Tékozló Homár

A Digi csak szerződni tud, szolgáltatni vagy informálni nem

2015.11.19. 15:09 | Homár Hilda | komment

264.jpg

Legutóbb arról kaptunk hírt, hogy nem bánik túl jól régi ügyfeleivel a Digi. Most kiderül, hogy az újaknak sem könnyű. Ez például mi akar lenni: "Nem tudnak utána nézni, kimenő hívást indítani, felvenni a kapcsolatot a bekötőkkel, és visszahívni a tájékoztatással."?

Kedves Homár!

Szeretném megosztani Önökkel a Digi nem éppen ügyfélközpontú hozzáállását az új előfizetőkhöz.

2015.10.21-én jeleztük személyes ügyfélszolgálaton, hogy szeretnénk igénybe venni Üllőn TV+internet+telefon szolgáltatásukat. A megadott címen a szolgáltatás igénybe vehető, a szerződést megírtuk, tájékoztattak, hogy a bekötés 15 napon belül meg fog történni.

Ennek immár 26 napja, és szolgáltatásunk még jelenleg sincs. Természetesen több alkalommal jeleztük a hiányosságot a 1272 telefonos ügyfélszolgálaton, ahol semmilyen konkrét információval nem rendelkeznek, csak bejegyzést tudnak tenni, hogy ezt jeleztük.

Az első jelzésünket követően hamarosan jelentkezett (ügyfélszolgálati számról) a bekötést végző kolléga, miszerint 11.07-én 8-12 között jönnek. Arra a napra szabadságot kivéve, otthon vártam a Digi szakemberét, aki végül nem érkezett meg. Még aznap hívtuk az ügyfélszolgálatot, de szintén nem tudtam mit mondani, csak elnézést és türelmet kérni és elirányítottak minket a legközelebbi (XIX. kerületi) személyes ügyfélszolgálatra (mondván, ők hozzáférnek az információkhoz és fel tudják venni a kapcsolatot a bekötőkkel).

Természetesem csak irodani munkarendben vannak nyitva, így egy újabb munkából kimaradás eredményeképp 11.13-án felkerestük a megadott személyes ügyfélszolgálatot, ahol szintén sűrű elnézést kérések közepette azt az információt kaptuk, hogy még azon a napon felhív minket a szerelő. Ez nem történt meg, azóta sem. A mai napon ismét hívtuk a telefonos ügyfélszolgálatot, ahol persze semmit nem tudnak.  Nem tudnak utána nézni, kimenő hívást indítani, felvenni a kapcsolatot a bekötőkkel, és visszahívni a tájékoztatással. Ennyit ér egy potenciális két évre elköteleződő ügyfél.

Ezt a hetet még kivárjuk de közben utána nézünk a többi elérhető szolgáltató kínálatának.

Üdvözlettel,

Réka

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankaaa 2015.11.19. 15:13:49

ilyen se volt még xD

ifjú vénszivar 2015.11.19. 15:22:46

@pankaaa: réka? de! már volt! de, talán nem ez....:)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.19. 15:25:41

szolgáltatásunk még jelenleg sincs. -> addig míg bekötik, szereztünk mobilnetet, probléma egy szál se.
türelmet kérni és elirányítottak -> türelmet kérni, és elirányítottak
hozzáférnek az információkhoz és fel tudják -> hozzáférnek az információkhoz, és fel tudják
Ez nem történt meg, azóta sem. -> Ez nem történt meg azóta sem. (Ez azóta se történt meg.)
Nem tudnak utána nézni -> Nem tudnak utánanézni

De tudnak: eldobják a labdát, és utána néznek, amint repül.

Az elébe tekintek az utána nézek ellentéte.

Aaaaahhh, jobb volt, mint egy zsebhoki!

sáros_tehén 2015.11.19. 15:25:46

Poszternek:

Hozzám egyszer kellet jönni a Digi szerelőnek, mert TV adással volt gond.
A megadott időpontban otthon voltam. Szerelő nem jött. Másnap felhívtam őket, és új időpontot rögzítettek. A második időpontra sikerült kijönnie egy szerelőnek, és megoldani a hibát. Rá pár napra kaptam a Digitől egy számlát 2500Ft értékben, miben az első kiszállás volt kiszámlázva.
Írtam a diginek, hogy :
1. én otthon voltam
2. ha tényleg ott volt a szerelő miért nem kopogott be
3. Ha -szerintük- mégsem voltam otthon, miért nem hívtak fel, hogy ott vár a szerelő, és ezt ki kell majd fizetnem
4. Kifizetem a számlájukat, de én is kiszámláznám 4 óra munkadíjamat, amíg a szerelőre vártam. (4x 20.000 + áfa)

Ha jól emlékszem másnap jött egy bocsánatkérő email, és törölték a számlát.

The Crazy One 2015.11.19. 15:32:20

ki kártéríti a két szabadnapodat? A román állam?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.19. 15:34:49

"Ez például mi akar lenni: "Nem tudnak utána nézni, kimenő hívást indítani, felvenni a kapcsolatot a bekötőkkel, és visszahívni a tájékoztatással."?"

Megmondom pontosan. Eldobják, és nem tudnak utána nézni, mert por ment a szemükbe. Hiába adnak uzsonnát a Kimenő Hívásnak, nem tudják elindítani az oskolába. Mennek az erdőbe, és találnak egy bazi nagy kapcsolatot, akkorát, hogy nem tudják felvenni. helyette felvesznek egy bazinagy előnyt (az fele olyan nehéz, mint a kapcsolat), de nem tudják behozni, így behozhatatlan előnyre tesznek szert. A Tájákoztatás meg nem akar segíteni semmiben, ezért a Tájékoztatással együtt még a Nyuszikát se tudják visszahívni a kertből.

vulgarian · http://vulgarian.blog.hu 2015.11.19. 15:36:59

Én hasonlóan jártam a Telekommal. Majdnem 2 hónapot vártam mire bekötötték. Sajna netet csak ők tudnak nálunk szolgáltatni, ezért vártam, vártam rengeteg telefonálgatás és járkálás után végül bekötötték. A szerelőket itt sem lehet elérni, pedig az egyik névjegykártyát is adott. A csúcspont az volt, hogy aki bekötötte az oszlopon egy óra alatt kilazult valami kábel. Bejelentettem, és egy hét múlva javították. Nem akartam elhinni, de ez van. Természetesen ugyanúgy küldték a számlát mintha azon a héten is használtam volna a szolgáltatást, pedig így tv sem volt, de már belefáradtam a reklamálásba és nyeltem egyet. Az csak hab a tortán, hogy a 30 megás kábel net jó ha 15-t tud átlagba. Ezelőtt egy másik helyen 5 megás adsl volt, de komolyan mondom, gyorsabbnak tűnt... Jaj de jó, hogy ez most kijött belőlem.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.19. 15:37:59

@pankaaa: "ilyen se volt még"

Dehogynem, nézz vissza néhány hónapot, tele van internet bekötési panasszal. ;)

Terézágyú 2015.11.19. 15:37:59

@vulgarian:
"Jaj de jó, hogy ez most kijött belőlem.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.19. 15:43:05

"Ezt a hetet még kivárjuk de közben utána nézünk a többi elérhető szolgáltató kínálatának."

B+, b+ , b+ , b+ , b+ , b+ , b+ , b+ , b+... 13 évet vártam a vonalas telefonra, és akármerre néztem, nem volt más szolgáltatói kínálat. El van a mai ifjúság kapatva, de nagyon.

(Egyik ősöm mesélte, hogy 2 emberöltőt várt, míg megnőtt az a fa, amiből olyan tüzet tudott rakni, amivel végre rendes füstjeleket tudott csinálni.)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.19. 15:44:32

@vulgarian: "a 30 megás kábel net jó ha 15-t tud"

Mondd le az IP tévét, a tányéros úgyis jobb, és nyersz plusz 8 megát.

Dezsike 2015.11.19. 15:45:01

Egyik szolgáltató se jeleskedik bekötés terén, otthon az akkor még Matáv Kábeltévét (azóta volt T-Online, T-Home, most már Telekom) 1997 végén rendeltük meg, 2003-ban hívtak fel, hogy jönnének bekötni, mikor vagyunk otthon - ezt szerintem nem fogja überelni egyik szolgáltató sem. De megérte várni rá, mert azóta csak akkor ment el az adás ha fizikailag elszakadt a kábel - ezért is ragaszkodunk foggal-körömmel az analóg tévéhez, az IPTV számtalanszor elment volna már (mert ugye az netfüggő, a netjükről pedig már nem mondható el ez a stabilitás).

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.19. 15:47:25

@Terézágyú: "sok minden kijön belőlünk, és ez jó"

Jónak jó, de nagyon szaglik!

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.19. 15:53:15

@kisdeadvédelmi intézet: Az egy cseppet se. Csak ami kijött belőlünk, és most benne van.

kisdeadvédelmi intézet 2015.11.19. 15:57:09

@atpijkamo: énpéldául nem vagyok lik. A saját likamban lehetek benne? Highfilozófiai kérdés egy Digilogó alatt.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.19. 15:58:38

@kisdeadvédelmi intézet: Lehetsz, megengedem.

(Nayvalyás szóviccelők! :))

Vadászok Őrangyala 2015.11.19. 16:01:08

A mobilnézet szarfostrágya, de legalább a rendesről nem vált vissza.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.11.19. 16:30:35

@vulgarian: "A csúcspont az volt, hogy aki bekötötte az oszlopon egy óra alatt kilazult valami kábel. "
Ez mit is jelent magyarul?

Terézágyú 2015.11.19. 16:34:23

@Kitalátor (másként) gondolkodó:
mit nem értesz ezen? a szerelőnek kiesett a katéterje...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.11.19. 16:39:00

@Terézágyú: Milyen oszlopon lehet az az óra, hogy aki bekötötte, kilazult?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.19. 16:39:56

@Kitalátor (másként) gondolkodó: @Terézágyú: Eh, értetlenek. Az óra a csúcspont, mert még az oszlop is alatta van. A Valami Kábel meg bekötötte a kilazult. (Kilazul, tárgyesetben: kilazult.)

Terézágyú 2015.11.19. 16:42:50

@Kitalátor (másként) gondolkodó: @atpijkamo:
szerintem most a Vissza a jövőbe című film első részének egyik részletét szerette volna elmogyorózni az illető...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.19. 16:44:59

@Terézágyú: "elmogyorózni"

:)) De nem sikorólt neki.

ifjú vénszivar 2015.11.19. 16:47:13

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Az oszlopot a szerelés előtt a románok bekenték szilikon spray s csavarlazító keverékével.

Terézágyú 2015.11.19. 16:51:54

@atpijkamo:
Most pojénkocc ezen?? nem Láttad A mogyorók bejövetele című körképet?

Terézágyú 2015.11.19. 16:58:46

@atpijkamo:
igaz.

a "mogyorózza el" viszont az egyik Sas-poén :)
igaza volt ennek a városbajárónak :)

vulgarian · http://vulgarian.blog.hu 2015.11.19. 17:19:01

@atpijkamo: igen, az ip tv a probléma. A mikor rákérdeztem, hogy mennyi netet eszik meg az ip tv, azt mondták hogy max 1 megát, így belementem. Ha lejár a hűségidőm, elég lesz nekem az ingyenes Mindig tv is. Úgy is nagyrészt azokat a csatornákat nézem, de nem nagyon tv-zek. Ja meg azt olvastam, hogy tovább fog bővülni az ingyenes csatornák száma is.

PongLenis 2015.11.19. 17:38:30

Ez még mindig semmi. A sokkal fejlettebb nyugaton nálunk két szolgáltatónak 5 hónap alatt sikerült bekötnie a netet. Talán pár év múlva leszek olyan idegállapotban, (a mai napig ráng a szemem ha rá gondolok) hogy megírjam, de olyan sztori, hogy utána akár be is lehetne zárni a homárt.

kisdeadvédelmi intézet 2015.11.19. 17:45:55

@atpijkamo: hogy lenne már jobb, amikor szarabb? Sokkal kevesebb sávszélességgel megy (jön) a baszás. Az égből. Kábelen meg más a helyzet picit nagyon. Hogy, s mint?

Aureliano Buendía 2015.11.19. 18:49:44

@sugargiraffusplumps.: azok után, amit a lovainkkal tettek, ez nem is olyan nagy dolog.

Aureliano Buendía 2015.11.19. 18:52:35

@atpijkamo: azt tudtad, hogy a naptár szerint 2015 van és nem 1967?

Ha a te naptárad 1437-et mutat, akkor rossz kontinensen élsz.

pöndörödő macskaseggszőr 2015.11.19. 19:28:11

a posztoló vadásznak készül?

vadász, vadász....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.11.19. 19:58:41

Nem teljesítésre hivatkozva felmondani, újat kötni.
Szerelő telefonszámát elkérni, szerelőt felzaklatni.

Amúgy ha a Digaj működik, akkor jó. Olcsó, gyors.
Az ő netjükről írok, szóval nekem semmi bajom, ott valami a helyi ügyfélszolgálattal nem lehet kerek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.11.19. 19:59:51

@atpijkamo: "B+, b+ , b+ , b+ , b+ , b+ , b+ , b+ , b+... 13 évet vártam a vonalas telefonra, és akármerre néztem, nem volt más szolgáltatói kínálat. El van a mai ifjúság kapatva, de nagyon."
Ez lenne a fejlődés, na, hogy többféle közül választhatsz... hogy melyik szívat meg :D
Vagy nem tudom, volt ugye közben egy rendszerváltás, aminek az lenne a lényege, hogy versen van.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.19. 20:12:07

@ColT: "Digaj működik, akkor jó. Olcsó, gyors"

Mindig elfelejtik a hálátlanok, hogy az UPC díja a felére esett, mikor bejött a Digi.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.11.19. 20:35:11

@atpijkamo: És még így is kicsit drágább, mint a Digaj, de legalább a garantált feltöltése a tizede.

Bombaló 2015.11.19. 23:24:03

Az én történetem a Digiről úgy szól, hogy gyenge jelet írt az okos tévé és nem jött adás. Mivel létfontosságú volt, mert "rengeteget" tévézünk és magától (igen, magától) nem jött vissza, egy hét elteltével bejelentettem a Diginél, hogy valami nem jó. Tájékoztattak, hogyha az ő hibájuk, akkor a kiszállás ingyenes, ha én voltam balfék, akkor 2500 Ft. Fenntartom a hibabejelentést? Hát persze.
Szerelő jön és persze előtte max. 10 perccel szedtem szét a szobát, ahol tudom, hogy toldás van a kábelen, hát nem szétcsúszott az a piszok? Akkor már tudtam, hogy ez pénzbe fog kerülni, de sebaj, legalább a másik gyenge pontot is megcsináltatom és akkor jó lesz.
Szerelő jön, már az első pillanatban tájékoztattam, hogy megvan a hiba, így sokat nem kell keresni. A látogatás nem volt több 5 percnél és a pénz már elő volt készítve, hiszen tudtam, miattunk ment szét a kábel a bútor mögött. Végül közölte, hogy nem kerül semmibe. "Elirja máshol". Semmit nem kért én meg csak sebtében elköszönni tudtam már csak.

Úgyhogy kedves posztoló, nálad valami lokális baj lehet. Sztem,

Black Hole 2015.11.20. 00:55:28

@Hilda megint kitiltott: ne hümmögj, mert ki leszel tiltva!

AtiSnatch 2015.11.20. 07:11:56

jaj de szíp edigital posztok lesznek itt hamarosan :D

AtiSnatch 2015.11.20. 07:26:22

@AtiSnatch: + médiamárkó :D

ebella 2015.11.20. 07:26:38

A DIGI nekem jó. Olcsó és soha nem volt gondom vele.

juhaszvik 2015.11.20. 08:33:53

nálam mintha halottnak tettetné magát a blogmotor.

juhaszvik 2015.11.20. 08:36:45

De a lényeg, ha már megette elsőre az internet a mondandómat: sikerült megértenem az egész kábeles/tévés mizériumot. Falun jobb a levegő, de rosszabb a net.

Persze ha a városban nem működik, vagy falun büdös van, az dupla szívás...

kisdeadvédelmi intézet 2015.11.20. 09:12:53

@juhaszvik: nem akarok vérzivataros és bűnos offtopik folyású medrekbe evezni, de nem jobb falun a levegő. Semmi nem jobb. Agyatlan kutyatartók agyatlan kutyái, faszkalap szemétégetők gomolygó füstjei tarkítják a létet. Ésmég a net is szar. Imád az ember ideologizálni, szebb, új (régi) jövőt vizionál, térben tőle távolabb eső település már a csodák földje, persze kompromisszumokkal. Nem; fos ÉS kompromisszumos. Errőlennyit.@Bombaló: nemokostévé meg ki sem írja a jelszintet, mi?

kisdeadvédelmi intézet 2015.11.20. 09:22:15

Talán mindannyian ismerjük a klasszikus Darwin-díjas, önnön testével termékbemutatót tartó promotálóembert: a felhőkarcoló törhetetlen üvege nem bizonyul törhetetlennek. Most egy újabb merészségről érkezett hír a Nagy Wilágból: a már Tetves Hazánkban is megjelent, egy szalmabála-építészeti hullámból kikelt objektum került tesztelésre közönség előtt, persze kedvcsináló jelleggel, eloszlatván a marcona tévhiteket, miszerint könnyen gyullad az ilyen. Az impregnálóanyagot, égésgátló bevonatot ugyan beleintegrálják az összes történetbe, emberünknek mégis sikerült rekordsebességgel leégetnie a félkész demóházat.

::vígan kacag smilé::

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.11.20. 09:33:05

@kisdeadvédelmi intézet: hátnemtom. tegnap reggel hétkor már mondtam a gyereknek hogy valami vadászgép van felettünk, simán felismerem mint Dongó-század ralyongó és MIG-ralyongó...aszongyák délelőtt fogták el addig kergetőztek bizonyára :D

joska61 2015.11.20. 09:33:05

A digi mentségére szól, hogy megszabadulni könnyű tőlük…

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.11.20. 09:36:45

@kisdeadvédelmi intézet: és egy NŐ!!! : www.youtube.com/watch?v=sET5uQ4PfQI
hallgassad meg ecsém neked jó füled van..ezexerint nekem is ..:D OFF Vége.

juhaszvik 2015.11.20. 09:41:24

@kisdeadvédelmi intézet: önszántamból lakom városban, tudom miről beszélsz. De a "város vs falu" vita már egy ősrégi, viszályoktól nem mentes, vérgőzös csata színtere, pro és kontra minden elhangzott az ügyben, családok és barátok szakadtak két- és háromfelé.

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.11.20. 09:56:47

@kisdeadvédelmi intézet: hisztiznek azt harminc éve mindennaposak voltak a hangrobbanások a Balcsi felett..:)..

kisdeadvédelmi intézet 2015.11.20. 10:03:00

@Döglött Nyúl: ezek ufók. Kemtrél ufók. féml = fémlegyek kerozinos játékai.
@juhaszvik: értelek. Előtte faluban laktál? Én nem tudnék, az ottani attitűdök nekem befogadhatatlanok. Azt nem szeretem csupán - nem rólad, hanem sajnos általánosságban írhatom - hogy objektivitásra a legcsekélyebb mértékben sem képesek általában az ezen témázgató felek. "Odakünn" ott a (gyors)forgalmi utaknak a zaja legtöbb esetben, a szélfútta fák lombjaié, ezek nem egyszer egyenként is hangosabbak, mint mondjuk egy város mellékutcájában való élés-lakás. Értelmesszomszéd zajkeltéseiről, animáltartásairól nem is szólva. Nesze neked csend. A város a jó, a többi szar.

Vadászok Őrangyala 2015.11.20. 16:01:00

Innen is gratulálok a faszkalap fejlesztőnek.

Genius2 2015.11.21. 05:10:11

Nem kell velük szerződni
Ennyi

lacas65 2015.11.21. 10:48:31

Én felmondtam a T-s szerződésemet, és átmentem a digihez. Megkötöttem a szerződést, aztán vártam pár hetet, kijött egy szerelő 2 napra r, miután rákérdeztem, hogy mikor is szeretnék végre bekötni. Kb. 1 óra alatt végzett. Tv adás kristály tiszta, a T-s fizetős adók közül jó pár itt ingyenes. A nettem 4x nagyobb sebességű, és tényleg hozza is. A telefon nem játszik, mert ez a T-nél is ok volt. Nálam a helyzet: Az internettel folyamatos gond volt, a szerelők szerint mivel átállás van az ip alapú tv adásra, és ehhez kevés a nettes technikai hátterük, de talán pár hónap és rendeződni fog... Naponta többször lassult, és órákra el is ment. A tv adás minősége egyre carabb lett, pixelesedett, és egyre szemcsésebb is lett, ezzel sem tudtak mit kezdeni...
Itt a diginél a nett hasít mint az állat, 4x gyorsabb, és atom stabil, a tv adók kristály tiszták, és + a t-s fizetők itt az alapcsomagba vannak /+ digi sport 1-2-3 :)/
Mindezt kevesebb mint fele díjért....

Arcade Macho 2015.11.22. 03:09:19

www.youtube.com/watch?v=M0sAVtOt2wA

van masik szolgaltato is?
szopasch a csaladi hazasok elete

meseltem korabban a panelben milyen kiraly az ember elete?
a villanyoraleolvasas vagy kemenysepro altali szopatasrol mint muveletrol en mar csak a homarrol ertesulok, hogy az elvadult helyeken milyen aljassagok vannak

McZozo 2015.11.23. 13:36:25

@vulgarian: Nem tudom, hogy van ez, mert nekem itt kint BT Fibernet van elmeletileg 40 megaval, de van hozza par neten jovo tv is ajandekba, de itt tenyleg nem eszi le a savszelesseget. Ha nezem az adot es netezek is jon a 37-38 mega. Nekem inkabb a nyugom a sima tv csatornak amik kabelen jonnek mert ha be van dugva a kabel a falba osszedugva a youview boxal akkor szinte alig mennek a csatornak, ha viszont kihuzom a kabelt a falbol es cask ugy ledobom a folder akkor tokeletesen jon minden kabelcsatorna. Azota se ertem hogy lehet ilyen wifis a kabelteve de muxik :)
süti beállítások módosítása