Szent Kristóf és az AAA ezúttal Pétert hagyta cserben. A legbrutálabb rész még nincs is kifejtve rendesen: a biztosítónál derült ki, hogy az eladás előtt egy hónappal a cég kivonatta a forgaglomból a járművet, amit nem tartott annyira fontos infónak, hogy megossza a vevővel. És mi az, hogy se levélben, se telefonon nem lehet elérni őket, miközben az autóikat eladni készülők arról panaszkodnak, hogy a gondolat megszületése után 2 perccel kezdik sms-sekkel bombázni őket?
Tisztelt Tékozló Homár szerkesztőség!
Az alábbi általam megtörtént esetet szeretném nyilvánosság elé tárni az Önök segítségével, okulásképpen embertársaim számára.
Történt velem, hogy kinéztem egy számomra szimpatikus autót az interneten, melyet (azóta azt mondom, sajnos) az AAA Autó Kft árusított a fóti telepükön. A járművet megtekintettem, kisebb hibáitól eltekintve megtetszett és megvásároltam cc. 700.000,- Ft-ért. Csodát nem vártam, és tisztában voltam, hogy az autó több, mint tíz éves, láttam is több javítható hibát. A próbakör során menettulajdonságaival nem volt gond. Erről egyébként egy formanyomtatványt alá is írattak az eladáskor.
Megvásárolva a járművet vígan indultam volna a pár száz kilométerre lévő otthonomba, azonban 30, azaz HARMINC kilométert sem tudtam megtenni a kocsival, az motorhibát jelzett és leállt, igen kellemetlen égett olajszagot árasztva magából. Fél óra sem telt el a vásárlástól !!!
Nyomban hívtam a kereskedőt, ott elmondták, hogy valószínűleg nem volt megfelelően rátekerve az olajbeöntő nyílás kupakja, töltsek rá kb egy liter ilyen-és ilyen olajat és jó lesz. Megtettem, de még keservesebb hangja lett, konkrétan benzines létére, igen keserves dízel hangja volt. És persze le is állt a motor, nem volt hajlandó elindulni, de nem is akartam volna vele továbbmenni. Persze az értékesítő férfi arról tájékoztatott, hogy a 12 hó jótállás ideje alatt, ha bármi baja van, akkor javítják és ha kell, tréleren el is viszik a szervizükbe.
Személyesen megjelentem a telepen, hogy a panaszomat bejelentsem, de ott konkrétan elhajtottak azzal, hogy mivel nem tudjuk, hogy mi baja a kocsinak, először azt állapíttassam meg, javíttassam, és majd csak utána hajlandóak a panaszommal foglalkozni.
A hirdetésben egyébként feltüntették, hogy 7 napon belül indoklás nélkül visszakérhetem a pénzem. Aztán kiderült, hogy ez csak az 1.6 vagy 1.7 millió forint feletti kocsikra vonatkozik...
A szakszerviz megállapította, hogy a motorolaj olyan elhasznált volt, hogy eltömítette a járatokat, gyakorlatilag olaj nélkül mentem, és ez az egész blokkot tönkretette, egyértelműen kimondta, hogy rejtett hibáról van szó.
Ezt panaszlevélben megírtam a kereskedőnek, aki hallani sem akar semmiről, mondván ők tájékoztattak, és nekem lehetőségem volt átnézni a kocsit (persze, még a blokkot is megbonthattam.... )
De a legnagyobb pofátlanság az egészben, hogy a céggel nem lehet felvenni a kapcsolatot, az ügyfélszolgálat csak emailt tud küldeni a telephelynek elmondásuk szerint, a telephely meg persze egyáltalán nem hív vissza. Többször egymásnak ellentmondó dolgokat mondtak, pl: az illetékes vezető értekezleten van, egy óra múlva hívtam, akkor már azt mondták, nem is dolgozik aznap. A telephely vezetője által megadott mobilszámot senki nem veszi fel, hetekig próbáltam, szószerint minden nap, minden napszakban, de nem volt válasz. Ja és a levélben küldött tértivevényes panaszlevelem, "nem kereste" jelzéssel érintetlenül érkezett vissza hozzám.
Jelenleg több illetékes hatóság folytat eljárást az általam benyújtott panasz miatt a cég ellen, és kártérítési eljárást kezdeményeztem.
Az utolsó 100 komment: