Az éjszaka közepén egy idegen városban szállás nélkül állni a családdal mennyire jó lehet! Az élményt talán csak azzal lehet tovább fokozni, ha utána hónapokig kell erről levelezni a kompenzálás miatt.
Kedves Homár!
A történetemnek ezt a címet adhatnám: Az országot keresztülautózva, későn este érkezve zárt ajtókra és kikapcsolt telefonokra vágyik? - Foglaljon szobát a Szallas.hu-n!
A kellemetlen tapasztalatom krónikája a mellékelt levelezésben követhető nyomon, a történtek leírása az első levélben. A Szallas.hu válaszolt ugyan a panaszomra, de mindvégig hárította a felelősségét. Érdemi válasz, esetleg korrekt kártalanítás az eltelt másfél hónap alatt fel sem merült. És most nem a nagyvonalúság felé hajló kártalanításra gondolok, amely hatására olyan érzése lehetne az embernek, hogy az adott cég figyel az ügyfelekre, szeretné, ha a szolgáltatásukat máskor is igénybe venné az ember, esetleg jó hírét keltené az ismerősei körében, vagy ehhez hasonló fórumokon.
A konklúzióim az alábbiak:
a) ne foglalkozz kicsi és olcsó szálláshelyekkel, ott úgyis azt kapod, amit fizettél: szinte semmit
b) lépj kapcsolatba közvetlenül a szálláshellyel, de ha nem szimpatikusak (pl. nem képesek kártyaterminált használni), akkor lépj túl rajta, keress másik helyet
c) használd a Szallas.hu-t csak tájékozódásra, de a szállást ne rajtuk keresztül foglald; ők így azt kapják jutalékként, amiért megdolgoztak, ill. felelősséget vállaltak: semmit
----------------------------------------------------- 2015. április 28. 22:27
Tisztelt Szallas.hu!
A múlt héten szállást foglaltam az Önök internetes felületén keresztül (foglalás azonosító: XXXXX). A szálláshelyre meg is érkeztem ápr. 24-én kb. 22:35-kor, amely megfelel a foglaláskor email-ben, a rendszerük által megadott érkezési időnek (14:00 - 23:00). A szálláshelyen azonban senkit nem találtam, és a bejáratnál kifüggesztett két telefonszám egyike sem felelt. A többszöri telefonálási kísérlet, hangos zörgetés a panzió kapuján kb. 15-20 percet vett igénybe, de végül feladtam. Így este 11 óra körül, kb. 400 km autózás után voltam kénytelen szállást keresni családommal Mosonmagyaróváron.
Tájékoztatom Önöket arról, hogy az utazásom nem hiúsult meg, amit az eredeti foglalásom időszakára szóló, másik szálláshelytől származó számlával is tudok igazolni. A lemondási feltételek szerint "az érkezési nap előtti első naptól, illetve meg nem jelenés esetén egy vendégéjszakányi a kötbér" jár a
szállásadónak. Tisztelettel kérdezem: A fentihez hasonló esetben, amikor egyértelműen a szállást kiadó hibájából nem tudja a vendég a lefoglalt és visszaigazolt szállást igénybe venni, milyen mértékig kötelezhető a szállásadó a vendég kártalanítására és az milyen módon érvényesíthető?Ezzel kapcsolatban az OFE honlapján az alábbi információkat találtam: "Ha az utazás megkezdését követően az utazásszervező a vállalt szolgáltatás jelentős részét nem tudja teljesíteni, köteles azokat más megfelelő, hasonló értékű részszolgáltatással pótolni. Ha ennek értéke a nem teljesített szolgáltatás értékét meghaladja, a költségkülönbözet az utasra nem hárítható át." Ennek értelmében a gondatlan szállásadótól jogosan követelhetem az eredeti foglalás és a szükséghelyzetben igénybe vett szállás költségének különbözetét. Hasonló elvet fogalmaz meg a Szallas.hu ASZF 6.8 pontja is.
Mr. X.
------------------------------------------------------------ ---------------- 2015.04.29. 15:02
Tisztelt Uram!
Köszönjük visszajelzését. Nagyon sajnáljuk a kellemetlenségeket. Kérem, hogy jelezze üzenetét továbbíthatjuk e a szálláshely részére, így kikérve a másik fél véleményét is, továbbá kérem jelezze milyen különbözettel tudott másik szálláshely foglalást intézni. Bízom benne, hogy visszajelzését követően megfelelő megoldást tudunk küldeni Önnek.
Várjuk válaszát.
Szilvia
------------------------------------------------------------ ---------------- 2015. április 29. 22:39
Kedves Szilvia:
Köszönöm a levelét. Annyi megjegyzésem lenne, hogy magam nem a véleményemet fogalmaztam meg, hanem a tényeket írtam le. Talán szerencsésebb lenne a levelem továbbítása nélkül megkérdezni a szállás tulajdonosát a foglalásomról. De ha azt találják megfelelő megoldásnak, természetesen továbbíthatják a levelem.
A Hotel Corvinában, XXXXX Ft-ért sikerült szállást foglalnom 3+2 helyett 2+2 ágyas szobában. Továbbá szombaton reggel költöznünk kellett egy másik szobába, a szállodán belül. Tehát nem is a különbözetről szól ez a történet, hanem a kellemetlenségről, ill. a másik fél gondatlanságáról, talán a tisztességes üzleti magatartás hiányáról is.
A teljességhez tartozik, hogy a visszaigazoló email-ben szereplő XXXXX számot névtelenül hívtam 04.23-án 7:40-kor azért, hogy választ kapjak a foglaláskor is feltett kérdésemre: bankkártyával tudok-e fizetni. Ugyanezt a számot (ami szálláshely bejáratánál is ki volt írva) próbáltam hívni 04.24-én még 4 alkalommal 22:32 és 22:39 között. Erről a számról keresett a szállás tulajdonosa is 23:32-kor, de sajnálkozáson több re nem futotta tőle, és ekkor már a Corvinában voltam.
Amit várok az ügy rendezéseként:
a) a szállásköltség különbözetének megtérítése
b) a tapasztalatom publikálásának lehetősége a Szallas.hu-nMr. X.
------------------------------
------------------------------ ---------------- 2015.05.08. 10:37
Tisztelt Uram!
Köszönjük levelét. A szálláshely érdemi választ ezidáig nem küldött részünkre panaszát illetően. Jeleztük feléjük ismételten, hogy küldjék meg álláspontjukat. Türelmét köszönjük.
------------------------------
------------------------------ ---------------- 2015.05.12. 8:21
Tisztelt Uram!
Köszönjük eddigi türelmét. A lentiekben küldöm a szálláshely visszajelzését, amiben sajnos a rá
vonatkozó kártalanításra nem tér ki, így ezzel kapcsolatos jelzést tettem még a szálláshely felé. Ön a szálláshellyel szerződik foglalás esetén, így a kártalanítás a szálláshely feladata. Az értékelés lehetőségével kapcsolatban már lépéseket tettem, melyet informatikusaink hamarosan lehetővé tesznek.
Amint választ kaptunk a szállástól azonnal jelentkezünk.
---------- Továbbított levél ----------
Feladó: XXXXX Panzió
Dátum: 2015. május 11. 14:16
Tárgy: Re: panaszbejelentés (foglalás azonosító: XXXXX)
Címzett: "Szallas.hu" <szallas@szallas.hu>
Kedves Szilvia !
Sajnálom hogy a vendég véleménye ilyen rossz .De azért nem egészen úgy volt ahogy leírta. 22 :40 körül telefonált én kicsivel később vettem észre 23 óra körül. Sajnos levolt halkítva a telefonom és ezért nem vettem észre korábban de rögtön hívtam akkor nagyon felháborodva beszélt mondtam neki hogy az apartman rendelkezésükre áll de akkor már hallani sem akart róla hogy visszajöjjenek .Igaz hogy írta hogy az esti órákba érkeznek de azt nem gondoltam ,hogy éjszaka jönnek sajnos elaludtam. Sajnálom így történt.------------------------------
------------------------------ ---------------- 2015. május 11. 20:23
Kedves Szilvia:
Türelmetlenül várom a fejleményeket a panaszommal kapcsolatban. Tisztelettel javaslom, szíveskedjenek saját maguknak szabni egy határidőt a panaszom körülményeinek tisztázására - ha ilyen nem lenne a szabályzatukban. Én Önökkel kötöttem szerződést, a kártalanítást is Önöktől várom, és az, hogy miért nem tudják felvenni a kapcsolatot az Önökkel szerződött szállastulajdonossal, az számomra teljesen irreleváns.
A tisztességtelen, vagy gondatlan szállástulajdonosok kiszűrése bizony erőforrásokat igényel, ezt Önök látszólag megspórolták - az én káromra. A kívánatos üzleti gyakorlat az Önök részéről ilyen helyzetben az lenne, hogy gyorsan, az ügyfél megelégedésére lezárják a panaszát.
Mielőbbi érdemi válaszukat előre is köszönöm.
------------------------------
------------------------------ ---------------- 2015.05.12. 14:55
Tisztelt Uram!
A lentiekben küldöm az értékeléshez szükséges linket, melyen meg tudja írni véleményét a szálláshelyről: http://szallas.hu/ertekeles/
XXXXX A különbözet megfizetésével kapcsolatban még a szálláshely visszajelzését várjuk.
Türelmét köszönjük.
------------------------------------------------------------ ----------------
2015. május 12. 21:12Kedves Szilvia:
Köszönöm, hogy továbbította szállástulajdonos levelét. Sajnos az abban leírtak elég messze állnak az igazságtól. Annak eldöntésében, hogy melyik félnek lehet igaza az időzítés kulcsfontosságú: mikor hívtam a panzió két számát (zárt ajtókat találva természetesen azonnal), ill. mikor hívott vissza engem a panziós hölgy. Ezért megkértem a telefonszámom részletes listáját a mobilszolgáltatótól, amelyet 5-7 munkanapon belül fogok megkapni és készséggel továbbítok majd Önöknek. A panziós hölgy is hasonlóképpen járhat el azt bizonyítandó, hogy ő mikor hívott engem, ha óhajtja.
Az sem felel meg a valóságnak, hogy "nagyon felháborodva beszéltem" vele, higgadt hangon annyit mondtam neki, hogy ez egy olyan helyzet, amiben nem nekem kell elnézést kérnem. Emlékeim szerint az fel sem merült - az ő részéről sem - , hogy a városból visszamenjünk a tópartra, hiszen akkor már Corvina egyik szobájában voltunk.
Hadd jegyezzem meg, hogy nem igazán tartom tisztességesnek a Szallas.hu azon eljárását, miszerint "a Partner üzleti magatartásáért a Szolgáltató felelősséget nem vállal". Akkor mit csinál egyáltalán amjutalék fejében? És még egy kérdés: A Felhasználási feltételek I/7. pontja "a Szolgáltató és a
Felhasználó között létrejövő szerződés"-t említ, az mikor jön létre?A értékelő linket köszönöm, a lehetőséggel az ügy lezártával fogok élni.
------------------------------
------------------------------ ---------------- 2015.05.13. 14:07
Kedves Uram!
Köszönöm türelmét. Abban valóban igaza van hogy távolról igazságot szolgáltatni nehéz, illetve arról sincs tudomásunk, hogy Önök korábban pontosan mit egyeztettek, mikor fognak a szálláshelyre érkezni. Ahogy néztem a szálláshelyen valóban fel van tüntetve hogy akár 23.00-ig is tud vendéget fogadni, de mivel a szállás nem egy hotel vagy panzió ahol 24 órás portaszolgálat áll rendelkezésére a vendégeknek, egy késői érkezést mindenképpen érdemes előre jelezni a hasonló kellemetlenségek elkerülésének érdekében.
Amennyiben ténylegesen tudja igazolni, hogy a szálláshely nem mond igazat a visszahívást illetően természetesen konkrétumokkal tudjuk ismét megkeresni partnerünket.
Szerződés a szálláshely és vendég tekintetében akkor jön létre mikor a foglalás sikeressé válik. Természetesen ahogy írtuk is Önnek igyekszünk valamilyen megoldást találni a kellemetlenség kompenzálására, ehhez kérnénk szíves türelmét míg partnerünkkel is tudunk ez ügyben egyeztetni miután megbizonyosodott arról, hogy a visszahívás pontosan mikor is érkezett partnerünktől.
------------------------------
------------------------------ ----------------
2015. május 14. 21:Kedves Orsolya:
Köszönöm a levelét. Egy megjegyzés és egy kérés: A mobilszolgáltatómtól megkért híváslista csak az általam kezdeményezett hívásokat fogja tartalmazni, vagyis azt, hogy én mikor hívtam a panziót. A
szálláshely tulajdonosa is hasonlóképpen járhat el azt bizonyítandó, hogy nem az érkezésünk után kb. egy órával hívott engem vissza (ezt állítom én). Ha ezzel a lehetőséggel nem kíván él, az is egyfajta - indirekt - bizonyíték arra, hogy nem állít igazat azzal, hogy "23 óra körül" hívott.A kérdésem az ÁSZF VI/6.6. pontjával kapcsolatos, amelyben az áll: "A Megrendelő sem az Adminisztrációs Felületen, sem a Szolgáltató rendszerén keresztüli kommunikációjában, sem egyéb úton nem adhat meg olyan adatokat, információkat, és elérhetőségeket (telefonszám, email cím, webcímek, linkek, stb.), amelyek a vele való kapcsolatfelvételre alkalmasak, továbbá más módon sem ösztönözheti a Vendéget (Felhasználót) a vele történő közvetlen kapcsolatfelvételre." A Szallas.hu visszaigazoló email-je ennek ellenére tartalmazta a szálláshely telefonszámát! Ha ezt a szálláshely adta meg, úgy
szerződést szegett, ha a Szallas.hu küldte ezt az üzenetet, akkor én semmilyen kapcsolatba nem kerültem a szálláshellyel, így köztünk szerződés sem igazán jöhetett létre. A képet az csak tovább színesíti, hogy a Szallas.hu később arra hivatkozik, hogy miért nem értesítettem a szálláshelyet, az egyébként előre megadott érkezési időn belüli, bár kétségtelen késői érkezésemről - azon az elérhetőségen, amit nem is tudhatok. Kérem szíveskedjék ezt az ellentmondást feloldani. Biztosan én
értek félre valamit.------------------------------
------------------------------ ---------------- 2015.05.15. 13:33
Kedves Uram!
Köszönöm válaszát! Szerződési feltételeinkből bemásolt rész arra vonatkozik, amíg a vendég foglalása nem sikeres. Ahogy a szállásadó visszaigazolja a foglalást a foglalás aktív lesz és rendszerünk automatikusan kiküldi a vendégnek és a szállásadónak egymás elérhetőségeit. Mindezt a további
felmerülő kérdések közvetlen egyeztetése miatt küldjük el. További kérdés esetén készséggel állunk rendelkezésére.------------------------------
------------------------------ ---------------- 2015. május 22. 22:00
Kedves Orsolya:
Ígéretemhez híven mellékelten küldöm a mobilszolgáltatóm részletes híváslistájának egy oldalát. Abban sajnos csak egyetlen releváns hívás szerepel, az, amikor megvártam az üzenetrögzítő sípolását is. Azonban az eset szempontjából nem is próbálkozások száma, hanem a hívás ideje a fontos, 22:33, ami megfelel mind az általam korábban leírtaknak, mind a szállásra érkezés intervallumának (14:00 - 23:00).
Utóbbi levelükre csak annyit szeretnék reagálni, hogy ha a rendszerük így működik, akkor a panziós hölgy rendelkezésére állt a telefonszámom akkor, mikor úgy döntött, hogy az érvényes foglalás ellenére nem fogadja a vendégeit, inkább nyugovóra tér.
Ismételten javaslom,hogy a panziós hölgy is járjon el hasonlóan a saját hívásaival kapcsolatban annak alátámasztására, hogy ő mikor hívott engem vissza. Úgy vélem, hogy az én korábbi állításom a Mosonmagyaróvárra érkezésünk időpontjáról a csatolt dokumentummal bizonyítást nyert. Ne feledjük azt sem, hogy az eset résztvevője volt a feleségem is (aki tényleges üzenetet is hagyott az egyik hívott szám rögzítőjén!), így jelenleg egy dokumentum és két állítás áll szemben egy állítással.
Egyébként továbbra is igen furcsán érzem magam amiatt, hogy én, károsultként próbálom az igazamat bizonygatni már hetek óta egy olyan ügyben, ami a másik fél gondatlansága miatt történt.
------------------------------
------------------------------ ---------------- 2015. június 11. 23:45
Kedves Homár ...
------------------------------------------------------------ ----------------
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.17. 15:16:20
Faszé nem tuttál nyolckor odatelefonálni.
AtiSnatch 2015.06.17. 15:25:48
AtiSnatch 2015.06.17. 15:28:51
Ződ2000 · http://egzostive.com 2015.06.17. 15:29:36
A legviccesebb volt amikor pár héttel az automatizált de sajnos irreleváns sztenderd választ követően küldték a minőségellenerő emailt.
Bombaló 2015.06.17. 15:30:17
Az én történetem annyi, hogy diplomaosztóra mentünk Keszthelyre és a korai kezdés miatt egy nappal előbb autóztunk fel. Azt nem vettük számításba, hogy közben akkora hó esik, hogy elsőre nem jutunk át a Mecseken. Szerencsénkre a szállásadó egyrészt elérhető másrészt megértő volt, így sűrű bocsánatkérések közepette megerősítettük, hogy úton vagyunk és érkezünk. 0:30-kor érkeztünk és azonnal nyílt a szoba.
Szóval a poszternek üzenném, hogy a kommunikáció csodákra képes. Ha az induláskor odatelefonáltál volna a szállásra, hogy kb. este tíz körül érkezel, biztos nem alszik el a szállásadó.
Sztem.
Józsi, a migráns köcsög 2015.06.17. 15:54:35
idióták.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.17. 15:56:29
VAgy pl. értelmesen beszélni. De ja.
@Józsi, a köcsög: +1
melaena 2015.06.17. 16:08:33
ha 11kor lehet erkezni, akkor ne aludjunk 10kor,foleg,ha aznapra mar ki van fizetve a szallas.
en mondjuk tutira elobb odaszoltam volna akkoris,ha delutan erkezem,mert ki tudja,milyen messze lakik a szallastol a tulaj.
Terézágyú 2015.06.17. 16:17:24
A z egyik azt mondja, hogy 22:40 körül telefonált, erre a másik hozza a bizonyítékot, hogy ez pontosan 22:33-kor volt!!!!!
és akkor???
Terézágyú 2015.06.17. 16:21:14
Óóóóó, ez a szokásos.... perszeeee "én" mindig higgadtan beszélek, és mindig a másik a felháborodott, vagy éppen szemtelen, vagy kihívó... és a buszsofőr, vagy a biztőr az mindig "vigyorogva csukja be előttem az ajtót"...
melaena 2015.06.17. 16:21:55
Józsi, a migráns köcsög 2015.06.17. 16:24:30
ha mégis elalszik akkor ne halkítsa a telefonját.
ez van mikor zimmerferik képzelik magukat vendéglátósnak.
Terézágyú 2015.06.17. 16:26:03
Kedves köcsög, nekem pláne tökmindegy, de a poszter lovagol ezen, hogy márpedig ekkor hívta, holott ezt nem is tagadta az illető..
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.17. 16:26:20
Ezt soha nem értettem. Van mobilja, hogy bármikor elérjék, és lehalkítja, hogy ne érjék el. Ááááááá... Ez olyan, mint amikor kikapcsolja az ajtócsengőt. Meg százhúsznál kikapcsolja a biztonsági övet, mert nyomja. ...
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.17. 16:27:36
Józsi, a migráns köcsög 2015.06.17. 16:29:33
melaena 2015.06.17. 16:40:15
Gondolom,rejtett szamos hivast sem fogadsz.
Van par ilyen ismerosom,menekulnek a multjuk elol :D
Józsi, a migráns köcsög 2015.06.17. 16:52:24
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.17. 16:54:32
Aztán háborog, amikor azért marad le valamiről, mert bacott felvenni.
Terézágyú 2015.06.17. 17:06:47
Lehoz Tamas 2015.06.17. 17:28:08
Es mit teszel ha mondjuk New yorkba akarsz eltolteni par napot? Odarepulsz, lebeszeled a szallast, visszarepulsz meg aznap es az utazas idopontjaban megint mesz? Vagy hogy kepzelted ezt az email nem megbizhato dolgot?
Amugy meg onnantol kezdve, hogy a szallasado elismerte, hogy elaludt es biztos ami biztos meg a a telefonja is le volt nemitva, nincs mirol beszelni.
Csak hat ugye a szarrago nem fog fizetni, a szallas.hu meg lenyeli ezt a bekat is. Majd legkozelebb talan kartalanitjak az ugyfelet, meg ha nem is az o saruk, csak ne legyen tobb homar poszt. Ha a "szallas.hu"-ra keresek, nalam mar most kb a 10. talalat egy homar cikk. Lesz ez meg elorebb is a talalati listan, csak legyen meg par ilyen bejegyzes.
Black Hole 2015.06.17. 17:36:37
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.17. 17:46:52
Bár lehet így hív másokat is. De te kit magázol?
Terézágyú 2015.06.17. 17:53:24
miért áznék meg? esik?
Leone_510 2015.06.17. 17:57:49
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.06.17. 18:08:23
Hemingwéj familia.
Aureliano Buendía 2015.06.17. 18:25:09
Még nyelvi akadályok sem álltak volna az útjában.
Biztos én nőttem fel rossz bolygón, de én mindig így intéztem, és tádááááááám, valahogy soha nem kerültem ilyen helyzetbe.
Persze, a másik oldal is áll, a faszé némítja le, alszik el, ha 11-ig ígér beengedést?
A vicces az, hogy az egészhez képest valami banális összeggel/kedvezménnyel ki tudták volna szúrni a posztoló szemét, de nem a majdani visszatérő vendéget látják benne. Tisztára, mint a Balaton vendéglátói.
Aureliano Buendía 2015.06.17. 18:27:43
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.17. 18:58:51
kilatasgaleria.blog.hu/2015/06/04/egervolgyi_ejszaka
@Terézágyú: Már nem. De már áztál. Vagy B?
AtiSnatch 2015.06.17. 19:07:22
gabors 2015.06.17. 19:08:40
megprobalod elfelejteni hogy Mo-rol vagy es nem okosba csinalod ... meg motelekbe sem kell szolni hogy de jovok tuttira (igaz mindenhol kartyaval lehet foglalni ) amugy ha penz nem annyira szamit New York-ban szallast talalni nem annyira nehez (van egy ket nagyobb esemeny amikor problemassabb de atlagban egyszeru ... es ha hajlando valaki mondjuk 30-40 percet metrozni a Central Parkig akkor nem is olyan draga helyek is vannak
igazságos 2015.06.17. 20:01:17
nem azért foglalsz helyet, hogy olcsón királyi lakosztályt kapjál b@szod, mi vagy te poszter, 1 értelmi fogyatékos cigga!? Azoknak ugyanis ez jár.
lépj kapcsolatba közvetlenül a szálláshellyel, de ha nem szimpatikusak (pl. nem képesek kártyaterminált használni),
!?
Egy falusi szálláshelyen!? Micsoda igények, nem szálloda, b@szod, ennek KÖLTSÉGEI VANNAK, amit meg te fizetsz, poszter. Akkor már nem lesz olcsó, hanem drága.
A TURISTÁK ELSŐ SZÁMÚ SZABÁLYA:
NYARALÁSKOR LEGYEN NÁLAD ELÉG KÉSZPÉNZ.
Megnézném, ahogy egy kis eldugott porfészekben próbálnál kártyával fizetni. XD Esetleg a boltba :)
használd a Szallas.hu-t csak tájékozódásra, de a szállást ne rajtuk keresztül foglald; ők így azt kapják jutalékként,
Most nem mindegy, hogy +-100 forint te fillérb@szó k@cs@g!?
mit sajnálod más jutalékát, ha egyszer nyaralni akarsz
SZÁLLÁS.HU CSAKAZÉRTIS ROHAGGYÁ MEG
későn este érkezni, oszt csodálkozni, hogy b@sznak rád várni egész nap
van idő, mikor foglalhatod el a szállásodat, ha nem vagy ott, kapuk zárulnak
Kikapcsolt telefon!?
van mobilod, vagy mifene, meg iPad, meg wifid
igazságos 2015.06.17. 20:07:34
plusz nálatok még jobb szobát is adtak, jobb kilátással, mikor megnézték, hogy már visszajáró vendég vagy, illetve külföldi vendégeid is vannak veled
legközelebb úgy megyek, hogy két hétre, de három napra átugrok New Yorkba és meglátogatnám hagymát is
bár a nyugati fele szebb, Hollywood, Las Vegas, külföldre Acapulco-ba átugrani (ez volt a dívik, mindegy, csak külföld), esetleg Vancouverbe kijutni
@Aureliano Buendía:
arról nem hallottál, hogy a tulajnak is közbejöhetett valami, sürgős családi ügy, vagy bármi, oszt ki kellett kapcsolnia a telefonját!?
