Tékozló Homár

Az emberek nem hülyék, átlátják a bullshitet

2015.08.10. 09:00 | Homár Hilda | 69 komment

telekom.jpg

Komoly levél Zoltántól, olyan aranyigazságokkal, mint, hogy "az emberek nem hülyék, átlátják a bullshitet" meg "a határozottság nem egyenlő az arroganciával" és  "a legbosszantóbb: a hangnem és a stílus". Minden ügyfélszolgálat szíves figyelmébe.

Tisztelt Tékozló Homár,

A történet még tavaly ősszel kezdődött (ezért nem is rövid, de remélem tanulságos). Késedelembe estem egy befizetéssel a telefonszámlámmal a Telekomnál. Előfordul. Belátom, hogy az én hibám. Ilyenkor két dolog következik be: korlátozásra kerülnek a kimenő hívások és a következő számlában megjelenik a visszakapcsolási díj. De ez persze csak jópár nap után. (Ha jól tudom, a szabályozás hatvan napot ír elő). Itt kezdődtek a gondok. Ugyanis a hívásaimat úgy korlátozták, hogy 4 napos elmaradt számlám volt.

Erről panaszt is írtam még aznap és másnap jött is a válasz, amiben három információt kaptam:
- a panaszom jogos és bocsánatot kérnek
- visszakapcsolják a szolgáltatást (ez meg is történt)
- nem terhelnek visszakapcsolási díjat a következő számlában
- elnézést kérnek az igencsak hosszú várakozási idő miatt (egyszer 13 és egyszer 25 perc; már ez is megérne egy misét)

Amikor megérkezett a következő számla és ott volt benne a visszakapcsolási díj, akkor döntöttem úgy, hogy jobb ha hátat fordítok ennek a cégnek. Bementem a másik telefontársasághoz, ahol új szerződést is kötöttem, számhordozás stb. Még aznap bementem a Telekomhoz és befizettem a számláimat (ez természetesen szükséges is a váltásnál) és jeleztem, hogy az aznap küldött számlát nem fizetem be - hiszen benne van a visszakapcsolási díj, ami jogtalan.

Hónapokig hosszú csend következett. A magam részéről a problémát jeleztem, a kezemben volt a jogos panaszomra érkezett válasz.

Körülbelül egy hónappal ezelőtt kaptam levelet a Creditexpress behajtó cégtől, hogy van 14115 Ft tartozásom.

Külön érdekes kitérő a történetben, hogy felhívtam ezt a Creditexpress céget, hogy oké, fizetek mint a katonatiszt, mert ők valószínűleg csak egy elmaradást kaptak, úgyhogy a labda a Telekomnál van. De kértem, hogy megoldható lenne-e hogy két részletben fizessem ezt az összeget (amiről ekkor még persze fogalmam se volt, hogy miként lett ennyi). Az első hölgy a telefonban felrakta a „fizesse-be-fizesse-be” lemezt, szóhoz sem hagyott jutni, majd rámtette. Egyrészt fizetési könnyítés kérésének lehetősége törvényi kötelezettség (az hogy elutasíthatják, más kérdés); másrészt nem rakhatják rám a telefont, amikor épp azt mondom, hogy „ne tegye le”. De ez a rész kevésbé érdekes: visszahívtam őket újra. Egy másik, kompetensebb kollégájukkal megbeszéltük két hónapra lebontva a befizetést, és még aznap este visszahívott valami vezető tőlük, hogy elnézést kér az első kolléga viselkedéséért. Bosszantó nap volt az is, de a korrekt hozzáállás miatt, ez már nem érdekel. Be is fizettem 8000 forintot.

De a problémát a Telekom felé kellett jelezzem. És itt kezdődött a tortúra. Mivel a leveleket nem kaptam meg, ezért a behajtó cégtől való levélre és a telefonos egyeztetésre tudtam támaszkodni. Az egész történet legbosszantóbb része következett. Ismét hat-hét perc után jutottam kezelőhöz, és végül a telefonhívás ideje 52 perc 24 mp volt. Négyszer kapcsoltak át. Nem tudom pontosan mikor-kihez kerültem, de ahogy kivettem a beszélgetésből: egyszer általános ügyfélszolgálatossal, másodszor az elmaradással foglalkozó osztállyal, majd újból egy általános ügyfélszolgálatossal és végül a számlázási osztállyal tudtam beszélni.

Mindannyiszor el kellett mondanom, hogy mi a probléma. Először olyan válaszokat kaptam, hogy „ez van a rendszerben, fizessem be”. Ezzel a válasszal már találkoztam más ügyintézésnél is, más társaságoknál. És ettől tudok igazán a falra mászni. Amikor az ügyfélnek az a kérdése, hogy „miért annyi az annyi?” akkor az ilyen válaszok nemcsak azt jelentik, hogy ki akarnak térni a pontos információk megadása elől, hanem az adott ügyfélszolgálatos inkompetenciájáról ad tanúbizonyságot.

Abszolút tisztelet annak a fiatalembernek, akivel harmadjára beszéltem. Őszintén elmondta, hogy ő ezt nem tudja, rossz helyre kapcsoltak, keresne megoldást, de ő nem tud, mert nincs hozzá hatásköre. Megjegyzem, hogy az ő hozzáállása miatt nem fordulok a nmhh-hoz. Személyes véleményem, hogy általános iskola alsó tagozatában meg kellene tanítani egy fontos mondatot: „Nem tudom.” Az emberek nem hülyék, átlátják a bullshitet és félrebeszélést. Halljuk a telefon másik végén a kínos csöndből, hogy az ügyintéző nem tudja a választ a kérdésre. Ilyenkor mondja azt, hogy „bocsesz, de fogalmam sincs” és ne kezdjen el hadoválni és arrogánsan kikérni magának, hogy márpedig nekik van igazuk. Mert nem tudhatja és - mint ez ebben a történetben is kiderült - végülis nem nekik volt igazuk.

A majdnem egy órás telefonbeszélgetés végén kiderült, hogy valójában tényleg nem 14 ezer, hanem csak 7300 forintot kell rendezzek. De persze csak a panaszt tudják rögzíteni. 

Vártam a választ, ami nem akart megérkezni - ezért újra telefonáltam két napja. Hozzátenném, hogy megnézve a mostani telefonbeszélgetésem díjszabását, az egy órás telefonbeszélgetés jóval ezer forint fölötti költségembe került. Ezért gondoltam, hogy visszahívást kérek - mégiscsak ők hibáztak.

Biztosan megvan sokunknak az a pökhendi stílus, aminek az egyik példája az, amikor az ügyintéző a magas lóról megjegyzi, hogy „az ügyfélszolgálat hívása díjmentes” (értsd: „ez a hülye még azt se tudja, hogy ingyen hívhatja az ügyfélszolgálatot; mit pattog itt…”) Ekkor már kissé emelkedett hangon fejtettem ki, hogy hiába lát ő 30-as telefonszámot, az már nem hozzájuk tartozik, ezért igenis elég sokat kell fizetnem. És nem akarok ismét pingponglabda lenni az ügyfélszolgálatban, ezért mindenképpen kérek visszahívást. Közölték, hogy ilyen nincs, csak, ha webshop rendelés van. Mondom, akkor rendelek webshopon valamit, és hívjanak vissza. Ilyen sincs. Itt újra összefoglaltam a történet: novemberi panasz, téves számlázás, mostani panasz, várakozási idő stb - ismét negyed óra. Ekkor kiderült, hogy mégis van visszahívás: a talányos elnevezésű „vezetői visszahívás”.

Másnap hívtak és végül pont került a történet végére. Közölték, hogy igazam van, nem jogos a 14 ezer forint és elnézést, a részükről nincs követelés, jelzik ezt a behajtó cégnek, lezárt ügynek tekinthetem. Nincs elmaradásom.

Én ezt december óta így gondoltam.

Záróakkord. Ekkor már eléggé belefásultam ebbe a történetbe, de azért halkan megkérdeztem, hogy oké, de ha jól számolom van némi különbözet az általam befizetett nyolcezer és az általuk követelt 7300 forint között. De inkább hagyjuk. Nem fontos. A hölgy türelmet kért (a zenét kapcsolta, ami lassan olyan hatással volt a szervezetemre, mint a Mechanikus Narancsban a srácra Beethoven szimfóniája) - és végül felajánlotta, hogy természetesen visszautalják a 700 forintot. Így lesz a nulla forintos elmaradásból egy pillanat alatt hétszáz forintos jóváírás. Persze tudom, hogy ez csak olyan ajándékszerű valami, hogy ne hőbörögjek tovább – de talán a hívásaim díjának töredékét ki lehet belőle fizetni.

Összefoglalva a felmerült problémákat:
- jogtalan kimenő hívás korlátozás
- jogtalanul kiszámlázott visszakapcsolási díj
- több esetben 5 percnél jóval több várakozási idő
- elmaradásról való értesítés hiánya
- inkompetens kollégák, téves információk

És ami a legbosszantóbb: a hangnem és a stílus. Direkt nem írtam korábban, de én is hasonló területen dolgozok és tudom, hogy a határozottság nem egyenlő az arroganciával. Szerintem nincs bosszantóbb (és szomorúbb) dolog annál, amikor egy ügyintéző zagyvaságot állít, teljes beleéléssel és határozottsággal. És úgy sejtem, hogy ezt nem ők maguk találják ki, hanem valahogy utasításba kapják. De ezt persze nem tudhatom. Viszont érthető is valahol, csak hosszú távon nem kifizetődő. Mert például az én esetemben legalább háromszor feladhattam volna a küzdelmet és fizetek kétszer annyit – jogtalanul. És belegondolva, hogy azok az ügyfelek, akik nem áldozzák rá az idejüket és energiájukat, vagy éppen meghátrálásra lehet kényszeríteni őket a durvasággal, elég sok pénzt fizethetnek be teljesen alaptalanul.

Ezért is írtam le a történetet: mindenki járjon mindig a végére, kérje (ha kell: követelje) az összes információt, tegye fel újra és úja a kérdéseit, amíg nem kap rá választ.

Tisztelettel,

Zoltán

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ancsika 2015.08.10. 09:06:36

ha átláttad volna a bullshitet nem telefonálgatsz, hanem személyesen asztalt borogatsz az ügyfélszolgálaton...

Az antiochiai szent kézigránát 2015.08.10. 09:07:27

Nemertem. Azert mert kedves volt egy ugyintezo, nem nyomja fel oket a poszter? Na majd a kave(k) utan visszaterek erre

ptspts 2015.08.10. 09:11:38

Köszönjük a posztot! A leírtak alapján mindenki meggondolhatja, akar-e a T-nél előfizető lenni.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.10. 09:18:33

"elég sokat kell fizetnem"

VOIP-on hívd, aranyos, ott gombokért lehet hívni a Tré-mobil ügyfélszolgálatot a +36-1-4474475 telefonszámon. Valami 77 fillér percenként, de lehet olcsóbban is kijönni, ha sokat telefonálsz.

Nincs sajnálat bennem azokért, akik mobilon hívnak bármilyen üszt.

atörökkk 2015.08.10. 09:29:08

Zoltán. Próbáld meg egyszer nővel. Új világ fog megnyílni előtted.

igi5 2015.08.10. 09:31:22

Vitatkoznek a címmel:

Hilda se látja át h neki már annyi

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2015.08.10. 09:33:46

vadász.. vadász...

"- elmaradásról való értesítés hiánya"

1. kinek akarod bemagyarázni, hogy nem tudtad, hogy NEM fizetted be a számlát

2. a T-konynál a számlában általában a 2. oldalon ott van, ha van elmaradásod és az is, hogy ezt most amit olvasol, az első fizetési felszólításnak minősül

3. a notóriusokat lövik ki 3 nap késésért, de vágjál hozzá jópofát, mert te hibáztál :o)

igi5 2015.08.10. 09:36:46

@Az antiochiai szent kézigránát: friss moderálás után te is az lennél

Manyecska 2015.08.10. 09:37:27

@Az antiochiai szent kézigránát: Te /sem/ értettél soha semmit mindegy is mondjuk..

Józsi, a migráns köcsög 2015.08.10. 09:48:06

az volt már, hogy be köllött vón' fizetni a számlát?

CID. 2015.08.10. 09:55:29

Tévedsz Zoltán, 30 nap után korlátozhatnak. Azt állítod, csak negy napja jart le, ami azt jelenti, az előzőt is bőven késve fizetted.

Már meging egy nick 2015.08.10. 10:06:59

Az ügyfélszolgálatosok ma már csak felolvasó gépek. Amit kiír a számítógépük azt felolvassák és általában semmivel semmit nem tudnak csinálni.

Friss eset. Utánvétes csomagot feladtam, átvette a címzett, pénz jó pár nap után sehol.

Felhívom a posta ügyfélszolgálatát, kedves a hölgy, aranyos, de mit mond?

Azt, hogy látja nem kaptam meg a pénzt. Látja, hogy ez nem jó, visszakerült hozzájuk. De azt állítása szerint még nem látja miért. Azt egy későbbi időpontban - nem tudja mikor - fogja csak látni.

És hogy hol lehet kérni, hogy helyre hozzák? Hát telefonon nem. Hiába tudjuk mivel van baj, beszélni is tudunk róla, csak csinálni nem semmit.

a pekkozonsegszolgalati.osztaly@posta.hu címen. Bassza már meg a kurva élet ki olyan hülye a postánál, hogy egy ilyen címet kell bediktálgatni telefonon??? Pek az elején, de a közönségszolgálati után pont. és úgy az osztály... áhh nem elkúrható cím telefonos bediktálás után.

Nem lehet ám olyat, hogy panasz@posta.hu, reklamacio@posta.hu vagy társai. Az túl egyszerű lenne :)

CID. 2015.08.10. 10:08:34

@RosszQtya: Az elsőn van, bal oldalt, középtájt.

igi5 2015.08.10. 10:10:32

@CID.: be lehet állítani h akkor kapd a szàmlát mikor fizut kapsz de nem magyar a magyar ha a mobilszámlát más fizetné vagy ha az ráérne

Előbb fozeted az áramot be mint a mobilt be

CID. 2015.08.10. 10:10:34

@Már meging egy nick: Magyar Posta, utánvét? Vadász, vadász :)

CID. 2015.08.10. 10:13:36

@igi5: Mondtál te már nagyobb marhaságokat is, de nivosan kezded a hetet :DDDDDD

igi5 2015.08.10. 10:17:34

@CID.: vodánál lehet

De ha vonalas telefon akkor passzolok :€

igi5 2015.08.10. 10:23:29

A poszter amúgy egy számlagörgető vagy más fizeti és ezért késik

Így nagyobb bajba került

Vagy csak cigó de azoknak 10000-ig állja a számlát az alapítvány

Már meging egy nick 2015.08.10. 10:26:06

@CID.: igazad van, de hát nem változhatna a posta is?

mól 2015.08.10. 10:27:55

Nem érdemes telefonon szórakozni. Tértivevényes levél, 30 napon belül jön a kompetens válasz. Idegkímélő módszer, ajánlom!

igi5 2015.08.10. 10:33:00

@CID.: bezzeg te nem repültél pedig a te kommentedet os törölték

FDToth 2015.08.10. 10:40:32

hát igen, Telekom. 92 óta voltunk nálunk, múlt héten otthagytuk őket. Sajnos amilyen jók voltak a 90-es években és a 2000-es évek elején, annyira gyalázatos lett a szolgáltatásuk színvonala mostanában. És ez egy dolog. Semmi erőfeszítést nem mutattak, hogy megtartsanak minket, még tárgyalni sem voltak hajlandóak. Ilyen hozzáállással itthon működnek, de nyugaton már rég nem lennének a piacon.
Most a vodafone-nál van normális ügyfélkapcsolati menedzserünk, szinte minden korlátlan (kivéve a mobilnet, de az is 10 GB) és nem 200-250-et fizetünk havonta, hanem 55-60-at...

Rosszindulatú Vászka 2015.08.10. 10:43:23

Poszter vásároljon egy mosómedvét.

CID. 2015.08.10. 10:44:40

@igi5: Azért én, sosem fogok eljutni, a te szintedre ;)

@Troppauer_Hümér: Biztos vagyok benne, de neked milyen perverzioid vannak baszod, a Telekom honlapját sasolod, ha már ilyen geci cég ;)

CID. 2015.08.10. 10:50:37

@FDToth: Báró úr, lehet tévedek, de 1994-ben kezdte meg a kereskedelmi szolgáltatást a Westel 900 GSM Rt. ;)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.08.10. 10:52:30

Hátat fordítottál a T-nek, és a másik mobilcégnél ugyanezt beszívhatod.
Különben ráknak fizetted be. Ültek volna rajta, amíg akarnak, ha egyszer nem tartoztál...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.10. 10:54:00

@Troppauer_Hümér: "a honlapjukat"

Nemrég kellett SIM kártyát vennem tőlük. Rossz volt a honlapjukon a megrendelés, nem lehetett befejezni. Két hét után javították.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.08.10. 10:54:05

@FDToth: "És ez egy dolog. Semmi erőfeszítést nem mutattak, hogy megtartsanak minket, még tárgyalni sem voltak hajlandóak."
A Vodka se fog, nyugi.

FDToth 2015.08.10. 10:58:38

@CID.: lehet h 94, én elhiszem. Akkor még nem voltam cégtag, sőt, még 'eszem' sem volt, de emlékszem 92-93-ból a nagy 'hordtáskákra'. Aztán lehet h nem a westel hálózatán működött, azt már nem tudom.

FDToth 2015.08.10. 11:00:43

@ColT: tudom, új ügyfeléért mindent, de eddig a Voda egy más világ a Telekomhoz képest. Ha nincs problémám, akkor nem is kell h segítsenek. Korláttalan szolgáltatásnál ne is nagyon jöhet elő probléma. Remélem :)

gozos 2015.08.10. 11:08:54

Köszi a cikket. Ezzel eldőlt, hogy melyik szolgáltatót választom.
T kilőve.

2015.08.10. 11:12:22

@FDToth:
A Voda valóban egészen más világ, a trét nagyon nehéz alulmúlni, de nekik ezt klasszisokkal sikerül...

A tré ügyfélkezelése egy nagy fos, a vodkáé egy hatalmas fos, cserébe utóbbinak még ma is esetleges a vidéki (sima gsm) lefedettsége.

2015.08.10. 11:16:48

Igazából nekem mindhárom szolgáltatónál volt dolgom. Probléma esetén a Telenornál a legkevésbé rossz az ügyintézés, a vodkánál a legrosszabb. A szolgáltatás színvonala a trénél a legjobb, a vodkánál magasan a legrosszabb. Árban közelítenek egymáshoz, de általában még mindig a vodka a legolcsóbb és a tré a legdrágább.

igi5 2015.08.10. 11:23:03

K@cs@g T mit kell ezt ragozni!?

Sose lesz 30 megás netem meg l-es csomagom ;(

Nem úgy vn h 90 napon túli tartozás megy végrehajtóhoz követeléskezelőhöz

1 hónapnyi késve fizetés nem indok ennyi cirkuszra hacsak nem a poszter elfwlejtett pár terhelő dolgot

Ehh nem értem a mai posztot se

CID. 2015.08.10. 11:24:17

@gozos: Szerintem az egész Telekom felsővezetés a kardjába dől :D

@FDToth: Eliheted, de ezek az apró csúsztatások...2-3 év ide oda, 60/30 ide oda. Ez a Hilda buta mint a homok. Nem nem buta, csak fröcsög esztelen

igi5 2015.08.10. 11:26:39

@Manyecska: ja sorszámotok igazábol ez az igi8 lenne :) hányazor dob ki azt jelenti

igi5 2015.08.10. 11:28:25

@CID.: várjá mondom az eredményt én is 20 nap eltelt a 30-ból

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.08.10. 11:42:17

@FDToth: Addig jó amíg nincs baj :)

@gozos: Ez kérdés volt eddig? :)

Disznó Úr 2015.08.10. 12:17:41

Magánfelek között a fizetési könnyítés (még csak meghallgatása sem) nem kötelezettség. Ilyen jogintézmény adójogi vonalon létezik csak, tehát az Állam és a nyomoronc alattvaló (illetve művelt közép-európai polgár) viszonylatában, ahol valóban lehet alázatos felfolyamodásként ezzel próbálkozni, illetve ennek módját, mértékét szabályozza az Art.

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.08.10. 13:25:52

@Az antiochiai szent kézigránát: ja, kisállatboltban még.lehet nyúltápot vesz azzal tuningol?? xdxd

cupcake25 2015.08.10. 13:38:45

@ancsika: nem ment volna semmire azzal sem, sőt még lehet ennyire sem. A személyes ügyfélszolgálaton ugyan úgy a vállvonogatás megy, főleg számlázás ügyben. Volt egy időszak, amikor olyan kavar volt a számlázással, hogy 3x kellett neki ugranom hogy akkor most ki, kivel van a számlán. És kiderült hogy 2 helyen nem érvényesítették a tripla kedvezményt, így cirka 10.000,- Ft-tal fizettem többet vagyis ennyivel többről szólt a számla. Gondoltam uccu neki ügyfélszolgálat. Kiscsaj nagyon kedves, de ő ebben nem tud segíteni, számlázási gonddal forduljak a számlázási osztályhoz (kizárólag telefonon), mondom de én papírt akarok róla, hogy szar a számla. Hát akkor vegyünk fel panaszt, mert igazából a számlázási osztályon is ezt tennék. Mondom szuper és akkor én ezt nem fizetem be. ja de azt fizessem be, mert 30 nap az elbírálás és a számla befizetési határidejéig már csak 5 nap van és ki fognak kapcsolni. Mondom mi van? Elbasszák a számlát, de én azért fizessem be, mert még az elrontott számla alapján ki is kapcsolnak? Hát igen, de majd jóváírják... Mondom de cuki vagy, de azért rajtam a jövőhavi alacsonyabb számla nem fog segíteni ebben a hónapban...

Lesből Támadó Szárítókötél 2015.08.10. 13:41:23

Kedves Zoltán!

Ezt az egész faszakodást megspórolhattad volna magadnak, ha a harmadik ügyintéző kapcsán kialakult perverz Stockholmi-szindrómád helyett felnyomod őket az NMHH-nál, hogy meccseljék le vele.

U.i.: Vedd már észre, miket írsz: mennyivel jobb az, ha azt mondja, hogy nem tudja? Őszinte? Igen. Előrébb van a problémád megoldása? Egy fikarcnyit sem. Ügyfélként rohadtul nem rád tartozik, hogy ki és milyen rendszerben néz utána a dolgoknak, te a megoldást akarod látni.

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.08.10. 13:45:16

@Lesből Támadó Szárítókötél: Hol? mi?? Stockholmi? Stockholm lesz. Én már ha T-t látok sikongató lábrázást kapok és passsz.

Lesből Támadó Szárítókötél 2015.08.10. 13:47:39

@Döglött Nyúl:

Jaja, Stockholm, de hogy az "i" mit keres ott...?

A sikongató lábrázás sem rossz próbálkozás, de a problémádat nem oldja meg, szóval struccpolitikának jó csak.

EvilHedgehog 2015.08.10. 13:59:06

A posztoló igen erős VADÁSZ jellem...

CID. 2015.08.10. 13:59:30

@cupcake25: Te szerencsecsomag, itt mobilról van szó... Maradjunk a témánál!

cupcake25 2015.08.10. 14:01:57

@CID.: te hulyegyerek a telekomnal a mobilt is bele lehet venni a kedvezmenyekbe, egyebkent pedig nincs osszefugges kozott hogy elcseszik a szamlad es hogy mobilos vagy home elofizetesed van. Ha nem ismered a szolgaltatot inkabb maradj csendben...

cupcake25 2015.08.10. 14:11:53

@CID.: IQ huszar es? Nem az a lenyeg benne te analfabeta hanem az hogy ha elcseszik a szamlazasodat akkor a szemelyes ugyfelszolgalat sem segit tobvet mint a telefonos. Olvasd mar el hogy mire valaszoltam mielott beugatsz...

CID. 2015.08.10. 14:15:38

@cupcake25: téves információt közölsz, ennyi. Megértsd, hülye vagy és hazudsz.

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.08.10. 14:16:09

@Lesből Támadó Szárítókötél: pedig rendszeresen sikongató lábrázást kapni egészséges, és számtalan probléma megoldódik!:D

gabors 2015.08.10. 15:55:29

eltunt egy teljes poszt .... mi ez onkritika ???

200 forintos es a parkoloautomata poszt kommnetestul eltunt ...

Troppauer_Hümér 2015.08.10. 16:30:52

@CID.: Volt már velük aktusom. Megszakítottam, idő előtt.

Egyikünknek sem volt jó.

Troppauer_Hümér 2015.08.10. 16:35:12

Fejlettebb blogokon, fórumokon úgy moderálnak, hogy a nem kívánt részt törlik, Hilduska, nem az egész kommencset. Szívesen.

Akkor újra le kell írnom hogy Igi azért bassza szét ezt a releváncs csetet, mert éppen nincs prájd. Most jobb?

Az antiochiai szent kézigránát 2015.08.10. 17:09:39

@Troppauer_Hümér: Eddig azt hittem, Hubertus a vadászok védőszentje, de most már egyre biztosabb vagyok, hogy Hilda az.

Andrass9 · http://blogkocsma.blog.hu 2015.08.10. 18:49:13

@Troppauer_Hümér: A blog.hu motorja nem egy fejlettebb blog, itt nem tudod manipulálni a kommentek tartalmát. Szerintem nem is baj, mert csúnya visszaélésekre adna lehetőséget!

Aureliano Buendía 2015.08.10. 19:40:13

@Józsi, a köcsög: áhh, ez annyira evidens, hogy mindenki elsiklik felette.

Aureliano Buendía 2015.08.10. 19:58:26

azt azért nem értem, miért nem szabadítja rájuk az nmhh-t. Pont ez a baj, hogy mindenki elvan azzal, hogy az ügye jól-rosszul megoldódik, vagy sem.

Telefonálni, személyesen bemenni a szopóroller hajtásával ér fel, ők ott leginkább arra jók, hogy felvegyék a panaszod, és majd a háttérfeldolgozás jól megoldja.

Legközelebb: segitunk@telekom.hu

Hogy maradhatott ki???

Az antiochiai szent kézigránát 2015.08.10. 20:16:56

@Andrass9: Ebben vannak közös vonásai a "nagyasszonyunkkal".

kozkozkoz 2015.08.10. 20:46:34

Könyörgöm nincs egyetlenegy T-s ismerőse aki a hívás(ok) idejére odaadta volna neki a telefonját??

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.08.10. 21:44:07

Zoltán!

Azt írod: "mindenki járjon mindig a végére"

Mit gondolsz, én mit csinálok, ha egy senkiházi behajtócég talál meg egy jogtalan tartozással? Szerinted egyezkedek velük, meg befizetem?
Járjon a végére, mi? pfejj

atörökkk 2015.08.11. 00:08:25

@Aureliano Buendía: megfelelő modortalanságot felvéve az ügyintézéshez volt már, hogy megoldották helyben a porblémát.
süti beállítások módosítása