Tékozló Homár

Black Friday meg akció Tesco-módra

2015.11.27. 16:28 | Homár Hilda | 110 komment

tescos-social-media-crisis-2-e13136606323011.jpg

Rutinos homáros nem lepődik meg. A Felárazom-Leakciózom ősi ügyeskedő módszer a kereskedelemben. De azért mégis, hogy van ez elképzelve egy ekkora cégnél?

A képek magukért beszélnek. Black friday. Tesco. Amúgy csak ruhából van kedvezmény... A felárazott termékből.

UPDATE dec. 1.

Rákérdeztünk a Tesconál az ügyre. Ezt a választ kaptuk:

 A képen látható terméken a forint árfolyamát lekövető árváltozás történt. Az utolsó árfolyamot lekövető árváltoztatásra szeptember 30-án került sor, s nincs összefüggésben a Balck Friday eseményünkön meghirdetett akcióval. Jelen pillanatban nem megoldott az árcímke más módon, nem felül matricázással való módosítása, azonban ennek megoldásán dolgozunk.  

Tesco sajtóosztály

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska 2015.11.27. 17:35:01

megjott a karifa a Kossuth.terre.ingyér.integettem a híradónak

Vadászok Őrangyala 2015.11.27. 18:36:32

Újszülöttnek minden black friday új.

ifjú vénszivar 2015.11.27. 18:47:41

MÁR a címet elbaszta a helga! mega akart vólna AZ lenni! vagy nem, de akkor IS elbaszta!!!

hétvégére LÉPEM!

parasztok

Icepick77 2015.11.27. 18:56:13

@AtiSnatch: 19990-ből 50%. De ha az eredeti árat nézzük, akkor 17990-ből kellett volna 50%-ot adni, nem felbaszni +2000-rel és aztán akciózni. Ez tényleg nem mindegy. És lehet, hogy szarrágás, de 2000 forint az nekem is 2000 forint. Úgyhogy rohadjon rá a műanyag lakat a tescora! :)

Vadászok Őrangyala 2015.11.27. 19:05:06

@Icepick77: nem tetszik, nem vásárolsz náluk. So simple.

gabors 2015.11.27. 19:11:00

@Icepick77: csokalkozol ??? ja most latom 77

lcsaszar 2015.11.27. 19:40:35

Ezt nem értem. A múltkor kiszűrtem egy kommentinát, de megint visszajött.

felbüfizett ajtókilincs 2015.11.27. 19:49:40

@milyennőazilyen: glutamán.
@lcsaszar: jó, de engem ne szűrj, én nem -ina vagyok. Most jöttem vissza egy mély, feneketlen kútból! De fényre vetődtem végül. Milyen jó. Lehetne már hétfő. S naponta 3 poszt. Jó, zsíros posztok.

Aureliano Buendía 2015.11.27. 20:38:49

még sok ilyen posztot
a mai nap szerintem egy hétre ellátja Hildát, bízom benne, hogy nem lesz szűkmarkú, a telekomos posztokat már unom

Aureliano Buendía 2015.11.27. 20:41:14

@The Crazy One: de legalább megvesznek minden szart, ami amúgy nem is kell

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.11.27. 20:43:19

Van még olyan , aki bedől a BF-nek???? Van egy gyerekjáték, amit megakartam venni. Nem nagy összeg, csak Patópáloztam. Volt 1500. Na tegnap megnéztem és egy nap alatt, 3000 lett, gondolom ma "leárazták". Jellemző a magyarországi kereskedőkre ez az undorító hozzáállás. Nagyon messze.messze vagyunk a normálisországoktól. Kb 50 évre.

Rosszindulatú Vászka 2015.11.27. 20:46:44

A víz nedves, az ég kék, a fű zöld. No és?

vulgarian · http://vulgarian.blog.hu 2015.11.27. 20:54:59

Hehe, én dolgoztam Tecsóban. :-D
csak néztünk, hogy hogy viszik fekete pénteken az előtte felemelt árakat. Buták az emberek...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.11.27. 21:00:45

@vulgarian: igen, az emberek egyik fele buta, a másik fele meg aljas.

Vadászok Őrangyala 2015.11.27. 21:02:33

@batgirl: te melyik vagy? Vagy rád nem vonatkozik az általánosítás?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.11.27. 21:08:20

@Vadászok Őrangyala: most kifejezetten a BF-re gondoltam. De igazad van, nem szabad általánosítani. Amúgy meg inkább buta vagyok, mint aljas.

gabors 2015.11.27. 21:45:42

@batgirl: "Jellemzo a magyarországi kereskedokre ez az undorító hozzáállás. Nagyon messze.messze vagyunk a normálisországoktól. Kb 50 évre. "

Ez mashol is pont igy van csak sokkal regebben csinaljak ez Black Friday-t valamikor 60-as evekben az usa-bol indult ..

Aureliano Buendía 2015.11.27. 21:46:11

@gabors: ebbeN a posztbaN N betűk vannak.

adok belőle neked is, hátha elromlott a billentyűzeted:)

NNNNNNNNNNNNNNNNNN

gabors 2015.11.27. 21:56:48

@Aureliano Buendía: NNNNNNNNNNN betukon kivul mi jo van ebben a posztban ???? kepek ??

__tom_ 2015.11.27. 22:35:49

Ez megadta a kegyelemdöfést a nyakamnak. Legközelebb tükrözzétek is.

gabors 2015.11.27. 22:50:11

na megnezem milyen BF forgalom van errefele ....

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.11.27. 23:33:27

az volt már hogy milyen baromi ronda ez az új borítókép? és vissza kellene tenni a fogyassz herdálj szenvedjet is mert ez így olyan mint egy kiherélt román travi smink nélkül.

milyennőazilyen 2015.11.28. 06:36:19

Tehát tegnap blekk frájdéj volt, és én nem vettem semmit... Most dőljek a dugámba?

fillérbaszó vadász 2015.11.28. 07:49:04

Gyerekek eddig elég silány a blekkfrájdéj felhozatal itt a homáron. Remélem Hildácska most böngészi a jobbakat!
Én valami olyan posztot szeretnék, amiben a dühös vásárló anyázva leírja, hogy nem tett semmit osan, vagy a tuskó, mikor kivette egy másik vevő a poszter kezéből az 500 ft-tal olcsóbb mikrosütőt.

Komojtalan 2015.11.28. 09:47:18

@Icepick77: Ennek azért fuss neki még 1x. Ha a legminimálisabb 10% kedvezményt veszem akkor is ugyan ott vagy, ha az általad írt 50% -t, akkor még mindig jól jártál 8k -val.

Troppauer_Hümér 2015.11.28. 10:55:12

Múlt héten az Edigital 29900-ért dobálta ki a megmaradt Xbox360 készletét. Most tömegével lehet a Jófogáson találni ezeket a konzolokat 50 ezer felett, de a sötét parasztok némelyike lefényképezi a jótállási jegyet összetűzve a harmincezres számlával, miközben 52-ért hirdeti. Biztos sok kuncsaftja akad, mikor ennyiért a boltban is megkapja egy lájtos akcióval bárki.

Magyarnál gusztustalanabb, harácsolóbb patkány nemzet nem létezik, kivéve úgy a normális 20 százalékát. Ha egy vödör világítós szart árultak volna a kaposvári tecsóban féláron, azért is oda kellett volna nyomni a rendőrnek a tonfáját a húszkilós ribanc meg a középkorú papa közé.

Troppauer_Hümér 2015.11.28. 11:00:04

@fillérbaszó vadász: Arról rendőrségi tudósítás lenne, nem homárposzt.

Én láttam olyat pár éve egy karácsonyi bevásárlási lázban hogy az egyik nyugger kiszedte a másik szekeréből az utolsó csomag akciós szaloncukrot. Utána volt kurvaanyázás-mocskoskommunistázás percekig miközben tépkedték egymás kezéből a cuccot. Hiába no, kultúrnemzet vagyunk.

killerkaller 2015.11.28. 11:09:42

"Nagyon messze.messze vagyunk a normálisországoktól. Kb 50 évre."

Fényév lesz az sajna:((

killerkaller 2015.11.28. 11:14:12

fekete péntek
torkos csütörtök
valentin nap
kuponos akció

nálunk kőccsénálunk kőccsénálunk kőccsénálunk kőccsé
nálunk kőccsénálunk kőccsénálunk kőccsénálunk kőccsé

Orvosi segédeszközök és agyfürkészek ajánlásával:
hvg.hu/itthon/20151127_egymast_tapostak_az_emberek_kaposvar

Aureliano Buendía 2015.11.28. 11:30:37

@sugargiraffusplumps.: az a jelmondat nekem is hiányzik. Persze, nem véletlenül volt az, és volt olyan a homár amilyen, csak épp hilda nem biztos, hogy érti az iróniát.

fillérbaszó vadász 2015.11.28. 11:31:07

@Troppauer_Hümér: "Magyarnál gusztustalanabb, harácsolóbb patkány nemzet nem létezik" "Hiába no, kultúrnemzet vagyunk."

Unalmas már ez a folytonos magyar fikázás. A többi országban azt hiszed nincsenek bunkó parasztok? Azt hiszed, hogy mondjuk a németek, franciák, olaszok vagy az amerikaiak különbek?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.11.28. 11:40:57

@Troppauer_Hümér: a húsz szerintem inkább csak tíz de amúgy pontosan így van.

@fillérbaszó vadász: igen.

@Aureliano Buendía: szomorú eset, de bízunk egy szebb jövőben!

killerkaller 2015.11.28. 11:42:45

@killerkaller: Orvosi segédeszközök készítőinek és agyfürkészek ajánlásával:
hvg.hu/itthon/20151127_egymast_tapostak_az_emberek_kaposvar

fillérbaszó vadász 2015.11.28. 11:42:59

@sugargiraffusplumps.: Tudom nagyon nagy divat most mocskolni a magyarokat, de mennyivel rosszabbak az említett népeknél a magyarok? Akkor még ilyen törököket, cigányokat, balkáni népeket nem is említettem.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.11.28. 11:54:19

@fillérbaszó vadász: divat? azt nem tudom hogy mennyire divatos dolog ez, de az biztos hogy nekem személy szerint baromira fájdalmas dolog ennek beismerése és belátása.
a balkáni népek az utolsó tányér kaját is megosztják veled. láttam már eleget.

Troppauer_Hümér 2015.11.28. 11:56:57

@fillérbaszó vadász: Biztos nem a magyarok azok, akikhez lélegeztetőgépet kell vinni korlátlan fogyasztás fennforgása esetén bizonyos szállodákhoz, ugye?
Hanem a frnaciák, angolok, németek?

Ezek a reflexek még a cucializmusból maradtak fenn, a mindentlopok, olgyukmegokosba, harácsolós időszakból. Kell pár évtized mire ez kikopik.
Aztán durcizhatsz felőlem tovább, a tények makacs dolgok.

Troppauer_Hümér 2015.11.28. 11:58:55

@fillérbaszó vadász: Ja, Amerikában is vannak bunkók, de ugye Hagyma honnét is tántorgott ki oda? :D

Troppauer_Hümér 2015.11.28. 12:06:35

@sugargiraffusplumps.: Én a tízbe tartozom de messze nem vagyok tökéletes, egy kárörvendő köcsög vagyok. Imádok röhögni az ilyen kaposvári teszkós videókon. Há normálisak?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.11.28. 12:08:18

@Troppauer_Hümér: nekem inkább sírhatnékom támad tőle. és bakker ezek mind szavazati joggal rendelkező lények!

Troppauer_Hümér 2015.11.28. 12:15:00

@sugargiraffusplumps.: Egyébiránt az év akciómentes napjain ezek szerintem látszólag normális, kispolgári életet élő lények.

fillérbaszó vadász 2015.11.28. 12:27:05

@Troppauer_Hümér: Jól van! Tehát ha van bunkó ámerikában, akkor az is magyar! Mesélj még!

fillérbaszó vadász 2015.11.28. 12:43:20

@Troppauer_Hümér: Most konkrét esetekkel akarod bizonyítani az állításod? Azt pro/kontra fellehetne sorolni ezer esetet. Múltkor a szigetre a franciáknak kellett mentőt hívni, mert bebasztak mint az atom. Voltam ott biztonsági őr, diákmelóban, és az angolnak kellett pofáznom, hogy ha már nem hajlandó a mobilbudikat használni, akkor legalább ne más sátrát hugyozza már le. Láttál két banyát összeveszni, konklúziód: magyarok hülyék. Persze te nem, csak a többi.

fillérbaszó vadász 2015.11.28. 12:44:36

@fillérbaszó vadász: "Most konkrét esetekkel akarod bizonyítani az állításod? "
Ezt úgy értem, hogy egy adott esettel akarod bizonygatni általánosító nézeted?
Mert ez így elég hülyén hangzott!

Troppauer_Hümér 2015.11.28. 13:28:37

@fillérbaszó vadász: Nem mondtam hogy nem vagyok hülye, de soha nem álltam bele egy ilyen hisztis akcióba se. A kettő nem ugyanaz.

Troppauer_Hümér 2015.11.28. 13:30:34

@fillérbaszó vadász: Jó, akkor a magyarok nem hülyék. Csak a törökök. Lövöldöznek itt a zorosz gépekre, mint az amcsik a hálaadási pulykákra.

Aureliano Buendía 2015.11.28. 14:01:26

@fillérbaszó vadász: lehet vitatkozni azon, hogy melyik nemzet miért, vagy miért nem hülye, és miben az...
Minden nép mentalitásában van kifogásolható dolog. Itt kéeurópában a néplélekre elég erősen rányomta a bélyegét a 40 éves örök és megbonthatatlan szovjet barátság, és az ezzel járó hiánygazdaság, meg emiatti ügyeskedés. Amit egy angol vagy egy flanszia soha nem fog érteni. Mert ott teljesen mást jelent az a szó, hogy leértékelés.
A szigetes példádnál maradva: azok a huszonéves takony kölkök még esélyesek rá, hogy 10 év múlva normális mentalitással megáldott tagjai legyenek a társadalomnak, az 50+-os fehérvári teszkós faszinak erre már nincs esélye. Ő belenőtt a hiánygazdaság, ügyeskedés, leértékeléseken tülekedés világába.
Persze, a mocskos kapitalista ámerikában is egymást ölik a népek ilyenkor, és a kicsit is értelmesebbek jókat röhögnek rajtuk ott is. De azok az ő idiótáik. Ezek a mieink.

Aureliano Buendía 2015.11.28. 14:04:23

@Troppauer_Hümér: hozzáteszem, a török nekem tényleg a sunyi nép kategóriája. Igaz, turiszt voltam, és nem berepülő szov... izé... orosz pilóta, de az biztos, hogy csak addig voltam nekik kedves, míg a reménybeli vevő voltam.
A görögök kedvessége sokkal őszintébb volt. Ráadásul most egy bigmekért dugnak a nők.

fillérbaszó vadász 2015.11.28. 14:28:29

@Aureliano Buendía: A kaposvári tesco-s tévés videó azért, (legalább is ahogy a fórumokba és a hozzászólásokban látom) elég sok ellenérzést vált ki az emberekből. Azokon is röhögnek sokan vagy/és szörnyülködnek.
Másik én nem mondtam, hogy itt MO-n nincsenek hülyék, hogyne lennének. Sőt.
Vagy te vagy másik olvtárs említette, az "ingyé' van azért ennyit eszek amennyit fizikailag bírok"-mentalitás nekem is a halálom. Egyik kollégám elment valami wellnes-hétvégre, aztán ingyen volt a fagyi ezért megevett (saját bevallása szerint) 50 gombócot egy délután, aztán 3 napig nem bírt beszélni, mert annyira be volt rekedve. (ennek fül és szemtanúja voltam). A barom. :)

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2015.11.28. 15:43:04

@Icepick77: a matek nem megy, ugye? 20 ezer 50%-a 10 ezer, tehát 10 ezer lett volna, 8 ezerrel olcsóbban.

Vadászok Őrangyala 2015.11.28. 19:21:38

@Aureliano Buendía: átlag görög menyecskét akkor se, ha ő vesz nekem egész tálca bigmeket

Aureliano Buendía 2015.11.28. 19:28:00

@Vadászok Őrangyala: annyira nem vészesek azért. Jó, 25 év felett már igen, de van egy 6-7 éves halmaz, amiből ki lehet fogni olyat, aki nem is olyan rossz:)

Aureliano Buendía 2015.11.28. 19:51:36

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: elképzelhető, hpgy én sem bontottam ki jól a mondandómat, de az is, hogy nehezebben érted a szövegeket:)

Szóval arra gondolt a szerző, hogy a 18-25 közötti korosztályból talán lehet csemegézni:D

Black Hole 2015.11.28. 21:03:45

@Troppauer_Hümér: @sugargiraffusplumps.:
Nyílt itt a városban egy magyar étterem. Fix összegért volt korlátlan fogyasztás. Tulaj szerint eleinte jól is ment, míg a honfitársak közt el nem terjedt a híre. Aztán megjelent egy réteg, akik rendszeresen oda jártak, és nem addig ettek amíg jólesik, hanem okádásig.
Mikor aztán megszünt a fixáras korlátlan zaba, és annyit kellett fizetni amennyit ettek, akkor ejtették is a helyet.

gabors 2015.11.29. 00:19:29

@Black Hole: most ebben mi a megplepo ??? vagy ez a korabbi lista resze hogy a magyar meg kulfodon IS csak okosban tud elni ?? tisztelet a kivetelnek perszer ..

neha neha jarok ilyen all-you-can-eat helyeken de en azert szeretem mert pont abbol ehet tobbet az ember amit jobban szeret ... legutobb mult heten voltunk a felesegemmel egy indiai helyen ... en kb annyit ettem mint a 10 dollar de O joval kevesebbet ... (amugy ilyen helyeken az ital/pops/kave es egyebb izekben van a haszon)

Advanced Flight 2015.11.29. 01:08:26

@Troppauer_Hümér: ez totál lájtos, usákok meg britek ezerszer durvábban tolják, főleg a leértékelt esküvői ruháknál vannak szép jelenetek :-(

CID. 2015.11.29. 10:23:50

A büdös bunkaja tényleg nekiállt az árcímkéket kapargatni?

Black Hole 2015.11.29. 15:09:15

@CID.: most miért? Én is mindig lehúzom az akciós árcímkét! Aztán mutogatom az asszonynak, hogy milyen kurva drága már a nadrág, a különbözetet meg eliszom :-)

CID. 2015.11.29. 18:27:13

@Black Hole: Szar ügy, mármint ha el kell számolnod :D Ez a kecsege szerintem a tuskóban kapargatta le...

ciccmen úr (törölt) 2015.11.30. 09:36:39

@Black Hole: mindig lehúzom az akciós árcímkét! Aztán mutogatom az asszonynak, hogy milyen kurva drága már a nadrág, a különbözetet meg eliszom :-)

Ha még ez után pénz kérsz piára mondván hogy nem maradt a tetves gatya miatt, akkor kétszer annyit ihatsz!

felbüfizett ajtókilincs 2015.11.30. 10:55:03

@Lantániusz: nem a puszta olcsóbbságról vagy a puszta kivárásról van szó, önmagában mindkettő tud jó lenni. AzoMban, ha rendszerben gondolkodnál, látnád, hogy itt nyakakon maradt készletket, nem egyszer eleve bóvli árukat szórnak a nép fejére, amik még egymást is képesek taposni a "jó" miatt. A birkaösztön a mozgatórugó; nem kell nekik az adott termék, nincs igazán szükségük rá vagy épp semennyire, de mivel a többi is megy ő is, nem akar le- és kimaradni. Gondolom ezzel sincs semmi gondod és nem is érted miről karattyolok itt.

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.11.30. 11:12:39

@Józsi, a migráns köcsög: ha vársz kicsit lesz az feldugott ajtókilincs is.. xdxd

felbüfizett ajtókilincs 2015.11.30. 11:14:33

@Józsi, a migráns köcsög: köszi, a gyermeki fikatömb még versenyben volt, a turbános tehén sportautóban meg időn kívül született az előzőnél (de lehet, hogy átmigrálom). Mindig akad 1-1 frappáns jövőkép.
@Lantániusz: jó-jó, de hol írtam én ezt? A kivárás önmagában egy semleges dolog és erénytöltetű, mert hát feltételezi a türelmet. Tőzsdén kifejezetten hasznos tud lenni, illetve rég áhitott cél beteljesülésében, ha szerepet játszik. No de csak azért, mert épp van valami hepaj és azt várja és még értelme sincs annak? Várjon egy bulit, ami kényszerű és erőltetett elnevezésben szenved, mert mindig kell valami ürügy, ugye, még az is jobb, mint ez. Amit írsz, hogy írtam, én azt nem érzem, hogy írtam volna, de rámutathatsz ilyen hatalmas habszivacs-mutatóujjal, amilyennel amerikában mutogatnak a meccseken, egyébiránt nem is igaz, ami állítasz. Na de mostmár újposztenter!

Black Hole 2015.11.30. 11:29:32

@CID.: ááááá, nálam ez inkább sport! Ne hülyéskedj, én verem is az asszonyt, nemhogy még elszámolok neki! Csak nálam itt csúcsosodik ki a pénz olvasva, asszony verve jó!

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.11.30. 11:33:39

@Black Hole: Én jobban szeretném a pénzt elverni és számolgatni a körülöttem levő nőket

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.11.30. 11:35:15

@horex: friss hírek a nyúúúúlról jut eszembe, csak most csak itt csak nálam /csak priviben!/:P :D
Hol a új poszt?

felbüfizett ajtókilincs 2015.11.30. 11:35:31

@Black Hole: ez poénnak jó és tényleg ne vedd magadra, de szerintem ott veszti el az ember a tökét, a férfiasságát, attól a ponttól, ahonnan elkezd hazudni a baránőjének, feleségének, bármiről is, a vitát. sárkányoskodást elkerülendő. Nem tudok elképzelni olyan szitut, ahol engednék ebből a meglátásomból. Lehet okosan őszintének lenni, nem azt mondom, de hogy konfliktuskerülésen alapuljon egy kapcsolat, naneee. Meg is lehet, kell is beszélni a dolgokat, átdumálni és kisúlyozni, hogy közel mindenki megkapja amit akar a közös köcsögvetésből (költségvetésből), de ha nem tetszik valami, hogy hazudni kell miatta, akkor lehet menni másfele. Ja. Ezvan. Hilda meg ne gondolja már, hogy bármeddig feszítheti a húrt. Ha csokorba gyúrnánk az összes, szövegből kiragadott, kontextusa nélkül direkt szarul értelmezett csúnyaszót, négyzetre emelnénk, még az is pont tizede lenne annak annak a pofátlanságnak, amit ő csinál a blog lakóival, látogatóival. Ugye.

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.11.30. 11:38:00

@felbüfizett ajtókilincs: valahogy ellensúlyozni kell a kevés látogatoccságot. böff izé OFF

Black Hole 2015.11.30. 11:42:43

@horex: én inkább sunáznám a körülöttem lévő női hölgyeket! Mer' aki csak számolgatja őket, az nem a pénzét veri...

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.11.30. 11:49:01

@Black Hole: Nem értelmezted a feltételes módomat! Se pénzem se farkam "már" hozzá :)

Black Hole 2015.11.30. 11:50:42

@felbüfizett ajtókilincs: ehhh, azért konfliktus helyzet megakadályozása végett érdemes esküdözni, hogy "tényleg csak egy fröccsöt ittam, meg egy stampó Vilmost". Sőt, mikor kérdi az asszony, hogy "ki vó't ez a ribancforma, akinek köszöntél?", akkor is érdemes a békesség kedvéért azt mondani, hogy "egy kolléganőm". Mondjuk ilyenkor szokta mondani a nejem csodálkozva, hogy "jééé, nem is látszik meg rajta, hogy kubikus!".

Black Hole 2015.11.30. 11:53:29

@horex: hát ja :-)
Ebben az esetben marad a homározás :-)

felbüfizett ajtókilincs 2015.11.30. 11:54:13

@Black Hole: :D A nemiségek csapongnak, feltöltődtek a kubikus álláshelyek is szexi testekkel, ilyen ez a mai világ! Persze, van igazság abban, amit írsz. Mondjuk két dolgot nem szoktam: ténylegezni és esküdözni. Önhitelrontás szavai.

Black Hole 2015.11.30. 13:01:10

@felbüfizett ajtókilincs: igazság abban, amit írtam? Ne hülyéskedj már! :))))
Amúgy most eszembe jutott első nejem, mikor egyszer hazamentem spiccesen. Olyat ittam, hogy 2dl narancslé, benne fél gin. Nem egyet, de kettőnél is többet. Az a lökött meg nem győzött szimatolni, és csak mondogatta, hogy "olyan vagy, mint amikor iszol, de nincs piaszagod...".

Manyecska 2015.11.30. 13:32:05

@Black Hole: tegnap a fiam három csajjal volt a PlayIt-en.:DD najó abból kettő a barátnője barátnője volt. Ez rosszabb minta apja.pedig.:D

Black Hole 2015.11.30. 14:13:11

@Manyecska: viharos fiatalságom idején, mikor 2 műszakban dolgoztam, volt egy délelőttös csaj, meg egy délutános. Hétvégén meg a haverokkal trógerkodtam. Aztán egyszer elfelejtettem, hogy melyiknek mit hazudtam, és valahogy összefutottunk hármasban. Hát mit ne mondjak, nem édes hármas lett belőle, pedig igény az lett volna rá, legalábbis részemről. Persze az a megoldás is jó lett volna, hogy megkűzdenek értem, és én ennek csendes szemlélője vagyok. De nem! Nekem ilyen szerencsém nem volt. A két hülye inkább nekem esett, és a fejükbe vették, hogy megtépnek! Szóval nem viselkedtek úrinő módjára, na! Én meg úgy voltam, hogy szégyen a futás, de...

Manyecska 2015.11.30. 14:51:54

@Black Hole: :D videó nem készült róla...?

Dikusz 2015.11.30. 15:57:42

@Black Hole: merre van a körülötted? Mert akkor repülök oda. Bár azt hiszem, ha látótávolságon belül kerülnék, megint kereshetném a "körülöttem+ koordinátáit. Talán ha @horex: is megadná a GPS-adatokat, nagyobb sikerem lenne.

Black Hole 2015.12.01. 01:28:25

@Manyecska: tudod milyen égő vó't ez, egy szép nyári vasárnap délután, Fehérvár legforgalmasabb sétálóutcáján? Kb olyan műsort vágott le a két szuperkotlós, amilyet max a pirézek szoktak, abból is csak a durvább fajta! Még jó, hogy nem vertek tűsarkúval :))

Black Hole 2015.12.01. 02:23:08

@Dikusz: most pont nem körülöttem vannak sunázni való dögös-bögyösök, hanem alattam. Szarügy az, hogy egy komplett szintel...

Dikusz 2015.12.01. 08:22:38

@Black Hole: velem meg az fordult elő nemrég véradáson: még a véradás utáni szokásos pihenőidőt töltöttem, mikor a nővérke megköszönte a véradást, szólt hogy felkelhetek, ha nincs gond. Én mondtam neki, hadd maradjak még egy kicsit, mert csak ilyenkor fordul már elő, hogy fiatal férfiak fekszenek mellettem, és nem szaladnak el. Nem kicsit röhögtek, ő és a srác is.

erina1980 2015.12.02. 08:31:26

"A képen látható terméken a forint árfolyamát lekövető árváltozás történt."
nem értem. vették az adott terméket valamennyi euróért. ezen mit változtat az árfolyam mozgás, ha eltelik több hónap, míg az üzletben áll az áru?

hirtelendi 2015.12.02. 11:50:41

Jó hülyének néznek bennünket. A már nyilvánvalóan készleten lévő termék esetben árfolyamváltozás hatás csak akkro van, ha a társaság könyvelése eltérő devizában van, mint amiben értékesítenek. Ezt kizártnak tartom egy kiskereskedelemmel foglalkozó cég esetében. Még a meglévő készleteit sem értékelheti föl, hiszen FIFO-n kell nyilvántartania, tehát még a könyvelési, egyébként nettó nulla hatású tili-toli miatt sem logikus a magyarázat. Egyszerűen a már meglévő készleteit akarja drágábban eladni, mert jó lesz az az írástudatlanoknak.
süti beállítások módosítása