Tékozló Homár

A Knapp konyhabútort is csak dícsérni lehet a Facebookon / Frissült a Knapp válaszával

2015.12.04. 11:46 | Homár Hilda | 64 komment

screenshot_2015-12-04_11_28_10.png

A Knappnál a bútorkészítésen túl első blikkre úgy túnik, értik az idők szavát is. Van egy jól működő honlapjuk, aktívak a Facebookon, sőt, van egy blogjuk is. Most már csak azt kéne megugraniuk, hogy a FB nemcsak a dícséretek helye, hanem mindenféle véleményé, a panaszkezelés helyes módja pedig nem a törlés-tiltás. Ami egyébként simán hozhat új ügyfeleket.

Kedves Homár!

Mostanság agyon reklámozott KNAPP konyhabútor "korrektségéhez" szeretném az én tapasztalatomat leírni. Facebook oldalukról a hozzászólásom után letiltottak, majd a letiltás észrevételét megjegyzőt is letiltották. Bejegyzésem:

Én nem ajánlanám a Knapp konyhabútort, mert többszöri nekifutásra majdnem öt hónap alatt készült el konyhánk. 

Június elején kértem helyszíni felmérést, ami időben megtörtént, majd a bemutatóteremben "megterveztettük" a panel konyhát (146 cm x 200 cm). Jún. 17-én utaltuk az előleget, jún.27-én látványtervet kértünk a burkolás elkezdése miatt. Jún. 28-án jeleztük e-mailban és személyesen is (a felmérő kollégájánál tudtunk a kinyomtatott látványterven) a hibát. A bútor 135 cm, a fal szélessége 145 cm, tehát 10 cm-es rés van a fal és a bútor között. Egy hét múlva reagáltak észrevételünkre, hogy nem probléma, a vízvezető eltakarja a hézagot a pulton, alulra pedig  10 cm-es takaróléc kell, valamint egy 25x70 cm-es nyitott felső polcot is kértünk a 24x70 cm-es hézagba. A rendelést már nem tudják módosítani, csak utólag megrendelni.

Július 20-án jöttek beszerelni az elkészült elemeket, természetesen a pultból hiányzó 10 cm-t nem lehetett eltakarni a vízvezetővel, így fél pulttal maradtunk.  Ügyvezető úr hívott bennünket, hogy egyeztet a kollégáival a hiba miatt, visszahívást igért. Várjuk a hívását azóta is.

Augusztus 3-án jöttek legközelebb a megbeszélt 13 óra helyett 18.30-ra (még nem laktunk a lakásban). Ekkor a hiányzó pultot hozták, de takaró lécet, polcot, vízvezetőt a kihozott pulthoz nem hoztak. A szoklit már nem tudták fölszerelni, mert  19.30 után a fúrás, vágás miatt a szomszéd följelentéssel fenyegetett, ha nem fejezik be. A pótrendelés azért nem érkezett meg augusztus 3-ra, mert Renáta "kedves" értékesítési ügyintéző "elsiklott a pótrendelés fölött". "Kedves" Róbert kolléga is fordítva ül a lovon, zaklatásnak tartja a telefonos és e-mail érdeklődésünket.

Augusztusban kétszer egyeztettünk a vízvezető méretéről, amit a szerelők kétszer lemértek és lerajzoltak. Az egyeztetés teljesen fölösleges volt, mert sehova nem jegyezték le. Júliusban a teljes bútort, augusztus 3-án a beszerelést maradéktalanul kifízettük. Október 5-én 10-re igérték a pótrendelés kiszállítását és beszerelését. Aznap délelőtt le is mondták, mert a fűrész szervízben van.

Okt.16-ra kaptuk a következő időpontot, amikor is a számunkra ismeretlen beszerelő kollágájuk nem tudott semmiről, csak a vízvezetőt akarta föltenni, végül sikerült a szoklit  és a takarólécet is. A polcot visszavitte, mert a műhelyben egyszerűbb méretre  vágni. >Már majdnem tökéletes minden, csak a mosogatógép ajtaja nem nyitható a szokli miatt. Jeleztük a hibát. E-mailt kaptunk, hogy nov.3-án  a polcot visszahozzák, nem vágják méretre, csak a mosogatógép alatti szoklit igazítják meg.

Nem vagyok szakember, ezért gondoltam, hogy pontos, precíz méréssel, ötlettel, szuper, minden centimétert kihasználó konyhánk lesz. Tévedtem. KNAPP konyhabútor dolgozói úgy gondolják több százezer forintért, ami szerintük az "olcsókonyha", ez és így jár a megrendelőnek. Ők tulajdonképpen szívességet tesznek nekem.

Üdvözlettel:

H.S.Mária

UPDATE dec. 5. 8:16

A posztot elküldtük a Knappnak, ezt a választ kaptuk tőlük. Elég korrekt.

Kedves H.S. Mária!

Szeretnénk megköszönni a levelét és sajnálatunkat kifejezni, hogy habár nem szándékosan, de ennyi idegeskedést és gondot okoztunk Önnek, miközben az a fő célunk, hogy minden kedves ügyfelünknek örömöt szerezzünk a megálmodott és megvalósított konyhabútorral. Megértjük, hogy a rossz érzéseket meg szerette volna osztani nyílvánosan, mi is éreztük már így jó pár szolgáltató miatt, és ahogyan ezt mondani szokták, a ki nem adott méreg csak rosszat tesz az egészségnek…

Teljes mértékben elismerjük az elkövetett hibákat, amelyből már az eset után mi is levontuk a következtetést, és változtattunk a belső folyamatokon.

A fő gondot a rossz és többszálon futó kommunikáció okozta, amely során számos információ elveszett vagy rosszul lett továbbítva. Azért, hogy az újabb ügyfeleknél ez már ne fordulhasson elő, még nyáron CRM rendszer fejlesztésébe és bevezetésébe kezdtünk, hogy minden információt egy helyen tárolhassunk, és bármely kolléga azonnal meg tudja mondani egy adott rendelés státuszát, kivitelezés időzítését. Sajnos, az Ön rendelése még ezen időszak előtt történt, amikor a hirtelen megnövekedett forgalommal igyekeztünk megküzdeni, és ekkor előfordult, hogy hibák csúsztak be. Folyamatosan fejlesztjük a folyamatokat, oktatjuk a kollégákat, hogy minden ügyfelünk elégedetten távozzon tőlünk. Azonban bármikor előfordulhat olyan, hogy hibázunk – kollégák elnéznek valamit, rossz méretet kapunk, a gyártó csúszik a megrendeléseinkkel, kimarad a csomagból egy elem -, mi is emberek vagyunk, ilyen esetekben igyekszük a leghatékonyabban megoldani a helyzetet.

Reméljük, hogy elfogadja bocsánat kérésünket, és azért örömét tudja lelni a konyhájában.

Üdvözlettel:

Bodocs István ügyvezető
Knapp.hu

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.12.04. 11:54:16

Jééézusom rövid í ! /netuddmi/ OFF :D

Terézágyú 2015.12.04. 11:57:05

Szokli???

Gyári visszaállítás vótmá?

Antalbaba 2015.12.04. 12:00:12

Illetve jó ebédhez szól a nóta;-)

Lángharcos 2015.12.04. 12:01:55

Egy még nem törölt komment onnan:

"Tisztelt Knapp Bútor! Érdeklődnék, hogy mennyi esélye van annak hogy az ÁPRILISBAN megrendelt és KIFIZETETT!!!! konyhabútor megrendelésem hiányzó részét még az idén teljesítik? Senkinek sem ajánlom őket, megbízhatatlanok, a nyílvántartásuk átláthatatlan, probléma esetén senki sincs akihez fordulni lehetne és érdemi információval tudna szolgálni!"

Józsi, a migráns köcsög 2015.12.04. 12:02:07

@Terézágyú: gondolom a sockel hungarosítása után keletkezett szakkifejezés lehet.

borso 2015.12.04. 12:07:42

Ha valami nem stimmel egy megrendeléssel nem kell átvenni és nem kell a teljes összeget kifizetni, hanem vissza kell tartani addig ameddig a megegyezés szerinti el nem készül. Ha az átadási határidő rögzítve lett papíron, kötbért kell érvényesíteni. Ennyi. A faszom tele van a sok sumák átbaszós szolgálattótól-kereskedőtől-ablakostól-redőnyöstől és még sorolhatnám. Nem értem miért kell valamit kifizetni teljes árban ha nem az készült amit megrendeltél??? Elárulom! Így ezek után soha nem lesz a konyhabútorod olyan, mint amit szerettél volna, mert le fognak szarni (eddig is leszartak, csak még kellett az előleg meg a teljes kifizetés). Innentől buktad!

ptspts 2015.12.04. 12:07:54

Minden cég maga dönti el, hogy mit jelentet meg, és kit enged hozzászólni a saját Facebook-oldalán, mert az az övé. Ebben szerintem nem hibázott a Knapp, minden másban viszont igen.

Szerencsére a Homárról nem tudja leszedni a véleményt, így mindenki értesülhet arról, hogyan működnek a dolgok a Knappnál, és mindenki dönthet arról, rendel-e a jövőben bármit is a Knapptól.

felbüfizett ajtókilincs 2015.12.04. 12:09:37

Ha bolondok lennénk a házban (kréziesz in di hássz), ésakkor mondanánk a jól bejáratott vicc sorszámát és a számon röhögnénk, ahogyan a viccben is. Joke in joke. Namostszóvaltehát: ez is egy ilyen index égisze alatt poshadó ház; tudunk mindent elörre, ez ugrott Bea mostani posztcímről. Demég milyen szerencse, hogy a kommenterek professziönelek és visznek színt a szürke árnyalataiban szia emberek.

Terézágyú 2015.12.04. 12:10:09

@Józsi, a migráns köcsög:
ja értem, amikor nem szubtitál a vertox meg az eszkúder.

felbüfizett ajtókilincs 2015.12.04. 12:11:30

@ptspts: ne gondold, hogy a fb-on kívül bárki is olvas más is, ami statisztikalliagg kimutatható. Az emberek szeretnek szűk sávban terjedni, úgy ízlésileg, mind szokásilag, gondolkodásilag. Hát így megy ezcsá.

Józsi, a migráns köcsög 2015.12.04. 12:12:58

@ptspts: hogy érted azt, hogy "bármit is" ?? bármit nem rendelhetsz, csak konyhabútort!

@Terézágyú: belefluktuáltál a média résébe.

felbüfizett ajtókilincs 2015.12.04. 12:14:56

Az a baj, hogy az emberek egyszerűsége a baj, mert ha tudnának kontextusban értelmezni, rendszerben gondolkodni - bárezmár nagyon nagy elvárás - szóval a problémát megoldásával együtt látni teszem azt, mert hát feltételezzük, hogy a szolgáltató/viszonteladói közeg törexik ilyesmire - akkor nyugodtan maradhatnának a problémás esetek is. AzoMban a kabátlopási ügyet látja az egyszeri agytröszt rohanó. Osztán ezért alakul ez mindig így. Ez nem zárja kiperszeazt, hogy a knapposok sem gondolnak bele mért törölnek, hanem csak tudják, hogy ezt ígykell. Senki sem szent és senki sem normális, van egy ilyen teórihám.

Manyecska 2015.12.04. 12:19:09

Én félbetöröltem a közteresek kocsiját ma kis híján /Óbuda-békásmegyer/, de boccccs emelkedőn nem állok meg pláne ha elsőPPségem van!!! :( OFF azokat a zarcokat!! :D

Józsi, a migráns köcsög 2015.12.04. 12:22:11

@felbüfizett ajtókilincs: majmász felkészül, hilda felkészül.....! temetni jöttem.

rarabel 2015.12.04. 12:22:20

Ez már az évvégi?
A posztolót szabad?
És a Knappbútort?
Meg az EMAG-ot?

rarabel 2015.12.04. 12:25:40

@Terézágyú: Éppen ezért kiemelt fontosságú feladat betanítani az apatikus irányítási filozófiát.

sáros_tehén 2015.12.04. 12:31:25

@ptspts: Szedettek már le posztot a homárról is. Cég küldött 1 levelet.. homár meg bokáját lefosva törölte a posztot..

Terézágyú 2015.12.04. 12:33:38

"Nevem Schwachta Szókratész vagy Knapp (ahogy tetszik). Negyvenöt éves, özvegy ítéletvégrehajtó vagyok, aki úgy érzi, hogy még tartogat számára valamit az élet."

(Rejtő)

Intelli 2015.12.04. 12:34:35

Csudaország ez, ilyen kókler cégek tömegével garázdálkodnak a kereskedelmi szférában és ilyen pacserek miatt - mint a posztoló - van ezeknek még kenyér az asztalukon.
A kisember itt próbálná a nyugati ügyintézést előnyben részesíteni, de az sem megy, ezeknek mocskos balkáni ügyintézés kell.
Ahogy írták, teljes összeget csak a munka kifogástalan elvégzése után!
Ha nem tetszik a cégnek akkor ott már valami sumus van, akkor könnyes búcsút veszünk egymástól és lesz más aki megcsinálja ilyen feltételekkel.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.04. 12:36:13

dicséret
mindig
autószerviz

"a panaszkezelés helyes módja pedig nem a törlés-tiltás"

Ah, dejó 5let!!! Meg kéne honosítani a Homáron!

Terézágyú 2015.12.04. 12:36:46

És ez a Knapp magyar cég?

Józsi, a migráns köcsög 2015.12.04. 12:37:07

@atpijkamo: háááááhháááááááááhhhááááá!!!! :D :D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.04. 12:37:55

@sarostehen_: "@ptspts: Szedettek már le posztot a homárról is. Cég küldött 1 levelet.. homár meg bokáját lefosva törölte a posztot.. "

Igen. Tanúsítom.

A mosónők korán halnak 2015.12.04. 12:39:21

@atpijkamo: hát nekem is ez jutott rögtön eszembe azóta hörgök a röhögéstől off

A mosónők korán halnak 2015.12.04. 12:40:28

Megnyílt a Mióma vagy milyen bót is hálistennek már lehet pósztolni majd:(

Terézágyú 2015.12.04. 12:48:33

"Facebook oldalukról a hozzászólásom után letiltottak, majd a letiltás észrevételét megjegyzőt is letiltották."
Tippelhetek, hogy mi történt a letiltás észrevételét megjegyző letiltásának észrevételét megjegyzővel...?

felbüfizett ajtókilincs 2015.12.04. 12:54:25

Szar vagyok, nagyon nagy szar
Kurva jó is vagyok egyben, de nagyon
Dübörög a Homár
Jajj, de jó, de mégiscsak nemár

juhaszvik 2015.12.04. 13:07:47

itt valami nem knappol... :)

gramnáczi harap: "a fűrész szervízben van"

A mosónők korán halnak 2015.12.04. 13:36:40

@felbüfizett ajtókilincs: megyek délután kozmeTÍKushoz! tík mint tyúk!! :D

juhaszvik 2015.12.04. 13:40:56

@Rosszindulatú Vászka: sőt: "the grass part is in the organ taste"

Rosszindulatú Vászka 2015.12.04. 13:47:56

@Vadászok Őrangyala: de. Voltam ojan buliba, ahol a bogrács direkt odaégette a pörkölt. Szabotált rosszindulatból direkt, tuggyukkuk bérenceként.

Manyecska 2015.12.04. 14:01:17

@Rosszindulatú Vászka: az az Ilignerov Bar volt nem? :D:P

felbüfizett ajtókilincs 2015.12.04. 14:24:01

@A mosónők korán halnak: TEK-esek mázolnak, szigorú arccal és konkrét mozdulatokkal, maxxban. Előttem van. A beszédük is szűkszavű és szabályok közé faragott. Tévedésből aztán letepernek.
@Rosszindulatú Vászka: szerintem a Buvlgari alternatívája vagy ilyesmi. Most menőzik, hogy királynő.

Manyecska 2015.12.04. 14:25:19

@felbüfizett ajtókilincs: Igen. Hátulról támadnak mint a fodrász.., szoktuk mondani..xd

Manyecska 2015.12.04. 14:30:52

@felbüfizett ajtókilincs: mesterkozmetikus! Írok rólak BÜ pószt a Homárra! múltkor olyan dáthás volt hogy a kamillás gőzben együtt időztünk /ahhhhh :D/

Beerhead 2015.12.04. 15:32:17

Kellett új konyha. Lemértem falat és a tegeződős bútorbolt tervezőjével (vadászni csak az erdőben szeretek, ezért a magyar szutyok bútorosokra rá se nézek) online megterveztem. Hazahoztam és összeraktam, felfúrtam, ügyesen, az útmutatókat szépen végigolvasva. Sikeres és elégedett ember vagyok.
A posztolót rendkívül sajnálom, én tuti ráborítottam volna az ügyfélszolgálatra a félremért konyhapultot.

2015.12.04. 17:55:18

Az Isten örömében találnak a népek ilyen sufnicégeket? Ha vidékre szállíttatja az Ikeával, még akkor is olcsóbb és gyorsabb :P.

Őslakos 2015.12.04. 20:29:50

A bútorbolt nagy figyelmet fordít a facebook figyelésére, ahelyett, hogy a kifizetett szolgáltatást teljesítené. A Homár posztot bemásoltam, törölték és arra kíváncsiak, hogy én vagyok-e én.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2015.12.04. 21:28:13

@atpijkamo: Nem is egyet. Volt Ede a kisfaszenessel, aki a kékszalag miatt pörgött. Ez egy igazi homár klasszikus, talán még a szilys időkből. És az internet nem felejt: ezfontos.uw.hu/Tekozlo_Homar_Bizzar_furedi_vendegszeretet.htm
Volt a szcientológus csóka, aki baccpapucsban (na jó, valami drága szarban), meg klottgatyában akart vacsorázni menni, és nem engedték be az étterembe, ezért feljelentett mindenkit a Rotary Klubnál. Ez máig megvan más blogokon: vacsora.blog.hu/2008/08/21/egy_kommentezotom_irta_a_villa_medicirol_tanulsagos
Aztán volt valami üvöltöző, apa-fiús, skodás, szerelős(?), használt autós(?) történet, de arra nem igazán emlékszem.

Dikusz 2015.12.05. 09:59:07

@Csokis: ezek a p(r)osztok drága kincsek ám! Meg kell őrizni őket az utókornak, mert ettől Homár a Homár.

2015.12.05. 10:40:15

Kedves Bodocs István ügyvezető, a válasza olyan, hogy vagy elhiszem, vagy nem, mert bizonyosságot csak akkor szerezhetnék, ha rendelnék önöktől, de azt a pár 100 ezres tételt én sok tanulópénznek tartom, így én -a posztot olvasva- tuti nem kísérletezem a céggel. (Pláne, hogy rengeteg más alternatíva létezik).
Viszont, a facebookról törölni a cégnek kellemetlen kommenteket (amelyekben nem állítanak hazugságot vagy csúsztatnak, esetleg túloznak, hanem igazak), nos, ez olyan gyakorlat, ami számomra nagyon ellenszenvessé teszi a cégüket. Így, ha a válasza meg is győzött volna, ez a törölgetés tutira eltántorít attól, hogy akár egy konyhai hokedlit is vegyek a cégüktől. Szép napot!

Csokis · http://csokis.blog.hu 2015.12.05. 12:17:53

@Pink Petsch: Ott a gond, hogy az egész magyarázkodás lószart sem ér. Nem utólag kell levelet írni, amikor már a Homáron van az ügy. Vagy akkor már nem elég ilyet. Ez jó lett volna két hónappal ezelőtt, többszöri bénázás és csúszás után. Most már egy kalap gittet sem ér, az emberben az marad meg, hogy ennnél a cégnél továbbra sem knappolnak a dolgok.

2015.12.05. 12:57:07

@Csokis: Nayaps, ezt a mea-culpázást a posztoló felé kellett volna előadni legkésőbb a második elbaszarintás után, és akkor poszt sem lett volna. Hónapokig várni egy konyhabútorra, az egy esetben elképzelhető: ha asztalosmester készíti, megrendelésre. De akkor semmi esetre sem, ha előregyártott tömegtermék, amin legfeljebb kisebb változtatásokat kell végezni, amelyeket, nem mellesleg maga a cég vállal - csak nem telejesít, vagy nem úgy.

2015.12.05. 14:59:07

@Csokis: El nem hiszed, hol találtam meg Ede barátunkat! Ebben a NAVos listában. Ehun e! Tönkretettük szegényt, de teljesen, mi mocskok :PPP
AZ ÁLLAMI ADÓHATÓSÁGNÁL NYILVÁNTARTOTT, 180 NAPON KERESZTÜL FOLYAMATOSAN FENNÁLLÓ 10 MILLIÓ FORINTOT MEGHALADÓ ADÓTARTOZÁSSAL RENDELKEZŐ MAGÁNSZEMÉLYEK (ÉS EGYÉNI VÁLLALKOZÓK) 2015.09.30-I ÁLLAPOT
659 FINTA EDE 8230 BALATONFÜRED KÉKI UTCA 3. (itt még megvan adva a lépcsőház, emelet és ajtószám is, de aki kíváncsi rá, nézzen utána ;) ).
Tönkretettük szegényt, de teljesen, mi mocskok :PPP

Aureliano Buendía 2015.12.05. 17:08:12

@Vadászok Őrangyala: a tálcával meg pofán lehet baszni az elégedetlenkedőt:)

Aureliano Buendía 2015.12.05. 17:10:20

aki nem képes elviselni a kritikát, az nem üzemeltessen nyilvános oldalt. Ha meg üzemeltet, és a kritika kulturált formában hangzik el, akkor ne törölje, hanem ott helyben reagáljon érdemben.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2015.12.06. 12:41:57

@Pink Petsch: Hábakker, minnyárt kardomba dőlök. De legalább eldörzsölök pár könnycseppet a szemem sarkában.
.
.
.
Megvolt. Ki legyen a következő?

Kondom Keselyű 2015.12.07. 06:41:06

A valaszbol nekem nem derul ki,a fb letiltas oka,bocsanatot sem kertek erte.

A CRM nagyon jo dolog, de azert erdemes lenne a kisfonokokkel leulni beszelgetni.
Hiaba nem voltak tokeletesen lefektetve a munkafolyamatok,informacios csatornak,itt a dolgozokkal is oriasi baj van.

En is dolgoztam olyan helyen,ahol az osztalyok kozotti kommunikacio finoman szolva is akadozott,
VISZONT
Ha en,egyszeru gyalog azt lattam,hogy egy vevo egy honapja szopik,akkor nem olyan helyre tovabbitottam a problemajat,ahol tudtam,hogy senki nem fog foglalkozni vele.

A fejekben is rendet kell rakni,mert 5 honapot szopott egy vevo,es ezt nem lehet egyedul a CRM hianyara fogni.

Tehetséges ugandai buzi 2015.12.09. 16:28:39

@Terézágyú: Lebuktál, hogy rohadnál meg papírzsákban! :-D

Te is olvastad a Galaktika első számát, abban jelent meg Dmitrij Alekszandrovics Bilenkin - Eltörött az eszkuder c. kisnovellája.

(Vagy az 58. számot, abban ugyanez jelent meg, képregény formában...)

Csak elírtad, mert nem a vertox szubtitál, hanem a zseltox!

Klasszikust csak pontosan idézni!

Szubrina 2015.12.28. 00:33:45

Mi ebben a korrekt?
Mi a magyarázat a facebookon kitiltott felhasználóra.
Akkor korrekt, ha nem fizetek az adott dologért mert nem tetszik, hiszen mi is emberek vagyunk a megrendelők.
Egyébként a vevő is hülye volt, mert onnantól kezdve el kellett volna állnia íz üzlettől, hogy 10cm abszolút nincs kihasználva egy konyhában, hanem holmi takarólécekkel akarják megoldani a mérnöki hiányosságot.
Elfogadhatatlan.

Kristóf9 2017.12.22. 23:07:28

Bodocs István azóta új céget alapított (Nordo konyha) és most ott vágja át az ügyfeleket. Sajnos mi is tőle rendeltünk konyhabútort, egy ideje várunk már rá. Alapvetően nem elérhető, és mindig mást mond. Ha véletlenül felveszi, mindig elmondja, hogy már elege van a sok elégedetlen ügyfélből. Senkinek nem ajánlom, ha valahol felbukkan a neve, menekülni kell onnan gyorsan.

gyzk 2018.02.20. 15:51:04

@Kristóf9: Már a Nordót is pihenteti, most Mitta Studio néven futtatja a legújabb átverőshowját a Hegedűs Gyula utca 28 alatt. Gondolom nemsokára majd azt is bedönti és megy másik néven tovább.

Én pontosan egy éve rendeltem meg a konyhabútorom és azóta se lett befejezve, sajnos teljesen kifizettem.

Vedd fel velem a kapcsolatot és akkor össze tudják vonni a rendőrségi feljelentést mint sorozatban elkövetett csalás-sikkasztás bűntettet. Pénzt nem nagyon fogunk látni tőle mert a rabkeresményéből nem tudnak majd túl sokat levonni.

td1 2018.07.12. 16:25:05

Habár a 40% előleget mi is buktuk, de végül visszamondtuk a megrendelést, mert időközben látszódott, hogy ebből semmi jó nem fog kisülni, így még nagyobb kárt nem szenvedtünk. Természetesen a befizetett pénzünkért megyünk, de tekintettel arra, hogy a cégnek még 2016. évi beszámolója sincs, emberünk össze-vissza hadovál új tulajdonosról, meg hogy kirabolták a raktárát és ehhez hasonló badarságokról, én sajnos úgy vélem, annak a pénznek búcsút kell intenünk. Látom, hogy magánemberek, cégek és a NAV is indított már végrehajtást a cég ellen, de az a cég (ahogyan a tulajdonosa is) egy NAGY NULLA, kellemes meglepetésben (=kártalanításban) aligha bízhatunk... :(
süti beállítások módosítása