A DPD-é a logó, de az Emag is benne van a buliban. Az nem újdonság, hogy hiába olcsóbb az Emag, iszonyú szívás bír lenni a reklamálás Romániában. De az nagy kérdés, hogy a DPD vajon miért nem próbál kommunikálni a címzettekkel? Lehet, hogy eleve azt gondolják, hogy az információ az valami felesleges hívság csak. Például a múltkori, 8.-dikra nem felmenő futársztori kapcsán sem válaszoltak egyáltalán, pedig tök szép levelet küldtünk nekik.
Tisztelt Emag!
Tisztelt DPD Futárszolgálat!Azért hogy mindkét érintett fél képbe helyezze magát egy rövid bevezetést írok.
Még 2014 augusztusában vettem a bátorságot és vásároltam (életemben először és utoljára) az EMAG
oldaláról egy Daewoo porszívót, amely megérkezett korrekt határidőn belül. Majd következtek a problémák. A porszívó nevéhez hűen meg is hibásodott. (a pontos dátumot már nem tudom.) Ekkor az előírásnak és a netes utasításnak megfelelően visszaküldtem a terméket javításra. A termék szemlátomást nagyon gyorsan vissza is érkezett hozzám azzal a tájékoztatással, hogy a szerviz nem észlelte a panaszt. (Gratulálok a szerviznek, csak be kellett volna kapcsolni és egyből kiderült volna, de sebaj). Mivel nem működött a porszívó megint visszaküldtem az ügyfélszolgálattal folytatott beszélgetést követően. A javítás megtörtént. Igaz ezzel közel 3-4 hét ment el ha nem több.
Majd újabb 3 hónap hibamentes időszak után újból ugyanaz a hiba. A feladat ismert volt, így hét megint
visszaküldtem. Most a szerviz is látta, így már harmadjára az Emag szerint másodjára küldtem vissza.
A javítás megint megtörtént. A szállítást nem részletezem mert az a nehézség elhanyagolható volt az
ezt követőekhez képest.Ezt követően jött a hab a tortán. Kb. 2 hónappal ezelőtt elromlott a porszívó immár sokadjára.
A neten megtettem a szükséges bejelentést, de nem történt semmi. Majd megint megtettem, vártam, de megint nem történt semmi. Telefonáltam az Emag ügyfélszolgálatra ahol az ügyintéző látta a bejegyzéseim, de nem tudott velük mit kezdeni, így ismét rögzítette a kérelmem. Ismét vártam, de megint nem történt semmi. A telefonos érdeklődéskor az Emag a DPD felé mutogatott a DPD meg vissza. Patt helyzet alakult ki. Így ismét rögzítettem a telefonos ügyfélszolgálattal a kérelmem.
Hosszas kálvária után végre eljutott a „hír” a DPD-hez, így jöttek a csomagért. Ha a DPD azt hinné fölöslegesen küldtem meg nekik a levelet akkor most nagyon figyeljenek. Most jön az Ő részük!!
Tehát jöttek a csomagért, de hiába. Ugyanis telefon, email és sms hiányában sajnos 3 alkalommal sem tartózkodtunk otthon. Igen, a DPD elfelejtett szólni hogy mikor jönne a csomagért. Ha én nem telefonálok, akkor meg sem tudom hogy már járt nálunk háromszor….ismétlem háromszor!!!!!! Még jó hogy mindenhol megadtam minden elérhetőségem (telefon, email – amit látok telefonon is). Így a csomagot nem sikerült hivatalos formában átadni a futárnak, akinek persze nem adható ki a telefonszáma. – Kérdem én?? A XXI században egy olyan cég akitől INTERNETEN rendelek elvárható lenne, hogy olyan céggel szerződjön aki akár az interneten, akár telefonon, de naprakészen
porszívót reménykedve a legjobbakban.Ekkor megbeszéltük telefonon az EMAG-gal hogy már nem kérem a porszívó javítását, mert már
sokadjára lesz visszaküldve. Helyette inkább ráfizetek, és vennék TŐLÜK egy másik drágább porszívót.
Természetesen megígérték mindet megtesznek!!! Hát majdnem így lett!!Majd ismét eltelt 3 hét és már kezdett nyomasztani a nyugalom, így felhívtam az EMAG-ot és érdeklődtem merre van a porszívó, vagy pontosabban mikor tudok újat választani. Ekkor ismét lelomboztak. A termék megjavítva úton van felém és várhatóan a következő héten megérkezik. Az ígéretet hiába is próbáltam bevasalni…. Ekkor azt a tájékoztatást kaptam, hogy a termék még csak kétszer volt visszaküldve ugyanis az első alkalommal nem találtak hibát. Ekkor nem tudtam hogy sírjak vagy nevessek.Na sebaj semmi sem tart örökké. Bíztam a termék eddigi teljesítményében – és a mielőbbi meghibásodásban - és reménykedve vártam az újabb találkozást a porszívóval.
Hiába vártam. 1 hét elteltével ismét hívtam az EMAG-got kérdezvén mikor jön a futár??? Nem tudják
pontosan, de a napokban biztos megjön- szólt a válasz. A biztonság kedvéért azért adnak egy
csomagszámot és egy addigra már jól ismert DPD telefonszámot. Fel is hívtam becsülettel.A DPD most koncentráljon megint!!! A terméket ez elmúlt héten már 3-szor megpróbálták kiszállítani,
de mivel nem vette át senki (bocs hogy dolgozom én és a feleségem is) így visszaküldték a feladóhoz
Romániába. Az előzetes tájékoztatás teljes körű hiánya ismét tapasztalható volt. Se egy levél, se egy
hívás, se egy üzenet. Ekkor már a hangom is megütötte a magas „C”-t a DPD ügyfélszolgálatosával, aki
arról tájékoztatott, hogy NEM KÖTELEZŐ FELHÍVNI A CÍMZETTET!!!.A szerk megjegyzése. Nem vagyok közgazdász, de talán költséghatékonyabb és eredményesebb lenne
a csomagok kiszállítása, ha előző nap egy emailt küldenének a címzettnek mikor számítson a futárra,
vagy ne adja Isten telefonon felhívni hogy fölöslegesen ne menjenek oda. Így kevesebb lenne az
elégedetlen ügyfél és több üzemanyag is maradna a tankba. Ergó mindenki jól járna. – Ennyi erővel az északi sarki címem is megadhattam volna. Pont ugyanannyi lenne a valószínűsége, hogy ott megtalálnak, mint mostani címemen 8 és 16 ó között.A fent leírtak alapján Így hát az alábbi panasszal fordulok Önökhöz. Kérem az EMAG-ot, hogy már meg se próbálja elküldeni a sokszor javított porszívót, mert nem tartok rá igényt. Sőt a jövőben nem kívánok rendelni Önöktől, így a termék árát a levelem kézhezvételét követő 8 napon belül a számlán szereplő címemre postai úton kifizetni szíveskedjenek.
Számla adatai:
Számlaszám:
Számla kelte:
Termék ára:A DPD-nek pedig csak gratulálni szeretnék az eddig nyújtott teljesítményéhez továbbá üzenem, hogy
amennyiben megadják a bankszámlájukat örömmel átutalok egy ötszázast a futár telefonszámlának
hozzájárulása gyanánt arra az esetre, ha a közeljövőben mégis bármilyen csomagot hoznának hozzám.
Ezért persze elvárnám, hogy hívjanak is fel, de legalább írjanak egy emailt előző nap.Budapest, 2015. november 23.
Üdvözlettel:
xxxxxxxxx Attis
egy nagyon elégedetlen ügyfél
ifjú vénszivar 2015.12.02. 16:15:37
ifjú vénszivar 2015.12.02. 16:17:44
The Crazy One 2015.12.02. 16:18:12
ifjú vénszivar 2015.12.02. 16:19:32
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.12.02. 16:22:25
-igen, nekem is de' ja woo érzésem van!
Vadászok Őrangyala 2015.12.02. 16:31:26
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.02. 16:31:27
Lenne egy fogadásom, hogy 8 napon belül megérkezik-e a porszívó ára a bankszámlára.
Ez a poszt ide való: www.homar.ro
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.02. 16:33:01
Vadászok Őrangyala 2015.12.02. 16:33:10
porszívót reménykedve a legjobbakban." tegyük a kezünket a képernyőre és közösen reménykedjünk porszívót!
Terézágyú 2015.12.02. 16:34:47
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.12.02. 16:35:51
Tudják, hogy csak a pofonért jönnének, vadá... postoló van elég.
Mondjuk nem szép dolog.
@atpijkamo:
Én pár ezer ée küldözgettem velük csomagokat, akkor olcsóbb volt, mint a Posta, de nem volt velük gond.
Terézágyú 2015.12.02. 16:39:40
ember a holdon? 2015.12.02. 16:43:28
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.12.02. 16:44:08
Terézágyú 2015.12.02. 16:47:04
A 30-40 éves Rakéták, Hajdúk ma is működnek, ugyanúgy szívnak... a mai 1500 wattos csodák meg pár évig bírják, és alig szívnak fel valamit...
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.12.02. 16:51:52
Nekünk talán 1 porszopónk ment tönkre az elmúlt 15 évben, a többinek mindig a kerekei törnek ki meg ilyesmik.
Terézágyú 2015.12.02. 16:54:29
"A rakéta konkrétan nem szívott olyan jól, mint az enyém :) "
Szögezzük le: most a porszívókról beszélünk.
Nemtom, ezek a maiak egy sima cérnaszálat, hajszálat nem szívnak fel a szőnyegről... A reklámokban mindig az van, hogy parkettáról felszedi a kavicsokat is, olyan erős - csakhogy az én szobámban sosincs kavics, viszont hajszál meg akad...
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.02. 16:55:55
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.12.02. 17:02:25
Terézágyú 2015.12.02. 17:08:49
"Azért azt is nézzed meg, hogy hány mai porszívót tudsz venni a havi fizetéseden, és hány Rakétát tudtál. "
Ez kétségkívül így van.
De akkor ne mondják, hogy a maiak jobbak, mert nem.
@sugargiraffusplumps.:
"szar a porszívód. vegyél egy jót és boldog leszel. "
Hol kezdődik a jó?
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.02. 17:10:13
Terézágyú 2015.12.02. 17:18:51
?
reálértékben sokkal olcsóbbak a maiak. és ezek szerint ezért olyan ócskák.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.02. 17:26:01
Az a trükk, hogy ha nem szív, ki kell pucolni, mert tele van a szűrője kosszal. A porzsákot meg üríteni kell időnként, ha az van
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.12.02. 17:30:23
borso 2015.12.02. 17:37:23
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.02. 17:45:10
ancsika 2015.12.02. 17:53:06
Aureliano Buendía 2015.12.02. 18:34:11
M. Péter 2015.12.02. 18:51:29
englandboy 2015.12.02. 19:28:57
bazd+
FDToth 2015.12.02. 19:31:28
Komojtalan 2015.12.02. 19:31:39
Aureliano Buendía 2015.12.02. 19:40:09
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.02. 19:49:15
@FDToth: Na úgy könnyű, ha bekapcsolva hagyod a telefonodat, meg csekkolod az emiljeidet.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.02. 19:51:53
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.12.02. 20:17:57
@atpijkamo: Rakétából kevesebbet, mert nem volt akkora brzutál túltermelés, mint ma van.
Ma elönt minket a szar... nem csap POSTOKBÓL, hanem áruból is.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.02. 20:55:19
Eh, a Rakéta felszedte a parkettát is. :))
Intelli 2015.12.02. 21:32:21
AtiSnatch 2015.12.02. 21:32:37
Ottó etté? Nem, kétté. Na, az Atis meg egy.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.12.02. 21:38:34
Aureliano Buendía 2015.12.02. 21:38:44
Intelli 2015.12.02. 21:46:30
Intelli 2015.12.02. 21:47:48
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.02. 21:52:42
Ki van írva az ajtóra, hogy "jósnő". Hát akkor minek koptatnák a csengőt?
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.12.02. 22:00:11
Intelli 2015.12.02. 22:00:18
gabors 2015.12.02. 22:03:26
Ilyen jo porszivom meg nem volt pedig vannak haziallatok amiknek hullik a szore
igaz nem volt olcso ...
a raketanal tutti jobban sziv ....
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.02. 22:05:59
Dikusz 2015.12.02. 23:07:18
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.12.02. 23:07:28
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.02. 23:09:24
gabors 2015.12.02. 23:18:30
Dikusz 2015.12.02. 23:34:26
Egyébként hadd kérdezzem meg (komolyan): miért jó az, hogy ilyen cégtől rendel az ember? Nem vásárolok neten, nem értek hozzá (biztos átvágnának), de elfogadom hogy másnak meg nagyon is megfelel. Ha jól veszem ki a hozzászólásokból, az EMAG külföldi cég, nyilván nehezebb a reklamáció is. Mennyivel drágább egy porszívó, ha személyesen veszem meg bármelyik áruházban, vagy szaküzletben?
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.02. 23:40:31
Mo.-on nem az árak magasak, hanem a fizetések alacsonyak. Csináltak egy felmérést, hogy melyik országban a lakosság hány százalékénak van legalább egy havi fizetéssel megegyező tartaléka. Mo. lett valahol a sereghajtó valami 30+ százalékkal asszem. Nagyon szomorú. És nagyon érthetetlen.
Dikusz 2015.12.02. 23:41:28
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.02. 23:42:52
Aha, a strandon a hotdogos előtti sorból egy csinosabb menyecsét veszel ki.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.02. 23:45:23
A gugli találatok alapján Atis nyer Attis ellen 3:1 arányban.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.02. 23:46:45
Dikusz 2015.12.02. 23:57:35
"Mo.-on nem az árak magasak, hanem a fizetések alacsonyak." - én magamra azt mondom, hogy nem túlsúlyos vagyok, hanem alacsony:)
@ColT: mit csináltok a porszívótokkal, hogy a kerekei törnek ki? Én egy olcsó porszívót tettem kissé értéktelenné (a műszaki érzékem a nullát alulról közelíti), de legalább nem az enyém volt. Egyik helységből a másikba huzigáltam. Csodálkoztam, hogy mi a fenének van a fekete zsinóron előbb zöld, majd sárga, azután piros jelzés. Aztán rájöttem, vagyis a tulaj felvilágosított ez miért van. Soha többet nem lehetett visszatekerni a zsinórt. Mondjuk sokkal tovább nem is működött, nem volt az ára 5.000 Ft sem.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.03. 00:00:58
Dikusz 2015.12.03. 00:04:45
Biztos valaki súg neki, egyedül nem találhat ki ennyi hülyeséget. Tudom kitől származik ez a mondás (többek között népszerű, nagy tudású sportújságíró volt), de nagyon illik ide.
Vajk a Vitéz Várjobbágy 2015.12.03. 04:51:22
Az adóbérlőknél és állami nyikhajoknál még megértem, mert ők alapból a "kutya paraszt" mentalitással közelednek minden közrendű honpolgár felé, de ez is ami a posztban szerepel, egyszerűen érthetetlen. Hogy lehetnek emberek ennyire végtelenül ostobák, hogy úgy gondolják tökéletesen helyénvaló rendszer, hogy háromszor munkanapon, dologidőben kiküldik a futárt, majd megelégedetten sommázzák, hogy nem sikerült kézbesíteni a csomagot, mehet vissza a feladónak. Ha a posta közszolgáltatás lenne ez felérne egy szabotázzsal. A legjobb az egészben, hogy erről egy huncut automatikus gépi értesítést nem kap a címzett. Hát milyen Istent imádnak az ilyenek, hogy lehet így dolgozni és élni, ilyen trehány, ostoba, hasznavehetetlen módon?
Manyecska 2015.12.03. 08:47:05
nem hangosabb de vigyázni kell mer a fél csomag százas zsepiket egy pillanat alatt beszívja!:D
Manyecska 2015.12.03. 08:51:09
Terézágyú 2015.12.03. 08:56:00
"szőnyegen, és parkettán nem is látszik a hajszál."
dehogynem.
és nem veszi fel az - ezek szerint olcsó - porszívónk. és tönkremegy pár év alatt.
és akkor lehozzuk a padlásról a Hajdút, az meg hangos ugyan, de jobban felszív mindent...
2015.12.03. 09:01:13
HÚHA
rarabel 2015.12.03. 09:30:56
juhuuu 2015.12.03. 09:42:57
végre valakinek feltűnt
Dikusz 2015.12.03. 10:26:41
@Mostanában: @juhuuu: nekem is feltűnt, de már nem mertem megjegyezni. Még jobb lenne, ha 8.-dikkre írják.
Dikusz 2015.12.03. 10:28:18
AtiSnatch 2015.12.03. 10:54:13
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.03. 11:17:01
:))
"ne vegye észre a hajszálat: nem szabad lefelé nézni"
:))
Sziporkázol.
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2015.12.03. 11:32:14
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2015.12.03. 11:33:53
"Szívó" - sztem így értette a posztoló.
Black Hole 2015.12.03. 11:37:03
A mosónők korán halnak 2015.12.03. 11:38:15
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.12.03. 11:44:17
Mondom, te hülye vagy, nincs aki ennyit adna egy porszívórért
És volt!
Aki megvette, annak a szobában állt már pár ilyen tipus. Hogy gyüjtő lett volna nem tudom
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.12.03. 11:46:37
PartVis az!
éN MÉG VETTEM RÉSZT PARKETT FELMOSÁS, BEERESZTÉS VIKSZOLÁS ÉS FELKEFÉLÉSBEN, ha tudja még egyáltalán valaki mi az
Dikusz 2015.12.03. 11:56:29
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.03. 12:01:30
Ott a rokiparkoló. Az mindig rokkant parkolóhelyen áll meg a béemvéjével. Ez valami fogadalom lehet nála.
Ma előttem egy kocsi, és a sofőr szépen kipöccintette a cigijét az ablakon. Kurvaanyáztam egyet. Nincs ennek hamutartója a kocsiban, vagy mi? Akkora parasztok vannak köztünk! (Már elnézést kérek a dolgos földművesektől! Nem rájuk értem.) Egyszer egy pirosnál kiszállok, és visszagyömöszölöm neki az ablakrésen keresztül. Meg autópályán kidobnak üdítős dobozt. Megáll az eszem.
Dikusz 2015.12.03. 12:04:49
A mosónők korán halnak 2015.12.03. 12:19:18
:D hetek óta udvarol ez is valami kanos álat lehet...
McZozo 2015.12.03. 12:29:36
McZozo 2015.12.03. 12:33:15
Black Hole 2015.12.03. 12:36:01
McZozo 2015.12.03. 12:41:39
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.03. 12:42:43
Black Hole 2015.12.03. 12:43:29
Black Hole 2015.12.03. 12:53:21
lcsaszar 2015.12.03. 13:05:54
Más: amikor elromlott a Hoover porszívónk, ami egy rakás ipari hulladék volt, gondoltam visszatérek a szocialista ipar megbízható termékeihez, és vettem egy cseh ETA-t. Sajnálattal kell megállapítanom, hogy már ez sem a régi, bár még mindig jobb, mint az átlag. A zsinórt nem fogja a fék, mindig feszül, néha kitépi magát a konnektorból. A sebességszabályzója gyárilag kontakhibás. A fej és a könyök műanyag részei hamar eltörtek, a cső legalább fémből van, de nem jönnek szét a darabjai.
A boltban nézegetve szinte minden márka (Philips, Zanussi, stb) porszívói Kínában készülnek - mondjuk 10 ezer Ft alatt legalábbis.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.03. 13:24:33
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.03. 13:27:17
lcsaszar 2015.12.03. 13:55:10
Sandor Akarki 2015.12.03. 21:26:55
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.03. 21:40:13
A TASSZ jelenti: A szovjet-kínai határ mentén a kínaiak orvul tüzet nyitottak egy békésen szántó szovjet traktorra! A traktor viszonozta a tüzet, majd sértetlenül tovább repült.
Sandor Akarki 2015.12.03. 22:53:37
Kondom Keselyű 2015.12.04. 08:17:54
Hogyne lenne?
Gls-nel ugy megy,hogy a kezbesites napjan erkezik egy email korareggel,amiben benne van minden szukseges informacio plusz a futar telefonszama.
Dpd nem kuld emailt,nem hiv telefonon,nem adja meg a futar szamat sem.
Multkor felhivtam oket 8kor,meg nem tudtak valaszolni a kerdesemre.
Mit csinal az ugyintezo ? Elkeri a szamomat,es visszahiv,amint megvan a valasz?
Lofaszt!
En telefonaljak vissza kábé egy ora mulva,es meseljem ujra a sztorimat annak,aki akkor fogja felvenni.
Kivancsi lennek ,hogy az egesz dpd ilyen amator,pitianer ceg,vagy csak a magyar ugyfelszolgalat,logisztika teljesen alkalmatlan ?
anarch 2015.12.07. 09:05:40
DHL már komplikáltabb, mintha több lenne belőle, de nem volt még ügyfélszolgálatosuk aki el tudta magyarázni mi a különbség - még egymás DHL számait sem látják. Van aki leszállítja a sarki közértbe (dhl pont v. mi a rák), van aki próbál házhoz szállítani, van amelyik pedig a sima postán vehető át... de hogy mi alapján és hogy lehetne előre tudni...