Tékozló Homár

Máma már nem színez tovább

2015.07.29. 09:18 | Homár Hilda | 97 komment

Azannya, ilyen kis semmi sztoriban ennyi nem oké részletet! Miért nem fest a hajfesték? Miért nincs magyar nyelvű használati utasítás  a dobozban? Hol a vásárlást igazoló blokk? Miért nem kérte el a vevő, ha nem adtak? Miért beszélnek lekezelően a vevővel, pláne, ha írásban tök normálisak tudnak lenni? Ilyesmik.

Kedves Tékozló Homár!

Nemrégiben barátnőmmel vettünk hajszínezőt az Infected Candy nevű cég átvevő boltjában (Zápor utca 2/b).  Megjegyezném, hogy blokkot egyikünk sem kapott.

Én a délután folyamán be is festettem volna a hajam, de már mikor kinyitottam a tubust, nem tetszett amit látok. Nem a megszokott állaga, szaga volt. Ráadásul kis darabkák is voltak benne. Gondoltam valami újítás. Magyar nyelvű használati utasítást ismét nem találtam a dobozon (3-4 éve használom ezt a márkájú színezőt, konkrétan ezt a színt is próbáltam már).

Miután felkentem a hajamra, fél óra után lemostam, az eredmény egyenlő volt a nullával (szőkített hajra festettem!). Átmostam azért azt a kis próbatincset oxidálós samponnal, még jobban szívja le az esetleg rajta maradt előző színt. Még egyszer fél óráig rajta hagytam a színezőt. Eredmény szintén semmi.
Ezek után írtam az Infected Candy facebook-os oldalára. A levelezés kicsit hosszú, de csatolom txt. formátumban.

Hétfőn nem tudtam visszamenni a boltba, mert zárva voltak, kedden viszont meglátogattam őket. Az eladó hölgy nem túl kellemes stílusban beszélt velem. Először is levett egy doboz festéket, hogy megmutassa van rajtuk lejárati dátum (amit levett 2016-os volt, és pont azon a részen volt a dátum ami eltépődött mikor felnyitottam a használati útmutatót-magyar nyelv hiányzott!-) és mivel az enyém is ugyan ez, biztos ugyan az a dátum. Mondtam neki, hogy attól még ez nem olyan biztos, majd ingerülten levett másik két festéket "Hány dobozt vegyek még elő?!" címszóval.

Ő is azt mondta, keressem fel az eredeti gyártót, ott van a facebook oldalukon az elérhetőség. Megköszöntem, még mindig higgadt voltam, majd rákérdeztem a blokkra, hátha mi felejtettük ott, és kidobták. Majd a hölgy szintén kb. nekem esett, hogy én ki ne találjam, hogy ő nem adott blokkot, majd rámutatott két épp bent lévő vásárlóra, hogy itt vannak a tanúk is tanúk is, hogy ő mindig ad blokkot, különben hogy számolna el, kár, hogy nincsen kamera a boltban. Ezt mind olyan stílusban, mintha én asztalt csapkodva mentem volna oda, holott mondtam is neki, elsősorban információért mentem, hátha tudnak segíteni. Majd este kaptam a levelet facebook-on, hogy melyik külföldi e-mail címre tudok írni levelet a gyártónak.

Nem tudom mit lehetne tenni, gondoltam a fogyasztó védelemre, de először ide szerettem volna írni.

Csatoltam a beszélgetést, továbbá a képet amit nekik is küldtem. Szeretnék névtelen maradni, ha lehet.
Köszönöm, ha elolvassák!

Üdvözlettel:

A.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtiSnatch 2015.07.29. 09:22:42

Emi nyír? EMiNEM nyír.

(szőkített hajra festettem!) nem mondod... :D

@Homár Hilda: "Csatoltam a beszélgetést, továbbá a képet amit nekik is küldtem. Szeretnék névtelen maradni, ha lehet.
Köszönöm, ha elolvassák!" gratulálok.

Manyecska 2015.07.29. 09:23:18

Biztos hogy szőkített hajra egyből lehet festetni feketét? nekem a diószőke bevált teljesen igaz azt jegyzik is.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.07.29. 09:23:30

Gondolom fogtál egy hamisítványt. Így elsőre.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.07.29. 09:24:37

@AtiSnatch: Azé' csak ott maradt a névtelen név.

"Ő is azt mondta, keressem fel az eredeti gyártót, ott van a facebook oldalukon az elérhetőség. "
Lehet el kéne nekik küldeni a trutyit, mert ez elég gyanús.

AtiSnatch 2015.07.29. 09:26:03

@ColT: szerintem Hilda is festi a haját.

Manyecska 2015.07.29. 09:26:41

@ColT: vagy valami fémet. másodjára.

Majolie 2015.07.29. 09:30:07

Szeretne névtelen maradni, de azért otthagytad a nevét az alján, Hilda :)

Cseber Lajos 2015.07.29. 09:32:21

"gondoltam a fogyasztó védelemre".
A fogyasztó védelem gondolom olyan, hogy a védelmi pénz kifizetése után már nem marad kajára, így lefogy a delikvens.

Antalbaba 2015.07.29. 09:33:35

-Jó tudni, hogy névtelen levelet is csak álnéven írjunk;-)
-Járhatott volna úgy is, mint Anna a ZÖLD oromból...

buksikutya 2015.07.29. 09:34:19

fogyaszto vedelem inkabb a porgosebb labdajatekokban van, ahol a legaktivabb vedok a sok rovid sprinttol es fordulastol jobban fogynak.

Manyecska 2015.07.29. 09:41:39

Nyilván van annyi esze hogy álnéven írjon, így is..

Egysimaegyfordított 2015.07.29. 09:57:03

Szinezőt ír!!!! Mikor meglàttam h szőkìtett hajra.... na ott be is fejeztem az olvasàst.

CID 2015.07.29. 09:58:48

A Torgyán doktort kell megkérdezni, neki mindig olyanszíp, természetes hajszíne van :)

Dezsike 2015.07.29. 09:59:52

Ezért hasznos a természetes szépség. A barátnőm nem használ semmiféle "szépítő" terméket, így még gondunk se volt vele és a pénz is mehet hasznosabb dolgokra.

Troppauer_Hümér 2015.07.29. 10:03:46

Kopaszra kell borotválni mint a pinát, esetleg diszkrét pázsittal a tetején és probléma megoldva. Elég lesz egy tubus tempera egy évig.

Egysimaegyfordított 2015.07.29. 10:03:48

@Dezsike: Nem lennèk a baràtnőd helyében,az tuti.

CID 2015.07.29. 10:03:49

@Dezsike: Azért amikor megjelennek az első ősz hajszálak, barinőd is festeni fog, ezt garantálom ;)

Troppauer_Hümér 2015.07.29. 10:04:58

@Dezsike: Azért nem használ mert olyan szép vagy azért mert úgysem segítene rajta?

CID 2015.07.29. 10:05:52

@Troppauer_Hümér: Oszt akkó mibe kapaszkodik a felhasználó?

Manyecska 2015.07.29. 10:07:15

@Egysimaegyfordított: pedig két dolog teszi tönkre igazán a hajat az egyik a szőkítés a másik a fekete hajfesték.@CID: én levágom.volt öt darab elől most xd a mi korunkban már fakul is főleg nyáron tök jók ezek a színezők.

Dezsike 2015.07.29. 10:09:39

@Troppauer_Hümér: Természetesen azért, mert olyan szép, hogy nem igényli. Nem lennék vele ha már az se segítene rajta.

@CID: Ha lesz rá pénze szíve joga - de előbb fog elmenni az a pénz másra ahogy ismerem :D

Manyecska 2015.07.29. 10:10:08

@CID: :D felcsúszik és lefejeli az ajtót, a baromja! xdxd vagy ez off volt? :P

LatexMátrix 2015.07.29. 10:18:56

"Gondoltam valami újítás." Mindig van egy részlet, egy szó, egy kifejezés, ami átüt a sztorin és kidomborícsa az író ember lényegi önmagát, engem pedig hátasdobásra kényszarít. A mai ez volt.
@AtiSnatch: végülis páran biztos elolvasták...
"3-4 éve használom ezt a márkájú színezőt, konkrétan ezt a színt is próbáltam már" S(ö) azokban volt magyar nyelvű? Ezt az infót kihagytad arcoddal miközben fogalmaztad. Ezt.

txt. formátum. Ez a dagályos tudálékosság kurvajellemző egy bizonyos posztertípusra - figyeled, már nem is ember- posztertípusban gondolkodom! - szóvalhogy nagyon fontos ettől ám az iromány és maga az ügy, ezek nélkül a nyomatékosító kiterjesztések nem érne semmitazegész ám. És tényleg, valahol tán érzi is ezt a lányuser.
"szőkített hajra festettem!" :DD Bocs, de... Sokszoros karcoltatás ér itt ma engem, mint olvasót(hótot). Halmozzad te is a rétegeket, nyugodtan. Jó lesz, meglásd, a gyártóknak.
Az oxidációs szívásnál megvallom, elakadtam, de tudtam meríteni. Samponosdobozból kialakítok magamnak kukileszívó portable berendezést. Filctollnak segítségével meg elnevezem "Oxidációs Bitch" névre.

Infected, jó név.. Amúgy tutira nem plain text, hanem Word dokumentum, de mindegy. (amit ha csúnyán is írnak benne, bunkómentumnak nevezünk, jó, mi?)
Sokan nehéz (ésdrága) egyetemek elvégzésére kényszerülnek, hogy élien (idegen)dátumozást le tudjanak olvasni az életben majd, neked ez hányévtaníttatás után sikerült, hogy reménytelen egy ilyet megugrani? Énha eltépek valamit - bűvészvagyok - nem csak egy tépési vonal van, hanem elszublimál az egészpapír. Bizonyára te is ismered ezt a trükköt, így nemcsoda, hogy eltűntapapír. A tépéstől. Énannyira irigylem a pasidat, hogy hamarelhalálozik, mer' agyvérzés.

Az eladó is egy tipikus érvkirálynő. A poszter esetére hivatkozik egy épp ottlévő, szögről leakasztható duálvásárló mentén. Biztonsági kamera felvételét kikérni, FBI ügynökökkel képcsöves tv-n végignézetni! (közben szar kávét felszolgálni, amiről beszélgethetnek, hogy lötty) (platty)
Lányos zavarodban mit köszöntél meg? Legközelebb majd nem köszöngetsz, hanem óriáskarddal pultra baszól! Gyakorólj!
"fogyasztó védelemre, de először ide szerettem volna írni." Hát ez sajnos sikerült is. Részemről a dagasztó védelemre szavazok. Merugye ha már testőrapparátot fogad fel az ember, nehogy már még le is fogyjon, inkább tápláljanak!

Egysimaegyfordított 2015.07.29. 10:19:34

@Manyecska: te csaj vagy ,remélem :) akkor értened kell h a Színező és a festék nem ugyanaz. A szinező max.azonos ârnyalatban tud vmit kihozni,szőkìtett hajat /obameg/a festék is nehezen fogja meg feketére,nemhogy a színező.

FDToth 2015.07.29. 10:20:45

a blokkot minden esetben meg kell várni vagy ha nem adják, kérni kell. ha meg nem tud blokkot adni, akkor vásárlók könyve. de ez nem szükséges, mert ha megemlíted, rögtön adnak blokkot/nyugtát, sőt számlát is :)

CID 2015.07.29. 10:26:30

@Manyecska: Hát ja, egy pasinál még csak csak elmegy az ősz hajszál, na de a nőknél...Asszony, 2-3 éve beadta a derekát és egy műkörmös ismi felpakolt neki ilyen zselés bizbaszokat a csápjaira. Két napig bìrta a zsörtölődésemet :D

Józsi, a migráns köcsög 2015.07.29. 10:26:58

le köll vaxolni aztán valami igényes tetkót a buksira, kis pírszing, bátraknak mágneslapocskák bőr alá ültetésé javaslom aztán fémforgáccsal olyan frizurát igazít a fejire amilyet akar.

CID 2015.07.29. 10:28:31

@Troppauer_Hümér: ja, hogy te elefántokat pakolsz hátulról ::D

LatexMátrix 2015.07.29. 10:30:35

@AtiSnatch: Hildának igyexünk elnézni a kécceres nemkis gixert, biztos bevan baszva. Nem basztatni akarom, de ekkora failt is csak "íjj, jajj-jujj, bocs" nő tud elkövetni. Saját adatokkal zsonglőrködjön, bassza meg. Képnélkül meg nemér semmit az egész.
@Manyecska: már vártam a diószőke ismételt felbukkanását, 1x még félálomban is előjött, annyira mélyen bemart ez engem. Mondjuk cseles, mert most disznószőkének olvastam. Mindig újít valamit az agyban lévő zagy. Első albumod címe Diószőke lesz? Jólvan.
"Nyilván van annyi esze hogy álnéven írjon, így is.. " Ne hidd!
@CID: eh, senki nem hozta még összefüggésbe hajszínnel azt az embert.:) Ha rikítópink vagy kukásneonzöld lenne, az sem nyomná el az elnyomhatatlan szövegelőjét.
@Troppauer_Hümér: :DDD
@Dezsike: te is olyan vagy, hogy a belső értékek vonzanak jól? "már" - árulkodó. Jó, ha ezt olvassa a nőd is, felkészíti, hogy korosodás okán bizony le lesz cserélve.

