A hétfő esti vihar alaposan széttrollkodta Budapest estéjét is. Azt gondolhatnánk, hogy piszok mázlisták azok, akik épp egy moziban húzták ki a világvégét. Hát nem. Ágiék kiakadását tökre meg lehet érteni, a Cinema City érvelését kevésbé. Rég nincs minden teremre gépész, így nyilván csak megsaccolták, hogy honnan folytatódjon a vetítés, várható volt, hogy lesznek az élménnyel elégedetlen nézők. Vajon miért nem alkalmazták az elvileg pont ilyen helyzetekre kitalált emergency jegy (házirend, 21. pont) megoldást a panaszt tevőknél? Pláne, hogy a mozi maga is elismeri, nem tudta minden teremben tájékoztatni a közönséget a helyzetről.
Szia!
Szeretném megosztani Veled és az olvasóközönségeddel, ami tegnap este történt velem és családommal a Cinema City Aréna mozijában.
19:40-es vetítésre vettünk jegyet. A vihar ekkor már elérte Budapestet, rendesen szétáztunk, de szerencsésen megérkeztünk a moziba. Elfoglaltuk a helyünket. A szokásos negyed óra- húszperces reklám és ajánló közben merültek fel az első gondok: a hang eltűnt, majd a kép is kifagyott. Kb. 5 perce vártunk, amikor bejött a mozi egyik alkalmazottja és kis türelmünket kérte. El is indult az ajánló onnan, ahonnan korábban megszakadt a hang. Tehát vissza tudták tekerni.
Majd élveztük a filmet. Körülbelül a kétharmadáig. Majd hirtelen a hang ismét elszállt, de vetítették tovább némán. Végül a kép is lefagyott. Koromsötét volt és a légkondi is leállt. Így ültünk ott és vártunk 10-15 percig, de nem jött senki a mozi részéről tájékoztatni a helyzetről és a további lehetőségekről.
Mi, nézők mentünk ki, kerestünk személyezetet és jeleztük a problémát. Újabb 10 perc elteltével a filmet ismét vetíteni kezdték, de nem tekerték vissza arra a 20 percre, ahol elvesztettük a hangot. 5 perc után vége lett a filmnek és úgy döntöttünk, szóvá tesszük az esetet.A jegypénztárnál már kígyózott a jogérvényesítéssel élő nézők sora. Összesen 4 teremnyi néző szeretett volna panaszt tenni, hasonló indokkal. (Voltak olyanok is, akik a Westendben kezdték vagy kezdték volna a filmélményüket, de a beázásra hivatkozva átküldték őket az Aréna plázába. Ezen teljesen megdöbbentünk.)
Határozottan, de intelligens keretek között beszámoltunk a tapasztalatokról, ami viszont legnagyobb megdöbbenésünkre nem találtak megértő és segítőkész fülekre. Ehelyett egy arrogáns alkalmazott szórta szét köztünk a panaszbejelentő formanyomtatványt. Majd ő maga ráírta, hogy a panaszt a film levetítése után tettük meg. Megkérdeztük, miért tesz ilyen megjegyzést a panaszunkra. A válasz: "Nem jogosultak a panasztételre illetve a kár megtérítésére, mivel a filmet végignézték, nem jöttek ki a vetítés közben."
Na ez sokkolt. Hogyan is nézhettem végig a filmet, ha 20 perc kimaradt és vissza sem tekerték?! Az élményélvezetről nem is beszélve, amit a mozi ígér minden körülmények között, és amely szolgáltatásáért a kedves néző fizet (1670Ft-ot a felnőtt jegyért). Na de vissza a sokkhoz. Számomra a legmegdöbbentőbb az volt, hogy ezt a fenálló rendkívüli helyzetet ennyire rugalmatlan, inkorrekt és emberi viselkedéshez méltatlan módon kezelték. Hazaérve még megosztottunk egy-két posztot a facebook-on, közvetlenül a Cinema City oldalára is.
Slusszpoénként szeretném megosztani a Cinema City munkatársának válaszát - amit mindeki változtatás nélkül megkapott, aki a facebook oldalukon panaszt tett a tegnap esti moziélményükkel kapcsolatban.
(semmi többlet információ, semmi empátia)"Kedves Ági!
A tegnapi vihar áramkimaradást okozott a Cinema City Aréna minden teremben, emiatt mindenhol leállt automatikusan a hangrendszer. Az átkapcsolást és a film újraindítását 23 helyszínen kellett elvégezni a kollégáknak, illetve az üzemeltetési berendezéseket a lehető leghamarabb kellett helyreállítani, biztonsági szempontból ez volt az elsődleges feladat. A mozi teljes aznapi személyzetével azon dolgozott, hogy mihamarabb visszaállhassanak a technikai berendezések az eredeti állapotba.
Kollégáink - amelyik teremben ezt meg tudták tenni - tájékoztatták a vendégeket a helyzetről, illetőleg a lehetőségekről, hogy a jegy árát akkor áll módjukban visszaadni, amennyiben a megszakadt előadás miatt már nem kívánják végignézni azt. A film teljes megtekintése után a jegyek árát visszatéríteni sajnos nem áll módunkban. (Házirendünk 21-es pontja)
A panaszok kivizsgálása megkezdődött, a vendégek számára írásos hivatalos választ Ügyfélszolgálatunk 8-30 napon belül küld. Az okozott kellemetlenségekért elnézést kérünk! Köszönjük megértésedet és türelmedet.
Üdv, Cinema City"
1. "Kollégáink - amelyik teremben ezt meg tudták tenni - tájékoztatták a vendégeket a helyzetről, illetőleg a lehetőségekről..." - Hát mi éppen nem abban a teremben ültünk...
2. "A film teljes megtekintése után a jegyek árát visszatéríteni sajnos nem áll módunkban. (Házirendünk 21-es pontja) " - A filmet nem néztük meg teljesen, hiszen kimaradt 20 perc a mozi műszaki, technikai problémái miatt.
Természetesen továbbra is kiállok a jogérvényesítésem mellett és panasszal élek a Fogyasztóvédelmi Hatóságnál. Erre buzdítalak Téged is, kedves Olvasó, ha átélted ezt jogtalan helyzetet és bánásmódot a Cinema City mozi szolgáltatótól.
Üdvözlettel,
Ági
UPDATE 13:11
A posztra kommentben reagált a Cinema City, kiemeljük, hogy ne vesszen el a tömegben. A válaszuk nagy része teljesen elfogadható, az azonban továbbra is kérdés, hogy tájékoztatás nélkül Ágiéknak honnan kellett volna tudniuk, hogy nem szabad az események és a film végét kivárniuk a teremben ahhoz, hogy valami kárpótlásra jogosultak lehessenek.
Kedves Ágnes!
Amint Ön is tapasztalta, ez a nem megszokott időjárású nap sajnálatos módon többek között a Cinema City Aréna mozi működésére is hatással volt. Engedje meg, hogy a panaszainak egyes pontjaira ezen a fórumon is, s ne csak a facebook oldalunkon, reagáljunk, valamint az Ön által észlelt események okait megvilágítsuk.
Ez a mozi 23 teremmel rendelkezik, s aznap egy hétfői naphoz szükséges személyzettel üzemelt.
Ennyi teremhez elégséges gépészünk dolgozott ekkor: ők a vezérlőből minden terem vásznát tudják kontrollálni, s észlelik azt, ha bármi hiba van. Ezen kívül 2 mozivezető, s a megfelelő számú jegykezelő személyzet is részt vett a vihar okozta károk enyhítésében (beázás), megoldásában (áramkimaradás).A katasztrófafilm-szerű esőzés miatt aznap este az ELMŰ fő elektromos betáplálása hibásodott meg, s ilyenkor a rendszer automatikusan átkapcsol a másodlagos betáplálásra. Ekkor volt az első 2mp-es áramkimaradás. Amikor az ELMŰ megjavította a fő betápot, a rendszer automatikusan visszakapcsol arra, s ekkor történt a második 2mp-s átállás.
A légkondicionálás nem tud leállni, ha az áramszolgáltatás csak ennyi kimaradással, de visszaáll.
A mozi rendszere úgy van kialakítva, hogy nem lehetséges teljesen sötétben ülni egy adott teremben, mert ha ilyen áram-probléma adódik, a vészvilágítás rögtön bekapcsol (akkor is, ha nincs áram).
A vetítő képe nem befagyott, hanem amikor a hangrendszer az áram miatt leállt, a gépészek megállították a filmet, hogy lássák, honnan kell újraindítani majd a vetítést a hibák elhárítása után. Ilyenkor a vászonról visszaverődő fény is ad világítást a teremben egyébként, nemcsak a fent említett vészvilágítás.
Minden emberünk azon dolgozott, hogy a hibákat mihamarabb kijavítsa, valamint hogy minden terembe legalább egyszer be tudjanak menni tájékoztatást adni, s türelmet kérni a bent ülőktől.
Az előadás alatt semelyik néző nem hagyta el a mozit, vagyis akik aznap este ott voltak, végig tudták nézni az adott filmet (maximum a fent írt rövid leállások szakították meg az élményt).
Mindenki, aki panaszt kívánt tenni a film befejezése után, megtehette azt, s erre hivatalosan, a panaszkönyvben megadott elérhetőségen fogunk minden vendégnek válaszolni.
Az említett emergency jegyeket akkor áll módjában egy mozinak kiadni, ha a filmet le kell állítanunk, s nem tudjuk továbbfolytatni valamilyen, általában vis mayor okból kifolyólag (mint például a WestEnd esetében, ahol az egész bevásárlóközpont kiürítésre került, s minden vetítést meg kellett szakítanunk).
Amennyiben Ön is az írásos panasztevők között volt aznap, természetesen 8-30 napon belül válaszolni fogunk a Homár felületén kívül is Önnek.
Nagyon sajnáljuk, ha nem így képzelte az aznapi mozizását, de higgye el, mindenki, aki hétfőn dolgozott, azon volt, hogy minél kevesebb fennakadással tudjuk megoldani ezeket a váratlan problémákat.
És végezetül minden aznapi nézőnk elnézését kérjük a kellemetlenségekért, s köszönjük a felénk irányuló megértést is! Bízunk benne, a következő alkalmakkor okkal kellemesebb moziélményekben lesz részük!
Cinema City
sarostehen 2015.08.19. 09:42:22
fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2015.08.19. 09:44:28
Dezsike 2015.08.19. 09:52:28
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.08.19. 09:53:14
:)
AtiSnatch 2015.08.19. 09:53:22
Komojtalan 2015.08.19. 10:00:36
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.08.19. 10:01:15
penzor 2015.08.19. 10:05:52
@Dezsike: tényleg ennyire gyagya vagy? Rákeverhesse füllhalgatóilag a sajátzenét, így már el is indult a videódiszkó! Találd (f)el magad.
@AtiSnatch: pedig járhatnának, csak parazsas vasallóval kikék egyengetni a fehéringet, aztán úgy. Mondjuk a birkaszagot elfedni nehéz. Még folpakkal is.
a klan 2015.08.19. 10:09:05
AtiSnatch 2015.08.19. 10:14:36
AtiSnatch 2015.08.19. 10:15:49
Józsi, a migráns köcsög 2015.08.19. 10:16:24
ancsika 2015.08.19. 10:22:30
Scipovicsné 2015.08.19. 10:24:41
3D filmet néztünk, de olyan sötét volt, hogy a szemüvegben szinte semmit nem lehetett látni. Nem csak a film, a film előtti szemét is (ekkor még arra gondoltam, hogy a reklám alatt spórolnak a lámpával - drága az üzemidő).
A filmet végignéztük, szemüveg nélkül jobb volt mint szemüveggel (ugyan tiszta elmosódott volt a kép, de legalább egy éjszakai felvételnek megfelelt). Kijöttünk, mondom a személyzetnek, hogy ez a film láthatatlanul sötét volt. Abban a teremben most volt lámpa csere, az nem lehet.
Beírtam a panaszkönyvbe névvel, címmel, fél éve várom a 30 napon belüli választ.
Leszarnak, mert megtehetik.
Józsi, a migráns köcsög 2015.08.19. 10:27:02
21. Amennyiben az előadás félbe szakad, vagy elmarad (áramszünet, bombariadó, különböző természeti csapások, vis mayor, stb.), a mozi igyekszik tájékoztatni látogatóit a lehetőségeikről. Ha a mozi más tájékoztatást nem ad, az előadást követő 90 napon át, az előadásokra szóló jegy ellenében, később beváltható, úgynevezett „emergency”jegyet bocsát ki a jogosultak részére. Jogosultak kizárólag azok, akik érvényes mozijeggyel rendelkeznek az érintett előadásokra, melyet a jogosult tetszőleges - az eredeti jegynek megfelelő típusú - előadásra szóló mozijegyre válthat az adott mozi pénztárában, az „emergency” feltüntetett beváltási határidő lejártáig.
Műsorváltozás, a moziban felmerülő technikai vagy más okok miatt elmaradt vagy félbeszakadt előadás esetén, kizárólag az előadás napján jegy és blokk vagy számla ellenében áll módunkban jegyet visszaváltani.
A mozi nem vállal felelősséget arra az esetre, ha a filmek késéssel kezdődnek, elmaradnak vagy egyéb technikai hibákból adódó csúszások keletkeznek. Ebből adódó kellemetlenségek miatt a vendégek kártalanítása, járulékos (pl.: parkolás, utazás) költségeinek megtérítse nem áll módunkban
Troppauer_Hümér 2015.08.19. 10:32:24
Troppauer_Hümér 2015.08.19. 10:35:23
Ajánló helyett pedig ajánlom magamat.
Troppauer_Hümér 2015.08.19. 10:37:30
penzor 2015.08.19. 10:38:20
Élményélvezet? Ez így kinek az agyából? Mer' menjen már az anyjába. Ez olyan, mintha én dagályoskodnák direkt és idétlenül, karikatúra módban, de ezekszerint valahol ez komoly.
Az alkalmazottnak meg lincselés járt volna konkrétan. Útálatos és ritkaproli hivatkozás ez az idõben való megfordítása az ok-okozatnak.
Facebookon rinya, igazi modern, nagyvárosi lány vagy, nem igaz? Te szegény.
A végignézést a vetítés tervezett idejére értik. A pénztártól (vászontól) való távozás után no reklama elv is érthetõ, de talán nem ebben az esetben. Király közösségi élmény a mozi és egy szekundumig sem szabad ostorral keményen verni Ágit (még ha kéri sem), amiért ilyetén estét tervezett, dehát ennyiért, baszki? Ennyibõl máshol lélekesztetõgépeket táplálnak kövérpocakosra.
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.08.19. 10:41:09
Aureliano Buendía 2015.08.19. 10:41:11
Troppauer_Hümér 2015.08.19. 10:42:48
Jegkoko 2015.08.19. 10:43:55
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2015.08.19. 10:45:17
itt a hiba! Az ELSŐDLEGES feladat, a droidot beküldeni MINDEN terembe és kikísérni az embereket! Utána lehet a mozigépésznek szarakodni, meg a pénztárosnak jegyzőkönyvezgetni!!
ez megérne egy jó kis hivatalos vizsgálatot...
penzor 2015.08.19. 10:46:13
Kiwi vok mikor zár be az utolsó mozi. Is.@Aureliano Buendía: apróbetüss részt elolvastad?: "*csak gyors nettell*
milyennőazilyen 2015.08.19. 10:46:44
penzor 2015.08.19. 10:48:33
@milyennőazilyen: persze, de szigorúan spoiler módban.
milyennőazilyen 2015.08.19. 10:51:25
a sok hülye meg elhiszi...
