Tékozló Homár

Senki nem számított Árösszehasonlító Petire FRISSÜLT

2014.12.15. 09:59 | Homár Hilda | 68 komment

0.jpg

Árazd fel, ócsísd le, aztán az ügyesen kikalkulált csalogatószámot helyezd a hirdetésen egy bazi nagy piros plecsni közepébe. A leghervasztóbb módszerű akciózás. De vajon mért nem volt elég nekik a 28%?

Kedves Homár!

Keresgéltem a szallasoutlet.hu oldalon és ráakadtam erre az ajánlatra. Gondoltam megnézem a hotel honlapját kíváncsiságból. Lehet, hogy én vagyok hülye, de akárhogy számolgatom, nekem sehogyan sem jön ki az az összeg, amiről állítólag le van árazva a dolog.

Az árlistán látható, hogy 1 éjszaka, hétköznap 12 900HUF/éj/szoba, reggelivel. Félpanzió felár: 2500HUF/fő/alkalom. Tehát, ha 2 fő elmegy 2 éjszakára és kétszer vacsoráznak, az 2x12900+4x2500=35800HUF.

Akárhogyan számolom, ez sehogyan sem 42000HUF, amit a kuponos oldalon írnak. A szallasoutleten felsorolt szolgáltatások közül (parkolás, wifi, wellness, stb) minden benne van a szobaárban eredetileg is, kivéve az alkoholmentes üdvözlőitalt. Esetleg az tenné ki a maradék 6200HUF kölünbözetet? Vajon milyen alkoholmentes italt szolgálnak fel fejenként 3100HUF értékben?

A kuponos oldalon szereplő kedvezmény így 36% helyett, csak 28%. Gondolom azt próbálják meglovagolni, hogy sokan meg sem nézik, hogy a 36% tényleg 36% és hát a 36% jobban hangzik, mint a 28%...


üdv
Peti
UPDATE 12.15. 17:20
Az alábbi levelet kaptuk a Szállásoutlet.hu-tól. 
Tisztelt Tékozló Homár, kedves Péter!
Cégünk szeretne reagálni a bejegyzésre: 
Szállodai csomagajánlataink sikeres értékesítésében Ügyfeleink szerepe a legnagyobb, így minden esetben igyekszünk olyan ajánlatokat megjeleníteni, melyek tartalmilag maximálisan fedik a valóságot, valamint megfelelnek minden követelménynek, mely a diszkontáras értékesítésben Ügyfeleink és Partnereink részéről felmerülhet. Számunkra kifejezetten fontos Ügyfeleink véleménye, így minden visszajelzést, panaszt kiemelten kezelünk, vizsgálunk. Vásárlóink véleménye, tapasztalatai nagyban hozzájárulnak a www.szallasoutlet.hu oldalon szereplő ajánlataink akkurátus megjelenítéséhez.

Nevezett ajánlatunkat -mely a Vár Hotel Kastélyszálló csomagajánlata- megvizsgáltuk, illetve szállodai Partnerünket az ügyben megkerestük a pontos kiinduló ár kapcsán, mely meghatározása -szokásos gyakorlatunk szerint- a szálloda részéről az ajánlat összeállításánál történt meg, és amely most ismét megerősítésre került részükről.
A csomagajánlat eredeti, nem kedvezményes árának kalkulációja a következőképpen történik:
2 x 14.900 Ft szállásdíj, 4 x 2500 Ft étkezés (vacsora ára), és a welcome drink ára, mely 2 x 1,100 Ft, és a szálloda tájékoztatása szerint alkoholmentes, de akár alkoholos is lehet. Ezek összege 42,000 Ft.

Ajánlatunkban ez az összeg szerepel eredeti árként, melyből, ha a www.szallasoutlet.hu oldalon szerepeltetett (a tizedesjegyek miatt természetesen kerekített) 36% kedvezményt levonjuk, a kedvezményes árat kapjuk, mely összegért az ajánlat megvásárolható a nevezett feltételek mellett.
Üdvözlettel:
az Indulhatunk.hu
UPDATE 2. 
És ezt a kis kiegészítést küldte még a Szállásoutlet arra a felvetésre, hogy  alapvetően nem matematikailag kérdéses az akció, hanem amiatt, hogy drágább az kuponos szobaár, mint a honlapon lévő árlistás.
Kedves Homár!

A kiinduló ár az ajánlat elkészülte pillanatában helyes és az igazságnak megfelelő volt, szállodai Partnerünk visszaigazolása szerint is. A szállodának saját és jogos döntése volt az előszezoni időszaknak megfelelően az ár 2,000 Ft-tal történő csökkentése, melyet a weboldalon már ugyan módosítottak, de futó ajánlatunkban még ennek cseréje nem történt meg. A szállodában jelenleg az árak átalakítása zajlik, főszezoni és előszezoni árszínvonalat fognak hamarosan megkülönböztetni, és weboldalukon szerepeltetni, ennek az árképzési folyamatnak az elején sikerült a kedves érdeklődőnek megtalálnia és ellenőriznie a szálloda honlapját. 

Köszönöm!

Üdvözlettel:

SzállásOutlet 
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

punpa 2014.12.15. 10:33:14

Ne a %-ot nézd hanem hogy megéri-e neked.

sarostehen 2014.12.15. 10:49:31

Kicsit túlgondolták az akciózást. De még így van majdnem 30% engedmény.

Ha neked megéri akkor el kell menni. Más kérdés, hogy ember menyire megy szívesen egy olyan helyre pihenni, ahol az első mondat már hazugság.

sarostehen 2014.12.15. 10:53:20

Mellesleg van ott szoba 14.900,- Ft-ért is. Ha azt számolom 2 éjszakára akkor már csak 2200Ft a különbség. Az meg simán lehet a 2 jaffaszörp ára.

Freddy a Krüger 2014.12.15. 11:02:53

Fillérbaszó vadász nyaralni indul.

sarostehen 2014.12.15. 11:08:52

@Freddy a Krüger: Miért fillérbaszó? Azért mert megnézi menyivel akarják átbaszni?
Te komoly hülye vagy.

sarostehen 2014.12.15. 11:17:33

Hilda:
Már akartam szólni, hogy nem lenne korrektebb ha frissül egy poszt (mondjuk válaszol a másik fél) akkor az ismét elsőnek jelenjen meg a posztok között? Vagy teljesen új poszt legyen?

Elolvasok egy bejegyzést miszerint xy cég így meg úgy átveri az ügyfeleit. Elkönyvelem, hogy milyen tróger cég, és soha nem akarok kapcsolatba lépni velük. Aztán frissül a cikk és kiderül hogy poszter egy ótvar nagy kamus és a fele sem igaz amit leírt.

Max akkor tudja meg az ember ha a bal oldalon észreveszi hogy frissült a poszt. Szerintem megérdemelnének annyit, hogy ismét első helyen legyenek, hogy tisztázni tudják magukat.

Manyecska 2014.12.15. 11:50:41

@sarostehen: Nem zörög a haraszt ha nem fújja a paraszt!!

mikimackó 2014.12.15. 12:07:52

a hotel 32 méter hosszú, 18 méter széles, 10,5 méter magas......., hányszor dugták meg a szobalányt ?

Freddy a Krüger 2014.12.15. 12:15:01

@mikimackó:
Árgép használatával, Dm és egyéb kedvezménykuponokkal.

OrsolyaKinga 2014.12.15. 12:19:56

Kedves Kommentelők!

Kérdezném, hogy valaki közületek járt már a helyen? Tudja valaki pontosan miről is beszél?
Én jártam már ott ezzel a csomaggal, ezen az áron.
És valóban 14.900 Ft-os szobaár is van, valamint az elvileg alkoholmentes üdvözlőital, igény szerint egy alkoholos nagyon finom koktél :)
Valamint ha valaki is venné a fáradtságot és ennél tovább is érne az érdeklődése, akkor körbenézne a többi oldalon és rájönne, hogy az összes visegrádi szállás közül a legolcsóbb helyről beszélgetünk, ahol aztán tényleg nem a lehúzásról, illetve az emberek átveréséről kellene beszélni.
Főleg, ha az ember tudja, hogy ezen kívül még minden vendéget a szobájában vár (kivétel nélkül)egy ajándék hűtőmágnes, csak azért mert örültek, hogy jöttünk.

Rettentő könnyű messziről, látatlanban véleményt írni!
De talán mielőtt valamiről nagyon konkrét véleményt alkotnál és legfőképpen azt ki is nyilvánítod, talán tudnod kéne miről is beszélsz.

De talán ehhez, ennek megfelelő agyi kapacitás is szükségeltetne. :)

További szép napot Kedves információban dúskáló kommentelők!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.15. 12:32:15

Bazmeg, kell ennyiér, vagy nem kell ennyiér? Kinemszarjale hogy mennyiről árazták fel vagy le.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.15. 12:34:43

Kuponnal fix nem mennék nyaralni/telelni. Az garancia arra, hogy a hoteleseknek pont tele van a hócipője a bunkóparaszt fillérbaszókkal. Nem keveredek.

mikimackó 2014.12.15. 12:35:40

@Freddy a Krüger: na, de mit csinál akkor, ha csak XXL-re van kedvezmény ?

Freddy a Krüger 2014.12.15. 12:38:43

@mikimackó:
Mittudom én, vesz egy akciós akciós faszpumpát, ha az se jó, akkor így járt.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.12.15. 12:39:54

Most nyáron voltam egy szállodában, és az egyik este egy üveg pezsgő volt a szobába, pezsgős poharakkal és egy köszöntő kártyával. Szülinapom volt.

Azóta is azt mondom, hoyg le a kalappal a hotel répce előtt.

igi1 2014.12.15. 12:40:28

@OrsolyaKinga: jóvan, kedves menedzser asszony feleség.

ptspts 2014.12.15. 13:01:49

@OrsolyaKinga: Köszi az infót, a kommentedben és a posztban leírtak is segítenek a döntésben!

igi1 2014.12.15. 13:06:15

@batgirl: akkor egy imát mondanék érted, ha nem múlt volna el :)

bobby.ewing 2014.12.15. 13:13:14

@OrsolyaKinga:
nem lenne egyszerűbb beismerni, hogy ezt elbasztátok, nem 36, hanem 28% a kedvezmény, elnézést kérni, aztán minden mehet tovább.

Mint jönni ezzel a frissen regisztrált nickkel, amiről mindenki egyből leveszi, hogy a megszólított terel.

OrsolyaKinga 2014.12.15. 13:43:55

@bobby.ewing: Elnézésedet kérem, hogy én ma találtam rá erre az oldalra és a mai téma ez volt.
Nem mintha a többi nem érdekelne, és ez lenne az egyetlen cikk, ahova kommenteltem.

És mielőtt nem tudod hogy ki vagyok, díjaznám, ha nem szólítanál meg így!
Azt hiszem a vélemény nyilvánításhoz mindenkinek van joga.

És ha már ennyire érdekel a véleményen, olvasd el a többi kommentemet is ;)

És azokhoz próbálj meg egy kicsit kulturáltabb kommentet írni ;)

sarostehen 2014.12.15. 13:58:54

@OrsolyaKinga: "És ha már ennyire érdekel a véleményen, olvasd el a többi kommentemet is"

"OrsolyaKinga 0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban"

Sok olvasnivaló nincsen.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.15. 14:02:14

@OrsolyaKinga: Lebuktál, na, nem nagy ügy. Még jól is kijöhetsz belőle, a kommentelők díjazzák, ha a posztolt hozzászól. Próbáld nem mereven megvédeni a vélt érdekeidet, hanem megértően viszonyulni a kommentelőkhöz, és vitézül állni a szurkálódásaikat. Egy kis humor és önirónia rengeteget segít.

OrsolyaKinga 2014.12.15. 14:02:23

@sarostehen: akkor kattints rá az aktivitás gombra :) nem tudom még hogyan működik az oldal :) de ott megtalálsz mindent :)

OrsolyaKinga 2014.12.15. 14:08:14

Igazából nem egészen értem a dolgot! Azt hittem elmondhatom a vélemény... ráadásul semmi csúnyát nem írtam... nem gondoltam, ha vmihez hozzászólok, akkor kapásból lenyelnek keresztbe :)de legalább a többi posztnál nem, bár már véletlenül sem írok határozott véleményeket, mert úgy látszik kiállni valamiért itt nem szokás :D

sarostehen 2014.12.15. 14:37:22

@OrsolyaKinga: Aham. Van 6db hozzászólás. Mind a mai napra. Tényleg törzs kommentelő vagy a blog.hu-n.

De atpijkamo-nak van igaza. Kicsi önirónia, a hiba beismerése sokkal több ember szimpátiáját elnyeri mint a dacos magyarázkodás.

OrsolyaKinga 2014.12.15. 14:45:23

@sarostehen: akkor kérlek olvasd el azt is, hogy ma regisztráltam, amit az adatlapomon is látsz, valamint le is írtam, így meglehetősen nehéz lett volt hamarabb kommentelni...

Bár azt hiszem elég nagy hiba volt ez a mai regisztráció... nem gondoltam volna, hogy ilyen rettentő nehéz bekerülni ebbe a közösségbe... És ennyi kedves emberrel fogok itt megismerkedni :D

sarostehen 2014.12.15. 14:53:13

@OrsolyaKinga: Nem nehéz. Csak tudod az ittlévők láttak már sok mindent. Volt itt már kupon kriszta is személyesen. Ezért nagyon feltűnő, amikor valaki egy friss regisztrációval hirtelen bőszen elkezdi védeni az aktuális posztot.

szoke_j 2014.12.15. 14:55:26

Tavaly nyáron volt szerencsém ezen a helyen 2 éjszakát eltölteni. Sem az akciós, sem bármilyen más áron nem tudom ajánlani. A földszinti szobák sötétek, ahol mi aludtunk a biciklit és egyéb tárolókra néztek. A függöny szakad, a WC lehúzó gombja ujjat vágóan törött.A egész kívánt volna még takarítást. Én félpanzióra biztosan nem fizetnék be a reggeli minősége alapján. Már ott gyanúsnak kellett volna találnom, amikor a szoba foglalásának díját valami oknál fogva csak rózsaszín postai csekken lehetett fizetni. Ez az én véleményem, aki nem hiszi járjon utána :-)

OrsolyaKinga 2014.12.15. 15:05:04

@szoke_j: Akkor nekem szerencsém volt :) Én mondjuk első emeleten voltam, de a függöny mondjuk ott is hagyott némi kívánni valót maga után.

Mondjuk nálunk az oldal felé kellett fizetni, így ez sem volt gyanus :)

Nem tudom mondjuk, hogy egy év alatt történhetett-e nagy változás, de mi meg voltunk elégedve vele... voltak kisebb - nagyobb hibák, ez tény!!!
De mi kikapcsolódni mentünk és ez teljes mértékben sikerült.

Bár szerintem ez is teljesen szubjektív, ízlések és pofonok ;)

@sarostehen: kupon kriszta???? :D :D :D ez komoly??? :D :D :D

toportyánzsóti 2014.12.15. 15:40:45

Ettől már csak röhögtet jobban mikor a magyar kommentelők francia oldalon esnek egymás torkának magyar nyelven.Van abban valami speciálisan magyar.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.12.15. 16:43:44

@OrsolyaKinga: Bár én erre a hozzászólásra reagálok, de láttam a többit is, mielőtt...

Az feltűnt-e, hogy nem a szállás lett bepanaszolva, hanem a fostos szallasoutlet.hu, ahol kamuakciót nyomáznak az embereknek?

Ennek megfelelően a kirohanásod felesleges támadási felület.

Véleménynyilvánításommal (nem vélemény nyilvánítással) veszem a fáradságot (nem fáradtság) és egyúttal üdvözöllek is eme rettenetesen undok közösségben :)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.15. 16:50:07

@OrsolyaKinga: "rettentő nehéz bekerülni ebbe a közösségbe"

Nem annyira nehéz. Én vagyok a hoppmester, ha engem leszopsz, máris be vagy fogadva.

( :)) Ide teszek egy duplaszmájlit, nehogy komolyan vedd, és megsértődjél. Bár amilyen mimóza vagy, sztem már késő.)

@toportyánzsóti: :)) Vicces lehet, kérünk webcímet hozzá!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.15. 16:53:04

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: "eme rettenetesen undok közösségben"

Tudod, ki az undok. Akimongya.

@szoke_j: Hogy lehetne jó egy hely, ami azt se ttudja eldönteni magáról, hogy vár vagy hotel?

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.12.15. 17:50:40

Nem csak a tökköt verjük hanem rothadó kapitalista nyugatot is!
Keresztfiam haza tántorgásában elvitte családtagjait Sümegre ősszel, (3 felnőtt 1 kölök)
Egy éjszaka a hotelban 110 ezer volt és egy kis várjáték bemutató!
Egy hónapra rá Las Vegasba ette fene csajával, 3 éjszakára 5 csillagos szállodába 100 ezerbe került!!
Szétröhögte magát.
Agyar ország én így szeretlek... de mé' copacc??

dreizwanzig 2014.12.15. 18:16:13

Sziasztok!

Én vagyok az aki ezt a posztot a Homárnak megírta.
Ha fillérbaszónak tartotok, tartsatok, nem érdekel :) Csupán megnéztem a honalpot, hogy tájékozódjak, hogy milyen más szobák vannak, stb. Így vettem észre a dolgot. Mondjuk nem tudom mi abban a fillérbaszás, ha észreveszem azt, hogy épp félre akarnak vezetni, mert nem is akkora a kedvezmény, mint amennyit leírtak. Egyébként valóban igazatok van abban, hogy azt kell eldönteni, hogy kell-e ennyiért, vagy sem..... De sokan vannak, akik nem így gondolkodnak, hanem meglátják a kedvezmény mértékét és akkor úgy érzik meg kell venni, mert ez mekkora best-buy :)

Freddy a Krüger 2014.12.15. 18:19:10

Az alkoholmentes welcome drink kb. olyasmi lehet, mint a defektes guminő? :o

Aureliano Buendía 2014.12.15. 19:11:27

@Freddy a Krüger: megelőztél.

@Peti: rád férne egy lapos dugás.

Aki outletből néz szállást, sikeres ember nem lehet.

Aureliano Buendía 2014.12.15. 19:18:45

@dreizwanzig: próbálkoztál már olyan dolgok vásárlásácal, amikre nem volt ráírva, hogy „akció”? ;)

Freddy a Krüger 2014.12.15. 19:26:37

@Aureliano Buendía:
Ez egy komoly, felelős fogyasztóvédelmi blog. Itt sajnálni, tovább jó tanácsokkal kell ellátni a fillérbaszót, izé, posztolót, nem összezavarni ilyen kérdésekkel.

dreizwanzig 2014.12.15. 19:29:01

@Aureliano Buendía: Nem. Na és akkor mi van? Lehet, hogy fillérbaszó vagyok? És akkor mi van? Nem érdekel, hogy mit mondasz rám, mert egy kis nethuszár vagy, aki abban éli ki magát, hogy egész nap itt kommentelget és majd jól megmondja nekem, hogy fillérbaszó vagyok. Na és akkor most mi van? Megmondtad, nem lettem ideges, de még csak rossz kedvem sem lett. Remélem még majd jól megmondasz nekem 1-2 dolgot és akkor lesz majd min röhögnöm megint :)

dreizwanzig 2014.12.15. 19:33:12

@Freddy a Krüger:
Azt hiszitek, hogy én azért írtam be mert fel vagyok háborodva, hogy engem megpróbáltak átb*szni? Vagy mi? Pont nem érdekel. Engem nem ért semmilyen kár. Csak azért írtam meg, mert ezt akkor sem tartom korrektnak, sok embert félrevezetnek ezzel.

Freddy a Krüger 2014.12.15. 19:36:58

@dreizwanzig:
Ajánlom figyelmedbe ezeket a sorokat, hogyaszongya:
"A csomagajánlat eredeti, nem kedvezményes árának kalkulációja a következőképpen történik:
2 x 14.900 Ft szállásdíj, 4 x 2500 Ft étkezés (vacsora ára), és a welcome drink ára, mely 2 x 1,100 Ft, és a szálloda tájékoztatása szerint alkoholmentes, de akár alkoholos is lehet. Ezek összege 42,000 Ft."

Szóval érdemes lett volna tájékozódni, mielőtt még nagyobb hülyét csinálsz magadból, mint amekkora már gyárilag vagy.

Aureliano Buendía 2014.12.15. 19:40:51

@Freddy a Krüger: szorri:)

@dreizwanzig: igazad van, egész nap csak itt lógok, nincs is saját életem:)
Épp ezért most nagyon sajnállak. Detényleg. Őszonte szívből, és még csuriban sincs a kezem.

A rossz az, hogy valójában a posztod vihar a biliben, lásd még: a válasz a posztodra.

Én azt gondolom, hogy itt nem történt átbaszás, csak a te szövegértéseddel lehet gond. Vagy számolási tudományoddal. Vagy mindkettővel.

Amúgy Visegrád tényleg jó hely, mindenképpen vellneszezz is.

dreizwanzig 2014.12.15. 19:41:35

@Freddy a Krüger:
Válaszlevélben megírtam és remélhetőleg posztolják is, hogy ebben az esetben meg a hotel volt a hülye, hogy saját magát hozta ilyen helyzetbe, mert arról sehol sem esik szó, hogy az elhelyezés nem az alap, 12900Ft-os szobákban történik, hanem a dunaparti panorámás szobákban.
Úgyhogy képzeld el, elolvastam, megértettem és így ebben a formában nem állja meg a helyét, hogy félre akartak vezetni bárkit is viszont saját magukkal basztak ki, hogy nem tudták egyéretlműen kiírni.

Freddy a Krüger 2014.12.15. 19:45:27

@Aureliano Buendía:
Én nagyon, de nagyon sajnálom posztoló édesanyját. Attól tartok, mai napig nem tudja, hol rontotta el.

Freddy a Krüger 2014.12.15. 20:00:36

@dreizwanzig:
Igen, mindenki hülye, egyértelmű. Öt perc hírnév megvolt, gratulálok, mehetsz és örömödben kiverheted, hajrá.

Aureliano Buendía 2014.12.15. 20:15:05

@Freddy a Krüger: pedig nem nehéz kitalálni...

Ám én ma este mégis elnéző(bb) vagyok vele. Te is tudod, hogy a posztolók java (~99%) nehezen (vagy sehogy sem) tudja elviselni azt, hogy a kommentek nem őt igazolják. Te is emlékszel, volt itt nem egy megsértődött poszter már. Lesz is.

A Zemberek javának nehéz - ha nem lehetetlen - beismernie, hogy igen, hülye volt, benézett valamit. Helyette a sértődés, a dac, a támadás. Ez van most is.

De azért azon ritka alkalmak egyike, mikor a posztoló jelentkezik, ez egy fél pontot nálam megér.

Nézd a másik felét, az orsolyakinga nevűt. Az is elég pocsék szövegértésből, de van benne annyi tulajdonosi/alkalmazotti önérzet, hogy bevédi az amúgy nem is „támadott” hotelt.

