Tékozló Homár

Stílus a hazai iStyle-ban FRISSÜLT 2x

2015.01.29. 15:09 | Homár Hilda | komment

istylehero.png

Temészetesen minden vevőt és ügyfelet, mindenhol megilletne a normális és szakszerű kiszolgálás, az viszont űber dühítő, ha egy viszonylag drágább termék forgalmazója tojik a fejünkre. iStyle, szedd már össze magad!

Üdv!

Közel két éve történt,  hogy vettem egy akkor nagyon jónak számító MacBook Pro Retinát az iStyleban, hangtechnikusként főleg munkára használtam. Nagy öröm, 669000 forinttal könnyebb pénztárca. Egyszer engedhettem meg magamnak, hát megvettem.

Kb. fél év telhetett el, amikor a tápegység teljesen tökrement és a monitor beégett. Ami elvileg nem fordulhat elő a modellen. Nem nagyon problémáztam rajta, visszavittem, két nap alatt megcsináltak, még ha küzdeni is kellett érte. Már akkor sem tetszett a hozzáállásuk, hosszú percekig el akartak küldeni, 5 percet sem akartak rászánni, hogy egyáltalan ellenőrizzék, hogy van-e vele probléma... Aztan persze kiderült, hogy tényleg van.

Eltelt azóta újabb egy év, meghalt a masinában a videókártya. Felhívtam őket, egyrészt a tökéletes hozzánemértést, másrészt a lerázást, amit kaptam, nem kívánom senkinek. Szeretem az almás gépeket, sokkal jobb velük dolgozni, de az iStyle üzleteit senkinek nem javaslom. Egyszerűen nincs meg bennük az a mentalitás, ami ilyen árú készülékek értékesítéséhez kell. Ha az ember ilyen áron vásárol készüléket, akkor valamilyen szinten elvárja, hogy ki is szolgálják. Ha pár percet foglalkozni kell a géppel, akkor ne a vevőnek legyen kellemetlen, ne én érezzem már szarul magam, hogy a tönkrement készüléket a hivatalos márkaszervizben akarom megjavíttatni. 669000 forintért szolgáltatást is kéne adni, nem csak egy gépet.

Kontraszt: London Apple Store, közel 1 órát foglalkoztak a géppel, rászánták az időt, és a végén egy korrekt ajanlatot adtak. Folyamatosan azt éreztem, hogy mint potenciális vevő, fontos vagyok... Persze ez egy másik Európa.

Gergő

UPDATE jan.29. 22:06

Megjelenés után nem sokkal kommentben reagált az iStyle. A korrektség jegyében kiemeljük ide.

Kedves Gergő, 

sajnálom ha rossz tapasztalatod volt velünk, de ez a poszt ebben a formában tisztán rágalmazás. Még az sem derül ki belőle, hogy hova vitted be a terméket a 6 üzlet közül (csak a Homár önkényesen kirakta a Duna Plaza-ban található üzlet képét). Vissza tudunk keresni hangfelvételt, meg tudjuk nézni a jegyzőkönyveket, tudunk segíteni hiszen akár a facebookon akár e-mailen megírhatod a valós történetet. 

A gyártó a saját boltjában más szolgáltatásra képes, mint egy szervizpartner aki lehívja az alkatrészt egy központi raktárból, de azt gondolom hogy 2 napos javítási idővel önmagában nincs mit szégyenkeznünk. Ha másban hibáztunk kérlek írd meg nekünk, hogy tanuljunk belőle, ebből a posztból sajnos nem tudunk semmilyen következtetést levonni, csak hogy a homár olvasók szerint még mindig drágák az Apple termékek. 

Egyébként pedig tisztán le van írva a garanciális http://szerviz.istyle.hu/apple-garancialis-ugyintezes/és a garancián túli ügyintézés is http://szerviz.istyle.hu/apple-nem-garancialis/ a honlapunkon. Mindkét folyamat az Apple előírások szerint lett kialakítva. Te lehet, hogy ezt sérelmezted:

"Mac garancián túli javítások
A hibás Mac számítógépeket bevizsgáljuk és a javításra ajánlatot adunk. Számítógépek javítására a készülék bevizsgálása nélkül nem áll módunkban közelítő ajánlatot sem adni.

Hogyan történik a garancián túli javítás?
A hibás készülék bevizsgálása után pontos ajánlatot adunk a javításra. Árajánlatot minőség biztosítási okokból kizárólag írásban adunk. Amennyiben az ajánlatot elfogadja és a vételárat kiegyenlíti azután rendeljük meg ill. szereljük be az alkatrészeket. Ha nem kéri a javítást, abban az esetben bevizsgálási munkadíjat számolunk fel."

UPDATE 2.

Olvasónk küldött kiegészítést az iStyle válasza után.

Én a honlapon csak az árakat görgettem végig, nem keresgéltem, abban igazuk van, hogy fel van tüntetve az oldalon a részleteknél, hogy nem tudnak felvilágosítást adni árakról. Ez valóban az én hibám, a többit fenntartom.

Nem tudtam bemenni a boltba, mert Londonban vagyok. Azért hívtam fel, mert opcionálisan utazom haza februárban. Ráadásul a számítógép be volt vizsgálva egy londoni hivatalos apple szaküzletben, egész pontosan egy Apple Store-ban, konkrétan megmondták mi a probléma, konkrétan megmondtam az ügyfélszolgálatukon, konkrétan nem érdekelte őket. Ha azt mondom, hogy (fene tudja apple nyelven hogy van ez) logic boardot kell cserélni ebben és ebben a modellben, akkor arra tudni kéne valamit mondani.

Nem várom hogy teljeskörű felvilágosítást adjon valaki mindenről, de kontrasztnak a két perccel később az iDokival lefojtatott beszélgetést is fel tudom hozni. Akik nem hivatalos márkaszervízként olyan szinten segítőkészek voltak, hogy mostmár nagyon nincs kedvem a hivatalos szervízbe bemenni.

Én kérek elnézést, hogy 2000 kilóméterről nem fogadom el azt a választ, hogy hozzam be megnézik.

A szavatossági időről nem is hallott az ügyintézőjük, nem tudott felvilágosítást adni arról, hogy szzavatossági időn belüli javítás hogyan történik, mik a követelmények. Az hogy nem is tudott róla azt jelenti, hogy egyértelműen nem alkalmazzák az EU-s irányelvet. Persze ez már egy harmadik kérdés.

Szintén európai kontraszt. Ha itt írok egy ilyen levelet, akkor általában az üzletvezető megkeres, hogy ugyan mi a gond, miért vagyok elégedetlen, hogyan tudnának segíteni. Én is mint üzletvezető, ilyen módon járok el. Bármennyire hülye a vevő, bármennyire türelmetlen, bármennyire morcos. Nem közlöm vele hogy rágalmaz, még ha nyilvános posztban teszi is ezt meg.  Megoldom a problémáját, mert tudom, hogyha megoldom a problémáját, akkor legközelebb is bejön. Azután hogy közölték hogy rágalmazás... Ez nem rágalmzás, ez felhasználói, vásárlói élmény. Ha ez rágalmazás, akkor egészségükre... De ez a válasz jobban kiakasztott mint az ügyfélszolgálatuk.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabors 2015.01.29. 19:36:34

"Persze ez egy másik Európa."

javitott valtozat ...

Persze AZ Europa !!!

Es NAGYON sajnalom Europat !!!

Aureliano Buendía 2015.01.29. 19:37:17

iDiot

Mondjuk, az szerintem kurvára lényegtelen, hogy mennyibe kerül a laptok. Beszart valahogy és kész. De az i-dolgok nem prémium termékek. Csak annak titulálják. Ugyanúgy szorgos kis kínai kezek rakják össze kis kínai alkatrészekből, mint az összes többi elektronikai hulladékot.

Ha meg dolgozol vele, az áfát úgyis visszaigényelted, számlát a munkádról nem adsz. Mint mindenki más sem. Máris nem 670pénz.

Én azért megvárnám az iDiótákat kiszolgáló bolt nyilatkozatát is, kicsit fals a történet.

KevésagysejtűAdmin 2015.01.29. 19:38:52

@Aureliano Buendía: há ottan van fönn a fészbúk sávba benne.

Aureliano Buendía 2015.01.29. 19:40:32

@KevésagysejtűAdmin: azt nagyon titkán olvasom, de most megtettem.

Mondom én.

Szokásos. A poszter előadja valahogy a történetet, ami nem teljesen fedi a valóságot.

homar4prez 2015.01.29. 19:43:22

@ColT: ja, cégnél van még pár 8.04-es Ubuntu GNOME-mal, nem mondom, hogy szeretik a userek, de elkezelgetik.
Mondjuk pár helyen belefutottam még 2003 körüli Debianba is, el is feledkeztem róluk, csak most épp egy zsírúj nyomtatót kellett hozzá üzembe helyezni :)

tsimike 2015.01.29. 19:52:59

@atpijkamo: Ja az, hogy az Apple teszi fel nekem 2x annyiért (lényegében) egy PC-re az nem szánalmas... Az menő! :)

igi1 2015.01.29. 19:59:56

@Aureliano Buendía: szerintem is öngyilkosság kiadni 1 laptopért, 700 000 ft-ot, de egyébként a 300 000 is sok

egy hangtechnikusnak meg amúgy is mindig kell költenie, szóval azt nem saját zsebből fizetné, akkor rendben lenne

nekem az a véleményem, h kicsit nem rendeltetésszerűen lett használva az a macbook pro

Mindenki azt vesz, amit akar, csak nem szoktam érteni az ilyet.

Ha én megvehetem a retinás macbook prot, de tudom, h eleg nekem az imac is, akkor nem veszek félmilláért macbook prot, csak azért, mert almás, meg retina

Ha megköveteli a munkahely, akkor meg fizesse ki az...

herk 2015.01.29. 20:00:15

"sajnálom ha rossz tapasztalatod volt velünk, de ez a poszt ebben a formában tisztán rágalmazás. "

Sajnálom, hogy nem vagy tisztában a rágalmazás jelentésével, de ez a mondat ebben a formában tiszta rágalmazás.

Hogy értsd is a dolgot: a rágalmazás erős velejárója, hogy _nem igaz_, amit állit.
Namármost ha a posztoló leirja, h mi történt vele, attól, hogy kihagy fontos részeket még nem _rágalmazás_.
Maximum pontatlan, hiányos fogalmazás.
Érted már?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.29. 20:00:25

@tsimike: :)) Nah, sarkítasz.

Talán az zavart meg, hogy Intel procis gépre teszi. Azzal, hogy ellenőrzött hardverre teszi, téged ment meg a kompatibilitási problémáktól. Majd ő eldönti, milyen hardver hozzá a megfelelő.

Az meg, hogy mennyibe kerül, ne zavarjon. Ha kell ennyiért, megveszed, ha nem, nem.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.29. 20:07:09

Az ANNYIRA szánalmas, mikor valaki ácsingózik valamiért, nem éri el, ezért elkezdi fikázni.

La Fontaine: A róka és a szőlő
Rónay György feldolgozása

Róka koma a szőlőhegyre tartott.
A farkas megkérdezte: „Mit akarsz ott?”
Felelt a róka: „A tyúkpecsenye
Után jólesnék egy kis csemege.”
És ment. A szőlőben a lugasok
Léceiről dúsan lógott a sok
Finom fürt. Rókánk lábujjhegyre állva
Ágaskodott utánunk, de hiába:
nem érte el, s búsan elkullogott.

Az első, akivel találkozott,
a farkas volt; így hunyorgott feléje:
„Nos, ízlett?”
– „Mi?” – „A csemege!”
– „Miféle csemege?”
– „ Hát a szőlő!”
– „Ja vagy úgy?
Nem kellett. Utálom a savanyút.”

igi1 2015.01.29. 20:10:19

@gabors: jelenleg ámerika kapja most is a pofonokat

Obama gyanúsan kussol

Az időjárás is nálatok a legsz@rabb.

De nem baj, majd kinyírnak titeket is. :)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.29. 20:10:39

@Aureliano Buendía: A sok "túl a barátságon" miatt szinte feledésbe merül a férfibarátság. Beteg ez a világ!

tsimike 2015.01.29. 20:12:23

@atpijkamo: Tudom :) Bár nem csak a proci közös... A videókártyát és egyéb hardverelemeket is pontosan ugyan azok a gyártók gyártják, csak más matricát ragasztanak rá. Sok esetben egy másik termékük sokkal jobb is lehet, mi több ugyanannyira megbízható. Biztos vagyok benne hogy mondjuk egy Dell XPS, vagy Alienware gép pontosan annyira ellenőrizve van minőségi szempontból, csak nem OSX fut rajta. Azt viszont el kell ismernem hogy, a Mac nagyon jól össze van dolgozva hardver/szoftver/design terén. Csak hát szerintem magas az az árcimke...

igi1 2015.01.29. 20:13:39

@tsimike: most mit pattogsz, egy jó gépet se raktak még össze úgy, h teljesen flott legyen minden alkatrésze

homar4prez 2015.01.29. 20:17:19

@atpijkamo: amúgy viszont el lehet vele szórakozni, én is tettem most egy Yosemite-t, csak az érdekesség kedvéért. Videokártya működött, nagy nehezen találtam hozzá hálókártya drivert, de hangot nem bírtam csiholni.
Arra jó, hogy ha valaki macet akar, meg tudom mutatni neki az OSX-et, így néz ki, így kell kezelni, osztjónapot. Mondjuk a beszédfelismerőjét kipróbáltam volna, környezetemben valakinek jó lenne, de nincs pénze még használt macre sem, na neki mondjuk megfelelne egy hackintosh.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.29. 20:18:26

@tsimike: Nem állította senki, hogy az Apple gépek minden másnál jobbak lennének. Csak annyit, amit te is elismersz, hogy általában jól össze vannak rakva. Szoktak is bele rakni kiemelkedő komponenseket, mint pl. a retina display. Más gyártók az Aplle után szoktak kullogni, bár sokszor gyorsan beérik. Követni könnyű. Kiváncsi vagyok, a Steve Jobs uáni Apple meddig tudja fenntartani a "varázst".

Nekem pl, nagyon tetszett, hogy mikor átestem a töltőn, nem a gépet rántottam a földre, csak a mágneses csatlakozó ugrott ki. Másnál nem láttam ezt a megoldást.

Atörökk 2015.01.29. 20:26:18

Valaki árullya már el, mijafasz az a retyón a diszpléj.

tsimike 2015.01.29. 20:28:19

@atpijkamo: én csak annyit szerettem volna kihozni az egészből hogy szerintem túlárazott...

@igi1: nem pattogásnak szántam

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.29. 20:29:36

@igi1: Szerinted. Egy hangteki meg csak tudja...

Atörökk 2015.01.29. 20:31:36

@ColT: Nála jobban? Kizárt.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.29. 20:35:21

@tsimike: Szereintem nem sikerült.

- megbízhatóság
- kezelőfelület (OSX/iOS)
- dizájn
- márkanév

A négy közül nagy nehezen legfeljebb hármat tudsz összeszedni egy gépbe, a licencet nem kapod meg hozzá.

Az, hogy mennyit ér ez a négy így összesen, az egyéni izlés kérdése elsősorban. Akinek megéri az árát, az megveszi, aki nem, az nem.

Én tizedét nem adnám érte, de a lányom csak Apple-t használ, telefon, tablet, notebook. Ő boldog vele, és más nem lenne jó neki.

Black Hole 2015.01.29. 20:36:17

Ebben a posztban vajon ki jár egyetemre? Fájlalom, hogy nem derült ki :(

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.29. 20:37:21

@igi1: Nem, max. szereti a fasza kijelzőt. Én is lájkolnám.

@homar4prez: 2003-as Debi az elég hörrör lehet, támogatott az még?
Gnome amúgy nem szörnyű, csak kissé óvodás :) A 8.04 meg az egyik legjobb Ubi volt. Bár nekem a leginkább problémamentes a 9 és 10.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.29. 20:37:23

@atörökk: "a retyón a diszpléj."

Gondolkodtam már rajta, hogy nem-e kellene egy tabletet rendszeresíteni a retyóra, de egyelöre még van elég nyomtatott sajtó.

Atörökk 2015.01.29. 20:38:03

@Black Hole:
Igen. És ott is hibázott, hogy nem a Brendonban vette az iMacet egy cigány eladótól.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.29. 20:39:42

@atörökk: Ja téLLeg

@tsimike: Mondjuk az.

@atpijkamo: Az X nem egyenlő a ráhúzott felületekkel. Az már nem mindegy, hogy Blackbox, LXDE, vagy KDE...

A Win9 meg 10 lesz, mert rakás progi Win95-nek hitte a Win9-et :D
Epic beszopás :D

Atörökk 2015.01.29. 20:41:17

@atpijkamo:
És a Népsportot nem kell szervizbe vinni, ha lecsapsz vele egy pókot.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.29. 20:42:08

@ColT: :)) Ja, hogy win95 és win98 alatt is működjön? ROTFL

Atörökk 2015.01.29. 20:44:29

@atpijkamo:
Nekem ne mondd, egyik barátmhoz vittek be ilyen tabletet :D

Black Hole 2015.01.29. 20:52:04

@atörökk: élelmes ember úgy csinálja, hogy az utcán odamegy egy szimpatikus, nem a szoláriumban barnult fiatalemberhez, és megkérdezi, hogy nincs-e véletlen egy eladó számítástechnikai eszköze eladó? Biztosan lesz féláron, garanciával! Típusban, árban megegyeznek, az előleget átadja, majd türelmesen vár.

Atörökk 2015.01.29. 20:52:40

@atpijkamo:
Van még.
"És ráültem egy pillanatra a tabletre, és akkor megjelent rajta egy olyan... virág... nem olyan virág, hanem virágféle..."

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.29. 20:53:06

@atpijkamo: Slendriánul csak azt nézték, hogy 9-es van-e benne, a 2. karaktert nem.
De ez tényleg!
Mondjuk ez kivételesen nem a MS sara, hanem azoké, akik így írtak programot. De mondjuk ha nem Win9-nek hívják, hanem Bélának, akkor nincs gond.

@atörökk: LULZ
Én csak olyat hallottam, hogy a manager a kijelző sarkánál emelgette a lapost, aztán a kijelző bánta.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.29. 20:58:15

@atörökk: :))

@Black Hole: Téged is fogak még nagy meglepetések érni az életben.

Általad jellemzett polgártárs árult iPhone-t. Ötöd áron. Nézem, mi a trükk, doboz oké, telefon oké, logó, feliratok, minden oké. Bekapcsolásig nem jutottunk, elhajtottam. Azután hallottam, hogy mások beszopták, Android van rajta, lassú, mint a halál.

Angol kocsmába ment be két pszichológus, olcsón árultak CD-ket. Kutyának se kellett. Másik pubba mentek, ugyanannyiért árulták, de ott azt mondták, azért olyan olcsó, mert lopott. Vették, mint a cukrot.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.29. 21:00:55

@ColT: Mi nem a sara? Az a káosz, amit az elnevezésekkel gerjeszt, kordában tarthatatlan.

Black Hole 2015.01.29. 21:04:45

@atpijkamo: nem szabad ilyen bizalmatlannak lenni :)

Atörökk 2015.01.29. 21:06:10

@atpijkamo:
A sok kicsinyes fillérbaszó. Ahelyett, hogy autót vennének féláron, Nigériából.

Aureliano Buendía 2015.01.29. 21:06:48

@atörökk: lófaszt, elég csak a háromaban venni

Advanced Flight 2015.01.29. 21:10:04

Én egyelőre leragadtam ott, hogy Pro Retina....ez valami orvosi műszer, amit vett a posztoló?

Atörökk 2015.01.29. 21:14:54

@Aureliano Buendía:
Mondom diszpléj, nem disznövény.

Aureliano Buendía 2015.01.29. 21:19:14

@atörökk: rossz helyre hivatkoztam, ide szólt (volna):

atörökk 2015.01.29. 20:52:40
@atpijkamo:
Van még.
"És ráültem egy pillanatra a tabletre, és akkor megjelent rajta egy olyan... virág... nem olyan virág, hanem virágféle..."

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.29. 21:21:49

@atpijkamo: Ja az OK, de nem a MS írt olyan progikat, amik nem nézik meg rendesen az OS nevét.
Rühellem a MS-t, de ha egyszer más cég is hülye vót? :D

Különben meg a káosz, hát akkor már mindegy is hogy 9 vagy 10. Ez lenne a legnagyobb baj...

