Tékozló Homár

Az intercity, ami másfél óra alatt gyűrt le 18 kilométert

2015.07.14. 09:50 | Homár Hilda | 94 komment

gysev.jpg

Az utazóközönség rém peches, a GYSEV meg elképesztő béna, mert Melinda leveléből is látszik, hogy  a rendkivüli helyzetekben elsősorban odafigyelést és tájékoztatást várnak az emberek. (Pinnye egyébként egy kicsi község, a hazai telefónia türténetének szempontjából mégis nagy jelentőséggel bír, Salamin Leó természettan tanár ugyanis Sopron és Pinnye közt hozta össze Magyarország első távolsági telefonbeszélgetését 1877-ben.)

Tisztelt Vezérigazgató Úr!

Szeretnék felháborodásomnak hangot adni, ahogy Önök, mint Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút Zrt. (GYSEV) kezelték június 9-én a Budapestről 19.10-kor indult 938-as számú InterCity vonat utasait.
A vonat 21.29-kor ért be Pinnye állomásra, ahol megálltunk. A vonatkísérő egy 10 perc elteltével - körbejárva a vonaton, mindenkihez egyenként odamenve - tájékoztatott minket arról, hogy Sopron állomás jelenleg nem tud vonatokat fogadni. Aztán eltelt 30 perc, és ismét azt jelezte, hogy sajnos a helyzet változatlan. De nem tudta megmondani, hogy küldenek-e buszt értünk, így azt sem, hogy érdemes-e szólni a környéken lakó ismerősöknek, hogy jöjjenek el értünk kocsival.

Látva az Önök fejetlenségét, közben mi szóltunk az ismerőseinknek, hogy jöjjenek el értünk Pinnyére. Aztán a vonat elindult Pinnyéről. Erre felhívtuk ismerőseinket, hogy mégse igyanak kávét este, és ne jöjjenek. Aztán a vonat megállt Fertőboz állomáson, és megint várakoztunk percekig, majd elindultunk, megálltunk, elindultunk, lassan mentünk, megálltunk. Végül közel 80 perc késéssel értünk be.

Közben Sopron vasútállomáson a ránk várakozóknak nem tudtak semmilyen felvilágosítást sem adni a vonatról. A személypénztárak bezártak, a biztonsági őr is azt mondta, hogy semmi információja, a hangosbemondó nem mondott semmit sem, a kijelzőről pedig eltűnt a vonat, semmilyen késéses sem írt ki. Az állomáson várakozók mobilon tartották a kapcsolatot a vonaton utazókkal.

Tisztelt Vezérigazgató Úr! Ön a saját utasai helyében hogyan érezte volna magát ezen a járaton és ebben a helyzetben?

Döbbenten vettem tudomásul, hogy az utasokkal való bánásmódjuk még mindig messze van az európai normáktól. (Leszámítva a vonatkísérőt, aki többször is körbejárt, mindenkinek egyesével szólt, és mindig elmondta, hogy sajnos nincs újabb híre.)

Jelen levelem küldöm az Index Tékozló Homár nevű blogjának is, bízva abban, hogy hozzám hasonlóan az Index olvasói is választ kaphatnak az alábbi kérdéseimre:

1. A vonat 21.29-kor megállt Pinnye állomáson. Mi változott meg 22.20-ra, amikor elindulhattunk, ha továbbra is megálltunk mindenhol (mert piros jelzést kapott a vonat), és ha egy sötét állomásra érkeztünk meg? Miért nem lehetett mindezt már 21.29-kor megtenni? Ki a felelős azért, hogy a vonatot feleslegesen várakoztatták? (Hiszen 22.20-kor sem változott semmit sem a helyzet, tehát ahogyan 22.20-23.00 között mentünk 40 percig, ugyanúgy mehettünk volna már 21.30-kor.)

2. Miért van az, hogy amikor megérkeztünk Sopronba a sötét peronokra (21.42 helyett 23.00 körül), nem voltak a vonatnál olyan GYSEV-dolgozók, akik a leszálló utasoknak világítottak volna, hogy ne essenek el leszállás közben?

3. Miért van az, hogy nem tájékoztatták a várakozó közönséget a vasútállomáson? 2015-öt írunk, az egyes utazásszervezők Twitteren/Facebookon keresztül minden változásról szinte azonnal tájékoztatják az utasaikat, Önök sem a vonat hangosbemondóján keresztül, sem a vasútállomáson nem tudtak semmi információt sem közölni.

4. Miért van az, hogy elhelyeznek ugyan szép utastájékoztató monitorokat a vonatokon, és lehet követni online a vonatokat a weboldalukon, de ilyen esetekben egyszerűen semmibe veszik az utasaikat? Napjainkban az információ igenis érték, és megérdemlik az utasaik, hogy tájékoztassák őket - arról nem is beszélve, hogy megérdemlik az utasaik azt is, hogy elszállítsák őket egyéb módon, ha éppen gond van a kötött pályával.

5. Tényleg nincs semmi protokolljuk arra, hogy mit kell tenni ilyenkor, ha egy probléma miatt nem tudnak vonatot fogadni? Hogyan kell tájékoztatni az utasokat, elszállítani őket Pinnye állomásról Sopronba, és kárpótolni őket az okozott kényelmetlenségekért?

6. Ön szerint nem lettek volna nyugodtabbak az utasok, ha 80 perc késés után leszálláskor valaki a GYSEV nevében elnézést kér az okozott kellemetlenségekért személyesen vagy a hangosbemondón keresztül?

7. Ön szerint nem lett volna egy kedves gesztus a GYSEV részéről, ha egy GYSEV-dolgozó az állomás bejáratánál az érkező utasoktól egyenként elnézést kér, és ad mindenkinek egy formanyomtatványt, amivel a több mint 30 perc késés miatt panaszt nyújthat be és visszaigényelheti a menetjegyének 25%-át? Este 23-kor már minden pénztár zárva volt...

8. De legfőképpen az érdekelne, hogyan lehet az, hogy amíg az Önök dolgozói kedvesek és segítőkészek (akár a személypénztárakban, akár a vonatokon), addig egy-egy, a normál működéstől eltérő helyzet esetén nincs egy olyan felelős, aki tájékoztatná az utasokat és a GYSEV saját alkalmazottait? (A vonatkísérő bármennyire is szeretett volna információt adni, csak azt tudta mondani, hogy nem tud semmit. S ugyanezt mondták a pénztárosok is az állomáson várakozóknak (amíg nyitva volt a pénztár), hogy nincs információjuk.) 

Döbbent csalódással, üdvözlettel:

Jambrich Melinda

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

milyennőazilyen 2015.07.14. 10:09:57

Mennyé orindzsvéjsszel.

Darth Revan 2015.07.14. 10:11:18

Banyek, 80 perc kesesbol ekkora ugyet csinalni. Hol elt eddig a posztolo, Japanban?!

milyennőazilyen 2015.07.14. 10:14:07

@Darth Revan: Ahol a közlekedésügyi miniszter 1 perc késésért harakirit követ el...

Bödön Ödön 2015.07.14. 10:14:22

Tisztelt vezerigazgato ur??? Valaki nagyon eszkalal. :-)

Már meging egy nick 2015.07.14. 10:23:44

Azzal a részével nem értek egyet, hogy a postoló szerint ekkor meg akkor mehetett volna a vonat.

Ja mehetett volna szerinte.

Döntse már el a vasút mikor mehet a vonat, mert lehet hogy az utas a fülkéből esetleg nem tud minden vasúti közlekedéssel kapcsolatos aktuális körülményt.

atörökkk 2015.07.14. 10:45:14

Majd Ati leírja helyettem.

AtiSnatch 2015.07.14. 11:09:24

@atörökkk: persze, hogy engem basszanak ki... :D

Dezsike 2015.07.14. 11:14:54

A MÁV sem volt jobb 8.-án. A helyszín Balatonvilágos, a Délibe tartó 20:20-as sebesvonatra várakozunk. Az állomáson bemondta az automata hangosbemondó, hogy "előreláthatólag 50 percet késik", majd 10 percenként megismételte a bemondást, de mindig 10 perccel többet mondott. Így ment ez órákon át egészen addig, míg a késés 270 perc lett. Ez nagyjából éjfélkor volt. Ezután már nem emelkedett a késés, de továbbra is 10 percenként ugyan azt a szöveget harsogta a bemondó, mire 0:50-kor végre megérkezett a vonat. A semminél valóban több volt a tájékoztatás, de értelme semmi, mert nem derült ki, hogy valójában mikor fog érkezni a vonat és mennyit késik.

Manyecska 2015.07.14. 11:33:26

most mér engem-amikor a NYÚLtól jöttem, mivel előtte küldött levélt még novemberben azóta valszeg főbe lőtték sza amikor a kutyát elütöttük a kalauzok tájékoztattak arról hogy a foga szikrát vetett a síneken arról nem akartam tudni.
mellesleg egész jól elkártyáztunk este tízkor kínunkban mer álltunk a nyílt pályán, se kép se hang később Megyernél gyomrom visszanyelve segítettem szegény párát kiszedni a kerekek alól:((( lehet a NYÚL volt az?:D
Az is megrohadt azóta ja.

Manyecska 2015.07.14. 11:37:00

..igen setét is volt meg kurva hideg lefagyott pár lábujjam tisztán emléxem hogy fájtak mire hazaértem...a vonat lépésben haladt:((( utastájékoztatás bahhhhh..:D ON amikor kigyulladt a HÉV nekünk kellett leszállítani az utasokat az se tűnt fel :D mindenki mondjon le.

Bombaló 2015.07.14. 11:43:57

Az automata utastájékoztató rendszer a vonat közlekedési adatai alapján tájékoztat. Aznap volt valami vihar is talán arrafelé.
Úgyhogy annyit tudott volna közölni, hogy műszaki okok miatt késik a vonat. A műszaki hiba elhárítása pedig olyan időtényező, amit nem lehet pontosan belőni. Ha előre megmondják, hogy 200 perc, és a 150. percben elindul a vonat akkor jön a sírás, hogy azt mondták 200, elmentem a dizsibe, közben meg elment a vonat előbb.

ui.: Felsővezeték szakadás volt, asszem.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.07.14. 11:58:12

Amíg a vonat az állomáson tartózkodik a WC használata tilos.
Helyette hugyozzunk az állomásfőnök irodájába, vagy a pénztárba.

Manyecska 2015.07.14. 12:09:10

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: ezt Thomas a gőzmozdony mondta? Melegbarátai voltak, emlékszem..

igi1 2015.07.14. 12:33:48

Elég egyszerű poszter

az intercityk ugye ELSŐBBSÉGET ÉLVEZNEK, viszont ha valami miatt gond van, akkor nekik is várniuk kell

tehát ha az intercity nem ment, a többi vonat se nagyon, mivel egy vágányon megy bizonyos helyeken a forgalom, és az intercityt engedik előbb el

ezért ment bizonyos helyeken 10 km-t, majd megállt

mert jöhetett vonat is, amit el kell engedni

tehát be kell gurulni olyan helyre, ahol van lehetőség arra, hogy elengedd a másik vonatot is

sajnos evvan, nem találták fel a légvonatot, nem építettek négy-öt sávos vonatpályákat, két pályán halad a forgalom, oda-vissza bizonyos szakaszokon

aszittem ez világoSCH

ha TUDOD, hogy 18 km-re van a célállomás, és a vonat megállt, már 30 perce, akkor én csak beszálltam volna az általam hívott ismerősök kocsijába, oszt nem telefonálgatok, hogy mégse jöjjenek

ha volt ismerős, akit ilyenkor ugrasztani lehet, élni kell vele

atal 2015.07.14. 12:35:30

az ember, aki nem érti, hogy a vonat csak előre és hátra tud menni, és ha valami van már ott, akkor addig vár, amíg az el nem tűnik.

egyébként meg szóltak, hogy nem tud menni, majd jeleznek, ha van új infó.

igi1 2015.07.14. 12:36:38

@Bombaló: felsőveezeték javítás általába nem 30 perc, meg nem indítanák úgy a vonatot, hogy az utasok életveszélyben lehetnek

(áramcsapás, etc)

tehát a felsővezeték szakadás nem igazán valószínű

itt az volt a gond, hogy a máv nem biztosított más lehetőséget a haladásra, inkább megdöglenek, de nem hívnak pótlóbuszt 18 km-re

Terézágyú 2015.07.14. 12:44:16

Az semmi, de az milyen dolog már, hogy kimegy az ember az állomásra, megveszi a jegyét, felszáll a vonatra, amely időben el is indul - de öt perc után megáll egy kis állomáson, merthogy "felsővezeték-szakadás volt x órával korábban, és még javítják...! De basszus, nem tudták volna ezt közölni még az állomáson, még a jegyvásárláskor, hogy vazze, vehetsz jegyet, és innen időben is fog indulni a vonat - de célhoz érni csak egy órával később fogsz...!

