Tékozló Homár

Íme az ember, aki szerzett már meg hangfelvételt szolgáltatótól!

2015.02.04. 09:09 | Homár Hilda | 102 komment

ugyfelszolgalat.png

Ákos  nagy elszántsággal esett neki az igaza keresésének, és jó sok időt és energiát belefeccölve végül összegründolt magának egy cédényi hangfelvételt meg némi büntetést a Telenornak. De egyáltalán nem jár diadaltáncot, mert, ha jól veszem ki, a szolgáltató nem bírt a cd mellé egy elnézést is odabiggyeszteni.

A szeptember végén megrendeltem az 5 perc után 0 szolgáltatást a Telenornál, aminek a díját azonnal le is vonták, majd 1-jén újra levonták, annak ellenére, hogy a díj 30 napra van megállapítva. Az első telefonhívás alkalmával rögzítették a problémát, majd 72 órás visszahívást ígérve 3 napra eltűntek. A határidő leteltével ismét felhívtam őket. A korábban nyitott panaszt már nem is találták meg.

Hosszas kérdezgetés után, további 3 panasz felvétele után kiderült, hogy ezekre csak 30 nap múlva várhatok választ. Erre fel újra szerettem volna nyitni egy panaszt 72 órára. Az ügyfélszolgálatos jó szokásához híven eltűnt további 20 percre és visszatérve azt mondta, a főnökével beszélve arra jutott, hogy ő ezt nem is tudja megcsinálni, mert nincs hozzá elég információja. Ezek után a főnökét kértem, amire ő megint eltűnt, majd visszatérve annyit mondott, vissza fognak hívni 24 órán belül. Megpróbáltam megtudni a főnöke nevét, amire azt mondta, nem adhat meg semmiféle további adatot. Később visszahívtam az ügyfélszolgálatot, érdeklődve a vezetőjük felől. Ekkor megtudhattam, hogy az ügyfélszolgálatos kishölgynek kizárólag külföldi főnöke van, akinek postai úton írjak levelet a magyarországi címükre.

Végül hosszas huzavona után visszaküldték a jogtalanul levont összegeket, de közben több, ellentmondásokat tartalmazó levelet is kaptam tőlük e-mail-ben. 

Ezt követően úgy döntöttem az ügyfélszolgálat hozzáállása miatt kérelmezem a kollégáikkal folytatott hangfelvételek kiadását. Ez ügyben a telefonos ügyfélszolgálat is rögzített egy kérelmet, amire elutasító válasz érkezett, mondván személyes értékesítési pontban kell kérni.

Ott is kértem jegyzőkönyv felvétele mellett, hasonlóan elutasító választ kaptam, miszerint ezt csak postai levélben lehet kérni. Fel is adtam ajánlott levélként a kérelmemet.

A 30 napos válaszadási határidő után felhívtam őket, közölték nem kaptak tőlem levelet, érdeklődjek a postán. Ezután a postán a levél száma alapján közölték, hogy a feladás után 2 nappal átvették. Ezt követően ismét felhívtam őket, ők továbbra is bizonygattak a levél elveszéséről.

Az ügyet a fogyasztóvédelem elé tártam, ami után szinte egy időben kaptam a hivataltól egy határozatot és a Telenortól egy levelet. A levélben a hanganyagok voltak egy CD-n, míg a határozatban a cég elmarasztalása és fogyasztóvédelmi bírság kiszabása volt olvasható.

Ezután úgy gondolom joggal éreztem úgy, hogy ennyi utánajárás és a vélelmem beigazolódása után már járna valamiféle kárenyhítés, hiszen számomra mind a pénzösszegek időszakos "zárolása", mind a felesleges utánajárás kárt okozott.

Sajnos a mai napig a szolgáltató még nem ismerte el felém mulasztását.

Kovács Ákos

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska 2015.02.04. 09:40:18

New Level Empire..Na az a hangfelvétel jöhet. Amúgy ügyi a poszter de szerintem ezek felesleges körök.

A mosónők korán halnak 2015.02.04. 09:43:42

Ja, bocs, most olvastam végig...
Vannak még csodák:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.04. 09:44:42

"Ekkor megtudhattam, hogy az ügyfélszolgálatos kishölgynek kizárólag külföldi főnöke van, akinek postai úton írjak levelet a magyarországi címükre."
Ezt komolyan azt hiszik, hogy valaki beveszi? :D

"Sajnos a mai napig a szolgáltató még nem ismerte el felém mulasztását."
Nem is fogja.

A mosónők korán halnak 2015.02.04. 09:46:40

@ColT: ennyiért meg senki nem fog perelni ugye.

Atörökk 2015.02.04. 09:50:30

Jelzem, havi 890 forintról van szó, bár ennyit se NYÚLjanak le.

Trunkel 2015.02.04. 09:52:31

De miért kell fogyasztóvédeni valamiért, ami egyébként elérhető és ott van? Ezt nem fogom agyilag sosem.

igi1 2015.02.04. 09:57:54

Az vót már h hangfelvételt is rendőr kérheti ki!?

Esetleg ügyvédi felszólításra

Így fogyvéden keresztülsem kaphatta volna meg

szerintem

igi1 2015.02.04. 09:59:31

@Manyecska/ Mrs. Kézműves ét/: kurvára ráér ebben az országba mindenki

Ha dolgozik az irodában azé ha nem dolgozik ingyenél akkor azé

nem nyúloktú való dolog

Hapsifüles a mezei nyúl 2015.02.04. 09:59:36

Mindenki leNYÚLja a zügyfelet!

nyúlontúlnyuszi 2015.02.04. 10:00:02

én a cégeskamera rögzített felvételeit akarom, de a számtech nem tudja.

igi1 2015.02.04. 10:00:36

Telenyúlra nem lövünk

igi1 2015.02.04. 10:03:11

De a postai levelezéseel 3 havi 900 ftot is lenyúlt magától a kedvesügyfél

aki a kicsinyúlt nem becsuli a nagynyúltnem érdeml

890 ft is nyúlontúl sok zsé

Ne az ügyfelet nyúlassza le ennyivel a telenor

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.04. 10:12:13

Szorgalmas fogyasztó, respekt.

Persze nem túl okos, egyszerűbb lett volna, ha saját maga felveszi a beszélgetést, oszt jónapot.

igi1 2015.02.04. 10:14:19

Szerintem meg nem adhatták volna ki a hangfelvételt

Ha a fogyvédhez fordult akkor annak küldhetik el a felvételt, de ügyfélnek csak bűncselekmény esetér ismerheti meg azt a rendőrségen

Ha bírósághoz fordul akkor az ügyvéd ismerheti meg azt

Ha fogyvédhez fordult akkor becapplat a fogyvédhez és ott hallgathatja meg

de biztos nem értek ehhez sem

Ilyen erővel kikérhetem egy családtagom beszélgetését pusztán azzal h fogyvédhez fordulok...

De a poszter szerint egyidőben kapta a levelet azzal h a fogyvédhez fordult...

Józsi, a migráns köcsög 2015.02.04. 10:15:16

@atpijkamo: mennyivel jobb így, mintha lenyúlta volna a hangfelvételt, hátnemhátde.

ÉtcsokiNyuszóMuszó 2015.02.04. 10:16:27

@Hapsifüles a mezei nyúl: na erről beszéltem nyuszómuszó. ja, az én vagyok.

Atörökk 2015.02.04. 10:17:00

Ha még egyszer valaki nyulat emleget, magamhoz nyúlok!

AtiSnatch 2015.02.04. 10:17:48

@A megnyúlt törökk: nyúljon meg a füled , ha nem úgy lesz.

nyúlontúlnyuszi 2015.02.04. 10:17:55

@ÉtcsokiNyuszóMuszó: csak édeskedjetek itt , ocsmány szőrős nyuszonmuszók.

Rosszindulatú Vászka 2015.02.04. 10:18:00

Szép volt Ákos, gratula meg respekt. Az ilyen emberek viszik előbbre a Világot (minden élc nélkül).

Úgy vélem joggal merül fel a kérdés, hogy mindezt minek? Esetleg nem akarsz inkább egy mosómedvét?

igi1 2015.02.04. 10:18:38

Vagyis a poszter helyében elsőként a fogyvédhez fordultam volna aztán vártam volna az elmarasztaló levelet

Ilyen eljáráskor még az eljárás lefolytatásáról is levelet küldenek

Nem egészen úgy van ahogy itt a poszter elmondja, mert akkor hibáztak a telenorosok mindenképp

Na meg arról is kéne levelet kapni h a telenornak milyen kötelezettségei vannak ezek után

Ha nem teljesíti akkor van bizonyíték a poszter kezében hiszen határozatot kapott

Kárenyhítés pedig járna

igi1 2015.02.04. 10:20:12

@A megnyúlt törökk: hagyjad a végére úgyis nyúlbecsináltat csinálok belőled

ez az én jogom

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2015.02.04. 10:25:26

A soundcloudon fenn van minden, onnan kell beszerezni, nem ügyfélszolgákkal hadakozni.
@igi1: te mindig témábavágó vagy. Ahhoz képest amiről épp írsz.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.04. 10:26:43

@Rosszindulatú Vászka: Amikor is a butaság szorgalommal párosul. A legszebb kombináció.

igi1 2015.02.04. 10:27:56

Egyesek mindig mindent okosba nyúlnak le :)

Rosszindulatú Vászka 2015.02.04. 10:27:56

@Kellemes Zérókomponista: azt már mefigyelted, hogy milyen virtuózan használja az entert? Valóságos tabletdidzséj.

Javaslom gyüjcsün k aláírást, hogy itt is lehessen ojan szépen tördelni a komment, mint a Cinken :)

igi1 2015.02.04. 10:29:03

Egyesek mindig mindent okosba nyúlnak le :)

@Rosszindulatú Vászka: iNYúlról nem hallottál még!?

Rosszindulatú Vászka 2015.02.04. 10:31:18

@atpijkamo: nem butaság, elszántság. Lásuk be, mi leszartuk volna az egészt onnan kezdve, hogy a pénzt visszaadták. Pedig a sztori így korrekt. Egy kis jelzés a gonosz multinak, hogy eb ura fakó, eddig ne tovább.

A minap egy bótba huszassal fizettem, tizesből kaptam vissza. Jeleztem, hogy ez így nem jó, Visszakaptam a tízezresemet. Nem volt kedvem hirigekni, meg jáccódni a kislánnyal, pedig életszerűtlen, hogy benézte. Még csak nem szégyenlette össze magát. Vagyis, végülis ő győzött. Hát ez van. Monnyakle.

Atörökk 2015.02.04. 10:32:45

@igi1:
Valamelyik kis köcsögödből, vagy az belőled, tetszés szerint.

Józsi, a migráns köcsög 2015.02.04. 10:40:39

@Rosszindulatú Vászka: küldjél nei döglött nyulat póóóstával! de a feladásról kérjél hanganyagt!

Kifordított kacagány 2015.02.04. 11:09:44

csak nekem nincs ennyi ráérő szabadidőm ilyen hülyeségekre? valamit rosszul csinálok.

Kifordított kacagány 2015.02.04. 11:14:48

@Józsi, a nyúlbaszó köcsög: ilyenre már én is gondoltam, csak még nem találta olyan nájlonacskót ami nem engedi ki és konzerválja a cseppfolyósodott dög szagát amíg a feladó fel nem bontja.

nyúlontúlnyuszi 2015.02.04. 11:19:19

dzsekill drágám, kaphatnék valami normális posztot?

Rosszindulatú Vászka 2015.02.04. 11:19:25

@Kifordított kacagány: ha megnyúzod naftalin, ha belső értékekkel együtt, akkor meg ágyazd be macskaalomba a dögöt a dobozba, az elveszi a szagot. Esetleg formalinba, de az meg akkor törékeny csomag, meg leissza a póstás a delejnedűt.

Józsi, a migráns köcsög 2015.02.04. 11:25:30

@Kifordított kacagány: bele köll heggesztni egy konzervdobozba. a gázfejlődés egy idő után csitul, ha van mérnök barátod, akkor kiszámolhatja neked, hogy pont akkor robbanjon fel amikor kikézbesíti a póóóstás.

Kifordított kacagány 2015.02.04. 11:33:04

@Rosszindulatú Vászka: ööööö, nem az lenne a cél, hogy elvegye valami a szagot.

@Józsi, a nyúlbaszó köcsög: ezek a mai mérnökök a buszmenetrendet sem tudják kiszámolni

kakukk11 2015.02.04. 11:37:57

A posztolóé az erkölcsi győzelem, ezt aláírom. De nem lenne értelmesebb dolog valami célt adni az életednek? Egy jó munka, nő/férfi, család esetleg, hobbi, vagy bármi hasonló, amivel értelmesebben és magasabb anyagi/érzelmi visszacsatolássál tudnád tengetni mindennapjaidat?

Józsi, a migráns köcsög 2015.02.04. 11:40:15

@kakukk11: vagy esetleg tarthatna nyulakat is!!!

Rosszindulatú Vászka 2015.02.04. 11:43:33

@A megnyúlt törökk: hozzád nem is, de van ahová szívesen nyúlkálnák.

@Kifordított kacagány: vagy lefagyasztod.

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.02.04. 11:44:36

@kakukk11:
A pofátlan lenyúlásnak kell határt szabni, erre mindig kell időnek lenni
Én vagy 2 év mulva kértem kaptam vissza a már jogutóddal megszünt cég új tulajdonosátol 1500Ft-ot

2015.02.04. 11:49:16

az ilyen szolgáltatókkal való baszakodások arra jók, hogy a felháborodott ügyfél infarktust kapjon. a szolgáltatónál flegmatikus emberek ülnek, sokan. mindegyiküknek csak pár percig kell elviselni a posztolót. ez oké.
de a posztolónak magának kelt a rengeteg bosszúságot nyelni meg hadakozni meg rohangálni. Nem irigylem.
mitisakartammondani ???

hobbitroll 2015.02.04. 11:50:29

@atpijkamo: erről sajnos tájékoztatni kell (hogy a beszélgetés rögzítésre kerül) a másik felet is, amit á'talában a vonal villámgyors bontásával hálálnak meg. Ellenkező esetben nem használhatod a felvételt semmire.

hobbitroll 2015.02.04. 11:55:20

@Rosszindulatú Vászka: ilyet csináltak velem is. Elő is adták hogy én vagyok a hüje. Én meg kihívtam a sünöket. Élvezték a törődést. És még én voltam a g*ci...

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2015.02.04. 11:57:51

@Rosszindulatú Vászka: nagyon szépen nyomja. És fáradhatatlanul, ez a szép benne.
@hobbitroll: de. Kinyomtatom és kitörlöm vele. Ánuszrózsabizsergető kottasor.

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.02.04. 12:02:37

Az volt már, hogy íme az ember=ecce homo?

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.02.04. 12:07:04

@ÉtcsokiNyuszóMuszó:
Igit nem tudom, de ki mit hoz otthonrol,
von Hause aus, ugye ahogy a művelt homáros mondaná

Rosszindulatú Vászka 2015.02.04. 12:10:26

@horex: ahogy egy igazán szép szavú és érdekes életű buzgár írotta volt:

"Képmutatók voltunk mindahányan,
s az évek szálltak, mint a percek.
Vérednek lehulló harmatával
irgalmazz nékünk Jézus herceg."

ÉtcsokiNyuszóMuszó 2015.02.04. 12:15:28

@Rosszindulatú Vászka: ezt ismerem, a Dzsoki Nyúling mondta a Pamelának vagy mégsem?

Kifordított kacagány 2015.02.04. 12:20:45

@Rosszindulatú Vászka: nem rossz ötlet, bár a magyar királyi posta sebességét tekintve, a fagyasztószekrényt is fel kellene adni

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.04. 12:26:01

@hobbitroll: "tájékoztatni kell (hogy a beszélgetés rögzítésre kerül) a másik felet is"

Akkor, ha nyilvánosan szeretnéd felhasználni. De arra semmi szükség.

Rosszindulatú Vászka 2015.02.04. 12:28:43

Hilda lenyúlta az új poszt?

Úgy vélem, itt elrontottátok a hatásmechanizmust.

Kifordított kacagány 2015.02.04. 12:30:32

@atpijkamo: nyilvánosan semmiképp, csak pár haverral osztanám meg a fészbúkon

Zirowe 2015.02.04. 12:38:50

Lassan az én sztorim is érik homárra, csak velem a voda próbál packázni.

Hangfelvételt még nem adták, csak ígérgetik, lassan 3 hónapja.

lomposfarkas 2015.02.04. 13:00:42

Már csak az a kérdés, hogy ugyanaz van-e a felvételeken, mint amiket a posztoló rögzített a telefonjával? :) Mert remélem, mindenki rögzíti a telefonbeszélgetéseit.

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.02.04. 13:04:13

@Rosszindulatú Vászka:
Egy válogatását kaptam meg évtizedekkel ezelött
Aláirás BM Országos Parancsnokság

Black Hole 2015.02.04. 13:12:25

@lomposfarkas: a mai világban ez alap. Én pl a nejemnek telefonon mondom meg, hogy mit főzzön, és természetesen rögzítem. Aztán csak pislogott, mikor a velőspacal helyett mákosguba volt, és a pofámba mondta, hogy én kértem, aztán jött az orcára hullás, mikor vissza lett játszva a felvett beszélgetés!

Már meging egy nick 2015.02.04. 13:21:52

A hülyeség korát éljük, de azért kellene legyen mindennek határa.

Onnantól fogva, hogy visszakapta a pénzét nem értem mire jó egy CD amin felvették, ahogy az ügyfélszolgálatossal beszélget. Mit fog vele csinálni? Ezt fogja hallgatni otthon szabadidejében, aztán kiveri rá, vagy mi? Nem értem, hogy mért volt ez olyan fontos cél.

Ilyenek meg hogy az ügyfélszolgálatos főnökének a neve, mi köze hozzá? A céggel van vitája, van annak bejegyzett címe, írjon arra, fogalmazza meg a panaszát, akár az ügyintézőre nézve, ha akar jelentse fel, vagy pereljen, ha tud nyerjen, de hogy egy sérelem érte nem azt jelenti hogy korra és nemre való tekintet nélkül kinyalja a cég összes alkalmazottja akkor és úgy ahogy ő akarja.

kiskár 2015.02.04. 13:31:30

Országot járva, több helyen látom, hogy mobil tornyot szerelnek.
Remélem jön a DigiMobil!
Aki majd jól alávág a többinek!!!

kovacsakmail 2015.02.04. 13:34:04

@Már meging egy nick: Nem kértem volna, hogy a lábam előtt heverjenek, de ~30 perces várakoztatás után azzal visszatérni, hogy továbbítja ügyintézésre kicsit túlzás úgy gondolom.

kovacsakmail 2015.02.04. 13:36:07

@kakukk11: Szerencsére azért az egész életem nem ment rá az ügyre. :)

igi1 2015.02.04. 13:36:39

dulvánlenyúlótelenor

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.02.04. 13:39:51

@kiskár:
Ja, voltmár valami teszkós mobil + blue mobil is, jó alávágtak a nagyoknak
Majd államositják a nagyokat és akkor lesz ócsó , rezsicsökkentett, mobil a népnek

Hol vannak már a régi jó ízek, 06-60-as mobil és a 06-51 betárcsázós internet?

kovacsakmail 2015.02.04. 13:39:54

Sokan kételkednek a hangfelvételekben, ezért erre egyben válaszolnék. Igen, megkaptam, valóban azok is. Ügyfél is kikérheti, erre a hangbemondás is felhívja a figyelmet a híváskor, az abban említett törvényi feltételek mentén elindulva vihető "sikerre".

kovacsakmail 2015.02.04. 13:43:04

Továbbá valóban az a legrosszabb, hogy a saját ÁSZF -jük be nem tartását sem ismerik el. Mit várjon így az ember?

Advanced Flight 2015.02.04. 13:58:13

@igi1: rosszul tudod.
A fogyvéd. tv. (1997. évi CLV. tv.)szerint:

"Az ügyfélszolgálathoz beérkező valamennyi telefonon tett szóbeli panaszt, valamint az ügyfélszolgálat és a fogyasztó közötti telefonos kommunikációt hangfelvétellel rögzíteni kell. Ha a hangfelvétel tartalmazza a 17/A. § (5) bekezdése szerinti tartalmi elemeket – ide nem értve a panasz előterjesztésének helyét, a fogyasztó által bemutatott bizonyítékok jegyzékét, a jegyzőkönyvet felvevő személy aláírását, valamint a jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét –, a jegyzőkönyv felvétele a fogyasztó beleegyezésével mellőzhető. A hangfelvételt egyedi azonosítószámmal kell ellátni, öt évig meg kell őrizni, és a fogyasztó kérésére, díjmentesen rendelkezésre kell bocsátani."

nyúlontúlnyuszi 2015.02.04. 14:30:18

ez már a hétvégi????????????

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.02.04. 17:14:01

@kovacsakmail: Köszönjük, hogy helyettünk is megvívod a csatát, sok ilyet kívánok az országnak!

Akik meg azon sopánkodnak, hogy mennyi ideg és idő egy ilyen, azért elárulnám, hogy higgadtan is el lehet küldeni valakit a picsába. Továbbá 5 percet egy levél megírására szánni nem olyan nagy veszteség, akár a cukicicás videók/képek nézésének idejéből lecsippentve...

konigjanos 2015.02.04. 18:17:26

@igi1: tessék figyelmesen olvasni:
"Az ügyet a fogyasztóvédelem elé tártam, ami után szinte egy időben kaptam a hivataltól egy határozatot és a Telenortól egy levelet."
Nem a fogyvédelem után rögtön kapta a cd-t, hanem a fogyvédelem válaszával együtt...ami lehet egy hónapra is rá...

kovacsakmail 2015.02.04. 18:54:47

@konigjanos: Egyébként a kikérésük csak írásban történhet az összes személyi adatod feltüntetésével, illetve azok aláírásoddal való hitelesítésével.

igi1 2015.02.04. 19:41:17

@konigjanos: de azé akkor se kaphatta egyidőben a kettőt

Hacsak a telenorral előbb lerendezték a dolgot a fogyvédesek

Megoldották okosba :)

Gastroger 2015.02.04. 19:48:42

Automatic call recorder androidra.

Gastroger 2015.02.04. 20:05:01

Vagy csak felveszem, vagy általában a " hívását minőségbiztosítási okokból rögzítjük," után elmormolom, hogy a hívást fogyasztóvédelmi okokból rögzítjük.
Volt akinek nem tetszett, ezen durrogott, az lett az egyik legjobb. De már töröltem, mert rendeződött az ügy.

joska61 2015.02.05. 09:58:30

Sosem fogom megérteni, akkora cégek miért toszakodnak piszlicsáré ügyeken. Ha normálisan kezelnék ezeket, akkor akár a végén még jó hírük is lenne. De nem...

Aureliano Buendía 2015.02.05. 17:05:30

@A megnyúlt törökk: az elv az elv.

Erre iszom egyet. Bár a tegnap estém elnyúlt.

Aureliano Buendía 2015.02.05. 17:08:25

@Rosszindulatú Vászka: szerintem a poszterben túltengett a rambóság. Úgy érezhette, hogy ez egy harc, amit neki végi kell vinnie.

Tomasz_a_gozmozdony 2015.02.05. 21:19:27

Szerintem ez fotosopp. Soha nem segit az NFH. SOHA. A telenyomor meg soha nem kuld cedet a hangfelvetellel, raadasul kinyomtatva, levelben.

kovacsakmail 2015.02.06. 20:44:55

@Tomasz_a_gozmozdony: Az ügyben a Veszprém Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége járt el. Kinyomtatva nem volt, csak audio formátumban CD-re írva.

svinjahond 2015.02.19. 12:19:18

Egy szolgáltató jöjjön az ide bárhonnan is, nagyon rövid idő alatt elkurvul. Gyakorlatilag egyik se jobb számottevően a másiknál, ha bejönne egy negyedik, vagy ötödik, szerintem a jelenlegi három közül kettő már akkor leülne kartellezni velük, mikor mi még a nevüket se tudnánk. Nem is lesz ebben az országban soha, semmi másképp, mint ahogy most "csordogál". :(
Legalább az ügyfélkezelésük ütné meg az európai szintet, ha már a szolgáltatásuk nem teszi! Sajnos a bírságok ellenére pont leszarják a problémákkal hozzájuk fordulókat, arra bazíroznak, hogy 100 panaszosból 2..3 járja végig azt az utat, amit a poszt írója megtett. Minden elismerésem az övé!

kovacsakmail 2015.02.21. 22:27:38

@svinjahond: A Telenor úgy gondolom a legrosszabbak egyike, ennyire nullad rendű panaszkezelést még sehol sem tapasztaltam.

dervish69 2015.08.20. 12:40:11

Elküldi a CD-t a szolgáltató, ingyen és bérmentve, azzal a megkötéssel, hogy felhasználni csak engedéllyel lehetséges.
süti beállítások módosítása