@Aureliano Buendía: Jaj ez de jó volt :)

igi1 2015.01.29. 21:46:06

@atörökk: én ennyiér vettem a kis suzukimat

hogy legyen mivel téged hazavinni, miután felkaparlak valamelyik pasid padlójáról

igi1 2015.01.29. 21:47:27

@ColT: én nem ájultam be a retinától :)

ezér is kedvelem a régebbi apple-verziójú eszközöket

igi1 2015.01.29. 21:48:43

@ColT: a jelek szerint a hangteki nem nézett utána a macbook típushibáinak, mielőtt megvette...

pedig a google a barátja

Gera 2015.01.29. 22:06:17

Mennyi garancia van egy Macbook Prora, hogy két évesen fizetős a javítása a tönkrement videokártyának? Én azt hittem ez valami prémium termék sok év garival.

Atörökk 2015.01.29. 22:13:16

Gergő, gergő, te kis hamis.

Black Hole 2015.01.29. 22:46:39

@igi1: majd ha a retinád a kezedbe adnám, akkor beájulnál tőle :)

igi1 2015.01.29. 23:06:25

@Black Hole: hát nektek pasiknak aggódni is kell a retinátok miatt, 1-1 hölgyemény láttán :D

gabors 2015.01.29. 23:13:01

@igi1: "Az időjárás is nálatok a legsz@rabb."

ez mit akar jelenteni ??? ... tudom semmit... :-)

Nalam van kb 20 centi ho kedd ota ... de 50 merfoldre nyugatra (80km) tolem meg csak 10 cm ho van keletre ugyanennyi ott meg 40 cm ... ez akkor szar vagy legszarabb ???

azt hogy delre 500 merfoldre mi van az idojarassal nem tudom pedig az is "nalunk" van ...

(ja en nem is vagyok amerikai bocs)

Black Hole 2015.01.29. 23:19:42

@igi1: hát néha majdnem kiég, az biztos :)

igi1 2015.01.30. 00:33:33

@Black Hole: ugye!?

Viszont ttől a visszatámadástól én is betojtam

Akkor rágalmazásra meg fenyegetjük a posztert!?

Nem mind1 h melyik üzlet képe van kint!?

Mer olyan sok retina prot ad el a bót, mi!!

De megint lustàk dolgozni az istyleban, h aszongya

1. Kb. Fél éve wzaz a nyáron

Megnézni az eladott retina projat nyilván k@rvasok van belőle

plusz megnézni a javított peoat (még több an belőle)

az istyle stílus a frissitésbe is tükröződik...

SZÓVAL AKKOR A POSZTER HAZUDOTT?!

igi1 2015.01.30. 00:39:12

Kedves istyle! Kisbetűvel

A vita ezen megy:

MÉR KELL KÓNYÖRÖGNI, ERŐSZAKOSKODNI, NEM HAYNI MAGAD, HOGY EMBERI MÓDON BÁNJANAK AZ ÜGYFÉLLEL, AKI NEM TUDJA HASZNÁLNI A 700 000 ft-OS RETINA MACBOOK PEOT!?

hát a válaszan sikerült leírni a lényeget, h hiába van 2015 ha bunkók, lekezelők, kioktatók és k@cs@g@k is vagytok...

Akár igaz, akár nem, a poszter megvett egy gépet, ami elromlott, javítani vitte...

Nem lehet emberi módon bánni egy olyannal, aki kidobott egy használt kocsi árát egy gépre!?

Akkor lehet fenyegetni engem is...

igi1 2015.01.30. 00:51:01

Mondjuk valahogy így írtam volna:

Igen, ha ilyen előfordult, utánanézünk az esetnek, az akkori szervizes kollégák viselkedésének...

Mi megbecsülünk minden ügyfelet, már ha kidobott 700 000 ft-ot nálunk, akkor fontos az, h elégedett legyen a szervizeléssel, a kollégàk viselkedésével is

A rendelkezésre álló információ kevés, de várjuk megkeresését, h kivizsgáljuk az esetet...

Itt végül is sikerrel zárult a szervizelés mindkét esetben, reméljük a jóvőben is tőlünk fog vásárolni.

ELVÉGRE 2015 van Ami sajnos EMBERI BÁNÁSMÓDdal is jár v mifene.

Fél éves esetnél h lehet videofelvétel!? Azt 1-3 hónapig tárolhatják csak nem!?

igi1 2015.01.30. 01:06:36

Vagy már 2 évig is minden kamerafelvètel el van rakva!?

- Ja itt az se lényeg h garancián belül v garancián kívül voltak a javïtások

- Itt a bánásmóddal elégedetlen a poszter!

- (2 éve még nem volt 6 üzlet Budapesten, csak 1-2 nem!? )

- kamerafelvétel hangfelvétel szintén kilőve elvileg

Az akkori eladásokat is vissza lehet nézni gondolom, ami 1,5 éve volt

A szervizeléseket is, hiszen nem romolhatott el olyan sok retina macbook pro

tehát előbb kijelenteni azt h a poszter nem valós sztorit mond, mint h utánanézel az ügynek, kicsit óngyilkosság

mert ha a poszter mégis igazat mond, akkor mi lesz iStyle!?

ja a homáron nem a teljes poszter által írt anyag elenik meg, nekem is kihagytak infókat

Black Hole 2015.01.30. 02:31:44

@igi1: ezeket most úgy kiosztottad, hogy idegességükben elharapják a nyelvüket, de olyan mocskos módon, hogy talán a protkójuk is eltörik :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.30. 06:55:29

@igi1: Az már a te bajod, hogy elég valami gagyi kijelző :D

Típushiba egy Eppöl eszközben? Há' mivé lett a világ? :D LOL. Azt is kéne gariban javítani a szervÍÍÍznek, nem?

anitám83 · http://kep.ivpicture.hu/223232.t.jpg 2015.01.30. 07:44:24

En mindig elegedett voltam veluk. Megbizhatoak, ha azt mondjak az eladok, hogy felhivnak akkor meg is teszik.Gyorsak, es borzaszto turelmesek. Nekem mindig mindent mosolyogva elmagyaraztak...... Toluk csak tanulni lehet. Szerintem.

homar4prez 2015.01.30. 08:00:01

@ColT: túrót támogatott. Közben rájöttem, hogy 3.1 (Potato van rajtuk), szóval inkább 2005-6 körül lehettek telepítve, de azóta mennek csont nélkül, amire használják, arra tökéletesen megfelel.

@tsimike: ja, csak Apple sokszor használ egyedi megoldásokat, akár saját fimrware-t tesz az amúgy tucathardwerre, és emiatt azért egy sima PC-n nem biztos, hogy ugyanúgy fog működni. Persze, egy multibeastes installer sok mindent megold.

joska61 2015.01.30. 09:07:28

Tanulság: nem kell ilyen túlárazott szarokat venni. közel 700.000 Ft???? Hát hülye vagy barátom.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.30. 09:18:57

" Vissza tudunk keresni hangfelvételt, meg tudjuk nézni a jegyzőkönyveket, tudunk segíteni hiszen akár a facebookon akár e-mailen megírhatod a valós történetet. "
Nem lehetett volna helyből úgy, hogy ne kelljen az ügyfélnek a Homárra írnia?