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.08.19. 10:51:27
Aureliano Buendía 2015.08.19. 10:52:56
Aureliano Buendía 2015.08.19. 10:56:11
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.08.19. 10:58:08
penzor 2015.08.19. 11:00:11
penzor 2015.08.19. 11:01:56
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.08.19. 11:04:48
penzor 2015.08.19. 11:06:33
Aureliano Buendía 2015.08.19. 11:07:45
CID. 2015.08.19. 11:17:32
Manyecska 2015.08.19. 11:32:55
Igi1.0 2015.08.19. 11:44:03
Jelenleg utómunkàlatok zajlanak meg a krumpli van vátra
Tanulatlan, buta vagy és még hirdeted is
Legalább néznél utána társaddal együtt aki parasztozik
Azoknak több eszük van nálatok
faszópo (törölt) 2015.08.19. 11:46:28
CID. 2015.08.19. 11:48:01
AtiSnatch 2015.08.19. 11:50:10
Igi1.0 2015.08.19. 11:51:00
Ha sz@r iidő van a jóisten se td áramot teremteni meg ha beázik nem fogják hajszárítóval szárítani 20 perc alatt
Hiába tereled át a népet másik moziba, ha tombol a vihar meg özönvíz van b+
A poszter azt mondja hogy nem szóltak, a mozi meg azt hogy igen
Valaki hazudik
Hiába íratják alá a papírt, hiába ïrja rá a csóka a levetítés után HISEN EZ HAZUGSÁG,
vagyis sima ügy hiszen ott a papír hogy levetítették, miközbe vihar volt
Ezt a jóisten se tudná megoldani hoy vihar alatt is mozizzatok
Papïr van róla hogy a mozi hazudott simán nyert ügy
herk 2015.08.19. 11:54:13
"A film teljes megtekintése után a jegyek árát visszatéríteni sajnos nem áll módunkban. (Házirendünk 21-es pontja)"
Úgy beszél a házirendről, mintha az egy törvény lenne, amire egy felettes szerv kötelezi őket. Hogy ők segitenek, de a felettes szerv és a törvény nem teszi lehetővé.
A házirendet ők maguk irták, tehát pozitiv irányban bármikor eltérhetnek.
Korrektül megfogalmazva az előző mondat:
Mivel a filmet megtekintették, ezért nem akarjuk a jegy árát visszatéríteni, és erre jogunk is van a házirend 21. pontja alapján, amit önök elfogadtak a jegy megvásárlásával.
Igi1.0 2015.08.19. 11:57:45
Sima fogyasztóvédelmi törvény ot a papír hogy rossz időben levetítették a filmet
Ami éptelenség hszen itt elismerte hogy át kellett allítani adjanak egy másik egyet oszt jóvan
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.08.19. 12:06:49
Troppauer_Hümér 2015.08.19. 12:15:08
Troppauer_Hümér 2015.08.19. 12:19:26
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.08.19. 12:21:36
ozonviz zudul pestyere
elazik a metro, meghal a kozlekedes, ezrek maradnak aramnelkul, va akinel meg most sincs
autokat es kukakat sodor az ar
O meguszta - 20 perc mozival
ha jon a vihar maradjon mindenki a seggen otthon
vagy maximum a boltba mennyen vizert meg elemlampaert
AtiSnatch 2015.08.19. 12:38:00
FDToth 2015.08.19. 12:42:29
Troppauer_Hümér 2015.08.19. 12:43:39
Cinema City Ügyfélszolgálat 2015.08.19. 12:45:24
Amint Ön is tapasztalta, ez a nem megszokott időjárású nap sajnálatos módon többek között a Cinema City Aréna mozi működésére is hatással volt. Engedje meg, hogy a panaszainak egyes pontjaira ezen a fórumon is, s ne csak a facebook oldalunkon, reagáljunk, valamint az Ön által észlelt események okait megvilágítsuk.
Ez a mozi 23 teremmel rendelkezik, s aznap egy hétfői naphoz szükséges személyzettel üzemelt.
Ennyi teremhez elégséges gépészünk dolgozott ekkor: ők a vezérlőből minden terem vásznát tudják kontrollálni, s észlelik azt, ha bármi hiba van. Ezen kívül 2 mozivezető, s a megfelelő számú jegykezelő személyzet is részt vett a vihar okozta károk enyhítésében (beázás), megoldásában (áramkimaradás).
A katasztrófafilm-szerű esőzés miatt aznap este az ELMŰ fő elektromos betáplálása hibásodott meg, s ilyenkor a rendszer automatikusan átkapcsol a másodlagos betáplálásra. Ekkor volt az első 2mp-es áramkimaradás. Amikor az ELMŰ megjavította a fő betápot, a rendszer automatikusan visszakapcsol arra, s ekkor történt a második 2mp-s átállás.
A légkondicionálás nem tud leállni, ha az áramszolgáltatás csak ennyi kimaradással de visszaáll.
A mozi rendszere úgy van kialakítva, hogy nem lehetséges teljesen sötétben ülni egy adott teremben, mert ha ilyen áram-probléma adódik, a vészvilágítás rögtön bekapcsol (akkor is, ha nincs áram).
A vetítő képe nem befagyott, hanem amikor a hangrendszer az áram miatt leállt, a gépészek megállították a filmet, hogy lássák, honnan kell újraindítani majd a vetítést a hibák elhárítása után. Ilyenkor a vászonról visszaverődő fény is ad világítást a teremben egyébként, nemcsak a fent említett vészvilágítás.
Minden emberünk azon dolgozott, hogy a hibákat mihamarabb kijavítsa, valamint hogy minden terembe legalább egyszer be tudjanak menni tájékoztatást adni, s türelmet kérni a bent ülőktől.
Az előadás alatt semelyik néző nem hagyta el a mozit, vagyis akik aznap este ott voltak, végig tudták nézni az adott filmet (maximum a fent írt rövid leállások szakították meg az élményt).
Mindenki, aki panaszt kívánt tenni a film befejezése után, megtehette azt, s erre hivatalosan, a panaszkönyvben megadott elérhetőségen fogunk minden vendégnek válaszolni.
Az említett emergency jegyeket akkor áll módjában egy mozinak kiadni, ha a filmet le kell állítanunk, s nem tudjuk továbbfolytatni valamilyen, általában vis mayor okból kifolyólag (mint például a WestEnd esetében, ahol az egész bevásárlóközpont kiürítésre került, s minden vetítést meg kellett szakítanunk).
Amennyiben Ön is az írásos panasztevők között volt aznap, természetesen 8-30 napon belül válaszolni fogunk a Homár felületén kívül is Önnek.
Nagyon sajnáljuk, ha nem így képzelte az aznapi mozizását, de higgye el, mindenki, aki hétfőn dolgozott, azon volt, hogy minél kevesebb fennakadással tudjuk megoldani ezeket a váratlan problémákat.
És végezetül minden aznapi nézőnk elnézését kérjük a kellemetlenségekért, s köszönjük a felénk irányuló megértést is! Bízunk benne, a következő alkalmakkor okkal kellemesebb moziélményekben lesz részük!
Cinema City
a klan 2015.08.19. 12:53:54
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.08.19. 12:54:03
@FDToth: ezt mondom, de ez nem pech, orakkal a vihar elott itt olvastam, hogy vihar less
@Cinema City Ügyfélszolgálat: szerintem mindenki belatta, ha van kis esze, hogy qrwa nagy eso van es barmi megtortenhet ilyenkor
hogy jar-e nekik valamifele karterites, ahhos nem ertek
nekem nem az let volna ott es akkor a fo problemam
Troppauer_Hümér 2015.08.19. 12:54:24
Ági, torrentezz, ezt a bekerülési díjjal nyerészkedni óhajtó (Home, Majmok bolygója esete) maffiát meg felejtsd el örökre.
Igi1.0 2015.08.19. 12:55:27
Mert nem üritették ki az egész plázát!?
XD
Manyecska 2015.08.19. 12:56:12
Maradok tisztelettel.
Troppauer_Hümér 2015.08.19. 12:56:15
McZozo 2015.08.19. 12:56:25
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.08.19. 12:58:18
Igi1.0 2015.08.19. 12:59:41
Rossz idő miatt
Mi ez ha nem vis maior!? Kit érdekel a pláza további része
Troppauer_Hümér 2015.08.19. 13:00:59
Tehát kuss. Ikszdéikszdé.
Igi1.0 2015.08.19. 13:02:49
Manyecska 2015.08.19. 13:04:04
Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.08.19. 13:06:29
Igi1.0 2015.08.19. 13:06:55
Amúgy szűkítsd a kört legközelebb mer nem veszik magukra
Gáz azért ez a hozzáállas a mozi részérol 2015-be
AtiSnatch 2015.08.19. 13:09:08
MrZed001 2015.08.19. 13:09:57
Egyszer megesett, hogy a film kb felénél éjsötét, se kép, se hang, se lámpa.
Ülünk bent vagy 10 percig, szórakozunk telóval (gyertyaláng) mint egy koncerten, bejöttek, tájékoztattak hogy a teremmel van gond, javítják, türelmet.
Majd még 30-40 perc múlva megint bejöttek, közölték terem áramellátása tönkrement, át lehet menni nagyterembe, ott folytatódik a film vetítése ÉS mellette (!!) a pénztárnál adnak ingyenjegyet, amit x időn belül fel tudunk használni és be tudunk ülni bármelyik filmre.
Na EZT nevezem én tisztességes eljárásnak !
Az Aréna meg sz.rjon SÜN-t !
Troppauer_Hümér 2015.08.19. 13:10:38
CID. 2015.08.19. 13:26:11
Igi1.0 2015.08.19. 13:36:59
dudusch 2015.08.19. 13:38:21
Manyecska 2015.08.19. 13:41:12
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.08.19. 13:41:40
a kulturban van mar szeles vaszon?
@dudusch: hat te kinek a masodnickje vagy?
ha nem jon az ozonviz, mehetsz nyugodtan, csaxolok
Manyecska 2015.08.19. 13:43:55
Manyecska 2015.08.19. 13:45:32
/xar poén de dolgozom mint güzü ennyi fussa ma/ xd
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.08.19. 13:48:08
az a szeles vaszon, es elmegy az aram
/na latod en nem dolgozva is tudok szar poent/
Igi1.0 2015.08.19. 13:50:16
Ezér van sz@r helyzet itthon
ptspts 2015.08.19. 13:50:17
Normális helyen hasonló fennakadás esetén 2 ingyenjegyet és büfékupont kap minden néző a kijáratnál. Már jártam így, és örömmel mentem vissza az ingyenjeggyel.
Igi1.0 2015.08.19. 13:53:04
Manyecska 2015.08.19. 14:01:19
Manyecska 2015.08.19. 14:02:21
Igi1.0 2015.08.19. 14:08:08
Voltak csimoták is ők is élvezték
Inkább ők voltak többen családosok
Becsempésztem pizza hut szeletet jó volt
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.08.19. 14:08:17
es mi volt a hiba?
es mi az a bufekupon?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.08.19. 14:12:47
bezartak a boltok, mozik stb.
minden
felkatasztrofahelyzet volt pesten, oszt egy filmen szarozni?
na ezert szar a helyzet otthon
/ettol felolem adhat a cinema city ingyenjegyet meg ingyen popcorn/
sáros_tehén 2015.08.19. 14:24:57
Szóval bekaphatják. Én kb 10 év alatt 2x voltam moziba. A többi filmet megnézem otthon.
ptspts 2015.08.19. 14:25:16
dudusch 2015.08.19. 14:25:26
dudusch 2015.08.19. 14:28:42
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.08.19. 14:31:35
Atörökk 2015.08.19. 14:35:02
dudusch 2015.08.19. 14:42:21
"Az előadás alatt semelyik néző nem hagyta el a mozit, vagyis akik aznap este ott voltak, végig tudták nézni az adott filmet (maximum a fent írt rövid leállások szakították meg az élményt)."
Ugyanis a film nem csak KÉP-ből, hanem HANG-ból is áll, mivel nem némafilmet és nem is feliratos filmet néztünk...
Igi1.0 2015.08.19. 14:44:04
Nem vót óccsó
Egyéb kérdés!?
penzor 2015.08.19. 14:51:33
@sarostehen_: jó, de te egy butuska geek vagy.
@Cinema City Ügyfélszolgálat: ez akár egy korrekt reakció is lehetne, mégis szócséplés: 20 perc játékidõ alatt nem volt hang. Nem állt módotokban hangot adni a képhez? A film végighallgatása más lapra esik? Ennyire leterhelt vagy, hogy párizsis zsömlébõl kifelejted a párizsit vagy ennyire hülyének nézel minket, hogy a körítéstõl majd beámulunk? Készséggel elhiszem, hogy zajlott a hibaelhárítási szándék, de a hangos esetrõl is írj már.
@ptspts: remélem jakvajas popcornra.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.08.19. 15:01:04
lehet kapotok popcornt!
@ptspts: hat ebbol nem derul ki,, hol tortent es vegig ment-e a film, vagy egyaltalan nem tudtatok megnezni
velem egyszer elofordult a kertmoziban egerben hogy elszakadt a film, valamikor regen
kaptam ingyen koktelt, fuszoknyas lanyok szolgaltak fel es kupont az Aldiba
de azokba a mozikba meg volt anyag
sáros_tehén 2015.08.19. 15:01:19
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.08.19. 15:04:31
ezert jarna valami
mondjuk ingyenjegy ugyanerre a filmre, de cask arra a 20 percre
es popcorn
igen, minden panasztevonek legyen joga beulni arra a 20 percre ujra
/focimeccsen volt mar ilyen/
Atörökk 2015.08.19. 15:05:41
penzor 2015.08.19. 15:30:22
@hagyma: képzeld el, ha elszalad!
Ja, bejutnak, aztán majd kijutni nem lesz esély se, mert bónuszként még beléjük tömnek valami elsõfilmes rendezõi remekmúvit, vigyázni kell az ilyen ingyenkupontos lóvátételekkel.
Igi1.0 2015.08.19. 15:59:01
Mintha Szulejmàn nem halt volna meg oszt mégse nézed végig az egészet
Pornót se tudsz nézni hang nélkül mer nincs értelme
Itt pont ezert tekergettek hogy ne kelljen zsét adniuk
CID. 2015.08.19. 16:18:05
Igi1.0 2015.08.19. 16:24:49
Nagyothalló az nem siket
Aureliano Buendía 2015.08.19. 17:30:40
Az érvelés némileg sántít, de most hunyjuk be a szemünket, és tegyünk, úgy, mintha nem így lenne.
Olyanról tetszettek már hallani, hogy nagyvonalúság és méltányosság? A fentiekből nekem az jön le, hogy nem.
Vajon az önök költségvetésében mekkora tétel lett volna (figyelem, új fogalom következik!!!) gálánsnak lenni? Úgy lett volna 40-50 elégedett és visszatérő ügyfelük, így lesz 40-50 ember, aki talán többet nem veszi igénybe az Önök szolgáltatását. És remélhetőleg, elmondják ezt további 40-50 ismerősüknek, satöbbi.
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.08.19. 17:30:54
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.08.19. 17:34:14
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.08.19. 17:34:53
Troppauer_Hümér 2015.08.19. 18:26:57
Troppauer_Hümér 2015.08.19. 18:28:58
Na szedd be szépen a gyógyszereidet már csak az kell hogy a nyúl után velem fantáziálj!
További magyar hang 2015.08.19. 18:34:00
KIMARADT ~20 PERC A FILMBŐL!
Ezt tessék megoldani, kezelni, kompenzálni, valamizni, hagyjuk a sablon dumát.
LocomotiveAnchoredman 2015.08.19. 19:40:01
Gabriel Deronda 2015.08.19. 20:25:28
Sandor Akarki 2015.08.19. 20:45:59
Összesítve, az internet korában nem értem (úgy 2000. óta minek megy bárki is moziba). Olcsó DVD, kölcsönzők, netflix, youtube, HBO, stb. 40 mozijegyből (10 családi látogatás) pedig azért már elég jó netképes tévét lehet venni.
Sandor Akarki 2015.08.19. 20:48:05
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.08.19. 21:26:00
Darvas Laszlo 2015.08.19. 21:48:58
Etniez 2015.08.19. 21:59:01
dudusch 2015.08.19. 22:08:12
dudusch 2015.08.19. 22:23:38
Egyébként meg nem a pénzzel van gondom, pont lesz@rom, hogy mennyit fizettem érte. Az volt (lett volna) a pláne az egészben, hogy sikerül összerántani 7 embert, hogy együtt elmenjünk megnézni egy jó filmet, és egy jó közös élménnyel lettünk volna gazdagabbak!
Az eljárás ellen volt kifogásunk, amilyen lekezelően viselkedett a személyzet. Hogy elnézést kértek volna a kellemetlenségért? Ilyenről szó se volt. Csak rángatta a gyerek a vállát a pult másik oldalán és vágta a pofákat, aztán nagy nehezen előkerített egy panaszkönyvet, és kábé teljesen fel volt háborodva, hogy este fél 10-kor még raboljuk az idejét.
Értem én, hogy akkor este ez lehetett a legkisebb gond, miközben a fél város elúszott, több ezer ember maradt áram nélkül, az elmerült kocsikból kellett kimenteni az embereket, meg egyébként is globális felmelegedés, pusztuló esőerdők, kihaló állatfajok...
Ez a jelenség az, ami nem is felháborít, hanem elkeserít, hogy ez válik általánossá, és ha valaki szóvá meri tenni, akkor még az ő qrv@ anyját...
Escaped 2015.08.19. 23:11:15
Le Orme 2 2015.08.19. 23:39:21
Le Orme 2 2015.08.19. 23:50:08
Nem gálánsak, hanem balekok lettek volna, egyébként pedig naiv vagy. Egy ilyen poszt pozitív hatással van a Cinemacity megítélésére. Nem engednek néhány hülye hőzöngőnek, akiknek nincs igazuk.
xclusiv 2015.08.20. 00:31:30
Sandor Akarki 2015.08.20. 01:25:48
Sandor Akarki 2015.08.20. 01:33:14
pervie but hot (törölt) 2015.08.20. 01:37:03
Ha valami DC Comics vagy Marvel hulladék, akkor meg meg is érdemli a posztoló.
Egyébiránt vis maior. Mindenki viseli a saját kárát.
Én csak elvont művészfilmeket nézek moziban, azoknál 15-20 perc áramszünet vagy kivágott rész fel se tűnik, simán ugyanúgy értelmetlenek, de senki nem fog panaszkodni, mert még kiderül róla, hogy nem értette meg a filmet.
Sátántangót hosszúságú filmeket nézzétek moziban, azoknál még hálásak is lesztek, ha kimarad 30-40 perc :)
Amúgy meg minden mást torrentezek. Sharing is caring.
Szuperhősös szarokat még csak le se torrentezek, annyira nem érdekelnek.
lavór 2015.08.20. 08:26:18
Hát ez igazán remek film lehetett, ha ekkora megrázkódtatást okozott a leállás.
Azért érdekelne, hogy hányan voltak a teremben összesen?
A Cinema City helyében simán kiadnék egy új jegyet a filmre, amúgy is üresen konganak a termek.
SarahConnor 2015.08.20. 09:04:34
♔bаtyu♔ 2015.08.20. 09:04:45
Palladrin 2015.08.20. 09:31:38
A CC-vel nekem semmi gondom nem volt. Ha a film megszakad, akkor fel kell állni, kérni egy ingyenjegyet és elmenni onnan.
schrödinger macskája 2015.08.20. 09:52:49
penzor 2015.08.20. 09:58:19
@Sandor Akarki: mondjuk én azokra vetem csak igazán ferde tekintetem, akik okostévét vesznek kifejezetten. Aztán azzal is torrentezed le?
Palladrin 2015.08.20. 09:59:53
2015.08.20. 10:03:27
Legtöbb embernek kajára nem telik
Palladrin 2015.08.20. 10:05:10
Le Orme 2 2015.08.20. 10:14:47
Én szeretem, ha a fülembe csámcsognak. Meg ha mások is röhögnek a poénokon körülöttem. De valaki a sterilizált lélektelen körülményeket kedveli, mint te.
Palladrin 2015.08.20. 10:17:50
penzor 2015.08.20. 10:29:45
@Le Orme 2: magam is kedvelem a párás fülembe kacajt, persze fülnyalással körítve. Azzal van a gond, hogy nem mindenki ugyanazt az önkontrolli, empátiás és kútúrális certifikátokkal bír, így nem csak a kellemesközösségi szintek és irányok fordulnak elõ. Sokan ezért inkább steriltorrent.exe. Meg fiatalok, szt a torrentbe nõttek bele. Szerencsétlenek. Mint mikor körbedrótozott fatörzs körbenövi szorongatóját, magába integrálva ezzel azt.
Palladrin 2015.08.20. 10:31:32
Aureliano Buendía 2015.08.20. 10:42:19
Aureliano Buendía 2015.08.20. 10:44:40
Engem nem is vonz, pláne, mióta torrentezem. Nyilván nem ugyanaz a kép és hanghatás, ellenben csak azokkal ülök egy helyiségben, akikkel akarok.
A 3D meg valamiért nem vonz.
Aureliano Buendía 2015.08.20. 10:46:45
1:1
:)
Le Orme 2 2015.08.20. 11:13:28
penzor 2015.08.20. 11:18:24
@Le Orme 2: nem hiszek neked. Biztos puffognál legalább a bajszod alatt.
Palladrin 2015.08.20. 11:20:17
Le Orme 2 2015.08.20. 11:28:37
Aureliano Buendía 2015.08.20. 11:34:38
Én pl. már nem is mennék önszántamból moziba, több az ellenérv, mint ami mellette szólna.
Jelen esetben szerintem inkább a nézőknek van igaza, de erre írtam fentebb, hogy ha mégis a mozinak lenne valamiért igaza, akkor is lehetne nagyvonalú.
Kis hazánkban ez nem működik. A világ boldogabbik felén, ami köztudomásúlag a Lajtától nyugatra terül el, nagy eséllyel természetes lenne.
Józsi, a migráns köcsög 2015.08.20. 11:38:09
Palladrin 2015.08.20. 11:54:16
Aureliano Buendía 2015.08.20. 11:57:59
Józsi, a migráns köcsög 2015.08.20. 12:07:44
@Aureliano Buendía: meg vagyunk áldva. :(
Aureliano Buendía 2015.08.20. 12:11:28
Igi1.0 2015.08.20. 13:03:46
Egyéb kérdés!?
Igi1.0 2015.08.20. 13:05:37
:)
penzor 2015.08.20. 14:22:22
Jegkoko 2015.08.20. 21:26:17
Héda László 2015.08.22. 22:59:05
Ezen kár is vitatkozni ha bizonyíthatóan (több néző is tanu) így volt akkor az üzemeltető cégnek kutya kötelessége új jegyeket kiadni azoknak akik nem tudták végignézni.
joska61 2015.08.24. 10:45:48
melaena 2015.08.24. 12:38:36
Valszeg nem a ceg ragja, hanem egy dolgozo,aki azthiszi,hogy a fonoke szerint itt ez lenne a helyes,es meg sem kerdezi a velemenyet.
Gondolom az a logikaja ,hogy etteremben sem jar vissza penz ures tanyernal,amikor mar 3-4 perce ment ujra a film ugy,hogy kimaradt 20 perc,akkor kellett volna kimenni szolni.
Persze a fonoke ezt biztosan mashogy latna,ami eme homar poszt nyoman valszeg mar ki is derult :D
CockTail86 2015.08.25. 10:15:56
Scipovicsné 2015.08.26. 07:50:08
Meg kell köveznem magam és a Lurdy nőtt a szememben.
Aki nem olvasta volna az elején a hozzászólásomat: film nézhetetlenül sötét, panaszkönyv, 4 hónapja semmi válasz.
Tegnap meghozta a posta a Lurdy válaszát, amiben elnézést kérnek, kivizsgálták az ügyet és tényleg valami technikai probléma volt. Ők állítólag már májusban válaszoltak, csak elveszett a postán a levél (az biztos, hogy nem a mi körzetünkben, mert a postás a szomszédom és jóba vagyok vele...).
A lényeg a lényeg: elnézést kértek és kaptam 9 db tiszteletjegyet (az esetkor 3-an voltunk).
Na kérem így kell ezt csinálni, nekik ez semmibe nem került, én meg viszem a mozi jó hírét.
Ennyi.
joska61 2015.08.26. 09:53:13
Intelli 2015.12.03. 23:30:13
Hülyemagyar....
ecch 2017.07.18. 06:31:31