Tékozló Homár

Így ne hagyd magad átverni a BestByte-nál!

2015.07.17. 09:47 | Homár Hilda | komment

logo_2.jpg

A BestByte is régi barátunk, ezúttal viszont a nem a disznóság a lényeg a posztban, hanem az, ahogy levélírónk végigvitte az ügyet. 

Kedves Homár Blog!

Szeretném megosztani veletek a happy enddel végződő kis történetem, még pedig azért, hogy bátorságot adjon azoknak az embereknek, akik úgy érzik sérelem érte őket a kereskedő felől, de nem tudják, hogyan tegyenek pontot a végére.

Egy szép szombat este vettem egy e-könyv olvasót a BestByte-ban 25ezer forintért. Megnyugtattak, hogy ha 3 napon belül bármi történik vele, jöjjek vissza nyugodtan, azonnal kicserélik, plusz 12 hónap garancia is van rá. Hát, mondom nagyszerű, de úgyse lesz rá szükségem. Pedig lett. Hétfőn egyszerűen bedöglött a friss szerzeményem.

Gondoltam, no para, azt mondták azonnal kicserélik, ezért kaptam magam, vissza a vevőszolgálathoz, ahol megnézegették, semmi külsérelmi nyom, oké, de tényleg nem működik, szóval nem kicserélik, hanem elküldik bevizsgálásra. Megkérdeztem a kis hölgyet, aki az egészet intézte, hogy akkor most nem cserélik ki? Ott van a nagy táblára kiírva a háta mögé, hogy a "A 151/2003-as Kormányrendelet 7. §-a különleges lehetőséget biztosít a fogyasztó számára, amennyiben kimondja, hogy abban az esetben, ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól, illetve az üzembe helyezéstől számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, akkor a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. szerint figyelembe vehető aránytalan többletköltségre (ld. 2. fejezet), hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza." Azt mondta hogy hát ez nem így van, hanem be kell vizsgáltatniuk, de ne aggódjak, 15 napon belül megkapom a választ és kicserélik. Aláírtam a jegyzőkönyvet (én bolond) és szépen várakoztam.

A 15. napon felhívtam őket, hogy mi a helyzet, azt mondták várakozzak, nemsokára kapok választ.

A 30. napon újra felhívtam őket, ahol egy kedves ügyintéző tájékoztatott, hogy igazából 15 + 30 napjuk van átadni a szerviznek és visszakapni tőlük, szóval legyek türelemmel. Vártam.

A 45. napon megint telefon, persze megint semmi.

A 63. napon már kezdtem ideges lenni, hogy mi tart már eddig, újra fölhívtam őket, ahol az ügyintéző közölte, hogy a bevizsgálás alatt a szervizesek azt találták, hogy a képernyő be van törve, ezért elvesztettem a garanciát, és csak annyit tud segíteni hogy átkapcsol a szervizes kollégának aki majd ad egy árajánlatot a javításra. Csak pislogtam, köpni, nyelni nem tudtam. Csöndben végighallgattam hogy a 2 napig használt vadiúj és 63 napja parkolópályára állított e-könyv olvasóm 16 ezer forintos árajánlatát, majd mélységesen elkeseredtem. Megkérdeztem, hogy ez mégis mitől lehet. A szervizes csak annyit tudott mondani, hogy valószínűleg rosszul volt beragasztva a képernyő és nyomógombok használatakor elpattant, de ez is csak egy tipp. Tényleg ennyi lenne? Kidobtam volna 25ezer forintot a semmiért? A vevőszolgálatis szerint igen. Minden további segítségtől elzárkózott.

Úgy gondoltam, egy kört mégis csak megér, ezért felhívtam a központi ügyfélszolgálatot, ahol elregéltem a panaszom. A diszpécser kedves volt, próbált segíteni, mikor megkérdeztem, hogy szerinte jogos-e a reklamációm, azt mondta, hogy igen, ő is úgy tudja, hogy a törvény szerint azonnal ki kellett volna cserélni, ezért írjam meg neki emailben is a panaszt, továbbítja az osztályvezetőnek, aki majd tájékoztat a későbbi teendőkről. Megírtam.

Kb. 2 óra múlva megkaptam emailben a választ, hogy mivel a szerviz már azt mondta, hogy az én hibám, ezért ők nem tudnak tenni semmit, de mindenféleképpen menjek be (újra) a vevőszolgálathoz és ott a vezetőt keresve biztosan találunk rá közösen megoldást. Ekkor már húzogattam a szemöldököm, hogy telefonba azt mondja igazam van, utána meg mégse? Gondoltam, oké, az a lényeg hogy a vevőszolgálatunk találunk megoldást.

Bebattyogtam, jött a vezető, elregéltem neki újonnan a problémám, visszaadta a készüléket, amire rá sem ismertem! Szét volt belezve, befolyva az üveg, csíkosra. Azt mondja, hogy ezen látszik hogy én tettem tönkre. Mondtam neki, hogy na ezt ne csinálja, mert tökéletes állapotban adtam be a vizsgálatra, a képernyőn egy megfolyás nem volt. Kinevetett. Mondtam hogy a központi ügyfélszolgálat azt mondta hogy tud nekem ebben segíteni. Azt mondta hogy ő semmit nem tehet már.

Ekkor elpattant a cérna, főleg hogy iszonyat lekezelő stílusban adta elő az egészet, a kooperáció legcsekélyebb jelét nem mutatta, és ami a pláne, ameddig próbáltam elintézni az ügyet, több vevőnek mondták azt, hogy ha 3 napon belül meghibásodna a készülék, azonnal kicserélik, ami nyilvánvaló hazugság. Nem tudtam mit tenni, beírtam a panaszkönyvbe végső elkeseredettségemben. Az ígéret szerint 30 nap múlva írásban kapok választ.

Nagyjából így történt, igaz, csak a 31. napon, ezért a 30.-on bementem a Fogyasztóvédelmi Hivatalba, ahol újonnan előadtam a sztorimat. A fogyasztóvédelmis első kérdése az volt, hogy beírtam-e a panaszkönyvbe? Mondtam hogy igen, mert nagyon kiakadtam rájuk. Azt mondta, nagyon jól tettem, mindig hagyjak a problémás esetekben ilyen írott nyomot magam után, és egy esetleges vizsgálat során nagy segítség nekik.

A második kérdése az volt, hogy ha ismertem a jogaimat, miért adtam át nekik a készüléket? Hát gondolom zavaromban, vagy nem tudom. Azt mondta, hogy olyan nincs, hogy bevizsgálás, ragaszkodnom kellett volna ahhoz, hogy azonnal cseréljék ki, vagy ha nincs ugyanaz a készülék, vásároljam le. Igen, ezt én szúrtam el valóban, nem voltam elég erőszakos. Végül azt javasolta, hogy ha megkaptam a panaszkönyvbe beírt problémámra a választ, jöjjek vissza, kitöltünk egy papírt és megindítjuk a vizsgálatot. Mindezt iszonyat kedvesen, hozzáértően, türelmesen. Nagyon boldog voltam, hogy talán életemben először kormányszervtől segítséget kaptam és ígérete szerint mindenféleképpen kicserélik a készüléket.

Másnap megjött a panaszkönyvi válasz, szánják-bánják, visszaadják a pénzem. Szóval minden jó, ha vége jó. 

Azért gondoltam ezt a sztorit megírni, hogy igenis forduljatok emberek nagyobb bizalommal a fogyasztóvédelemhez! Ja, és írjatok be a panaszkönyvbe. Nem dísznek van ott. A bácsi még azt mondta, hogy nagyon sok ilyen eset sikkad el, mert nem mernek az emberek végigjárni ezeken az útvesztőkön. Hát mégpedig ne hallgassatok a vevőszolgálatisokra, úgy tűnik egyáltalán nem érdekük hogy a jogaidat érvényesíthesd.

Tudom hogy hosszú volt, bocsi, 3 hónap sztoriját sűrítettem bele!