" de azt gondolom hogy 2 napos javítási idővel önmagában nincs mit szégyenkeznünk"
Szerintem ez 1. nem érdekli a vevőt, 2. elismerni hogy hibás a cucc, az nem kerül alkatrészbe.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.30. 09:20:54

@homar4prez: Netre ne legyen kötve, azt' jó'van :)

Apple fw és ilyesmi : már egy más drivertől is másképp szólhat egy hangkályha...

FDToth 2015.01.30. 09:58:43

tipikus maygar hozzáállás, bár nem értem h az isítée miért ezt követi, a tulajdonosi köre simán vehetne plédát nyugat-eurpából, sőt tapasztalatuk is van.
Szavatosság 3 év, beviszed a cuccot, felvezsnek jegyzőkönyvet és indokolják h miért nem jjavítják (ha nem javítják)
ha meg elutasítják, bevizsgáltatod egy független szervnél, kifizeted a bevizsgálás díját, ha neked adnak igaza, akkor viszamész, megjavíttatod és abevizsgálási díjat is elkéred (ha nem adják, akkor is csak 10-15-be fájt a 70-80 helyett)

igi1 2015.01.30. 10:59:45

A modell 2012 decemberében jött ki, tehát elég frissen vette a poszter,

Imádom h meginn igazam van.

Itt a 3 éves apple care se játszik, mertamikor itthon vette, akkor nem volt plusz 100 ezer forintja rá...

@Black Hole: de ez már mocsokság, amit az istyle itt megengedett magának.

@ColT: az iphonom is olyan mint 1 apple gép: inkább használd törötten 3 évig, mint 1 év után vidd el a szervizbe...

Ha megbontasz 1 gépet, onnantól kezdve annak annyi lesz minden évben...

igi1 2015.01.30. 11:11:41

@FDToth: itt nem vitte be csak felhívta telefonon

Vagyis a posztervis azt mondhat amit aar ha erről nincs jegyzökönyv fél év után

Nyilván nagyon fájhatott neki, h fél évébe telt mire eljutott megírni a sirámát a homárra miután bacont sütött a gépén :)

De akkor sem lehet így bánni vele, hiszen kifizette volna a javítást mindenkêpp, hiszen kellett neki a gép

De ha a vita azon megy, h másfél utàn is ingyé akarta a gêpet javíttatni, akkor nem csodálom, h berágtak a csóró mosogatós londonira...

Atörökk 2015.01.30. 11:25:20

"Én kérek elnézést, hogy 2000 kilóméterről nem fogadom el azt a választ, hogy hozzam be megnézik."
Akkor mégis hógy a lofaszba mondják meg, hogy mi a baja, te nyomorult? Ja, hogy Londonban pénzt keresni jó, itthon ócón javíttatni még jobb. Fillérbaszó felkapaszkodott proli.

igi1 2015.01.30. 11:25:46

Itt a szavatossági idő h játszik!?

Aszongya l
Szavatosság

A szavatossággal az eladó felelősséget vállal azért, hogy az eladáskor hibátlan terméket adott át a vevőnek, tehát nincs olyan rejlett hibája, amely csak későbbi fog kiderülni. A vevőnek érdemes alaposan megvizsgálni, ellenőrizni a terméket, mert amennyiben a vásárlás időpontjában ismerte a vagy ismernie kellett hibát, vagy a hiba a vevő által adott anyag hibájára vezethető vissza, akkor szavatossági igénnyel nem léphet fel.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha

· a vásárlás időpontjában nem felel meg a jogszabályban előírt tulajdonságoknak;

· nem rendelkezik az azonos fajtájú termékre jellemző minősséggel;

· alkalmatlan ugyanazokra a célokra, amelyre azonos fajtájú terméket rendszerint használnak;

· nem rendelkezik a termék leírásában, illetve mintában szereplő tulajdonságokkal;

· vagy nem lehet arra a célra használni, amit a vevő elképzelt, és amivel a forgalmazó is egyetértett.

Szavatosság kiterjed a hibás összeszerelésre, valamint arra az esetre is, ha a vevő a használati útmutató hibája miatt rosszul szereli össze a terméket.

A gyártón és az importálón számon kérhetők azok az állítások, tulajdonságok, amelyek a termék címkéjén vagy a használati útmutatóban szerepelnek, illetve a reklámokban közölnek. A kereskedő viszont mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy azokat nem ismerte, és nem is kellett ismernie, az információkat a vásárlás időpontjáig helyesbítették, illetve a reklám a vásárlót döntésében nem befolyásolhatta.

A fogyasztók a hiba felfedezése után minél hamarabb kötelesek érvényesíteni szavatossági igényeiket, illetve ha menthető okból erre nem képesek, legfeljebb két hónapon belül. A vásárlástól számított két éven túl azonban nem érvényesíthető szavatossági igény.

Nem mindegy azonban, hogy mikor észleli a vásárló a termék hibáját.

· A vásárlást követő hatodik hónap végéig jelentkező hiba esetén a forgalmazónak kell bizonyítania, hogy a hiba a vásárlás időpontjában nem volt a termékben.

· A hat hónap leteltével azonban vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba vásárláskor is létezett.

A poszter 1 teljesen új modellt vett, ami tökéletesen működött fél évig...

igi1 2015.01.30. 11:27:31

@atörökk: biztos Londonan k@rvasokat kértek, nyerészkedni akart kicsit az itthoniakon...

Most mi a gondod, te nem szoktál így tenni amikor meghívatod agad a külföldi barátok számláján piálni!?

Na ugye

ISheep 2015.01.30. 11:44:29

"nagyon nincs kedvem a hivatalos szervízbe bemenni."

áple termékekben nincs autokorrekt?

hobbitroll 2015.01.30. 12:09:58

@atörökk: ezt írlya:
"...a számítógép be volt vizsgálva egy londoni hivatalos apple szaküzletben, egész pontosan egy Apple Store-ban, konkrétan megmondták mi a probléma, konkrétan megmondtam az ügyfélszolgálatukon, konkrétan nem érdekelte őket. Ha azt mondom, hogy (fene tudja apple nyelven hogy van ez) logic boardot kell cserélni..."
megmon'ta a szervÍz, hogy mi a baly. értem? A fillértoszó ajánlatot kért egy "logic board" cserére. Ezek után, ha kifizeti - kicserélik, és mégsem működik, az már az ő baja. Ezzel szemben az ájsztájl csak bevizsgálás után/közben/alatt hajlandó a tökét vakarni. Ebben hibázott az ájsztájl.
Ha én mint vásárló (vadász) beviszek egy bizgentyűt a szervÍzbe, és ajánlatot kérek egy műanyag csellentyűcske cseréjére, akkor vagy adjanak rá ajánlatot (alkatrész+munkadíj) vagy mondják azt, hogy csak értékesítik azt a szart, nem szervÍzelik.
értem? ;)

hobbitroll 2015.01.30. 12:12:03

@ISheep: majd' héccázezeré' mit vársz? :P

@blogmoci: írok ide valamit, hogy várjak néhány percig. szeresd fejlesztődet ... tettleg, tövig, csurig

homar4prez 2015.01.30. 12:31:29

@igi1: ha típushiba, akkor apple szokta javítani garanciaidőn túl is ingyen. Pl. valamelyik imac szériában döglöttek a hdd-k, és azt is cserélték, meg valami más is rémlik, de nem ugrik be.

Black Hole 2015.01.30. 12:37:18

@igi1: meglehetősen pofátlan hozzáállás. Mert nem azt mondom, hogy nyaljanak be csontig, de azért ennél többet érdemel az ügyfél, aki miután megmondta, hogy Angliában bevizsgálták, akkor nagyon kulturáltan küldtem volna el a halálfaszára, mert annál kevés irritálóbb dolog van, mint amikor elviszi valahova a szutykát javíttatni azzal, hogy x helyen megmondták, hogy mi a baja. Miért nem javíttatta meg ott? Aki nyugat-európai országban dolgozik, az keres annyit, hogy ott fizessen a szolgáltatásért. Ez az én szememben a faszarágiság netovábbja!

Atörökk 2015.01.30. 12:43:26

@Black Hole:
Mármost LondÓnba szakadt fillérbasznob honfitársunk fennhangon szájhabzotta, hogy demárpedignekemagépmunkáhozkell! Na most, ha tényleg olyan fontos, akkor nem várok a javítással addig, amíg ópcionálisan majd Budapestre utazom. Főleg, ha munkaeszköz, belekalkulálom, hogy netán elromlik, és másikat kell venni/javítani/bérelni stb. Szóval poszter nem ás, mint egy arcoskodó fillérbaszú kis buzeráncs.

Black Hole 2015.01.30. 13:13:05

@atörökk: teljesen egyet kell értenem veled. Jó, hogy zabálni nem szaladgál haza, mert olcsóbb. Bár ezek után kinézem belőle, hogy két havonta haza szalad egy tábla szalonnáért. Baz+, ismertem olyant, akinek terhes volt a neje, és 2 hetente járt az asszony magyarországra nőgyógyászhoz, miközben ment a sírás, hogy drága itt az élet! Néha annyira hülye embereket látok, hogy inkább tartoznék a delfinekhez.

Zirowe 2015.01.30. 13:31:17

iVálasz levél tegez és azonnal támad.
Miért nem lepődöm meg..

igi1 2015.01.30. 13:40:35

@Black Hole: látod, fél évig tökön b@szta magát csak azér, hogy idesírjon a homárra.

Én megmondtam azt is, hogy szerintem mást is csinált azzal a laptoppal, mint a munkára használta...

Hát egy videókártya csere annyira k@rvasokba kerül Londonba, hogy ne telljen rá ott fizetni!?

De az itthoni istyle se hajthatja el a vérbe így, mer 2015, némi kultúra is kéne, meg másképp való hozzáállás.

Adtak volna neki egy csillagásztai ajánlatot, oszt ezzel is elhajtanák a vérbe Londonba, de legalább érezheti az ügyfél, hogy ő fontos, és normálisan kezelik a dógokat.

Egyébként meg mindenki ott vesz, ahol akar, ott javíttat, ahol akar, kocsit is behozol külföldről, mégis itthoni szervizbe viszed, senki se szól meg érte.

Black Hole 2015.01.30. 14:14:33

@igi1: angliai jövedelemmel nem drága az angliai szolgáltatás. De emberünk angol bérezés mellett, angol színvonalat akar, de kelet-európai áron.

igi1 2015.01.30. 14:20:16

Naszóval, összegezzünk eme remek apple-sztori tanulságait, amolyan igi módszerrel:

Emberünk, itthoni csóróként éveken át spórolta nehezen félretett, megkeresett pízecskéjét, ugye, aminek a nagy részét a szülei finanszírozták mint Rogánnak, és végre a nyomorult szerencsétlenje megvehette élete álmát, egy retina macbook prot. Igen ám, de ott hibázott a hülyéje, hogy

ITTHON VETTE MEG AZT A RETINA MACBOOK PRÓ-t, gyarapítva hazánk 2012-es GBP-jét, beleadva a közösbe, 2013-as adóbevallásában is szerepeltetve ugye.

Nosza, szalonnát sütött rajta, meg agyon nézegette rajta a pornót Gazsival, plusz még állítólag hangtechnikusként egy kis keverőpultot is adott a szerencsétlenül járt géphez, akinek épp az adatott meg, hogy ilyen módon becsülje meg a kisgazdája, hogy bacont süssön rajta nyárig, mondván, nem telik gáztűzhelyre.

Lényeg a lényeg, fél évig működött a szerencsétlenül járt kisgép, bírta a kisgazdája nyomorgatását, b@szogatását, ám hamar beadta a kulcsot, eltávozott az örök retinás macbookok vadászmezejére, és még a retinája is kiégett, hogy ne kelljen többé kisgazdája arcába néznie, és inkább feldobja a pacskert, mint hogy ez a hülye tovább nyúzza.

Nem volt gond, garancia ugye, 2 napig javítgatták a szerencsétlen macbookot, kedvesügyfél elélvezhetett utána az eredményre, mert még egy évig tovább használta.

Igen ám, de közben Londonba költözött a csórója, mosogatni, azt hihette, így már lesz belőle a valaki, és kötelezően ki lesz ny@lva a segge (itthon meg pláne), miután kint nehezen félretett 100.000 forintocskáját itthon szeretné elkölteni macbook szervizelésre.

Hohó, gondolhatta poszterünk, mint a Télapó, az itthoni csóró magyarok úgyis odáig fognak lenni a boldogságtól, hogy ő londoni magyarként majd nálunk fogja inkább INGYÉ SZERVIZELTETNi, minthogy kib@ssza a nehezen megkeresett és félretett pízecskéjét Londonba, és ott költse el.

Sebaj, ha már lúd, legyen kövér elv alapján hadd boldogítsa mind a londoni mind a magyar istyle-osokat, előbb kezdte a londoni istyle-ban a szerencsepróbálást, hátha ingyé b@sznak neki megjavíttatni 1 éven túli garancia esetén is, mondván szavatossági idő van.

Jól van, el is vitte bevizsgáltatni Londonba a szerencsétlen laptopot, ami ugye erősen baconos, szalonnás szagot árasztott, ám a Londonban dolgozó istyle-osok is kemény legények voltak, gyorsan rájöttek, mit akar a csóró, magyar ipséje, ők meg biza nem lesznek bolondok ingyé dolgozni, adnak a poszternak egy igazán korrekt ajánlatot, amit persze elsőre nem fog úgyse elfogadni a hülyéje, hiszen nincs arra se ideje, se pénzecskéje, hogy a nehezen megkeresett, félretett 100.000 forintocskáját netalántán Londonba elköltse, hiszen itthon ő a valaki, aki ha hazadobja az apróját a csóró magyarhoniaknak, azok majd vérmes hollóként csapnak le minden egyes kedvesügyfélre, akkor is, ha ingyé szeretné a sz@pást, akkor is, ha fizetne érte 1 fontot.

Ez nem jött össze, sebaj, maradt a második opcijó, miszerint boldogíccsuk az itthoniakat, hadd élvezzenek el azok is, ha már úgyis gyarapította a 2012-es itthoni GBP-t a 700.000 forintjával.

EL is kérte a szomszéd magyar telefonját (nehogy már a sajátját rászánja, és ő állja a telefonszámlát, drága a roaming, meg a külföldről hazatelefonálás, igaz hogy van viber, de akkor is) és rögtön tárcsázta az itthoni istyle-os bótost.

Na, ez volt a poszter halála előtti utolsó mozdulata.

Nemhogy egy szerencsétlen, kedvesügyfélért könyörgő szervizest fogott ki, hanem egy olyat, aki legalább olyan legény a gáton, mint a londoniak, csak még pofátlanabb és rátermettebb az illető, megspékelve egy kis bunkósággal, megáldva azonnali felismeréssel, mit is akar a londonban élő csóró magyarja, hogy ingyé javítsa itthon az elb@szott retina macbook próját.

El is hajtotta rögtön a vérbe, ami ugye emberünknek nem tetszett annyira, hiszen ő azt várta volna, hogy kedvesügyfélként kiny@lják a seggét, és jófej istyle-osként csak ingyé javíccsák meg azt a k@rva retinát, izé videokártyát, ha már kint londonhonba se valósult ez meg. Hát mit képzelnek, hogy ilyet megtehessenek egy olyannal, aki

ITTHON VETTE MEG A RETINA MACBOOK PRÓ-JÁT ÉS KÖLTÖTT EL 700.000 FT-ot, gyarapítva a 2012-es GBP-t és a kormányt is a 27%-os áfájával.

Nem is hagyta magát, ha már lúd, legyen kövér elven, csakazért is megmutatta, hogy ő legény a gáton, elvitte hát javíttatni a k@cs@g londoniakhoz, mondván, rohaggyatok meg itthoniak, csak azért is külföldön költöm el a pénzem, mer most már telik arra a k@rva videokártyára, b+.

Azért nem nyelte le a poszter a békát, mindent bevetett, hogy megtalálja a homár címét, és elpanaszolja fél év tökön szúrás után a sirámát, gondját - baját, hogy mekkora szemétláda állatok vannak még mindig az istyle-ban, csak bebizonyítsák azok is, hogy semmit se változtak 2013 nyara óta még mindig ugyanolyan k@cs@g módon b@sszák meg magukat azok is.

Szóval, várt, várakozott a poszter, hátha megjelenik a posztja a Homáron.

Folyt. köv.

2ajtósHomárFogyasztó 2015.01.30. 14:24:56

@igi1: szerinted ezt el fogja olvasni valaki?

igi1 2015.01.30. 14:38:00

Folyt. köv.:

Szóval, várt, várakozott a poszter, hátha megjelenik a posztja a Homáron, és hatni fog a homárpover ereje, netalántán lecsúszik, csurran-cseppen némi kártérítés is karöltve (apple-mouse, magic trakpad formájában megtestesülve leginkább), és végre fél év után megkönnyebbülve elélvezhet, a teljes, dicsőséges győzelemre, miszerint ő akkor sem egy lúzer, és nem telik arra, hogy itthon javíttassa az itthon vásárolt retina macbook próját.

Nem számolt azonban azzal, hogy a hülyékre sajnos nem hat a homárpover ereje, a csalókra, a trükközőkre sajnos nem érvényes a homárgarancia.

Istyle-osunk eközben, meglátta a posztot a homáron (nyilván valaki szólt neki ugye), és rögtön vérbe fordultak eme posztra a szemei, retinás macbookja is rögtön kiégett, amint ezt a szörnyűséget elolvasta, hogy mit meg nem merészelt tenni a londonba kiszakadt csóró k@cs@gje, aki ráadásul b@szott itthon megvenni egy retina macbook prót, mert telt rá neki a szülei támogatásából.

Kerekített is egy válaszlevélként, de olyat, hogy azt senki se tette zsebre, és egy életre megtanulta mindenkit, hogy egy istyle-ossal ne kezdegess gyökérfejű, mert megjárod.

Rágalmazással, fenyegetéssel, az igazság megírásával úgy helyretette a londonba kiszakadt csóró magyarját, aki itthon ingyé akarja javíttatni a macbookját, hogy még le is hülyézte, és megspékelte pár extrával, hogy érezze a barom állatja az istyle-os törődést, mennyire fontos ő nekünk itthon, mint ügyfél, még hogy emberi bánásmódot is akar a szerencsétlen lúzerje, hát mit is képzel ő tulajdonképpen.

De, ha már lúd, legyen kövér, b@sszuk le a homárt is, mit képzelnek ezek, hogy a legsz@rabb üzletünk képét, a DunaPlaza-s istyle-ről készült képet ki merészelte tenni a homárra, ez volt az utolsó húzása. Szóval akkor is mindenkit kiosztok, b@sszátok, meg - gondolhatta az istyle-osunk, aki kemény legény a gáton, vele akárki nem húzhat csak ujjat, a poszter meg egy hülye gyökér, aki csak bizonyítékok nélkül vádaskodik, és le akarja járatni a szuperul működő kis cégüket.

Várt, várt, aztán csak várta, hogy a poszter vajh mit fog reagálni eme brilliáns megfogalmazásra, frissítésre, miszerint egy büdös csóró hajléktalan londoni magyar, és b@ssza magát tökön, ha úgy teccik neki, de akkor se javítjuk meg neked ingyé azt a k@rva laptopot, nem vagyunk jótékonysági szervezet vagy mi, ez nem a minden gyerek lakjon jól alapítvány, meg a jónak lenni jó köztévés kezdeményezés, ingyé még a levegőszívás sincs itthon.

Nem kellett sokáig várnia, poszterünk készségesen bekapta a csalit, rögtön írt is a homárra, persze előtte rituálisan öngyilkos lett, és kinyírt még egy politikust is maga mellett, hogy ne menjen egyedül a pokolba, ne haljon meg csóró, mosogató londoni magyarként.

Poszterünk gyorsan kifejtette, hogy az istyle-osok akkor is menjenek már a rákba, és rohaggyanak meg a csili-vili üzletükben, meg b@sszák meg a szervizelésüket is, ő emberi bánásmódot akart, meg miegymást, miszerint akkor is ingyé javítsák meg a laptopját, mer ő aszongya, és ő a kedvesügyfél, ti rohadékok.

Öröm és bódogság, mégse érezheti így magát a poszter tökéletesen szerencsétlen balek állatnak, és az istyle-os is kiverheti, hogy milyen szuper pr menedzserként jól kiosztott mindenkit, és még a homár is kapott a pofájára a végén.

Tehát az állás 1:1, mer nem lehet eldönteni ki a k@cs@gebb a másiknál, én, mint szakértő, persze mégis aszondom, hogy rohaggyon meg mindkettő, de főleg az istyle.

Most hogy vegyek én így imacet náluk, ha tudom, hogy nem fogom tudni megjavíttatni náluk 1 év után, és különben is, miért b@sszak el itthon 420.000 forintot egy imacre, amikor nem adnak csak néha 10% kedvezményt arra a nyomorult gépre.

Már csakazért is kitöltöm az 5000 karaktert meginn, így nem ússza meg senki se, mindenkit jól pofánverek, a végén meg saját magamat is, de azér akkor se járja, hogy a kint k@rvára sokat kereső londoni magyarja itthon hazajárjon ingyé retinás macbook prot javítani 2 év után, mer assziszi, hogy különb nálam, és ez neki külhonba kiszakadként alanyi joga, vagy mifene.

Ugyanakkor meg jó volna felfogni, 2015-van, és mér kell lesz@pni egy szervizest azér, hogy nekiálljon dolgozni rendesen. Ha jár az ingyé javítás, akkor járjon már, b+, ha nem, akkor is legyen már kedvesebb elutasító k@cs@g szemétláda, na, ha már a telefonpénzemet rászántam a hívásra.

Mit írjak még, 630 karakterbe, de akkor sem adom fel, valakit még ki kell osszak, mer nem lenne igi a nevem, ha nem így lennék, és közlöm, hogy vv-s Edina csak kismiska utánzat lenne hozzám képest, és ha egyszer beszabadulnék a villába, mindenkit kicsinálnék, és sírva ölnék meg magukat élő egyenes adásba az összes semmirekellő, naplopó életre nem való egyedek, akik pont olyanok, mint a poszter, aki Londonba elvitte a laptopját javíttatni, csak azér, hogy az itthoniak orra alá dörgölhesse, hogy márpedig nekik kötelességük azt csinálni, amit mond, önként, kussolva, és megjavítani azt a k@rva videokártyát, hogy erre érezze a törődést. igazságos

Black Hole 2015.01.30. 21:22:34

@igi1: az alap tévedés ott van ebben a kis szösszenetben, hogy 100 000ft, az csak kb 300 euró, de ha angol fontban nézzük, akkor talán nincs 250 pénz sem. Ez jobb helyeken annyira picsa összeg, hogy ezt nem úgy spórolja össze egy mosogató legény sem. Ha mégis, akkor kurva nagy gáz van.

ergerberger 2015.01.30. 21:50:27

@atpijkamo: "Angol kocsmába ment be két pszichológus, olcsón árultak CD-ket. Kutyának se kellett. Másik pubba mentek, ugyanannyiért árulták, de ott azt mondták, azért olyan olcsó, mert lopott. Vették, mint a cukrot."

Te, én ezt a viccet nem pszichológussal ismerem, hanem cigánnyal.
Meg nem is valami jól adtad elő.

ergerberger 2015.01.30. 21:56:24

@atpijkamo: "Gondolkodtam már rajta, hogy nem-e kellene egy tabletet rendszeresíteni a retyóra, de egyelöre még van elég nyomtatott sajtó."

Mindkettőt hülyeség, én inkább megmosom szarás után a seggem. Másoknak is ezt ajánlom tablet meg ilyen hülyeségek helyett.

Különben sem higiénikus a szaros segget beletörölni a retinába.

zooDoo 2015.01.31. 08:49:23

@igi1: A szervizbe nem kiszolgálást veszel.

♔batyu♔ 2015.01.31. 10:10:21

Ez jó. "Még az sem derül ki belőle, melyik üzletben...."

Megjelenésre multi vagyok, hálózatom van, de a felelősséget már nem vállalom érte.

Na ezért egy kalap szar a legtöbb külföldi brand Mo-n. Szarrágók. Persze szarrágók a kínaiak is, de azok legalább a felébe kerülnek.

Mercel 2015.01.31. 12:08:31

Vicces sztori.
Teljesen megértem a zügyfél kiakadását és leszarom az iStyle bullshites magyarázkodását ami nem volt egyéb mint hárítás és elkenés.

7 kilós géphez ami egy nem ratyi hanem átlagos géphez képest alsó hangon Három, Négyszeres felárat jelent überdurva support kellene, hogy járjon.
Egy üzleti géphez képest is bődületes -másfél kétszeres a felár. (miközben messze nincs úgy felszerelve egy almás gép mint egy jobb üzleti notesz.)

Garancia időn belül ugrás és vigyázzba állás ha az ügyfélnek BÁRMI problémája lenne, garancia időn túl ugyanez, hogy a hülyéje legközelebb is megvegye a túlárazott almástáskát.

Csak úgy mellékesen megjegyzem, hogy valódi üzleti sorozatú profi laptop szó szerint mindennel felszerelve és mindenből minőségi komponenseket alkalmazva úgy 350-500 ezer között kapható általában 3 azaz HÁROM év fullos garanciával.
Nem nyomorult 1 évnyi alapgaranciával..

Azt már tényleg csak mellékesen nyomom be, hogy az Almás rendszer simán rátolható egy modernebb gépre mivel az Apple ma már hardveresen sem ad semmi különöset. Számomra főleg ilyen hozzáállás mellett nem sok érv lenne egy almás gép mellett.

igazságos 2015.01.31. 19:44:31

@zooDoo: nem is veszel, AZ JÁR a termék vásárlásával együtt.

ha garanciával, ha garancián túl viszed

Bluemotion 2015.02.02. 07:14:21

@Mercel: A valódi történet ismerete nélkül, a te mondókád is puszta spekuláció.

Mercel 2015.02.02. 17:47:51

@Bluemotion:
Azt elfogadom ha azt mondod nincs igazam Mert..
Azt nem, hogy spekuláció lenne, mivel egyrészt a poszt alapján és mindkét fél álláspontja alapján írtam a hozzászólásom.

Ezen a blogon a beküldött sztori ÉS az egyéb ismeretek alapján szokás kommentet írni. Mitadisten nekem még a szakmai ismeretem is megvan.

A számok amiket írtam megfelelnek a valóságnak ennélfogva az arányok és a garanciaidők is.

A fentieket figyelembe véve mi volt a spekuláció?

Mercel 2015.02.02. 17:50:20

Illetve nem ennélfogva felelnek meg, de azok is stimmelnek, ha akarod konkrét géptipusokat konkrét garancia idő és fajta megjelöléssel tolok neked, de akkor már veszem a fáradságot és összehasonlítom tételről tételre az Istyle által kínált gépekkel ÉS garanciával.:)

august 2015.02.04. 19:49:55

Premium reseller? Lofa..t. sosem lesz itt minosegi szolgaltatas. Csoda hogy az apple hagyja.
süti beállítások módosítása