrissíti, max. 72 óra és biztos jó lesz. Na ez ma telt le! Természetesen továbbra is a régi személyi igazolvány számom van rögzítve.

Üdvözlettel,
Simon István
hűséges olvasód

UPDATE 12.12. 10:11

Hát ezt a választ kaptuk a Telenortól.

Kedves Homár,

A blog bejegyzés alapján kivizsgáltuk a posztban foglaltakat.

A vállalt határidő valóban 15 nap, de mindig arra törekszünk, hogy rövidebb ideig tartson ez a művelet. Ebben az esetben a technikai probléma mellett a csillagok állása sem segített, ezért tudtuk csak a 15. napon teljesíteni a kérést. 

Ezúton is szíves elnézését kérjük kedves Ügyfelünknek.

Ilyen esetben nyugodtan forduljon hozzánk Közösségi Média ügyfélszolgálatunkon (www.facebook.com/telenorhungary), ahol szintén örömmel állunk rendelkezésére, és megteszünk mindent, hogy mihamarabb megoldást találjunk a felmerülő esetekre. 

Telenor 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.08. 09:05:57

Ilyen akkor szokott lenni, mikor kéccer vagy benne a rencerbe. Az egyiket frissíthetik orrvérzésig, a másik nem fog megváltozni.

Egyébként meg egy sajtpapír a gázszolgáltató ügyfélszolgálatán valamikor 2000 előtt: "Kedves ügyfeleink, a várakozási idő meghosszabbodhat, számítógépes nyilvántartásra tértünk át."

gelsystem 2014.12.08. 09:14:31

értem én, de akkor is:
how much is the fucking fish.....?!?!?!?!

Manyecska 2014.12.08. 09:31:59

@atpijkamo: mekkora szívás. Én is áttértem az MKB Egészségpénztárnál elektronikus ügyintézésre, asszongya: nyomtassa ki a Nyilatkozatot és küldje be postán..:))..Amúgy tudtad hogy az általad "favorizált" B-Tel múlt héten három napig nem szolgáltatott netet és telefont! az egész irodaházban?? Szerintük nem tudtak felmenni a Hármashatár-hegyre mert nem bírták megközelíteni. Valami mikro antennájuk van ráadásul..
Most tényleg sajnálom a posztert:)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.08. 10:10:56

@Manyecska /kűdtem levélt!/: Telefont szolgáltattak, te bimbi.

Miért nem ajánlottad fel, hogy te majd töröd az utat?

A mikró ingyér van, a kábel meg kurvadrága. Szerezzetek be egy mobilnetet vész esetére.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.12.08. 10:12:29

@atpijkamo:
"valamikor 2000 előtt: "Kedves ügyfeleink, a várakozási idő meghosszabbodhat, számítógépes nyilvántartásra tértünk át."

Hát, szerintem még most is tovább tart kártyával fizetni, mint kápé...

Azonkívül: amióta a postán is szgéppel megy a csekkfeladás, ott is lassabb az egész. Két kütyübe is be kell rakni a csekket stb.

Azonkívül2: csak nekem tűnik úgy, hogy az atm-ek sokkal lassabbak, mint tíz éve??? Nekem korábban nem tűnt fel, hogy ennyit homokórázott volna egy atm...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.08. 10:15:54

@Hoppácska: "tovább tart kártyával fizetni, mint kápé"

Az fix.

Főleg, ha ott akarja kitalálni, melyik kártyájának melyik a pinkóggya. Meg mikor erőlteti, hogy van azon pénz, mikor már kimerítette a napi limitet.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.12.08. 10:17:08

@atpijkamo:
"Az fix.

Főleg, ha ott akarja kitalálni, melyik kártyájának melyik a pinkóggya. Meg mikor erőlteti, hogy van azon pénz, mikor már kimerítette a napi limitet. "

Nem tudom, biztos ilyen is van. De nekem úgy tűnik, hogy a normális ügymenet is lassabb.

anunumus daedpul 2014.12.08. 10:17:15

Lehet ez valami telenoros kísérlet, és tesztelik a poszter türelmét:D

killerkaller 2014.12.08. 10:20:07

@atpijkamo: "Főleg, ha ott akarja kitalálni, melyik kártyájának melyik a pinkóggya."

Piros ászt köll a résbe gyugni, az mindent visz.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.12.08. 10:21:22

@killerkaller:

"Piros ászt köll a résbe gyugni, az mindent visz."

És ha óneász van?

Freddy a Krüger 2014.12.08. 10:28:46

Nagyon sajnálom az ügyintézőt.

AtiSnatch 2014.12.08. 10:42:00

@Hoppácska: akkor visszaász :)

Poszternek (miközben sajnálom)csak annyit tudok tanácsolni, hogy erdő mellett jó a kedv, ott lakik a barna medv. -.-

Manyecska 2014.12.08. 10:45:27

@atpijkamo: az volt a második, miután lemondtuk. Mondom a net is tőlük dzsalt..tudom egyazon vonálon jön. Ja, fax se volt:P ebből kifolyólag..mindenesetre ahová nyúltam lukra futottam..:D próbálj meg így dolgozni:(((.. valami 800milkára pereli őket most a Té, amúgy is..

joska61 2014.12.08. 10:58:27

Egyszerűen technikailag nem értem, hogy ha x adatbázisba átírnak valamit 1 adott munkaállomáson, akkor azt hogyan tudják másutt az eredeti adatokkal kiolvasni... Mert ha másik adatbázist használ az online felület, mint az ügyfélszolgálati droid, akkor ott valamelyik rendszerszervezőt erősen seggbe illene billenteni.

