A Móricz a 4-es metró legvidámabb állomása, felesleges beugratós tréfákkal turbózni, a kárörvendő alkalmazott meg sürgősen nézzen magába.
Tisztelt BKK Ügyfélszolgálat!
A mai napon (2015. már. 10.) a következőeknek voltam tanúja:Leszálltam a 4-es metró Móricz Zsigmond körtéri állomásán és elindultam a Móricz Zs./Karinthy F. út felé menő mozgólépcsőn felfelé. Észrevettem hogy a 3 mozgólépcsőből a két szélső felfelé megy, a középső áll. Az álló lépcsőn lefelé igyekvő utasok lent zárt kapuval találták magukat szembe.
Szerencsére ezt észrevette egy kollégájuk, és jókedvű, hangos és sokáig tartó hahotázással nyugtázta, amint a pórul járt utasok próbálnak kijutni. Tudtommal az állomás kamerázott, nyugodtan ellenőrizhetik. Kb. 8:28 körül tessenek keresgélni.
Megnéztem, a szemben lévő mozgólépcsőn a háromból egy lefélé ment. De akkor a másik oldalon miért nem? Miért volt nyitva fenn a kapu ha lent zárva volt?
Szeretném tudni a hivatalos álláspontot, hogy:
1. a társaság ügyfélpolitikájának része-e az utasok kiröhögése?
2. hibázott-e valaki (az utasokon kívül, hogy a metrót választották)?
3. mit fognak tenni, hogy a jövőben ilyen ne fordulhasson elő?Köszönettel: Magyarosi Gergely, fizető utas.
P.S. Sajnos nem tudom elfogadni azt a magyarázatot hogy nem az ön alkalmazottuk. Az utas a BKK-val van szerződésben, ezért önök a felelősek BKK-tól kiszervezett feladatokat végző alkalmazottak viselkedéséért is, hiába más a közvetlen munkáltató.
P.P.S. Másolatot kap a BKK figyelő és a Tékozló Homár blog.
UPDATE Megkérdeztük a BKK véleményét is a dologról. Kicsit lassan ugyan, de az alábbi választ kaptuk a cégtől.
Tisztelt Homár!
Köszönjük megkeresését és türelmét!
A Budapesti Közlekedési Központ, mint közlekedésszervező cég elnézését kér az érintett utastól/utasoktól. Tájékoztatjuk, hogy a bejegyzésben említett helyen nem a Budapesti Közlekedési Központ állományába tartozó beléptetést végző peronőrök végzik a munkájukat. A bejegyzésben említett viselkedést azonban nem tartjuk elfogadhatónak, így az esetet a BKV Zrt.-vel közösen kivizsgáljuk. A BKK Zrt. és a BKV Zrt. számára kiemelten fontos, hogy munkatársai az előírásoknak megfelelő módon, kulturáltan viselkedjenek ügyfeleinkkel, éppen ezért minden erre vonatkozó panaszt és bejelentést kivizsgálunk.
Üdvözlettel,
BKK
Sajtókommunikációs Iroda
Az utolsó 100 komment: