Tékozló Homár

Extrém Extreme Digital sztori

2015.08.03. 14:32 | Homár Hilda | komment

extreme_digital_1_1.jpg

László történetét leginkább az extrém nagy anyagi bukta emeli ki az Extreme Digital tag alatti esetgyűjteményből. Meg az, hogy szegény az igazságát keresve elment a gyártón át egészen a Békéltető Testületig - mondjuk hiába. A tanulságot ő maga írja: "mindent alaposan átnézek, kipróbálok mielőtt átveszem".

Tisztelt Tékozló Homár.

Szeretném Önökkel megosztani tapasztalatomat, illetve felhívni mások figyelmét, hogy ne járhassanak így.

V. 5-én vettem egy Panasonic uhd televíziót az Extreme Dgital Mamut üzletében 380 ezer forintért. A boltban fizettem, a terméket a parkolóházban! lévő sötét nyomasztó raktárukban adták ki. Raktáros két szélénél kihúzza, megmutatja, visszacsomagolja. Megkérdezte, hogy kibontsa e jobban. Mondtam, hogy nem szükséges, mert 3 napon belül vissza tudom hozni, ha bármi gond van. A raktáros helyesel. Kipróbálás lehetőségét nem ajánlják fel. 

Hazaérve kicsomagoltam, bedugtam a konnektorba. Akkor vált láthatóvá a készülék oldalán elindult egy kb. 1 cm hosszú alig észrevehető repedés. Visszavittem az üzletbe, jeleztem, hogy szerintem gyártási hiba, mert a készülék keretén semmi sérülés nem látszódik, viszont a kijelző és a keret találkozásánál a keret fel van hullámosodva a repedés környékén. Ott azt ígérték másnapra bevizsgálják. Utólag kiderült, hogy utolsó darab volt raktárkészleten.

Egy teljes hétig ugráltattak oda-vissza a boltba, mire sikerült végre beszélnem a szerelővel aki „bevizsgálja”. Az ő véleménye a következő volt: „Én azt nem tudom megmondani, milyen okból keletkezett a sérülés. Csak a törés tényét tudom megállapítani, arra pedig a garancia nem érvényes.”

Visszakaptam a hibás készüléket, amin az eddigi 1 cm-es helyett a kijelző közepéig tartó törés-szakadás lett. A kijelző széle felszakadt a keret alól. Bekapcsolva látható, hogy valami feszíti alatta. Kértem a Panasonic képviseletét, hogy vizsgálják meg jobban, de ők is azt mondták: „mindegy mi a hiba oka, törésre garancia nem vonatkozik”. Kiderült az is, hogy ezt a típust a Panasonic külön a közép-európai piacra gyártja.

 

Voltam békéltető tárgyaláson is. Ott az ügyben bíráskodó hölgy rendkívül segítőkész volt. Azt mondta, hogy nem szeretne nem nekünk igazat adni, de hiába látszik egyértelműen, amit fentebb leírtam, az ő hatáskörüket meghaladja a hiba okának megállapítása. Azt tanácsolta fogadjak igazságügyi szakértőt, és polgári peres eljárásba vágjak bele. Igazságügyi szakértőt kerestem sokáig, de a 20 közül akit felhívtam egyik sem foglalkozik pont ilyennel. A peres utat még fontolgatom, de nem látom sok értelmét több évig járkálni és idegeskedni miatta. A pénz is baromira dühít, de annál sokkal jobban hogy hülyének néznek, és olyannak próbálnak beállítani, mint aki kétbalkezes, összetöri, és utána mással akarja megfizettetni a saját hanyagságát.

Remélem aki ezt olvassa ezután kétszer is meggondolja, hol vásárol és milyen terméket. Én tanulva az esetből ezentúl mindent alaposan átnézek, kipróbálok mielőtt átveszem, még ha a bolt úgy is intézi, hogy ez kellemetlenséggel járjon. 

Mellékelve küldök képeket, az első képen a visszavitel napján készül. Ezt a bolt személyzete készítette ilyen silány minőségben. A többi kép azt az állapotot mutatja amikor újra visszakaptam, ezeket az üzletben készítettem.

Üdvözlettel:

László

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atörökk 2015.08.03. 14:48:07

László önként és dalolva pattant fel a szopórollerre, ugorgyunk.

Zizifull 2015.08.03. 15:14:00

Hat lassan ideje megtanuni, hogy ha az ember ettol a cegtol vasarol, akkor azt mindig ki kell csomagolni.
A posztokat nezve az az erzesem, hogy a ceg felvasarolja a hibas termekeket, azutan teljes aron adja el, teljesen atvagva a vevot.
En eddig haromszor vasaroltam naluk, egy laptop, ket fenykepezogep. A laptop es az egyik fenykepezo pixel hibas volt, amit persze nem cserelnek.

Egysimaegyfordított 2015.08.03. 15:22:17

Törèsre valszeg azért nincs garancia,mert nem lehet valóba tudni h hol ès mikor történt? De bakker akkor se vennèk ilyen tèvét,ha pénzem lenne rà. Milyen vèkonysâgú mãr ez????

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.03. 15:30:48

Szátszedném, mert a leírás alapján van esély rá, hogy a műanyag öntvény hibás, és amiatt tört el. Ahhoz meg nem kell szakértő.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.03. 15:34:55

"A pénz is baromira dühít, de annál sokkal jobban hogy hülyének néznek"

Mondjuk, ha a pénz és a hülyének nézés között lehet választani, vessetek a múkusok elé, de akkor én a pénzt választanám. Enyiért akár egy órán keresztül is bárki hülyének nézhet. Ócsójános vagyok, még a feléért is vállalnám.

Krisz101 2015.08.03. 15:40:43

jó de mi a fogyasztóvédelmi álláspont..? mert akkor ezen az alapon bármi, amit nem csomagolsz ki, lehetne szarrátört és utána azt mondják, h te csináltad. Azért a legtöbb tech terméket nem szokták kibontani, sőt, van amit nem is lehet, bliszteres, stb... Meg nincs IÜ szakértő? na ne már, hát lapostévéből veszik a legtöbbet az emberek... nem értem a sztorit teljesen.

mól 2015.08.03. 15:57:01

Nem szabad boltban, odasétálva vásárolni! A boltban csak nézelődünk, hazamegyünk és otthon kényelmesen megrendeljük interneten. Az interneten rendelt áruk átvétele után 14 napig indoklás nélkül elállhatunk a vásárlástól!

Atörökk 2015.08.03. 16:00:57

@mól: oda is vadászni jársz?

Rosszindulatú Vászka 2015.08.03. 16:01:44

@mól: osztán a törött cuccot szted melyik bót veszi vissza? A legtöbb még a hibátlan termék árát sem adja vissza.

Vörös Szonja, a tetovált lány 2015.08.03. 16:03:34

@mól: arról nem is szólva, hogy felírogatva a nekünk tetsző típusok kódjait, otthon kényelmesen körül tudunk nézni tesztes meg fórumos oldalon. Az ilyen helyeken hamar kiderülnek pl. a típushibák, vagy hogy azért ne vedd meg, mert dervisbe tesznek a szervizzel. Meg ilyenek. Én csak így veszek műszaki cuccokat, hogy 4-7 napig alaposan körbejárom a témát, közben egy csomó új dolgot is tanulok.
Pedig az én monitortévém is az extreme-től van (meg a laptop, telefon és külső vinyó), és semmivel nem volt még baj. Igaz, nem is került ennyibe.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.03. 16:14:41

@mól: @Vörös Szonja, a tetovált lány: Ha a "törött" szó elkerülte a figyelmedet, a fényképeken csak észrevehetted volna.

Thule 2015.08.03. 16:17:54

@mól: Ebben csak részben van igazad. A 14 napos elállási jog nem azt jelenti, hogy a jótállást kizáró tényező fennállása vagy megjelenése esetén is elállhatsz a vásárlástól. Ha kihozza a futár a TV-t, aláírásoddal átveszed, beviszed a házba, kibontod és kiderül, hogy törött a kijelző, akkor megszívtad, az eladó szerv jóindulatán múlik, hogy azt cseréli neked vagy sem, törvényileg ugyanis nem köteles. A 14 nap azt jelenti, hogy mivel fizikailag nem nézhetted meg a terméket, így ez távollévők közötti szerződésnek minősül, ebből hátrálhatsz ki ha pl mégsem tetszik amit vettél. Az nem indok, hogy eltört a kijelző.

Ott a futár előtt kell kicsomagolni és átnézni, NEM HAGYNI ELMENNI addig amíg meg nem győződtél arról, hogy nincs fizikailag eltörve.

Ha külső sérülés nincs de nem működik a készülék, tehát belsőleg fellépő probléma van, az már jótállási ügy.

anitám83 · http://kep.ivpicture.hu/223232.t.jpg 2015.08.03. 16:18:55

Nekunk a "hülye azért (nem) vagyok- ban nem bontottak ki a tv-t, keresre sem mivel harom napig vissza lehet vinni. Pont ez jutott eszembe, hogy ha torott akkor mi a helyzet. Erre flegman valaszolt az elado: - Mi lenne kicsereljuk. Esetleg egy filmet nem akar megnezni rajta, hogy mukodik-e?
Igaz mi csak 300 ezret fizettunk a tv-re. Szerencsere nem volt hibas, se torott.

FDToth 2015.08.03. 16:28:19

egy tipp: én nem szoktam a futárnál kinyitni, pláne ha esik az eső, bejövök a házba és itt. De! Miközben emelem ki a készüléket a dobozból, videózok, vagy fotózok (ha én nem tudok, akkor megkérek vkit). így van bizonyítékom :)
muszáj leleményesnek lenni, mert könnyen megszívhatod :)

Rosszindulatú Vászka 2015.08.03. 16:29:40

@FDToth: az nem hiteles bizonyíték. Azzal fog hárítani a gonosz multi, hogy az már csak ismétlés. És igaza lesz.

gabors 2015.08.03. 16:29:53

@mól: " Az interneten rendelt áruk átvétele után 14 napig indoklás nélkül elállhatunk a vásárlástól! "

Ez igaz DE ezt nem vennek vissza MERT torott !!!

hobbitroll 2015.08.03. 16:32:28

@atpijkamo: én enné' is jobbat mondok. Engem egy egész napig (24 órán át) nézhetne hüjének bárki ennyi pé'zé'!négy!

FDToth 2015.08.03. 16:33:24

@Rosszindulatú Vászka: persze h nem hiteles, itthon semmi sem az :) de ha a bontatlan csomagtól kezdem a bontást (persze szériaszámra is kitérek) akkor nincs az a bíróság, ami szerint kamu. bár itthon minden elképzelhető...

Vörös Szonja, a tetovált lány 2015.08.03. 16:34:35

@atpijkamo: igazad van. Mármint nem kerülte el a figyelmem, inkább csak a saját vásárlási szokásom vázoltam. :)

Ezzel a szituval nem tudom, mit lehetne kezdeni, hiszen valószínűleg nem látszott átvételkor. Max. ha típushiba, ez talán előre kiderülhetett volna, ha utánaolvas. Az iü szakértő hiányát egyáltalán nem értem.

mondjuk engem nagyon szoktak utálni, boltban is, meg házhozszállításnál a futár, mert kibontom, kibontatom a holmit, és tüzetesen átnézek mindent, beleértve a jótállást, számlát is.
A futárok nagyon tudnak hisztizni (pedig csak pár perc az életükből). Amelyik nem, az kap jattot.

Rosszindulatú Vászka 2015.08.03. 16:37:39

@FDToth: abban a formában, ahogy te vázoltad, nincs az a bíróság a Világon, ami elfogadná.

De segítek neked, hogy ne kerülj bajba emiatt:

1. közjegyző
2. két fő hiteles tanu
3. ügyvéd
4. a bolt hitelesszakembere, aki igazolja a termék eredetiségét és eredetét

javaslom, hogy pizzát ne rendelj.

sarostehen 2015.08.03. 16:47:25

@anitám83: Nekem is volt ilyen. Aztán amikor megkérdeztem, hogy "ha vissza kell hozni kifizetik a szállítási költséget" kérdésre kibontották, és kipróbáltuk.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.03. 16:47:50

@Rosszindulatú Vászka: Szerintem, ha eredeti csomagolású dobozt felbont, és közben videózza, azt elfogadhatják.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.03. 16:51:16

@hobbitroll: :)) Az ilyeneket a L'art pour L'art társulat szokta előadni.

Rosszindulatú Vászka 2015.08.03. 16:53:48

@atpijkamo: osztán mi bizonyítja, hogy a csomagolás eredeti volt? Időbéjegző?

Naugye. Ha én ügyfélszolga lennék, ezeket firtatnám és igazam lenne.

Ne feledkezzünk meg róla, hogy Agyarországon jogszolgáltatás van, nem igazságszolgáltatás.

Naugye, hogy ugye.

TV nem feleség, hogy vissza az egész, ha nem értintetlen!

amindenes.blog.hu 2015.08.03. 17:05:30

Vásárlás után tudta hova írjon..szándékos volt? :'D

Aureliano Buendía 2015.08.03. 17:22:04

László, te most dicsekszel, vagy panaszkodsz?

Aureliano Buendía 2015.08.03. 17:28:03

Ezzel tényleg pont az a baj, hogy kurvára nehéz bizonyítani, hol történt a törés. Lehet, hogy László nem vette figyelembe, hogy a Maserati csomagtartója kisebb, mint a TV doboza, és véletlenül rácsukta a csomagtérajtót.

Atörökk 2015.08.03. 17:54:13

@Aureliano Buendía:
Tudom, köcsög vagyok, meg szőrszálhasogató, de nálam a sorrend: üzletbe megérkez, eladó napszaknak megfelelő köszönése megvár, megmondom, vezessen a kiszemelt tévéhez, kiszemelt tévé kibont, ellenőriz, kipróbál, elcsomagol, kifizet, stb.

Az antiochiai szent kézigránát 2015.08.03. 18:11:37

Vadasszagot erzek. Megegy balfasz. Ennyit a relevanciarol, innentol off.

Rosszindulatú Vászka 2015.08.03. 18:20:53

@hobbitroll: nyilván minden kimeneti csatlakozót és a tunert is ellenőrzi. meg a bemeneti és szerviz csatikat is.

Aureliano Buendía 2015.08.03. 18:31:11

@Atörökk: én még a forrasztásokat is ellenőrzöm a NYÁK-on.

vszolis 2015.08.03. 19:43:32

Tisztelt Posztoló!

Ha a vásárlástól számított 3 munkanapon belül jelezted a hibát, akkor rendben lesz minden.
Adj be a bíróságra egy keresetet, akár kézzel írva is, vagy menj be ügyfélfogadási időben.
Ha megvan a papír a vásárlásról, és hogy nem cserélték ki 3 napon belül, pedig jelezted a hibát, akkor nyert ügy a per, mert a Polgári törvénykönyvben 3 napon belül ehhez jogod van. Teljesen mindegy, mi volt a hiba. Csak macera lesz az ügyintézés, de ennyi pénzért megéri azért.

vszolis 2015.08.03. 19:55:19

"7. §12 Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza."