Persze, ha ezt tudom, akkor nem is megyek vonattal, hanem busszal... úgyhogy a mávnál inkább nem mondanak semmit...

(Igen, előtte tájékozódhattam volna a neten, hogy egy átlagos napon, vajon nincs-e felsővezeték-szakadás a mávnál... Nem tettem meg.)

Megjegyzem még a kalauz is mintha csak akkor tudta volna meg, hogy ezen a vonalon órák óta felsővezetés-szakadás van...

igi1 2015.07.14. 12:44:32

@atal: biztos elpárolognak a vonatok az intercity elől, hogy csak a poszter tudjon utazni :)

Terézágyú 2015.07.14. 12:51:37

@igi1:

Kommunikáció.
Ezt kifogásolja a poszter - és ebben teljesen igaza van.

igi1 2015.07.14. 12:52:43

@Terézágyú: látod, te voltál a tudatlan és a hülye :)

metal · http://electric.blog.hu 2015.07.14. 12:56:11

@Dezsike: 8.-án a vihar miatt nem nehéz kitalálni, hogy számtalan helyen volt probléma szerelvényekkel, pályával, felső vezetékkel,... Minden értelmes ember fel tudja fogni, hogy ezeknek a felméréséhez idő kell, a kijavításához meg még több. De azért a birkák nagy része sírt, hogy nem tudnak tájékoztatni (én Kelenföldön vártam a vonatra, ami 2 órás késéssel meg is jött). Mit vártak / vártatok? Akkor amikor jó eséllyel a pályán még számtalan olyan szakasz volt, amihez senki nem ért oda, mert egyszerűen a javítást, felmérést végző személyek száma korlátos. Mit tud ilyenkor mondani a MÁV?

A posztolónak meg annyi, hogy a nyavalygásából egyetlen értelmes dolog van: tényleg gáz, ha sötét peronra kell leszállniuk az utasoknak.

igi1 2015.07.14. 13:00:00

@metal: igen, a 8-i vihar után 10-én reggel állt helyre a menetrend

bárki aki híradót nézte, vagy hallgatta a rádiót, TUDTA, HOGY A VONATKÖZLEKEDÉSBEN FENNAKADÁSOK LEHETNEK

ezért mondom, mindenki egyre hülyébb, semmi ész nem szorult a poszterba se

Manyecska 2015.07.14. 13:06:30

@igi1: csomó vonalat mexüntettek. Pasim múltkor egész nap vonatozott /oda-vissza/, egy óra felsőszakadás, meg tököm tudja mi. reggel nyolctól este hétig:D

Manyecska 2015.07.14. 13:08:12

@igi1: figyumán vettem sütésálló csokikrémet most az segítene a poszteren..?:D ON

venszivar 2015.07.14. 13:11:29

@Manyecska: este tán tosztál?:) igi1/2 örj9öngött....

Terézágyú 2015.07.14. 13:12:58

@igi1:
Direkt írtam, hogy amikor velem történt, akkor NEM volt semmilyen vihar, vagy hasonló. Tehát miért gondoltam volna, hogy bármi fennakadás van???

Dezsike 2015.07.14. 13:15:13

@metal: Nem a késés ténye a probléma (valóban nem tehet a MÁV a viharról) hanem a tájékoztatás módja, gyakran hiánya. Ha bemondták volna, hogy ne is várjunk a vonatra mert belátható időn belül nem jön visszamegyünk a nyaralóba aludni és másnap szépen elkésünk a munkából.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.07.14. 13:17:22

Nem MÁV?

" Végül közel 80 perc késéssel értünk be."
CSAK? Tényleg nem MÁV, az 3 óra lett volna minyimum.

Manyecska 2015.07.14. 13:20:38

@venszivar: nem, ma este jön az éééédes, csinálok neki lasagnát meg csokis buktát:) Kösziaz aggódást, megvagyok!:D

igi1 2015.07.14. 13:27:45

@Terézágyú: te se érted már a humort úgy látszik

vagy nem tudod, mit jelent a :) !?

igi1 2015.07.14. 13:29:14

@Manyecska: finom a csokikrém, mi szlovákiában szoktuk venni az alapot hozzá

a csoki aztán tényleg mindenre megoldás :)

igi1 2015.07.14. 13:31:57

@venszivar: hát nem igazán tudtatok velem meginn mit kezdeni

ezé mondom, nem termett még pasi, aki jól helyrerakott volna

mondjuk erre én is befizetnék, hogy akad-e

majd fogadunk hagymával

PonDrow 2015.07.14. 13:33:15

8-án este a BKK M3 metrópótló:

19:15 körül szálltam fel a metrópótló buszra és
20:42-kor ért Kőbánya-Kispestre. Lemértem a busz útvonalát: 9,1 km.

Mindez azért, mert a MÁV nem indított a Nyugatiból vonatokat csak Kőbánya-Kispestről. Ahova a metrón kívül próbáltam eljutni: 72-es trolival (Zuglóig, onnan buszoztam volna), 1-es villamos Árpád-hídtól, de az se járt)

18:30 helyett 22:30-ra értem haza. Utastájékoztatás nulla volt közben.

igi1 2015.07.14. 13:35:27

@PonDrow: hát egen, ha metrópótló van, általában annyian vannak rajta, hogy el kell menjél a végállomásig, hogy felszállj rajta

a trolik nem mentek amúgy 8-án este, hanem buszok mentek helyette

még másnap reggel is

venszivar 2015.07.14. 13:36:26

@igi1: két éve elbújtál! vagy már három? válassz egy afgán vagy szír, netán egy kurd menekültet! siess,mert az olyan senkinek nem kellő picsák, mint te IS + a buzik lecsapnak rájuk!!!

igi1 2015.07.14. 13:39:15

amúgy meg mér nem mentél el az örs vezér térre a trolipótló busszal, onnan meg a 85e-s busszal kőbánya kispestig

na ezé jó a mobilnet

mondom, a trolik se jártak másnap 10-11-ig

tudom, mer morogtak az öregek hogy nem tudnak felkászálódni a nem alacsonypadlós buszokra

Manyecska 2015.07.14. 13:39:20

@igi1: de már olyan jól néz ki lefogyva hogy a csajok hajcsák muszáj hizlalnom:) ezért van annyi sörhasú pasi bébi nem hüJék az asszonyok se.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.07.14. 13:39:36

@igi1: ezt kifelejtették az ószövetségből, pedig milyen jól mutatna ott még egy csapás.

igi1 2015.07.14. 13:40:27

egy kis vihar, s máris kettyós lesz minden barom

igi1 2015.07.14. 13:41:36

@Manyecska: csak vigyázz, mer amelyik piál, az nem tudja, hogy épp kivel dug félre rajtad kívül

amelyik sört vedel, annak már úgyis mind1

FDToth 2015.07.14. 13:42:03

Vonatozni belfoldon nem eri meg. Sima jeggyel utazni draga es emeelltt hosszu, kenyelmetlen es lassu az utazas. Persze pl becsbe tok jo, de itthon autoval ia jobban megeri ide-oda maszkalni

Terézágyú 2015.07.14. 13:42:39

@igi1:

Valójában ezt egy másik hozzászólásodra írtam, erre: "bárki aki híradót nézte, vagy hallgatta a rádiót, TUDTA, HOGY A VONATKÖZLEKEDÉSBEN FENNAKADÁSOK LEHETNEK"

venszivar 2015.07.14. 13:43:38

@igi1: de hiszen csak egy a barom! az egy + még szarkupac féreg! a te haverod!:)

igi1 2015.07.14. 13:43:52

@FDToth: intercityn helyjegy kell asszem, meg pótjegy

az nem sima vonat, mint ahogy a zónázó sem

néha gyorsabb, mint a busz

pl. Vác-Budapestet megteszi 25 perc alatt

felutaznak Vácra, onnan vonattal

igi1 2015.07.14. 13:46:06

Azért azt nagyon szeretem, hogy megzavarodnak a népek agytekervényei, mikor lecsap a természet :)