Freddy a Krüger 2014.12.15. 20:22:59

@Aureliano Buendía:
mindegy is, görény banda, egy rongyos vendégkönyvük sincs! :D

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.15. 21:11:25

@Freddy a Krüger: "egy rongyos vendégkönyvük sincs"

És még csak nem is tudják, hogy az mekkora szerencse nekik. Hogy szét lenne az mostanra offolva!

ptspts 2014.12.16. 01:06:11

Szállodatulajdonosok és kuponoldalak figyelmébe ajánlom a legújabb akció-ötletem, melynek korrektségébe nem lehet belekötni.

Pihenjen nálunk 90% kedvezménnyel, kuponnal most 170 ezer Ft helyett csak 17 ezer Ft-ért! A csomag tartalma: szobaár egy éjszakára, félpanzió, egzotikus koktél (mixerünk kedvence, saját titkos recept, igény szerint alkoholos) és privát szaunahasználat aloe vera energiapárával.

Honlapunkon megtalálható listaáraink a kuponos akció ideje alatt:

* szoba egy éjszakára: 13.5 ezer Ft
* félpanzió: 3.5 ezer Ft
* egzotikus koktél: 13 ezer Ft
* privát szaunahasználat: 100 ezer Ft
* aloe vera energiapára: 40 ezer Ft

Mi már tudjuk, de a hirdetésbe nem írjuk bele, hogy listaáraink a kuponos akció lejárta után 1 hónappal így fognak alakulni:

* szoba egy éjszakára: 13.5 ezer Ft
* félpanzió: 3.5 ezer Ft
* egzotikus koktél: 1 ezer Ft
* privát szaunahasználat: 1 ezer Ft
* aloe vera energiapára: 100 Ft

Csimpi csumpi 2014.12.16. 02:38:12

1100 a welcome drink? Ki szervirozza? A miniszter ur?

dreizwanzig 2014.12.16. 09:15:18

@Aureliano Buendía:
Abban igazatok van, hogy most a fagyi visszanyalt esete áll fenn, mert az árak valósak, de mint mondtam, a hotel saját magát szivatta meg, hogy nem jelölte meg pontosan, hogy melyik szobára vonatkozik az ajánlat. És ezennel megkövetek mindenkit, akinek a kis lelkébe tiportam azzal, hogy beküldtem ezt a posztot a Homárnak. A Vár hotel valóban nem akarja megtéveszteni a vásárlóit, azonban ők bénázták el a dolgot, hogy rosszul írták ki az ajánlat részleteit.

dreizwanzig 2014.12.16. 09:17:01

@Aureliano Buendía: El tudom viselni, sőt. De szerintem egy kicsit túl érzékenyek vagytok erre a dologra. Persze, gondolom itt többnyire hülyékkel találkoztok és már mindenkire úgy tekintetek, hogy hülye. Mondhatnék bármit, akkor is csak hülyéznétek engem.

joska61 2014.12.16. 10:31:22

Az összes %-ot kiíró akció így működik. Veszik az elérhető legmagasabb árat, és abból írják ki a kedvezményt. Aki ezt nem akarja tudomásul venni, az az összes ilyen helyen csalódni fog, így aztán ezzel alaposan agyon is vágja az üdülését.

Bluemotion 2014.12.16. 11:17:28

@dreizwanzig: Én szeretnék csak fele ennyire ráérni, mint te.

dreizwanzig 2014.12.16. 14:07:15

@Bluemotion: sajnálom, hogy így el vagy havazva :)
és akkor még én ne lennék sikeres? :)

Aureliano Buendía 2014.12.16. 16:50:40

@dreizwanzig: sikeresnek semmiképp nem neveznélek. Inkább ráérősnek. A főnököd helyében én ránéznék a napi tevékenységedre:D

Mondom, egy fél pontod van, mert megjelentél. Én kötelezővé tenném minden posztolónak amúgy.

Hülyézni meg csak a hülyéket szoktuk:D

dreizwanzig 2014.12.16. 17:53:35

@Aureliano Buendía: a főnökeim nagyon elégedettek velem :)

ahanem01 2015.01.28. 14:07:25

@OrsolyaKinga: Inkább menekülj innen. Ezek az unatkozó kretének közé szeretnél bekerülni? Háááát?!
süti beállítások módosítása