Tékozló Homár

Akit a Media Markt és Samsung együttes erővel tett boldoggá

2015.12.07. 09:22 | Homár Hilda | 90 komment

2000px-media_markt_logo_svg.png

Nem ahhoz vagyunk szokva, hogy az érkező posztok agyba-főbe dícsérnek egy szolgáltatót, pláne kettőt, erre tessék! Olyan jó néha ilyet olvasni.

Kedves Homár

Azért néha történnek olyan kellemes dolgok is, amik egy kicsit megalapozzák bennem az érzést hogy ha lassan is, de mégis közeledünk úgynevezett, kultúrált ügyfélkezeléshez. A történet röviden:

Úgy döntöttünk, TV-nket lecseréljük, aminek keretében eladjuk az eddig megelégedettséggel használt Sony TV-t. Bogarászva a netet, a Media Markt-nál találtam egy 160k-ról 130-ra leárazott Samsung Smart TV-t. Tekintve hogy a Skype nálunk kardinális kérdés, és egyértelmű választ nem találtam arra a kérdésre hogy ez az TV támogatja-e, elkezdtem csevegni a Samsung ügyfélszolgálattal, ahol némi nyomozás után azt a választ kaptam hogy “Igen. A Skype támogatott a kiszemelt TV-n.”

Nosza befoglaltam a TV-t és nem kis pénzért hozzá a kamerát. Este elgurultunk és megvettük. Kicsomagol, összerak, konfigurál, de hoppá! Skype az sehol. Sem előtelepítve, sem a SmartHUB-on. Kis kutatás a Skype háza táján, és igen. Egyértelműen fel van tüntetve hogy ez sajnos az én sesetemben nem támogatott. Agyam nem kicsit elborult egyrészt a feleslegesen megvett TV, másrészt a felesleges kamera miatt. (A TV-t a Samsung, a kamerát pedig a Media Markt ajánlotta a konfighoz).

Reggel 8-kor telefon Samsung felé akik vállalták hogy benéznek a TV-be és felteszik nekem a Skype-ot. Egy óra múlva hív a technikus hogy “háát sajnos nincs jó híre nekem, ugyanis ez a TV nem támogatott”. Azt látja ő is miről folyt a chat tegnap, és sűrű elnézések közt elnézést kért a dezinformációért. Egyúttal tudatta velem hogy csak három kategóriával feljebb lévő TV támogatja ezt a funkciót. Ilyenkor jön az egyértelmű kérdés “Nos akkor hogy tudnánk megoldani ezt a problémát? Mert ugye LG vonalon lenne ebben a kifizetett árban olyan TV ami tudja teljesíteni azt amire nekem szükségem van.” A válasz meglepett. Kért egy kis türelmet. Egyeztetnek a Media Markttal a megoldás illetően és visszahívnak.

Fél óra múlva csörög a telefon, a vonal túlsó végén a Samsung. Arra kértek hogy hívjam a MM webshop ügyfélszolgálatot és hivatkozzak rájuk. Megtörtént. Ügyfélszolgálat felhív, probléma elmond, hozzátéve hogy ez az összeg amit hajlandó vagyok az ügyre szánni mindamellett hogy egyrészt a Samsung, másrészt a MM miatt állt elő ez a helyzet. Természetesen elnzést kérve, kértek egy kis időt, de egyeztetniük kell az illetékesekkel. 10 perc múlva telefon MM-tól hogy be kellene csomagolni a TV-t és visszavinni a boltba ahol vettem. Ott le egyeztettek mindent és ráfizetés nélkül megkapom azt a készüléket amit a Samsung ajánlott (megjegyzem közel 50.000 forinttal magasabb a listaára.) 

TV becsomagol, odamegy, helyzetet felvázol, már tudnak rólam, semi gond. Megírják a jóváíró papírokat az ügyfélszolgálaton, addig az eladók összeszedik a jóváhagyást is. 5 perc múlva már hozták is a megfelelő TV-t.

Csak egy kérdés merült fel bennem ezzel kapcsolatban.  Manapság nagy divat lett a külföldi multik szapulása a “nemzeti boltokkal” szemben. 
1. Vajon melyik sarki elektronikai kisbolt vállalta volna be egyrészt hogy elismerje, hibázott? 
2. Másrészt nem csak beismeri, hanem megoldást is nyújt azért hogy az ügyfél elégedetten távozzon.
3. Még akkor is ha ez neki pénzbe / vesztett profitba kerül?
Mert simán megtehették volna hogy “nesze itt a pénzed. Na húzz el szépen!” Tanulság? Az nincs. Talán csak annyi, hogy ha megfelelően állunk a dolgokhoz, akkor jobb megoldások hozhatóak ki, mint amit a puszta jog diktál.

Tisztelettel:

László 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtiSnatch 2015.12.07. 09:29:53

Írjuk fel, kéménybe korommal.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.07. 09:33:36

A Raspberry Pi tudja a Skype-ot, de sajnos csak 14000 forint, nem 160000, így a poszternek nem megfelelő.

cmx85s 2015.12.07. 09:48:59

A sarki kisboltos összevetést nem igazán, rétem, de itt sztem nem a MM volt a jó fej, hanem a Samu intézte el, a poszternek a kedvezményt.
Viszont, Samut LG-vel összevetni... Hát, erősnek érzem. Mopndjuk, az LG nálam vagy 5 éve került tiltólistára, egy javíthatatlan mobil (gari időn belül( és egy alig 4 évet élt ZV után.

cmx85s 2015.12.07. 09:50:16

TV.
Miért nem látom, mit gépelek be???!!!!

Manyecska 2015.12.07. 09:52:20

@atpijkamo: ..én most egy 4K Ultra HD Sony tévével szemezek /1,2 milla/ marha jó színei vannak..:)

Dezsike 2015.12.07. 09:53:20

Nem lett volna egyszerűbb egy PCt/XBOXot rádugni HDMIvel? A butatévékkel is lehet így Skypeolni és nem kell hozzá spéci kamera se, egy mezei mikrofonos webkamera is jó hozzá.

230e 2015.12.07. 09:53:50

@cmx85s: Nálam meg tök jó pont volt, hogy 1 nap alatt megcsinálták az egyik hibás kütyümet, igaz mostanában volt valami váltás a szervizzel.

Manyecska 2015.12.07. 09:54:56

@atpijkamo: S90B . De vasalót is kell venni sza..:P

PITTA 2015.12.07. 09:57:53

@atpijkamo: Még az se kell, nekem van EREDETI kínai androidos 4 magos medialejátszóm.
az 10-12e-ből utazta át a fél világot és így a buta plazmatévénk képes lett, Skype, youtube és minden olyan dologra amire egy Ándroidos rencer képes :-)
SŐT a család egyik másik TVjéhez olyat rendeltem 20ért amin van kihajtogatható kamera is. Így a gyári Samsung kamera árából kijött az egész...

cmx85s 2015.12.07. 09:58:06

@230e: Hát, engem küldözgettek a szervíz (valahol az Oktogon környékén), a szolgáltató (Pannon) és az LG központ között. Ment az egymásra mutogatás, hogy ezt kérem nem lehet javítani, de újat azt nem adunk, majd a szoftverfrissítés... A fdogyvédőknél is jártam, semmi reakció.
Hab volt a tortán hopgy hálózatfüöggetlenül vettem, és minden szervizelés után ismét függőn kaptam vissza. Kb. ennél a pontnál szokik rá az ember a kfüggetlen telefonok vásárlására, nem szolgáltatónál.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.07. 09:58:39

@Manyecska: :)) Aranybogaram, tudod mi az a 4k, és mit kezdesz vele? Azt hallottam, a Jóbarátok Közt az 2k-val élvezhető a legjobban. Egy ká jobbról, egy ká balról a kanapén. Bár ezt fiúk mondták.

Vasalóből is inkább a 2k-sat ajánlom, a 4 kilós már túl nehéz.

PITTA 2015.12.07. 09:59:16

@Manyecska: Volt most valamelyik újságban cska 349000ért 150centis UHD! szinte ingyé'

230e 2015.12.07. 10:00:33

@cmx85s: Nekem egy blu-ray lejátszó volt most tavasszal, már az Árpád hídnál lévő szervizben, és teljesen meglepődtem hogy egy nap alatt megcsinálták.

Manyecska 2015.12.07. 10:00:34

@PITTA: :DDD de ez nagyképernyős! Akkora arccal mint aptinak :DD

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.07. 10:00:43

@PITTA: :)) Köszi, visszaadtad az emberiségbe vetett hitem! Tehát van aki nem csak nehezéknek használja azt, ami a 2 füle között van.

Milyen típusú? Hogy ismerősnek ajánlhassam.

PITTA 2015.12.07. 10:00:48

@cmx85s: Az új DESIGN ezt húzta magával... Firefoxban nekem is változatos a kép. Van hogy csak a nagybetűk nem látszanak, van hogy semmi

Komojtalan 2015.12.07. 10:04:39

@cmx85s: Az Adblock miatt, így én is csak gépelgetek, aztán vagy értelmes vagy nem :-).

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.07. 10:07:23

@cmx85s: "Miért nem látom, mit gépelek be?"

Ez Homár Hilda legújabb trükkje a látogatók elije... akarom mondani a színvonal növelésére. Csak a jó memóriával megáldottak tudnak értelmes kommentet írni.

Józsi, a migráns köcsög 2015.12.07. 10:09:07

jóvan, de kukit pattogtat-é a televizsön? ennyi pénzért, ugye.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.07. 10:09:21

@Komojtalan: "@cmx85s: Az Adblock miatt,"

:)) Mész te a...

Szóval ha felteszed az AdBlockPlus-t, akkor megmondom miket kell letiltani, hogy látszódjanak a betűk, eltűnjön a zavaró szürkefoltos háttérkép, stb.

PITTA 2015.12.07. 10:09:48

@atpijkamo: A kamerás az Q7s néven fut az eud.dx.com-ról jött jelenleg 63EUR, Free shipping '+1 USDért vámbiztosítással' nem is kapták el. A másik az valami MXQ talán S85 azon nincs kamera, az is 4 magos sok rammal az 10-12e ft körül volt. Ez utóbbit fogalmam nincs honnan rendeltem, de kínából jött az biztos.

PITTA 2015.12.07. 10:10:44

@atpijkamo: Én Adblock Edge-t használok, ott nem kell semmit állítgatni, megy magától :-D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.07. 10:10:54

@Józsi, a migráns köcsög: A Samsung ad mellé két kát ingyér, azok leápolják a kukit.

@PITTA: Köszi!

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.07. 10:18:43

"Nosza befoglaltam a TV-t és nem..."

Apád fasza!

"Nosza, LEfoglaltam a TV-t, és nem..."

"ez neki pénzbe / vesztett profitba kerül"

Nem vesztett profitot a Samsung, mert Csóró János úgyse vette volna meg a kéccázezres tévét. Sőt, még olcsóbb is, ha nem kell bekapcsolni rajta a Skype tiltását.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.07. 10:19:57

Vigyázzatok a rendőrökkel, már lopnak is.

"A rendőrök végül a férfi kártyáját megtalálták, ám a lakáskulcsát elvitték - mesélte a helyszínen maradt nő."

hvg.hu/itthon/20151207_Kifosztottak_egy_srokeot_kapott_ferfit_a

cmx85s 2015.12.07. 10:48:30

@atpijkamo: De kekec teccik lenni má'meg'! A hölgy reggel fogalmazásgátlót vewtt be, a zújságíró meg tuggya, hogy a riportalany szavait nem illik átszerkeszteni.

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.12.07. 10:50:59

@atpijkamo: Aranybogaram, nekem ezt a nyulam már 20 évvel ezelőtt megénekelte:D
www.youtube.com/watch?v=_dqcy4bf5is

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.12.07. 10:52:31

@cmx85s: pont ezt akartam mondani OFF már a második mondatod off haggyatok dolgozni :D on Micsoda cím már van a posztban? Ma mindenki megőrült? :P

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.07. 10:54:41

@Komojtalan: :)) Mások is így vannak vele, bár ők láttyák amit beírnak.

Manyecska 2015.12.07. 10:59:16

@atpijkamo: :dd
Jó lenne hamár a Média Márkt elfogadná a Zerzsébet Ajcsi-utalványt mert pont most néztem hogy de nem. Vennék izzót mer tegnap a fiam kezében szétesett a zégősor a csupasz drót!! lógott minimum lakástűz-gyanús volt... ezek meg válogatnak. KéZpénz vagy izé. Hádde miér?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.07. 11:00:23

@Megvan a nyúl, köcsögök! XD: "Micsoda cím már van a posztban?"

Akkor tehát nem csak nekem ugrott be az, hogy ketten is megbatyták a pósztert?

Manyecska 2015.12.07. 11:00:55

...üzenem a komponistának a műfenyő szebben ég :DDDD ! OFF
Eddig kétszer gyulladt ki. eccer mega szőnyeg de arra anyám reflexből ráhasalt /ima ereje!/:P

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.07. 11:08:57

@Manyecska: Hát az étkezési utalványon nem lehet kéccázezres okostévét venni? Én hijába gyűjtögettem?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.07. 11:10:15

@Manyecska: "anyám reflexből ráhasalt"

Édes istenem, ilyen anyósom lenne! Kibiztosított gránátot begurítanék a szobába, anyós ráhasal, felrobban, senki másnak nem esik baja. ... Elgurult.

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.12.07. 11:12:41

@atpijkamo: ez Ajándék utalvány..ezzel vehecc majd mindenhol mindent, pont a MM-ben nem..Sajnos.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.07. 11:13:32

@Megvan a nyúl, köcsögök! XD: Dehát az étkezési is ajándék! Ajándékba kaptam.

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.12.07. 11:17:14

@atpijkamo: :dd mondta is a férjem anyuka maraggyon még kicsit akkó lesz a jó nekünk......
:D on

felbüfizett ajtókilincs 2015.12.07. 11:23:18

@Manyecska: megjelenik amit látokírok, el sem hiszemnamost. Félálomban azon tanakodám, hogy ha vétel után felmerül az igény a más színű fenyőfára, vajon át lehet-e fújni festékszóróval. Szerintem összeragadnának a műlevelek. Az igaziak is. A középkoriaknak nehéz volt, nem illatosíthatták magukat égő műanyaggal. Pedig ahhoz nincs foghat, ó!
@atpijkamo: "Vigyázzatok a rendőrökkel, már lopnak is."
A rendőr is ember.

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.12.07. 11:33:49

@felbüfizett ajtókilincs: ÓÓÓÓÖzvegy Kovácsné! Vegyél fehér műfenyőt. annál rondább nincs off :D

Manyecska 2015.12.07. 12:01:25

@atpijkamo: Bezzeg az Ósanban ilyet is lehet kapni: " Éjszakai fény kutya, bernáthegyi, viziló, majom hangulatvilágítás ( zenél is)" ezek télleg nem fogadják el az utalványt pedig rénszarvasos kültéri égősorra is be akartam ruházni. BÜ? :D

Manyecska 2015.12.07. 12:09:53

@felbüfizett ajtókilincs: No. Milyen szép lesz egy lila fenyő majom hangulatvilágítással :D@cmx85s: Mer túl igényes vagy..!! :D OFF

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.12.07. 12:23:24

Ez a SAmsung együttes milyen zenét jáccik?

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.12.07. 12:34:31

Lyavasolnám a "írd ide ami kiakasztott/aki beakasztott.".stb felhívás heJett más szlogent a homárdnak..

felbüfizett ajtókilincs 2015.12.07. 12:42:18

@Megvan a nyúl, köcsögök! XD: kezdheted

felbüfizett ajtókilincs 2015.12.07. 12:53:42

@Megvan a nyúl, köcsögök! XD: 2 dolog lehetsz: forgalmista vagy szabadságharcos. Ez a kettő áll jól. Válasz.

rarabel 2015.12.07. 13:58:11

Ez már az év végi poszt?

McZozo 2015.12.07. 14:44:17

@Manyecska: Az milyen tv mar? iden tavasszal vettem 4k Sony 55 colos smartot kurva jo kepe van es cask 950 font volt, tehat forintban olyan 400.000 HUF max Es ez mar tenyleg a csucsmodell volt ebben a meretben. Szoval nem tudom mit adnak 1.2 millaert

lcsaszar 2015.12.07. 14:55:11

@batgirl: Pont ezt akartam kérdezni, és még azt, hogy erővel is boldoggá lehet tenni valakit? Mifelénk erre van egy szó.

Manyecska 2015.12.07. 15:01:02

@McZozo: őőőő oJan 2 x 1-es.. méterben ..xd

2015.12.07. 15:01:17

@sarostehen_:
A poszter talán még elmókolt volna vele, de a családot már nem biztos hogy betanította volna a Raspberry használatára.

2015.12.07. 15:07:36

@atpijkamo: Azért nem, de például Sodexo kultúra és sport utalványért igen a Budaörsi Media Marktban (az Edenredért pedig a Bécsi útiban).

lcsaszar 2015.12.07. 15:26:22

@McZozo: ED-ben láttam 950 ezerért Samsungot ugyanekkora 4k-s, meg volt görbítve. Minden tűéles volt rajta. Aztán rájöttem, hogy miért nem természetes, ami túl tökéletes. Az ember sem lát mindent tűélesen. (Savanyú a szőlő effektus)

Intelli 2015.12.07. 15:32:04

Profi marketing.
Ügyfél kapott egy olyan tévét amit amúgy eredetileg nem is szeretett volna megvenni.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.07. 15:56:31

@kowee: "nem biztos hogy betanította volna a Raspberry"

632 féle médialejátszót árulnak vegyen olyat, ami egyszerűen tud használni.

McZozo 2015.12.07. 16:07:58

@Manyecska: A ertem ez a rolteksz bolt volt s kertel ket meter sony tv t :)

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2015.12.07. 16:11:23

ez a blog tényleg az ostoba, segghülye vásárlókról szól már.

ez a díszfasz ahelyett, hogy vásárlás előtt kutakodna, inkább cseverészik, csiripel, fasz tudja, mit csinál.

komolyan nem értem, hová tűntek erről a blogról a jó kis "fogyassz, szenvedj!" posztok, köcsög cégek helyett buta emberekről olvasunk már mióta.

McZozo 2015.12.07. 16:18:13

@lcsaszar: Nalunk is felemrult a hajlitott TV de nekem nem jot be. LEultem tobb ele es ki is probaltam oket, de se a kepuk nem volt jobb se szinben nem gyoztek meg, sot a lathatosagi szogeik meg alacsonyabbak mint a laposnak. Pedig arba nagyjabol ugyanott voltak mar mint a vegul megvett lapos 4k s sony. Viszont vegigneztem egymas melett a samsungokat lg ket sharpokat es a sony kat es meg mindig szabad szemmel lathatoan egymas melett a sony nagyon verte a tobbit a kepevel. Sokkal szebbek voltaka szinek az elesseg a feketek mint a tobbiben. Egy gaz volt hogy miutan masfel orat vegigneztuk az osszes szoba joheto tv t es verge kivalasztottuk a nekunkmegfelelot kozoltek hogy ja ebbol nincs egy darab se es azt se tudjak mikor less megint ujra. majd probaltak masra radumalni. De nem jot be megkoszontem majd otthon ebayrol megrendeltem ugy 150 fontal olcsobban :)

2015.12.07. 16:47:43

a sztori kamu, de igaza van, h tv-n skypeol... csak akkor miért nincs alapból kamera a tv-n?

2015.12.07. 16:51:01

@atpijkamo:
Van medi lejátszó, ami Sambával NAS-ként is funkcionál de egyrészt az USB portokat fogják a külső wincsik, másrészt Android alá hogy driverezel fel egy kamerát?

2015.12.07. 16:52:22

@gio:
A "diszfasz" kutakodott, Samsung tech supporttal konzultált, ezért ismerte el a Samsung a tévedését.

2015.12.07. 16:55:49

@Mostanában:
Az előző Sonyhoz sem volt. Oda is külön vettem.

2015.12.07. 17:04:10

@atpijkamo:
Ettől gondolom a régi TV is megnyúlik 40 colról 48 colra?
Mert ez is ok volt a TV cserekor. Illetve gondolom jobban jártam volna 70 dolcsiért venni egy kamerát mint ingyen kicseréltetni a TV-t egy skype kompatibilisre. Igaz? Esélyes egy unortodox valóságban :)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.07. 17:11:21

@kowee: Nem értem, miről beszélsz.

1. A médialejátszó + TV kombó olcsóbb, mint egy ugyanolyan smart TV

2. Médialejátszóból nagyobb a választék, mint smart TV-ből

3. Ha megunod a médialejátszót, vagy kiadnak egy sokkal jobbat, akkor szívfájdalom nélkül kicseréled. A 48 colos tévédet nagyobb fájdalom kidobni.

4. Ha az egyik elromlik, a másikat vígan használhatod tovább.

Sose értettem, azokat, akik a szkennert, nyomtatót, faxot egybe vették. drágább, nehezebb, bonyolultabb, könnyebben elromik. Most van egy semmirenemjó faxuk a régi nyomtatóhoz hozzánőve.

Azt az érvet, hogy "dehát nincs több szabad USB port" nem is tudom, milyen régen hallottam utoljára.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.07. 17:13:40

@Mostanában: "miért nincs alapból kamera a tv-n?"

Nem ez a kérdés. Az a kérdés, miért nincs patikukit is készító mikró a tévén?

amindenes.blog.hu 2015.12.07. 17:15:36

Elvégre az az ötvenezer forint csak vállveregetés volt.

zdanee 2015.12.07. 18:17:29

@atpijkamo: Van már RasPi $5-ért is.

2015.12.07. 18:18:28

@atpijkamo:
Akkor evezzünk a logika mezsgyéjére.
1. Médialejátszó van, évek óta jól szolgál, van rajta 2 USB amin 2 wincsi fut, Samba, és soft raid1 a mentéseimnek. Persze lehetne venni helyette NAS-t.
2. Lásd az 1-es pont (van már, bevált, teszi a dolgát)
3. Lásd az 1-es pont kidegészítve azzal hogy a rédi el lett adva, így relative gombokért lett egy nagyobb, újabb, garanciális, enegiatakarékosabb
4. A mádialejátszót TV nélkül (ha elromlik) elég karcos használni.
Kiegészítés a pót kamerához. Ugyanannyiba kerül mint a gyári, bár a gyárin van garancia. A linkelt darabok HDMI-t használnak amiből már most is szűkösen vagyok, de sebaj. Lehet venni HDMI elosztót. Az eredetileg ajánlottban egy USB port volt amit a chromecast használ tápolni de sebaj, Lehet venni USB tápot is, vagy egy USB HUB-ot amit TV-ben nem fogsz használni tekintettel arra hogy a Samsung TV-k maximum 500 mA-t adnak ki, de az USB HUB-hoz is lehet venni plusz egy tápot.
A linkelt ami HDMI porton van, akkor használható ha az adott HDMI portra kapcsolod a TV-t mivel a skype folyamatos jelet ad tehát ha egész este a skype logot nézed, akkor fel tudnak hívni. Különben esélytelen. Ezzel szemben a beépített folyamatos látható készenlétben van. Persze lehet venni PIP-es TV-t és akkor kis ablakban figyelni az adott HDMI portot.
3 telefonból megoldódott a probléma. Nem értem ezzel mi a probléma. Jehet olcsójánosozni, nekem ennyit megért. Nem biztos hogy neked is megérte volna, nem törvényszerű és ez így van rendjén.
Persze minden megoldható több kütyüvel, és kinek mire van gusztusa, tegyek. Nekem nem volt és nincs.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.07. 19:09:02

@zdanee: Ejha!

@kowee: Továbbra sem értem, miről beszélsz. Mintha nem egy nyelven beszélnénk.

Aki szkájpoláshoz smart TV-t vesz, annak nincs ki a négy kereke. Veszel párezerért egy szkájp telefont, oszt mindig bedugva tartod. Nem kell a tévét egész nap égetni.

A szkájp egyébként is hülyeség, nem lehet rendes számról felhívni. Igazi VOIP telefon kell, az mindent megold.

Aureliano Buendía 2015.12.07. 19:09:32

@atpijkamo: 2011-ben vettem egy sanyi tévét. Az már akkor tudta a szkájpot. Más kérdés, hogy azóta sem használtam. De van. Jajdejó:D

Aureliano Buendía 2015.12.07. 19:13:07

@batgirl: ezek az ázsiaiak nagyon huncutok. Én anno a TDK együttes kazettáját vettem meg. Nem volt rajta zene. A fogyvéd meg elhajtott.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.07. 19:15:14

A szkájp egy dologra jó, hogy meg lehet osztani a képernyőt a túloldallal. Minden másra ott a VOIP.

Érdekes, hogy nem terjedt ek a videotelefonálás. A 70-es évek óta megvan a technikai lehetőség, mindig azt mondták, hogy tíz év múlva mindenki videotelefonál, oszt eltelt sokszor már az a tíz év, és mégsem népszerű. Mondjuk az ismerőseim nem csodálkoznának hogy egyszál faszban vagyok, de mi van, ha egy közvéleménykutató hív? Kirtérne a hitéből szegény. Vagy reggel betelefonálok, hogy megfáztam, de mögöttem a buli nyomai, üres üvegek, pizzanyom a falon...

Aureliano Buendía 2015.12.07. 19:29:39

mondjuk ez leginkább a Samu jófejsége a MM csak közvetített. Bár én fordítva csináltam volna, rákeresek a neten, hogy az adott eszköz tudja-e azt amit várok tőle. Ha igen, megveszem.
BÜ poszt ugyan, de ez nem a posztoló érdeme.

2015.12.07. 19:38:31

@atpijkamo:
Nem skype-oláshoz vettem a smart tv-t, de ha már smart tv-t vettem, akkor tudja a skype-ot.
A skype lehet hogy hülyeség, de ha a családodból 6 ember él magyarországon másik 100 külföldön és a feleséged is küldöldi aki skype-on tartja a kapcsolatot a családdal, akkor értelmet nyer.
És egy napig volt "jóárasítva" az eredeti választás, és a Samsung is azt mondta hogy a "J" széria támogatja.

gabest1 2015.12.07. 20:57:08

Várom a folytatást: "Használt Samsung TV-t adott el nekem a MediaMarkt újként."

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.07. 21:24:38

@kowee: "Nem skype-oláshoz vettem a smart tv-t, de ha már smart tv-t vettem, akkor tudja a skype-ot."

Minek vettél smart TV-t? Lésd -> @atpijkamo:

"családodból 6 ember él magyarországon másik 100 külföldön és a feleséged is küldöldi"

Erre való a VOIP. Kapcsoattartásra.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.07. 22:37:48

@kowee: "a fülemen tartom a telefont,"

Én inkább megnyomom a kihangosító gombot.
süti beállítások módosítása