Olvasónk állítása szerint levele megírásakor igyekezett tömör és higgadt lenni! Ezt el is hisszük neki! Bár én valahogy úgy képzelem, hogy a tekintélyes mennyiségú felkiáltójel köré épített mondandó megírása közben félpercenként felugrott, és kiüvöltött az ablakon ahhoz, hogy folytatni tudja! Ennek a minden bizonnyal heroinkus küzdelemnek az eredménye egy igazi szubjektív realista műalkotás lett! Ettől még igaza van!
Sziasztok!
Szeretném ha közzétennétek a problémámat a telekom mobil ágazatával kapcsolatban!
Igyekszek tömör és higgadt lenni, bár a sztorit átélve nehéz!
Adott egy Alcatel ot idol2 mini készülék, ami még garanciás, és fizetjük/használjuk! egy szép nap a kijelző egy diónyi folton elszíneződött. (biztosítás is van rá kötve) Kiemelném fizikai behatás nem érte a kijelzőt, bár lényegtelen mert biztosítás is van! Útrakeltünk a legközelebbi telekom partner boltba (Hatvan város)! Készülék lead, átveszik beírják az átvételibe garanciális javításra! Jeleztünk egyéb hibát is (időnkét nem old fel a képernyő zár! Ok beír az is! Hazajövünk várunk, kb egy hét jön a hívás hogy kész a telefon! Bemegyünk, kipróbáljuk, kijelző cserélve android frissítve! Csodás, majd jött a fekete folt a sztoriban, jegyzőkönyvet kiadják a visszaadásról, garlevélben meg annyi szerepel szoftver frissítés. A kijelző cserének nyoma sincs! Kérdezem a hölgyet hogy a kijelző csere után a kijelzőre a garanci újra indul ugye? Válasz: nem! Mondom miért is? Válasz, mert nem! Elmélkedés, majd kérdés tőlem: A kijelző csere miért nincs bejegyezve? Válasz: nem kaptak róla munkalapot, majd a átadásira rávakarta a hölgy olvashatatlunk hogy kijelző csere! (ha jól vettem ki) Garlevélen nyoma sincs! Se munkalap! Hosszas szóváltás után jobbnak láttam eljönni, mert nagyon feszült a húr! Itthonról ügyfélszolgálatot felhívom, mesélem! Ők nem tudnak mit tenni mert személyesen intéztem, de menjek vissza mert ami jár az jár! Ok visszamentem, sztori/hölgyike tudatlansága változatlan! Így az isten nem mondja meg hogy ki cserélt kijelzőt a telón, meg hogy a kijelző új garos! Haza megint, ügyfélszolgálat felhív ismét, ismét ők nem tudnak mit tenni, de adnak egy helpdesk számot! Felhívom azonosítottak, majd látják hogy járt náluk a készülék, majd visszahívnak mert munkalap nincs! Pár óra és hívtak, nyugodjak meg megvan a munkalap, másnap expresszként postázzák! Na végre! Várok várok......semmi! Levél nem jött egy hónap után sem! Ügyfélszolgálatot hívom! Sztori indulna az elejéről! Ők nem tudnak vele mit kezdeni, menjek oda ahol intéztem, mondom hiába!!! Akkor nem tud mit tenni, ad helpdesk számot, mondom azon túl vagyunk! Akkor ad egy szervíz számot őket kérdezzem mert a telekom nem foglalkozik garanciával! Mondom de önöktől vásároltam a készüléket! De ők nem javítanak! Mondom ez tiszta sor, de a szervízhez önök juttatták el, nekem annyi volt a dolgom hogy önökhöz bevigyem, mert önöktől vásároltam! Ő nem tud vele mit tenni! Ad számot ahol javították! Mondom legyen, bár ez nem az én dolgom lenne mert én a telekommal szerződtem, mint ahogy a készüléket is a telekomtól vettem, ők is vették át javításra! Számot adja, látom ez megintcsak a helpdesk, ahol a postázást igérték, de hiába! Mondom ez nem jó ezek nem postáztak!Nem tud mit tenni válasz! Mondom ok, akkor a telefont nem fizetem tovább mert a garanciát nem teljesítik maradéktalanu, így minek is fizessem a teljes összeget? Akkor kötbéreznek! Na itt adtam fel! Van egy telefon, amit fizetek, plusz fizetem a biztosítást, igaz cserélték a kijelzőt "valaki" de papíron nem vállalják! Így van egy telefon, amin a kijelző cserét nem tudom bizonyítani, mint ahogy azt sem hogy ki nyúlt bele! De azért fizessem! Ők meg letudnak annyival, hogy nem tudnak mit tenni! A boltban a hölgy csak ontja magából az egyirányú komunkációt, ráadásul a garanciával sincs tisztában holott a garlevélen is rajta van hogy cserélt darabra újra kezdődik a garancia, de el nem olvasná! Őcsak kántálja a hülyeségét, a telefonos ügyfélszolgálat, meg a nem tudnak mit tenni, menjek oda ahova leadtam! és bezárul az ördögi kör!
Itt tartok most, és fizethetem a ki tudja mit!?
Bocs a sietős hangvételért, de már kikészítettek!
További szép napot!
A GVTI-fogyasztóvédők sokkal kevésbé impulzív és felkiáltójel-mentesebb tanácsa hasonló esetekre:
Gyakran találkozunk azzal, hogy az üzletben az eladók nincsenek tisztában a fogyasztót megillető jótállásra vonatkozó szabályokkal. Jól tetted, hogy nem hagytad annyiban az ügyet, és legalább a készülék átvételekor, a kapott dokumentumon rögzítették a kijelző cserét. Tekintettel arra, hogy a jótállási jegy hiányossága nem érinti a jótállás érvényességét, abban az esetben, ha a későbbiek folyamán a kijelző újból hibás lesz, azáltal, hogy az átvételin szerepel a kijelző cseréje, joggal érvényesítheted jótállásból eredő jogaidat. Tehát, - ahogy azt próbáltad is elmagyarázni az eladónak- a kijelző cseréjével a jótállási idő, a cserélt dolog vonatkozásában újra kezdődik.
A hatályos jogszabályok alapján az általad vásárolt mobiltelefonra, annak tartozékaira, és alkotórészeire amennyiben azok vételára a 10.000.-Ft összeget meghaladja, egy év kötelező jótállás vonatkozik (151/2003.(IX.22.) Kormány rendelet). A szolgáltató ezt meghaladóan, saját üzletpolitikája szerint egy éven túl is biztosíthat jótállási jogot. Ilyen esetben az érvényesítési feltételeket szabadon határozhatja meg.
Amikor a termékkel kapcsolatban minőségi kifogással élünk, a szolgáltató köteles arról jegyzőkönyvet felvenni. (19/2014.(IV.29.) NGM rendelet) Ha a szolgáltató a fogyasztó jótállási igényének teljesíthetőségéről, annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról öt munkanapon belül igazolható módon köteles tájékoztatni a fogyasztót. Amennyiben a fogyasztó igényét jogosnak véli, úgy az írásbeli dokumentumban a jótállási igény rendezésének módját is köteles megjelölni.
Kicserélés iránti igény teljesítésekor továbbá a vállalkozásnak a jótállási jegyen is fel kell tüntetnie a kicserélés tényét és időpontját. Ez azért is fontos, hiszen a kicserélt dolog vonatkozásában a jótállási idő újra kezdődik. Esetedben azzal, hogy a szolgáltató nem jelölte meg teljes körűen, hogy milyen javításokat illetve cserét hajtott végre a készüléken megsértette a jogszabályokban foglalt kötelezettségét. Jogszabálysértés miatt az NFH előtt indíthatsz eljárást.
Bár jótállásból eredő igényedet az átvételi alapján is tudod érvényesíteni, célszerű lenne írásban kérni, hogy vezessék fel a jótállási jegyre a kijelző cseréjének tényét és időpontját. Az írásbeli panaszra a szolgáltató köteles 30 napon belül indoklással ellátott választ adni, melynek elmaradása szintén megalapozhat egy hatóság előtti eljárást.
Tisztelt Ügyfelünk,
Kérjük, küldje meg elérhetőségét a segitunk@telekom.hu címre, hogy mielőbb egyeztetni tudjunk Önnel a probléma kivizsgálása és rendezése érdekében.
Az okozott kellemetlenségért ezúton is elnézést kérünk, és köszönjük megértését.
Üdvözlettel:
Telekom
ördi ke 2015.11.09. 09:23:59
ide nem jöhet csak úgy be 2015.11.09. 09:24:26
ördi ke 2015.11.09. 09:25:04
Terézágyú 2015.11.09. 09:33:57
Azért siettél mert kikészítettek?
És ennyire siettél, hogy át se olvastad a levelet?
Egyébként neked van igazad az üggyel kapcsolatban.
killertom24 2015.11.09. 09:38:56
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.09. 09:39:15
www.ebay.com/itm/Full-LCD-Digitizer-Touch-Screen-Assembly-For-Alcatel-Idol-2-Mini-S-OT-6036-White-/321901510421
Szállítással együtt 30 dollár. Az most még kevesebb. mint 10000 Ft.
2015.11.09. 09:46:58
"heroinkus "
Uriah Heep 2015.11.09. 09:47:50
A poszternek egy tanács: ne telefonálgasson, írjon! Lehet, hogy nem gyors, de hatékonyabb, mint a szájkarate.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.11.09. 09:48:47
Amúgy a kijelző fizikai behatás nélkül nem színeződik foltosan.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.11.09. 09:49:49
NEEEE! Ne írjon! :D Elég volt ez is!
Bár lehetne vele fenyegetni a T-t, hogy ha nem oldják meg a dolgot, akkor ír még eveleket.
Uriah Heep 2015.11.09. 09:50:22
Uriah Heep 2015.11.09. 09:59:21
szmoker (Homo Trollicus) 2015.11.09. 09:59:32
Szemi Alsafejri 2015.11.09. 10:05:07
Hogy most mit tehetsz?
Kb. semmit, mert akár hiszed akár nem, a Deutche Telekom magasról sz@rik a fejedre.
Persze most is lehet a törvényhez fordulni egy új autó áráért, de az nem nagyon éri meg anyagilag.
Szemi Alsafejri 2015.11.09. 10:11:33
A pénztartozást kiszámlázni/kifizettetni szokták.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.09. 10:12:28
+
@ColT: "Elég volt ez is! Bár lehetne vele fenyegetni a T-t, hogy ha nem oldják meg a dolgot, akkor ír még leveleket."
+
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.09. 10:14:50
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.09. 10:15:59
Nem. Nyelvtantörés. Pozdorjává.
Józsi, a migráns köcsög 2015.11.09. 10:23:42
ide nem jöhet csak úgy be 2015.11.09. 10:31:46
@Terézágyú: mindig van 1 jó ok. A következõnek meg az ujja, billentyûje fog beakadni.
@ördi ke: igen, ezt elszúrtam.
Mindazonáltal: Guldenburgok örök segge.
lcsaszar 2015.11.09. 10:44:33
Uriah Heep 2015.11.09. 10:45:36
AaronX8 2015.11.09. 10:51:38
Minden még a készülékek is remekűl szuperáltak.
Az egyik ismerősömnek is volt hasonló gondja egy Alcatel készülékkel, de ő a Vodafontól szerződéssel vásárolta. Csak ott ők nem voltak hajlandók megjavitattni a készüléket, így nagy harc árán sikerült ott is elérni valamit.
Sajnálatos hogy ennyit kell vesződni egy olyan dologért ami megilleti a vásárlót.
ide nem jöhet csak úgy be 2015.11.09. 11:01:17
Manyecska 2015.11.09. 11:14:53
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.11.09. 11:50:15
zdanee 2015.11.09. 13:09:50
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.11.09. 13:11:39
Privátban továbbítsd légyszíves a a panaszosnak:
......................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................... .........................................................................................................................................................
Ha elfogy, írjon rám, küldök még ingyen. Rengeteg van. Akciósan vettem, kuponnal.
nickM 2015.11.09. 13:12:02
(Bár tartok tőle, hogy TELEFONON! IS! ÍGY! KOMMUNIKÁL!)
nickM 2015.11.09. 13:17:28
hobbitroll 2015.11.09. 13:56:56
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.11.09. 13:58:42
hobbitroll 2015.11.09. 14:00:21
hobbitroll 2015.11.09. 14:02:41
hobbitroll 2015.11.09. 14:05:07
hobbitroll 2015.11.09. 14:10:07
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.11.09. 14:15:34
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.11.09. 14:16:47
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.11.09. 14:18:17
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.11.09. 14:18:18
De a legtöbb esetben igen...
Meg amikor már olyan szinten érthetetlenül ír az illető, amikkel én találkozok, azok már valószínűleg szóban sem tudják kifejezni magukat.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.11.09. 14:20:43
Uriah Heep 2015.11.09. 14:46:44
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.11.09. 14:53:08
ide nem jöhet csak úgy be 2015.11.09. 15:26:21
Dikusz 2015.11.09. 15:52:57
hobbitroll 2015.11.09. 16:07:33
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2015.11.09. 16:31:18
Tudja valaki miért ilyen pongyola/semmit nem érő? Amit eddig levettem az az, hogy ezeket nem a gyártó vagy a kereskedő adja, hanem gyakorlatilag biztosítási társaságok. A kereskedő csak a megkötésében érdekelt, abban, hogy a javítást elvégezze már nem.
CID. 2015.11.09. 18:34:20
Aureliano Buendía 2015.11.09. 19:36:30
Aureliano Buendía 2015.11.09. 19:43:20
Viszont nem értem soha, hogy a kisemberek ilyenkor miért azt gondolják, hogy cserébe nem fizetik a szolgáltatást mondjuk? (!!!!!!!!!!) A posztolónak, és a többi kisembernek is üzenem, hogy a kettő közt nincs összefüggés, egyrészt csak magával baszik ki, mert a szolgáltató jól rányomja a késedelmi, meg felszólítási díjakat is pluszba, másrészt pedig szerződésszegésnek minősül. Akármilyen elszámolási, garanciális vitája van a szolgáltatóval, az nem jogosítja szerződésszegésre.
FDToth 2015.11.09. 21:51:41
Szemi Alsafejri 2015.11.09. 22:20:25
Szemi Alsafejri 2015.11.09. 22:21:59
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.09. 23:42:43
Nem szabad elfogadni a számlát, ha hibás, vissza kell küldeni. Ha elfogadja, akkor be kell fizetnie.
Potyka Kálmán 2015.11.10. 00:04:25
asdf 2015.11.10. 00:19:51
(megelozve, hogy ez esetleg a szavatossagi jogok labbal tiprasa: az ember a fenti esetben a jogszabaly altal biztositott jotallast, vagy amennyiben 1 evnel idosebb volt a keszulek (nem tudjuk) az onkent vallalt egy ev korlatozott jotallast vette igenybe. Ha utobbi a szitu es szavatossag kereteben kivanja kezeltetni a meghibasodast -ahol viszont ha jol remlik, viszont jatszana meg ez az ujraindulos moka- tekintve a keszulek egy evnel idosebb korat, a hiba okara vonatkozolag bizonyitasi teher a vevon van, tehat ugy indulna a tortenet, hogy egy fuggetlen szakertoi velemennyel jelentkezik a vasarlas helyen a meghibasodott keszulekkel egyutt, hogy o most szavatossag keretei kozotti ugyintezesre hozta ezt a telefont. Szerintem.)
asdf 2015.11.10. 00:23:02
AtiSnatch 2015.11.10. 07:28:07
Phteven 2015.11.10. 07:33:40
octy 2015.11.10. 09:46:46
1. A kijelző mobilnál NEM fődarab, tehát nem indul újra semmilyen jótállás! Ezen lehet vergődni csak minek... Fődarab az a fő elektronika a készülékben, amely az IMEI-t is tárolja (de nem minden fődarab csere jár IMEI változással, mert van olyan gyártmány amelynél az új panel felprogramozható a régi IMEI-re - Pl. Samsung).
Ennyi erővel én is adhatnék tanácsokat mondjuk pulóver kötéssel kapcsolatosan...
2. "ráadásul a garanciával sincs tisztában holott a garlevélen is rajta van hogy cserélt darabra újra kezdődik a garancia" - milyen darab? Húsdarab? FŐdarab. Fődarab jelentése fentebb olvasható. Szóval vagy a szövegértelmezéssel van gond vagy erős csúsztatás a panasz ezen része.
3. Milyen helpdesk számról van szó? A javítást végző cégé vagy a szolgáltatóé?
Azért nem mindegy, de ez a részlet sem tiszta - nagyobb gond, ha a panaszos számára sem. A javítást végző cégből kell kipasszírozni a munkalapot. Ha kijelzőt cseréltek és nem írták ki a munkalapra, akkor bajban lesznek amikor a gyártó felé elszámolnák a kijelzőt, nem hinném, hogy a technikus vagy a cég szeretné bebukni egy kijelző árát. Annak a cégnek nincs weboldala, ahol a munkalapot meg is lehet tekinteni?
4. A biztosításoknak általában van önrésze, tehát a szerződő fél tudta, aláírása és pénze nélkül senki nem fog semmit cserélni biztosítás terhére mert akkor lesz egy rendezetlen számla a végén. A biztosítási ügyintézésre a jótállási igénnyel kapcsolatos papírok nem alkalmasak (jegyzőkönyv, munkalap).
5. Emberek nem képesek felfogni, hogy azért, mert valamit részletre vesznek meg, attól még megvették, csak egy könnyebbség hogy nem egyszerre kell kifizetni. A törlesztés elmulasztása pedig kötbért von maga után, amelyről szól egy szerződés, amelyet a vásárló aláírt. Egy elmaradt javítási bejegyzés miatt szerződést szegni - hát nem az okosság katgória. Mert még ha a telefon javítása nem lett volna sikeres, esetleg hónapok óta lenne szervizben, az sem lenne magyarázat arra hogy nem fizeti, csak érzelmi síkon tudnék egyet érteni vele, de nem, itt a panaszos szerint is minden hiba ki lett javítva.
Ha valaki nem fizeti a lakástörlesztőt, viszi a bank a lakást. Ha valaki leamortizálja a hitelre vett autóját, a bank azonnal egy összegben kéri vissza a hitel összegét mivel nincs már fedezet. Ismerős?
Nem értem, miért kell egy adminisztrációs hiba miatt ide beírni, inkább a szervizt kellene megkeresni, hogy adjanak normális munkalapot. Írásban keresni, nem telefonon. Megemlítve a Fogyasztóvédelmet, amely a levelet másolatban megkapja. A szolgáltató segítségét is lehetne írásban kérni, bár ők - nem műszaki emberek lévén - legfeljebb csak szintén rá tudnak írni a szervizre hogy ugyan már csináljanak valamit. Ettől nagyobb ráhatásuk nincs. Teljesen felesleges egy partner üzlet dolgozóját ezzel vegzálni, nem tud mit tenni. Esetleg az ottani Vásárlók Könyvébe tett bejegyzéssel lehet picit segíteni a dolgon, de még mindig eredményesebb a szogáltató saját központi ügyfélszolgálatán panaszt tenni.
Amúgy a legrosszabb eset az lehet, ha ismét bekerül a szervizbe a telefon és a javító cég visszadobja, hogy valaki belenyúlt (ha a kijelző csere nyomot hagyott a készülékben és náluk nem lesz erről infó hogy ők cserélték volna). Erre még mindig megoldás, ha a szerviz a javítás során ellátta a készüléket saját csavarzáró címkével és beküldéskor a címke még mindig sértetlen. A sértetlenség tényét természetesen írásban rögzíteni kell, amikor az átvevőhelyen kiállítják a jegyzőkönyvet az esetleges újbóli beküldéshez.
Egyébként senkit nem igazán fog érdekelni mit is cseréltek a készülékben papíron. Ha eladásra kerül majd esetleg, a vevőt sem.
enpera · http://c64blog.wordpress.com 2015.11.10. 10:09:02
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.11.10. 11:21:29
Pink Pancser 2015.11.10. 13:01:01
vlagyimirputyin 2015.11.10. 14:04:24
lcsaszar 2015.11.10. 16:22:44
Kérjük a posztert, máskor kissé részletesebben írja le a problámáját, ne ilyen szűkszavúan. Nem tudtuk meg, mit evett aznap, mivel ment a szervízbe, anyós vele ment-e, stb.
"Bemegyünk, kipróbáljuk, kijelző cserélve android frissítve! Csodás, majd jött a fekete folt..." Hűha, már azt hittem, hogy a kijelzőn jelent meg a csúnya nagy fekete folt.
Manus81 2015.11.10. 18:45:48
1. A telefon még nincs egy éves, és garanciális javítás keretében történt a csere!
2. A szervíz és a helpdesk száma egy és ugyanaz volt, de ez a posztban is kivehető! (Kétszer minek is várjak harminc napot egy nem postázott papírra?)
3. Próbáltam a boltban azonnal jelezni a problémát, de hiába.
4. Próbáltam a telefonos ügyfélszolgálaton, de ott is hiába, mivel visszaküldtek az aktuális boltba. (Ott kezdődött minden az elejéről!)
5. A sokadik kör után untam meg, és írtam ide!
6. Azért nem húsdarabot emleget a garancia jegy, de a kedvedért idézem pontosan!
" A terméknek a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a jótállási igény érvényesíthetőségének határideje újból kezdődik."
Tehát nem csúsztatok!
Hidd el te is átesnél a sztori után egy ponton, mikor már inkább hagyod a francba az egészet, beküldöd végszóként ide, és kivárod a hűség végét, majd megszabadulsz tőlük!
Eddig a mobil ágazatukkal sikerült ezt elérniük, de érik a következő sztori is. Azzal várok még, mert az már most cifrább, és még nincs vége!
Két rendelés elakadva, egy másik felszívódott a levegőbe. Jönnek a sorozatos visszahívjuk ígéretek, egyik ügyintéző szerint futárnál van a vásárolt termék, a másik szerint még fel sem adták, a harmadik szerint, el van akadva a rendelés stb stb... Tehát az otthoni dolgokban sem jeleskednek igazán!
Aureliano Buendía 2015.11.10. 19:18:51
James Blonde 2015.11.10. 19:36:25
7roller 2015.11.10. 21:02:49
enpera · http://c64blog.wordpress.com 2015.11.10. 21:56:54
Manus81 2015.11.11. 09:08:49
Aureliano Buendía 2015.11.11. 09:20:44
Az, hogy valaki dühös, nem mentség semmire. A KRESZ sem ad felmentés a szabálytalanságokra, ha a sofőrt felidegesítette valaki. Ha a posztolók tudnának helyesen írni, nem menne el erre a téma. Valamint, ha csak azok írnának posztot, akik tisztában vannak a magyar helyesírás szabályaival, akkor negyed ennyi poszt lenne.
Nem tudom, mit dolgozol, de ha azt is ilyen igénytelenül adod ki a kezedből, akkor nem szeretnék a munkatársad, ügyfeled lenni. Illetve ugye akkor is felháborodsz, hogy számon kérik a munkád minőségét?
octy 2015.11.11. 12:23:10
Nem látom viszont, hogy bármi előremutatót írtál volna a panaszosnak, mit is tegyen.
Manus81 2015.11.11. 12:42:30
A kresznek mi is a köze a témához? Ott azért egy kicsit komolyabb következményei vannak a hibáknak mint itt! Nem kéne összehasonlítani.
Gondolom neked is feltűnt hogy az itt olvasható posztok nem a helyesírás elemzésről szólnak, így nem is ennek függvénye a posztok mennyisége. Vagy nincs igazam?
Nem vagyok egy kamion sofőr, de hidd el sokat vezetek (16éve baleset nélkül)
A munkámat részletesen ha nem bánod, neked nem taglalom ki, egyik részében napi szinten idegenek lakásában járok, másik esetben élelmiszerhez van közöm. Ennek tudatában remélem elhiszed hogy az én esetemben gyorsan éhen halnék a silány minőség miatt.
Úgy gondolom nem neked szólt az előző válaszom, de látom sikerült az inget magadra venned, talán nem véletlenül. Ha te a munkádban így esel neki másoknak, akik hozzád sem szóltak, én sem szívesen dolgoznék a környezetedben.
AtiSnatch 2015.11.11. 13:02:42
tehát nappal lakásokba törsz be, míg éjszaka élelmiszerboltokat rámolsz ki. tiszta sor.
Manus81 2015.11.11. 13:05:23
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.11. 13:05:46
Nem. De ha nem tudsz (vagy akarsz) helyesen magyarul írni, az téged minősít LE. Egy félanalfabétának nehezebben hisszük el, hogy értelmes módon végig tud vinni egy garanciális panaszt.
"sokat vezetek (16éve baleset nélkül)"
Á, te vagy az a fajta, aki negyvennel araszol végig a Váci úton a belső sávban, jaj, csak nehogy balesete legyen. Haj, de utálom az ilyeneket!
octy 2015.11.11. 13:08:11
"1. A telefon még nincs egy éves, és garanciális javítás keretében történt a csere!"
***Nem mondtam, hogy nem.
"2. A szervíz és a helpdesk száma egy és ugyanaz volt, de ez a posztban is kivehető! (Kétszer minek is várjak harminc napot egy nem postázott papírra?)"
***Akkor nyilván a magyar Alcatel márkaszervizről van szó, melynek honlapján jelen pillanatban is kereshető IMEI alapján a javítási információ.
"3. Próbáltam a boltban azonnal jelezni a problémát, de hiába."
***Sok értelme nincs, visszaküldethetted volna velük legfeljebb, de minek? A munkalapot írásban kellene kérni, egy viszonteladó üzletében dolgozó ügyintéző szerinted valamilyen feljebbvalója a szerviz dolgozóinak? Két külön Kft.-ről van szó jelen esetben.
"4. Próbáltam a telefonos ügyfélszolgálaton, de ott is hiába, mivel visszaküldtek az aktuális boltba. (Ott kezdődött minden az elejéről!)"
***Lásd fentebb. Az ilyesmit amúgy is írásban kell intézni.
"5. A sokadik kör után untam meg, és írtam ide!"
***Ahogy írtam: írj, de ne ide...
"6. Azért nem húsdarabot emleget a garancia jegy, de a kedvedért idézem pontosan!
" A terméknek a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a jótállási igény érvényesíthetőségének határideje újból kezdődik."
Tehát nem csúsztatok!"
Köszönöm. A jótállási jegyre teljes egészében kíváncsi lennék, mert nekem is van pár és egyiken sem volt ilyesmi soha. Alapvetően az volt kiolvasható belőle, hogy akár mit cserélnek, a jótállás a vásárlástól számított második év végén mindenképpen lejár. Mivel nem jótékonysági intézmények a gyártók, nem hiszem, hogy ez változott volna.
Ez a két éven belül mindenképpen lejárós megoldás úgy lehetséges, hogy a jótállási jegy szerint 12 hónap teljeskörű jótállás van a készülékre (erre a magyar törvények köteleznek mindenkit tartós fogyasztási cikk esetén) és további 12 hónap korlátozott jótállást tüntetnek fel. Lehet korlátja, mert semmilyen törvény nem kötelezi a második évre a gyártót, a saját feltételei szerint vállalja jófejségből, amúgy nem is kellene vállalnia.
A korlátozott jótállásban végzett javításoknál már általában nem hosszabbodik a jótállás a javítással töltött idővel, és nem indul újra fődarab csere esetén sem. Persze vannak kivételek, 1-2 gyártmánynál így akár "örök garancia" is lehetséges.
"Hidd el te is átesnél a sztori után egy ponton, mikor már inkább hagyod a francba az egészet, beküldöd végszóként ide, és kivárod a hűség végét, majd megszabadulsz tőlük! "
***Csak akkor ha már minden lehetőséget kimerítettem. Te még bőven nem. Vidd szépen végig ÍRÁSBAN. Időd van, a telefonod jó és nálad van. A mobil javítással egyik szolgáltatónál sem járnál másként, mivel mindegyik ugyan oda küldi a telefonokat és egyiknek sincs hatalma a szervizek, mint különálló vállalkozások felett.
Sőt, ha független készüléket vásárolsz, ugyan ott fogják javítani, mint a szolgáltatóst, csak a bolt küldi be és nem a szolgáltató ügyfélszolgálata. Szerencsésebb esetben van a márkának szervize a nagyobb városokban és ott megjavítják.
Egyéb rendeléseid ügyében pedig nem vagyok meglepve... Ott is érik egy jó kis panaszlevél de mindenképpen a szolgáltatónak, mert itt nincs harmadik fél akihez ők csak közvetíthetnének. Itt nekik kell rendezni a dolgokat.
Manus81 2015.11.11. 13:11:21
AtiSnatch 2015.11.11. 13:13:57
@Manus81: "Na és mégis kislány, mit gondoltál, ez valódi élet?"
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.11. 13:17:52
Azt utálom legjobban, hogy egy zöldön átmegy három autó. Pláne, ha a lámpa után kanyar is van. Átmehetne 9 is, csak indulásnál, és kisebb sebességnél nem kéne akkora féktávot hagyni, mint hatvannál kellene.
Van a rakpart a Margit hídtól észak felé. van ott minden tábla, 70, 50, 40 váltakozva. A kalapos sofőrök, meg végigmennek 60-nal.
AtiSnatch 2015.11.11. 13:23:04
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.11. 13:25:48
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.11. 13:35:00
Másik eset. Szintén meredek kis utca, szintén télen, szintén tükörjéghó. Előttem egy Trabi ment, úgy csúszott végig, alig tudott megállni az alján. Én is ugyanúgy csúsztam, én is alig tudtam volna megállni az alján, ha az a hely ne lett volna már foglalt. Annyi esze nem volt, hogy ha alig tudott megállni, a mögötte jövő is nyilván hasonló helyzetben van, gyorsan tovább kéne osonnia onnan.
Aureliano Buendía 2015.11.11. 15:16:56
Ha ezt adod ki és így a kezedből, az igénytelenség. Ahogy apti írta: téged minősít le.
A vezetéssel csak egy másik szemszögből próbáltam megvilágítani a dolgokat, sajnálom, ha nem fogtad fel, ebben viszont nem tudok segíteni. A dolgok szempontjából a kutyát nem érdekli, hány éve vezetsz, és hogyan. De látom, ezt pont te vetted magadra.
„A munkámat részletesen ha nem bánod, neked nem taglalom ki, egyik részében napi szinten idegenek lakásában járok, másik esetben élelmiszerhez van közöm. Ennek tudatában remélem elhiszed hogy az én esetemben gyorsan éhen halnék a silány minőség miatt. ”
Értem. Tehát közmunkás vagy.
Black Bride 2015.11.11. 23:42:25
vulgarian · http://vulgarian.blog.hu 2015.11.12. 17:50:21
Black Bride 2015.11.12. 18:03:27
Hogy tudsz mindent visszavezetni a közmunkásokra? Egyébként is bicskanyitogató a stílusod, de mikor rákezdesz a közmunkásozásra és a kisemberezésre.....
"az tény, hogy nagy eséllyel a boltos hölgyike nincs a toppon (de akkor miért nem megy inkább közmunkásnak?!!!!!)!!!!!
Viszont nem értem soha, hogy a kisemberek ilyenkor miért azt gondolják, hogy cserébe nem fizetik a szolgáltatást mondjuk? (!!!!!!!!!!) A posztolónak, és a többi kisembernek is üzenem.."
"Értem. Tehát közmunkás vagy."
Aureliano Buendía 2015.11.12. 18:09:18
enpera · http://c64blog.wordpress.com 2015.11.12. 21:13:45
Manus81 2015.11.12. 21:17:29
Manus81 2015.11.12. 21:21:39
Black Bride 2015.11.12. 21:23:24
Black Bride 2015.11.12. 21:26:19
Manus81 2015.11.12. 21:32:59
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.13. 08:38:05
Gyorsan vedd le onnan! Elfertőződik az agyállományod, és beadod a kulcsot, nem szabad semmit az eszedre tenni, nem polc az. Valami orvossal foltoztasd be egy titánlappal az agykoponyádat, ez így életveszélyes.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.13. 08:39:41
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.13. 08:41:31
Aureliano Buendía 2015.11.13. 18:30:38
Nézd át figyelmesebben a hozzászólásaimat, ha már ennyi időd van, kb. minden posztnál hozzászólok a témához. Az, hogy ez neked nem tetszik, nem annyira hat meg.
Hogy miért szólom le a posztolókat? Mert a döntő többsége tényleg csak arra jó, hogy nevessünk az emberen, aki írta. Mert a valósággal köszönő viszonyban sincsenek, önérzetük és a jogaik hangoztatása annál gyakoribb. És persze észre sem veszik, hogy valójában ők mennek szembe az autópályán.
Mint ahogy te sem veszed észre, hogy mát Hildának bökte a szemét a felkiáltójelek halmozása, nem véletlenül ez a poszt címe. Meg nem véletlenül szólt erről a kommentek jelentős része.
Különösen szomorú ez azért, mert a mostani válaszaidban tudsz helyen írni, tehát basztál rá a poszt megírásakor, hogy mit adsz ki a kezedből. És ez a fajta igénytelenség zavar.
Fontos Homáros használati utasítás: ha nem tudod elfogadni az esetleges válaszokat, ne írj posztot.
Ebből a szempontból meg lényegtelen az, hogy igazad van-e vagy nincs. Majd kiderül, remélem, azt is megírod, mit intézett neked a segítünktelekom. Az lenne a korrekt.
Az, hogy miért közmunkásozom, irreleváns a történet szempontjából. Nekem ez a szavamjárása. Másnak más. De igen, azt gondolom, hogy sokan alkalmatlanok arra a feladatra, amit végeznek. Mondhatnám azt is, hogy cölöpteknősök. De azt kevesebben értenék.
Aureliano Buendía 2015.11.13. 18:32:36
Aureliano Buendía 2015.11.13. 18:33:57
észrevettem, így a helyes