Tékozló Homár

Módosítgatott üzletszabályzattal vágott rendet a Jófogás FRISSÜLT

2015.06.24. 07:15 | Homár Hilda | 115 komment

zsozso_werk_2013_12-4-800x480.jpg

Hogy a Jófogáson miért lehet árulni 1 üveg 15 éves bort, ha 3000 liter tavalyi vöröset azonnal kitúr a rendszer, azon lehet filózni - vagy szőrözni, mert a különbséget azért nyilván Zsolt is érzi. A mellébeszélés és az utólag módosított működési szabályzat megítélésében viszont nincs vita köztünk. 

Kedves Homár!

Engedd meg, hogy felhívjam a figyelmed egy online hirdetési portálon tapasztalt anomáliára, melynek alapja, hogy a jófogás, a termelői és NÉBIH értékesítési engedéllyel rendelkező folyó bort, TILTOTT TERMÉKKÉNT asszociálja.

A konkrét történet ott kezdődött, hogy feladtam egy hirdetést melyben a már említett termelői bor szerepelt, aminek megjelenését a jófogás.hu a perceken belül elutasította. Mivel a hirdetés feladásának pillanatában két tartalmilag különböző "működési szabályzat" volt fent az oldalukon, mely közül az egyikben tiltották az alkoholos italokat, a másikban nem, megkértem őket, hogy legyenek szívesek konkretizálni, szabad-e hirdetnem ilyen terméket vagy sem, főleg hogy az oldalukon (jelenleg is) több alkoholos termék hirdetése is fut!

A kérdésemre az alaposan megfontolt válaszukat csak 5 nap múlva küldték. Válaszukban kötik az ebet ahhoz a karóhoz, hogy minden ami alkoholos, az náluk tiltott termék ami benne foglaltatik a működési szabályzatukban (megvan nekem a hirdetés feladáskor lementett amiben még nem volt tiltott, s ami bizonyítja. hogy sunyin utólag módosították azt, hogy nekik legyen igazuk), és az helyett, hogy odaböfögnének egy -bocs ezt benéztük, elnézést- tartalmú üzenetet, még kioktatósra is veszik a figurát!

Kérlek olvasd el az alábbi levélváltást melyet időrendbe szedve másolok ide, és ha úgy gondolod megérdemlik akkor segíts az érintett oldal szerintem etikátlan magatartását a szélesebb nyilvánosság elé tárni.

Üdvözlettel

Zsolt
-------------------------------------------------------------------------------------
2015. június 8. 9:36 jófogás írta,

Kedves Felhasználónk!

Feladni kívánt Olaszrizling eladó Nébih engedélyes termelői fehérbor hirdetésed a jelenlegi formájában nem jeleníthető meg, mivel nem felel meg Működési Szabályzatunknak. Kérjük, az alábbi megjegyzésünk szerint módosítsd hirdetésed!

Nem engedélyezett termék:

Termelői bor eladó!

340Ft / liter Nébih engedélyes 2014-es évjáratú, Balatonmelléki Olaszrizling OFJ 5, 10, 20, 22 literes kiszerelésben, eladó!
Alkohol: 12,5V/V°
Termelés helye: Balatonhenye
Jelenlegi mennyiség: 3000 liter
Érlelés fajtája: Tölgyfa hordós Magyarországra
1873-ban Raksányi Károly Balatonhenyei lelkész hozott Karintiából Olaszrizling vesszőket, amiket a Fekete-hegyen telepített le. Majd az elért sikeren felbuzdulva 5 évvel később még 100 ezer vesszőt hozott be, a köveskáli lelkésszel együttműködve. Családunk eme 141 éves hagyomány nyomán műveli szőlejét és készíti borát, apáról fiúra átadva a hagyományos borkészítés és szőlőművelés fortélyait, immár 1901 óta.

Hirdetésedben egy olyan szolgáltatást vagy terméket kínálsz eladásra, illetve olyan terméket keresel cserére, amely szabályzatunk értelmében a Jófogás.hu oldalain nem megjeleníthető, ezért hirdetésedet sajnálatos módon nem tudjuk feltölteni. Amennyiben csak a cseretárgyak között szerepel nem engedélyezett termék (pl. eladni kívánt termékedet cserélnéd fegyverre, alkoholos italra), kérjük, töröld az erre utaló részt, és add fel ismét hirdetésedet.

-------------------------------------------------------------------------------------
2015. június 8. 9:45

Tisztelt Jófogás csapat!
Kérem konkretizáljak, hogy működési szabályzatuk mely pontja alapján minősül a hirdetni kívánt termékem tiltott terméknek?

Üdvözlettel

-------------------------------------------------------------------------------------

Majd mikor rájöttem hogy két eltérő tartalmú működési szabályzatuk van, írtam neki megint:

június 8. 15:06

Tisztet Jófogás csapat!
Tisztelettel érdeklődnék, hogy a jofogas.hu-n "működési szabályzat"-ként két különböző url alatt is megtalálható, egymástól minimálisan eltérő tartalommal rendelkező "működési szabályzat" közül melyik a jelenleg érvényes?
Ez: http://ugyfelszolgalat.jofogas.hu/customer/portal/articles/1543482 vagy
ez: http://docs.jofogas.hu/szabalyzat/ ?

A jofogas.hu archívumában csak ennek http://ugyfelszolgalat.jofogas.hu/customer/portal/articles/1543482 a változtatásai vannak elmentve.

-------------------------------------------------------------------------------------

Türelemmel vártam pár napig...:

2015. június 11. 12:54

Tisztelt Jófogás Ügyfélszolgálat! Érdeklődnék, hogy előző leveleimre mikorra várhatok választ? 

Üdvözlettel

-------------------------------------------------------------------------------------

Ismét eltelt pár nap mire megérkezett a válaszuk:

2015. június 13. 13:16

Kedves ....... Zsolt!

Köszönjük, hogy Ön is a Jófogás.hu apróhirdető oldalt választotta. Tájékoztatjuk, hogy a hirdetésfeladáskor Ön elfogadta az alábbi linken található szabályzatot, mely alapján oldalunkon nem lehetséges alkoholtartalmú termékeket hirdetni, ennek értelmében a levelében jelzett hirdetést a Jófogáson semmilyen formában nem áll módunkban elhelyezni. Megértését köszönjük! 

További kérdéseivel forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz! Oldalunkra visszavárjuk, hiszen a Jófogás.hu oldalon korlátlan számú képes hirdetést adhat fel ingyen, vagy böngészhet a folyamatosan frissülő hirdetések között. 

Minden visszajelzésnek nagyon örülünk, a gombra kattintva lehet értékelni a munkatársunktól kapott választ!

Üdvözlettel,

.... Dóra
ügyfélszolgálati munkatárs

-------------------------------------------------------------------------------------

Ezt meg kellett emésztem mielőtt elküldtem az alábbi válaszom.

2015. június 15. 12:01

Tisztelt Ügyfélszolgálat! Kedves .... Dóra ügyfélszolgálati munkatárs!

Úgy vélem a "normális" válasz valami ehhez hasonló lett volna az önök részéről: -Köszönjük az észrevételét és elnézését kérjük az okozott kellemetlenségért! Sajnos tényleg nincs összhangban a két különböző linken elhelyezett, működési szabályzatunk, de ezt hamarosan orvosoljuk. Az érvényes szabályzatunk értelmében sajnos nem engedélyezhetjük az alkoholtartalmú termékek hirdetését.-

Ehhez képest a működési szabályzatukat képesek visszamenőlegesen módosítani, nehogy véletlenül a felhasználóiknak legyen igaza, hogy a hirdetésének feladásakor az általa elfogadott működési szabályzat még nem tartalmazta az alkoholos termékek tiltását!

Inkorrektségből Jeles! Gratulálok!

Halkan jelezném, a működési szabályzatuk eme változtatásának semmi nyoma nincs az archívumukban, sőt az ott található jelenlegit megelőző szabályzataik sem tartalmazták az alkoholos termékek tiltását. De hát ez nem vigasz, önökkel szemben az ügyfeleiknek akkor sem lehet igaza, ha mégis igaza lenne, (Javaslom, ezt is vegyék bele a működési szabályzatukba!) és annak ellenére, hogy az én hirdetésem megjelenését megtagadják annak alkoholos mivolta miatt, oldalukon jelenleg is több mint 10db alkoholos termék hirdetése fut.

Ez hogyan lehetséges?

Válaszukat, valamint inkorrektségüket és ügyfélellenes hozzáállásukat előre és visszamenőleg is köszönöm!

Üdvözlettel

------------------------------------------------------------------------------------- 

Itt tartunk most...

UPDATE júni.24. 16:04

Olvasónk update-je:

Úgy látom a jófogásnál olvassák a Homárt! Mire átírtad a linket a szövegben ők szélsebesen elkezdték eltüntetni az összes palackos bor hirdetést! :D Mindezt a userek figyelmeztetése vagy értesítése nélkül! (ezt onnan tudom, hogy egy kollégám nevében tesztként volt fent egy palackos bor hirdetés is még pár órája, most meg már nyoma sincs) Ügyfél és problémakezelés kimaxolva! :D
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zirowe 2015.06.24. 08:26:00

3000 liter bor?
Ezt vajon magánszemélyként próbálta árulni?
Persze feltételezem számlát is ad.
A 1xx éves hagyomány meg olyan sikeres, hogy jófogáson hírdet..
De neki áll feljebb.

Mi van?!

Manyecska 2015.06.24. 08:28:57

Itt jegyezném meg nyúlketrec eladó! Kézműves csokinyulaknak is ideális!:D

Manyecska 2015.06.24. 08:32:40

@hobbitroll: hát én hosztam haza a bótbó'! retiküllel az oldalamon:D ég és föld a különbség egy mtb meg egy százropis trekking között:)! Kölcsön is kérem folyton tőle:D..

hobbitroll 2015.06.24. 08:36:34

@Manyecska: alyaly ... ebbű' einstandolás lészen ha így foljtatod :D

Manyecska 2015.06.24. 08:54:09

@hobbitroll: áhh félek hogy ellopják most is a sajátommal vagyok:)ON

hobbitroll 2015.06.24. 08:58:40

@Manyecska: akkó' tegyed bele egy 3m x 3m x 3m -as betonkockába, avval 1üt csak nem :)

Manyecska 2015.06.24. 09:02:32

@hobbitroll: adtam a pasimnak egy halom régi bordó körömlakkot a kisebbik lánya épp ezerrel keni a bringán a kőfelverődéseket szerintem fasza hercegnős lesz!!:D

Nbl 2015.06.24. 09:09:13

Az utólagos módosítás meg két különböző működési szabályzat tényleg ciki, de nekem nem sikerült megtalálni, hol vették kioktatósra a figurát... sztem a stílusa teljesen rendben van a válaszaiknak.

Már meging egy nick 2015.06.24. 09:11:56

Sajnos a jófogás megvett mindenkit, megmaradt egyeduralkodónak és SZAR.

Érdemes törekedni a piaci dominanciára, ha valami jót tud valaki nyújtani, de így minek?

El lehetne ismerni, ha közben módosítottak, sőt az ingyenes hirdetéseket ha kitörlik senki nem tud mit csinálni akkor sem. Övék az oldal azt csinálnak vele amit akarnak, csak minek hülyének nézni az embereket?

Egyébként nem igazán értem mért ilyen sarkalatos kérdés ez, hogy pont bort nem lehet hirdetni. Lomis szemetet azt lehet - azzal van tele gyakorlatilag az oldal - termelői bort meg nem. Baromság.

neet 2015.06.24. 09:18:30

Ez ilyen Murphy-s dolog lehet: ha 2 lehetőség közül csak egy maradhat, tuti a kakább marad.

neet 2015.06.24. 09:21:10

@Már meging egy nick: azt olvastad anno, hogy az olx és a jófogás (mind2 külföldi kézben van) felosztotta okosan a piacot, és egyik országban csak ez, másikban csak az maradt? Már persze ha ez tényleg így volt.... szegény peches magyaroknak ez jutott, nna.

PITTA 2015.06.24. 09:21:53

A múlt évben a borszőlős hirdetésemet törölték, mert 'emberi fogyasztásra' szánt élelmiszert sem lehet hirdetni...

neet 2015.06.24. 09:26:22

@Manyecska: mondasz egy bordó hercegnőt, elhiszem. (kizárólag kék (Hamup), rózsaszín (Csipker.), meg sárga (Bell, meg még egy, de az nem ugrik be), nőciket látok a dvd-ken), ja meg zöldet, ha Fiona már megdiznisedett annyira, h idesoroljuk. Hófehérkén sincs bordó, asszem, az ilyen kék-sárga, ikeásba nyomja.), Szal hogy lesz az a bringa hercignős, nem fogom. ;-)

fillérbaszó vadász 2015.06.24. 09:32:17

OLX keresője kurva jó volt, a jófogás egy rakás szar.

fillérbaszó vadász 2015.06.24. 09:33:27

@bonifac: Tényleg szinte ugyanaz. Csak az a baj, hogy összesen 9000 termék van rajta ami azért elég gáz. Remélem felfut.

neet 2015.06.24. 10:04:33

@fillérbaszó vadász: ez így van. Egyébként meg sört kell árulni a jóf-on, az köztudottan nem alkohol.

killerkaller 2015.06.24. 10:09:39

@Manyecska: Ha tikfa anyagú, és mini USB-s, érdekelhet:)

RS-MBIK 2015.06.24. 10:27:03

Van egy kamion pálinkám,glykolból főtt, friss, meghirdethetem?
Könnyebb kihányni, mint a vagont!

Már meging egy nick 2015.06.24. 10:43:51

@neet: olvasni olvastam, de sokra nem megyek vele.

Érdekes, hogy itt ez az ország állítólag rengeteg okos emberrel és nincs aki csináljon egy normális apróhirdetőt. Értem, hogy kell marketing, stb. ami költséges, de ez az összeg is rengeteg helyen rendelkezésre áll. Nyomorultak vagyunk na. Valaki idejött hozott nekünk szart, hogy ez majd jó lesz nektek. Mi meg elfogadtuk.

Manyecska 2015.06.24. 11:09:28

@killerkaller: neked ajándék étcsokinyúllal!:D capuccino-színű:
www.acanashop.hu/webaruhaz/ferplast-rabbit-100-nyulketrec
1 méter x 0,5 m..usb csatlakozással, wifivel!:DD

hobbitroll 2015.06.24. 11:18:04

@Már meging egy nick: "...sarkalatos kérdés ez, hogy pont bort nem lehet hirdetni..."
egyrészt élelmiszer
másrészt jövedéki termék

Néhány hónapja felmerült, hogy össze kellene tákolni egy webódalt, ahol őstermelők cserélhetnék el fölös cuccot (terményt, állatot, etc.). A hangsúly a cserén van! Tehát szó nincs értékesítésről. Ennek is olyan nyomorult feltételei voltak, hogy a hajam tépkedtem. Ennek örömére az egészből semmi sem lett.

ROTFL Manó 2015.06.24. 11:33:00

@killerkaller: Én úgy láttam az eredeti hírdetésben, hogy nem háromezer litert ad egyben, hanem kisebb kiszereléseket, 5-10-20-22 litereket, amik bőven beleférnek a 90 literes kereskedelmi mennyiségbe. A háromezer liter az a raktárkészlet összesen.

Bár mondjuk én még tudok olvasni és szavakat értelmezni.

:-D

hobbitroll 2015.06.24. 11:41:14

hát ez meg asztán ... ROFL

"az oldalukon (jelenleg is) több alkoholos termék hirdetése is fut"
borospohár b+ !!!négy!!!
hány %-os alkoholtartalma van egy BOROSPOHÁRNAK?! (nem arra gondolok, hogy mit öntenek bele, hanem úgy önmagában a la nature)

Már meging egy nick 2015.06.24. 11:45:10

@hobbitroll: ott kezdődik a gond, hogy semmit nem érdemes termelni. Anyagilag legalábbis csak az eu -s támogatások felvételének van értelme, a termelés egy szükséges melléktermék. Az őstermelő meg csak elméletben létezik, a gyakorlatban a nagybani piacon veszi ugyanazt amit a többi piacos és őstermelői adózás keretében adja el. Mint saját termés. Van amikor a déli gyümölcsöket is.

A bor meg olyan dolog, hogy pár ezer évvel előbb volt bor mint jófogás. A minőségi termény a szememben például nagyobb érték mint az ausztriai lomis szemét.

hobbitroll 2015.06.24. 11:56:42

@Kalandor42: oks. Ez valóban pia. De itt 1-1 üveg piákról van szó, nem 3000L-ről! :)

Már meging egy nick 2015.06.24. 12:07:29

Csak egy kérdés, akkor téglát is csak darabonként lehet hirdetni? Ingyen háztól házig?

Akinek van három raklap az mért ne tehetné fel?

Netuddki. 2015.06.24. 12:16:16

@laptop szerviz: "Írd át a hirdetésed, hogy alkohol: 0V/V és máris mehet. :) A nép meg úgyis megveszi."

Akkor is ki fogják dobni. Úgy kell átírni, hogy az 2alkohol" szó ne szerepeljen benne. Ez ilyen egyszerű. Az ostoba programjuk tiltotta le a hirdetést.

A sablonválaszok alapján azokat is valami robot írhatta. Nincs ezeknek ügyfélszolgálatuk...

Kalandor42 2015.06.24. 12:17:44

@hobbitroll: Miért zavar a mennyiség? Kereskedelmi kiszerelésben "5, 10, 20, 22 literes" és meglévő értékesítési engedélyekkel hirdeti.
Amúgy is, ha én a medencémet akarom megtölteni mert nem a kecsketejes gyógyfürdővízben hiszek hanem a bor gyógyító erejében, akkor az a 3000 liter ég kevés is! :D

neet 2015.06.24. 12:44:33

@Kalandor42: ha csak a mennyiség a gond, módosítsa 1 literre. Azt ha elviszik, nem törli a hirdetését 2999x, majd csak a végén. Úgyse a tesco fogja felhívni, hanem az ilyenek, mint te, és ha már elment azért az egy lityiért, rá lehet kacsintani, h kukkantson be a pincébe, van ott még, ahonnan ez jött.

Pink Pancser 2015.06.24. 12:46:37

A levélben:
"Az érvényes szabályzatunk értelmében sajnos nem engedélyezhetjük az alkoholtartalmú termékek hirdetését"

A szabályzatban:
"Alkohol, alkoholtartalmú italok;"

Akkor alkoholtartalmú italt vagy terméket nem lehet hirdetni?

killerkaller 2015.06.24. 12:46:59

Benzinkúton

Autós: mennyi a benzin ára?
Kutas: ötszáz
Autós: az nekem drága; egy cseppet is
ad?
Kutas: igen, és azt ingyen adom
Autós: akkor kérem csepegtesse tele

Kalandor42 2015.06.24. 12:53:45

@Pink Pancser: Úgy érted pl. hogy konyakos meggy bonbon hirdethető-e? :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.24. 12:59:45

Mondjuk kereskedelmi céllal hirdetni ilyen helyen :S
Az egy más dolog, hogy utólag nem írjuk át a szabélyzatot, az nem korrekt. Különben is azt engednek, amit akarnak.

ptspts 2015.06.24. 13:17:01

Még szerencse, hogy a posztolót nem érte kár. Kívánom neki, hogy találjon jól működő értékesítési csatornát a borának.

Melampo 2015.06.24. 13:19:54

Mocskos személáda bunkó népség és mióta kivásárolták a konkurenciát gátlástalanul pofátlanok lettek.

cupcake25 2015.06.24. 13:59:10

Még az OLX-n volt fent hirdetésem, hogy Társasházkezelést vállalok tök jó áron, azt hiszem egyéb szolgáltatás kategóriába raktam. Aztán amikor összeolvadtak akkor valahogy ezt a Társasházkezelő hirdetés sikerült az idős és otthoni gondozás kategóriába berakniuk... :/

Black Hole 2015.06.24. 14:43:15

Tudok 3000 liter fasza Olaszrizlinget eladót! Valakit nem érdekel?

Kalandor42 2015.06.24. 15:03:43

A jófogásnál is olvassák a Homárt! :D
Erőteljes tisztogatásba kezdett a robothadseregük a hirdetések között. Elkezdték NYOMTALANUL és a hirdetők értesítése nélkül eltüntetni a délelőtt még fent lévő palackos bor hirdetéseket!

alprazolam 2015.06.24. 16:40:30

olyan létezik a jófogáson, hogy hirdetés megújítás díjmentesen?

Black Hole 2015.06.24. 16:44:11

@atpijkamo: várj! Beszélek Zsoltal :-)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.24. 17:04:33

„a feljelentésből kitűnik, hogy a feljelentett személyek a tiszteletdíjjal közvetlen kapcsolatba nem kerültek, az összegek a tudatukban saját jövedelemként nem jelentek meg. Így arra következtetni, hogy a valótlan adatok szolgáltatását tudatuk átfogta volna, nem lehet. A szándékosság hiányában pedig a cselekmény nem bűncselekmény.”

hvg.hu/gazdasag/20150624_Igy_mentegeti_az_ugyeszseg_Matolcsyek_ham

Black Hole 2015.06.24. 17:16:01

@atpijkamo: mé'? Ha nem elég szar, má' nem is jó? :-)

neet 2015.06.24. 17:21:01

@alprazolam: ez engem is érdekelne, mert eddig nem úgy tűnik, h engedne frissíteni
de az is hülye, aki az első oldalt nézi, és nem termékre/árra/stb keres
attól még, h régóta fent van, lehet, h jó neki a cucc, nem? vagy ez ellentmondás?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.24. 17:21:49

@Black Hole: Apám a legszarabb kocsisborokat issza. A múltkor eljött az egyik unokája az albán férjével. Másfél liter ilyen szart egy szempillantás alatt megittak. Aztán kilökdöstem a vendégeket az ajtón, megemlítve, hogy a közeljövőben nem kell megismételniük a látogatást.

Aureliano Buendía 2015.06.24. 17:44:31

3000 liter bor? A posztolót ugye már lehet?
Baszkikám, te aztán marhára ráéreztél, mire is való a jófogás. Súgok, erre nem.
Az megvan, hogy a bor jövedéki adó alá esik? Gondolom, számlát adsz. Igazából az lenne a fasza, ha két navos jelentkezne a hirdetésedre.

Azt meg rohadtul nem értem, hogy miért gondolják azt az emberek, ha email-ben írják meg a világfájdalmukat, akkor arra még aznap választ kapnak. És, ha 2 nap után nincs ott a válasz, akkor nem restek ismét elküldeni.

Barátom, nem a haveroddal levelezgetsz, aki azonnal válaszol valamit a vicces(nek hitt) körleveledre.

Black Hole 2015.06.24. 18:16:01

@atpijkamo: mi volt velük a bajod? Talán az, hogy pálinkát nem vittek? :-)

Black Hole 2015.06.24. 18:18:13

@Aureliano Buendía: és van akinek ezt így kell elmagyarázni! Hát tényleg megérett a világ a pusztulása :-)

zuhanorepulesss 2015.06.24. 18:36:33

Tipikus.
Ha neki nem lehet, nem fogadják el, felnyomja a többi, hasonló hirdetőt is.
Ez a klasszikus dögöljön meg a szomszéd tehene is.
Így most nem csak neki szar, de már másnak is. S mintha még büszke is lenne erre.
Ugyanitt alig használt rózsaszín párduc eladó. Kék vagy zöld színben.

I'm 2015.06.24. 18:41:39

@Aureliano Buendía: B.szkikám, ugyan miért nem erre való a jófogás? Apróhirdetési oldal? Igen!
Magánszemélyek, cégek és kistermelők is hirdethetnek rajta? Igen!
A hatályos jogszabályokba ütköző illegális termék a termelői bor? Nem!
A hirdető rendelkezik a jogszabályok szerint előírt és szükséges értékesítési stb. engedélyekkel? Igen!
Szerinted megkockáztatja, hogy nem ad számlát? Ne magadból indulj ki!
A NAV ellenőrzi az ilyen termelői hirdetőket próbavásárlásokkal, nekem is volt hozzájuk szerencsém hasonló hirdetés miatt. De mivel legálisan hirdetek és értékesítek, valamint nyugtát is adtam, nem volt belőle problémám.
Ha meg már így belelovaltam magam... az e-mailre a válaszadási sebességet illetően: 2015-ben nem galamb vagy postakocsi viszi sánta lovakkal már azt a rohadt levelet a feladótól a jófogás postázójáig, hanem szinte azonnal megkapják. Egy szolgáltatótól pedig elvárható, hogy ne így kezelje az ügyfeleit! Napokin válaszra se méltatja, még egy kiba..tt automatikus választ sem küld, majd pedig utólag módosítva a működési szabályzatukat hülyének nézik azt akiből élnek? Ez a normális? Hát nem! A jófogás kommunikációból megbukott! Nem mellesleg, ahogy fentebb is írták, ha szolgáltatás színvonalát nézzük, akkor jófogás az OLX nyomába se ér! Felettébb sajnálatos, hogy a két multi így fel tudta osztani ezt a piacot egymás között és Magyarországnak a jófogás jutott!

gabors 2015.06.24. 18:55:22

@ColT: Huh ???? a szabalyzatot akkor es annyiszor irjak at ahanyszor kell vagy akarjak mivel az az ovek

A sajat az uzletuk azt csinalnak vele amit akarnak ... nem gondolhatnak mindenre ... (foleg nem elore) ez nam csak kis cegek csinaljak lasd Skype a mult heten..... amit nem illik az az hogy a mar regisztralt ugyfelet nem ertesitik ... de ennel tobbre nincs szukseg ...

gabors 2015.06.24. 18:56:53

@atpijkamo: ez fasza nemzeti bank igazgatoja vagy mi fasz ez a Matolcsy ... persze lehet hogy nincs is tudata ami tokeletesen megmagyaraza mindent ...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.24. 19:05:32

@Black Hole: Hát hogy az az albán csávó itatta apámat. Neki abszolúte nincs szüksége rá. Először tök jól beszélt magyarul, azán átváltottak valami kevert orosz nyelvre. Szürreális volt. Bisztos montam már, hogy rajtam kívül mindenki nyelvzseni a családban, felmenők, lemenők, oldalmenők...

Az unoka kedves lány, nics vele problémám.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.24. 19:09:08

@gabors: Azt tuggyuk, hogy az eltolcsi egy beképzelt idióta. Ez az ügyészségi magyarázat fura, minha az alízcsodaországbanból lenne.

gabors 2015.06.24. 19:16:12

@atpijkamo: Hat valami kreative magyarazatra szukseg is volt mert a cikk alapjan az ugyszseg SZERINT is buncselekmeny tortent ... aminek gondolom "NORMAL" (nem matolcsy) eseteben jogi kovetkezmenyei kellenenek hogy legyenek x jovdelem be nem vallasa vagy/plusz folytatolag elkoveteve ...

na mint lattuk vannak mar birosagok ahol az mar nem eleg hogy mit akar a fidesz ... igy vademeles eseten lehet hogy valami lett volna mert a birosag hasonlo vedekezest a vedelemtol nem hiszem hogy komolyan vett volna ...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.24. 19:16:48

@I'm: Vicces vagy. Ugyanazt mondjátok, csak te idealista, @Aureliano Buendía: meg realista megközelítésből.

Az ímélről meg annyit, hogy valóban hamar, mondjuk egy napon belül kéne válaszolni, de a tapasztalat az, hogy magáncégek és állami szervezetek is gyakran csak sokára válaszolnak, ha egyáltalán. De magánszemélyek is.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.24. 19:20:23

@gabors: "az ugyszseg SZERINT is buncselekmeny tortent"

Nem:
"... A szándékosság hiányában pedig a cselekmény nem bűncselekmény.”

A szándékosságot is kell bizonyítani. Namost ha valaki hivatásszerűen pénzügyekkel, és nem mangalicatenyésztéssel foglalkozik, hogyan tud véletlenül rossz vagyonnyilatkozatot csinálni? Mintha egy bíró arra hivatkozna, hogy nem ismerte a törvényt.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.24. 19:33:12

@gabors: Ezek az ááámerikaiak teeeljesen zizik. Az elvált anya bepereli az apát, hogy fizesse ki a gyerekfelvigyázás költségének felét. Az apa meg arra panaszkodik, hogy heti másfél nap csak a láthatás. De az sem a bírónak, se a szülőknek nem sejlik fel, hogy mér nem az apa van a gyerekkel, mikor az anya dolgozik.

gabors 2015.06.24. 19:41:41

@atpijkamo: Bar nem vagyok jogasz eleg sok buncselekmenyt lehet szandekossag nelkul is elkovetni, pl gondatlansagbol ... a kulonbseg a buntetes nagysagaban van ...

Aureliano Buendía 2015.06.24. 20:05:38

@I'm: kicsibarátom, próbáld meg értelmezni a dolgokat, meg mellé az sem árt, ha logikusan gondolkodsz, mert úgy látom, fordítva ülsz a lovon.

Először is, ha feladsz egy hirdetést, illik előtte megnézni, mi az, amit szabad, mi az, amit nem. Ha két egymásnak ellentmondó szabály is van, szerintem a minimum az, hogy rákérdezel, melyik a valós, és nem úgy vagy, hogy majd csak lesz valahogy. Illetve, ha ez utóbbi, ne csodálkozz azon, hogy nem megy fel a hirdetésed.

Mellékszál, de én a bort fogyasztom, nem termelem:)

Amúgy a magánvéleményem, ha már megkérdeztél: igen, szerintem megkockáztatná a posztoló, hogy nem ad számlát. Amúgy te lennél a posztoló? Gyanús.

Hogy eloszlassak egy homályos részt: az elektronikusan küldött levelekre pont ugyanazok az ügyintézési határidők vonatkozni, mint a levélben, vagy pl. faxon küldött megkeresésekre. Nem tudom, mennyi lehet a jófogáson a válaszadási határidő, de szerintem 30 nap. Azon belül kapott választ? Igen. Problem?

Azt kéne megértened neked is, hogy azért, mert TE levelet küldesz, az ügyintéző nem fogja félrerakni a korábban beérkezett megkereséseket a kedvedért. Értelemszerűen a régebbi ügyeket veszi előre, hisz azoknak jobban ketyeg a válaszadási határideje. Bizony, ott is be kell állnod a sorba, és majd a te ügyed is eljut egyszer ügyintézőhöz.

Ez alól akkor van kivétel, ha az adott szolgáltatónál van rokonod, barátod, ismerősöd, akit meg tudsz kérni, hogy ugyan vegye már előre az ügyedet. Igaz, akkor egyből neki írsz.

Ha nem vagy rokon/barát/ismerős, akkor marad a hagyományos ügymenet. El kéne felejtened azt, hogy hogy a szolgáltatók csak arra várnak, hogy te levelet írj nekik, és megválaszolhassák.

És akkor arról még nem is beszéltem, hogy minden ügynek van egy elintézési ideje is. Ha másokkal kel egyeztetni, értelemszerűen ez tolódik.

Tehát: benne volt a jófogás 30 napos határidőben? Benne.

kiskár 2015.06.24. 20:06:00

Olx utódja a nextapró, oda kell menni, és nem a jófogással szerencsétlenkedni.

Black Hole 2015.06.24. 20:58:35

@atpijkamo: Ááááá, megvan! Az vót' a bajod, hogy téged nem itatott! :-)

Viccet félre téve, van az az ember típus, akinek az "igyál bazmeg" a szeretet, meg a jófejség kimutatásának a netovábbja.

lomposfarkas 2015.06.24. 21:51:17

Csak tudnám, hogy a birka miért nem bojkottálja már a picsába a jófogást? Nem kell feladni, nem kell hirdetéseket keresni. Ja, keresni nem is lehet, mert akkora gennyrakása a magyar internetnek a jófogás, hogy tovább nem is merem részletezni, mer kitiltanak :)

gabors 2015.06.24. 22:35:25

@atpijkamo: ezt nem tudom mert a reszletek fontosak lehetnek igy csak kiskegyed szintu a dolog...

de ez is jo ....

index.hu/tudomany/2015/06/24/bizonyitott_teny_nem_ok_szartak_a_sarokba/

Ny.Misi 2015.06.25. 09:18:12

Ugyan ezt csinálják velem is. Ha felteszek valamit akkor mondvacsinált indokkal elutasítják. Persze az nem fontos, hogy a haszonállat kategóriába a hullámpalától a láncfűrészig minden van, az élelmiszer kategória tele napos csibével és előnevelt baromfival, de találtam már olyan hirdetést is, amiben tarhonya (!) vetőmagot kínáltak eladásra. Persze ezek simán átmennek a rostán. Nemrég felraktam egy hirdetést, egy szett volt. Először visszadobja, hogy egyben nem árulhatom, csak darabonként. Javítom, hogy ez egy csomag, egyben eladó. Erre jön az e-mail amiben azt írja, hogy nem jeleníthető meg, mert nem fér bele a háztól-házigba a mérete miatt. Mindez egy 120 cm-es körméretű, 7 kg-os csomag miatt. Holott 300 cm-ig és 40 kg-ig lehetséges a szabályzatuk szerint.
Mióta megszűnt a konkurencia azt csinálnak amit akarnak.

Escaped 2015.06.25. 09:29:48

Mekkore egy -nem boros- kancsó a prosztoló!
,,... egy kollégám nevében tesztként volt fent egy palackos bor hirdetés is még pár órája"
De legaLÁBB MÁSOKKAL IS KIBABOSKENDŐZÖTT...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.25. 09:38:56

@Ny.Misi: "tarhonya (!) vetőmagot"

:)) Miért? A tarhonya vetőmag nem alkoholos.

Leone_510 2015.06.25. 10:11:51

@atpijkamo: érdekes ha megiszok pár sört sok felessel és eszem rá néhány szem magot állítólag bebaszok, ezek szerint valami van abban a magban...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.25. 10:14:12

@Leone_510: :)) Lehet, hogy kicsírázott. A tarhonyamag a legkisebb nedvesség hatására is fejlődésnek indul.

Leone_510 2015.06.25. 10:23:02

@atpijkamo:
basszus igazad van! akkor ezután úgy iszok , hogy nem eszek magot hozzá ...úgy minden rendben lesz :D

- gyerekek megjött apátok dugjátok el a tarhonyamagot ha nem akarjátok, hogy bebasszon, a sör és feles maradhat...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.25. 10:26:52

@Leone_510: Sózd me, és a héját köpd ki, úgy ártalmatlan.

Vegyél frisset! Az ország déli részén már június közepén kezdik aratni a tarhonyát.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.25. 10:31:49

Hogy én azt hogy utáltam! Napközis ebéd a hatvanas években: tojásleves, majd tisztamócsing pörkölt kemény tarhonyával, jó olajosan. Műanyag tálcán, sorjás, alumínium evőeszközökkel.

Leone_510 2015.06.25. 11:27:01

a seregben a kb. 3 cm-es szőrös szalonna volt a legundorítóbb amit nem ettem meg

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.06.25. 11:59:55

@Leone_510: na meg a "desznyósajt konyes"
Több szőr volt benne mint a tökömön.

GQ 2015.06.26. 13:55:40

@bonifac: három kattintás volt :)

Az adatok kezelője a megunt.hu weboldal (továbbiakban weboldal) üzemeltetője, a Burbol Trend Kft.

(Székhelye: 1135 Budapest. Reitter Ferenc u.83; Cégjegyzékszám: 01-09-996715).

LatexMátrix 2015.06.26. 17:05:09

Tehát csere útján juthatok metilhez, vásárlás útján nem.

Andersson 2015.06.27. 12:39:07

megunt.hu Jól kezelhető, egyszerű a menüje.

xclusiv 2015.06.27. 23:42:05

@Könyveslány: ""Köszönjük, hogy Ön is a Jófogás.hu apróhirdető oldalt választotta"

Nagyon szívesen, mert nincs más, basszátok meg!! :("

Sajnos bazmeg nincs. Pedig az olx jó volt, ez meg egy rakás szar...

xclusiv 2015.06.27. 23:48:13

@hobbitroll: "továbbá. idézet a PH szabályzatából:

"11. Szigorúan tilos a következő termékek, szolgáltatások hirdetése:
...
2. Jövedéki termék (üzemanyag, alkohol, dohánytermékek stb.)."

Mily meglepő, máshol is tilos.

posztolót lehet már?
Ezexerint keresett egy helyet, ahol még nem volt egyértelmű a tiltás, és megpróbálta. Nem sikerült, és most pattog, mint kecskeszar a deszkán?"

Kedves jófogás alkalmazott,

Vissza lehetne venni az arcból. A post toló épp azt írta, hogy voltak fent borok, amikor ő is feltette a magáét. Csak ugye nekiálltatok törölni...

Amúgy most is van fent bor, az előbb kerestem rá a rizling szóra és volt 3 boros találat...

xclusiv 2015.06.27. 23:59:17

@Zirowe: "3000 liter bor?
Ezt vajon magánszemélyként próbálta árulni?"

És ha igen, akkor nem az a helyes válasz, hogy "kedves hirdetőnk, ez kurvára nem nagyker mennyiségre van kitalálva, lécci máshol bótolj az ipari mennyiségű boroddal"?

Kicsit korrktebb, mint az összevissza hazudozás, szabályzatok módosítgatása meg ilyesmi...
(Már ha igazat mond a post toló.)

"Persze feltételezem számlát is ad."

Hát 3 ezer liter bort gondolom nem saját felhasználásra vesz valaki, szóval feltételezem hogy számlával adná.

"A 1xx éves hagyomány meg olyan sikeres, hogy jófogáson hírdet..
De neki áll feljebb.

Mi van?!"

Na elmagyarázom hogy mi van.
Az van, hogy a jófogás nem csak szar (később kifejtem), de legalább lassan is reagálnak, és összevissza kamáznak, meg módosítgatják a szabályzatukat titokban. (Már ha igazat mond a post toló.)

És a kifejtés: legutóbb pár hete kerestem valamit, de használhatatlanu lassú volt akkor is, mint jónéhányszor előtte is. Most persze gyors volt, de most csak rizlinget kerestem, hogy ellenőrizzem amit a post toló írt. Találtam...

Zirowe 2015.06.28. 00:12:14

@xclusiv: ahhoz ketseg nem fer, hogy a jofogas egy nagy kalap kaki (olx sokkal gordulekenyebben mukodott es faszabb is volt), de azert a posztolo sem szent a maga 3000 literevel..

xclusiv 2015.06.28. 00:15:00

@Már meging egy nick: "Érdekes, hogy itt ez az ország állítólag rengeteg okos emberrel és nincs aki csináljon egy normális apróhirdetőt."

Nem ez a gond.

"Értem, hogy kell marketing, stb. ami költséges, de ez az összeg is rengeteg helyen rendelkezésre áll."

Khömm...
Az apród/olx is betolt milliárdos nagyságrendben a marketingbe, meg a jófosás is. Nyilván a külföldi tulaj pénzéből.
Aztán a két tulaj felosztotta a nemzetközi piacot, nekünk sajnos a szar jutott.

Nem az a kérdés, hogy ki tudja ezt leprogramozni, az a kisebbik dolog. A nagy dolog a pénz, és hogy ez hogy fog visszajönni egy ingyenes oldalból.
Na erre kellene egy olyan üzleti tervet összerakni, hogy valaki beletegye azt a párszázmilliót vagy néhány milliárdot, mert elhiszi hogy ez ebből visszajön.

xclusiv 2015.06.28. 00:19:10

@Zirowe: "ahhoz ketseg nem fer, hogy a jofogas egy nagy kalap kaki (olx sokkal gordulekenyebben mukodott es faszabb is volt), de azert a posztolo sem szent a maga 3000 literevel.."

Az éppen lehet, de más kérdés.
De ezt máshogy kell lekezelni. Szerintem ha azt a választ kapja, hogy "sajnos mi itt nem bor nagyker vagyunk", akkor nincs ez a post.
De nem ezt tették, hanem, ugye. És ezzel tovább rombolják az amúgy se túl jó hírnevüket.

Zirowe 2015.06.28. 00:43:51

@xclusiv: nyilvan 1-2 uveg arusitasa esdig nem volt para, erre jott a posztolo a 3000 literevel, amire nem voltak felkeszulve.
Nem volt elegans a reagalasuk, de azert legyunk realisak.
Posztolo addig pampogott, amig a par uvegesekkel is kicseszett, es ahelyett, hogy a nav elol bujkalna, inkabb vilagga kurtoli "fajdalmat".

xclusiv 2015.06.28. 16:49:07

@Zirowe: tfh mindent legálisan tolt volna: akkor miért bújkálna a nav-osok előtt?

És hogy kicseszett a pár üvegesekkel. A pár üvegesek eddig sem árulhatták volna a portékájukat, csak ugye a jófosás nem tartatta be a saját szabályzatát...

A "nem elegáns" pedig nagyon finom megfogalmazása annak, hogy féreg módjára viselkedtek...

Zirowe 2015.06.28. 16:51:09

@xclusiv: vhogy az egész esetből nem tudom "tfh"-zni, hogy legálisan tolta volna..

xclusiv 2015.06.28. 18:52:11

@Zirowe: tudja a fene.

Azt írta, h "Nébih engedélyes".

Nem vagyok tisztában a bortermelés, kereskedelem és a vendéglátás szabályozásában (a kiszerelés miatt gondolom hogy ide ment volna), de szerintem a papíroknak rendben kell lenni. Márpedig ezt számla nélkül nehezen tartom elképzelhetőnek.

Aztán persze tudja a fene...

Már meging egy nick 2015.06.29. 10:53:33

Azt el se tudjátok képzelni, hogy valakinek legyen 3000 liter bora teljesen legális keretek között?

Na nem a panel 7. emeletén, de vidéken szerintem több ezer hely van ahol van egyben ennyi, aki meg el akarja adni és nincs vevője az meghirdeti.

Nem akkora kaland ez mint ahogy egyesek gondolják.

Manyúúl holnap is nyúúúlni fog mint a tak 2015.06.30. 08:18:10

@Már meging egy nick: meghirdeti, igen. Kiírja a kapura és elviszik apránként. Sőt, ki se kell írni, mert mindenki tudja, hogy ő ott jó bort árul és megkeresik. Itt nálunk vidéken így van. Nincs is egyben 3000 liter bora senkinek.

Már meging egy nick 2015.06.30. 08:45:12

@Manyúúl holnap is nyúúúlni fog mint a tak:

Ennyi erővel zárjon be az összes bolt, szűnjön meg minden újság, apróhirdető, aukciós weboldal, mindenki kiírja a kapura mije van aztán kész. Később meg már nem is írja ki, hisz mindenki tudja mije van és hogy az jó. Egy ilyen világban homár blog sem fog kelleni, meg úgy egyáltalán internet se :)

Én meg tudom érteni, hogy valaki nem akarja kiméregetni, mert nekem például nem hiányozna hogy a jóska pisták nap mint nap jónapotozzanak a házam előtt, hogy most vinnének öt litert. Az is lehet, hogy húsz más tevékenysége mellett ideje sincs ilyesmire.

AtiSnatch 2015.06.30. 10:32:57

@Már meging egy nick: @Manyúúl holnap is nyúúúlni fog mint a tak: "340Ft / liter Nébih engedélyes 2014-es évjáratú, Balatonmelléki Olaszrizling OFJ

!!!!5, 10, 20, 22 literes!!!!

kiszerelésben, eladó!
Alkohol: 12,5V/V°
Termelés helye: Balatonhenye
Jelenlegi mennyiség: 3000 liter"

Ez megvan?

Intelli 2015.12.04. 01:11:03

Amelyik kitalálta annak feldugom a seggébe ezt a plüssbabát!

traxxx 2016.06.10. 23:17:55

Az elégedetlenkedők használják inkább ezt: jofogas.ml
:d :d :d :d
süti beállítások módosítása