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet

az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról

hobbitroll 2015.08.03. 20:27:55

@vszolis: ebben az esetben sajnos nem :(

EZAZ 2015.08.03. 21:06:18

Kedves László! Talán csak minimálisan, de hátha vigasztal, hogy a te történeted volt az utolsó csepp, amivel sikerült meggyőzni, hogy soha, még véletlenül se vásároljak az említett gittegylettől (itt elég gyakran emlegetett "vendég"). Egyszer ugyan megpróbáltam, de 2 hét hiábavaló várakozás után visszamondtam a megrendelést. Mekkora szerencsém volt!

gabors 2015.08.03. 21:51:21

@vszolis: ez nem a keszulek meghibasodasa ... az minimum hogy nem rendelteteszeru hasznalat kozben tort el az uveg ...

a kerdes csak annyi hogy ha a Digi nem ismeri el hogy nala tortent a tores akkor annyi... hiszen vasarlo maga szallitotta meg arra sem lehet fogni hogy szallitas kozben tortent valami..... birosag nem fog Laszlonak itelni semmit es ha veszit meg a Digi koltsegeit is fizetheti...

FDToth 2015.08.03. 22:00:24

@Rosszindulatú Vászka: jo, tudom, ez a hivatalos menet. De nezzuk meg mar a gyakorlatot, a logikat es a jozan eszt! Azert csak van olyan biro aki nem annyira vaskalapos, es nem a buta torvenyek szerint hoz iiteletet.
Ennyi erovel a hangfelvetel sem bizonyito ereju. Bezzeg ha a rendorseg keszit felvetelt, akkor ott eleg az ha nem is mukodik a kamera, csak a ket rendor allitasa szamit, akik azt mondanak amit akarnak...

Colabsd 2015.08.03. 22:16:19

Megerősítve: A Mammutban lévő edigitalban tényleg sufnituning az áru átadás a nagyméretű termékeknél: megkapod a hátsó részen. De ez még hagyján. A kis létszám miatt a termék átnézésre általában csak egymagad vagy. Az "bestresszelt" és nagyon elfoglalt dolgozók még véletlen sem segítenek, max. egy snicerrel. Szegény posztert sajnálom, hiszen azt az érzést keltette benne az árukiadó, hogy siess már te! Így esély sem volt. Tanulópénz meg volt, legközelebb nézd át! És mindenkinek ezt ajánlom, hiszen nagyon sok újracsomagolt termék kerül újra forgalomba, amik az Unijó által előírt visszaküldési jog miatt keletkeznek. Mit csinál a kereskedő, vagyis van más választása!? Nincs: visszacsomagolja, újra eladja. Ez Magyarország, az adóterhek és a sarcok mekkája. Amerikában a store-ok ebben is profik. A visszavitt termékeket blokk nélkül cserélik, stb. Az újracsomagolt / visszavitt termékek pedig mennek egy "kartonsérült" boltba, ahol potom áron értékesítik őket.

telkoe 2015.08.03. 22:20:02

Sovany vigasz, de velem regesregem amikor a PDA meg ritka es dragabb joszag volt a Heathrow-i vammentes boltban probaltak eljatszani ugyanezt. Elado eroskodott hogy gyari csomagolas, minden jo benne bla bla es lassunk csodat, ripityara volt benne torve a kijelzo. Meglepett arc - nem tul eljatszva - es kiadott egy uj gepet.

ED-nel monitoron bolti atvetelnel vegigfuttatam egy pixeltesztet, kicsit huzogattak a szajukat de vegul nem volt belole gond. Tanulsag - nem kell lustanak lenni, atvetelkor legalabbis alap mechanikai serulesekre at kell nezni amit kapsz. Melygarazsban is.

Cseber Lajos 2015.08.03. 22:32:21

Sajnálom a posztert, mert egyrészt a garancia nem terjed ki törésre, másrészt valószínűleg sehol a világon nem vennék vissza a törött tv-t, ha ő szállította el.

Ciri 2015.08.03. 22:54:50

Szerintem simán arról van szó, hogy a posztoló szállítás közben odaverte a készüléket. Bepróbálkozott, nem jött be.

Nem lesz itt per meg miegymás, szépen beletörődik a saját hülyeségébe.