egy kis vulkánkitörés, máris tönkreveri a légiforgalmat

egy kis jégeső, vihar, máris mindenki meghülyül, s siránkozik, mikor nem tud eljutni A-ból B-be

egy kis március 15-i hó, mikor jó előre felhívták rá a figyelmet, de azért csak b@sznak rá, s elindulnak, oszt utána tátják a szájukat, hogy beleesik a hó

igi1 2015.07.14. 13:49:00

egy kis terrorizmus, máris mindenki menekül, mint a patkányok

mondom, én tuti ilyenkor mennék Tunéziába is

egy kis görög válság, máris mindenki lelép Görögországból, csak ilyenkor mennék oda, mikor lefeküdnének kutyába a turisták pénzéért

nem akkor kell odamenni, amikor tömegnyomor van

ugyanez, mikor hétvégente mindenki lelép Budapestről a Balatonba, persze reggel 8-kor, meg pénteken este 6 után, oszt csodálkozik, hogy baleset, meg dugó, mintha lenne új a nap alatt

oszt mikor jönnek haza vasárnap este, meginn baleset baleset hátán, oszt meginn nem értik, hogy ki volt meginn barom, hogy őket nem engedik el

Bombaló 2015.07.14. 13:49:49

@igi1: A szakadás a júl. 8-nak szólt.

igi1 2015.07.14. 13:51:42

HA TUDOD, HOGY VIHAR VOLT, mér erőszakoskodsz csakazértis, hogy vonattal menjél!? De az a durva, hogy a poszteren kívül mindenki idióta volt, aki vállalkozott a vonattal való közlekedésre, ÚGY, hogy TUDTA, hogy fennakadások vannak, s nem állt helyre a közlekedés, csak másnap reggel

Nem ügy, hallgattam én is a rádiót, néztem a tévét, jól elvoltam otthon, kényelmesen.

Az meginn más, hogy munkahelyen vagy, dolgoztál, oszt a vihar miatt nem tudtál hazajutni.

itt nem erről van szó, hanem arról, hogy NEKIINDULT a poszter úgy, hogy nagyon jól tudta, hogy időben nem fog odaérni

metal · http://electric.blog.hu 2015.07.14. 13:53:18

@Dezsike: Azt nem tudom, hogy Balatonnál mit mondtak be, de Kelenföldön kb. 5 percenként be mondta, hogy az időjárási körülmények miatt a személyvonatok bizonytalan ideig nem közlekednek, figyeljük a tájékoztatást. Ezt 1-2 órával a vihar után. Éjszaka már tényleg elvárható lett volna, hogy legalább tudjanak mondani valamit a helyzetről.

2015.07.14. 13:53:19

@igi1:
Azon a március 15-én a riasztás csak akkor történt meg, mikor már rég bedugult az M1. Ettől perszecaz időjárás jelentés alapján lehetett rá számítani.

Mondjuk ennél a posztnál nem a késéssel volt a gond, hanem a tájékoztatás hiányával.

igi1 2015.07.14. 13:53:33

Ezt a MÁV-ot se értem, ha TUDTA, hogy nem mennek a vonatok, s fennakadások lehetnek, MIÉRT NEM ÁLLÍT PÓTLÓBUSZT ERRE A KÉT NAPRA!?

Mondjuk ha belegondoltok, minden állomásra, minden vonat helyett pótlóbuszt hozatni, nem kis költséget jelent

olcsóbb, ha az utas vár, mint pótlóbuszt hívatni, de akkor is, az utas jegyet vett, akkor csak jusson már el a végállomásig valahogy

akkor mondja azt, hogy nem megy a vonat, menjen mindenki, amerre lát, aki meg marad, az vállalja be a dolgot

igi1 2015.07.14. 13:54:46

@nagybalfasz: március 15-e előtt két nappal már jelezte az időjós, hogy gondok lehetnek az időjárással

a rossz időt mondták hétvégére

igi1 2015.07.14. 13:56:09

@nagybalfasz: ennél a posztnál se kellett tájékoztatni, ha egyszer a híradóban is bemondták aznap hogy ne nagyon akarjanak vonattal menni

a mobilnet világában nem nagy ügy kitalálni a cseppnyi agyaddal, hogy ilyen időben ha teheted, maradjál otthon, ha sürgős, menjél kocsival

mit kell ezen tájékoztatni, mikor minden híradóban mondták, hogy másnap egész nap is fennakadások lehetnek

igi1 2015.07.14. 13:57:24

menjetek, oszt nézzetek meg egy aznapi híradót

ott a tájékoztatás b+

2015.07.14. 13:58:40

@PonDrow:
Én akkor gyalog, ahol lehetett kocogva mentem haza, nem is számítottam tömegközlekedésre. Amennyi időt szívtál, azt a 9-10 km-t le is gyaloglod, közben katasztrófaturistaként gyönyörködve a tájban. Nekem mondjuk csak 5 kili volt.

Terézágyú 2015.07.14. 13:59:13

@igi1:
"március 15-e előtt két nappal már jelezte az időjós, hogy gondok lehetnek az időjárással "

annak idején annál a bizonyos augusztusi tűzijátéknál is mondták, hogy időváltozás lesz aznap este... mégis kimentek egy szál pólóban az emberek, meg kivitték a kisgyereket egy szál bugyiban stb.

igi1 2015.07.14. 14:00:54

@Terézágyú: pont ez az, nem értem, mit cirkuszol a poszter, HA BEVÁLLALTA, maradt a vonaton

2015.07.14. 14:01:19

@igi1:
Tájékoztatni a vonaton kelletr volna, hogy akkor érdemes-e hívni cimbit, vagy nem. De hogy a kaller nem tudott semmit, mert nem tájékoztatták, az nincs rendben. A posztoló meg amiatt nem volt hülye, hogy vonatra szállt, hisz eljutott a célba, és a késést is viseli, nem azzal volt a baja.

igi1 2015.07.14. 14:03:22

@nagybalfasz: má most már elegem van belőletek

menjé, oszt nézd meg azt a k@rva híradót b+
meg a honlapokat, mit írtak aznap

2015.07.14. 14:04:37

@igi1:
Olyan időt mondtak, ami ha februárban van, nincs akkora baj. Az két külön dolog, hogy előtte tudni lehetett, ezért nem kellett volna elindulni, és az hogy aznap rossz volt a tájékoztatás, mikor már dugó volt is engedték fel a népeket.

igi1 2015.07.14. 14:05:09

Ezek tényleg hülyék, vagy csak tettetitek!?

2015.07.14. 14:08:21

@igi1:
Még egyszer, az, hogy a poszter annak ellenére, hogy bemondták, fennakadások lesznek, vonatra szállt, nem azt jelenti, hogy ott a vonaton nem kellett vilna tájékoztatni az utasokat, hogy mi a fet van, mire számíthat.

2015.07.14. 14:09:35

@igi1: ki mondta, hogy én nem tájékozódok. Ennek semmi köze ahhoz, hogy előtte tájékozódok-e, nem érted mi a baja a poazternek.

venszivar 2015.07.14. 14:13:13

@igi1: vedd be a gyógyszereidet s dőlj le....

Manyecska 2015.07.14. 14:17:32

@nagybalfasz: te szoktál tájékozódni?:)

Manyecska 2015.07.14. 14:19:30

@igi1: kenek egy kis csokit a monitorra kérsz?:DDDD

atörökkk 2015.07.14. 14:26:55

Az áramcsapás valóban veszélyes dolog.

Dezsike 2015.07.14. 14:27:31

@metal: 10 percenként azt ismételgette, hogy "a 20 óra 20 perckor érkező Budapest Déli Pályaudvar felé közlekedő sebesvonat előreláthatólag xx percet késik", mindig 10 perccel többet mondott mint előtte.

igi1 2015.07.14. 14:28:48

Szóval nem tettetik. Azok.

Manyecska 2015.07.14. 14:30:04

@igi1: meg hát. rá se ránts. én már fél hétkor reggel úsztam az ötvenes medencében. itt ülök vizes hajjal, papucsban. mingyár jön az ápoló is:P

igi1 2015.07.14. 14:30:12

@Manyecska: itt már se a csoki se az áramcsapás nem segít.

De még a törökk is beállt a sorba. :)

Manyecska 2015.07.14. 14:33:34

@Dezsike: hát az ember vár, meg vár, aztán hirtelen megunja, így van ez..

AtiSnatch 2015.07.14. 14:46:47

olyant nem lehet, hogy a radarról szűrni embereket?

Manyecska 2015.07.14. 14:50:17

@AtiSnatch: Mindent lehet csak akarni kell :D

a fidesz csak lopni tud 2015.07.14. 14:56:07

Menj gyalog. Túracipőt az Aldi-ból.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.07.14. 15:34:18

Szépen sorba állunk egymás után.... szorosan.
Oszt vonatozunk... vagy hőmérőzünk. Tályékozódunk. ixdé

atörökkk 2015.07.14. 16:04:58

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: áramcsapásokat adunk, és áramcsapásokat kapunk.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.07.14. 16:38:23

@atörökkk: Te elég sokk csapást kapsz @igi1: -től amint látom! :)

igi1 2015.07.14. 18:12:30

@AtiSnatch: minek rád amúgy se kíváncsi senki ahhoz, hogy szűrjön

Manyúúl holnap is nyúúúlni fog mint a tak 2015.07.14. 18:14:49

A poszter júniusi utazásról ír.
A vihar júliusban volt.
Mondjuk tök részletkérdés, ne is törődjetek vele.

igi1 2015.07.14. 19:01:57

@Manyúúl holnap is nyúúúlni fog mint a tak: miért júniúsban tán nem volt vihar!?

akkor is volt valami 5 napos kimaradás, ha jól emlékxem

igi1 2015.07.14. 19:03:49

www.hir24.hu/belfold/2015/06/09/oriasvihar-csapott-le-a-fovarosra-fotok-videok/

lajk.hu/2015/06/09/kegyetlen-vihar-kapta-el-budapestet/

Az Időképen azt írják, rég volt ekkora vihar Budapesten.

Budapest számos kerületéből jelentettek cseresznye nagyságú jeget. A víz több helyen hömpölyög az úton. Újpest, a belváros, a délnyugati és a délkeleti kerületek egyaránt kaptak a jégből. A 17. kerületben kisebb jégeső volt eddig, az eső viszont szakad és erős szél is van.
Olvasónk Gödről küldött fotót, köszönjük!

Budapest, 2015. június 9.
Jégeső és felhőszakadás Budapesten, a Jókai térnél 2015. június 9-én.
MTI Fotó: Kallos Bea

Autók állnak az esővízzel elárasztott budapesti Állatkerti körúton 2015. június 9-én.

igi1 2015.07.14. 19:06:09

Elmosta a vihar a vonatokat Rákos és Pécel között. 2015. június 09., kedd, 18:21
Sokan rekedtek egy vonaton Pécelnél, kihívták a tűzoltókat.

igi1 2015.07.14. 19:11:01

Még valaki!?

idióta a poszter, meg a többi utas is, mehetnek a rákba mind

atörökkk 2015.07.14. 19:40:34

@Manyúúl holnap is nyúúúlni fog mint a tak: júniusbab is volt egy nagy, országos vihar, pont ezen a napon.

2015.07.14. 20:45:49

@igi1:
Egyetlen probléma ezzel, hogy a június 9-edikei vihar nem igazán érintette Sopron és környékét...

igi1 2015.07.14. 21:15:05

@nagybalfasz: biztos, ha te úgy mondod XD

Coolest Inventions · http://coolestinventions.blogspot.com/ 2015.07.14. 21:47:23

GYSEV - Büdös, még büdösebb, és gáz az utazóközönség, ezt mindenki tudja, meg kell szokni

Sandor Akarki 2015.07.14. 22:33:18

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak és az utas.

Jegkoko 2015.07.15. 06:17:18

@Coolest Inventions: Szerintem te véletlenül összekevered a mávval

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2015.07.15. 09:27:00

Hála a remekül karbantartott pályának és egyéb felépítménynek bármi szarság jöhet.
Elég ha valahol egy biztosító berendezés vagy egy transzformátor beadja a kulcsot az örömmámor garantált.

Aureliano Buendía 2015.07.19. 16:03:17

a gysev azért nem szerepelt le annyira, mint amekkora hülye a posztoló

baszki: a vasút és a közút marhára nem ugyanaz, kicsit máshogy működnek a dolgok.
süti beállítások módosítása