Üdv,

F

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antalbaba 2015.07.16. 14:57:01

Jó reggelt..., vagy mi;-)

Antalbaba 2015.07.16. 15:03:27

A panaszkönyvvel is kitörölhetem a...
Ulpius panaszkezelés: karácsonyi 7000 forintos ajándékutalványt felejtsem el a válaszuk szerint, mert ők most ugye csődvédenek:-( Ott állnak hegyekben a könyvek, KÉSZPÉNZÉRT még árusítják, de hogy 2-3 darabbal "kielégítenének" egy -mondjuk- hitelezőt, az már megoldhatatlan. Az ilyen dőljön is össze!

bl4ze 2015.07.16. 15:03:53

Best Byte-nál semmit sem venni ez szabály!

Majmász Gedeon 2015.07.16. 15:05:09

még pedig -> mégpedig
akik úgy érzik sérelem érte őket -> akik úgy érzik, sérelem érte őket
mondom nagyszerű -> mondom, nagyszerű
azt mondták azonnal kicserélik -> azt mondták, azonnal kicserélik
Azt mondta hogy... -> Azt mondta, hogy...
azt mondták várakozzak -> azt mondták, várakozzak
annyit tud segíteni hogy átkapcsol -> annyit tud segíteni, hogy átkapcsol
szervizes kollégának aki... -> szervizes kollégának, aki...
végighallgattam hogy a 2 napig használt... -> végighallgattam a 2 napig használt...
rosszul volt beragasztva a képernyő és nyomógombok használatakor elpattant -> rosszul volt beragasztva a képernyő, és a nyomógombok használatakor elpattant
egy kört mégis csak megér -> egy kört mégiscsak megér
mindenféleképpen menjek be -> mindenképpen menjek be
azt mondja igazam van -> azt mondja, igazam van
az a lényeg hogy a vevőszolgálatunk találunk megoldást. -> az a lényeg, hogy a vevőszolgálaton(?) találunk megoldást.
ezen látszik hogy én tettem tönkre. -> ezen látszik, hogy én tettem tönkre.
Mondtam hogy a központi ügyfélszolgálat azt mondta hogy tud nekem ebben segíteni. -> Mondtam, hogy a központi ügyfélszolgálat azt mondta, hogy tud nekem ebben segíteni.
Azt mondta hogy ő semmit nem tehet már. -> Azt mondta, hogy ő semmit nem tehet már.
főleg hogy... -> főleg, hogy...
Mondtam hogy igen -> Mondtam, hogy igen
Hát gondolom zavaromban -> Hát, gondolom, zavaromban
úgy tűnik egyáltalán nem érdekük hogy a jogaidat érvényesíthesd. -> úgy tűnik, egyáltalán nem érdekük, hogy a jogaidat érvényesíthesd.
stb.

Antalbaba 2015.07.16. 15:10:24

Ez a szegény poszt meg hol van, hol nem van;-) Alig találtam vissza...

FDToth 2015.07.16. 15:10:57

az NFH-ná is dolgozik 1-2 nomrális és hozáértő emberke, bár a levásárlást nme tudom h honan vette, mert oylan incs, de még is van :)

Manyecska 2015.07.17. 09:50:48

Ez ilyen hőpapírra nyomtatott bejegyzés vót hogy eltűnt?:DD

Dezsike 2015.07.17. 10:22:10

@Manyecska: Biztos a monitorod hőjétől tűnt el

ON: Eddig rendszeresen vásároltam náluk, igaz kis dolgokat, de sok kicsi sokra megy. Azt hiszem átszokok máshova, ha ilyen az ügyfélkezelés, mert bár eddig megúsztam (minden működött), nem szeretnék problémát ha egyszer mégis egy hibás darabot fogok ki.

káposzta 2015.07.17. 10:24:48

@Antalbaba: Vedd el a könyvet, ami megtetszik, az utalványt meg basszad oda a kasszánál. Problem solved.

homar4prez 2015.07.17. 10:26:36

@Attila Kovácsi: hagy már. Szerintem erre most akkorát élvezett, hogy napokig be se kell lépnie.

Amúgy nem az van, hogy átvételkor szemrevételezik, és ha külsérelmi nyom látszik, akkor az jegyzőkönyvbe kerül? Azért egy törött kijelzőt gondolom észre lehet venni.

Manyecska 2015.07.17. 10:31:16

@Dezsike: ez OFF de akartam megint venni bérletet az automatából de most a Kúer kódot nem akarta:((

KaTe 2015.07.17. 10:41:26

Posztolónak üzenem, hogy bank közelébe lehetőleg sose kerüljön semmilyen hitelkérelemmel, valamint minden jogi és pénzügyi kérdésekben többedmagával konzultáljon, legalább is addig, míg fel nem nő, mert az ilyen embereket - akik nem elég erőszakosak kiállni a jogaikért - úgy húzzák le, ahogyan csak le lehet.

Ha tudod, hogy 3 munkanapon belül kötelesek kicserélni, akkor miért kellett gondolkodni bármin is? Ha már eltelt 5-15 nap, közben utánanézhettél volna a jogszabálynak, értelmezhetted volna, esetleg segítséget kérhettél volna bárkitől. 60 napig képes voltál várni arra a vacakra? És csak ekkor lettél ideges? Én már akkor ideges lettem volna, amikor a kütyü megreccsent.

Ettől függetlenül dicséretben részesítelek, amiért nem hagytad magad teljesen hülyére venni, és bár utólag, több, mint 60 nap szopatás után, végül is sikerült érvényesíteni a jogaidat, illetve a jogos követelésedet.

Másrészt: Ki az, aki egy ilyen BestByte-ba képes még beesni? Miből tudja egyáltalán fenntartani magát egy ilyen cég? Vagy tényleg ennyire sok a vadász?

M. Péter 2015.07.17. 10:46:23

@Antalbaba: Bizony, az a helyzet, hogy nem lehet az egyik hitelezőt egy másik kárára előnyben részesíteni.

LatexMátrix 2015.07.17. 10:47:10

Erről a szaragyúakhoz szóló, örökös szabadkozásról szokjunk már le, mert rohadt unalmas. Nem volt hosszú, meg tudtam bírkózni vele.
@homar4prez: miért gondolod, hogy izé? Akkorát hazudnak, amekkorát akarnak es abban, amiben csak akarnak, s olyan pofátlanul képenröhögnek, hogy láthattuk a példából. Én bevittem volna egy lovat, rúgja már szemöldökön hácsólábbal.

Manyecska 2015.07.17. 11:05:22

@LatexMátrix: azon gondolkozom ki kéne vinni az ágymatracot a kilencedikkre csakhát a párom álmában is puszilgat lehet ha odafordul megint kizuhanok az üveglappal együtt:DD:O..beszt báj. ON

igazságos 2015.07.17. 11:26:31

@LatexMátrix: szerintem a követeléskezelőnél és a T-nél már úgy hazudnak, hogy ők is zavarba jönnek alkalmanként. XD

épp most küldtem nekik egy szép kis követelő - levelet

miután nem volt telefonom 1 hónapig, lett 10 000 forintos telefonszámlám

nem arányos az 1000 forinttal

kíváncsi leszek, megtérítik-e :)

igazságos 2015.07.17. 11:30:44

Amúgy meg, tudjuk, melyik ebook olvasót adják 25 ezerért, ha nem írja ki a poszter, akkor is

XD

igazságos 2015.07.17. 11:32:23

Közölném a poszterral, hogy annak a márkának mindegyik terméke egy fos.

Egy jó ebook - olvasó 50 000 forint felett kezdődik.

Tudom én, hogy ez sok, de érdemes rá beruházni, mert nagyon hasznos kis találmány.

Nem táblagépezünk, mert azt a gyerekek elkóricálják.

igazságos 2015.07.17. 11:35:25

@Antalbaba: sokat nem veszítettél, mit vettél volna Frei Tamást, meg Kelemen Annát, meg azt a Nikolettát, vagy kit!?

:)

esetleg Wardra befizethettél volna, de hát max. két könyvet vehetnél 7000 -ért

igazságos 2015.07.17. 11:40:24

Nekem még mindig él az iPad 2-m.

Pedig már lassan 6 éves, igaz, a Safari lefagy folyton, ezért más böngészőt használok.

a népszámláláson keresett pénzt ebbe fektettem

jövőre meg macBookba :)

igazságos 2015.07.17. 11:44:03

Sony prs600 amcsi ebook olvasóm is volt, két évig bírta, iPad 2 előtt. (most 4 éve megvan, lassan 5 éves lesz, nem 6, bocsi)

noname-t, magyart nem veszünk

igazságos 2015.07.17. 11:46:46

Amúgy tök igaza van a poszternak, mondjuk kijelzőcserét már nálam is 50 ezerre taksálták, mondom nekik, 40 ezerért vettem Amerikában.

ha bedöglött, töltővel vagy akksival lehetett a gondja

igazságos 2015.07.17. 11:50:16

Ha már ennyit gürizett, hogy visszakapja a pénzt, akkor másodszorra minimum Koobe, Sony, meg Kindle, régebbi fajta.

van még a pocketbook, meg az a wayteq, hama meg mittudomén na ezeket hagyjuk 26 ezerért

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.07.17. 11:52:19

" Hétfőn egyszerűen bedöglött a friss szerzeményem."
3 napos cseregarit nem tartották be...

"Azt mondta hogy hát ez nem így van, hanem be kell vizsgáltatniuk, "
Én emlékeztettetném erre őket egy ügyvéddel.

igazságos 2015.07.17. 11:54:37

Icarus, Alcor, Onyx, wayteq, hama, pocketbook kerülendő, meg mindegyik a hármason kívül

Sony, Koobe, (nem Kobo), Kindle.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.07.17. 12:07:04

@Antalbaba: Abból már valaki maggazdagodott szerintem :D

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2015.07.17. 12:10:06

@igazságos: Az Amazon Kindle-t külföldről 100$ alatt vesztegetik... ami ~25-30E Ft... szal?

Scipovicsné 2015.07.17. 12:20:14

@JunkieeeBoy: A haldokló nyugaton €60-ért vesztegetik a teljesen vállalható Kindle 4-et: www.mediamarkt.at/mcs/product/_KINDLE-WIFI-4-GB-BLACK,10255,558010,1535047.html?langId=-15
Össze kell kötni a nyaralást egy kirándulással és kész.

Black Hole 2015.07.17. 12:37:17

@igazságos: tök mindegy, hogy milyent vett, ha egyszer garanciális időn belül bedöglik, akkor cseréljék ki! Ezt a szarrágó magatartást a garanciális ügyekben továbbra sem értem! Ha veszek valamit és bedöglik, akkor ne álljanak neki vizsgálgatni, meg összetaknyolni, mert nem egy javított szemetet akarok, hanem egy kifogástalan minőségűt. Nem egy dolgot vittem már vissza, mert nem jól működött, és azonnal cserélik, vagy az árát adják vissza! A legjobb példa az első kenyérsütőgépem volt, amit a garancia lejárta előtt kb 2 héttel vittem vissza, és csak az volt a kérdés, hogy másikat kérek, vagy az árát? De volt olyan is, hogy vettem egy halogénsütőt, és visszavittem azzal az indokkal, hogy ez egy használhatatlan szar, mert nem lehet arra használni, amire való! Egy kukk nélkül adták vissza az árát!

Manyecska 2015.07.17. 12:47:29

@Black Hole: így van, kollegám rendelt cipőt tegnap-természetesen bevizsgáltam őket:P-asszongya volt olyan amit úgy vitt vissza a boltba hogy "maguk szerint így kell ennek kinéznie???" főnök akkor lépett be szó nélkül cserélte. Követendő magatartási forma. Jó éjt.kimerítő dolog a házasság:P....

AtiSnatch 2015.07.17. 12:51:27

a káanyját a blog.hu "fejlesztőcsapatának(?)".

Manyecska 2015.07.17. 13:08:39

@ColT: sztem többen, itt olyan lakkkópark van orosz milliomosokkal, vaze, mink meg ott nyomulunk rövidgatyában origin Adidas-pólóban simán kinézett a vénfütty a fiatal kisqur..kutyával.:O há bakker a tetőre építik a parkot..

Baluci 2015.07.17. 13:29:40

Csodás!... és mi az az e-könyvolvasó?...

Bombaló 2015.07.17. 13:30:43

A minap a Kikában jártunk, áprilisban vettünk egy faliórát, amely a normál ceruzaelemet 3-4 nap alatt megette és megállt. Mivel ez nem normális, vettünk más típusú elemet, de ugyanaz a hiba. A minap visszavittük a boltba, ahol az ügyfélszolgálaton ki van írva, hogy 30 napon belül eredeti csomagolásban visszaveszik.

Ennek ellenére azonban csak annyi kérdést kaptunk, hogy cserélünk, vagy a pénzt kérjük vissza? Cseréltünk és a különbözetet is visszakaptuk. Ollé!

Bombaló 2015.07.17. 13:31:47

S nagyon fontos, hogy ma minap van? ;)

igazságos 2015.07.17. 13:32:12

@Black Hole: nem mindent javítanak garanciásan, pl. kijelzőcserét nem

sőt akkor sem, ha tönkretetted

LatexMátrix 2015.07.17. 13:34:11

@Bombaló: te batár nagy ló vagy, veled nem mertek packázni.
@Manyecska: megfigyelted ők milyen márkákban építkeztek? Nem csoda, hogy kinéztek. Külömbe ez miben nyilvánult meg?

Black Hole 2015.07.17. 13:39:06

@igazságos: ha gariidőn belül döglik meg, akkor cseréljék ki! Az ember nem azért vesz újat, hogy egy javított, tákolt szarja legyen! Mert ha az is jó lenne, akkor venne egy használtat! Ha meg ő baszta össze, akkor persze, hogy saját költség a javítás!

igazságos 2015.07.17. 13:39:22

@JunkieeeBoy: egen, de nem 25 rugó.

Hanem 26! szal nem mind1 :)

amúgy ja, a régi kindle ennyi, az újabb már nem, az olyan 35-45 között van

bár azon már netezni is lehet

igazságos 2015.07.17. 13:40:31

@Black Hole: ez nem derült ki a posztból, pedig ez lenne a lényeges

ha a fogyvéd szerint cseréljék ki, akkor nincs mit rugózni a poszton

igen, akkor adjanak újat kérdés nélkül

vagy egyből vissza a lóvét, oszt mehetek amerre látok

Black Hole 2015.07.17. 13:43:55

@Manyecska: oszt' hogyan vizsgáltad be? Elé térdeltél? A lábán volt a cipő, vagy a kezében? Ezernyi kínzó kérdés! Meséld el részletesen!

Black Hole 2015.07.17. 13:51:14

@igazságos: az viszont kiderült, hogy szép volt az a szombat este, mikor vette! Itt aztán jönnek a kérdések, hogy mitől volt az? Volt vásárlás előtt szex? Esetleg krémest zabáltak, majd jégbort ittak, vagy mi? Netán elmaradt a naplemente?

Manyecska 2015.07.17. 14:23:38

@Black Hole: a dobozban vaze. végre elalszom itt az irodámban erre a folyosón kezdenek el vigadni:(( naplemente az itt van full panorámában egész Budát látni kivilágítva+Pilis, Dobogókő..ordítani tudnék olyan szép. néha.:D

amindenes.blog.hu 2015.07.17. 15:42:50

Ennyiből már veszel egy tabletet amin nem csak elektronikus könyveket lehet olvasni de játszani netezni stb..btw

Black Hole 2015.07.17. 17:09:46

Ebook olvasót jobb olvasni. Nincs semmi háttér világítás. Bár valószínű a tabletet is be lehet állítani úgy, hogy ne fárassza a szemet.

Black Hole 2015.07.17. 17:12:00

@Manyecska: Ááááá, hát így uncsi történet. Semmi erotika :(
Amúgy ordíccs nyugodtan, engem nem zavar.

Tiborfalvi Tibor 2015.07.17. 18:42:33

@Majmász Gedeon: neked is sikeres életed lehet, ha ezzel töltötted az idődet...

Dr. Panasz Muki 2015.07.17. 19:20:25

Köszi, hogy megírtad. Jó tudni.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.07.17. 23:18:21

@FDToth: igen, ezen én is fennakadtam. Van annak valami édes bája, hogy a fogyvédelem hülyeséget tanácsol... Miféle levásárlás? Ehh.

Poszter!
Kérlek írd meg valami módon, hogy milyen e-book reader volt, épp én is egy küzdelem közepén tartok eggyel, szóval tudnom kell! :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.07.18. 08:35:59

Így elsőként
"ha ismertem a jogaimat, miért adtam át nekik a készüléket?...... ragaszkodnom kellett volna ahhoz, hogy azonnal cseréljék ki,"

Fogyvédős is okos volt. Ha nem adja át hogy cserélik ki?

És mi az az e-könyv olvasó
Hogy kerül bele könyv?
Nem csodálkozom a 19. századi géprombolókon. Az e-könyv olvasó elveszi a munkát a kódex másolóktol, a nyomdászoktol, könyvötőktöl, a tejesztőktöl és főleg az írók bevételét

Törjünk össze minden e-könyv olvasót!
A szerviz járt elöl jó példával

Escaped 2015.07.18. 08:40:27

Kötélre a ludditákkal! Elveszik a munkát a mechanikusoktól.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.07.18. 09:16:11

B+! MEGÁLL AZ ESZEM!
EGY "ELSŐZŐ" BAROMNAK VAN ANNYI IDEJE NAPI SZINTEN, HOGY DE. 8.40 és 9.50 KÖZÖTT PERCENKÉNT BEJÖJJÖN IDE A HOMÁRRA ÉS BEÍRHASSA MAGÁT A KOMMENTEK ELEJÉRE.....
Úgy látszik más gerjedelemre már nem tudja kicsapni a savat.

Aureliano Buendía 2015.07.19. 16:49:29

a posztoló gondolom szereti a kihívásokat. 25 pénzért mondjuk elvitték vadászni is. Gondolom, nő.

De amúgy ügyes, hogy végül csak kitaposta az igazát.

Amusing 2015.07.20. 11:18:19

Levásárlást biztos nem mondtak a fogy védőknél, mert olyan nem létezik :))
a többi rész talán igaz :)
"Amennyiben úgy döntünk, hogy a minőséghibás terméket visszavisszük, a pénzünket pedig visszakérjük, mert sem javítani, sem cserélni nem lehet, legyünk résen! A kereskedők ugyanis gyakran visszautasítják a pénzvisszafizetést, a termék árának levásárlását azonban készségesen felajánlják. A levásároltatást a magyar jogrendszer nem ismeri, tehát a kereskedő nem jár el szabályosan abban az esetben, ha nem adja vissza a pénzt, hanem ragaszkodik ahhoz, hogy vásároljuk le a vételárat az üzletben."

Uni1002 2015.07.20. 16:02:51

Ezért érdemes multinál vásárolni, gond nélkül visszafizetik az árát, és ezzel le van rendezve.
Az Aldihoz vittem már vissza a hatodik hónapban bedöglött rádióvezérlésű karórát, szó nélkül vissza adták az árát.
Ott vettem asztali PC-t is, meg vagyok vele elégedve, ha bedögölne nem kell holmi kis magyar vállalkozással huzakodni.

McZozo 2015.08.05. 11:11:48

@Nincsakkibeszel (törölt): ájvé Ramirisről tudnék mesélni még ifjukorukból. Vásárolt 10 alkatrészből 8 rossz volt. És még nekik állt feljebb mikor visszavittem. Csak asutaborogatást követően cseréltek mert szabadulni akartak tőlem mielőtt több vevőis hallja milyen is az ügyfélkezelésük ;)
süti beállítások módosítása