MrZed001 2015.08.03. 23:53:01

@Ciri:
Szerintem még életedben nem vettél LCD TV-t, ha azt hiszed az a dobozában meg tud így sérülni.
Tudod, eleve arra tervezik, hogy piszok nagy konténerekben szállítva jómunkásember kisjózsikák és wongok fogják tologatni meg toszogatni, közel sem kedvesen.

Amúgy igen, minden kibontást, beüzemelést végigvideózni.
Más védelem nincs.

KaTe 2015.08.04. 00:52:20

Nagy értékű termék vásárlása esetén kizárólag személyes átvétel ajánlott. Ehhez kell minimum 2 fő, illetve gondos szemrevételezés az átvételnél. A posztoló nem volt eléggé körültekintő, sietett, nem volt kedve a terméket átnézni. Ha a posztoló szerint a sérülés egyértelműen gyártási hibára vezethető vissza, ahhoz neki nincs köze és úgy gondolja, hogy ez megáll a bíróságon is, akkor nyugodtan pereskedjen, ne féljen a "hosszú évektől", meg fogja nyerni, kártalanítani fogják. Ha nem így gondolja az 2 dolgot jelenthet:
- baromi sok pénze van
- hazudik

2015.08.04. 00:57:12

Nincs olyan, hogy garancia: jotallas es szavatossag van. Alapesetben a jotallas egy evig, a szavatossag 6 honapig a forgalmazo objektiv felelosseget jelenti, vagyis ezen idon belul minden egyes hibanal, toresnel, akarminel stb. velelmezni kell, hogy az (vagy annak az oka) mar a teljesitesnel is megvolt.

Es nincs olyan, hogy "a garancia erre nem ervenyes", ha a forgalmazo mentesulni akar a jotallasi felelossege alol, akkor neki kell bizonyitania, hogy a hiba oka az o teljesitese utan keletkezett, vagy a vasarlo rontotta el, tehat neki kell vitas esetben szakertot fogadnia, nem a fogyasztonak. Ha meg nem allapithato meg, hogy mikor keletkezett a hiba, akkor a forgalmazo objektiv felelossege ervenyesul, a jogi szabalyozas a fogyasztot szandekosan jobban vedi.

Nem veletlen, hogy a jotallasi perektol felni szoktak a cegek. Legutobb egy havert probalt egy kereskedo aszf alapjan " garanciavesztesre" hivatkozva lepattintani, o csak annyit irt vissza, hogy akkor holnap reggel megy a fizetesi meghagyas, ha annak is ellentmondanak, akkor a kozerdeku kereset az ugyeszseg utjan.
A kovetkezo kerdesuk az volt, hogy keszpenzben vagy utalassal keri vissza a vetelarat.

Mityu Addideapénzt kft LE 2015.08.04. 04:38:03

Nálam - bár nem ekkora értékben vásároltam - pont ellenkező volt a történet az Óbudai Auchanban. Egy gofri-szendvics sütőt vittem vissza, mert itthon kibontás után derült ki, hogy a készülék alsó része burkolata meg volt repedve.

Kérdés nélkül visszavették, pénzt visszaadták. :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2015.08.04. 04:45:55

@anitám83:

"Erre flegman valaszolt az elado: - Mi lenne kicsereljuk. Esetleg egy filmet nem akar megnezni rajta, hogy mukodik-e?
Igaz mi csak 300 ezret fizettunk a tv-re. Szerencsere nem volt hibas, se torott."