Csimpi csumpi 2014.12.08. 11:15:34

Nagyon sajnalom a bisztro tulajat.

igi1 2014.12.08. 11:26:02

most mi van a 15 nap egy hétre rövidült!?

nem örülnének ennek a multik többször adnának fizut

15 nap az 15 munkanap

nem mind1 b*

igi1 2014.12.08. 11:27:21

engem is sajnáljon má meg vki

lehetőleg nem nő és nem bodzásfülű

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.08. 11:41:51

Telekommunikációs cég, 21.szd? Csókolom, tessék megszűnni, ha ilyen gondot okoz.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.12.08. 12:09:57

2 kérdés: minek túráztatod magad 1 hét után, mikor black&white módban LEadták a drótot, hogy 15 nap? Túlbuzgó vagy megalapozandó egy homárposztot? Mi a kurvaélet az a LEfrissítés? Ezt ezt ő mondta így vagy te? Haljon halált, aki így mondta..
@atpijkamo: ilyenkor van az, hogy hülyenő van a rendszerbe'. Felismerem. Távolról.
@Manyecska /kűdtem levélt!/: az a torony jegesen tök jól nézett ki. Másik bolygón volt olyankor, amikor azidő alatt. Kevesen tudják, de mégis sokan: nem csak az kéz1 nem tudja mit csinál a kéz2 esete forog fen az ilyen nyomtassaki eseteknél, hanem a programozók autizmusa is. Egy ideig félzsenik, aztán amikor "kevésbé fontos" (szinergiális), no meg ne adj isten nyelvtani kérdésekre kerülne a sor, akkor valahogy elfogy a szufla a fejből. Mos' anélkül, hogy általánosítanák. Mert mégis kiagenny dolgozik egy ilyen gépezetbe1, kikhez tartozhatnak leginkább az ilyen agyrémek? A legdocsásabb az, hogy projektvezetőn, tesztereken, rendszairégazdákon, csoportvezetőn, felelős producermenedzseren, mindenkin átcsusszannak ilyen ordító szarhibák. S akkor lehet élvezni. Kijavítás sebessége* konvergál a homárfórumfelületi foltozásokéhoz.
*átlagosadat

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.12.08. 12:18:32

@AtiSnatch: és a vadász aki a kis zöld emberke, robothangon szarik. Erdő mellett.
@igi1: már megint ide jöttél, magányos lehetsz.
Bele akartam kötni Hildában, hogy hol a poszt, és a statáriumért cserébe pontosan szállított, napikettőt azt kérjük, de mire elkezdtem volna, már itt lett a poszt. Kifejezetten cseles.

Manyecska 2014.12.08. 12:26:29

@Kellemes Zérókomponista: Lehet élvezni? köszi, most nem érek rá. Ki kell osztanom 700.000 HUF utalványt a dolgozóknak hogy fognak szeretni:D:D

Manyecska 2014.12.08. 12:53:05

@batgirl: lehetne három füle is, kemény.

igi1 2014.12.08. 13:03:08

@batgirl: de ő belémköfött nem hildába meg beléd

szeret na

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.08. 13:27:16

@igi1: Na, most hol hibádzott a postoló?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.12.08. 13:52:32

@igi1: "meg beléd

szeret na "

Kellemes ma belém szeretett. jó nap ez a mai :P

igi1 2014.12.08. 14:00:21

@ColT: h hogy nálam is szarabbul számol pedig aszittem engem nem lehet uberelni

agyilag zoknisodik a uország :)

@batgirl: ja de csak utánam

pedig hétfő van

Irgun 2014.12.08. 21:32:07

Es miert nem vetted meg az uzletben a telefont?

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.12.08. 23:12:04

@joska61: Én pl. lendületből tudok egy olyan rendszert, ahol a központi adatbázisnak csak egy része kerül a droidok elé (ami a gyakoriság és terület alapján számára releváns), míg a változások kézileg indított szinkronizáció útján mozognak a helyi és a központi adatbázis között. Erre a droidok változatos környezeti behatásoknak való kitettsége miatt van szükség (van, ahol tényleg nincs lehetőség szinkronra), de ez esetben sem képzelhető el 15 nap laggolás, csak valakinek a rendkívüli hanyagsága folytán.

joska61 2014.12.09. 10:20:20

A kézileg indított szinkronizáció már baromság szerintem. De én még mindig nem érzem szükségét annak, hogy így legyen. Miért nem írhat a droid az adatbázisba egyből? Nem ellenőrzik utána sem amit csinált, csak indítják a szinkronizálást. Nem?

Aureliano Buendía 2014.12.09. 15:14:39

Amellett, hogy a 15 nap enyhén vicces:

„de mondta hogy 15 nap is lehet mire az online felületen megváltozik.

Egy hét várakozás után ellenőríztem”

Eeeeeember, a 15 nap az egy hét? Az ellenőrÍÍÍÍztem miatt pedig járna a körmös.
süti beállítások módosítása