Manyecska 2015.07.29. 10:30:41

@CID: és aztán átragasztotta neked vagy mi?@Egysimaegyfordított: tudom, gondoltam megemlítem mielőtt nem marad neki..

Atörökk 2015.07.29. 10:32:57

Blokkot tán egyből el kellett volna kérni, nem napok múlva nyígni. Külömbe' meg ott a Hammerite, rozsdára is rá lehet kenni, talán a korpán is megáll.

Manyecska 2015.07.29. 10:34:46

@LatexMátrix: én nem tudtam hogy van aki a p..át diszkrét pázsittal a tetején szereti de ti tudjátok..

LatexMátrix 2015.07.29. 10:36:01

@Egysimaegyfordított: " te csaj vagy" Tyúk. A színezőnek még az a jótulajdonsága - amennyire tudom - hogy uszodában, nyugodtmedencében, pirosszínűvel igen jól lehet imitálni a aktív menstruálást a benne. Innám. Nem feketére fogja, hanem abból lesz a diószőke, hát nemérted?!?! (déiksz)
@FDToth: sőt, grátisz kecskét is a hátsóraktárból.
@CID: őszülni kezdtek a körmei vagy mi van? Deamúgy vannak ősz parókák meg hajfestékek is, kurva jól tud kinézni! Márpersze nem öregasszonyokra gondolok.
@Józsi, a köcsög: te valami nagyon durvát láttál.:) De mostmár én is.. Fémfrizura!

Manyecska 2015.07.29. 10:40:18

Esetleg a mozdonylakk segítene. az fekete...xd dx hóember

CID 2015.07.29. 10:40:22

@Manyecska: gondolom lerágta, de eltűntek az a lényeg. Undorodok a műkörmöktől.

CID 2015.07.29. 10:42:03

@LatexMátrix: Nőn az ősz jól tud kinézni? Ne drogozz

CID 2015.07.29. 10:44:41

@Manyecska a diószőke: Azért egy icipici, olyan brazilos pázsit nem árt, nincs az az érzése az embernek, hogy oviba nyalakodik :)

LatexMátrix 2015.07.29. 10:51:27

@CID: szerintem te még nem láttad amit én. De az is lehet, hogy simáncsak ízlésbeli a különbségünk. Igen, a homogén fullszőke megfelelő frizurában (fufru+egyenes mindenhol) szerintem zsír. Fiatalon, mondom. Nem csak nyalakodik, tülekedik is!
@Manyecska a diószőke: xd dx, ez valami kód? Szerződtetnének háborúsfilmbe rádióskatonának csak xd lenne, esetleg néha kis dx, valldbe.

LatexMátrix 2015.07.29. 10:52:45

@LatexMátrix: fullősz! Elírtam. Szőkék túl sok fényt vernek vissza, ők nem jók.

Manyecska 2015.07.29. 10:55:15

@LatexMátrix: tülekedik mi? a trendi lúíííwutton banyatankjával? vaze :D

Manyecska 2015.07.29. 10:57:42

@CID: azt fizetsz neki kertészt?? :P

Troppauer_Hümér 2015.07.29. 11:07:44

@CID: Mindegy csak őszintén sikíccson!

Troppauer_Hümér 2015.07.29. 11:17:01

Na a skizó picsa megint hazudik a szűréssel kapcsolatban.

Szexblogger · http://szextorteneteim.blog.hu/ 2015.07.29. 11:28:47

Hát ez fárasztó még olvasni is.

Egyedül a weboldalon vásárlóink galériája okozott némi felüdülést, egész jó csajok vannak.

De hogy a kék haj ekkora divat ezt nem gondoltam.

