A Cordon Electronics Kft. az egyik legnagyobb európai szervizhálózat hazai leányvállalata, működhetne akár európai módon is. Ehhez képest nálunk csak azért nem vezetik a szerviz-feketelistát, mert létezik a Telemax. Péternél azzal húzták ki a gyufát, hogy 24 hívásból egyszer sem sikerült elérnie őket telefonon, és a kinyomtatott(!) emailekkel felfegyverkezett anyuka sem jutott dűlőre velük, pedig amit egy mama sem tud elintézni, azt nem is lehet. De vajon miért nem tájékoztatja az Cordon az ügyfeleket csak úgy, a kapcsolattartás részeként? (De ettől még kézmeleg szappanos víz és telefon egy mondatban, jaj.)
Kedves Tékozló Homár!
A következő levelet voltam kénytelen küldeni a hivatalos Sony supportnak, a Cordon Electronics Kft-nak.
Tisztelt Hölgyem/Uram!
Panaszt szeretnék tenni a Sony Xperia Z3 (D6603) IMEI(355188061628941) telefon minőségével kapcsolatban továbbá a Sony mobiltelefonjainak hivatalos, garanciális szervizelését ellátó Cordon Electronics Kft-vel kapcsolatban.
A telefont 2014.09.30-án Sony Xperia Z3 (D6603) vásároltam a Westend Citycenter I.em.-én a Sonycity Kft-ban. A további kiegészítőket vásároltam hozzá eltérő időpontokban:
- Sony Smart Watch 2 (2015.09.30. Soncity)
- Sony DK48 mágneses töltőállvány (2015 október)
- WCR14 Sony Wireless töltő szett (2015.03.03. Soncity Kft)
- Sony SRS X2 vezeték nélküli hangfal (2015 februárja, Soncity Kft.)
- További Sony kiegészítő egy korábban vásárolt Sony MDRV55B.AE vezeték nélküli fejhallgató. (2014.06.23, Soncity)A kiegészítők felsorolásával szeretném bizonyítani a Sony márka iránti múltbéli bizalmamat, elköteleződésemet.
A telefont először DK48 mágneses töltőállvánnyal töltöttem, majd a WCR14 Sony Wireless töltő szett megvásárlásával már két lehetőség is nyílt a telefon vezeték nélküli töltésére. A nyílászárókat így érthető módon nem használtam, nem kophattak el.
A készülék először 2015-02-17-én hibásodott meg. A telefon hátlapja megrepedt, mindenféle ütés vagy külső behatás nélkül. Ezt a szerviz garanciálisan javította.
2015.04.15-én újra szervizbe kellett vinnem a telefont, a képernyőn spontán megjelenő és növekvő barnás-sárga elszíneződés miatt. A szerviz ezt is javította garanciálisan.
2015.07.01-én harmadszorra is szervizbe kellett vinnem a telefont. Amikor ezt a bejelentést tettem: „Hiba leírás: A telefont kézmeleg, szappanos vízzel és nedves rongyal tisztítottam, mert a kikapcsoló gomb nem működött megfelelően. Sokszor nem reagált megnyomásra. Minden nyílászáró megfelelően és ellenőrzötten zárva volt. A telefon nem merült teljes terjedelmében víz alá. Tisztítás után a gomb megfelelően működött, de a képernyő először vibrált majd teljesen kikapcsolt”.
A szerviz visszautasította a garanciális javítást 2015.07.02-án.
A 2015.07.08-án Br:192,278 Ftos javítási költséget állapított meg, ezt e-mailben közölte és válaszomat kérte. Továbbá a következőt írja: „Amennyiben az árajánlatot nem fogadja el, a készülék még nem lesz kiadható, összeszerelt állapotban, ezért azonnal sajnos nem áll módunkban kiadni azt. Amint átvehető lesz, a megadott elérhetőségeken értesíteni fogjuk.”
Aznap 2015.07.08-án válasz e-mailt írtam, amiben a garanciális javítás felülvizsgálatát kértem, mivel: „Ahogy, az a hiba bejelentésből is látszik, a telefon nem gondatlanságból nyitva hagyott nyílászárók miatt hibásodott meg. Azért kezdtem el tisztítani, mert a középső (ki-be kapcsoló gomb) nem működött megfelelően. Az ismeretlen eredetű folyadék itt, a ki-be kapcsoló gombnál jutott be a a telefonba. Ezt a véleményemet az Önök által készített fényképek is alátámasztják. Az a tény, hogy a telefon gombja nem működöt megfelelően, nem a vásárló gondatlansága, az emiatt bekövetkezett kár, szintén nem lehet a vásárló felelőssége.„
Az e-mail-emre a mai napig nem kaptam választ. Újabb e-mailt írtam 2015.07.20-án, amiben kértem, hogy tájékoztassanak az ügyem folyamatáról. A szervizt 2015.07.13-óta naponta 2-3 alkalommal megpróbáltam felhívni a megadott telefonszámon, a vonalat rendszerint 10percig tartottam, egyetlen egy alkalommal sem jártam sikerrel (ez 12 munkanapot jelent, napi min. 2 hívással ez 24 alkalom). A telefon átvehetőségéről nem tájékoztattak semmilyen formában.
A szerviz csak hétköznap munkaidőben 9-16 óráig van nyitva.Ebből kifolyólag eddig összesen 4 szabadságot kellett kivennem, hogy a telefont eljutassam a szervizbe és visszakapjam. A készüléket 10 hónapja vásároltam, ebből 2 hónapot szervizben töltött.
További szabadságot sajnos nem tudtam feláldozni a telefonomra ezért a mai napon, 2015.08.03, édesanyám személyen ment a szervizbe, kinyomtatott e-mailezéssel. Itt állították, hogy nem válaszoltunk az első általuk írt e-mailre, majd a kinyomatott levelezést látva kénytelenek voltak elismerni a tényt. A kérdésre, hogy a miért nem tájékoztattak semmilyen formában a telefon átvehetőségéről, a garanciális javítás elutasításnak felülvizsgálatára vonatkozó kérésemre továbbá, hogy miért nem elérhetőek telefonon nem kaptunk választ.
A felülvizsgálatra való kérelmemet beismerték, hogy figyelmen kívül hagyták.
Kérem Önöket, magyarázzák meg a fent említett problémákat és nyilatkozzanak, hogy fordulhat elő egy prémium termékeket gyártó/forgalmazó cég termékével?
Tisztelettel>
P.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 10:03:48
Na persze, hogy nem használt windows't. Hiszen ez egy Androidos készülék.
Antalbaba 2015.08.31. 10:04:27
pulykamaki 2015.08.31. 10:10:22
Antalbaba 2015.08.31. 10:11:32
buksikutya 2015.08.31. 10:11:36
azt hogy csinaltad, baratom?
beultel az idogepbe?
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 10:13:40
Troppauer_Hümér 2015.08.31. 10:15:22
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 10:16:28
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 10:17:37
Troppauer_Hümér 2015.08.31. 10:17:46
Pláne nem Agyarországon.
Pont az ilyen hozzállás tereli az embereket a dzsunkamobilok felé. Hasonló hardver, harmadannyi ár, gyakorlatilag ugyanúgy nincs szervize mint a Sonysnak, aki azt hiszi hogy van.
Józsi, a migráns köcsög 2015.08.31. 10:18:53
AtiSnatch 2015.08.31. 10:24:12
Antalbaba 2015.08.31. 10:25:39
Troppauer_Hümér 2015.08.31. 10:27:11
Józsi, a migráns köcsög 2015.08.31. 10:27:42
Troppauer_Hümér 2015.08.31. 10:28:21
Antalbaba 2015.08.31. 10:28:22
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 10:29:03
@Troppauer_Hümér: Én még sose elsőztem, és nem is fogok.
AtiSnatch 2015.08.31. 10:29:24
Józsi, a migráns köcsög 2015.08.31. 10:34:36
Troppauer_Hümér 2015.08.31. 10:34:41
penzor 2015.08.31. 10:35:34
Ismeretlen eredetű folyadék ---- ezt azért megismétlem. A posztoló egy nő. Nacsá.
Józsi, a migráns köcsög 2015.08.31. 10:36:17
hááhhhhááááááá :D :D
Józsi, a migráns köcsög 2015.08.31. 10:38:06
szerintem eccer próbáld ki, hogy az kommancsodból kihúzod minden negyedik szót, meglátod ponnannyi értelme lesz úgyis de nem foglajja a pixeleket annyira! ;)
Troppauer_Hümér 2015.08.31. 10:39:19
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 10:41:58
Manyecska 2015.08.31. 10:42:45
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.08.31. 10:47:07
HE? És mit tud kintről tisztítani? :D
"Kérem Önöket, magyarázzák meg a fent említett problémákat és nyilatkozzanak, hogy fordulhat elő egy prémium termékeket gyártó/forgalmazó cég termékével?"
Kérem a postolót, magyarázza meg, hogy mire számított? Attól, hogy valamit "prémiumnak" hívnak, az is csak egy tömegcucc, csak drágább. A Sony meg mossa kezeit a szar szervizpartner miatt.
Esetleg szólj a Sonynak, hátha ők tudnak rájuk hatni. Meg a Fogyasztóvédelemnek.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.08.31. 10:48:14
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.08.31. 10:49:51
KaTe 2015.08.31. 10:57:40
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.08.31. 10:58:41
Iletve vízálló telefon : van (pl. a CAT modelljei), csak az nem ilyen csillivilli, hanem melóhoz való.
homar-fan 2015.08.31. 11:00:34
Én 2 éve vettem egy Lenovo A660-at apámnak (aki horgászik és évi átlag 3 telefont zúz le vagy ejt vízbe) kemény 110 USD-ért.
img.91mobiles.com/articles/wp-content/uploads/2012/09/LenovoA660RuggedPhone2_thumb.jpg
2 éve működik, többször kibírta, hogy több méteres vízbe esett a tiszába és még szappan sem kellett hozzá, hogy a sarat lemossuk róla.
Ja, és bruttó 192,278 ft-ért 8 db újat veszek, ha majd egyszer kileheli a lelkét!
no.nick.today 2015.08.31. 11:10:18
Vízálló telefont csak úgy lenne szabad eladni, hogy a vevő előtt úsztatják a bekapcsolt készüléket egy akváriumban 2-3 percig.
lcsaszar 2015.08.31. 11:10:48
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.08.31. 11:25:16
Ez egy új divat?
Vagy kötelező??
AtiSnatch 2015.08.31. 11:27:36
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 11:29:42
Manyecska 2015.08.31. 11:31:21
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 11:32:55
Szerintem MENEKÜLJ!
AtiSnatch 2015.08.31. 11:33:08
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 11:35:18
Sokan meg elhiszik, hogy a telójuk képes számolni a lépéseiket. Hát a zsebében van, onnnan a lábát NEM LÁTJA!
Troppauer_Hümér 2015.08.31. 11:36:22
Manyecska 2015.08.31. 11:39:34
Manyecska 2015.08.31. 11:40:43
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.08.31. 11:40:56
@AtiSnatch: Yeah!
@lcsaszar: Attól függ, hova szorult be, és hogy hányan ránngatják...
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.08.31. 11:45:33
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.08.31. 11:47:02
képes vagyok rá..
mindent megtehetek..
képes vagyok rá..
(ez egy mantra, a gyengébbek kedvéért)
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.08.31. 11:48:20
AtiSnatch 2015.08.31. 11:50:40
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.08.31. 11:51:36
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.08.31. 11:52:12
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.08.31. 11:55:05
@AtiSnatch: Apróság
AtiSnatch 2015.08.31. 11:55:38
Manyecska 2015.08.31. 11:59:11
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.08.31. 12:00:07
A szopfverje sz@r mert állandóan összeomlott, de a töréstesztje kiváló volt.
Legalább 10X falhoz kentem. :)
Vadászbaszó nyúl 2015.08.31. 12:03:15
Manyecska 2015.08.31. 12:05:03
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 12:05:54
Két barát találkozik az utcán.
- Képzeld, megnősültem! - mondja az egyik.
- Tényleg? És kit vettél el?
- Jézus Máriát!
- Ne hülyéskedj már!
- De komolyan. Itt a fényképe, nézd meg!
- Jézus Mária!
Leone_510 2015.08.31. 12:06:10
Manyecska 2015.08.31. 12:06:16
Vadászbaszó nyúl 2015.08.31. 12:07:47
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 12:08:06
homar-fan 2015.08.31. 12:09:02
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 12:10:54
:)) Tíz búvár közül kilenc ezt ajánlja.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 12:12:11
:)) Te most lekreténezted a @homar-fan: -t?
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.08.31. 12:14:52
Amúgy nálam a telefonok ott kezdődnek, ha megálják a helyüket a villáskulcsaim,fogóim között a szerszámosládámban.
Most is valami ilyen van. Még bírja az amortizációt. XYDé
Rosszindulatú Vászka 2015.08.31. 12:20:33
Manyecska 2015.08.31. 12:21:43
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.08.31. 12:26:53
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.08.31. 12:26:53
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.08.31. 12:28:30
Bradolf Pittler 2015.08.31. 12:29:09
Manyecska 2015.08.31. 12:32:54
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2015.08.31. 12:59:00
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.08.31. 13:01:13
AtiSnatch 2015.08.31. 13:06:08
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2015.08.31. 13:07:46
@AtiSnatch: a vámpírnő?
AtiSnatch 2015.08.31. 13:13:42
GhostBusters 2015.08.31. 13:16:44
Ezek után ilyeneket olvasni, hogy emberek ennyit áldoznak egy ipari hulladékért és a kiegészítőkért, teljesen megdöbbentő.
Jómagam 20 évvel ezelőtt, mikor tönkrement egy kazettás Walkman-em, sk bontottam meg a házát javítás céljából. Amit ott bent láttam, arra csak egy választ lehetett adni: Sony-t soha többé! Azóta tartom is, és a családot is meg lehetett győzni!
GhostBusters 2015.08.31. 13:18:43
AtiSnatch 2015.08.31. 13:39:56
FDToth 2015.08.31. 13:43:33
A
Sony vizallo telefonjai meg kulon poszt...
Manyecska 2015.08.31. 13:48:02
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.08.31. 14:03:46
@atpijkamo: mi van pubi, nyalsz a lonak megint?
ha a kikapcsolo gomb nem mukodik, akkor megcsinaltatom, nem kimosom a telefont
a sony tenyleg szar, a tv-jukon kivul semmit nem vennek ami sony
/de ez cask sajat tapasztalat, pl VAIO/
C64 2015.08.31. 14:20:05
Brand of Bothers
lcsaszar 2015.08.31. 14:26:51
További magyar hang 2015.08.31. 14:33:14
amindenes.blog.hu 2015.08.31. 15:36:44
homar4prez 2015.08.31. 15:40:22
Valami felső középkategóriás telefonjuk power gombja kezdett lötyögni ismerősnél, típushiba, szerencsére neki megjavították.
Azokat se értem, akik közel 200k-t adnak egy telefonért. Persze, mindenki arra költi a pénzét, amire akarja, de a halál adni ki ennyit egy használati tárgyra. Mondjuk én azokat se értem, akik több tíz/százezreket hordnak magukon ékszerben.
Aureliano Buendía 2015.08.31. 17:24:26
Aureliano Buendía 2015.08.31. 17:27:57
m.cdn.blog.hu/li/linknaplo/image/VIM-h%C3%A1ztart%C3%A1si-s%C3%BArol%C3%B3por.jpg
Aureliano Buendía 2015.08.31. 17:30:20
;)
Aureliano Buendía 2015.08.31. 17:36:30
Nem értem mi a baj ezzel... kétszáz forintot csak ki tudsz pengetni;)
Black Hole 2015.08.31. 21:12:06
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 22:02:17
Oké, a bekapcsológomb jó.
És a telefon?
Black Hole 2015.08.31. 22:05:26
Escaped 2015.08.31. 23:27:40
htttp://pcworld.hu/mobil/sony-ericsson-s700i-a-csucsmobil-20041010.html
Escaped 2015.08.31. 23:31:39
joska61 2015.09.01. 09:12:59
- Sony Smart Watch 2 (2015.09.30. Soncity)
- Sony DK48 mágneses töltőállvány (2015 október)"
És csodálkozik, hogy elhajtják. :-D
lcsaszar 2015.09.01. 10:49:15
esef 2015.09.01. 20:11:10
zolee001 2015.09.03. 03:18:17
OFF: Ezeket a csetelö köcsögöket nem lehet kitakaritani innen végérvényesen?