Tékozló Homár

Márpedig az a csizma nem nyom, slussz-passz

2015.03.24. 09:50 | Homár Hilda | 47 komment

649_1.jpg

Hát olvasónk inkább fel nem vette a lábát gyötrő csizmát, ami nagyon megátalkodott darab, mert szakszerű javítás és Békéltető Testületi kör után is képes volt tovább nyomni. Utánajárunk, hogy hova lehet ezután fordulni.

Kalandom a Renoval

Novemberben vettem a Renonál 24.000 ft-ért egy csizmát. Örültem egy darabig. Addig amíg pár nap múlva nyomni kezdte a talpamat. Kb 3 hét elteltével visszavittem. Az eladók tapogatták tapogatták. Nem hittek nekem. A bevizsgálás alapos lett. Azt írták a betét rosszul van beragasztva. Szétszedik újraragasztják. Ezt nem fogadtam el. A drága csizmámat ne feszgessék ragasztgassák. Békéltetőhöz fordultam. Ott a talp nyomása mellett a sarok erős megkopását is kifogásoltam. A testület javaslatára a javítást megcsináltattam.

Igen ám, de a csizma talpa továbbra is nyom. Visszavittem. Eladók újra kézzel tapogatják. Főcipész állítja, szakszerű javítás után nem nyomhat. A csizma mêgis nyom. Megkértem az eladókat lábbal lépjenek bele, ugye akkor súly is van. Kérés elutasítva. Csizma továbbra is nyom. Neki nem szóltak, hogy szakszerűen van javítva. 

Békéltető Testület újra. Vásárlók könyvébe panasz. Panaszra válasz. A csizma nem nyomhat! De ha élek a panaszommal, roncsolásos vizsgálatot javasol a területi képviselő. Válaszoltam pofátlan stilusát is nehezményezvén. Több tiszteletet várok, ha már belőlünk élnek. Tételesen felsoroltam a problêmát. Kértem a felettesének valamint a gyártónak az elérhetőségét. Válaszolt. Adatot nem ad meg. Ő intéz mindent. Még hazudott is. Hazudott mikor azt állította lábbal felpróbálták a csizmát. Hiszen azt elhoztam. Kitért a csizma kopott sarkára, hogy mégis hordható. Az eszement azt nem gondolja, ha végig hordtam volna a csizmát és jó minőségű lenne, akkor 2 év után sem nézhetne így ki.

Hát ez az én kalandom a Renoval. Ja és előre figyelmeztetett, hogy a Békéltető rájuk nézve nem előírás.  Ezek után mit várhatok?

Üdv

Elena

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtiSnatch 2015.03.24. 09:52:25

"Ezek után mit várhatok?"

Mindjárt megtudod. :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2015.03.24. 09:54:24

Békéltető testületes izé semmit sem ér. Ajánlást adnak csak.

Ptk. Vonatkozó rendelkezéseit ajánlom.

Manyecska 2015.03.24. 10:03:27

Az enyémet szétrágta az egér-majd belefészkelt-asszed érdekli a Békéltetőt? :P

Vadászbaszó nyúl 2015.03.24. 10:04:26

Milyen az a bevizsgálás, ami alapos lett?

isikém 2015.03.24. 10:04:53

Vannak gyártók és forgalmazók ,akik megegyeznek Békéltetők előtt.

Manyecska 2015.03.24. 10:07:02

OFF leállt az MKB netbankár két órája:((( :O

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.03.24. 10:08:48

Gondolom elmozdult benne valami, és sikerült a javítással konzerválni az állapotot. Vadász:vadászbolt 1:1.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.03.24. 10:21:54

Gumicsimmát köll venni, az nem nyom!
És még vadászni is lehet benne!44!!

Józsi, a migráns köcsög 2015.03.24. 10:38:35

föl köll húzni a csimmát oszt úgy leheveredni benne a dikóra, akkó nem nyomja a lábat meg nem is kopik! kinnre ganajazni meg gumicsimma való.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.03.24. 10:48:21

Kedves Elena!
Van megoldás!
Tessen fogni két telefonfülke méretű brutál kinézetű állatot kísérőnek, egy nagy kalapácsoz, két 100-as szeget, meg a selejt topánt!
Felkeresni újra ezekkel a vezért, azt az íróasztalára rászegeled a bilgeriket majd mondod, hogy kvitt!

herk 2015.03.24. 11:12:48

"Ja és előre figyelmeztetett, hogy a Békéltető rájuk nézve nem előírás."

Természetesen. Nem is az a célja a Békéltető Testületnek.
A valódi célja az, hogy elég jó közelitést adjon arról, hogyha biróságra kerül a dolog, akkor milyen eremény születik majd.

Tehát egy vitás esetben olcsón megúszhatja mindkét fél, nem kell a bíróságra menni, aholis a vesztes fél viszi a cehhet.
Egy jó cég értékeli a Békéltető Testület döntését, hiszen a Biróság is nagyon várhatóan hasonlóan fog dönteni.

A Reno-nál rendesen elgurulhatott a gyógyszer, ha azzal érvelnek, hogy a Békélető Testület döntése nem kötelező.
Nyilván nem kötelező, de a Békéltető Testület döntésével elmegy az ügyfél a biróságra, ott gyorsitott eljárással 99%-ban hasonló döntés születik, és már vastagon fizethet is a tisztelt Reno.
Hogy ez miért jó nekik, az én nem tudom.

Rosszindulatú Vászka 2015.03.24. 11:20:31

Baccpapucs. Továbbá vadász.

Mindennek ellenére részvétem Elenának.

neet 2015.03.24. 11:21:12

Renoban kb 15 éve voltam utoljára. Már akkor is szrt árult, mondjuk olcsón, de ami szr az szr. 24ért azért illene hordhatót árulni.
A dejhmann is szr. Van nomális cipőbolt, megfizethető cipőkkel? Vagy marad a munkavédelmi bót?

AtiSnatch 2015.03.24. 11:27:16

@neet: munkavédelmitűsarkút minden nőnek!

Terézágyú 2015.03.24. 11:33:14

Akkor végülis most mit szeretne a poszter????

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.03.24. 11:34:13

@neet:
Acélbetétes segédmunkás bakelót Elenának!
Ha a 7-es buszon rálépnek a tikszemére, fel sem veszi!

neet 2015.03.24. 11:35:55

@Rosszindulatú Vászka: Mi igen? Az utsó kérdés?

@AtiSnatch: nagy mázli, h nem tűben nyomom. Na mondjuk az nyomna is, nem mondhatnák, h nem. Vagy szúrna. Vagymi.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.03.24. 11:45:16

Azt olvastam a szakirodalomban - Hamupipőke -, hogy ha nincs más megoldás, a delikvens lábán kell faragni.

Manyúúl holnap is nyúúúlni fog mint a tak 2015.03.24. 12:24:55

A Békéltető testületes eljárásról a cégnek kell nyilatkozni, hogy elfogadja-e kötelezésként.
Ha nem fogadja el, persze, hogy nem kötelező nekik.
Ha igen, azt csinálják, amit a testület dönt.
Ha nem fogadja el ajánlásként, a testület közzé teheti, teszi? a céget, hogy csúnya és buta cég és nem nézi a fogyasztó érdekeit.

Manyecska 2015.03.24. 12:37:30

@atpijkamo: a barátom épp az MKB trezorjai közt mászkál-pénzt visznek-szerintem jobb le izé befektetés xdd

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.03.24. 12:44:26

@Manyecska: "pénzt visznek"

Nappal? Amatőrök. Az éjjel kell csinálni, meg vasárnap. (Köszi, MKB... izé, KDMP!)

Már meging egy nick 2015.03.24. 13:00:26

Newton 3. törvénye? Hatás - ellenhatás. Amennyi erővel nyomjuk a csizmát, megegyező erővel fogja nyomni a lábunkat. 20 kg mínusszal máris kevésbé fog az a csizma nyomni.

Amúgy fogalmam sincs mi lenne a megoldás. Én még sose jártam úgy, hogy valamit felpróbálok nem nyom, két hét múlva meg nyom.

Annak idején a seregben láttam durván feltört lábakat, de érdekes módon nem volt olyan emberi láb ami ne idomult volna a surranóhoz.

gabors 2015.03.24. 13:02:18

@Manyecska: most valtanak pengore ... majd meglatod milyen jo lesz az meg tobb sent korona lesz minden penzjegyen...

es az MNB-bol lesz KNB ...

Manyecska 2015.03.24. 13:19:57

@atpijkamo: most mér? meséltem hogy a gyereket is majdnem lelőtték az ATM-nél amikor kétéves korában odaszaladt a zsákokhoz. Játszani akart biztosan.xdd
A három közül ketten kaptak a fegyver felé én meg könyörögtem "lőjjjjék már le, nem bírok vele.."

isikém 2015.03.24. 13:28:34

nem azon kell rugózni hogy hol vette és mennyiért. papír van róla, garancia,szavatosság,korrekt üzleti magatartás-ez a lényeg.nyilván szubjektív hogy kit mi nyom és mikor és ezt hogyan akarja érvényesíteni. A Reno most talán nem járt el a legkorrektebben-aki ezt a cikket olvassa tanulhat belőle. A Békéltetők meg akkor tudnak eljárni ha a törvények engedik és a felekben van némi nyitottság a kulturált,gyors,ingyenes megoldásra.

FDToth 2015.03.24. 13:33:32

A bekelteto donteset nem kell elfogadniuk, de a polgari perre kerul aor, akkor a biro a bekelteto dontese alapjan hoz iteletet. Uh jobb ha elfogadjak a forgalmazok, mert csak szivnak vele ;)

neet 2015.03.24. 13:41:04

@isikém: nekem pl nyomhatná a gyomrom pár mi-nyom.
Ilyen békéltető jóság csak nálunk van? Nem úgy egyszerűbb, h van egy eladó meg egy vevő, és ha a vevő nem elégedett, akkor az eladó valahogy kielégíti? (Neeem, Manyi, nem úúgy. Bár ha arra is van igény, végülis mér ne.)
A 3. felek mindig csak kavarják a kaksit, lásd válóper meg ügyvéd. Faxért kell az. Mink 2en vagy négyet ki is rúgtunk, heh.

AtiSnatch 2015.03.24. 13:46:05

@neet: Manyit ki se lehetne dobni a cipőboltból... :D

Terézágyú 2015.03.24. 13:49:55

@isikém:
"korrekt üzleti magatartás"

És olyan van, hogy korrekt vásárlói magatartás?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.24. 13:52:20

nekem is volt mar olyan cipom, amihez nem tudott alkalamazkodni a labam
de probalgattam 3 napig
namost ilyen alapon, a hogy a posztolo gondolja, hetente cserelhetne a csizmajat
ez se valt be
az se
a cipobolt meg csodbe menne
van mikor nem jol valasztunk, azt le kell irni vesztesegkent

2015.03.24. 14:04:07

ez engem is értdekelne:
mi értelme a fogyvéd-nek lés a békéltetőnek, ha semmi hatással ninsc az eladókra????

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.03.24. 14:12:45

Minálunk a píííz szállítót Zsákos Frodónak híjják! :)

Manyecska 2015.03.24. 14:52:10

@AtiSnatch: Ez most nem jött be, történetesen.

Manyecska 2015.03.24. 14:56:20

@atpijkamo: van róla kép is!:) nem rakom fel..

2015.03.24. 16:49:34

24 ezer forintos csizma az nagyon a legalja minőség. A drága az 60 ezernél kezdődik.
Bocsánat a nagyképűségért, de ez sajnos tényleg így van.

Aureliano Buendía 2015.03.24. 17:58:58

„ Azt írták a betét rosszul van beragasztva. Szétszedik újraragasztják. Ezt nem fogadtam el. A drága csizmámat ne feszgessék ”

Na, itt dőlt el, hogy a posztoló egy idióta.

Lütyő felügyelő 2015.03.24. 19:59:28

Elenát szorította a lábbelije. Segítettek rajta.

www.youtube.com/watch?v=9P-JrjCRkhI

hobbitroll 2015.03.24. 20:10:32

"Azt írták a betét rosszul van beragasztva. Szétszedik újraragasztják. Ezt nem fogadtam el."
He?! Ne javítsák, akkor ha jól értem, megfelel úgy ahogy van?
"A drága csizmámat ne feszgessék ragasztgassák."
Ezt úgy hívják : javítás. "Kedves" posz-to-ló, felmerül bennem egy kérdés. Ha vennél egy autót, potom 3.5MFT-ért, az elromlana, nem vinnéd szervizbe, mert ne javítgassák? Cseréljék ki?

"Addig amíg pár nap múlva nyomni kezdte a talpamat."
Tá'n fogyni kéne

"Kb 3 hét elteltével visszavittem"
Mire vártál 3 hétig? Csodára?

Akkora 1 lúzer (gyk: looser) vagy ... ha a butaságot elektromos árammá lehetne alakítani, nem lenne szükség Paks2-re, egyedül megoldanád.

kozkozkoz 2015.03.24. 21:37:13

Javasolni tudom a posztolónak, hogy legközelebb spóroljon még egy kicsit és vegyen a Mammutban az Alberto Zagoban csimmát. 60 ezertől indul.

joska61 2015.03.25. 10:18:24

Nem is tudtam, hogy létezik még ez a Reno... Van még, aki bemegy hozzájuk?

Gerzson a hintaló 2015.03.25. 16:44:57

És a posztert ki fogja sajnálni??!
Tán majd én, mikor havi 1x jövök??

Hilda, büntesd a népet!
süti beállítások módosítása