Manyecska 2015.07.29. 11:37:43

@Troppauer_Hümér: pozitív lett a HIV teszted te kis tetű? valahogy nem lep meg.xd

ptspts 2015.07.29. 11:38:04

Ajánlatom a következő: ha a posztoló megírja nekem a bankszámlaszámát, akkor átutalom neki a hajszínező árát. A pénzből egy másik boltban vehet egy másik márkájú hajszínezőt.

Blokk nélkül nincs sok esélye, hogy a bolttól pénzt vagy csereterméket kapjon.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.07.29. 11:42:36

Nekem ebből a séró tuningokból a barackvirág meg a hamvasszikvakék koloratür jön be, pláne ha a vén Pitsákné keni a búrájára! Oszt illeg billeg mint "forevörjáng" üdvöske.
De a halálom mikor a hidraltált hirtelen szőke bidám-bidám, subick partfiskefe szemöldöke alul pillog mint lukinyúl.
Na és szentül meg van győződve, hogy ő mily szép.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.07.29. 11:46:05

Azt a kis pamacsot, vagy a rövid sportost....

Troppauer_Hümér 2015.07.29. 11:49:47

@Manyecska a diószőke: Egyből magadra ismertél a skizó jelzőből? Ez megnyugvással tölt el mindannyiunkat, mert ezek szerint egy olyan emberben is marad némi valóságtudat aki keveri az OPNI és a szopni jelentését.

Manyecska 2015.07.29. 11:49:58

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: az a szép ha libeg a szélben..xd mér nem lehet ezt a rohadt szűrést tényleg működtetni?? anyjuk festett volna behajtani tilos táblát oda inkább annó..

CID 2015.07.29. 11:50:29

@Manyecska a diószőke: Dehogy, másodállásban kertész vagyok. Kérsz időpontot?:D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.07.29. 11:53:45

@Troppauer_Hümér: Nem keveri, mind a kettőre tudja hogy az az orál.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.29. 11:55:59

@Dezsike: masodszor emlited az anyagiakat
cask szolok, hogy hajszinezo nem vasarlasabol nem vesztek sarokhazat

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.07.29. 12:00:57

@ColT: Akkor az az szitu amikor az orális találkozik a kanálissal? ikszdé

Manyecska 2015.07.29. 12:01:17

@Egysimaegyfordított: direkt csinálja ám!!:D @LatexMátrix: még egy ilyen húzás és toppantok! most már aztán.. a lényegre koncentráljatok.:P

Troppauer_Hümér 2015.07.29. 12:04:29

@ColT: Nem úgy volt hogy s harmincezrediknél törli magát?

Most kényszeres hazudozó vagy csak elmebeteg? Cé válasz: mindkettő, jelöljük meg Vágó úr kérem!

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.07.29. 12:05:43

@Manyecska a diószőke: A lényeg hogy köszönni illik:
Helololol...Helllmuth volnék Honoluluból... :)

CID 2015.07.29. 12:08:52

@Manyecska a diószőke: anyagi csőd, ha jól rémlik, neked 3 bimbid van:)

Manyecska 2015.07.29. 12:09:13

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: nem kéne kiteregetni ide a tudásotokat:P Lóeliksz.

Manyecska 2015.07.29. 12:10:38

@CID: :DDD kérdezd a nyúú..mennyé már ebédelni vaze!!!:D

Manyecska 2015.07.29. 12:12:08

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: sok sikert mindnek!! három nap alatt eredmény!!:D

LatexMátrix 2015.07.29. 12:19:50

@Manyecska a diószőke: lolx? Nem változtál meg attól, hogy lett pasid, pedig azt gondolná az ember, hogy akkor majd de, de nem.
@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: szúrás!
Dzsekille esetiben irányíása alatt már a második posztnál járnánk a mainap, nemsokára pedig 3 helyre lehetne írogatni, persze így nem, így csak a jajbocs, ú-jav. megy.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.07.29. 12:20:29

@Manyecska a diószőke: ...neked mijen színű? Nem kopik? :D
Kopásálló. Kalapács lakk.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.07.29. 12:27:33

Ezek a festékek nagyon megtévesztőek lehetnek.... Egyszer én is aszt vettem észre, hogy kékül a tojástartóm.... azt rájöttem, hogy csak az új farmerem engedi az indigó kéket.

LatexMátrix 2015.07.29. 12:31:23

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: ilyet túl sok aktus is okozat. Nem csak kalapáccsal. Mondjuk minek erőltetni, nem? Úgyis meghalunk.

