Tékozló Homár

Márkás és kényelmi, de csak amíg nincs reklamáció

2015.06.24. 14:38 | Homár Hilda | 51 komment

josef-seibel2.jpg

Félév alatt kétszer javított elég drága cipő, rondán reparált varrás, kézzel másolt jegyzőkönyv, javítás után elkobzott másolat - elég furán mennek a dolgok a Josef Seibelben, ha ez tényleg mind így van. Megkérdezzük őket az ügyről.

Tavaly télen vettem a Josef Seibel Teréz körúti boltjában egy pár cipőt. kb. 22.000 Ft volt. Tavasszal visszavittem, sajnos már nem emlékszem, pontosan mikor, azzal a panasszal, hogy elszakadt a nyelvénél a varrás. Határozottan emlékszem, a jegyzőkönyvet kék golyóstollal vették fel, kétszer írták meg kézzel, golyóstollal, mintha nem lett volna önindigós reklamációs könyv, amit nem értettem. Amikor elkészült a cipő, ezt a jegyzőkönyvet elvették tőlem. Kérdeztem, a garanciával mi van? Azt mondták, marad a vásárlás napjától számított fél év, (és nem a javítástól).

Kár, hogy nem fénymásoltam le azt a jegyzőkönyvet, mert most nem akarják megtalálni. Most júniusban megint visszavittem a cipőt, ugyanazzal a hibával, hogy a javítás helyén megint kiszakadt a varrás. Megint jegyzőkönyv, aminél nekem kellett felhívnom a figyelmet, hogy a szövegbe írják bele, hogy MÁSODSZOR viszem javításra. Én ezt sumákolásnak tartom.

Nos, mentem a cipőmért, és láttam, hogy csúnyán van megvarrva, továbbá a cipő szabása miatt ez a varrás mindig el fog szakadni, sőt, már a másik cipőn is lazul a varrás. Kértem a Vásárlók Könyvét, beleírtam, hogy nem fogadom el a javítást. De semmi más lehetőségem nem volt ott helyben, hogy rendezzem a dolgot, közölték, nem ők a főnökök, ő nincs ott. A cipőt elhoztam.

A bal cipőn szűkebb a távolság a nyelvre kétoldalt simuló oldalrésznél, ez szerintem el lett szabva. Hiába varrják meg akárhányszor, mindig feszülni fog a varrás. Megjegyzem, ez a lábfejem három centivel kisebb, tehát nem a lábam miatt fog rendre elszakadni. A második képen a jobb cipőn már látszik, ott is lazul a cérna, nemsoká azzal is mehetek majd reklamálni.

Érdekes még, hogy a garanciajegyre ráírták a javítás dátumát, tényét, de csak a mostanit. A tavaszi javításnak, most úgy néz ki, nyoma sincs, nincs jegyzőkönyv példányom, mert elvették és nem akarják megkeresni. Kár, hogy nem fénymásoltam le. Nem is vehették volna el. Én ezt a megoldást abszolúte inkorrektnek tartom, és megtalálom az útját, hogy bevizsgáltatással, Fogyasztóvédelemmel, Békéltető Testülettel számomra elfogadhatóan rendezzem. Ott soha se akarok többet vásárolni, az biztos.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dezsike 2015.06.24. 14:53:18

A posztolónak szerencséje volt, a cipők szinte kivétel nélkül tönkremennek a gariidő vége után pár héttel.

További magyar hang 2015.06.24. 14:53:29

Nem is életszerű név a Josef Seibel egy cipőmárkának.

neet 2015.06.24. 15:11:21

el lett szabva
milyen szépen fogalmaz a poszter! :)

Bánatos Teknősbéka 2015.06.24. 15:13:39

Nem tudom, de nekem ez a cipő nem a 22 ezres kategória. A képek alapján a kidolgozása elég fosch.
Ha jobban megerőltetem magam ennél szebb munkát adok ki a kezeim közül.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.24. 15:20:36

Az a baj, hogy kisebb a lábfejed, mint amire méretezték a szar varrást :D Tutira :D

joetaylor 2015.06.24. 15:22:03

Én meg vagyok elégedve a JS cipőkkel. Az extra széles az ami az én csámpás lábamra jó. Három pár váltott használatban általában négy évet bír ki. A talpa hamar kopik és szinte kivétel nélkül elreped. A JS nem minőségi cipő hanem valami középkategóriás tucattermék.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.06.24. 15:25:47

gumicsimmát köll húzni, abba niccsen varrás!

Manyecska 2015.06.24. 15:33:16

@joetaylor: bakker nekem meg két centivel rövidebb az egyik lábam, bár leér a földig..úgy megyek mint a meglőtt antilop néha és jobban is kopik az az oldal:D na ezért kell bringával járni.

Terézágyú 2015.06.24. 15:44:06

Én is mindig a Szejbel Józsi bácsinál csinátatom a cipőimett.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.24. 15:44:29

@Manyecska: "meglőtt antilop"

:))

- Olyan a lábad, mint az antilopé!
- Olyan kecses?
- Nem, olyan szőrös.

Menj a járda szélén, egyik lábaddal az úttesten.

Terézágyú 2015.06.24. 15:48:22

@atpijkamo:
"Menj a járda szélén, egyik lábaddal az úttesten. "
Akkor egyik oldalon jobban kopik a járda...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.24. 15:55:33

@Bánatos Teknősbéka: Nem jövök rá, hogy az a összevisszavarrás több sorban a közepén, az a dizájn része, vagy az a javítás.

Bár talán mindegy is, mert dizájnnak ronda, javításnak gagyi.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.24. 15:57:42

@Terézágyú: :))

Nem, mert visszafelé a másik oldalon kell mennie.

Bár ha cigány, és visszafelé mindig biciklivel jön, akkor tényleg.

Milyen a cigány triatlon? - Leszalad úszni egyet a tóra, és biciklivel jön visza.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.24. 16:05:15

@joetaylor: "A JS nem minőségi cipő hanem valami középkategóriás tucattermék."

Sokakat megtéveszt a superbrands jelzés. Nem rögtön nyilvánvaló, hogy azt venni kell, nem kiérdemelni.

FDToth 2015.06.24. 16:12:19

sajnos manapság egy 30 ezres cipő uyganúyg hamar tönkremegy, mint egy 9-10 ezres. Anyagbeli külübségek miatt van árban is eltérés.
Én sok cipőboltban vásáorltam már, de idáig a deichman az, ami kb. 905-ban normálsian jár el hansoló szavatosságio viátban. nagyon korektek (nem midnegyik boltjuk azért) és szó nélkül cssrélnek, vagy visszaadják a pénzt.
És nem egyszr volt arra is péda, hoyg 6 hónapon túl cssréltek, mert az üzletvezető tudta az idevonatkozó szavatossági jogszabyálokat és uyg 6 hójnapon től is érvényesíthető ha nincs vita és a forgalmazó (Deichmann) is látja gyorsba h tényéeg nem a viselő hiábja za adott porbléma.

FDToth 2015.06.24. 16:27:19

@A Kisvakond: örülök... amit, ne ahogy ;)

gabors 2015.06.24. 16:30:00

ja egy cipo ott megy szet ahol a labad feszegeti szet ... hol mashol ???

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.24. 16:35:04

@A Kisvakond: :))

Vigyázz, FDToth a védelmem alatt áll!

Borzasztó olvasni, elismerem. Viszont nem korlátoltságból fakad, csak telefonról nyomul, és így sikerül legjobb igyekezete szerint is. Mivel érdekeseket ír, ezért megbocsátjuk neki.

Terézágyú 2015.06.24. 16:45:08

@FDToth:
de minek kell belekeverni a Star Warst?????

neet 2015.06.24. 17:27:07

@joetaylor: alig több, mint egy év hordás egy húszezres cipővel? hmm, én nem lennék elégedett. (3 év, 4 pár cipi, matek ide vagy oda, max egy év 4 hónap= nem menő)
Nekem az elégedettség ott kezdődik, ha évente átlagban max 5 ezret költöttem cipőre. Összesen. De ehhez az kell, h a 25 ezres cipő 5 évet bírjon, ne egyet, másfelet. Hiába no, munkavédelem. A többi csak homárposztra való, ill. ilyen médindobdel, mert az utcán használat (csecsemők esetén a szőnyegen kúszás) már több, mint rendeltetésszerű használat... ej....)

Aureliano Buendía 2015.06.24. 17:50:53

cipőt a cipőboltból.

Név alapján én inkább egy német műfogsorragasztó cégre tippelnék, ahol a hirdetésben szépkorúak vigyorognak rád egy pálmafa alól.

joetaylor 2015.06.24. 17:58:52

Három évente szoktam felújítani az utcai cipő készletemet és mivel nekem széles lábfejem van csak néhány gyártó terméke kényelmes. A Rieker és JS gyárt számomra kényelmes cipőket és azért veszem ezt mert nekem bevált. Régebben a Marc is gyártott hasonlókat de olyat ma már nem kapni tőlük. Négy év alatt elhasználok két pár teremcipőt és két pár túrabakancs is elkopik /vagy megunom/ amit összeadva három-négyszer többe kerül mint az utcai cipőkre kiadott pénz. Nem érdekel a cipők ára és a kinézet sem szempont a vásárlásnál, azt veszem meg ami nekem kényelmes. Nagyon sokszor veszek ugyan olyan cipőből több párat ha az első pár már bizonyított. Néha szerencsém van és még modellváltás előtt tudok megint vásárolni. Nyugati bérért dolgozom így a cipővásárlás nem egy olyan dolog amire anyagilag készülni kell. Ha pedig problémám lenne valamelyik megvásárolt cipőmmel én egyenesen a gyártónak küldeném vissza. Nem értem mi ez a javítós dolog amivel szórakoznak, ha rossz a termék amit adtak akkor adják vissza a pénzem vagy cseréljék olyanra ami jó.

Manyecska 2015.06.24. 18:31:38

@atpijkamo: xd nem kell. ortopedian csinaltak specko betetet.tkp.a csipõm ferdul lefele.szexi a jarasom nabumm.xd

Manyecska 2015.06.24. 18:36:07

@A Kisvakond: örményül ír.én màr râjötem!

gabors 2015.06.24. 18:37:54

ez mar a hetvegi ?????

igi1 2015.06.24. 19:27:42

@atpijkamo: nem én vótam de ne utãnozzon már azért

igi1 2015.06.24. 19:44:33

Mellyezzük le: a poszternak mellyen igaza va

atörökkk 2015.06.24. 20:18:00

Posztoló meddig bírja cérnával?

neet 2015.06.24. 20:32:41

@joetaylor: az Alföldit ismered? Ők is nagyon jó cipőket gyártanak. Asszem kézzel, de ez nem tuti.
www.alfoldicipo.hu/
(sajnos %-ot nem kapok, ettől függetlenül ajánlom mindenkinek!)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.24. 20:48:43

@neet: hat nem labbal, az tuti
70/80 az alfoldi papucs es az alfoldi bakancs egyenruhazat volt a "csoveseknek" az astorianal, volt egy boltjuk

melaena 2015.06.24. 21:13:35

a tartossag nagyban fugg a cipo anyagatol,formajatol is.
Nekem tobb (eredeti) air max 90-em is van.
Van olyan,amit 4.5 eve hordok,es lassan kezd elfogyni az anyag a sok hasznalattol,de sehol nem szakadt,ragasztas is hibatlan meg mindig.
Van egy masik,aminek tizedannyi hasznalat utan elkezdett elengedni a talp ragasztasa tobb helyen is.
Az utobbi teljesen bor,merevebb az egesz felsoresz.
Szerintem ilyeneken is mulhat.

Persze az emberunk sztorijahoz ez eleg lazan kapcsolodik :D

gabors 2015.06.24. 21:18:55

index.hu/gazdasag/2015/06/24/meggyes/

mar cigany semm maradt eleg Mo-on hogy ellopjak a meggyet ???

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.24. 22:10:29

@gabors: De van, csak ahhoz is lusták, mert kapnak segíjt

Józsi, a migráns köcsög 2015.06.24. 22:12:22

@joetaylor: a riekert addig szerettem amíg két olyan csizmába is belebotlottam amelyik ócska volt. az egyik két hét után adta be a kulcsot, a másikban meg egyszer eláztam, és utána folyton beázott alul. azóta nem vettem riekert, szerintem már nem is fogok.

Nevoeiro66 2015.06.24. 23:11:28

Vegyél egy Hanwag-ot 50 ezerért, add meg neki bőrápolásban 1-2 havonta ami jár, és 6-7 évre megoldódtak a cipőgondjaid.

Black Hole 2015.06.24. 23:50:46

Szerintem azért megy szét a varrás, mert nincs vulkanizálva! Én azt csinálom, hogy mikor veszek egy cipőt, akkor elviszem egy cipészhez, és az összes varrást vulkanizáltatom rajta. A másik fontos dolog egy cipőnél, hogy fröccsöntött talpra legyen! Azt aztán faszán meg köll vasaltatni, és örök élet, +1 nap! Ha valaki nem így csinálja, az meg is érdemli, hogy a cipőjét leegye a rosseb a lábáról!

Mityu Addideapénzt kft LE 2015.06.25. 01:55:15

@neet:

"az Alföldit ismered? Ők is nagyon jó cipőket gyártanak. Asszem kézzel, de ez nem tuti."

Az nem aizé... na... a porcelán vagy mi? :)

Krio.Me.Tu (törölt) 2015.06.25. 05:54:17

@neet: várj ezek magyar termékek! Ez nem kúl, nem trendi, ki hord ma magyar cipőt? Németet kell venni, mert a többi proli felismeri a márkajelzését és megnyugszik, hogy te is tudod, meg ő is tudja, hogy ez a f@sza.

Krio.Me.Tu (törölt) 2015.06.25. 05:55:32

@Mityu Addideapénzt kft LE: az Alföldi az nem az a buz! színházi rendező celeb?

Krio.Me.Tu (törölt) 2015.06.25. 05:57:37

Mellesleg 22ezerért nem lenne drága egy pár cipő. Csak ennyiért van egy évtizedet is kibíró meg fél év alatt széteső is.

2015.06.25. 09:08:06

Vettem egy JS cipőt a télen, két hétig bírtam hordani, úgy fájt benne a lábam , mint a kurvaélet, egyszerűen hordhatatlan, szar márka, szar szabással, nulla tervezéssel. Mondom ezt úgy, hogy egyébként nem vagyok finnyás cipők terén. Seibel cipőt soha többé.

piroshangszóró 2015.06.25. 10:07:48

22ezer? Ennél a cipőnél szebbet hányok, rájadásul ki vesz ilyen helyen cipőt?

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2015.06.25. 12:37:47

@Bánatos Teknősbéka: Pont ezt akartam írni én is. Ha már 22.000,- Ft, akkor vehetett volna jobb külsejű cipőt is, mert erre nincs jobb szó: RONDA.
Ez a cég azért gyárt jobb külsejű cipőket is.
süti beállítások módosítása