Tékozló Homár

Karácsonyi Tesco-rendelések duplaszám

2014.12.23. 09:30 | Homár Hilda | 40 komment

tesco_2584551b.jpg

Áron levele még december 9-én érkezett. Ez elég fontos infó ahhoz, hogy kellő súlyával értékelje mindenki a sztoriban szereplő dec. 21-dikéig zárolt összeget. Az eset jóbarátja itt olvasható.

Hello Homár!

Olvastam pár hete, hogy valakinek kétszer is törölték a vásárlását Tesco Online Bevásárláskor, szerintem ez egy mélyebb sztorit is megér, mint ami most történt velem a hétvégén.

Csütörtökön leadtam a rendelést szombat estére. Már jó fél éve használjuk a Tesco online bevásárlást így nem lepődtünk meg hogy késik, de aztán 11-kor feladtuk a várakozást, gondoltuk úgyse túlóráznak ennyit. Se telefon, se semmi, hogy mi lett a cuccal, ment a levél ügyfélszolgálatra, hogy mégis mi lett a rendeléssel.

Másnap jön egy sablon levél arról, hogy mennyire fontos nekik a bevásárlók elégedettsége és benne egy extra mondat más színnel (feltételezem azért, mert ezt az ügyfélszolgálatos írta bele), hogy "Sajnáljuk, hogy rendelése törlésre került". Felhívom őket, hogy mégis ez akkor most mi, és miért nem szóltak, hogy törölve lett a rendelés, legyenek szívesek kiszállítani. Erre az volt a válasz, hogy ők nem írhatják fölül a rendszerben a megrendelést, ezért törölték. Ha igényt tartok rá, rendeljem meg újra, azaz pakolgassam újra a kosárba az egészet(!), ráadásul mivel 1-2 napra előre be vannak telve a szállítási napok, ezért azt amit szombatra rendeltem, legjobb esetben szerdán kaptam volna meg. Nem tudom feltűnt-e nekik hogy élelmiszert és egyéb fogyasztási cikkeket rendeltem, valószínűleg ezek egy részét én szerdáig bezárólag el akartam volna fogyasztani. No komment.

Arra is rákérdeztem, hogy miért nem tájékoztattak semmilyen formában. Hát merthogy ugyebár ha a "Kiszállítási asszisztens" (értsd.: futár), betelefonál nekik a központba, ők csak akkor tudnak szólni, amúgy csak törlik a rendszerből, amit nem tudnak kivinni. Csodálatos üzletpolitika!

Itt még nem ér véget a történet. Gondoltam felveszek pénzt elmegyek a közeli Aldiba és bevásárolok ott ami kell. Na de nem eszik olyan forrón a kását! A Tesco zárolta a bevásárlom összegét a kártyámon, ezért nem tudom felvenni a pénzt - hó vége lévén ez lett volna az utolsó nagy bevásárlásom fizetésig -, szerencsére annyit még fel tudtam venni, hogy egy kisebb bevásárlást kigazdálkodjak. De kérdem én, milyen jogon követel biztosítékot a Tesco egy olyan szolgáltatás ellenében, amit ő maga nem tud garantálni, hogy teljesít? A pofátlanság csimborasszója. A bankom online felülete szerint december 21-ig van zárolva az összeg, hogy mire fel az nem tudom. Persze 2 napja várok a Tesco-tól a válaszra ez ügyben, de semmi. Ügyfélkezelésből 1-es. Nem is kell mondanom, hogy ezek után soha be nem teszem hozzájuk a lábamat, se az utcán, se online. Mindenkinek ajánlom, hogy kerülje őket, vagy legalábbis ne válasszon online kártyás fizetést.

Üdv,
Áron

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.23. 10:01:09

Mit lehetne erre mondani? Csakateszkó! Az ügyfélkezelésüket megszoktuk már, hibák meg vannak.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.23. 10:16:48

Amúgy ÁSZF-et nézted-e? Mi jár neked, ha nem tudják teljesíteni a rendelést?

megamenn 2014.12.23. 10:20:23

nyilván valahogy kezelni kell a mulasztást, hanyagsághot, erre jó a "jajnemtuggykhogy de a rencer nemengedbe pedig mi úgy akartuk" hülye szöveg.
ez pontosan olyan mint a "nyomdai hibákért nem vállalunk felelősséget" duma.
viszont túl nagy állat ahhoz, hogy valaki belekezdjen a picsánrugdosásba.
ez ilyen. nem kell magad felszívni, ha sehol nem vásárolsz ahol kibasznak veled, éhen maradsz!

megamenn 2014.12.23. 10:21:47

ja, és rohaggyanak+ !

megamenn 2014.12.23. 10:24:00

mindenesetre meglep, hogy az ALDIban(!!!!) nem tudsz vásárolni, ha nincs keret a számládon :)

Navarone 2014.12.23. 10:34:10

Mennyivel egyszerűbb elmenni a Tesco-ba és bevásárolni, főleg ilyenkor, amikor dec 24-én készen kell lenni az ebédnek időben! Ilyenkor butaság online vásárlást meg kiszállítást választani. Ennyi.

papamaci957 2014.12.23. 10:43:22

Hogyan zárolta a számládat a Tesco? Tudtommal a kiszállításkor kell kifizetni kártyával a vásárlást.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.12.23. 10:48:49

Ez a zárolás engem is felba$z olykor. Paypal zárol egy tranzakcióhoz kétszer, majd miután írom nekik, hogy a tranzi egyszer sem ment végbe, mert hibaüzenet volt, írják, hogy ők nem tudnak zárolást törölni. Majd bepöccenek, mire válaszolnak, hogy nincs is hiba. A zárolást valahogy mégis sikerült törölniük, nahát, hogy mik vannak.

Vagy egy másik, netes kereskedő zárolja az összeget a kártyán, majd a zárolás mellől két nap múlva teljesíti a tranzakciót. A zárolás persze marad, az egymásra mutogatás (bank-ker.) úgyszintén.

És most figyelj, mindezt a zárolás mellől terhelést egy virtuális kártyán EGYENLEG NÉLKÜL.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.12.23. 10:58:09

jájj má' Buksi! Veszteségesek!
Van szíved zaklatni őket ilyenkor?
Ez idő tájékán viszik tőlük a legtöbb trágyát!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.23. 10:59:53

@megamen: "rendszer"
Ez olyan jó duma. Fogalma sincs, mit csinál, csak be van tanítva, mikor mit hova, de még a saját munkáját sem érti az illető általában :D Mindig röhögök.

@Navarone: próbáltál már megmozdulni ilyenkor egy Tescoban?
Karácsony körül messzire elkerülöm az üzleteket.

cupcake25 2014.12.23. 11:21:42

A poszt írója 3 nagy hibát is elkövetett:
1. online vásárolt élelmiszert (biztos én vagy maradi de valahogy én szeretem lecsekkolni mit teszek a kosaramba kaja ügyileg pl hányszor van a sajt átcímkézve ugye)...
2. bankkártyás fizetést használt jobban mondva online fizetést választott, mert bankkártyával személyesen (is) szoktunk fizetni, bár kétlem hogy ez a személyes verzió itt működik. Az tuti fix hogy ha rendelek bármit de tényleg bármit csak kp-val vagy helyben kártyával vagyok hajlandó fizetni pont azért mert mostanában már boldog boldogtalan zároltat hova tovább elviszi a pénzt aztán cuccot meg nem kapsz (volt már ilyenre példa nem 1).
3. nem olvasta vagy nem tudatosította magában, hogy mivel jár ha bankkártyával fizet és azt meg főleg nem hogy 7végén a bank nem dolgozik. Tehát ha a tesco fel is oldaná a zárolást a bank akkor is csak hétfőn reggel teljesítené a kérést.

A tesco meg ordas nagy bunkó tud lenni, pont mint a többi áruház. Mondhatni egyik kutya másik eb.

Egyébként meg oké, hogy Karácsonykor tele vannak a boltok meg minden de azért ha valaki tényleg rászánja magát akkor csak 1x kell végig szenvedni a kismillió embert és kész.

napalm 2014.12.23. 11:21:53

1. Fizetni csak azután miután nálad a portéka.
2. Aldiban lehet kártyával is fizetni!!!!4!

papamaci957 2014.12.23. 11:30:35

@cupcake25:
Akkor sem értem ezt az online fizetést. Személyesen veszi át az árut, tehát akkor tud kártyával fizetni. Ráadásul a kiszállításkor módosulhat a végösszeg, ugyanis ha valami nincs készleten azt nem hozzák ki, vagy helyettesítő árut hoznak helyette, amit nem vagy köteles elfogadni. Úgyhogy totál felesleges előre fizetni.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.12.23. 11:35:47

Én meg azt nem értem, hogy egy december 9-én keltezett írás miért ma került posztként ide.

Navarone 2014.12.23. 11:37:48

@papamaci957: "Miután befejezte a vásárlást, válassza ki az online fizetést. Ekkor a fizetéshez meg kell adnia a bankkártyájának az adatait. Ezt követően a bankkártya előzetes engedélyeztetésére kerül sor. Ennek során a Tesco 700,- Ft-ot zárol az Ön bankszámláján annak ellenőrzése céljából, hogy a bankkártya érvényes-e. Ezt követően, a házhozszállítás vagy áruházi átvétel napján a kiválasztott termékek aznapi árának megfelelő teljes összeg zárolására kerül sor"

A posztíró kártyáján valaki más terhelt, nem a Tesco.

Navarone 2014.12.23. 11:39:12

@papamaci957: Homár Hilda 2 hétig ült a levélen előbb.

cupcake25 2014.12.23. 11:40:24

@Jani haverja: na ez az infó az én figyelmemet el is kerülte, utálom amikor a nevezető rizsa szövegbe írnak fontos infókat. Szóval a tesco +1 hétig zárolta az összeget, csak azt mondjuk baromira nem tudjuk hogy valóban zárolva is volt-e az összeg. o.O

megamenn 2014.12.23. 11:41:20

az előbb voltam a lidliben. nem tudtam eldönteni, hogy karácsony vagy világvége jön. ennyi idióta faszt!

papamaci957 2014.12.23. 11:42:37

@Navarone: Ezt értem, csak azt nem, hogy a posztoló miért ezt a fizetési módot választotta

Navarone 2014.12.23. 11:43:37

@papamaci957: Tesco online kiszállításnál nincs más lehetőség, kizárólag bankkártyás.

megamenn 2014.12.23. 11:44:17

anyuka egyik kezével próbálja kiszuszakolni a gondolából a kibaszottul nagy játékosdobozt, de a másik kezével el nem engedné a szaros kocsiját. már keresztben áll ahol csak lehet, de nem!! aztán néz bután, mi az a nagy trefikdzsem körülötte.

papamaci957 2014.12.23. 11:45:19

@Navarone:
de ez nem helyszíni bankkártyás fizetés volt, hanem gyakorlatilag az áru ellenértékének előre utalása.

megamenn 2014.12.23. 11:47:26

gyorsan be is verek egy pofa viszkit, úgyis csak félóra múlva kell vezetnem :)

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.12.23. 12:54:02

@megamen: A zasszony Lehel csarnokozott, ünnepre tejet, kenyeret vett már csak!
Aszongya: tele nyuggertankos kolbászoló banyával, a halasnál kilométeres sor van! Ott is világvége hangulat.

Vörös Szonja, a tetovált lány 2014.12.23. 13:17:08

@Navarone: én pl. nem tudom megoldani a személyes vásárlást, mivel nincs kocsim, egy NAGYbevásárlás pedig bőven túlmutat a két szatyorral sétálok HÉV-ig/HÉV-től haza.
Dec. 9-i vásárlás még nem annyira a karácsony, de előrefelkészülés lehet (liszt, cukor, fűszerek, egyéb kamrás holmik), és ezeket nem kell annyira fogdosni, mint a sajtot. De szoktam tejterméket is (egy karton tej, vaj, stb). Feltöltöm a mirelitzöldség-készleteket.
Szóval én nagyon örülök, hogy van házhozszállítás pl Szigetszentmiklósra, mert másképpen NEM tudom megoldani a havi egy készletfeltöltésemet. Nem beszélve arról, hogy elkerülhetem az embereket. Utólag, kiszállításkor, bankkártyával fizetek. Ajtóig behoznak mindent, a szállítási költség = egy liter üzemanyag ára.
Nekem ez priceless, de nehéz lehet ezt az autótulajdonosoknak átérezni. :)
Remélem, a jövőben több helyről lehet majd rendelni, hogy legyen versenyhelyzet. Bár nincsenek illúzióim, hogy az ügyfélkezelés nem fog egyhamar pozitív irányba változni.

Aureliano Buendía 2014.12.23. 17:51:07

@ColT: meg azt, hogy személyesen kell vásárolni, akkor ilyen nem fordulhat elő.

Aureliano Buendía 2014.12.23. 17:54:25

@ColT: ne gidd, én ma du. fél 3 után voltam az egyikben (Butapesten van néhány), és nem voltak sokan, ehhez képest, a kasszák java üzemelt. kv fél percet álltam sorba, és már én következtem.

Lehet, hogy mindenki az online rendeléssel szop amiatt, mert másik 5000 ember is akkor kér kiszállítást, így én csak jól járok.

Aureliano Buendía 2014.12.23. 17:55:32

@Jani haverja: most tudták csak kiszállítani.:)

Aureliano Buendía 2014.12.23. 17:58:21

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: a Lehel csarnokban mindig. Ha kivitelezhető, érdemesebb az újpesti piacra kiszambázni, olcsóbb is, nagyobb is, jobban szétoszlik a tömeg.

Freddy a Krüger 2014.12.23. 18:03:52

@Aureliano Buendía:
Ugyan. Csütörtökön voltam kint, délután olyan 3 óra környékén, teljesen komfortos volt. Újpesti piacnak lényegesen gyengébb a választéka.

Aureliano Buendía 2014.12.23. 18:06:12

@Freddy a Krüger: én tennap voltam azújpestin fályért.

Freddy a Krüger 2014.12.23. 18:08:28

@Aureliano Buendía:
Mér, leszerelték a gázórádat? :o

Aureliano Buendía 2014.12.23. 18:12:17

@Freddy a Krüger: nym. Kiköltöztem egy barlangban vidékre. Olcsóbb a rezsi, a térerő sem rossz. Majd tavasszal kibúLYok.:)

titokmost 2014.12.23. 18:17:46

Szia Áron. Bankkartya fizetes volt. A tranzakcio sikeres volt ilyen szempontbol. Igy a kartyad mogott allo bank zarolja az osszeget. Ezt az osszeget foglalja az altala meghatotozott ideig. Utana ujra hasznalhatod. A zarolas sikeresseget jelent es a bankod egy ideig varja a terhelest a kereskedo bankjatol. Ha nem jon terheles akkor a zarolas megszunik vagyis megemelkedik az egyenleged. Terheles utana is johet! Lenyeg: ha tesco azt mondja h nem teljesit,kerj konkret kartya nem publikus adatokkal egy igazolast toluk. Ha rendesek adnak. Ez alapjan a bankodnal kopogtass es feloldja a zarolast. Bocs ha hosszu volt es masra nem tertem ki.

Sunny Days 2014.12.23. 22:38:01

@Vörös Szonja, a tetovált lány: Úristen! És mielőtt a Tesco behozta volna a házhoz szállítást, addig fényevő voltál? Mesélnél róla?

ancsika 2014.12.23. 23:30:19

@sunny_days: netto rosszindulat a hozzászólásod, természetesen házhozszállítás előtt is volt élet, de ha neki így a kényelmes és van ilyen szolgáltatás akkor miért ne?!

egyébként tételesen átnézhető a kiszállított árú, tehát simán megfogdosható és lehet azt mondani, hogy kösz ezt nem kérem, lehúzzák a listáról és ennyi...

tehát lényegében semmi különbség nincs a kiszállított termék és az áruházban polcról levett között...

aki mást mond az hazudik (törölt) 2014.12.24. 01:21:13

Eroltetik az onlajn vasarlast, sose ertem meg, hogy Tescoba miert nem lehet elbattyogni kis talpacskaidon.

Fel eve hasznaltak mar a teszko online bevasarlast, nem lepodnek meg ha kesik, szoval megbizhatatlan, de azert tovabb hasznaljak... Okos. Nem.

Répázó 2014.12.25. 00:47:57

Nekem még nem volt problémám ezzel. Minden alkalommal, amikor élelmiszerre van szükségem, elmegyek a boltba és megveszem. Más hogy van vele?
süti beállítások módosítása