Az antiochiai szent kézigránát 2015.07.29. 12:59:01

@Manyecska a diószőke: Mire kell idejönnöm... És miLYért pont dió? És az miLYért szőke?

Manyecska 2015.07.29. 13:02:58

@Az antiochiai szent kézigránát: DD most mit reklamálsz? Blokkod van? naugye..xd

Troppauer_Hümér 2015.07.29. 13:04:01

@LatexMátrix: Attól hogy ujjait elkeresztelte a hét vezérről meg a három testőrről még annyira sincs pasija mint a Homárnak értelmes posztja.

LatexMátrix 2015.07.29. 13:40:17

@Troppauer_Hümér: ja. Arról tudsz valamit, hogy hol bújkálhat az újposzt? Minden kapcsolatba kell külső ingerr!!(+!)

Manyecska 2015.07.29. 13:49:18

@LatexMátrix:

Válasz erre
kézműves étcsokimikulás 2014.08.19. 20:36:40
@Manyecska: az azert szep seta a filatoritol a szabaccsag hidig...
de egy jo dugasert persze sokmindenre hajlamos a zember...
:))))
na,pa...

na ennyit rólLam.xd

Terézágyú 2015.07.29. 14:08:16

"mikor felnyitottam a használati útmutatót-magyar nyelv hiányzott!-) és mivel az enyém is ugyan ez, biztos ugyan az a dátum."

Ez szomorú, hogy a magyar nyelv hiányzik :((((

KaTe 2015.07.29. 14:08:18

Nem adtak blokkot, meg nem volt benne használati útmutató? Te meg képes voltál rákenni a hajadra? Örülj neki, hogy nem hullott ki az összes hajszálad, vagy nem égette szét ez a vacak. Ennél sokkal rosszabbul is járhattál volna...

Manyecska 2015.07.29. 14:12:13

@ColT: értem hogy sok itt a.. xdxd

LatexMátrix 2015.07.29. 14:17:11

@Manyecska a diószőke: betelefonálhatnál a Kívánságkosárba 70 éves kiscsajként, persze csirkehangon és elkezdhtnél random sztorizni. A műsorvezetőknek meg tűrniök volna muszáj, különben kirúgnák ökett. Nem lepődnének meg az elején, mert hát hajlamos erre minden kis nyuggerecske, de te toronymagasan rájuk vernél. Ahogy telnének a percek, egyre jobban izzadnának a műsoros vezetők, te meg egyre jobban belelendülnél. déiksz hívja ikszdét, loelx, loelx (mayday, mayday), x jelöli a helyet, oad érkezünk majd, hozzatok kekszet, vétel.

CID 2015.07.29. 17:06:39

Megint ez a nyúl. Rendesen aládvághatott:D

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2015.07.29. 17:37:29

@LatexMátrix: "Mindig van egy részlet, egy szó, egy kifejezés, ami átüt a sztorin és kidomborícsa az író ember lényegi önmagát"

Ez gyönyörű volt, falvédőre kéne hímezni!

Aureliano Buendía 2015.07.29. 18:25:22

ez így egy poszt? Hááát...

Tetszett volna a blokkot elkérni.

2015.07.29. 18:35:00

sok hűhó semmiért .

"Magyar nyelvű használati utasítást ismét nem találtam a dobozon (3-4 éve használom ezt a márkájú színezőt, konkrétan ezt a színt is próbáltam már)."

és mindig elolvasod előtte???

Black Hole 2015.07.29. 19:06:18

Le kellett volna turmixolni, hogy a csomók szétmenjenek, mert itt pigmentanyag csomósodás esete forog fenn. A turmixba érdemes lett volna tenni 3 szál fekete macskaszőrt is, és akkor egyúttal a rontást is levette volna.

Icepick77 2015.07.30. 04:28:32

A "boltnak" már a neve is bizalomgerjesztő: Infected Candy (Buy & Dye). Fertőzött cukorka (Vásárolj és dögölj meg). Gratulálok! Ezek után mit várt a poster, hogy tárt karokkal fogják orvosolni a problémáját? Nagy öngól!

Escaped 2015.07.30. 07:24:36

@Icepick77: Dye=/= die

A bolt nevére nincs mentség hacsak nem valami punkshop.
süti beállítások módosítása