Kétségtelen, az van kiírva, hogy őrzött P+R parkoló, nem az, hogy őrzött autók. De azért kíváncsi lennék, hogy mit értenek pontosan ez alatt a parkolóház szakzsargonban, ha nem azt, hogy szemmel tartják a kocsikat.
Sziasztok!
Tekintettel arra, hogy már volt olyan ügy, amiben tudtatok segíteni, ismét hozzátok fordulok.
Felháborítónak tartom, hogy egy őrzött parkolóban SEMMIÉRT nem vállalnak felelősséget. Akkor miért fizetek? Fontos megjegyeznem, hogy az adott környéken ingyenes a parkolás, így nem lenne indokolt P+R-t használni, ha ott nem szerepelne jól láthatóan az ŐRZÖTT szó. Ezen kívül szeretném tudni, hogy szabályos-e az eljárás, miszerint mossák kezeiket: ha beállsz, ha nem: bármi történhet az autóddal. A kamerák rögzítik-e az állapotokat, továbbá lehetsége-e rendőrségi feljelentést tenni?
Járt már valaki hasonlóan? ha igen, mik a tapasztalatai? Nagy elkeseredett vagyok, mert az elérhetetlen BKK részleg egy olyan formalevelet küldött, melyet már ismerek, csak az időpontokat és a nevet illesztették be. Nem szeretném ennyiben hagyni, tekintettel, hogy azért választottam ezt a lehetőséget, hogy a gépjárművem biztonságban tudjam. Ezek szerint nincs ilyenkor biztonság, sem őrzés, sem semmi?
Kérem, hogy a nevem, elérhetőségem ne tegyék közzé, azonban ha valaki tudna hathatós segítséget nyújtani, akkor szívesen felvenném vele a kapcsolatot.
Előre is köszönöm segítségük!
Kata
Kata levele a BKK-hoz:
Tisztelt BBK Ügyintéző!
Tegnap (2015.02.02.) 20 óra környékén felvettem a Köki terminál parkolójából Audi típusú, XXXXXX rendszámú gépkocsim. Az indulás előtt észre vettem, hogy a gépjerműről hiányzik az összes (4 db) kerékagy takaró lap. A parkolás az ügyeleti fülkével szemben, jól létható helyen történt, így alkalmazottjuknak is észlelnie kellett volna a lopást, pontosabban annak folyamatát. 2015.01.31-én, 08:59-kor álltam be garázsukba, amikor ezen fedők még megvoltak. Mivel ezek teljesen új, decemberben vásárolt fedelek, így összértékük 100.000 HUF környékére tehető.
Mivel a központjuk őrzött parkolóként hirdeti és minősíti a parkolóházat, így a lopásról kötelező tárolású videók alapján kérek tájékoztatást, továbbá kérem a lopáskár megtérítését.
Mivel tegnap este óta nem tudom Önöket elérni a megadott telefonszámon, sem a rögzített üzenetekre nem válaszolnak, így legkésőbb a holnapi nap folyamán rendőrségi feljelentést fogok tenni, továbbá sikertelen egyeztetés esetén a jogellenesen megfogalmazott "mentesítő" nyilatkozatuk jogi úton kívánom megtámadni, melynek alapján Önök nem kívánnak felelősséget vállalni egy őrzött minősítésű és ezért ellenértéket felszámoló parkoló esetében. Kártérítési igényem kizárólag a lopáskár és a parkolási összegre terjed ki, egyéb, időveszteség és nem anyagi jellegű kártérítésre nem tartok igényt.
Mellékelve küldöm a helyszínen kiállított jegyzőkönyvet, parkolókártyát, továbbá a gépjármű fotóit, mielőtt a parkolóból elmozdítottam volna.
Várom válaszuk és köszönöm az együttműködést!
Kata
A BKK válasza:
Kata levele a BKK-hoz:
Tisztelt XY!
Köszönettel vettem válaszleveküket, mely azonban nem tartalmazza a megfelelő, egyedileg vizsgált esetet, csupán a formális esetekre vonatkozó levél.
A parkolóház területén kamerás rendszer működik, továbbá a jegyzőkönyvet is kiállító kollégájuk szerint a károkozást észlelniük kellett volna, mivel a gépjármű jól látható helyen parkolt. A beparkoláskor jól kivehető a kerékagy takaró lapok megléte, majd azok hiánya is. A képek ezt jól láthatóan rögzítették. Amennyiben ez Önök szerinte nem látszik, kérem, hogy olyan munkatársuk vizsgálja meg a képeket, aki tudja, hogy milyen alkatrészről van szó, illetve fizikailag képes egy kép elemzésére.
Emellett pontosan határozzák meg, ha a P+R parkoló nem őrzött tualjdonképpen, akkir miért számítanak fel díjat? Mi az a pontos szolgáltatás, melyet nyújtanak, ha ebbe az őrzés nem tartozik bele, tovább a gépjárművet a parkolás ideje alatt bármilyen sérelem, kár érheti?
Kérem, hogy pontosan határozzák meg, hgy miben különbözik a P+R parkolás az utcai, fizetős parkolástól, továbbá a nem őrzött, ám megfigyelővel ellátott parkolási lehetőségektől.
A P+R parkolás díjazási rendszere az őrzési szolgáltatást milyen arányban tartalmazza…stb?Kérem, hogy nevezzék meg a kontaktot, akivel gyors ügyintézést tudnánk lehetővé tenni, tekintve, hogy hetek teltek el a panacs bejelentése óta, a megjelölt telefonszámon pedig nem lehet Önöket elérni, a rögzítőre való felmondással ellentétben pedig visszahívást sem tettek.
Várom válaszuk,
Kata
Az utolsó 100 komment: