Tékozló Homár

cipo24.hu - te is ebben a cipőben jársz?

2014.08.16. 13:39 | Homár Hilda | 288 komment

cipő-outlet-www.cipo24.hu.jpg

Működő cégnek tűnik, pedig olyat az nem csinál, hogy se cipő, se telefon, se email, csak egy hirtelen eltűnt, korábban  több mint 13 000 lajkolóval bíró Facebook, ami gondolom nem független az ott feltűnt panaszkodóktól. Úgyhogy ne innen akarjunk Converse-et meg New Balance-otvenni!

Történt, hogy húgom kinézet magának egy cipőt 16.500- ftért a cipo24.hu alias converse-outlet.hu oldalon.legújabb eredeti modell sehol nem kapható még a világon blabla. Mellé szuper ajánlat ha előre fizetsz nincs szállítási díj. Persze kaptunk az alkalmon.Körültekintő lévén még az cég adat bázisban is megnéztem. Létező cég. hurrá.

Megrendeltük, fizettünk, kaptunk visszaigazolást, számlát . Csak a cipő nem akart megérkezni időben. Lejárt a 20 nap amit ígértek.Próbáltam telefonon reklamálni: a megadott telefonszám nem elérhető. Gyorsan írtam egy mailt nekik. Nem válaszoltak.Kicsit gyanús lett. És lőn a facebook oldalukon hirtelen jó pár hasonlóan pórul járt emberke írt.Volt aki nagyon optimista vásárló csekély 4 hónapja vár a cipőjére.Mit akarok én a 20 napommal.

Miközben azon gondolkodtam az én számla sorszámom a 351 volt ha csak 1 pár cipő árával szorzom meg az ... na inkább elszaladtam feljelenteni a rendőrségre, mivel most is kint van a weboldaluk cipo24.hu csak remélni merem, hogy más már nem lép ebbe a cipőbe...

köszi ha megosztjátok!

zsóka

Fogyasztóvédelmi appot fejlesztett a NFH

2014.08.15. 13:52 | Homár Hilda | 70 komment

okostelefon3.jpg

Lehet, hogy más is lemaradt arról a remek hírről, hogy fogyasztóvédelmi appot csinált a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság. "A NFH új okostelefon-alkalmazása a legfontosabb fogyasztóvédelmi ismeretanyagot adja a felhasználók kezébe, de lehetőséget teremt arra is, hogy vásárlásainkról és a termékhez kapcsolódó reklamációs határidőkről is nyilvántartást vezessünk." Szerencsére maga az alkalmazás a sajtóközleménynél jóval gördülékenyebb és érthetőbb nyelven, jól átlátható témakörökbe rendezve teszi lehetővé, hogy akár egy kapualjban öntudatos vásárlóvá képezzük magunkat, így első blikkre kifejezetten király cuccot sikerült összeütniük a hatóságnál. Bikfanyelvű, de bővebb tájékoztató róla itt

Futár az. Pumpa bennem az égig.

2014.08.15. 09:02 | Homár Hilda | 127 komment

2013_light_up_led_mini_fan_with_low_price_with_your_message.jpg

Csaba ventillátort rendelt, ami mondjuk úgy: meg is érkezett hozzá, meg nem is. Még szerencse, hogy nem volt szüksége rá. Az eset kiborította, ezért ostorcsapás-szerű tőmondatokkal levelet írt nekünk.

Tisztelt Blog, vagy Homár stb stb stb!

Egy apró szösszenetet szeretnék megosztani Veled / Veletek a csodás netshopok illetve futárcégek világából.

A történet röviden: aug. 10.-én vasárnap gondoltam egyet és rendeltem az emag.hu oldalon egy kisebb ventilátort. Magam sem tudom minek hisz hála istennek klimatizált a lakásom. (talán az asszony hatására, spórolás stb) 

Olvasson tovább!

Figyelem, visszatért a telefonkönyves csaló cég!

2014.08.14. 14:18 | Homár Hilda | 145 komment

tkonyv.jpg

Figyelmetlen cégeknek és magánszemélyeknek ismét lehetőségünk van 37 400 forint befizetésével ennek a négyszeresét kidobni az ablakon, visszatért ugyanis a Telefonkönyv Magyarország Kft.. Igen, megint. Aki nem tudná, ez az a hirhedt cég, amely a telekomos számlákra hajazó dizájnnal úgy tesz, mintha egy már megrendelt szolgáltatást, a következő évi telefonkönyvben való megjelenést számlázná ki, miközben az ügyfél épp a befizetéssel kötelezi el magát az egyéves előfizetés mellett. A számla ezúttal a 2014-15-ös évre szól, de teljesen megegyezik a 2 évvel ezelőttivel. Ami azért is érdekes, mert a céget tavaly ugyanezért (hivatalos nevén megtévesztő reklám tilalmának megsértése miatt)  majd másfél millió forintra bírságolta a GVH Versenytanácsa. Mindezt úgy, hogy a tulajdonos előző cége, a Teleinfo ellen 2009-ben indult ugyanezen tevékenység miatt eljárás. Hogy az úristenben lehetséges ez az egész?

A feltüntetett telefonszámon többszöri próbálkozásra is csak az üzenetrögzítőt sikerült elérni. 

Halihó,

Kaptunk ma egy ilyen levelet (melléklet) a Telefonkönyv Magyarország Kft-től és amikor rákerestem, a ti cikketeket dobta ki korábbról. Gondoltam elküldöm, hogy a Telefonkönyves újra visszatért:)

Üdv,

Már az IKEA sem a régi FRISSÍTVE

2014.08.14. 09:29 | Homár Hilda | 145 komment

Elek az IKEA FYND részlegében vásárolt, ahol néha csuda dolgokat lehet fillérekért találni, néha meg a nagy semmit. Elek a csudadolgos eset lenne, ha nem érte volna otthon egy kis meglepetés. Aztán amikor visszavitte a cuccot, még egy. Pedig a cég a fenyőbútorai meg a húsgolyói mellett az ügyfélkezeléséről volt híres sokáig. Az biztosan nem igaz, hogy FYND-es termékekre nem jár semmilyen garancia, ezt magától az IKEÁ-tól is tudom: "Az ún. FYND részlegen elhelyezett, a fogyasztói szerződés keretében vásárolt használt termékek esetében a jótállási idő 12 hónap, de ez nem vonatkozik azokra a hibákra és hiányosságokra, amelyekre vonatkozóan az árcsökkentés megállapításra került. " De, ha ők nem írnák ezt, a törvény akkor is. Régen az IKEA is jobb volt.    

Hello,

Íme a történet, remélem befér a keretbe. ;) Mindenféle dokumentációt, információt szívesen megadok, ha szükséges:

Nem tudom mennyire ismerős az IKEA-nak az a részlege ahol leárazott termékeket árulnak.
Általában előzőleg kiállított vagy kifutott, esetleg sérült termékektől próbálnak itt megszabadulni, némi árkedvezményt adva.

Olvasson tovább!

Újabb részletek a MÁV Split-Budapest pokoljáratáról

2014.08.13. 14:22 | Homár Hilda | 278 komment

termeszetesen 640.jpg

Hétfő posztunkra 2 reakció is érkezett. Na egyik sem a MÁV-tól, hanem két egymástól független Pétertől, akik szintén a Split-Budapest vonaton ültek illetve álltak augusztus 1-én. Duplán eladott jegyek, lezárt átjárók, használhatatlan wc, lemaradt utasok. Újabb pikáns részletek arról, milyen 10 órán át a folyosón csapatni. Lehet, hogy tényleg úgy van, hogy vonattal keletre, délre ne megyünk? (És ez nem én bölcsességem, hanem a kalauzé.)

Első Péter beszámolója:

Tisztelt Homár!

A Homárt olvasva láttam, megelőztek a Split-i vonattal kapcsolatban. Mi is ugyanezen a vonaton utaztunk oda-vissza, ugyanebben az időpontban. Néhány kiegészítésem azért lenne:

- Lilla szerint odaúton nem volt probléma. De volt, ugyanis egyáltalán nem működött a légjavító berendezés (úgy tudom, a vonaton nem légkondi van), a vonaton a folyosón teleablak volt, tehát nem lehúzható, a fülkeablak kb. 1/5-e volt nyitható. Ezért már induláskor!! közel 40 fok volt a fülkékben és a folyosón is.
- Már Split felé is annyian voltak a vonaton, hogy sokan a folyosón feküdtek a fülkék előtt.

Olvasson tovább!

Ál-T-Home-osokra vadásztak az Alföldön

2014.08.13. 09:16 | Homár Hilda | 121 komment

rajta-vagyok.jpgMinden szempontból csudás levél. Magyarul van, helyesírásilag is oké, tartalmilag meg egészen fenomenális. Tipikusan az az eset, amit átélni kicsit kellemetlen, cserébe viszont egy örök darab vicces sztorival gazdagodik a családi legendárium. Kiindulásnak van benne egy kis T-Home, de igazából az csak felvezetés a gyorsreagálású körzeti megbízottal meg rendőrségi kelepcével kibontakozó krimiszálhoz. Az utolsó bekezdés felvetése viszont nyilván életidegen. Vagy bárki látja, ahogy feldúlt ügyfelek százai kicsit morogva, de alapvetően megbékélve teszik le a telefont az ügyfélszolgálat "erről nem tudok biztos információval szolgálni" válasza után? Na ugye. (képünk innen)

Kedves Tékozló Homár!

Ez a kis szösszenet a nagyszüleimmel esett meg, de én és édesanyám is szereplői voltunk. Helyszín egy "alföldi megyei jogú város". Elöljáróban el kell mondanom, hogy a nagyszüleim kertes házába 3 éve úgy törtek be fényes nappal a bevásárlásuk ideje alatt, hogy 1 hétig észre sem vették, mert csak az ajtó alsó felén volt feszítésnek nyoma, ami nem látszik, ha nem hasal le az ember. A betörők a rendőrök szerint fémkeresővel voltak, ezért nem volt behatolásnak, keresésnek, ronglálásnak semmilyen nyoma, távozáskor pedig a pótkulcscsomóval távoztak, bezárva maguk után az ajtót! (Valamint minden nap olvassák az újságot, benne a cikkekkel, közleményekkel: kamu emberek áram/víz/gáz/kéményseprők! embereinek adták ki magukat, n+1 házba bementek, mi mindent vittek el...) És akkor a történetem, ami +1 az itt olvasott sok-sok T-s panasz mellé, csepp a tengerben:

Olvasson tovább!

Pánikroham a füstölgő BKV-buszon

2014.08.12. 14:34 | Homár Hilda | 334 komment

20101104szmogfust5.jpg

Szegény BKV-n is rúgunk ma egyet, ami abból a szempontból jogos, hogy havonta hallunk kiégett buszokról, abból meg nem, hogy pénz nélkül nehéz, márpedig a közlekedési vállallatnak ez utóbbi nem nagyon van. Azért próbálkoznak ám: tavaly óta jöttek használt buszok Dijonból, Genfből, Utrechtből meg Bécsből, lízingelnek, EU-s pénzre várnak, szóval igyekeznek. Ez persze nyilván nem vigasztalja Manyit, aki a 17-es busszal utazott valamelyik nap (Manyi! hol megy ez? a bkk honlapján nincs ilyen busz, vagy a villamospótló volt?), ami hisztérikus állapotba kergette. Plasztikus leírás füsttel és könnyekkel.

Kedves Homár/Hilda!

Levelezem erős felindulásból írom melynek oka a következő: mai nappal, fellibbenvén a 17-es jelzésű, régi típ. buszra /kalandvágy rulez/..azt érzékeltük hogy a szerencsétlen járat nemhogy nem halad hanem, ellenben! Igen erős motorhangon bőgve, 15 km/h-val vánszorog a sávban. Hátulról dudálás...Tanácstalanul néztünk össze, amit fokozott az hogy megláttam a vezető nénit csodálkozva, a kormánykereket csapkodva fejet csóválni. Szemmel láthatólag feladta az összes reményt!!:( Gondolom a fokozott érdeklődésnek köszönhette mivel összegyűlt körülötte már pár utas....

Olvasson tovább!

Akasztják a hóhért: posztol a szállodai dolgozó

2014.08.12. 08:49 | Homár Hilda | 184 komment

grand-budapest-hotel-cast-of-characters-trailer (1).jpg

A pult másik oldaláról ezúttal Albert jelentkezett, aki az egész szállodaipar nevében tartja tükrét vádlón a szőrszál- és berendezéshasogató, pökhendi olcsójános vendégek orra elé. Kétségtelenül elég förtelmes kép, ahol a nem-köszönés meg az ide-odarókázás szinte nem is téma, hiszen a keményebb versenyzők útját felgyújtott liftek, szétbarmolt eszközök és önbetörések szegélyezik. Kalandos munkanapok a hotelekben. 

Tisztelt Homár Blog!

A nevem legyen mondjuk Albert. Örömmel látom, hogy szót kapunk mi is, a szolgáltatók, szerintem a hotelszakma "másik oldala" is megérhet egy posztot. ;) Az elmúlt húsz évben, mióta szállodában dolgozom, megtanultam, hogy egy érdekes faj rendkívül sokféle viselkedésmintát mutató egyedeinek ámokfutásán már a szemöldököm se húzzam fel. A faj neve: a szállóvendég. Hol is kezdjem...

Adott egy szálloda, amelyben van x db. szoba, melyek sok szempontból nem egyformák. Van amelyik jobb állapotban van, van, amelyik kevésbé (mert Önök, a szállóvendégek sokszor úgy vannak vele, hogy ami nem a sajátjuk, azt szeretik tönkretenni, vagy legalábbis megpróbálják….), van ami az épület zajosabb ill. csendesebb szárnyában van, valamelyik nagyobb, valamelyik kisebb alapterületű, stb. Az, hogy Önök a megrendelt kategórián belül milyen szobát kapnak, az egy dologtól függ: hogy mennyit fizetnek érte.

Olvasson tovább!

Heringkedés és pokol a MÁV Split-Budapest járatán

2014.08.11. 15:47 | Homár Hilda | 355 komment

1384204753a222e10535cd8011336b6225ccf19118.jpg

Nyár, hőség, duplán eladott jegyek, tömeg, hőség, csomagok, késés, hőség, mindez 10 órán keresztül. Mindjárt megszépül az a 3 órás Budapest- Badacsonylábdi út, nem?

Tisztelt Szerkesztőség!

Szeretném megosztani Önökkel rendkívül friss tapasztalataimat a MÁV egyik nemzetközi járatával kapcsolatban. Másodmagammal utaztam Splitbe 2014.08.01-én, visszafelé pedig 08.09-én indultunk.
Menetjegyeinket 2014.07.02-án váltottuk meg a Nyugati Pályaudvar nemzetközi jegypénztárában, ülőkocsiba szóló helyjegyekkel.

Az odaúton nem is volt semmi különösebb probléma, szerencsésen megérkeztünk Splitbe, csekély egy órás késéssel. Az úton még aludni is tudtunk egy keveset.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása