Tékozló Homár

Köszöntjük Az Ország Boltja 2014. I. helyezettjét a Homáron! FRISSÜLT

2015.02.19. 15:47 | Homár Hilda | 98 komment

powertuning_orszag_boltja_2014.jpg

Vásároltam, visszavittem. Megpróbáltam, megpróbáltam, megpróbáltam. Bementem. Átvettem, visszavittem. Megpróbáltam. Bementem. Átvettem. Visszavittem. Átvettem. Visszavittem. Most is ott van. Az Ország Boltjában. 

Tisztelt Tékozló Homár!

Levelemmel azért kerestem meg Önöket, hogy a még mindég folyamatban lévő esetemet a PCLAND ONLINE KFT-vel jelentessék meg, mert példaértékű „AZ ORSZÁG BOLTJA 2014 – SZÁMÍTÁSTECHNIKA I. HELYEZETT” minőség díjas cég garanciális eljárása!

  • 2013.01.31-én vásároltam a Pcland Online Kft-nél egy Shuttle XH61V Slim-PC Barbone (s1155) típusú számítógépet 2 év garanciával.
  • 2014.09.30-án a számítógépet visszavittem, mivel többszöri kifagyást követően el sem indult. Átvették garanciális javításra, melyre kb. 2 hetes határidőt ígértek. Az időpont letelte után nagyon sokszor próbáltam érdeklődni a PC elkészülte után, de hiába, mert a telefont egyáltalán nem vették föl, hiába van a honlapjukon 3 db telefonszám is megadva, ill. a garanciális ügyekre vonatkozó, általuk megadott mobil számot sem lehetett elérni.

  • 2014.11.05-én személyesen érdeklődtem a cégnél a Jász utcában a PC után, ekkor újabb ígéretet kaptam a javítás gyors elvégzésére.
  • 2014.11.19-én, 50 nap eltelte után kaptam e-mail értesítést, a javítás elkészültéről és a PC átvételi lehetőségéről. Az e-mailben kaptam egy telefonszámot, melyen sikerült megerősítenem, hogy megyek a PC-ért. Ez volt az első és egyben utolsó telefonbeszélgetésem a Pcland-dal, egyszerűen a telefonokat nem veszik fel.
  • 2014.11.20-án az "elkészült" számítógépet átvettem. Nem az eredeti, hanem egy másik, használt, már javítgatott alaplapot és egy másik tápegységet kaptam. Nem kaptam a javításról semmilyen jegyzőkönyvet, mely tartalmazná az alaplap javítását, az alaplap és tápegység cseréjét, valamint a garanciális idő módosulását. Az átadott PC működőképességét nem mutatták be, lehetett vinni. A PC-t otthon kipróbáltam, sajnos egyáltalán nem indul el, semmi életjelet nem mutatott.
  • 2014.11.24-én ismét visszavittem a PC-t, melyről 1 perc alatt kiderült, hogy a tápegysége hibás, melyet a PC nélkül, külön átvettek cserére.
  • 2014.11.28-án átvettem a kicserélt, tápegységet. Az üzletben ismét nem mutatták meg a PC működőképességét. Otthon, a számítógép kipróbálásánál kiderült, hogy a javított alaplap a Windowst már nem tudja teljesen betölteni, közben kifagy. Ezt követően megpróbáltam a Windowst újra telepíteni, de a fájlok kibontásánál ismét kifagyott a gép - a cserélt alaplap éppúgy hibás, mint a szeptember 30-án átadott.
  • 2014.12.02-án a hibás Shuttle PC-t ismét átadtam a Pcland-nak.
  • 2014.12.16-án személyes érdeklődésemre azt a választ adták, hogy a gép a szervizben van.
  • 2015.01.20-án minden értesítés nélkül ismét bementem a Pcland Jász utcai üzletébe. Csodák-csodájára az elkészült PC ott volt, csak nem értesítettek. Másfél óráig voltam az üzletben - különböző telepítési nehézségekre hivatkoztak, így ismét kipróbálás nélkül hoztam el a PC-t. Otthon ismét nekiálltam. Elfogadta a Windows telepítését és kb. 10 napig probléma mentesen működött. Ezt követően, 1-2 órás működés után belassult a gép és a képernyőre küldött kép elhalványult, majd ez a belassulás már bekapcsolástól bekövetkezett. Ahogy teltek a napok, egyre rosszabb lett. Az utolsó stádiumban az egér mozgatására már kockák jelentek meg a képernyőn, végül a PC kifagyott, leállt és nem lehetett újra bekapcsolni. Ez a rövid élettartam köszönhető a már sokat szenvedett, javítgatott, használt alaplapnak, amit csereként beleraktak!
  • 2015.02.10-én ismét visszavittem a Shuttle PC-t, amit majd továbbítanak a márkaszervibe. Írásban kértem, hogy a PC-t cseréljék egy új darabra, ami megbízhatóan fog működni.

A vásárlók könyvébe már három alkalommal írtam le a panaszomat, aminek semmi eredménye. Panaszként természetesen azt is megjelöltem, hogy a Pcland Online Kft. egyáltalán nem törekszik a vevő problémáját 15 napon belül megoldani! A hosszantartó, abnormális garanciális ügyintézésre az a válaszuk, hogy az új rendelet szerint nem köti Őket határidő!

Budapest, 2015. február 12-én

Üdvözlettel,

András

UPDATE febr.23.
Az alábbi levelet kaptuk a PCLand ügyvezetőjétől.

Tisztelt T. András! Kedves ügyfelünk!

Először is elnézését kérjük a két esetben valóban elhúzódó garanciális eljárás(ok) miatt. A friss hír az, hogy a gyártói szerviz telefonált, elkészült a javítás, a készüléket holnap elhozhatjuk, így holnap délutántól ön üzletünkben át is veheti azt. Hozza magával az SSD-t, rajta az operációs rendszerrel és próbálja ki a helyszínen! Az eredeti, két éves, tehát 2015.01.31-én lejáró jótállás a szervizben töltött idővel, a leadások és az átvételek napját is beszámítva 121 nappal hosszabbodik meg, vagy 2015.06.01-ig érvényes.

A készülék egyébként sem most, sem a korábbi eljárások alatt NEM nálunk álldogált, most sincs itt. Azonnal továbbítottuk a gyártói szervizpontra. Amikor pedig visszaérkezett értesítettük önt, hogy jöhet érte. A január 20-adikai körben január 19-én kaptuk vissza és azért nem értesítettük egyből, mert kollégáim is tesztelni kezdték, - a gyártótól teszt oké-val, illetve többször egymás után garanciális eljárás alá vont eszközöknél ez az eljárás, hogy kiszűrjük, valóban rendben van-e az eszköz, vagy esetleg a gyártó csak hárít – és ennek lezárulta után értesítették volna önt, hogy mi a végeredmény, de másnap már bejött érte.

Sajnos, azon túlmenően, hogy a gyártó magyarországi képviselőjét rendszeresen ostorozzuk a kifejezetten az ön által is vásárolt márkánál tapasztalható igen nyögvenyelős ügyintézés miatt, nem sok eszköz van a kezünkben.

Ahogy ezt kollégáimmal a Vásárlók könyvébe tett bejegyzésére, illetve a Fogyasztóvédelemnél tett bejelentésére válaszolva is próbáltuk már jelezni. Azt is hozzátenném, hogy a készülékből eladott példányok közül eddig kizárólag az öné jött vissza, hogy gond van vele. Törekszünk a 15 napos lezárásra, minden tételt a lehető legrövidebb időn belül eljuttatunk a gyártóhoz és nap, mint nap érdeklődünk, hogy sikerült-e végre megoldani az ügyet, de szimpla postások vagyunk ön és a gyártó között.

A hiba tesztelését egyébként nem könnyítette meg, hogy ön az SSD-t, amelyen a belassulás, fagyás tapasztalható volt, nem adta át, az operációs rendszerről csak annyit tudtunk meg öntől, hogy az 32 Bit-es, így a hibát valós körülmények között nem tudtuk ellenőrizni. Hiszen mind az SSD, mind pedig az operációs rendszer is lehetett/lehet ludas az ügyben.

A kommentelőknek köszönjük a hozzászólásokat. Röviden ezekre is reagálnék.

Cégünk 2000. óta létezik, így talán egyetlen, nálunk régebben létező számítástechnikai webáruház van már csak a piacon. Tizenhat fős csapatunkkal évi, 50-60E vevőt szolgálunk ki.

Az Ország Boltja címet az Árukereső.hu látogatóinak értékelése alapján lehet elnyerni. Tavaly, tudomásunk szerint nagyjából 80.000 szavazat alapján osztották ki a díjat. Különböző árukategóriákban, két féle díjat osztanak: A minőségi díjra azok szavazhatnak, akik vásároltak is az adott webáruházban, s az ő pontszámainak átlaga alapján alakul ki a sorrend. Nekünk jelenleg 14.296 értékelésünk van az árukeresőn, ezek közül 11.616 db 5-ös, 2167 db 4-es, 470 db 3-as 193 darab 2-es és 96 db 1-es osztályzatunk van. Az ezek közül tavaly – és 2011-ben is - kapott osztályzatok átlagértéke az összes számítástechnikai webáruház közül nálunk volt a legmagasabb, ezért kaptuk a díjat. Nem hiszem, hogy ezt bárki manipulálni tudná.

A másik a népszerűségi díj, amelyet az adott kategóriában az a webáruház kap, aki a legtöbb netes szavazatot gyűjti be a verseny ideje alatt. Ennek eredményét természetesen befolyásolja, hogy az adott cég milyen ügyes online marketingben.

http://www.arukereso.hu/stores/pcland-s19147/#velemenyek

Tényleg, vannak a hibáinkra reagáló értékelések is köztük, amikből próbálunk tanulni és segíteni az ügyfélnek, hogy orvosoljuk sérelmét, de úgy érzem, a 4,8-as átlag (5-ből)  inkább azt jelzi, hogy vevőink túlnyomó többsége elégedett a munkánkkal. Kedves Aureliano, ha még egy kis időt szán rá, több lesz a pozitív, mint a lehúzó. Sokkal több.

A tavalyi év során 55.000 ügyfelet szolgáltunk ki, közülük 10 gondolta úgy, hogy be kell írnia a Vásárlók könyvébe, illetve kevesebb, hiszen András többször is bejegyzést tett.

A telefonok: András reklamálta, hogy nem vesszük fel a telefont. Hát, napjában 100-500 közötti telefont veszünk fel és emellett mi is hívunk naponta 250-350 ügyfelet. tényleg előfordul, hogy épp minden fülünkön 2 ügyfél lóg, így nem tudjuk felvenni. Viszont minden ügyfelet azonnal próbálunk értesíteni telefonon és emailben is, amint az ügyében (akár jótállás, akár új vásárlás) előrelépés van. Talán a bioritmus, talán a kereskedelem sajátossága, de az emberek valahogy legtöbbször egyszerre érnek rá telefonálni és a boltba is bejönni, így vannak olyan időszakok, amikor túlterheltek vagyunk. Én mégis úgy tudom, jobban állunk ez ügyben, mint a konkurencia. Weboldalunkon fenn vannak emailcímeink, azokra is bátran lehet írni, a munkaidőben kapott emailekre 1-2 órán belül az esetek 99%-ában érdemben reagálni tudunk.  

Webáruházunk valóban megérett a cserére, teljesen egyetértek, vadul teszteljük az új áruházat, pár hét és lecseréljük sokat szolgált – 2000-ben, a CEBIT-en volt újdonság, akkor vettük – régi webmotorunkat.

Üdvözlettel:

Tokai Mátyás
ügyvezető igazgató
Pcland Online Kft

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtiSnatch 2015.02.19. 15:52:53

"AZ ORSZÁG BOLTJA 2014" látom mérvadó ez a cím, még nem is hallottam a cégről...

milyennőazilyen 2015.02.19. 15:55:24

@AtiSnatch: Pedig a Bálnában volt a díjátadó. Mondjuk noname cég is tud ilyet csinálni, nem kell ahhoz ország boltjának lenni :)

sarostehen 2015.02.19. 15:58:48

Gondolom ez az "AZ ORSZÁG BOLTJA" olyasmi lehet mint amit az update norbi csinált. Haverjai csináltak valami "legnézettebb FB oldal díj" aztán hogy-hogy nem egyből ő kaptam meg.. mindjárt 2x.

lcsaszar 2015.02.19. 16:10:58

Csak otthon derült ki, hogy nem az eredeti, hanem egy másik, használt alaplapot és másik tápegységet kapott vissza a szervizben? Miért vette át, miért nem ragaszkodott a sajátjához? A feltelepített operációs rendszerrel mi lett? Vagy a merevlemezt átszerelte a szerviz, esetleg minden maradt, csak az alaplap és tápegység lett kicserélve? A gyári számokat átragasztották, vagy azok a készülékházat azonosítják? (Autónál ugye van alvázszám és motorszám is, hogy az ilyen trükközés elejét vegyék). A felhasználónak ugyan nem kell hozzá érteni, de ilyen esetben én egy alapos hardver (főleg memória) tesztnek vetném alá a szervizből elhozott készüléket, mielőtt újra dolgozni kezdek vele.

heidt 2015.02.19. 16:15:03

Amilyen az ország, olyan a boltja!

