Gergő nem hiába dolgozott 4 évig a UPC ügyfélszolgálatán és állítja magáról, hogy türelmes ember. Olyan higgadt hangon írja le a Vodafone-nal folytatott kiábrándító ügyintézését, mintha nem arról szólna, hogy az elmúlt 2 hónapban ő időről-időre lemondta a szolgáltatást, a mobilszolgáltató meg úgy tett, mintha..., de aztán nem.
Tisztelt Tékozló Homár Szerkesztőség!
Gondoltam megosztom Veletek is kedves történetemet, amely a Vodafonos mobiltelefon előfizetésemmel történik éppen. (Nem tudom nálatok megüti-e a szintet, én alapvetően egy türelmes ember vagyok, 4 évig dolgoztam a UPC telefonos ügyfélszolgálatán, láttam sok mindent, de ez kezdi nálam is kiverni a biztosítékot, és még nincs úgy tűnik vége)
Kezdődött az egész azzal, hogy úgy döntöttem megszabadulok a Vodafone-os mobil előfizetésemtől a hűségszerződésem lejárta után szolgáltatóváltás okán. Alapvetően elégedett voltam a szolgáltatással, de család/flotta/céges telefon miatt így lett volna optimális.
Először 2015.06.30-án telefonáltam a szolgáltatónak, hogy megszüntetném a szolgáltatást, ahol az ügyintéző tudomásul is vette ezt a dolgot az ilyenkor szokásos kedvezmények felsorolása után, és megbeszéltük, hogy megszűnik a szolgáltatásom 2015.07.08-án, tehát 8 nappal az igény bejelentése után.
2015.07.13-án kiállították a következő számlát, a várakozásaimmal ellentétben viszont nem a végelszámolást kaptam meg, hanem a következő hónap havidíját. Másnap, tehát 14-én fel is hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol jeleztem ezt a problémát. Az ügyintéző közölte, hogy bár ő nem látja, hogy én megszüntettem volna a szolgáltatást, de utána néznek, "lehet, hgy még ma délután jelentkezik egy munkatársa". Hát ezért azt sejtettem, hogy ebből nem lesz semmi, de mindegy, vártam.
Vártam egészen 2015.08.04-ig, amikor ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot. A válaszon, amit kaptam most már meg sem lepődöm, nem látják, hogy le akartam volna mondani a szolgáltatást, de azt sem látják, hogy azóta egyszer már megkerestem őket emiatt. Megkérdezték, hogy akkor most le akarom-e mondani. Mondtam, hogy nem most akarom lemondani, hanem már lemondtam régen, csak szüntessék meg, és írják jóvá a később kiszámlázott díjakat, továbbá kértem, hogy kezeljék bejelentésemet panaszként. Ezt is tudomásul vették természetesen, miért is ne tették volna.
Aztán megint vártam. Míg végül múlt hét csütörtökön gondoltam, hogy bár még nem telt el a 30 nap, ami a panasz kivizsgálására, és megválaszolására jár nekik, 2015.09.03-án megkérdezem, hogy jutottak-e esetleg valamire. Csodák csodájára, nem látták, hogy én meg szerettem volna szüntetni a szolgáltatást, illetve hogy azóta bejelentéseket tettem, de ígéretet tett az ügyintéző, hogy akkor most már tényleg meg fog szűnni.
Óvatosan rákérdeztem, hogy és akkor mi lesz a jóváírásokkal? Enyhe meglepődéssel fogadtam a kolléga válaszát, hogy azzal most nem tud mit csinálni, erről nem egyeztetett akárkivel, akivel beszélt közben, írjak e-mail nekik, és akkor majd kivizsgálják, és jóváírják, hogyha tényleg lemondtam. Kérdeztem, hogy akkor esetleg lehet-e, hogy a korábbiakhoz hasonlóan ismét telefonon keresztül a saját hangommal jelzem, hogy nem fizetnék ki annyi pénzt, közölte, hogy nem lehet, és kész, de a szolgáltatás megszűnik 48 órán belül (Nem tudom, hogy megtörtént-e, mert a SIM kártyát már rég nem használtam)
Nem tudom, hogy ennek a cégnek milyen munkafolyamataik vannak, de azt sikerült megállapítani, hogy igen szegényes, és hiányos a rendszer, vagy egész egyszerűen nem jár monitor a munkaállomásokhoz, és azért nem lát senki semmit.
A hab a tortán az, hogy ez alatt az egész procedúra alatt egyetlen e-mail, telefonhívást, vagy levelet sem kaptam, pedig többször is kértem, hogy ugyan küldjenek már valamit, pláne hogy a panaszkezelési eljárásnál vagy muszáj küldeni, vagy legalábbis rá kellene kérdezni, hogy szeretnék-e kapni pl. jegyzőkönyvet).
Egyelőre nem tudom mi tévő legyek, elküldtem a hírközlési biztosnak a panaszomat (ahol egyébként 3-szor töltöttem ki az online bejelentő úrlapot, majd telefonon mondták, hogy postán küldjem, mivel az nem működik).
Ha érkezik eredmény, küldök updatet.
Köszi hogy meghallgattatok
ÜdvGergő
fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2015.09.09. 09:49:28
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 09:50:11
->
", és egy másik szolgáltatóval kötök szerződést."
"..., és még nincs úgy tűnik vége"
->
"..., és úgy tűnik, nincs még vége."
Azért remélem, csinált hangfelvételt.
sáros_tehén 2015.09.09. 10:00:18
lófaszhajtású bukákkeszimulátor 2015.09.09. 10:01:56
lófaszhajtású bukákkeszimulátor 2015.09.09. 10:10:45
telefonon mondták, hogy postán küldjem, mivel az nem működik)."
Azért ez se gyenge.
A Vodka a legféregebb. Emléxünk még arra, mikor kártyások egyenlegeit apasztották csakúgy? Ripsz-ropsz, simán a semmire vagy 1-2 sms-forgalomra is jött az értesítés, hogy mindjárt vége az egésznek.
Ki mikor küldött sms-t utolyára?
napalm 2015.09.09. 10:15:40
Itt ragadtam, és úgy látom, hogy még nem mindenkinek esett le, hogy nem szükséges figyelmeztetni. Ezért kicsit bővebben kifejtve:
A jogtudomány mind a mai napig igen óvatosan közelít a jogosulatlan hangfelvétel témájához. Egyes tankönyvekben a joghallgatók még mindig azt olvashatják: vitatott, hogy az érintett hozzájárulása nélkül készített kép-és hangfelvételek vajon felhasználhatóak-e a polgári eljárásban bizonyítékként. Úgy tartják, helyesebb, ha az ilyen bizonyítási eszközöket kizárjuk a bizonyítás megengedett fajtái közül.
A joggyakorlat ettől sokkal bátrabb. A Bírósági Döntések Tárának 2009/11. számában közölt határozata ugyanis nem előzmény nélküli, tulajdonképpen a korábbi ítélkezés megerősítésének is tekinthető. A Legfelsőbb Bírósági egy 1985-ben született, eseti döntése értelmében „nem lehet a bírósági vagy szabálysértési eljárásban hangfelvétel felhasználását visszaélésnek tekinteni, ha ez a hangfelvétel felhasználójával szemben elkövetett jogsértéssel kapcsolatos bizonyítás érdekében történik” (BH 1985. 57). Néhány évvel ezelőtt pedig rögzítésre került, hogy más nyilatkozatát tartalmazó hangfelvétel akkor is felhasználható a polgári perben bizonyítékként, ha személyhez fűződő jogok megsértésével keletkezett, vagy jutott nyilvánosságra (BH 2001. 110).
Fenti határozat tehát csak megerősíti a korábbi bírói gyakorlatot. Eszerint a jogosulatlanul rögzített hangfelvétel perbeli bizonyítékként felhasználható az igazság kiderítése és érvényesítése érdekében.
A bíróságok feladata évszázadok óta - mint ahogyan azt a szó nyelvtani jelentése is mutatja - nem más, mint az igazságszolgáltatás. Az igazság kiderítése azonban nem is olyan egyszerű, habár a felek a bírótól az abszolút igazságot várják, valójában minden ítélet relatív. Az ítélőtábla az idézett határozatában felhívta a figyelmet arra, hogy az igazság érvényesülésének biztosítása közérdek, maga a bizonyítás is ezt a célt szolgálja.
Érdemes megjegyezni, hogy a hangfelvétel bár jogosulatlanul - a felperes tudta nélkül - készült, mégis nagyobb szolgálatot tett a perben, mint bármilyen okirat vagy akár egy tanúvallomás. Mint minden más bizonyítási eszköznél, itt is felmerülhetnek bizonytalanságok. Sokan úgy vélik, a modern technika eszközeivel ma már gyerekjáték egy hangfelvételt manipulálni. Ennek ellenére egy ilyen felvétel sokkal konkrétabban alátámasztja a perben tett nyilatkozatokat, mint mondjuk egy tanúvallomás (persze megfelelő szakértői véleménnyel alátámasztva). Az egyik tanú mondhatja: a felperes tartozik, a másik állíthatja: nem. Egy állítás és egy tagadás áll egymással szemben és bírói mérlegelésre van bízva, vajon melyiknek van igaza. Ráadásul a közismert római mondás szerint „unus testis nullus testis” (egy tanú nem tanú ). "
zugugyved.blog.hu/2011/03/17/egyoldalu_hangrogzites?fullcommentlist=1#c12933983
sáros_tehén 2015.09.09. 10:16:03
napalm 2015.09.09. 10:18:36
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 10:34:28
Hasonló téveszme forog a zenék, filmek letöltésével kapcsolatban. Letölteni szabad, feltölteni nem. A torrentezők vannak ilyenkor nagyon megzavarodva.
lófaszhajtású bukákkeszimulátor 2015.09.09. 10:35:35
lófaszhajtású bukákkeszimulátor 2015.09.09. 10:39:36
személyhez fűződő jogok megsértésével keletkezett, vagy jutott
nyilvánosságra (BH 2001. 110)ha
személyhez fűződő jogok megsértésével keletkezett, vagy jutott
nyilvánosságra (BH 2001. 110)
Tkp. nincs is mit megsérteni akkor? Mirõl beszél itt? Vegyük külön a többedik félnek kiadást és a szimpla rögzítést, mert szerintem önmagában az is aggályos, de majd valaki belinkolja az idevonatkozót.
mikimackó 2015.09.09. 10:48:12
joska61 2015.09.09. 10:49:32
Antalbaba 2015.09.09. 10:53:27
AtiSnatch 2015.09.09. 10:55:17
sarostehen 2015.09.09. 11:04:06
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 11:06:11
Csinálsz hangfelvételt. Nem szólsz, mert akkor leteszi. Ha nem kell, törlöd. Ha kell, felhasználod. Mindenki elmehet a búspicsába.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 11:22:55
lófaszhajtású bukákkeszimulátor 2015.09.09. 11:53:08
Mobil: de hát olyvagány az embi, mikor mobilzik. Hajlandó csengetni is. Mindenki boldog. Nameg a kényelem, a rendelkezésreállás. Skype-pal szemben hanghívásnál nincs veszély, hogy anyós orrszõrzetével wolfszemet nézel, mármegérte.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 11:56:16
Azt imádom, mikor van valakinek mobilja, de csak ritkán kapcsojja be. Ha meg kicsöng, nem veszi fel.
Manyecska 2015.09.09. 11:58:13
A mosónők korán halnak 2015.09.09. 12:07:51
CID 2015.09.09. 12:09:23
CID 2015.09.09. 12:11:31
Bombaló 2015.09.09. 12:22:08
Nesze idézem:
"Személyesen: bármelyik Telenor értékesítési ponton fogadjuk írásbeli kérésedet, melyhez a helyszínen egy nyilatkozatot kell kitöltened."
Forrás:
www.telenor.hu/ugyfelszolgalat/ugyintezes/megszuntetes
ui.: nem vagy te sarosvadasz?
Bombaló 2015.09.09. 12:23:11
lófaszhajtású bukákkeszimulátor 2015.09.09. 12:44:04
@Manyecska: nem, de szeretem tudni mi hogy. A párom is szereti tudni. Múltkor elmentünk és az úúgy vooolt... ésakkor nagyon dx&olx volt mindenkilol. Aztán megláttam a saját államat a napfénytelóban és kurvaszexi volt és dé.
