Tékozló Homár

Az utasoknak nem, de a rosszmájú BKK-snak jól indult a mai nap FRISSÜLT

2015.03.10. 13:27 | Homár Hilda | 265 komment

5772044_86f45b3d843efa038ad13735cdd2067b_wm.jpg

A Móricz a 4-es metró legvidámabb állomása, felesleges beugratós tréfákkal turbózni, a kárörvendő alkalmazott meg sürgősen nézzen magába.

Tisztelt BKK Ügyfélszolgálat!

A mai napon (2015. már. 10.) a következőeknek voltam tanúja:

Leszálltam a 4-es metró Móricz Zsigmond körtéri állomásán és elindultam a  Móricz Zs./Karinthy F. út felé menő mozgólépcsőn felfelé. Észrevettem hogy a 3 mozgólépcsőből a két szélső felfelé megy, a középső áll. Az álló lépcsőn lefelé igyekvő utasok lent zárt kapuval találták magukat szembe.

Szerencsére ezt észrevette egy kollégájuk, és jókedvű, hangos és sokáig tartó hahotázással nyugtázta, amint a pórul járt utasok próbálnak kijutni. Tudtommal az állomás kamerázott, nyugodtan ellenőrizhetik. Kb. 8:28 körül tessenek keresgélni.

Megnéztem, a szemben lévő mozgólépcsőn a háromból egy lefélé ment. De akkor a másik oldalon miért nem? Miért volt nyitva fenn a kapu ha lent zárva volt?

Szeretném tudni a hivatalos álláspontot, hogy:
1. a társaság ügyfélpolitikájának része-e az utasok kiröhögése?
2. hibázott-e valaki (az utasokon kívül, hogy a metrót választották)?
3. mit fognak tenni, hogy a jövőben ilyen ne fordulhasson elő?

Köszönettel: Magyarosi Gergely, fizető utas.

P.S. Sajnos nem tudom elfogadni azt a magyarázatot hogy nem az ön alkalmazottuk. Az utas a BKK-val van szerződésben, ezért önök a felelősek BKK-tól kiszervezett feladatokat végző alkalmazottak viselkedéséért is, hiába más a közvetlen munkáltató.

P.P.S. Másolatot kap a BKK figyelő és a Tékozló Homár blog.

UPDATE Megkérdeztük a BKK véleményét is a dologról. Kicsit lassan ugyan, de az alábbi választ kaptuk a cégtől.

Tisztelt Homár!

Köszönjük megkeresését és türelmét!

A Budapesti Közlekedési Központ, mint közlekedésszervező cég elnézését kér az érintett utastól/utasoktól. Tájékoztatjuk, hogy a bejegyzésben említett helyen nem a Budapesti Közlekedési Központ állományába tartozó beléptetést végző peronőrök végzik a munkájukat. A bejegyzésben említett viselkedést azonban nem tartjuk elfogadhatónak, így az esetet a BKV Zrt.-vel közösen kivizsgáljuk. A BKK Zrt. és a BKV Zrt. számára kiemelten fontos, hogy munkatársai az előírásoknak megfelelő módon, kulturáltan viselkedjenek ügyfeleinkkel, éppen ezért minden erre vonatkozó panaszt és bejelentést kivizsgálunk.

Üdvözlettel,

BKK 
Sajtókommunikációs Iroda

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 20:16:27

@Vadászok Őrangyala: hat sajnos meg cask 15 eve elek itt igy docogos az angolom, magyarul meg mar el is felejtettem
ez azt jelenti megkozelitoleg
ennyi
az elso kiejtes szerint, a masik irasilag
orulok ha segithettem@kopaszsop: de ha ugy kell hasznalni, akkor mindenki alljon libasorban a jobb oldalon
hat ki van irva...
vagy van pictogram futo emberrel a bal szelen
ha van, nem szoltam
job oldalon allsz, bal oldalon futsz

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.03.10. 20:17:38

Chuck Norris nem rohan a mozgólépcsőn. Őt megvárja a metró!

Józsi, a migráns köcsög 2015.03.10. 20:18:33

@Hátrányos helyzetű kaviár: mongyuk ha kérdeztél vóna előtte akkor sok fejfájást megtakaríthattunk vóna neked. mosmán mindegy!

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 20:19:11

@igi1: Te tényleg ennyire hülye vagy? Én időben indultam el, eredetileg 13 pertcem lett volna átszállnom .. a vonatom, amivel mentem késett 9 percet, mire leszállhattam róla, maradt bruttó 3, nettó 2 percem, hogy 7 vágányon átsprinteljek.
SZÓVAL? BASDZDMEG! ÉN IDŐBEN INDULTAM EL, NEM ÉN TEHETTTEM A VONAT KÉSÉSÉRŐL, AZ A KIBASZOTT IDIÓTA MEG AKADÁLYOZOTT. ÉS EZT TUDTA IS, DE OLYAN MARHA VOLT, MINT TE VAGY!
Remélem, a Caps Lock beleégette a lényeget az agyad helyébe.

igi1 2015.03.10. 20:19:22

@AtiSnatch: bírjátok ti a gyűrődést, ha folyton pinákat posztolgattok a kremtréles posztokon

Amúgy meg bulizunk most, be akarsz te is szállni!?

AtiSnatch 2015.03.10. 20:19:26

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: há persze, a metró megy a mozgólépcsőn csák nórishoz.

AtiSnatch 2015.03.10. 20:20:34

@igi1: mink már megszoktuk :D

@Hátrányos helyzetű kaviár: há hiába beszélek? :D

igi1 2015.03.10. 20:21:29

@AtiSnatch: na azér

nehéz dolog csinálni a bulit na

nem értékelitek a fáradozásaimat (nem vettetek be a facebookos csoportba se)

@Hátrányos helyzetű kaviár: azér akkor se kéne fellökni

mint 1 dúvad

igi1 2015.03.10. 20:23:22

Engem csak Chuck Norris lenne képes elhallgattatni. Igaz, csak akkor, ha ő beszél.

igi1 2015.03.10. 20:24:39

A régi szép időkben még én is mindenkit fellöktem, aki az utamba állt, de aztán jött a törökk...

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 20:31:59

@Józsi, a köcsög: @AtiSnatch:
Bocs, elkésett a figyelmeztetés, de azóta működésbe hoztam a szűrést. Menthetetlenül idióta szerencsétlen.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.03.10. 20:34:35

Mondá az Úr: ...Legyen világos!
-Rendben! Mondta Chuck Norris...
-Csak máskor tedd hozzá, hogy légy szíves!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 20:36:57

@Hátrányos helyzetű kaviár: most szerinted en nem szarom le a vonatodat, ha eppen Maryvel megbeszeljuk, mi legyen a vacsora?
varsz a kovetkezo vonatra
ennel sokkal fontosabb hogy hal less vagy rantottcsirke

igi1 2015.03.10. 20:37:16

Az jó, mer attól én még látom, mit ír. :)

Egyébként valaki mondgya már meg, mit ér a szűrő gomb.

Az azér van, hogy kib@sszál magaddal.

Mer ha más nem látja, hogy én mit írok, de én látom, hogy más mit ír, annak nincs sok értelme.

Egyébként mobilon megint minden látszik.

Szóval a szűrő gombbal csak annyit érsz el, hogy a másik írását nem látod. Ami nem lesz elég, ha ugye mások arra reagálnak, te meg kimaradsz belőle.

Mondgyuk erről meg én tudom, hogy kaviár kedvence lettem, tehát nekem ez 1 visszajelzés, hogy szűrőre rakott, miszerint szeret, és a kedvence lettem.

Ez a baj ezzel a homárral, az lenne a jó, ha mi is tudnánk kommenteket törölgetni. :) darabra

Józsi, a migráns köcsög 2015.03.10. 20:38:41

@Hátrányos helyzetű kaviár: ááá, nem szabad szűrni!! ő itt az ügyeletes comedycentrálos, sírni fox a röhögéstől mindennap! csak értelmet ne keress benne, ez a titka! majd belejössz!

igi1 2015.03.10. 20:39:02

@hagyma: ponn ez a baj, mindenki lesz@rja a másikat

de aki siet, és fellök, azt egyszer majd leütik visszakézből

igi1 2015.03.10. 20:40:18

@Józsi, a köcsög:

majd fordíccsá neki, hogy most ponn jól kib@sztam vele, mer belevittem a vitába

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 20:43:36

@hagyma: Ezzel nncs is gond, ha közben nem zavar, hogy űthúzom rajtatok a 25 kilós bőröndömet .. és áthúzom, abban ne tévedj.
Ja, és én is leszarom, hogy megzavarom a vacsiterveiteket. Ahogy ti is leszarjátok, hogy faszságotok miatt esetleg egy fél éjszakát egy állomáson kell töltenem, mert miattatok késem le a csatlakozásomat. Illetve késném, mert nekibasztam én már a megtömött bőröndömet majd 2 méteres kigyúrt fasznak is, hogy mi a tökömnek áll az utamba? Nagyon csúnyán nézett, meg be is szólt, de a Kilimandzsáró nem ér fel azzal a magassaggál, ahonnan én leszartam. És veletek sem lenne másképp. Antiszociális faszokkal nem lehet másképp ...

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 20:47:43

@Józsi, a köcsög: Oké, akkor mára tutira szűrtem, holnap meg meglátjuk, lesz-e kedvem trolletetéshez?

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.03.10. 20:47:55

@Hátrányos helyzetű kaviár: Ejjnye no! Nem szabad bőrönddel verekedni, mert 1x valaki feldarabol és belerak! :P

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 20:50:25

@igi1: hat roham a qrwa vonatjahoz es lelok a lepcson
ilyet?
en le is lonem

igi1 2015.03.10. 20:52:25

@hagyma: ugye ez a durvaság

már ráadásul külföldön is, Németországban!!!

ott is randalíroznak

a cigányok ilyen dúvadak

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 20:52:59

@Hátrányos helyzetű kaviár: idoben indulni
megfelelo vonatot kibalasztani
he nem lehet elerni 2 orara kocsmaba beulni

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 20:55:57

@hagyma: Baszod, ha késik a vonatom a csatlakozáshoz, akkor baszhatom, ha már hajnal óta az induló állomáson szteppelek.
Neked is vsak annyi eszed van, mint iginek?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 20:57:13

@igi1: hat d nem?
emberek kozott rohangal nemtorszagban 25 kilos boronddel es meg neki all feljebb hogy lekesi a kibaszott vonatjat

igi1 2015.03.10. 20:58:23

Nekem is sokszor mondták már, ne keménykedjek mer egyszer jól pofán fognak verni.

Én se hittem el, de végül megtörtént. :)

Azóta inkább ráhagyom a lökdösődő balf@szokra, akik sietnek a 2 óránként menő vonatukhoz. (monnyuk elég sikeresek lehetnek vidéken, de hagyjuk)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 20:59:56

@Hátrányos helyzetű kaviár: attol, hogy kesik a vonatunk, nem tarolunk le embereket
negvarjuk a kovekzot
en zurichben lekestem a Zurich-Budapest jaratot, mert kesett a Swissair NJ-Zurich
megse taroltam le senkit
azutan frankfurton at megoldottam
minden Magyar idegbeteg

igi1 2015.03.10. 21:00:52

@hagyma: lőjük le

most nincs itt a vadászok őrangyala se

meg a bőröndje se

Vadászok Őrangyala 2015.03.10. 21:02:01

@hagyma:
Meg anyádnak az a harcsaszájúra baszott picsája az, te seggfej.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 21:02:14

@igi1:
2 ora?
ezek csortetnek at az 5 percenkent indulo metrora

igi1 2015.03.10. 21:03:04

@hagyma: megbolondult, bedilizett

ez van a levegőbe kemény 2-3 éve

korábban csak a búskomorság volt, meg depressziósság, de most már változott a légkör, némi agresszivitással vegyült tüskefelborzoló idegeskedés van (némelyek vissza is ütnek már!)

nem lesz ennek jó vége

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 21:03:52

@Vadászok Őrangyala: a stilus az ember
mar ertem a letarolast:)

igi1 2015.03.10. 21:04:12

@Vadászok Őrangyala: más anyját nem szidjuk, mer téged is az szült a világra te anyaszomorító állatokra lövöldöző egyed

gabors 2015.03.10. 21:04:35

@hagyma: te is tudod hogy a sorban allas a boltban a penztarnal, vagy a busz varoban mas elethelyzet hiszen ott ha valaki ele beallsz azzal "hatranyt" okozol neki .... es nem teszem akkor sem ha sietek

ez nem ugyan az mint elmenni valaki mellett a mozgo lepcson ... amugy vannak nem mozgo lepcsok ... ott sem mesz el valaki mellett aki nalad lassaban akar menni? vagy te a jardan is csak az elotted meno UTAN mesz ?? nem mesz el melette ??

ha szerinted ez a ket dolog ugyanaz akkor rendben.

mindegy Te azt csinalsz ami szerinted a jo ... de hogy masok maskepp csinaljak es gondoljak lehet ugy is jo ... sot neked semmivel sem rosszab (vagy jobb) ha valaki gyorsabban megy le a lepcson mint Te (nem arrol van szo nyilvan hogy felrelok vagy veszelyeztet ...)

igi1 2015.03.10. 21:05:14

@hagyma: ne is törődj ezekkel, mindig anyáddal jönnek

ez valami reflex

pedig te csak a 2. voltál, 1 embert már kicsináltak így előtted is (anyázással)

ezek assziszik, ettől lesznek itt menők

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 21:06:19

@igi1: a Magyar mindig idegbeteg volt, cask volt mikor kevesbe
ezek genek
nezd meg a kozlekedest, aruhazi viselkedest, sorban allast/egymasba er a tokuk/
stb
a Magyar mar cask ilyen

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 21:06:32

@hagyma: Ha annyit késett, hogy semmiképp sem érhetted volna el, akkor felesleges is.
De én mindig több mint 10 perces ráhagyással szoktam csatlakozásokat keresni, ha átszállós útvonalon kell utaznom. És ilyenkor a hozzád meg a másik agyhalotthoz hasonló sejthalmazokat kíméletlenül lerúgom, ha az utamban állnak, a törvények teljes tiszteletben tartása mellett .. persze ... mert azért mégiscsak Németország :P

igi1 2015.03.10. 21:06:38

@gabors: ha valaki gyorsabban megy a lépcsőn és én megyek rendesen

akkor szól, én félreállok, ő elmegy

de ha dúvadként félrelök, akkor én meg belérúgok 1 jó nagyot

igi1 2015.03.10. 21:08:48

@hagyma: az biztos, nálunk nem lenne olyan, hogy rendesen sorban állnának, mer valaki mindig bepofátlankodna a sor elején a többi elé

meg fel is lökné a másikat (félrelökné), esetleg odébbrúgná

az biztos, ha engem valaki egyszer félre próbálna lökni, olyat adnék neki visszakézből, hogy feladná a másikat, és jól megrángatnám a táskájával együtt

ha bőrönddel jön azér jut idő félreállni, mer lassabban tudja cipelni azt a bőröndöt ugye és ha szól, van idő elállni

nem kell félrelökni senkit bőrönddel akkor sem, ha sietsz

mert nem tudsz úgy sietni teli pakkal

igi1 2015.03.10. 21:10:31

@hagyma: de eddig nem fordult elő, hogy visszapofázzon, ne hagyja magát, most már konkrétan előfordul az is, hogy visszarúg, visszalök, elkap, és utánad megy, hogy jól helyberakjon

Ez a szokatlan, és ezt már vénszivarék is érzik a bőrükön, hogy már kezdi a nép nem hagyni magát.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 21:12:21

@gabors: megegyszerr
hatha megerted
ha egyedul vagyok automatikusan jobbra allok
ha a felesegemmel akkor egymas melle, mert beszelgetunk, meg figyelek, vigyazok ra
ha valaki mogottem azt mondja
bocsanat rohanok, mert megy nemetorszagbol a vonatom, felreallok, elengedem
de egyebSt, miert ne utazhatnek a nejemmel a mozgolepcson?
esd igen a jardan az utcann sem fgom ellokni a szembejovoket /villamos ala lokni/ a lassuakat.
pedig lehet lekesem a vonatomat, mert sokan vannak es osszevissza setalgatnak

gabors 2015.03.10. 21:13:24

@Vadászok Őrangyala: "Mirol beszélsz? Vác a mozgólépcsok Mekkája! "

Akkor sokat valtozhatott .... de ket het mulva felderitem mi a helyzet ez iranyban, ha gondolod beszamolok a mozgolepcso proliferaciorol es az atlagos vaci mozgolepcso kulturarol ... mikor utoljara arra jartam 10 emeletes volt a legmagasabb epulet ... talan meg lift sincs :-)

igi1 2015.03.10. 21:23:54

@gabors: de már van lift, asszem most építik át a vasúti pályaudvart :)

ott kell lenni mozgássérülteknek is kialakítva lift

gabors 2015.03.10. 21:28:28

@hagyma: "en nem vagyok redneck
en egy kozeposztalybeli amerikai-magyar allampolgarsagu"

kozeposztaly "middle-class" ????? almodik a nyomor ???

jo lesz az "working-class" annak is kb a kozepso fele ...

ne felejtsd itt mar megirtad mit csinalsz hogy elsz stb ...

ez jo az USA-ban meg a well-fare-en levo egyedulallo anya is "kozep-osztalyba" tartozonak kepzeli magat ...

es North Carolina-ban nincsenek redneckek sehol :-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 21:45:28

@gabors: hat gondolom jobban tudom hogy elunk mint te
a jovedelmunk es az eltmodunk amerikai kozeposztalynak felel meg, de ez nem rad tartozik/gondolom az adobevallasomat nem akarod elkerni/
carolinaban rengeteg redneck van
es meg sok allamban
de attol nem kell annak lennem
nemm foglalkozol tul sokat velem?
latszik, hogy frusztral, hogy nem vagy amerikai
de ez nem az en hibam

Gyűjtőjegyes 2015.03.10. 21:46:20

@igi1:

Én pl rendszeresen balra állok a mozgólépcsőn munkaidőmben, ha használnom kell. Az oka egyértelmű:
Napi szinten használom a postai húzókocsit (postai banyatankot), amit valahogy meg kell állítanom magam mögött, ha azt akarom, hogy elinduljon a lépcső végén...
Emiatt én jobb kézzel fogom az álló kocsit (a drága hajlamos elborulni, ha meg van rakva...), és akkor melyik kézzel kell kapaszkodnom? A ballal. A bal oldalon. Aki mögöttem van az megpróbálhat átrepülni a kocsi felett, vagy ottmarad. Én el nem engedem, mert ha elborul, akkor a mögöttem lévők nagyon nem örülnének a levéláradatnak. Én meg pláne. A vezetők meg még annyira sem...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 22:02:22

@Gyűjtőjegyes: hat ezt emlitettem en is aki balkezes es a job oldalan log a ritkulje az szivesebben all a bal oldalon
de itt eldontottek, mindenki alljon a job oldalon libasorban
/egymas mellett is tilos, legyen az akar gyerek vagy feleseg/ a bal oldal meg a futopalya

gabors 2015.03.10. 22:17:00

@igi1: majd megnezem ... :-)

de nehezen tudom elkepzelni hova epitenek liftet a palyaudvaron ahhoz kulon lukat kell majd asni hogy le lehessen valahova menni ...

5 eve meg csak simma peronok voltak. A vasuti palyak egyszintben voltak az utcaval a vonat elso lepcsojere "fel" kellett lepni ... tudom mert akkor hazafele vonattal mentem BP-re majd busszal Ferihegyre Vacrol...

igazságos 2015.03.10. 22:45:11

@gabors: most már baromi magas lett

4 db lift van

vagy lift vagy lépcső

olyan mint kb a Nyugati peronok

@Gyűjtőjegyes: és nem löktek még fel!? :)

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.11. 00:29:08

@Gyűjtőjegyes: Meg mondjuk, ha magad előtt raknád fel a lépcsőre, de igaz, ahhoz meg kell kissé emelned a lábaddal. De magad mögött húzva kényelmesebb, persze ... nekem is kényelmesebb a kb. ugyanolyan súlyú bőröndöm (mint a te postatankod) magam után húzva, és nem elém pakolva .. na igen ... csak én nem vagyok egy akkora oltári paraszt, mint te, mert felfogtam, hogy egy közösségben élek, és mellettem akkor is elfér a bal oldalon bárki, aki éppen siet, ha 25-30 kilót húzogatok magam után.
Különben tőletek csak a csúcsidőben a Lehelre vagy Vásárcsarnokba nyomuló banyák idegesítőbbek ... a közös bennetek, hogy mindannyian úgy képzelitek, nektek jogotok van mindenre a BKV-n, miközben egyedül csak mi fizetünk érte, mi, normális utasok, akiken átgázoltok.

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.11. 00:36:56

@hagyma: Pontosan, a bal oldal a futópálya, ha nem tetszik maradj az USA-ban és ne gyere haza, mert itt üldözik a balkezeseket ....
Mennyire kell ehhez idiótának lenni? Elmesélnéd? Mert te otthon vagy a témában :P

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.03.11. 06:03:06

Aggyuk már oda ennek a kovács üllővel házaló, utazó ügynöknek a "Mozgólépcsők Ásza" címet, oszt hagy vergődjön amíg egyszer emberére nem talál! :P
Sz@r lehet legurulni a lépcsőn nagybőrönddel... :)

fillérbaszó vadász 2015.03.11. 07:51:18

@igi1: "Egyébként meg HONNAN TUDJA a poszter, hogy a BKK-s ember rajtuk röhögött, lentről!?"

Pont ezt akartam írni. Mi van akkor ha a bkk-snak viccet mesélt a kollégája, vicceset mondott neki egy utas, vagy tegnap a Family guyt nézte és eszébe jutott egy poén? Aztán jött ez a III/III-as spicli poszter és felnyomta a semmiért.

joska61 2015.03.11. 08:14:19

Ha morcos a bkv-s az a baj, ha vidám, akkor meg az.

kopaszsop 2015.03.11. 08:18:15

@igi1:
ha nem érted meg a piktogramokat sem, akkor ne csodálkozz, ha pórul jársz.
szitálhatod itt a levegőt napestig, csak nem éri meg.
(a vakond pedig alapvetően hasznos állat, vagdalkozás helyett inkább nézz utána!)

fillérbaszó vadász 2015.03.11. 08:28:11

Mozgólépcsőn jobbraállás témához:
Szerintem, mikor már 10 perces követés van (22 óra után) és nem tolonganak az emberek akkor kurvára illik jobbra állni a nem siető utasnak. Mert valaki megnézte az app-en hogy 2 perc múlva jön a metro és nincs kedve tíz percet várni, engedtessék meg neki hogy lerohanjon. Ha viszont csúcs idő van és a mondjuk nyugatiról van szó és két felfele menő mozgólépcső előtt is kurva sokan vannak, akkor ne várja el senki hogy majd 600 ember libasorba áll percekig hogy 5 idióta fel tudjon szaladni. Ha felmegy mellettem egy ember, akivel kb. ugyanakkor léptünk rá a mozgólépcsőre, szorakozásból meg szoktam számolni, hogy mennyi időt nyer. Tehát ha felért elkezdek számolni addig amíg én is felérek. 10-15 másodpercet (függően attól mennyire siet) nyertnek a felrohanással. Figyelembe véve azt is hogy 2 percenként jár a metro és a 4-es 6-os is.

fillérbaszó vadász 2015.03.11. 08:43:16

A mozgólépcső azért szokott általában megállni, itt is erről lehet szó, mert a TISZTELT UTAS szórakozásból megnyomja a vészleállító gombot. Ennek a gombnak az a lényege hogy balesetkor vagy baleset megelőzése céljából le lehessen állítani a mozgólépcsőt. Pár retard meg úgy gondolja hogy ez vicces ha kibaszik másokkal és szórakozásból lenyomja. Ha lenyomják a lépcsőt az a protokol hogy a forgalmi ügyeletes lemegy megnézni miért nyomták le a lépcsőt, mert feltételezi baleset történt. Ha nem tapasztal semmit akkor jelez a kollégának hogy indítsa a lépcsőt. Ez időbe tellik, nem 2 másodperc.

"1. a társaság ügyfélpolitikájának része-e az utasok kiröhögése?"

Nem tudom min röhögött, ha az utasok kínlódásán, akkor tényleg egy bunkó paraszt. DE. Ezt honnan tudja ilyen biztosan a poszter hogy azon röhögött? Gondolatolvasó vagy mi? Régen is menő volt a spicliskedés (III/III-asok ...). úgy látom most is az, pár nyomorult ezen élveszkedik.

"2. hibázott-e valaki (az utasokon kívül, hogy a metrót választották)?"

Ha az hiba hogy egy lelki nyomorék lenyomja szórakozásból a lépcsőt? Akkor igen.

"3. mit fognak tenni, hogy a jövőben ilyen ne fordulhasson elő?"

A mozgólépcsőt szórakozásból eddig is lenyomkodta pár nyomorék (általában a rejtett erőforrások szórakozása ez, meg a részeg egyetemistáké) és a jövőben is le fogják nyomni. Ez ellen nem lehet tenni. Ha meg a röhögés ellen akar lépéseket követelni az egyáltalán nem rosszmájú poszter, azt hogy képzeli. A jegyvizsgáló vagy biztonsági őrők 12 óráznak. Megterhelő lehet. Azért abban a 12 órában had beszélgessenek egymással, had sztorizgassanak, had meséljenek vicceket, had röhögjenek ha úgy van. Vagy ezt meg akarja tiltani a poszter? Akkor meg megvan róla a véleményem.

fillérbaszó vadász 2015.03.11. 08:55:57

"P.P.S. Másolatot kap a BKK figyelő és a Tékozló Homár blog."

Két nagyon mérvadó és komoly sajtóorgánum. :)

A mosónők korán halnak 2015.03.11. 09:10:58

@hagyma: :DDD végül is!@NyusziMekFláj/leszaromaválasztis,HAHO/: nem, az uszodából, TAHO..34éves ivarérett, igen jóvágású úriember, ő szokott jegyzőkönyvezni a metróban minden egyes öngyi után:D ha gondolod..tavaJ ősszel már randiztunk eccer a Ligetben..összehozlak vele csak épp leidegelte az exbarinője és azóta nem mozdul ki a szaunából..:D

shred 2015.03.11. 09:12:40

A jobbra állj! szabályhoz még annyit, hogy a 4-es metró mozgólépcsői valamivel szűkebbek, mint a többi vonalon. Pl. a reggeli csúcsban a Kálvin téren, ahol a metrókapcsolat miatt a legnagyobb utasforgalom van, sokkal gyorsabban lejutna egy metrónyi utas a kék vonalra, ha egyenletesen kitöltenék a lépcsősort.
Ehelyett mindenki nyomakodik a jobb oldalra, mert így elengedi a sietőket, viszont ezzel az egész csoport tempóját lassítja le.

A mosónők korán halnak 2015.03.11. 09:14:01

OFF Azt tudjátok hogy szarul néz ki visszaolvasva ez f.szkardozás itt..?
XD lotyófelügyelő és társai..

A mosónők korán halnak 2015.03.11. 09:15:56

Bezzeg felfelé mindenki siet, kékhalált kapok tőle...
Mint a barmok ezerrel néha.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.03.11. 09:18:28

@Nyúltenyésztők Orsz.Egyesület: Mi baj van veled? Én jót szórakoztam rajta.

Lütyő felügyelő egyébként nem volt ebben a posztban, rossz helyre írtad a kommentet.

Aureliano Buendía 2015.03.11. 09:25:07

@Atörökk: be kéne zárni, lerombolni és sóval behinteni.

Meg különben is, minek mászkálnak a népek? Maradjon mindenki otthon a picsáján.

Atörökk 2015.03.11. 09:26:56

@Aureliano Buendía:
De ugye? Régen mindenki leérte életét fatornyos falujában, leKfejjebb évente eccer átment részegen bicskázni a szomszéd faluba, ha búcsú volt.

Mostr meg aki Pesten lekik, Budára megy, aki Budán lakik, Pestre megy, tisztára, mint egy bekokózott hangyaboly, hánem, hádde.

MRN 2015.03.11. 09:32:05

@fillérbaszó vadász:
Igazat adok. Sosem értettem a mozgólépcsőn rohangálókat. Alig nyernek valami időt, tapasztalatom szerint pont ugyanazt a metrót érik el, mint aki nem siet. A 4-es metrón mostanság reggelente elég nagy a tömeg. Érdekes lenne, ha libasorban próbálnánk fel-le jutni. Valaki említette a vonathoz igyekvőket. Nos, amivel én járok óránként közlekedik, mégse szaladgálok a mozgólépcsőn. Megmondom, miért. Egyszer a Déli pályaudvaron mentem fölfelé. Egy bácsi elszédült, vagy mi, és hanyatt leesett a lépcsőn, rázuhanva az alatta állókra. Aki nem kapaszkodott, dőlt, mint a kuglibábú, 3-4 embert simán magával sodort a bácsi. Elég ijesztő volt, ahogy koppantak páran. Aki szalad fel, vagy le, nem kapaszkodik, és bármikor megállhat hirtelen a lépcső, vagy történhet egyéb nem várt esemény. Szóval szerintem egyenesen balesetveszélyes a mászkálás, én nem is engedném. Jobbra állok ugyan, hadd menjenek, de amikor még így is majd fellök nagy siettében, akkor lefelé menet szívesen kitenném a lábam, hadd érjen le minél gyorsabban...

igazságos 2015.03.11. 09:36:21

@Nyúltenyésztők Orsz.Egyesület: rosszmájú a poszter meg az anyukája hiszen lejutottak végül is

akkor meg honnan tudja min röhögött a bkks!?

Manyecska 2015.03.11. 09:38:33

@atpijkamo: az mindenhol ott van.:DD jól néz ki csak nem egyenlő fajsúlyú kommentelők küzdenek így nem olyan vicces! Amúgy meg ha én is el tudtam futni tegnap a kutyáért a kozmetikába -mondjuk kénytelen voltam mert a keresztfiam hozta a rollert:D-sza mér nem gyalog járnak???

igazságos 2015.03.11. 09:39:35

@kopaszsop: szép terelés

attól még földet túrsz

mi ez ha nem károkozás!?

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: nincs neki aki cipelje

ne csodálkozz

Manyecska 2015.03.11. 09:39:52

@igazságos: na ezt kérdeztem első kommentemben! legalább videó készülhett volna. Na, KV..pápussz.:)

Aureliano Buendía 2015.03.11. 09:42:37

@Atörökk: hát, én simán megcsinálnám azt, hogy újra szétválasztanám Pestet és Budát, és csak vízummal lehetne átkelni a Dunán. De legalábbis vámot kéne fizetni.

NyuszivagyMcPride? 2015.03.11. 09:43:32

@Manyecska / válasz ment!/: "jól néz ki csak nem egyenlő fajsúlyú kommentelők küzdenek így nem olyan vicces!"

ebben mélységesen egyetértünk. :D

Aureliano Buendía 2015.03.11. 09:47:29

@AtiSnatch: nem tudtam lemenni a mozgólépcsőn, mert áramszünet volt:D

Atörökk 2015.03.11. 09:48:26

@Aureliano Buendía:
De a zinterneted az petrólejummal is működik, értem :D

AtiSnatch 2015.03.11. 09:48:36

@Aureliano Buendía: miért, balkezes vagy? vagy cask nem volt veled a feleséged? :D

Manyecska 2015.03.11. 09:53:51

A Nágecc megint gecc.

Manyecska 2015.03.11. 11:17:16

@igi1: hagyd Imre. megjegyzem a perzsa exem teológiát végzett lelkész!:D 15 éve él és alkot itt van egy könyvesboltja mellesleg:)

NyusziMekFláj/leszaromaválasztis,HAHO/ 2015.03.11. 11:24:35

@Manyecska / válasz ment!/: Gondolkoztál már a könyvkiadáson? Igen gazdag a fantáziád XDXDXD

Manyecska 2015.03.11. 12:16:31

@NyusziMekFláj/leszaromaválasztis,HAHO/: XDDD én nem csak az exem. Nem mindenki szájhős csak..

CID 2015.03.11. 13:58:03

@Hátrányos helyzetű kaviár: Nem szeretnélek megsérteni, de te szerintem hazudsz. Létezhetetlen, hogy Németországban késnek a vonatok, pláne nem 9 percet. Lebuktál :D

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.03.11. 14:22:12

@Aureliano Buendía: "a Dunán. De legalábbis vámot kéne fizetni."

Mingyá ittvan, úgy híják, hogy dugódíj. Nemtom, hogy határon vagy a hidakon kell fizetni, de effektíve mindegy is. Azt egymillióba lefogadom, hogy nem csak csúcsforgalomba (ugye mikor dugók vannak) kell majd fizetni.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.03.11. 14:24:51

@Manyecska / válasz ment!/: "A Nágecc megint gecc."

Tűrjed, Manyi, ez a te kereszted. A tegnapi(?) ribis visszavágásodon még mindig röhögök.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.03.11. 14:27:26

@CID: "Létezhetetlen, hogy Németországban késnek a vonatok"

Annakidején, mint kádárkori MÁVon edződött állampolgár, sokkoló volt, mikor Londonba a skóciai vonat 2 perccel ELŐBB érkezett, mint ahogy menetrendben szerepelt.

gabors 2015.03.11. 16:01:37

@hagyma: " amerikai kozeposztalynak"

ez az elmult 50-60 ev legnagyobb szemfenyvesztese amivel a "kommunista" veszelyt remeltek lekuzdeni az amerikai legfelsobb politikai korok... beadtak minden amerikainak hogy "kozeposztaly" ha nem akkor ugy el mint a "kozpeosztaly" a masik hasonlo baromsag az "American Dream".

Te okos konzervativ valakinek gondolod magad (3000 konyvet nem irt Moldova/Rejto/Vas eggyutt) ... gondolkozz mar el hogy miert es hogyan lenne egy szolgaltatoipari betanitott/szak-munkas ... a kozeposztalyban ??? Semmi bajom barkivel aki dolgozo a szuleim is azok voltak .... De egy pincer/fopincer/buffett captain... az NEM kozeposztaly sot meg a szakascs sem ezek mind a "MUNKAS" osztalyba tartoznak heti fizetessel (csekktol csekkig) amivel nincs is semmi baj.

A nepesseg kb 60-65% a munkas oszltalyba tartozik (working class) ezek amik nem hivatasok legtobbszsor megcsak nem is szakmak .... ezt a kommuizmustol (manapsag socialism) valo felelem miatt maskepp kommunikaljak kb 70 eve az usa-ban as 25 eve Mo-on ... De amikor felmerest vegeznek 100-bol 75-en kozeposztalybelinek mondjak magukat :-) pedig van meg kb 15-20% szegeny majdnem nincstelen is ... erre ertem hogy almodik a nyomor a kozpeosztalbelisegrol..

Mivel adorol beszelsz, irtal valamit mar be a 45-ik sorba (AMT) Form 6251 ??? Ha nem addig meg kozel sem vagy a "middle-class"-hoz. Par eve atlepte a jovedelmunk a hatodik szamjegyet (ugy hogy 5 eve felesegem nem is dolgozik) AMT-t meg nem kellett fizetni. Igy diplomas szakemberkent dolgozom 20 eve a kozeposztalynak csak a hataran erzem magam .. es tudom hogy a postas a pincer a szakacs a gepkocsi vezeto az bizony NEM kozeposztaly .... ettol meg jol, viszonylagos kenyelemben es anyagi biztonsagban elnek es meg is erdemlik.

"latszik, hogy frusztral, hogy nem vagy amerikai" kb annyira vagyok illetve nem vagyok mint Te ... a papir sokat nem szamit tobbszor kifejtettem hogy egyedi szemelyes okok miatt az allampolgarsagi papir eddig nem volt (most sem) fontos. Eletem tobb mint felet itt eltem le felnott eletem gyakorlatilag teljes egeszet ... egy bevandorlo vagyok (ahogy Te is) az is maradok (ahogy Te is) papirral vagy annelkul. Kulonbseg hogy en leglis bevandorlokent kezdtem a 90-es eveket ...

Mercel 2015.03.11. 17:56:29

@Hátrányos helyzetű kaviár:

Ha ezt velem csinálod a magam részéről egészen biztosan lerúglak a .....be ha lökdösöl ahelyett, hogy szólnál, hogy ugyan álljak már arrébb mert te sietsz.

Bal oldalon állni a mozgólépcsőn figyelmetlen, de nem vérlázító dolog.

Valakit inzultálni udvarias kérés
helyett azért mert te rohansz (és leszarom miért rohansz) az agresszív és köcsög dolog.
Ha egyszer a nem megfelelő embert kezded el lökdösni, akkor esetleg először lezúzza az agresszív fejedet és utána leküld a mozgólépcső aljára egy menetben, hogy a bántalmazásod ne okozzon számodra kieső időt.

Szerintem gondold át, mert nem te lennél/leszel az első arrogáns pöcs akit nagyközönség előtt bántalmaznak.
Biztos nem érted, de attól még ez így működik. Ha nagy és erős vagy (esetleg annak képzeled magad) akkor is.

Manyúúl holnap is nyúúúlni fog mint a tak 2015.03.11. 19:09:00

@atpijkamo: na az tényleg jó volt! Annál csak a pszichócica tudott vicesebb lenni. Meg a Hahota. Bizonyos esetekben.

_Neville 2015.03.11. 19:17:40

@gabors: Érdekes dolog, amit fejtegetsz. Mit értesz egészen pontosan középosztály alatt? Mert nekem úgy tűnik, hogy amit Te fejtegetsz, az a felső-középosztály. "Munkásosztályról" homogén szociális és politikai tömbként, úgy mint az ipari társadalomban, a tericer szektor kiterjedése előtt volt, már nem igazán lehet beszélni...

gabors 2015.03.11. 19:44:19

@_Neville:

"a tericer szektor kiterjedése előtt volt, már nem igazán lehet beszélni... "

mert eladta a tomegeknek (az uralkodo legfelsobb osztaly) az elmult 50-60-70 evben hogy jozsi Te is mar kozeposztaly vagy !!! a jozsi meg orul mint kutya a farkanak hogy nem "munkas osztaly" hanem "kozep osztaly" a lenyeg meg szinte semmi nem valtozott

a klasszkus kozeposztaly az aki egyeni tudasaval kepessegel onmaga teremti meg a joletet ebbe persze korhazi forvos egyetemi tanar stb belefer ez sosevolt igazan a tomeg .. most sem csak lasd fentit... mindenesetre aki heti fizestol heti fizetesig el az tutti nem kozeposztaly csak az uj-beszed alapjan.

de nem is igazan a "fizetes" szamit (az nagyon szor foleg itt az usa-ban ahol en elek), mert a bugris paraszt gazszerelobeol a 100 millard sem csinal kozeposztalyt...

en az angol "working class"-rol beszelek mint munkasosztaly/alkalmazotti reteg (szolgaltatasokban dolgozok) nem arrol amit sajnos magyarul kicsit elpolitizaltak ...

_Neville 2015.03.11. 19:56:56

@gabors: Ez viszont inkább a polgárság, aki saját szellemi produktumával teremti meg a betevőjét... Mondjuk akkor mi pl. egy nagy tudású gimnáziumi tanár, akinél lehet az Audinál többet keres a karbantartó Józsi. Nehéz ügy ezt definiálni...

gabors 2015.03.11. 20:49:43

@_Neville: szerintem egyik sem kozeposztaly (klasszikus ertelemben) bar a tanar meg odaerhet ..... a Jozsi tutti nem ...

2015.03.18. 12:03:57

mivel anno dolgoztam kartellesek mellett diákmunka felkiáltással, elmondhatom neked, hogy az utasok is rendkívül érdekes személyek tudnak lenni de ezt hagyjuk..
Nem védeni akarom a tahó munkatársaikat, félre ne értsen senki de azért nem zörög haraszt.... (pláne hogy sok ilyen levél meglehetősen sarkítja az igazságot)
süti beállítások módosítása