Az, hogy valami 11-ig áll, nem azt jelenti, hogy 10:59 perckor érsz oda, és be is engednek
Én mindenhová fél órával korábban érkezem, az a biztos. Ha te éjfélkor érsz oda, az neked és a munkaadódnak is időveszteség, de mivel te fizetted,
A TE PÉNZEDET B@SZTAD EL.
Érkezzél úgy, hogy minél jobban és minél több időt tudjál kihasználni, vagy ne menjél nyaralni, mert úgyse fogsz soha odaérni.
Troppauer_Hümér 2015.06.17. 20:37:37
Például ahová rendszeresen járok (egri borvidék), ott a szállásadóm pincéjében iszunk. Rábaszna vastagon, ha hazamenne lefeküdni, mi meg ott maradnánk a pincéjébe. :D
igi1 2015.06.17. 20:37:45
tehát majd 7 órát utaztál ha jól vettem ki vagyis pont kettőkor - háromkor indultál neki ha 80 km 1.5 kb.
már ele e itt buktad a dolgot vagyis tudván úgy indultál el h úgy kalkuláltad 11 előttre odaérsz
Esetleg felhívhattad volna félúton h bocsi későn fogsz odaérni számoljon vele
De uye ezt te fizetted volna
Nem akkor kell telefonálni mikor ott vagy
Ennyire b@sznak bele mindig a másik pofájába a hemberek ha urakak gondoljàk magukat
igi1 2015.06.17. 20:40:30
De a poszter előbb pénteken elment dolgozni fél háromig oszt háromkor elindultak
Egy közalkalmazottal van dolgunk, gyerekek
Ja mondtam má h másnap is beengedhették volna !? XD
Józsi, a migráns köcsög 2015.06.17. 21:05:18
nickM 2015.06.17. 21:15:58
igazságos 2015.06.17. 21:16:13
a jelek szerint ő is b@szott a másikra, meg a poszter is b@szott a szállásadóra
1:1
Józsi, a migráns köcsög 2015.06.17. 21:36:24
igazságos 2015.06.17. 21:41:45
maradjon otthon, az ócsóbb és nem kell 400 km-t utazni csóró városokba
igazságos 2015.06.17. 21:50:54
Ezért kéne már a megjegyzés ablakba beírni szállásfoglaláskor, hogy
MIKOR ÉRKEZEL b@SZOD.
Akkor pedig jogos a poszter reklamálása, ha úgyse várta meg.
Ez előfordulhat, 11-ig bármi közbejöhet, oké, hogy ennyi van kiírva, de nem garantálja senki sem, hogy akkor lesz is ott valaki, talpon állva, komornyiknak beöltözve, hogy fogadja a kedves vendégeket.
Na meg, ha felajánlotta, hogy a poszter maradhatott volna ott továbbra is, igazán nem látom értelmét, mit pattog a poszter.
HA A POSZTER KORREKT, SZÓLHATOTT VOLNA, akkor pedig nincs kifogás, fizet a szállásadó, mint a katonatiszt ha nem várja meg.
Mivel nem szállodai szobát, hotelben foglalt szállást, milyen jogon várja, hogy 11-ig ott álljon őrt valaki a ház előtt, és bambán várja a kedves ügyfelet!?
Én se vártam volna tovább 10-től. Ki van írva!? ÉS!? Az se volt kiírva, hogy nem kéne szólni, ha későn jössz, mert nem hotel meg szálloda.
aszittem, ez egy közalkalmazottnak világoSCH lenne
Aureliano Buendía 2015.06.17. 21:52:34
nekem nagyon egál a szitu
várja-várja, de szerintem az ember magával baszott ki ebben az esetben félig
Józsi, a migráns köcsög 2015.06.17. 21:56:48
de itt az a lényeg, hogy ede lekussította a telóját oszt elmentek baszfircőni mielőtt a vendégjükről gondoskodtak volna.
igazságos 2015.06.17. 22:04:43
már azt se lehet nyitvatartási időbe!?
Leone_510 2015.06.17. 22:14:57
minden másban egyet értek veled főleg, hogy nem kell ilyen szallas.hu oldalakon feglalni
igazságos 2015.06.17. 22:19:16
Aureliano Buendía 2015.06.17. 22:22:17
de... ha a poszter nem sajnálja azt a 20 forintot, akkor 400 km-rel hamarább csak odaszól, hogy bözsinééééééééééni, 5 óra múlva odaérek
a bözsinéni meg legyen elérhető
szóval egál, ez a véleményem továbbra is
de
a szállás, meg a bözsinéni igazából aprópénzeken bassza a rezet, mondhatták volna, hogy vagy különbözet, vagy legközelebb mondjuk féláron kap valamit, oszt szevasz
igazságos 2015.06.17. 22:28:01
:)
Ezt vagy nagyon kiszámolta, mer a nagy sietségben elfelejtette közölni a szállásadóval, hogy késő este érkeznek.
:)
ez a poén a történetbe, csak sokaknak nem esett le még
valóban, a szállásadó megvárhatta volna, ébren lehetett volna, felhangosíthatta volna a telefonját látnia kellett volna, ahogy az villog a sötétben amikor hívják
A teljességhez tartozik, hogy a visszaigazoló email-ben szereplő XXXXX számot névtelenül hívtam
---------------------------------------
FEL SEM VENNÉM, ha valaki engem éjfélkor b@szogatna névtelenül, meg amúgy sem.
igazságos 2015.06.17. 23:04:07
, hiába van híváslistád, a tulaj mondhatja azt, hogy nem is te hívtad, te nagyonbalfék poszter.
Vagyis innen bukott meg az egész sztorid.
Igazolni tudja a szállásadó, hogy NEM TE KERESTED, hát egy névtelen egyed, ki tudja, ki.
Ezért fogsz perkálni, poszter, mint a katonatiszt.
gabors 2015.06.17. 23:24:47
akkor el kell autoznod North Carolina-ba, ja nem is.... van Ashville-ben ferihegy igaz nem sok jarat szall ott le....
amugy az appalachian hegyseg gyogyoru erdemes kirandulast tervezni ha kozelben vagy persze a nyugati parton is van sok latni valo eddig meg csak San Fransisco-ban es Berkley-ben jartam arrafele
igi1 2015.06.17. 23:31:18
plusz ott láttam arozoga kacsahajót, amin meghaltak két hónappal később
Asszem vmi 10 dollár volt rá a jegy de valahogy nem volt gusztusom felszállni :) a parton sétálgattunk meg városnéző busz volt meg ettünk az egyik parti étterembe
hát nem vállaltam volna be a nudistastrandolást :)
gabors 2015.06.17. 23:58:26
kacsahajora nem emlekszem de nem Boston-ban halt meg egy magyar par valami VH-II-bol visszamaradt keteltu varosnezo izen ??? leg SF-ben volt ...
igi1 2015.06.18. 00:04:59
Escaped 2015.06.18. 00:55:05
@Lehoz Tamas:
@Józsi, a köcsög:
Honnan veszitek, hogy az éjjel számkijelzés nélkül vsörgető proszter előre fizetett? Akkor nem sz@rt volna ekkotát a szállásadóra!
,, Foglalj nálunk, fizess a szállodában!"
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.18. 01:29:27
Newarkra, atlantaba. chocagoba es sharlotteba megy
azok meg mar Internatinalok
SF az erkolcsi ferto es a tomegnyomor varosa
utolso varosa lenne amerikanak, ahova bekoltoznek
de nyaralni sem!
Manyecska 2015.06.18. 04:54:57
Manyecska 2015.06.18. 05:03:14
mwkkkora gyökernek kell lenni ehhez.xd
Manyecska 2015.06.18. 05:11:42
a tegnapit elrontottam rosszul toltottem ki.p
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.06.18. 05:41:24
Két szőke nő beszélget:
- Képzeld, ma elvégeztem a terhességi tesztet...
- Húú... és nagyon nehezek voltak a kérdések?
Mityu Addideapénzt kft LE 2015.06.18. 05:53:52
Mityu Addideapénzt kft LE 2015.06.18. 06:00:07
"Ez előfordulhat, 11-ig bármi közbejöhet, oké, hogy ennyi van kiírva, de nem garantálja senki sem, hogy akkor lesz is ott valaki, talpon állva, komornyiknak beöltözve, hogy fogadja a kedves vendégeket. "
Minimum 1 fő komornyik, 1 fő kocsis, 1 szobalány... Szakácsot meg sem említem, mert az alap... ;) S érkezésemkor ezek felsorakozva várjanak... Pihaaa.. még mit nem?! :D
AtiSnatch 2015.06.18. 07:53:32
igi1 2015.06.18. 08:49:55
ja az összes NÉVTELENÜL hívogató k@cs@g buzi szemétláda rohadmányos gecziláda balf@sz jusson hasonló sorsra mint a poszter fog és rohaggyon ki a rákba a belük
meg aki ezeket védi az is
Manyúúl holnap is nyúúúlni fog mint a tak 2015.06.18. 09:08:32
Már meging egy nick 2015.06.18. 09:20:16
Elaludt, telefon némítva, elcseszte a panziós. Ez van. Ki nem hibázott még? El is ismerte, valami kompenzációt nyugodtan bevállalhat. Néha jó érzés nagyvonalúnak lenni, egyszer ki kell próbálni mindenkinek.
A szállás.hu meg közvetít, talán még ők a legkevésbé sárosak ebben az ügyben.
igi1 2015.06.18. 09:23:59
Lehoz Tamas 2015.06.18. 09:29:00
Manyecska 2015.06.18. 09:30:06
www.youtube.com/watch?v=ZJ8nrJ8zv58
igi1 2015.06.18. 09:32:30
próbálom őket rávezetni decnem hagyjàk magukat :(
Manyecska 2015.06.18. 09:34:42
Manyecska 2015.06.18. 09:42:07
Manyecska 2015.06.18. 09:43:39
joska61 2015.06.18. 09:48:58
Józsi, a migráns köcsög 2015.06.18. 09:49:07
Manyecska 2015.06.18. 09:58:03
bár ha elolvasnám lehet tévednék.. :P
Mérgező Hulladék 2015.06.18. 10:09:26
melaena 2015.06.18. 10:22:20
szallas.hu miert fizetne?
ha teged atbasznak a jofogas.hu-n ,akkor se fog fizetni az oldal.
boxold le a hirdetovel.
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.18. 10:23:57
Nehogymár egy emilre ne várhassam el hogy ha időben odaérek legyen készen a szállásom és legyen ott recepciós
Ha a poszttoló telefonál akkor meg azért hülye , ha nem akkor meg azért?
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.18. 10:43:30
Hánytol hányig volt lehetséges az érkezés ideje, elolvastad?
Akkormeg minek vered feleslegesen a b.tyűdet?
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.18. 10:45:44
+kergültek itt sokan?
Ha te elalszol a munkahelyeden , közben dolgozol?
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.18. 10:56:54
Lehet, hogy már egy éve lebontották a panziót, ahova a foglalásod szól, csak nem frissítették az adatbázist. Vagy atombombát dobtak le, és kipusztult az emberiség.
Már miért lenne hülye, mert telefonál? A legegyszerűbb módja a kapcsolattartásnak. Ellenőrizze már le, hogy van-e valaki a túloldalon!
Már meging egy nick 2015.06.18. 11:10:16
Lehoz Tamas 2015.06.18. 11:19:50
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.18. 11:22:58
Értem én a gondolatodat
de
a XXI.században nem igy kellene működni
Ott a honlap, +rendelem. Nem az én dolgom hogy a szállás.hu valósat vagy nem valósat hirdet
Ha nem valós, kultúrált országokban a gatyát leperlik róla.
A telefont meg azért irtam, mert sok posztban azt irja a poszttoló hogy felhivta az ügyfélszolgát
Akkor azért megy az eke
Cégtöl talán háromszor rendeltem onlány
Egy eset volt hogy skájpoltam az elérhetőségükre, de az is rendben volt
Mindig megjött időre korektül minden
Pesze nem ilyen kuponos, másodhirdetős cégek
Másik esetem a múlt héten
SMS múlt hét hétfőn, hogy hoznak egy ajánlott csomagot
Nekem?
Persze nem jött meg
Kedden nézem a posta nyomkövetését, "kézbesitve"
Emil a postának
Hétfőn jön egy fickó hogyhát én átvettem a UPC uj modemjét tőle pénteken
Át, és?
Az az SMS arra vonatkozott, aláiratott velem megint valamit hogy átvettem
Rendben
Persze pénteken meg nem voltam otthon, rámtelefonált, szerencsére a közelben voltam motorral, negyed óra és haza ugrottam.
Ma jött egy másik fickó papirokkal hogy tényleg átvettem-e és az ott az én aláirásom-e
Igen, újból aláirtam
Vazze, ezért tart itt az ország!
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.18. 11:24:44
mert görögnek hittek"
Dinnyeforma?
Manyecska 2015.06.18. 11:32:28
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.18. 11:36:06
Dinnyeforma? "
:))
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.18. 11:37:45
És jól tudják, nincs ezzel probléma.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.18. 11:39:16
Ha átbasznak az íbéjen, a cég megvéd. Ő közvetíti az üzletet, leveszi a maga részét.
melaena 2015.06.18. 11:39:18
Ez milyen erv mar, hogy fizessen,mert tokeeros?
Most trollkodsz, vagy ezt komolyan elegendo oknak tartod?
Ha a Westend egyik boltjaban nem kezelik a panaszodat,akkor atmesz a Demjanhoz elkerni a penzt, mert o tokeeros?
melaena 2015.06.18. 11:41:08
Naluk az uzlet resze,kulon hirdetik is a buyer protectiont, mig a hirdetesi oldalak kulon kiemelik,hogy ez csak egy reklamtabla.
igi1 2015.06.18. 11:46:20
de csak példálózzatok még meginn
a munkahelyen nem vársz meg aludsz el te ....
igi1 2015.06.18. 11:52:43
a panziós viszont próbalt felajánlani másnapra de akkor már a poszter állt el
szerencsétlen eset de itt inkább a poszter hozzáállása elkeserítőbb
névtelenül senkit se hívunk max a pornóvonalat :)
felhîvhatta vilna
ha már felajánlották elfogadhatta volna a szállást nem hiszem h egy órával később már kapott új hozelszobát rögtön
ha meg kitették őket más szobába vagyis az rosszabb és drágább is volt
le lehet mondani a szállodai foglalást is helybe
oké elaludt beismerte felajánlotta még a helyet
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.18. 11:53:08
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.18. 11:54:26
igi1 2015.06.18. 11:57:05
ez egy értelmi fogyatékos
ha mutattok nekem egy ilyen helyet ahol van terminál én kérek elnézést
hogy lehet elmenni nyaralni kp nélkül komolyan nem szálloda b@szod
a poszter DILIS
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.18. 12:04:00
Tudom mi az hogy várakozás közben elaludni
Voltál katona?
Akkormeg?
A panziós szolgálatban kellett hogy legyen és elaludt
min.6 hónap futkosó
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.18. 12:09:10
Vazze, már a taxikban is előirták hogy terminál legyen
Ismerős villanyász a kliens lakásán előhúzza a terminálját és a kliens ott fizet helyben
Csóró panziós akkor zimmerferizzen ha ennyire nem modern a mai időkben
Rep.jegy foglalásnál is kp fizetsz és telefonálgatsz?
Már meging egy nick 2015.06.18. 12:14:53
Hát tettek szépen egy ékezetet az a -ra, ez az ékezet megoldott mindent, mindenki megnyugodott és hazament a picsába.
Radzeer 2015.06.18. 12:19:03
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.18. 12:21:00
Jóóóó!
Nálunk viszont tényleg futkosóra vágák
Dehát az még a jóvilágban volt, nem balettkatonák voltunk
Lehoz Tamas 2015.06.18. 12:37:49
Itt a sztori nem arrol szol, hogy a szallas.hu hibazott-e vagy nem. A sztori itt arrol szol, hogy minimalis penzert elkerulhettek volna ezt a posztot. De ezt a magadfajta egyszerunek elmagyarazni...
Manyecska 2015.06.18. 12:48:48
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.18. 12:49:32
tul van lihegve, ilyen megesik, meg ha szar ugy is
meg mindig job mintha tuneziaba utaztak volna
ahol legutoljara voltunk, ott sem volt ejszakai recepcio, de vp;t egy doboz a bejarat mellett es mondta, he kesunk abban less a kulcs
es ugy is lett
Manyecska 2015.06.18. 12:50:50
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.18. 12:50:56
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.18. 12:55:00
Hogy mondta, felhívtad telefonon, arabul, franciául angolul?
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.18. 12:57:28
www.youtube.com/watch?v=z_10m7PyWqY
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.18. 12:59:49
Manyecska 2015.06.18. 13:02:33
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.18. 13:04:02
felhivtam,, hogy akkor most hogy
es akkor mondta, ott a doboz benne a kulcs
az is lehet ott volt valahol a kornyeken ez egy ilyen nagyobb apartman haz szeruseg volt
es qrwa olcso volt mert akkor nyitottak / 2 eve/ es bevezeto ar volt
szoval meg vadi uj is volt
mondjuk foglalaskor kellett a kartyaszam naturlich, sot ha jol remlik azt egy az egybe ki is fizettuk elore mar a foglalaskor
Mérgező Hulladék 2015.06.18. 13:08:21
De ennek így is működnie kell, hogy lefoglalod a közvetítő keresztül a szobád, odamégy a jelzett bejelentkezési időtartamon belül, és már alszol is. Ebben egyetért a panziós és a posztoló is, furcsa mód a közvetítő nem (akkor mit is közvetít tulajdonképpen?)...
Amúgy te meddig mennél el az óvatoskodásban? Fel kell hívni előtte, hogy mégy? Fel kell hívni előtte, hogy mikor érkezel? Oda kell küldeni valakit előre, aki majd nem hagyja elaludni a panzióst? Nem tudod 100%-osan bebiztosítani magad, mindig előfordulhatnak váratlan események, hibák, mint ebben az esetben is, csak valamiért itt sokan mindig azzal foglalkoznak, hogy hogyan kerülhette volna el a pórul járt az ilyen esetet (ami persze másoknak gyakran hasznos, sokszor viszont csak utólagos okoskodás), szinte soha nem azzal, hogy hogyan reagál a hibát vétő, hogyan próbál kárpótolni, és mit tesz azért, hogy ez a jövőben kisebb eséllyel fordulhasson elő.
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.18. 13:09:53
Mifrancért fizettél, pláne előre ha ott volt a kulcs?
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.18. 13:12:57
Azért anno Ede korrektebb volt
A vendég késett, ő kékszalagozott, de odaküldte az anyját/ha jól emlékszem/
Igaz, utóbb volt kis vita valami üvegasztallal és bográcsozással, dehát az semmi
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.18. 13:20:28
De azt is írta, hogy nem mutatkozott be, úgyhogy ez nem számít.
"a posztoló esti érkezést jelzett"
Estit, nem éjszakait. Vidéken úgylátszik kicsit más az elképzelés az éjszaka kezdetéről. Ott a tyúkokkal kelnek.
"Amúgy te meddig mennél el az óvatoskodásban?"
Nem óvatoskodás, csak nem dolgozom erősen azon, hogy kibaszarincsak magammal. Meg egy apró udvariasság. Idézem @atpijkamo: "Faszé nem tuttál nyolckor odatelefonálni."
Az tuti, hogy nem autózom 400 kilométert titokban, hogy odaérjek éjfélre, és MINDEN zárva van, aludhatok az árokparton. Poszter meg te a magatok ellenségei vagytok, magatokat szivatjátok. Egy tökéletes világban persze tudjuk hogy kellene mennie a dolgoknak, de ez (még) nem egy tökéletes világ. A tökéetes világban a panziós nyolctól tizenegyig vigyázzban várta volna a posztert.
Manyecska 2015.06.18. 13:24:42
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.18. 13:32:55
@Manyecska: a muskatli budos
igi1 2015.06.18. 13:57:37
te nem itt élsz akkor
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.18. 14:03:42
Manyecska 2015.06.18. 15:10:24
igi1 2015.06.18. 15:38:07
melaena 2015.06.18. 15:41:54
Ujabb jatekos a szurt kommentelok kozott.
Amugy meg anyad az ostoba,te fereg!
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.18. 15:55:11
Röhögni fox, de pont a Demján részben kártalanította a törvényi kötelezettségen felül a befektetőit, mert bebukott valami bankja vagy vállalkozása. Le a kalappal.
Egyébként igazad van.
Black Hole 2015.06.18. 16:13:13
Lehoz Tamas 2015.06.18. 17:27:10
neet 2015.06.18. 20:47:35
moose4033 2015.06.19. 00:48:44
Amikor a híváslistával tudtam igazolni, hogy én mondok igazat, akkor bizony a Szallas.hu és a panziós is hallgatásba ment át. A másik "bizonyíték" a nejem hasonló híváslistája lett volna, de azzal már nem vesződtünk. Egyébként a panzió mindkét számát hívtuk, ill. a közvetítőét is, egyik sem válaszolt. És a kapun is zörgettünk elég határozottan, de ezeket írtam is. Teljesen hihető, hogy két telefont halkítanak le egyszerre, véletlenül ÉS ketten szunyókálnak el véletlenül, ugyanabban az időben. Jó messze kerültünk már kis hazánkban attól, amit Wass Albert a Kard és kaszában fogalmazott meg nagyon tömören: "Úr becsületszót kér és becsületszót kap. Aki nem az, az beéri egy darab papírral."
A történet háttere, hogy két éjszakára kerestem olcsó szállást a határszélen, ahol tényleg csak aludni szerettem volna. Másnap találkoztam egy három éve nem látott amerikai ismerősömmel, akivel előzetesen egyeztettünk egy találkozót egy olyan nagyvárosban, ahol korábban egyikünk sem járt. A térképen ráböktünk egy pontra és megbeszéltünk egy időt. Találkoztunk. 1800 MHz-es mobilja sem volt, hogy iterálni tudjuk a találkozót, "ha valami közbejön". Mobil mellesleg 25 éve se volt, emberek mégis találkozgattak, csak talán fontosabb volt a másnak tett ígéret. Ide vág Wass Albert másik, az előbbinél sokkal mélyebb idézete a Kard és kaszából, ezen gondolkodjatok el kedves fiatal barátaim: "Valamit meg kell tanulnod, Miklós, és jól meg kell tanulnod. Ez pedig pontosság és megbízhatóság. Ha egyszer azt mondod, hogy ekkor meg ekkor ott leszel valahol, és mégsem vagy ott, akkor csak egy mentséged lehet. Valami szörnyűséges dolog történt és elpusztultál. Mert ha még élsz, csak egy kicsikét is, akkor is hírt adsz valamiképpen, hogy miért nem lehetsz ott, ahol várnak reád. Mert az emberi élet legdrágább kincse az idő, nem lehet pótolni semmivel. S aki másokat várakoztat, az időt lop el tőlük. Ha csak pénzt lop el másoktól, azt jóváteheti. Akármi egyebet lop el, azt jóváteheti. De az ellopott időt nem lehet pótolni soha semmivel."
És végül a siralmas végkifejlet, ma érkezett a "végső válasz" a Szallas.hu-tól. Érzékelhetően ők sem óhajtanak a továbbiakban az üggyel foglalkozni.
További üzleti sikereket kívánok, Szallas.hu!
----------------------------------------------------------------------------
2015.06.18. 13:38
Kedves Uram!
Elnézését kérjük azért, hogy megvárakoztattuk, viszont a szállásadótól csak az imént kaptunk visszajelzést. Sajnos írásbeli indoklást nem kaptunk tőle, azt mondta, hogy egyszer ő már pontosan leírta mi történt az eset kapcsán és a továbbiakban nem kíván ezzel foglalkozni. A szállásadó úgy érzi, hogy megtett mindent az ügy megoldása érdekében, felajánlott Önöknek egy megoldást, amit Önök nem fogadtak el.
Sajnálom, hogy negatív tapasztalatot szerzett és bízom benne, hogy legközelebbi szálláskeresésénél segítségére lehetünk!
Üdvözlettel: VH
----------------------------------------------------------------------------
joska61 2015.06.19. 08:31:20
@igi1: Így valahogy.
Dr.Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyalka 2015.06.22. 09:41:18
Manyecska 2015.06.23. 13:00:46
Manyecska 2015.06.23. 14:24:09
És nagyon örülök hogy segíthettem!
Manyecska 2015.06.23. 14:25:21
Lehoz Tamas 2015.06.25. 15:39:30
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.25. 15:46:48
Lehoz Tamas 2015.06.25. 17:28:12
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.25. 17:29:56
Manyecska 2015.07.06. 13:21:25
Manyecska 2015.07.06. 13:26:30