Különben csak meg kell nézni az indulók listáját a www.orszagboltja.hu oldalon.
Gyakorlatilag egy kontroll nélküli gittegylet-gyűjtemény.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.19. 16:23:43

"em kaptam a javításról semmilyen jegyzőkönyvet, mely tartalmazná az alaplap javítását, az alaplap és tápegység cseréjét, valamint a garanciális idő módosulását. Az átadott PC működőképességét nem mutatták be, "

Akkor minek vetted át?

"A vásárlók könyvébe már három alkalommal írtam le a panaszomat, aminek semmi eredménye. Panaszként természetesen azt is megjelöltem, hogy" a Fogyasztóvédelemnek is érdemes szólni ilyenkor, mert anélkül elvan az a panasz ott magában.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.02.19. 16:25:37

Nemértem! Hogy lehet egy masinát hazavinni a szervíííízből kipróbálás nélkül?
Mert hogy egy zsiri újat hazatol a médeja markecből az oké! Van pár napja cserélni.
Na de a szervizből ezredszerre is!!!???

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.19. 16:30:33

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: +1
Mondjuk barebone az olyan, hogy kapsz egy házat, tápot, lapot, aztán ki tudja, mit rak bele a user.

uns97 2015.02.19. 16:41:19

Minőségi díj - Szórakoztató elektronika 2. helyezett is meger egy miset, mintha eppen tegnap szerepelt volna itt. :D

Lopikula egy dij lehet ez.

Annyit lehet hozzafuzni, hogy azt azert ne gondolja senki, hogy a szervizben felfognak telepiteni egy uj Windowst, hogy az felmegy-e, meg napokig tesztelheti az ugyfel ott helyben, hogy a kockak megjelennek-e. Egy gyors Win boot belefer, aztan az alapos teszt majd otthon. Kezdetnek ALAPOS RAMTESZT, meg a Win telepitessel valo "szenvedes" elott. Ott mar sokszor kibukik a labilis tap/alaplap/ram valamelyike, s meglehet sporoloni a Win telepitest, meg az esetleges adatvesztesbol szarmazo idegsejt pusztulast.

Azert 5 honapos PC javitgatas "garancia" cimszoval mar a sufnituning cegeknel is kezd ego lenni, milyen melyre fog meg az orszag s vele a szolgaltatoipar nagy resze sullyedni ?

uns97 2015.02.19. 16:48:35

"...hogy azt azert ne gondolja senki, hogy a szervizben felfognak telepiteni egy uj Windowst, hogy az felmegy-e..."

Mielott valaki rosszul ertene, ezt ugy ertem termeszetesen, hogy ott az illeto szeme elott az ATADASKOR nem fogjak telepitgetni... az hogy kulon a javitas folyaman felnyomnak-e ra (alap) tesztkent egy friss Win-t (egy kulon HDD-re persze), hogy megnezzek, hogy az legalabb felmegy-e az mas teszta, illendo lenne, de ezek a cegek szarnak az egeszre, penzuk ebbol (leven ez "garancia"-s ugy) mar nem lesz.

FDToth 2015.02.19. 17:00:10

pc land...
egyszer akartam tőlük venni, meg is rendeltem az adott terméket, erre írtak h nincsen olyan (hiába írtaák az a megrendelésnél h raktáron), csak az, ami máshonnan beszerezhető (kvázi uyganaz a termék), de drágább. Írtam h adják oda az eredeti árért (asszem 2500 Ft mínusz lett volna nekik), nem adták. írtam h akkor nem fogok náluk vásárolni most már pláne nem, de másnak sem ajánlom. erre is visszírtk h nem adhatják oda olcsóbban :)

és ilyen honlappal, naneee, ez az geész ország boljt ameg ulyen szarságok komoylatalniok,,,,

Manyecska 2015.02.19. 17:14:01

Két éve, ez nagyobb fasz mint én.:P

Troppauer_Hümér 2015.02.19. 17:15:39

@ColT: A poszter barbont vett. Az gondolom valami borotvakrém.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.19. 17:21:59

Az a baj, hogy a Barbon az nem PC, hanem borotvahab.

"az a válaszuk, hogy az új rendelet szerint nem köti Őket határidő!"

Ez így van.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.19. 17:23:16

@ColT: "ki tudja, mit rak bele"

Ez lehetett. Talán mondták, hogy azok az alaktrészek nem fognak együtt működni, oszt igazuk lett.

Manyecska 2015.02.19. 17:31:28

@atpijkamo: megkaptam, köszi, a levéltetveket:P azon a körön hálisten túlvagyunk már. Ezek álatok!:D:P

gabors 2015.02.19. 18:57:24

" vásároltam a Pcland Online Kft-nél egy Shuttle XH61V Slim-PC Barbone (s1155) típusú számítógépet"

Na poszti itt hibaztal !!!

Ez egy olyan cucc (barebone) amit direkt hozzaertoknek gyartanak... alapbol nincs is sokminden benne ... vegfelhasznalonak kell osszerakni cpu-t, memory-t, HDD-t, DVD-t meg egyebeket kell bele tenni ... hat ilyet boltbol venni 'hujeseg' hacsak nem vagy hozzaerto !!! (az lehet olcsobbnak tunik de itt van a hig le most a nyakadban ...) amugy nem rossz cucc a specbol kiindulva ...

(a bolt is szemet egy kicsit ...)

Referencia: (ala smitt pal)
www.shuttle.eu/fileadmin/resources/download/docs/spec/barebones/XH61V_e.pdf

Manyecska 2015.02.19. 19:03:58

@atpijkamo: a gyapjúpulóverem, amit a fiam kimosott tegnap-hatvan perc helyett hatvan fokra tette be, majd megtanul magyarul, sebaj..:D most szerintem kábé a tízéves keresztfiamra jó..:DD:( OFF

igi1 2015.02.19. 19:44:27

@gabors: Barbecue!?

mindig csak a zabáláson jár az eszetek, pasik

igi1 2015.02.19. 19:48:04

@Manyecska /válasz ment!/: 5 éve még férjnél voltam, b+.

XD

Mi van, már a múltba él mindenki!?

Esetleg az 1999.09.09-én vett mosogatógépet nem akarnák ingyé szervizeltetni, merhogy lelépett külföldre!?

Egyre fillérb@szóbbak leszünk, és még van hová süllyedni.

Minden nyomoronc számítógép szaki TUDJA, hogy

HA AZ ALAPLAP ELROMLIK, akkor tök felesleges azt b@szogatni, vegyé másik, új alaplapot, de inkább gépet.

Az a hülye, aki nekiáll egy hibás alaplapot b@szogatni, annak egy jó nagy saller jár, mer tök felesleges dolog, és az is fillérb@szás, csak a szerviztől.

igi1 2015.02.19. 19:52:41

@ColT: a rendesebbje, mint én, meg összeállít magának egy normális gépet

házat, táppal, lappal, dvd - íróval, merevlemezzel, meg memóriával, cpuval

én a compkerben jártam meg, de nagyon, ugyanis többször is nem működő alkatrészeket adtak el nekem, amiről helyben kimutatták, hogy hibás (pittyegett a mérő)

kérdem én, ha kidobsz 30.000-et egy alaplapra, mér b@sznak a p@fádba egy nem működő sz@rt, hiába veszel még hozzá ugyanennyiér egy köpec intel procit

pcland-nál nagyon korrektek voltak, a náluk vett termékekkel semmi gondom nem volt eddig

nem úgy, a compkernél, ha jót akartok, a helyet kerüljétek, mint a pestist

igi1 2015.02.19. 19:54:06

alaplapot meg otthon szerelgetünk max szórakozásból

habár azt se tud mindenki javítani, ha pl. elromlik a procifoglalat, úgy kb. 5-en tudnak az országba olyat javítani

igi1 2015.02.19. 20:02:57

Szóval az sem opcijó, hogy

ADSZ A MINŐSÉGRE AKKOR, HA TE ÁLLÍTASZ ÖSSZE EGY GÉPET, és megadod az árát az alkatrészeknek külön, külön, mert így is úgy is átb@sznak, nem úszod meg.

de a poszter ne akarjon már sz@r gépből szupert varázsolni

Manyecska 2015.02.19. 20:08:30

@igi1: akkor még én is de veszélyességi pótlékot kértem..:DD:D

Manyecska 2015.02.19. 20:15:40

@igi1: nekem most laptop-alaplap a meghajtó:P mer az Intel beadta a kulcsot. Képzelheted..be lett kötve, egy szalvétára helyezve:DDD...mer ízlésesen, ugye nem vagyunk parasztok b+

igi1 2015.02.19. 20:19:49

@Manyecska /válasz ment!/: de most nem értem, mi a gond.

Vett 1 gépet.

Bevitte szervizbe, mer elromlott 1,5 év után.

Javítgatták, a tákolmányt, csak az nemhogy megjavult, de még sz@rabb lett, és ment tönkre a többi alkatrésze is, szép sorban.

A 1,5 éves gépből közben nem lett vadiúj gép.

Ami egyszer elromolhat, az el is romlik.

Mivel a vásárlók könyvébe mindig beírt, ezért mégiscsak keblemre ölelném a posztert, hiszen nem homáros a homáros addig, amíg nem írt be a vásárlók könyvébe. Ezt a bravúrt még én sem vittem végbe. :)

Manyecska 2015.02.19. 20:29:20

@igi1: hádde nekem már három vagy négy éve ezzel a laptop-alaplappal megy:D..ON

igi1 2015.02.19. 20:33:36

@Manyecska /válasz ment!/: nekem van működő 2006-os gépem, (Simenes, ami ugye sz@r), meg egy 2002-es gépem, meg még egy 1995-ös is (windows 95-el :D), mindegyik működik.

Aureliano Buendía 2015.02.19. 20:36:58

@AtiSnatch: én az árukeresőn találtam róluk jellemzést, az sem volt pozitív.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.19. 20:37:42

@Manyecska /válasz ment!/: "a tízéves keresztfiamra jó"

Köszönd meg a fiadnak! Nagyon drágák a gyerekruhák.

Aureliano Buendía 2015.02.19. 20:38:40

@ColT: ez az bazmeg, minek vette át? Vadász ez, én mondom.

Manyecska 2015.02.19. 20:55:10

@atpijkamo: ma pakoltuk ki az anyja lakàsàt:-(;..osszes cuccat elhoztuk a gyerkocnek. mar mondtam neki hogy anyaja nagyon rosszul van:-(:-(..fel sem fogja meg:-(:-( most eggyel tobb gyerekem lett a legalabbis amig suli van:-) igazi kis vagany rosszcsont hat nem unalmas a ket srac xdd ja off..

Manyecska 2015.02.19. 20:58:05

@igi1: ez is tìz éves LG.poszter rafaragott gondolom nem higtech:-)...van ez így. de masfel evig szivatni az a dulva.

Manyecska 2015.02.19. 21:02:31

@atpijkamo: fiam cuccait szoktam amiket kinő..kutyat setaltatni ponjo xd

Manyecska 2015.02.19. 21:05:20

@atpijkamo: off imadja!! folyton kiengedi meg eteti:-) tegnap suli utan asszed hazajottek?? elmentek az uj hibrid busszal xd on

igi1 2015.02.19. 21:08:25

@Manyecska /válasz ment!/: jó lenne, ha a pasikat is így vissza lehetne vinni, feljavítani, kicserélni olyanra, amilyen a kapcsolat, házasság kezdetén volt.

XD

igazságos 2015.02.19. 22:14:31

Még jó, hogy az elem újratölthető már.

Atörökk 2015.02.19. 22:52:34

Kifagyott a PC? Fagyasztóvédelmet kell akkor híni.

Bee-zony 2015.02.19. 23:21:53

Rossz konfigot sikerült kifogni/összerakni, és valószínű, hogy már nem is lesz jó soha.
Nekem is volt ilyen, ASUS alaplap a garancia lejárta után elkezdett fagyogatni,végül lefagyott teljesen. Valószínű, hogy egy "minőségi" elektrolit kondenzátor adta be a kulcsot nálam. Ami utána következett: másik alaplap, másik proci, másik RAM, mert addigra a régi már "elavult", vagyis újként már nem volt kereskedelmi forgalomban hozzájuk alaplap. A mostani konfig már jobb, ez sokáig fogja bírni, pedig még mindig ASUS alaplap van.
A rövid élettartam titka a rossz konfig, gyenge minőségű alkatrészekkel, a többi meg a "tandíj".
Minden számít, pl. a táp se túl kicsi, se túl nagy teljesítményű ne legyen, mert nem optimális terhelésen nem működnek jól, vannak-e a kimenetén "tüskék", amik tönkreteszik az alaplapot (vö. alaplap-gyilkos Codegen), úgyhogy nem is olyan könnyű egy valóban jó konfigot összeállítani.

Atörökk 2015.02.19. 23:25:47

Szerintem áramellátása lett.

Manyecska 2015.02.20. 05:37:32

@igi1: johetne egy mer most. kezdek főzn.amig ti aluszkaltok.

kovacsakmail 2015.02.20. 09:23:15

A PCLand ebből a szempontból valóban problémás. Egyszerűen nem szeretik a granaciás ügyintézést, csak eladni. Vidéki vagyok és horribilis szállítási díjakért sikerült nagy keggyel több, mint 1 hónap alatt, ezernyi telefonálással elintéztetni anno egy garanciaügyet.

hobbitroll 2015.02.20. 09:47:55

@AtiSnatch: én mán hallottam róluk. Jött hozzánk a vadász, hogy xar a termék amit vásárolt (a vadászt, és a terméket sem láttuk korábban). Mondom ok, virítsa a számlát & gar.levelet, oszt meglássuk. Na, számla elő, oszt nézem ... pcland. Mondom ok, ez szép és jó, de ehhez nekünk semmi közünk nincs.

Személyes tapasztalatom is kiábrándító a pcland-al kapcsolatban. Kétszer voltam náluk, harmadik alkalom nem lesz. Vásároltam vmit (már nem emléxem mit), sajnos nem tudom hogy, de elkeveredett a szla., gondoltam no para, közel vannak, átsétálok, kérek egy számlamásolatot. Átmegyek, vázolom a problémát, aszongya a droid: "semmi akadálya, 1000 (gyk.: egyezer) forint lesz". HE?! Kérdem az ügyvédismerősöm WTF?! És sajnos megteheti. Ha az ember számlamásolatot kér, azt kötelező adnia. Épp csak az nincs leírva a TV-ben, hogy ingyen vagy pé'zé. Hát rohadjanak el. Mondtam is nekik, költsétek gyógyszerre. Lehúztak egy extra ezresre, cserébe soha többé nem veszek náluk semmit. Ha ők lesznek az egyetlen cég orbánisztánban, akik számtech termékeket forgalmazhatnak, inkább megveszem bárhol külföldön, de nekik többet 1ft-ot sem fogok adni.

Ha olvasátok köcsögök: remélem megérte :P

joska61 2015.02.20. 10:13:23

Ha ez a legjobb, képzeld el a silányakat.

Manyecska 2015.02.20. 10:18:14

@hobbitroll: nade Jenőm:P! Utolsó mondatod már én is be akartam többször is írni az engem itt nyúzó nyúlnickeknek OFF

hobbitroll 2015.02.20. 10:23:38

@Manyecska /válasz ment!/: Há'de mé' nem írod be kedves Esmeralda? :O :D /igazából költői kérdés, tudom Hilda kidobna mint macskát dolgát végezni :P/

Hathor istennő 2015.02.20. 11:37:57

Valaki tudja, hogy hogyan lesz Ország boltja egy ilyen ízléstelen, kínaigagyinál is undorítóbb webáruház?

Balint Gyuri bacsi 2015.02.20. 12:03:32

"az orszag boltja"-n kar lovagolni. ilyen plecsniket te is adhatsz magadnak.
semmi egyeb szerepe nincsen mint bizalom gerjesztese, esetleg arkepzo szorzotenyezo.

kovacsakmail 2015.02.20. 12:13:49

@A megnyúlt törökk: Az attól függ, kinek mekkora az árérzékenysége... Mindenesetre nekem a garancia ezt jelentené: Elromlik -> Elviszik -> Hoznak másikat. Mindezt a termék vételáráért cserébe. Gondolom ez egy havi fizetésbe kerülő terméknél nem irreális elvárás.

paráznabillegető 2015.02.20. 12:52:17

beírtad a csodaszámot?
mert anélkül nem megy!

MisterXYZ 2015.02.20. 15:35:29

Uraim!
Látszik, hogy semennyire sem tudják, hogy hogy működik egy ilyen "garanciáztatás".
Vegyünk egy webshopot, jelen esetben ezt a Pclandot.
Ő egy csóró eladó, értékesítő, aki a nagykereskedéstől vásárol. Több mint valószínű, hogy nincsen szervizük, ha lenne is nem nyúlhatnának a shuttle által összerakott GYÁRI garanciás készülékhez.
Mi is történik ha meghibásodik egy gyári garanciás termék?
Az üzlet ahol vetted átveszi, ő jól elküldi a partneréhez akitől vette. A partner ott bevizsgálja, megállapítja, hogy hibás.
Mi jön ekkor? Elküldi a gyártóhoz! Igen a gyártóhoz, ahol is végül megtörténik a javítás, csere stb.
Tehát, a javítást nem a csóró Pcland csinálja, nem a kereskedő vágja át az ügyfeleket, hanem a gyártó...
Ezt jó lenne ha felfogná a tisztelt fikázó nagyérdemű... Félreértés ne essék nem védeni akarom a céget, mert bizonyos pontokon valóban van kivetni való.
Ami még sántít a sztoriban...
A kedves felhasználó, hogyha hibát lát, akkor miért megy el a végletekig? Kigyullad otthon a mikró és megvárjuk ,amíg az egész ház leég?
Jah és abban is biztos vagyok, hogy a drága jó USER valami kalóz windows-al próbál operálni, és amikor beadja a gépet nem adja hozzá a többi alkatrészt. Mondjuk hdd-t ami lehet, hogy szintén hibás..

Szó mi szó, ez a poszt tök felesleges, illetve nem, csak a cím rossz. Ugyanis a kereskedők nem tudnak mit tenni.. a gyártót kellene szídni a szervizével együtt...

Emberek gondolkodjatok mielőtt fikáztok, amihez nem értetek inkább ne szóljatok hozzá...., de persze mindenki olyan nagy baromi jog tudós lett, hála az okos médiának, ami nem is lenne gond, ha a törvény adna lehetőséget a másik oldalnak is....

Szgya2 2015.02.20. 15:38:13

Mi 7 éve vásárolunk a cégnek a Pcland-tól, notebooktól az UPS-ig sokmindent. Igaz mindig márkás dolgokat veszünk... Mindig korrektek voltak velünk, ami elromlott (pl. 2TB WD HDD Raid edition) 3x cserélték vadiújra, majdnem a garanciaidő végén, szó nélkül. Mivel elég régóta megvannak és működnek, ellentétben sok más IT alkatrészes céggel, annyira nem csinálhatják rosszul...

MisterXYZ 2015.02.20. 15:43:27

@atpijkamo: Légy okos :-) Járj utána kérdezd meg. Én tudom, én is az IT kereskedelemben dolgozom. ;-)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.20. 15:44:28

@MisterXYZ: :)) Aha. Persze. Hogyne.

Akkor nem beszélnél méretes baromságokat.

MisterXYZ 2015.02.20. 15:45:44

@atpijkamo:
Szerinted, hogy történik? Minden egyes boltban a kis törpék forrasztgatják és cserélik a chippeket? :-)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.20. 15:51:15

@MisterXYZ: Szerviz, javítás, alaktrészcsere, ha javítható. Biztos van olyan is, hogy visszakerül a gyártóhoz, de az a kivétel, nem a szabály.

De logikusan is belegondolhatsz. Mihez ért jobban a gyártó, a gyártáshoz vagy a javításhoz? Hát azt csinálja, amihez ért.

MisterXYZ 2015.02.20. 15:59:18

@atpijkamo: Akkor hívjuk szerviznek, de a lényeg, hogy a gyártói szervizbe kerül.
Így is megállja az érvelésem a helyét, hogy nem a csóró kereskedőket kell szidni, ha a (nevezzük) szerviznek szar kontár ocsmány munkát végez.

c0 2015.02.20. 19:31:11

Na, akkor eljött az ideje, hogy én is megadjam a feedback-et a PCLand-os történetemmel.

A náluk vásárolt termék meghibásodását követően (nem náluk) kiderült, hogy a cuccot használtan adták el nekem. Pozitívum, hogy azonnal felajánlották a vételár visszafizetését, én azonban úgy gondoltam, ennél azért többre van szükség egy ilyen esetben.
Ők azzal védekeztek, hogy ők nem tudták, hogy amit nekem eladtak az használt, ami a rendőrségen megállhatja a helyét, de engem nem nagyon érdekel.

Eleve nem egy kimondottan olcsó áruház, a termék is 10 %-kal drágább volt náluk, mint a sufniboltokban, de mivel korábban normálisak voltak garanciális ügyintézésnél inkább náluk vásároltam.
Elvártam volna valamilyen többletkompenzációt, vigaszdíjat, javaslatot, vagy valamit, mert a pénzzel nem voltam kisegítve, a terméket szerettem volna használni.

♔bаtyu♔ 2015.02.20. 20:51:16

@hibahibahátán: Szerintem aki olcsón vásárol és nagy garanciával, az nem netszarrágó, hanem okos.

Mindenki így próbál vásárolni, szerintem te is.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2015.02.23. 07:22:00

A barbone-ról nekem is a borotvahab ugrott be. A kifagyásról meg a manapság oly gyakori felesleges/rossz igekötőhasználat. (Nálam egy PC még mindig lefagy, nem ki.)

FDToth 2015.02.23. 14:21:29

a vállat reakciója (vagyis magyarázkodása) tipikus magyar sajátosság: mutogatunk a szervize, magunkat ártatlannak beállítva.
A megoldás eg yilyen múltu jereskedlemi egységtől nem az, hogy blablabla, hanme sűrű elnézés közepette kicseérlik aterméket (nem javítgatják tovább) és fejalánnak vmi vásárlási utalvány szerűséget.
A fogyasztót nem rédkli az, hoyg aza adot foragmazó mit és hoygan tevékenykedik asezrvizpartneérevl. a kereksdldmi egység rendezze le a fogysztót, utána fájtolhat a szevrizével..

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.23. 14:36:01

@FDToth: Köszönöm a Nép nevében, hogy a szervizt rövid i-el írtad!

A gépelési hibáidon jót szórakoztam. :)) Végeredményben olvasható.

MisterXYZ 2015.02.23. 14:54:16

@FDToth: Álomvilágban élsz :-) Milyen jogon? Vettél valamit 1,5 évig használod, majd elromlik... De azért cserélje ki a kereskedő és még hívjon meg egy vacsorára is nem? Esetleg egy 8 nap 7 éj inizai nyaralás nem kéne? Azért, mert vettél valamit egyszer 30-40 ezer forintért? Okoska...
A 23 éves Suzukit is vigyük vissza mert beállt a motorja? Azt is cseréljék ki egy újra nemde? :D :D

sarostehen 2015.02.23. 14:57:01

Kedves "ügyvezető igazgató"

A vásárló pont leszarja, hogy ti kivel harcoltok a háttérben. Veletek áll kapcsolatban.

Látom az "ügyvezető igazgató"-i képzésből eddig csak a "mindent magyarázzunk ki, és kenjük másra" szemeszter volt meg.

Nem baj. Sikerült szerezni pár ezer nemvásárló ügyfelet.

FDToth 2015.02.23. 14:58:26

@atpijkamo: sajna e-diszgráfiás vagyok :)

sarostehen 2015.02.23. 14:58:45

@MisterXYZ: Ferdítesz.. a 23 éves suzuki már nem garanciális. ez a szgép pedig még igen.

MisterXYZ 2015.02.23. 15:12:41

@sarostehen: Nekem mint vásárlónak, van annyi rálátásom a dologra, hogy létezik amortizáció.... Éppen ezért azt nem értem, hogy egy 2 évvel ezelőtt vásárolt terméket, miért kellene kicserélni egy újra? Miért kellene ugyanolyan (vásárláskori) értékben kapnia valamit? Nekem is voltak már garanciális problémáim, de sosem csaptam ekkora hisztit. Lehet abból adódik, hogy én is a kereskedelemben dolgozom és belátok a kereskedők világába.
Az átlag azt gondolja, hogy ezek a webshoppok, hú de szarrá keresik magukat a vevőn és igazán kicserélhetné ezt meg azt, meg visszafizethetné, csak a valóság nem ez...
Ki kell fizetni a munkabért, a rezsit, a hirdetéseket... Jah és, ha becsületesen akarsz létezni, akkor az adót is... Na és ami a végére marad, nem éppen annyi, mint amit sokan képzelnek.
Komolyan eszembe nem jutna háborogni, főleg egy ilyen Barebone miatt, amit használt 1,5 évig...
Azon persze senki nem háborodik fel mondjuk, hogy megveszel egy 6-800.000 es macbook pro-t és ha pixelhibás nem cserélik ki... (Mielőtt jönne a savazás, nem én vettem... nem az enyém a cucc)

sarostehen 2015.02.23. 15:25:28

@MisterXYZ: Látom félig olvastad, és/vagy értelmezted a posztot. 121 napig baszakodott a bolt. (" a szervizben töltött idővel, a leadások és az átvételek napját is beszámítva 121 nappal hosszabbodik meg")
Azért az már bőven a türelmi időn kívül van.

MisterXYZ 2015.02.23. 15:38:41

@sarostehen: Nem a bolt... a szerviz... ez az, amit nem értenek az emberek... Gyártói garancia = gyártói szerviz. Lehet korlátolt vagyok, de akkor elnézést, de én így értelmezem... Fogadni mernék, hogyha egy másik üzletben vette volna a poszter, akkor is ugyan itt tartana.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2015.02.23. 15:39:23

most vettem tőlük egy tablet tokot 5-ért. remélem nem romlik el...

sarostehen 2015.02.23. 15:53:50

@MisterXYZ: Te valami csendestárs vagy a cégben? :)

Mellesleg azért kíváncsi lennék, hogy ha nem kerül ki a homárra a cikk meddig kell még várni a felhasználónak a gépére.

Egyébként a felhasználó szempontjából pont nem érdekes hogy ki szórakozik. A bolt vagy a szerviz. Neki 1 a lényeg, hogy ne 121 napig legyen szervizbe a számítógépe.

A te kifogásoddal az a baj, hogy ennyi erővel bármelyik bolt hivatkozhatna, hogy "ja hát a gyári szerviz nem küldi nekünk" és a felhasználónak ezt el kell fogadnia. A felhasználó a bolttal áll "szerződésben". Felé a boltnak kell teljesíteni. Aztán majd ő leharcolja a "gyári szervizzel" hogy miért tart ez a dolog ennyi ideig

MisterXYZ 2015.02.23. 16:06:02

@sarostehen: Csendestárs? :-) Igen az vagyok :-) Nem ennél a cégnél dolgozom, nem reklámozom :-).
Részben elfogadom az érvelésed, sajnos tényleg rossz a helyzet hogy 121 nap egy garancia. Viszont a folyamat nagyon összetett, ha hiszed ha nem. Ha a boltok, mindent puszira kicserélnének, akkor rövid időn belül igencsak megcsappanna a boltok száma és nem maradna más, csak a szürke árusok tárháza.
Ez egy másik téma. Valóban vele áll szerződésben, de igaz, ami igaz nincs meghatározva, hogy mennyi idő alatt kell teljesíteni a garanciális gép javítását. A nevezett cég gyártmánya ilyen szempontból valóban szörnyű, ha egy ismertem gyártó terméke lenne, már rég meg lenne oldva a poszter baja.
Sokat elárul egy gyártóról, hogy van e saját szervize, ahova be lehet vinni, vagy a boltokon keresztül intézi e a garanciát. Ha a boltokon keresztül intézik, ne számítson semmi jóra a végfelhasználó, hisze meg kell járnia oda-vissza mekkát a cuccnak. Mivel a szervizeknek is van egy kis sütnivalójuk nem egyesével küldözgetik a cuccot, hanem megvárják, amíg egy konténer tele lesz. Így olcsóbb a szállítás. Lehet, hogy már 2 hete kész van a termék, de megvárják, amíg elkészül 1 konténernyi cucc és úgy küldik vissza az egészet.
Egyébként pusztán kíváncsiságból, tegyük fel, hogy van egy ilyen céged, boltod. Van naponta kb 20-30-40 garanciális ügyed, mindenféle értékű termékkel, nem 2000 Ftos pendriveokról van szó. Tv, VGA, Notebook stb.
Te, hogy kezelnéd? Naponta bevállalnál a saját szakálladra több száz, akár millió Ft-nyi árut, mondván, hogy majd lejátszom?
Mivan akkor, ha adtál a Usernek egy új cuccot és te kaptál egy javított szart? Eladod a javítottat újnak? Nem hiszem. Maximum érték csökkenve, akkor megint buktál....
Nos?

sarostehen 2015.02.23. 16:35:33

Látom csak végletekben tudsz gondolkodni.
Nem kell mindenkinek újra cserélni. De a 121 nap elfogadhatatlan. kb 30-40 nap után már simán lehet hivatkozni a nagyfokú kényelmetlenségre, és kezdeményezni az eredeti állapot visszaállítását (pénz visszafizetését), vagy a termék kicserélését.

Ha hihetünk az "ügyvezető igazgató"-nak akkor 10 problémás esetük volt. Namármost egy évi kb 1,5 milliárd (by opten) forgalmú boltnál simán bele kell hogy férjen 1-1 ilyen.
Még egyszer mondom NEM mindenkinek, és NEM minden szaros garanciális ügyintézésre.

MisterXYZ 2015.02.23. 17:08:51

@sarostehen: Akkor úgy érzem révbe értünk :-).

hobbitroll 2015.02.23. 17:24:05

Ez az egész nekem bűzlik. Nagy valószínűséggel ugyan ott vásárolunk. Volt már 1-2 érdekes helyzet, de 3 hét után már cserét/jóváírást kérünk a nagykertől. Ha nem hajlandóak megoldani a problémát, akkor marad a "B" terv, megoldjuk magunk (veszünk a vadásznak egyet máshol, igen, ez bukta), és egy időre hanyagoljuk a kérdéses nagykert. Érdekes módon, eddig mindig az történt, hogy ezek után ŐK kerestek meg minket, hogy miért nem vásárolunk.

Azért lenne egy kérdésem az Ügyvezető Igazgató Úr felé. Az 1000Ft-os számlamásolat Ön szerint rendben van? Törvényileg igen, ez nem is kérdés (legalábbis nem törvénytelen), de amúgy korrektnek érzi?

hobbitroll 2015.02.23. 17:25:58

@MisterXYZ: Ha a garancia lejárta előtt 2 nappal viszi vissza, akkor már nem veszed át, mert 2 nap múlva amúgy is lejárt volna, és vegye fel az I.J. pólót?
Nagyon el vagy tévedve

MisterXYZ 2015.02.23. 17:33:40

@hobbitroll: Nem azt mondtam, hogy nem veszem át. Ne forgasd ki a szavaimat. A hanyagoljuk a nagykert című részre kíváncsi vagyok, hogy csináljátok. Ha naponta attól a nagykertől mondjuk 150-200 terméket vásároltok.. Inkább bevállaljátok bukóval, hogy drágábban vásároltok máshol? Ugyan :-)
Nagy forgalmú cégek nem tehetik meg egyszerűen, hogy "hanyagolnak" egy nagy nagykert.

hobbitroll 2015.02.23. 17:43:14

@MisterXYZ: "...hogy drágábban vásároltok máshol? Ugyan :-)"
Pedig de. Pláne ha több mint 1 éve vásárolta. Akkor még az a csúf helyzet is előállhat, hogy tudásában jobb terméket kaphat, és mi olcsóbban jutunk hozzá, mint amennyiért az eredeti terméket vettük. Azt pedig leboxoljuk a nagykerrel, hogy kicseréli egy újra vagy jóváírja.

"Nagy forgalmú cégek nem tehetik meg egyszerűen, hogy "hanyagolnak" egy nagy nagykert."
Éppen hogy megteheti. A nagyker is megérzi, ha eltűnik egy vásárlója, és máshol költ el havi n*10MFT-ot. Más eszköze a kiskernek nincs a nagykerrel szemben. A kiskert kötelezi a törvény (törekedni kell a 15 napon belüli elintézésre, nagyfokú kényelmetlenség, 14 napos elállás, etc.). A nagykerekre mi vonatkozik pontosan? Csak annyi, amennyi a szerződésben van, az pedig nem téged véd.

Nem forgatom ki a szavaidat, de ahogy te fogalmaztál. Ne várjon el ugyan olyan színvonalú/szintidejű ügyintézést a 1.5 éves termékre, mint a 2 hónaposra? Ha a gar. vége előtt 2 nappal viszi be, azt is úgy kell kezelned, mintha 1 hete vásárolta volna.

MisterXYZ 2015.02.23. 18:00:28

@hobbitroll: "Nem forgatom ki a szavaidat, de ahogy te fogalmaztál. Ne várjon el ugyan olyan színvonalú/szintidejű ügyintézést a 1.5 éves termékre, mint a 2 hónaposra? Ha a gar. vége előtt 2 nappal viszi be, azt is úgy kell kezelned, mintha 1 hete vásárolta volna."

Úgy értem, hogy gyártónként eltér az ügyintézés.
Ha megvesz egy kínai occó cuccot, akkor lényegesen rosszabb szerviz háttérrel rendelkezik a gyártó, ezáltal lassabb lesz az ügyintézést, mint PL DELL HP és társai esetében.

Az tény, hogy megérzi, de vajon amíg rájön a nagyker, hány nap telik el? 5-10? Nektek megéri az X nap drágábban vásárolás 1 gar ügy miatt? Az jó pár millió Ft, ha mindent máshol vesztek drágábban, akkor azért igen nagy árrés kiesés keletkezik, egy garos tétel miatt.

Aureliano Buendía 2015.02.23. 20:01:51

Na, meglett a 15 perc hírnév nekem is.

Juppí.

fifibá55 2015.02.24. 09:15:32

Nem túl soxor, nem túl drága cuccokat, de rendszeresen vásároltam/vásárolok náluk. A webes lebonyolítás - az én eseteimben - mindig példaszerűen gyors volt, ha szükséges, felhívnak telefonon. Telefonon néha elsőre elérhetők (célszerű nyitvatartási időben megtenni). Kérdés: bennem van-e a hiba?

Alapvetően az áraik is rendben vannak, nem csak az itthoni, hanem a szomszédos uniós árakkal összehasonlítva.

Egyébként hogy lehet használtat megvenni újként? Át van csomagolva, és nem vehető észre az átvételnél?

Gyűjtőjegyes 2015.02.24. 19:56:14

No, ha már garanciális ügyintézés. Jól beleoffolok a témába egyet.

Másfél éve vettem egy Ósánós táblagépet, ami szép lassan kezdi megadni magát. 2 év garancia van rá.
Azóta ez a termékből megjelent egy új, modernebb és gyorsabb széria, ami ráadásul kb fél áron adja magát.
Hétvégén el szándékozom vinni nekik. Mivel az új szériájuk olcsóbb, mint a mostani, a táblagépre meg "szükségem van" (hihi...), meg tudom szépen kérni őket, hogy ugyan, legyenek már jófejek és cseréljék ki egy újra, ami remélhetőleg nem hibás? A különbözetet meg tartsák meg nyugodtan, ha eltekintenek a szervizbe küldési kanosszától...
A hiba egy része reprodukálható, ott helyben (a zavaró hiba), a másik része nem (ez nem zavaró, hanem konkrétan használhatatlanná teszi a tabletet...ugyanis véletlenszerűen lefagy, csak a reset segít).
Gyári újraindítás is megvolt, de egyáltalán nem lett tőle jobb.

Gyűjtőjegyes 2015.02.24. 20:25:00

@atpijkamo:
Köszönjük :) Tapasztalatom szerint az Ósűn nem szokott ezzel szarozni... de kérdés, hogy most fog-e?
Mindenesetre felszerelkeztem a Ptk megfelelő passzusaival, ha elutasítana... és 2 hét szervizt én is lenyelek, ha máshogy nem megy.
süti beállítások módosítása