Nálam ilyenkor szintén bekapcsol a flegma mód. Én leemelnék ilyenkor a polcról egy DVD-t és röviden közölném, ezt szeretném akkor megnézni, köszönöm a felajánlást! :D Elvégre fel kéne ismerni a vevőt ilyen helyen a zeladónak tán. :D Persze, tudom, bilibe lóg a kezem meg ilyesmi. :D

Küldtem már el a picsába biztonsági őrt, mert minden áron be akarta rakatni a kézitáskámat a csomagmegőrzőbe, ami felett ott van a szép piros felirat, miszerint az értékmegőrzőbe helyezett tárgyakért felelősséget nem vállalnak. Oszt a pótkulcs kinél van tessék mondani? :D A pótkulcs őrzője ha lenyúlja a szekrény tartalmát akkor ugye nem a táblára mutogatnak... Sikerült e két kérdéssel az ürgét lefagyasztani. :D

Mityu Addideapénzt kft LE 2015.08.04. 04:48:50

Annyira bízok meg az ott strázsáló biztonsági őrbe, mint ő bennem. Elvégre nekem nem felettesem. Amíg intézkedésre okot adó cselekményt nem prezentáltam, addig nyugton marad, nem ugrál, nem vetít előre, hogy mit gondol, mit tehetnék meg ha úgy van. :D

Rosszindulatú Vászka 2015.08.04. 08:15:51

A T-Home-nál kell tévét rendelni, azok sohasenem töröttek. Örülök, hogy segíthettem. Sajnálom szegény Lászlót, remélem a szomszédoknál meg tudta nézni az Éjjel-nappal barátokat.

Manyecska 2015.08.04. 08:38:04

@Rosszindulatú Vászka: a zén páÁrom is sebhelyes mégse viszem vissza, überszekszi! off voltam köszi bocsi.

Manyecska 2015.08.04. 08:40:24

@hobbitroll: óhellószia:P megtapintottam a hullámvasút tegnap -menet közben- hávazze:O:D nemhogy nem fékeznek rajta szerintem még nyomják a gázt is a lejtőkön mer többször elértem a tellyes súlytalanság állapotát a légtérben lebegve pár lejtőnél hávazze!!! Én szóltam..ennyi pénzér még szarjam össze is magam???

(-o-) 2015.08.04. 09:08:44

"380 ezer forint" :( /me olcsójános

Kondom Keselyű 2015.08.04. 09:10:28

garipapirt hol toltottek ki ?
Azt is lent a sotet parkoloban ?
EGyebkent szopas.
Ha tevet veszek,akkor megnezem a Bemutatodarabot,amit en kapok a raktarbol,azt mar biztosan nem fogom bekapcsoltatni.
En sejtem, hol csuszott el a sztori :
Amikor a "panaszonikkal" beszelt, es azt mondtak, toresre nem vonatkozik a gari, akkor valszeg egy siman ugyintezovel beszelt.
O a sajat velemenyet mondta el, es nem ert hozza,hivatalos allasfoglalasra nem jogosult.
En futnek ott meg egy kort,mert ez ebben a formaban biztosan nem igaz.

Kondom Keselyű 2015.08.04. 09:12:07

Meg annyi, hogyha az elso "szerelo" allasfoglalasa, hogy nem tudja ,mitol tort el,helytallo, akkor nem bizonyitott , hogy az ugyfel hibaja,igy a garancialis ugyintezes elutasitasanak nincs jogalapja,mehet a fizetesi meghagyas az extreme digitalnak.

CID 2015.08.04. 09:15:10

Igaza lehet a VOIP huszárnak, ha nem érte mechanikai behatás, valószínűleg vmi öntvény hiba, amit viszont egy szakember észre vesz, ha akar.

Manyecska 2015.08.04. 09:22:52

@Kondom Keselyű: ilyen állat nem volt tegnap a Zoo-ban most nemazért:D

joska61 2015.08.04. 09:36:12

Aki ennyiért tévét vesz, az... ugorjunk. Aki ennyiért bármit vesz, és nem nézi meg tüzetesen, az...

zorgarlFANG 2015.08.04. 09:49:51

Pár éve hasonlóan jártam én is, csak Németországban és a sztori jól végződött. 300k körül rendeltem online egy tv-t (több ezer pozitív értékeléses webshopból.) Asszony átvette a doboz rendben volt kívülről, aztán mikor hazaértem munkából és kibontom, láttam hogy a kijelző végig van repedve. Az otthoni tapasztalatok után azt hittem agyfaszt kapok és bukom a tv-t. Ezzel szemben írtam az ügyfélszolgálatnak, 2 nap múlva jött a futár, hogy vissza vigye, 1 hét múlva minden szó nélkül cserélték a tv-t sűrű elnézések között. Van még hová fejlődni az Extreme Digitalnak és társainak...
(Egyébként az meg hogy mennyit szánt a poszttoló tv-re teljesen irreleváns a sztoriban)

Kondom Keselyű 2015.08.04. 09:51:00

Akinek egy 380-as teve elerhetetlen alom,annak dolgoznia kellene Homarchat helyett :D

Kondom Keselyű 2015.08.04. 09:52:50

Meg azt birom,amikor valaki kiakad a 400k-s tvn,vagy a 40 rongyos cipon,aztan a horgaszfelszerelese,vagy a makettasztal millios tetel.
"Nem az a hulye hobbi, ami draga,hanem az,ami nem az enyem" :D

Ciri 2015.08.04. 10:34:35

@MrZed001:
Te egy nagyon okos kisfiú vagy, de megsúgom: simán össze lehet (természetesen) törni szállítás közben, nem kell hozzá extrém -ééérted, Extrém- külső hatás.

A videóddal meg elhajtanálak a halál faszára, a jogászokkal együtt.

pengusz 2015.08.04. 10:48:20

Én is itt vettem kb. 6 éve Samsung Led tv-t. Az eladó kicsomagolta kérés nélkül, és velem együtt átvizsgálta az egészet, hogy nincs-e rajta külsérelmi nyom (ezt külön alá kellett írni). Igaz az "csak" 150 volt, de még működik.
Amúgy az Unboxing videók tényleg nem hülyeségek. (kivéve a magukat tökéletesnek képzelő embereknek)

Kondom Keselyű 2015.08.04. 12:35:45

@pengusz:
Ezert kerdeztem,hogy a sotet parkoloban toltottek-e ki a garipapirt?
Mert ugye a vevoszolglatosnak kell meggyozodnie rola,hogy nem serult a cucc,amikor tolti ki a jotalasi jegyet.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2015.08.04. 16:46:08

jobb a megelőzés, én is azt mondom!
A teszkóban népszerű voltam amikor vasárnap (annó akkor még lehetett és ugyebár vasárnap KELL a magyarnak halaszthatatlanul flexelnie) a 230-as nagyflexet kipróbáltam :)

kissé arrébb lebbentek az emberek

(néhány téglát kellett vágni és inkább többfunkciós semmint célszerszám volt preferálva)

Kondom Keselyű 2015.08.04. 21:15:47

@Van_mikrohullámú_sütőtök?:
En mosogepet is csak proba utan viszek haza a teszkobol.

eßemfaßom meg áll 2015.08.06. 16:50:35

"sikerült végre beszélnem a szerelővel aki „bevizsgálja”. Az ő véleménye a következő volt: „Én azt nem tudom megmondani, milyen okból keletkezett a sérülés. Csak a törés tényét tudom megállapítani, arra pedig a garancia nem érvényes.”"

Tehát az edigital szakértője nem tudta megállapítani, hogy a vevő volt a hibás. A jótállás ideje alatt azt kell feltételezni, hogy a hiba már a vásárláskor megvolt, ennek ellenkezőjét a boltnak kell bizonyítania, mivel ezt láthatóan nem tudta a forgalmazó megtenni így jogos a csereigény

www.nfh.hu/node/151

"A jótállás körében - a jótállás mindkét fajtájának teljes időtartama alatt - a jótállásra kötelezett (az eladó) csak akkor mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után (tehát például a vevő általi nem rendeltetésszerű használat miatt) keletkezett."

"Tehát a jótállás teljes időtartama és a szavatossági idő első 6 hónapja alatt egyaránt a kötelezettet (az eladót) terheli a bizonyítás, azaz csak akkor mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett."
süti beállítások módosítása