A mosónők korán halnak 2015.09.09. 12:46:11
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 13:15:13
PITTA 2015.09.09. 13:20:34
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.09.09. 13:27:24
Díjakat nem befizetni, aztán ha követelik, akkor megmutatni, hogy te már lemondtad.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.09.09. 13:28:39
De lassan én is rászokok erre, mert kényelmesebb, hogy szarunk mindenkire, csak én vagyok olyan hülye, hogy ha hívják, vagy írnak neki, válaszol.
C64 2015.09.09. 13:31:25
Nem értem a problémát. Tőlem nyugodtan rögzítheti a telefonbszélgetést a másik fél akivel beszélek.
Nem kell a másiknak olyat mondani, hogy abból baj származzon.
Általában az szokott valami ellen nagyon tiltakozni, aki tudálékos, szeret okoskodni, vagy van "vaj" a füle mögött hasonló ügyben...
Vagy esetleg jogi területen tevékenykedik.
Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.09.09. 13:37:58
CID 2015.09.09. 13:41:15
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 13:50:21
A mosónők korán halnak 2015.09.09. 13:52:17
:D röKtön eszembe jutottál. élvefogó egércsapdát keresek épp.
lófaszhajtású bukákkeszimulátor 2015.09.09. 13:56:31
Manyecska 2015.09.09. 14:03:03
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 14:05:44
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 14:07:57
Manyecska 2015.09.09. 14:10:08
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 14:11:10
Manyecska 2015.09.09. 14:14:11
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 14:26:27
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 14:33:23
lófaszhajtású bukákkeszimulátor 2015.09.09. 14:43:01
Manyecska 2015.09.09. 14:45:27
Artech 2015.09.09. 15:33:18
A bíróságok feladata évszázadok óta - mint ahogyan azt a szó nyelvtani jelentése is mutatja - nem más, mint az igazságszolgáltatás."
Magyarországon, sajnos, olyan gazságszolgáltatási rendszer van, hogy nem az igazságnak, hanem a jognak kell megfelelni. Tehát jogszolgáltatás van.
De erről több alkomátnyjogász többet tud mondani.
CID 2015.09.09. 16:00:05
Ez a lofasz meg egy megkeseredett degenerált fasz, eszem nincs, hogy lehet diplomás, és lexarom, hogy a védelmed alatt áll.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 16:04:36
ColT azt írta, hogyan kell csinálni, nem azt, hogy a poszter hogyan csinálta.
lófaszhajtású bukákkeszimulátor 2015.09.09. 16:30:57
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 16:37:36
Bocsásd meg CID-nek, kissé rusztikus a stílusa.
peppe83 2015.09.09. 16:51:04
Tértivevényes levél. Jaaa, az úpécé ügyfélszolgálatán (is) ez a szó tiltott lehet...
CID 2015.09.09. 17:22:29
@lófaszhajtású bukákkeszimulátor: elnézésedet kérem , de rajtad kívül elég sok lófasz van a világban :)
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 17:27:02
:)) Na de diplomás?
lófaszhajtású bukákkeszimulátor 2015.09.09. 17:45:43
Aureliano Buendía 2015.09.09. 18:28:19
Hangfelvételeket kikérni, NMHH részére megküldeni.
Amúgy meg az nem egyszerűbb, ha az új szolgáltatót bízza meg a váltással? Majd az leboxolja a vodkával.
CID 2015.09.09. 18:36:33
@Aureliano Buendía: Mivel, nem kért számhordozást, lehet nem vállalnák ;)
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.09. 18:39:28
Aureliano Buendía 2015.09.09. 18:43:08
Akkor egyszerű. Nem fizeti a számlákat, hisz már felmondta a szerződést, és reklamál, hangfelvételt kikér. Aztán csak vár és vár és vár.
napalm 2015.09.09. 18:50:24
Szerintem anyázás.
CID 2015.09.09. 19:21:38
Gastroger 2015.09.09. 22:39:32
.
Tehát nem a hozzájárulásom kéri, tényként közli. Azt, hogy később mire haszmálja fel, az nekem irreleváns, ha joga van, megteheti.
.
- Jó estét Gipszi Lárd vagyok, -tájékoztatom, hogy beszélgetésünket fogyasztóvédelmi okokból rögzítem.
.
Na itt szoktak kiakadni...
-Nem teheti. -De, mert tájékoztattam, a fogyasztóvédelem pedig felül áll az önök belső minőségvédeldi politikáján
- Nem veheti fel, nem teheti közzé! - Nem is akartam, csak vitás ügy eseténa bíróságnak kiadhatom
- Nem veheti fel, személyes adatvédelem miatt - Én egy cég ügyfélszolgálatát hívtam, nem személyes csevegésre. Én viszont magánszemély vagyok, a nevem Gipszes Meralda, a telefonszámom ezmegez, látja az összes adatom a rendszerben, azt is hány éves vagyok.
- Jó de nem lehet
.
.
Ezért inkább néha el se mondom.
Közzé se teszem. De vitás ügy esetén, ha véletlenül nekik nem lenne meg a felvétel, tudok segíteni.
Még nem kellett, és idővel törlöm is őket, saját felhasználásra ideiglenes tárolom.
Akkor ez jogilag / erkölcsileg kifogásolható?
CID 2015.09.10. 07:46:47
Mityu Addideapénzt kft LE 2015.09.10. 08:51:14
Csak azt sokan nem ismerik, hogy a személyhez fűződő jogokkal szemben elsőbbséget élvez az igazság kiderítésének joga. Tehát ha képi-, vagy hangfelvétel van egy adott perben és ez a per döntését elősegíti, abban az esetben a személyhez fűződő jogokat felesleges lobogtatni. :D
Ezt egyik ismerősöm se tudta, amikor üvöltve közölte velem, hogy ne mondjam má', hogy jogszerű a rendőrség által készített traffipax felvétel... Pedig jogszerű. :D
S bármennyire furán hangzik a Pétéká ezen része nem változott semmit. Függetlenül attól, hogy beharangozták a tudatlan újságírók. :) :)
joska61 2015.09.10. 09:30:43
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.09.10. 16:13:29
Szerződésbontások, szerződés hosszabbítások: 061288 – 3393
Továbbá:
12. az előfizetői szerződés megszűnésének esetei és feltételei, azon határidő megjelölése, ameddig
az előfizető díjfizetési kötelezettségének eleget tehet anélkül, hogy a szolgáltató a szerződést
felmondaná
Az Előfizetői Szerződés megszűnésének esetei:
12.1. Közös megegyezés: Az Előfizetői Szerződés megszűnik a Felek által megállapított időpontban, ha a
szerződő felek közösen ebben megállapodnak, és azzal a feltétellel, hogy a Felek a ráutaló magatartással
kötött előfizetői szerződést ráutaló magatartással, kifejezett szóbeli vagy írásos nyilatkozattal, a szóban
kötött előfizetői szerződést kifejezett szóbeli vagy írásos nyilatkozattal, míg az írásban kötött előfizetői
szerződést kifejezett írásos nyilatkozattal szüntethetik meg.
12.2. Az Előfizetői Szerződés megszűnik az Előfizető halálával, jogutód nélküli megszűnésével, valamint a
Szolgáltató jogutód nélküli megszűnésével.
12.3. Az átadó szolgáltatóval fennálló Előfizetői Szerződés megszűnik a számhordozásra vonatkozó szabályok
szerint a számhordozás megvalósulásával, amennyiben az nem módosul.
12.4. A határozott időtartamú Előfizetői Szerződés a meghatározott idő elteltével megszűnik. A szerződés
megszűnését megelőzően a Szolgáltató az Előfizetőt a számlalevél mellékletében, számlalevél
hiányában írásban, postai úton vagy a szolgáltatás jellegéhez igazodó elektronikus úton legalább 30
(harminc), de legfeljebb 60 (hatvan) nappal korábban tájékoztatja a határozott idejű szerződésből
hátralévő napok számáról és a szerződés megszűnésének időpontjáról. A felek a határozott időtartamú
Előfizetői Szerződésben szabadon megállapodhatnak a határozott időtartamú Előfizetői Szerződés
megszűnését követő új Előfizetői Szerződés szerződéses feltételeiről, amely esetben a létrejövő új
szerződés csak határozatlan időtartamú lehet. A felek a határozott idejű szerződés időtartamának
meghosszabbításáról a szerződés megkötésekor és az Előfizető kifejezett nyilatkozata esetén a
határozott idő elteltét megelőzően szerződésmódosítással dönthetnek.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.09.10. 16:16:29
Az Előfizető az Előfizetői Szerződést szóban vagy írásban jogosult felmondani. A ráutaló magatartással történő
felmondás nem értelmezhető.
A szóbeli felmondási jog a Központi Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége útján gyakorolható, míg az írásbeli
felmondási jog a Szolgáltató Központi Ügyfélszolgálatán, márkaképviseletein, viszonteladói hálózatában, illetve
internetes honlapján keresztül.
A szóbeli felmondás esetén Előfizető köteles a következő adatokat megadni: felmondani kívánt előfizetés(ek)hez
tartozó hívószám és ügyfélbiztonsági kód, előfizető neve. A Szolgáltató kérheti továbbá az Előfizető felmondási
jogosultságának ellenőrzéséhez, hogy az Előfizetői Szerződésen megadott egyéb adatokat, valamint az
ugyanazon ügyfélszámhoz tartozó másik telefonszámát, vagy egyéb olyan telefonszámot, ahol azonnal
visszahívható.
Írásbeli felmondás esetén Előfizető köteles a felmondást ellátni saját kezű aláírásával és az azonosítás
érdekében a következő adatokat megadni: felmondani kívánt előfizetés(ek)hez tartozó hívószám és
ügyfélbiztonsági kód, előfizető neve.
Az Előfizető köteles a felmondás Szolgáltatóval való közlés időpontjában fennálló, valamennyi esedékes, illetve
lejárt tartozását azonnal kiegyenlíteni. Az írásban történő felmondás (felmondási idő) kezdő időpontjának az a
nap számít, amely napon az Előfizető felmondását a Szolgáltató átveszi, szóbeli felmondás esetén, amikor a
felmondást Előfizető a Szolgáltatóval közli (amikor a Szolgáltató tudomására jut). A felmondási időtartam – azaz
a felmondás Szolgáltatóval való közlésének időpontja és az előfizetői jogviszony megszűnésének időpontja
közötti időtartam – alatt keletkező díjakat (a havi előfizetési díj illetve egyéb havidíj időarányos részét és a
forgalmi díjakat) a Szolgáltató az Előfizetőnek kiszámlázza.
Az Előfizető az Előfizetői Szerződést egy általa megjelölt határnapra is felmondhatja. Ebben az esetben az
Előfizető a felmondásról szóló nyilatkozatában köteles megjelölni azt a határnapot, amely naptól a nyújtott
128
szolgáltatást nem kívánja igénybe venni. E határnap a felmondás megtételétől, vagy megküldésétől számított
nyolcadik és harmincadik nap között lehet. A Szolgáltató e határnapon köteles a szolgáltatás nyújtását
megszüntetni.
A felmondás megtételének napja az a nap, amikor az Előfizető által szóban megtett felmondás azonnal a
Szolgáltató tudomására jut, így különösen a személyesen vagy távollévők között távbeszélő útján szóban
megtett felmondási nyilatkozat.
A felmondás megküldésének napja az a nap, amikor az Előfizető által postai úton vagy elektronikus levél útján
küldött írásbeli felmondást a Szolgáltató kézhezveszi.
Amennyiben a megtétel vagy megküldés napja munkaszüneti napra esik, abban az esetben az azt követő
munkanap minősül a megtétel vagy megküldés időpontjának. A határidő számítása szempontjából a határidő
első napjának a megtétel vagy megküldés napját követő első munaknap minősül.
12.5.1.Határozatlan idejű Előfizetői Szerződés rendes felmondása
Az Előfizető a határozatlan idejű Előfizetői Szerződést jogosult legfeljebb 8 (nyolc) napos felmondási
határidővel bármikor, indoklás nélkül felmondani.
(...)
1. Általános adatok, elérhetőség
1.1. A szolgáltató neve és címe
A Szolgáltató neve: Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Székhelye: 1096 Budapest, Lechner Ödön fasor 6.
1.2. A szolgáltató központi ügyfélszolgálatának elérhetőségei (cím, telefonszám, egyéb
elérhetőség, nyitvatartási idő) és annak a helynek, elérhetőségnek, internetes
elérhetőségnek a megnevezése, ahol egyéb ügyfélszolgálatainak elérhetőségei
naprakészen megismerhetők
A Központi Ügyfélszolgálat
(a) ügyfélforgalom előtt nyitva álló helyiségének címe: 1062 Budapest, Váci út 1-3. (Westend City
Center);
(b) telefonszáma: 1270, amely a Szolgáltató hálózatán belül belföldről díjmentesen hívható; vagy +36
1 288 1270, mely a hívó fél tarifacsomagja szerint számlázódik;
(c) nyitvatartási ideje: hétfő-szerda: 10.00-21.00, csütörtök: 08.00-21.00, péntek-szombat: 10.00-21.00;
(d) postacíme: 1476 Budapest, Pf. 350.;
(e) faxszáma: +36 1 288 4270;
(f) e-mail címe: ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.09.10. 16:18:44
________________________
Más: Szerintetek is nagyobb az egérinvázió, mint a korábbi években?
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.10. 17:07:10
cink.hu/megvan-milyen-csotany-bandazhat-a-rozsadombon-1640282266
McZozo 2015.09.10. 18:07:59
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.10. 18:18:00
Pedig így van. Te beleegyezel, mert meg akarod oldatni a problémádat. Ők nem egyeznek bele, legfeljebb ennyivel kevesebb munkájuk lesz.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.09.11. 08:13:49
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.11. 10:42:28
A zorbán virtuálisan megrugdosta a bevándorlókat a plakátkampányával. Most nem kell azon csodálkozni, hogy még a sajtómunkások is róla vesznek példát.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.09.11. 11:01:13
"Színház az egész világ"
A 600 db kirakott plakát, amelyeknek a tartalmával a magyar lakosság 80%-a (a németek 85%-a)egyetért, csak egyfajta lélegzetőgépnek kellett a parlamenti küszöb és a statisztikai hibahatár közötti társadalmi elfogadottságú liberálbolsevik-liberálsoviniszta (létszámukhoz képest külhatalmi támogatással óriási véleményformáló erejű) pártocskáknak. Akiknél érdekes jelenségek kezdenek látszódni. Egyszerre zajlik a választópolgárok, a lakosság lecserélése iránti tevékenység és a meglévők megtartásáért folytatott populista demagóg propaganda. Olyannyira, hogy veszettül DK-s aktivista ismerősöm mostanában (a forrást gondosan eltüntetve) egyre gyakrabban osztogat meg a Pofakönyvön alfahíres-kurucinfós plakát-kollázsokat...
MacskaÖsszeZavaróKft 2015.09.11. 11:59:46
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.11. 12:25:27
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.09.11. 12:36:47
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.11. 13:08:26
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.09.11. 14:05:11
De úgy látszik, egyeseknek az az érdekük, hogy összemossák a szart a májjal, mások meg nem a szemüknek, fülüknek és orruknak hisznek, hanem a sértődött, kizsákmányoló, inter- és multináci monopóliumok által támogatott, létükért sarokba szorított patkányként küzdő, acsarkodó szocioparazita, liberálsoviniszta megmondóembereknek.
;)
Na, jó hétvégét! Majd mesélj, mi történik az Ali Ağca téren a hétvégén! ;)
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.11. 14:07:44
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.09.13. 17:03:50
j311 2015.09.14. 00:34:38
Ügyfélszolgálaton dolgoztál és ilyen hülye vagy? Nem tanultál semmit?
Tegyük fel, hogy az első kísérletnél jóhiszemű vagy és megszünteted a szerződést telefonon.
A következő számla érkezésére, ami ugye egyértelmű bizonyíték, hogy nem szüntették meg, viszont tértivevényes ajánlott levéllel kellett volna válaszolni. Ebben közölni velük, hogy:
- a szerződést x időpontban, y ügyintézőnél telefonon felmondtad és ezt a írásban is megerősíted,
- ennek alapján nem fogadod el a számlát, állítsanak ki helyes számlát (végelszámolást),
- írásban kéred a szerződés felmondásának megerősítését tőlük is,
- meg szeretnéd hallgatni a beszélgetésről készült hangfelvételt.
A levélből egy másolatot megtartasz magadnak.