This photo of Piknik Pavilon is courtesy of TripAdvisor
Az vajon miért van, hogy a legtrendibb helyek sem tudják elviselni a kritikát, és kezelni a Facebookon érkező nem ajnározó véleményeket? Tök egyszerű lenne pedig összeütni valami olyasmit, hogy: "Kedves vendégünk! Köszönjük a véleményét. Sajnáljuk a rossz tapasztalatot. Utánanézünk. Fájdalomdíjul felajánlunk egy valamit. Csókpuszi" Mennyivel jobban venné ki magát, mint a kommentcsörte, pláne abba belekötve, hogy milyen nyelven elégedetlenkedik a vendég.
Sziasztok,
A következő történés akasztott ki a budai várban található Piknik Pavilonban:
A barátaimmal a várban forgattunk, és megálltunk kávézni, forralt borozni a pavilonban. A kiszolgálás botrányos volt; flegmák és lekezelőek voltak. Ezt meg is szoktuk a magyar vendéglátó helyek 80%-tól. Egyébként szerintem életemben ez az első nyilvános, negatív visszajelzésem egy cég számára, mert alapvetően elég toleráns vagyok. De ezek... ezek totál kiakasztottak.
Az árakról csak azért nem írok, hogy milyen drága, mert ez külföldi pénztárcákra lett szabva, viszont az ár/érték arány katasztrófa. Mi forralt bort, sört, kávét ittunk - hozzáteszem nem olcsón - és a bort konkrétan egy műanyag pohárba, majd egy csorba bögrében szolgálták fel. Ráadásul minden asztalon egy műanyag, full retkes, szétszakadt, LESZÖGELT abrosz volt. Vélhetően a 80-as évekből maradt ott...az előző tulajtól. A wc-ért még vendégként is 300 forintot kell fizetni úgy, hogy se wc papír, se szappan se semmi nincs. És azt hazudják, hogy az nem hozzájuk tartozik. Közben pedig mindenhol ott a logójuk... A várban ezt hogy engedhetik meg maguknak? És amúgy is...
Mivel én is vállalkozó vagyok, a Facebookon írtam nekik egy negatív reviewt, azzal a szándékkal, hogy magukhoz tér a vezetőség. 1 hónap után méltattak válaszolni a következővel:
Nem bírtam cérnával, hogy még ezek után is nekik áll feljebb, sőt szinte "hazugnak" neveznek, hogy kitaláltam a sztorit, ezért írtam hozzátok. Sőt még a TripAdvisorra is írtam egy reviewt. Remélem észhez térnek és normálisan csinálják a dolgaikat. Addig is NE menjetek a Piknik Pavilonba, mert a leggázabb banda, akivel valaha találkoztam. Nem itt kéne 2015-ben tartaniuk...
Bízom benne, hogy kikerül a homárra :)
Üdv,
Timi
Kedves Vendègeink!
Sajnàlattal tapasztaljuk az elmúlt napok törtènèseit!
Sajnos tulajdonosokkènt ki vagyunk tève egy embernek, aki anno a bizalmunkat èlvezte ès kapott lehetősèget, hogy az oldalunkat, a vendègeinket és a hírnevünket kezelje! Jogilag hosszú időbe telik mire letiltjuk, hogy a nevünkben és helyettünk eljàrjon. Akkor ő, sajàt " szorgalomból" hozta létre az oldalt...ès a hibàkat is ő hozta létre... Így időbe telt, hogy vègre kommunikàlni tudjunk Veletek. Megnyugtatàsként màr nincs, de még így is àrt. Social media.
Egy dolog amit nem fogunk tudni megvàltoztatni, hogy a hatósàg a kàvèzónkat kijelölte nyilvànos toalett-nek is, mivel a környéken messze nincs lehetőség semmilyen módon megoldani a szükség dolgàt, -ami a területünkön van, de nem a hely rèsze-. Ezért mindenkinek van joga és lehetősége hasznàlni a helyünket, ezt sajnos nem fogjuk tudni ingyenesen a rendelkezésre bocsàjtani.
A vendéglàtàsra màr most sem szeretnènk ha panasz lenne, de kérünk ha bàrmi probléma adódik, azonnal jelezzétek a helyszínen lévő vezetőnél és rögtön korrigàljuk.
Meg fogjuk szüntetni az oldalt az àrtalmas személyektől, és kijavítjuk a hibàinkat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra tudjuk élvezni a bizalmatokat! Vígasztal minket, hogy a negatív kritikàk mellet azért ugyan annyi pozitív is elhangzik és reméljük hamarosan még több fog!
Tisztelettel és üdvözlettel!
A PP tulajdonosai.k
Az utolsó 100 komment: