Tékozló Homár

A Digi már informálni sem tud, nemhogy bekötni

2015.12.15. 15:24 | Homár Hilda | komment

264.jpg

A Diginél régóta kapacitásproblémák vannak, legalább is a hozzánk érkező levelek alapján a szerződéskötés után jellemzően alaposan lelassulnak az események. Ezen pedig leginkább csak mérgelődni lehet, tekintve, hogy Magyarországon általános, hogy egy területen csak egy szolgáltató érhető el. Igazán lehetne a Digi újévi fogadalma, hogy javít a szaki- és ellátmányozás részleg működésén. Eleve milyen röhejes már a 30 napos vállalási határidő is, aztán azt sem bírják tartani.

Kedves Homár!

Több éve nyomon követem a blogot, gondoltam, megírom az esetet, hátha...

A DIGI-vel akasztottam össze a bajszom, szerződést kötöttünk velük, kifizettük a kért összeget- aztán leállt az ügy. Több munkahelyen dolgozunk, gyereket nevelünk, sajnos égető szükségünk lenne otthon a netre, de a DIGI-nél még arra sem képesek, hogy időpontot egyeztessenek velünk. Felháborítónak tartom, hogy begyűjtik a pénzt, aztán panasz esetén telefonon keresztül egyetlen illetékes elvtárssal sem lehet kapcsolatba lépni. Az ügyfélszolgálat rendszeresen leráz- szóval a hócipőm tele van velük.
Az alábbiakban küldöm a nekik írt emailt, a személyes adatok kihagyásával.

Üdv és további jókat:

Kareljoe

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

2015. november 4.-én kötöttünk Önökkel szerződést a XXXXXXXXX számon. A szerződéskötésre is több hetet kellett várnunk, mivel az Önök álláspontja szerint az általunk bérelt lakásba nem lehet internetet bekötni. Végül mégis sikerült a szerződést megkötni, 3 hónapos határozott időre. A szerződéses összeget (közel 9000 Ft)-ot befizettük A bekötésre 30 napos határidőt mondtak, 2015. december elejéig azonban egyáltalán nem kerestek bennünket időpontegyeztetés miatt, többször kellett telefonálnunk, míg végül 2015 12. 04.-ére adtak meg időpontot.

Annak megszervezése, hogy az ominózus napon élettársam, XXXXXXXXXXXXX otthon tudjon tartózkodni, nagy erőfeszítést igényelt részünkről: munkarend átszervezése, gyermekünk iskolából történő elhozatala, stb. A szerelők azonban nem érkeztek meg, sőt semmilyen módon (telefon, email) nem kerestek meg bennünket azzal kapcsolatban, hogy miért nem sikerült az Önök által megadott időintervallumban megérkezniük.

Az azóta eltelt 1 hétben az Önök részéről semmilyen formában nem próbáltak velünk újabb időpontot egyeztetni. Napi szinten beszéltem/beszélek a Digi ügyfélszolgálatával, ahol kollégáik rendszeresen "leráznak": türelmet kérnek, időpontot sajnos nem tudnak megadni, illetve arról sem adtak tájékoztatást többszöri kérésemre sem, hogy telefonon hol tehetnék panaszt, illetve hogyan tudnék az ügyben illetékes vezetővel beszélni. Több alkalommal visszahívást ígértek, de erre egy alkalommal sem került sor.

Az internet bekötésére a munkánk, illetve gyermekünk tanulmányai miatt lenne szükség, sajnos közel 2 hónap alatt sem sikerült ezt megoldaniuk, annak ellenére, hogy mi a velünk szemben támasztott feltételeknek eleget tettünk: a havidíj összegét előre befizettük és megadott időpontban otthon tartózkodtunk. Mivel gyermeket nevelünk és dolgozunk, nem tudunk újabb szabadnapot kivenni- ami egyébként is teljesen felesleges, mert az Önök dolgozói úgysem érkeznek meg a vállalt időpontban.

Felháborítónak tartom a fenti ügymenetet illetve azt, hogy a panaszunkkal az ügyfélszolgálaton keresztül senkihez sem tudunk fordulni és kollégáik továbbra sem jelentkeznek a bekötéssel kapcsolatban. A mai napig több ezer forintos telefonköltségünk keletkezett a Digi ügyfélszolgálatával (megjegyzem: feleslegesen) folytatott beszélgetésekből.

A következő kérdéseim lennének Önök felé:
- Pontosan mikor tudják az igényelt és előre kifizetett szolgálatatást biztosítani? Az ügyfélszolgálatnak jeleztem, hogy munkánk miatt a bekötés hétköznap 17.00 óra után vagy hétvégén lenne megfelelő.
- Legyenek szívesek tájékoztatni azzal kapcsolatban, hogy mivel túllépték a 30 napos határidőt, a késedelmes bekötés miatti kötbért (a szerződéskötési díj 1/15 része/nap) milyen módon fogják kiegyenlíteni, tekintve, hogy határozott idejű szerződést kötöttünk Önökkel?
- Az egyeztetések miatti telefonköltségünk, illetve az erre fordított idő és energia kompenzálására milyen lehetőséget tudnak biztosítani?
- Miért nincs lehetőség panasz- és kivizsgálási kérelmet tenni telefonon keresztül, az ügyfélszolgálat munkatársai miért nem tájékoztatnak az ezzel kapcsolatos protokollról? Hogyan lehetséges, hogy területi vezetővel vagy más illetékessel nem lehet kapcsolatba lépni?

Kérem az eset mielőbbi kivizsgálását.

Ez úton tájékoztatom Önöket, hogy jelen levelemet megküldöm a Fővárosi Fogyasztóvédelmi Hatóságnak illetve az Index "Tékozló Homár" fogyasztóvédelmi blogjának is.

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vulgarian · http://vulgarian.blog.hu 2015.12.15. 15:36:33

Nekem a telekomosoknál kellett 2 hónapot várnom, mire bekötötték a netet, hibásan! Mert mikor végeztek a szerelők, rá 20 percre már nem volt netem... Pár napra rá kijött egy másik csapat és kiderült, hogy laza volt a bekötés az oszlopon...

Szüleim házánál a digis szerelő nem mert felmászni a létrára, hogy felszerelje a tányért :-) mit dolgozik akkor???

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.15. 15:39:40

Sajnálom a posztert.

"több ezer forintos telefonköltségünk keletkezett a Digi ügyfélszolgálatával (megjegyzem: feleslegesen) folytatott beszélgetésekből."

Áííí!! Na, pont eddig sajnáltam a posztert. Hetven fillér per perc, a több ezer forint az minimum kétezer, tehát alsó hangon 2857 percet kellene eltelefonálnom, az több, mint 47 óra. Az TÉNYLEG sok.

Dezsike 2015.12.15. 15:44:31

@vulgarian: Itt a UPC szerelője nem mert felmászni egy lyukhoz, ami egy korábbi bérlő klímája miatt volt, hogy behúzza rajta a kábelt. Érdekes módon a másik szolgáltató megtette (két netünk van két szolgáltatónál, mert a munka jellegéből adódóan egy percre se állhat le a net, amit nem garantál egy szolgáltató se, a kettő egyszerre viszont még sose ment el).

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.15. 15:48:25

Tisztelt poszter!

Sajnos nincs elég emberünk az új előfizetéseknek megfelelő bekötéseket elvégezni, mert minden erőforrásunkat a telefonos ügyfélszolgálat ellátására kell mozgósítanunk. Törvény szerint az esetek 98 százalékában a negyedik csörgésre fel kell vennünk a telefont, és ez, valamint az, hogy egyes ügyfelek képesek 47 órát lógni rajta, minden szabad kapacitásunkat leköti. Ha kevesebbet tetszenek telefonálni, több ügyfélt tudunk bekötni, ilyen egyszerű ez.

Üdvözlettel, a Digi Csapata

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.15. 15:50:50

@vulgarian: Nekem meg az ÉLEThez kellett. Én nyertem.

ancsika 2015.12.15. 15:51:25

@vulgarian: rendelj bérelt vonalat hozzá...

(sok kis otthondolgozó rendeljetek üzleti előfizetést, ne lakosságin bohóckodjatok)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.15. 15:52:15

@vulgarian: "egy percre se állhat le a net"

Vegyél bérelt vonalat, ne ilyen lakossági szart.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.15. 15:53:15

@ancsika: + :))

Csak azért maradtam le, mert a blogmoci először megette a kommentem.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.15. 15:55:29

@vulgarian: "nem mert felmászni a létrára, hogy felszerelje a tányért :-) mit dolgozik akkor???"

:)) Szerelőnek jelentkezett, nem akrobatának.

sáros_tehén 2015.12.15. 16:03:39

"2015. november 4.-én kötöttünk Önökkel szerződést "

"sajnos közel 2 hónap alatt sem sikerült ezt megoldaniuk"

Érzek némi túlzást. De alapvetően igaza van a poszternek.

sáros_tehén 2015.12.15. 16:07:05

@atpijkamo: Bérelt vonal sem 100%. Ott is 99.99%-ot adnak maximum. a 0,01% pedig majdnem egy teljes óra évente.

ancsika 2015.12.15. 16:09:04

@sarostehen_: igen, arra az egy órára ideális némi mobilinternetes feltöltőkártyás móka...

Terézágyú 2015.12.15. 16:13:29

"Az internet bekötésére a munkánk, illetve gyermekünk tanulmányai miatt lenne szükség, sajnos közel 2 hónap alatt sem sikerült ezt megoldaniuk"

És mivel nincs net, ezért nem is tudnak dolgozni? És a gyerMekük sem tudott tanulni?????

sáros_tehén 2015.12.15. 16:13:41

@ancsika: Szerintem olcsóbb 2 lakossági előfizetés, mint 1 bérelt vonal.

WiZZu 2015.12.15. 16:13:45

Poszternak ajánlom az ÁSZF alapos tanulmányozását, ilyenkor szokott járni napi kötbér, ha nem tájékoztatnak a késésről. Érdemes nekifutni, itt már nem kevés összegről lehet szó.

bl4ze 2015.12.15. 16:16:09

múlt héten nagy nehezen szerződtem velük, majd 3 nap múlva hív az üzletkötő : Igaz, hogy ki van építve a szolgáltatás, ott van a háztól az optikai kiállás 4 méterre, de még nincsen "élesítve" azaz nem viheti fel a szerződést a rendszerbe. Gratulálok, DIGI ! :(

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.15. 16:19:50

@sarostehen_: Régen sok évig volt szinkron béreltvonalam, miután beüzemeltük, nem volt kimaradás.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.15. 16:21:37

Én Zanzibárból hívtam az ügyfélszolgálatot, kérem a félmilliós telefonszámlám megtérítését!

WiZZu 2015.12.15. 16:22:00

@WiZZu: kíváncsiságból megnéztem, ÁSZF 2.4-es pontjában vannak a részletek, 15 napon belül kellett volna kiépíteni, mivel késnek, jár a kötbér, matekozni is kell hozzá:

"A Szolgáltató által vállalt határidő elmulasztása esetén a Szolgáltató kötbért fizet, melynek összege minden késedelmes nap után a belépési díj egy tizenötöd része, belépési díj hiányában az Előfizetői Szerződés alapján az adott előfizetői szolgáltatással kapcsolatban fizetendő havi előfizetési díj, illetve az előre fizetett szolgáltatások esetén az előre fizetett díj egy harmincad részének nyolcszorosa"

Link:
digi.hu/sites/default/files/ASZF/aszf_torzs_15.pdf

sáros_tehén 2015.12.15. 16:25:13

@atpijkamo: Régi munkahelyemen is bérelt vonal volt. Ott sem volt soha kimaradás. De a szerződésben 99,99% volt. Ha esetleg mégis, akkor se lehessen egyből reklamálni.

ifjú vénszivar 2015.12.15. 16:36:48

@ancsika: Én arra az egy órára is, más "mókát" ajánlanék! Pláne, hogy kövér s ákos is arra hívják fel a népet! már arra, hogy produktum legyen a "móka" vége...

InTheGajd 2015.12.15. 17:15:17

Anyósok, apósok, barát? Csak én hiányolom a történetből őket? De ha ennyire fontos a net és 1 hét után semmi, akkor én vettem volna olyan feltöltőkártyát aminek a töltésével jár net bónusz. Amúgy meg ha nem tetszenek a dolgok, lehet menni évekig tartó hűséggel a másik szolgáltatóhoz... :)

McZozo 2015.12.15. 17:22:24

@atpijkamo: Gondolom mobilrol hivta a digit, es az azert nem ~70 filler

Tron65 2015.12.15. 17:23:50

@atpijkamo: "Hetven fillér per perc ..."
Léccilécilécci!!!!!
Melyik szolgáltató melyik csomagja ennyi?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.15. 17:28:30

@Tron65: Befizettem 5 dollárt, de megszívtam, mert előbb meghalok, mint hogy felhasználhatnám. Na nembaj, ez lesz a gyerekeim öröksége.

McZozo 2015.12.15. 17:29:41

@atpijkamo: Ertem en a voip det de ahhoz altalaban net kell, na most meg itt epp azt nem huzzak be neki mar ket honapja :)

Aureliano Buendía 2015.12.15. 19:15:19

jah, ezt így kell. Nyugodtan lehet őket köDbérezni.

Aureliano Buendía 2015.12.15. 19:17:18

@atpijkamo: és kivárják a 4 csörgést. Azt ksok idő:D

Aureliano Buendía 2015.12.15. 19:18:24

@Terézágyú: ja és igen, kérik a pótvizsga költségét is megtéríteni:)

Aureliano Buendía 2015.12.15. 19:20:35

ezek után meg sem lepődöm azon, hogy a lovainkkal...

ancsika 2015.12.15. 19:26:48

@sarostehen_: viszont akkor ne hüppögjön hogy a munkára kellllllllllllllllllllllll :)

Rosszindulatú Vászka 2015.12.15. 19:28:17

"az Önök álláspontja szerint az általunk bérelt lakásba nem lehet internetet bekötni"

Most akkor mi is a kérdés?

Okos Gaby 2015.12.15. 20:04:37

@Terézágyú: moblnet nincs nekik?MAI VILÁGBAN?

gepard62 2015.12.15. 20:09:09

A digivel nekünk is sok problémánk van. Lejárt a kétéves szerződésünk, szerettünk volna más formában újat kötni, de nem voltak hajlandóak, mert az nekik ugyebár kevesebb bevételt jelentene. Szerintem, mint vevőnek jogunkban áll a meghirdetett csomagok közül azt választani amelyiket akarjuk és amelyik a lehetőségeinkhez képest nekünk megfelel.
Ehhez képest kinevettek az irodában, ami és ezt szóvá is tettem, elég mocskos és undorító viselkedés volt a " kisasszonytól ".
Nos, ezek után senkinek sem ajánlom a digit és ha valakivel netán szóba kerül, hogy milyen szolgáltatót válasszon, a digiről azonnal lebeszélem.

gepard62 2015.12.15. 20:13:59

Végig olvastam pár kommentet és elgondolkodtam, ilyenek vagytok magyarok? Ahelyett, hogy emberi módon próbálnátok meg a másik felet netán kicsit lelkesíteni avagy vigasztalni, ehelyett azokba köttök bele, akiknek amúgy is van elég gondja. Jellemző! a földön fekvőbe bele kell rúgni, jó magyar szokás szerint. Ezért gyűlölnek benneteket szerte Európában és ezért nem lesz sosem egységes, normális hazátok, mert ekkora s......k vagytok.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.15. 21:18:57

@gepard62: "amelyik a lehetőségeinkhez képest nekünk megfelel.
Ehhez képest kinevettek az irodában"

Ne haraguggy, de én is kinevettelek volna. És az nem egy olyan dallamos, csengő kacagás, hanem gúnyoros mély hörgés. Az újbelépőknek szóló különleges kedvezményeket csak új belépőknek ajánlják fel. Nehogy már te határozd meg az árképzését a cégnek. Szavazz a lábaddal. Nem teccik, menj máshova. Nem tarthatnak vissza.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.15. 21:22:57

@gepard62: "a másik felet netán kicsit lelkesíteni avagy vigasztalni"

Azt lehet, de nem köszönöd meg:

Mari néni elmegy a dokihoz.
- Doktor úr, olyan rosszul érzem magam, vizsgáljon meg!
Hosszas vizsgálat után:
- Mari néni, Ön rákos. Pár héten belül meg fog halni.
- De doktor úr, mondjon valami bíztatót is!
- HAJRÁ MARI NÉNI!!!

Intelli 2015.12.15. 22:08:26

"Több éve nyomon követem a blogot"
Ez senkit nem érdekel...

"gondoltam, megírom az esetet, hátha..."
Hátha, mi?

Figyelj hombre, ha ennyire kínlódsz, hogy bekössék nálad a digi-t az már régen rossz.
Nem akarják bekötni, el kell fogadnod és nézzél más szolgáltatót...
Az előre befizetett dódót meg vissza kell követelni, kapsz mellé majd egy ajándékkupakot is.

Én a DIGI-nél vagyok, mondjuk Budapest (és szerintem a Digi az nagyon nagyváros-centrikus), de nagy gondom nem szokott velük lenni. Bejelentek egyhibát, két nap múlva már jönnek is megnézni, nem kellett eddig, csak egyszer.
Az ügyfélszolgálat kicsit suta, de értésükre adom, van más szolgáltató, akkor egyből összekapják magukat.

Black Hole 2015.12.16. 00:33:12

Hát de ha nincsen nettye, akkor hogyan kűdött ide posztot?

babbaba 2015.12.16. 05:14:17

Hétfő reggel nem volt netem. Kiderült hogy van, csak a router rossz. (Nem értek hozzá.) Negyed órát fogalkozott velem (mint múszaki analfabátával) az ügyfélszolgálatos, hogy ezt ki tudjuk deríteni. Igazán elégedett vagyok velük.

McZozo 2015.12.16. 09:11:39

@atpijkamo: En ezt ugy is ismerem hogy pista bacsi on rakos, es valami pozitivat nem tud mondani? de igen az AIDS testje :)

szvsz 2015.12.16. 09:28:06

Tény, internetes megrendelésről 48 órán belül legalább egy 'hívása fontos volt számunkra' tip. generált emailt nem küldeni... ősi román szokás.

rarabel 2015.12.16. 09:34:11

Digit a digiboltból.

Frigyes Bischof 2015.12.16. 09:42:18

Itt Budapesten a XVI. kerületben nem voltunk elkényeztetve szolgáltatók terén. Volt a Tfos, és kész, semmi más. Akik aztán jól megkérték emiatt az árat. Nagyjából egy éve jelent meg a DIGI, amint lejárt a T hűségem, 16 év után azonnal váltottam. Minden tökéletes azóta is, igazából még egyszer nem kellett telefonálnom, minden tökéletesen megy, és nem havi 13990 Ft megy ki az ablakon egy sokkal gyengébb szolgáltatásra, hanem 6500 körül egy tökéletesre.

2015.12.16. 09:47:34

Milyen elcseszett szolgáltató az már, amelyik előre kifizettet olyasmit, amit nem teljesített? Ez most komoly? A UPC olyan amilyen (nekem pl. múlt hónapban nem sikerült számlát küldeniük), de 3 nap alatt bekötötték a netet (naptári nap, benne volt egy hétvége is), és eszül ágában sem volt előre kérni a zsét. A kb. 1500 forintos bekötési díj is az első számlán szerepelt.
Gondolom, a poszternek nincs más lehetősége a Digin kívül, ami nagyon sajnos ... bár, gondolom, ha olyan életbevágó a net, akkor egy mobilnetet csak vettek ...

lobster thermidor 2015.12.16. 09:49:17

"A szerződéskötésre is több hetet kellett várnunk, mivel az Önök álláspontja szerint az általunk bérelt lakásba nem lehet internetet bekötni. Végül mégis sikerült a szerződést megkötni, 3 hónapos határozott időre. "

Ezt most azért nem teljesen értem. A DIGI nem akart szerződést kötni, de a panaszos kierőszakolt valamit, ráadásul extrém rövid időtartamra. Ehhez képest érthetetlen, hogy mi a panasz tárgya. Még egyszer leírom, a DIGI szerint nem lehetett a lakásba beötni az internetet, de a panaszos addig erőltette a dolgot, amíg azt nem mondták, hogy jó, akkor legyen úgy, ahogy az ügyfél akarja. Viszont mivel nem lehet bekötni a netet, hát be sem kötötték. Tehát továbbra sem értem, hogy mi a baja a t. okoskodó szerződőnek.

2015.12.16. 09:54:50

@lobster thermidor: Ennyire idióta, faszfej nem lehetsz. A szerződésről és a benyelt zséről meg nagyvonalúan megfeledkezel. Marha-e vagy? Igeeen ....

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.12.16. 10:09:22

@Black Hole: nekem sincsen. már napok óta filctollal írok a monitorra!

scorpyo 2015.12.16. 10:31:45

@gepard62: A Digi árai más szolgáltatóhoz képest alacsonyak, és új belépőnek hűség esetén még ad kedvezményt is. Lejár a kedvezményed, és elkezdesz okoskokni, hogy majd lemondod újrakötöd ugyan arra a címre, és megint mehet 2 év kedvezmény, és ha ez nem jön össze akkor még te vagy felháborodva ?

soarvány 2015.12.16. 10:32:32

@Frigyes Bischof:
Ugyanez a helyzet, 16.ker. rézvezeték T-Home, 13.000/hó. Pár éve, vihar után gajrament az ADSL modem és az egyik TV.

Most Digi, optikát hoztak (vihar többé nem gond hacsak nem a házba csap a villám) 5200/hó.

Nick-Name 2015.12.16. 10:35:50

Nekem a munkámból adódóan volt/van több dolgom is jópár szolgáltatóval és, hogy vicc lenne mindegyik? AZ! Pont a cikk elején leírtak szerint, mert a legtöbb helyen egy szolgáltató érhető el, ha nem tetszik, költözz máshová. Szopás van, verseny nincs! Mivel nemrég költöztem, én is kötöttem szetnháromság (TV-Internet-Telefon) szerződést a Digivel, de olyan katasztrófális volt a TV szolgáltatás, hogy hamar le is mondtam, gondoltam netről megoldjuk amit lehet. A netje olyan lassú volt, hogy amíg behívtam egy oldalt, addig a telefon adatforgalmán elintéztem minden mást. Na, erre hívott a T(ré) más ügyből kifolyólag, mondtam nekik milyen katasztrófális a net (is), mire mondták, ők tudnak egy jobbat. Mondtam nekik, hogy iszonyatosan tartok tőlük, mert a legtöbb ügyfelemnek főként velük van a legtöbb gondja. Mondták áááá, semmi gond nem lesz. Megjegyzem olyan gondok voltak, amit belsős infó után tudtam csak elintézni, mert a telefonos ügyfélszolgálatos bohóckodás sehová nem vezetett. Ők azt mondták minden jó, kint helyszínen mégse! Hozzá teszem, ez 2008-ban volt, azóta rengeteg helyen, de majd később. Azt is meg kell jegyeznem, hogy olyan helyen lakunk ahol azt gondolná az ember, legalább olyan net van mint a NASA-nak, de lószart! ADSL-nél feljebb ne is gondolkodjon senki! Optika? Hírből se, de majd hívnak ha lesz! Persze! Na, de vissza a szolgáltatóhoz! Másfél hét múlva, este 11-kor egyszer csak annyi. Nézem mi van? Semmi! Adatforgalom nulla. Hívom őket, mondom mi van, nézem a hibát, hát nem ugyanaz, mint ami szokott velük lenni? Mondom nekik, semmit se csináljanak, nézzék meg a LOG fájljukat és meglesz a hiba. Persze, rögtön hülyének kezelik az embert, "húzza ki, dugja be", mondom ettől kicsit feljebb vagyok a táplálékláncon, ezeken már a hiba első 5 másodpercében túl voltam. Montam is nekik, tudtam, hogy gondom lesz önökkel, de, hogy másfél hét után, arra nem számítottam! Mindegy, probléma most megoldva! Két adalék a T(ré) és Digi szerelőkhöz (tisztelet a kivételnek!): Pont egy ügyfelemnél volt gond amikor felhívott egy ilyen szerelő és mondja, hogy nála minden OK. Mondom lépjen már be a ROUTERBE ezen és ezen az IP címen és nézze meg mit írk i, mire azt mondja ilyet én ne mondjak neki, hogy IP cím, azt mondjam hová üsse a szöget, hová húzza a kanócot. Asszem ekkor le is fagytam egy pár másodpercre! Amikor nálunk kötött a T(ré) kijött a szerelő és egy Tuskó gazdaságos furóval elkezdte kapirgálni a falat. Komolyan mondom, nekem volt kellemetlen. Kérdezem, kell rendes fúróGÉP? Mire: -Miért? Van? -Mondom: VAN! Ez a szerelő azon a "háztatrtási" telefonszámon hívta a központot, mint minden halandó ember! Mondom: -Ez most mi? Ezt kell nekik is hívni? Végig kell hallgatni az akciókat, meg minden baromságot amivel 5 percnyi pénzt vesznek el minden ember telefonszámlájából? Azt mondja: -Igen, nincs saját, közvetlen számuk! Megint csak egy fura szánalom űlt ki az arcomra, mint a háztartási fúró láttán. A másik amikor egy üzletbe csináltuk a hálózatot én nem műszaki mivoltomban voltam ott, de megkérdezte viccesen a Digi-s, nem tudom véletlen az UTP színkiosztást, és nincs egy krimpelőm UTP-hez? Mondom: -Tudom és van! A másik szintén Digis szerelő aki kijött és közölte, hogy rosszak azok a krimpelt F-es csatlakozók amiket ők tettek fel másfél éve és lecserélt párat. Nem voltam otthon sajnos, csak este amikor elkezdtem elvezetgetni a kábeleket, akkor vettem észre, hogy potyognak le a krimpelt (nyomott) F-es csatlakozók. Még jó, hogy volt otthon pár darab így azonnal tudtam pótolni. Amikor ezekkel a szolgáltatókkal dolgom akad, mindig az jut eszembe, hogy Atya Úr Isten! Mit művelhetnek ezek azokkal akik nem értenek a műszaki dolgokhoz? Mélyebben bele sem merek gondolni! Katasztrófa, de ezt ebben az országban gond nélkül meg lehet tenni, mint oly sok más dolgot is.... Még egyszer: TISZTELET A KIVÉTELNEK, mert azért vannak hozzáértő alvállalkozók is!

ebella 2015.12.16. 10:40:27

@Pink Petsch: A digi nettel, 100-on felüli tv csatornával (vagy ötven HD) és telefonnal havi 4.200. És mindez akárhány felé elosztva, nincs külön a három szoba meg a háló bekötésért díj. És semmit nem kérnek a bekötésért, csak ha a drót hosszabb egy bizonyos méternél. És nem kértek semmit előre.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.16. 10:47:26

"TV-Internet-Telefon) szerződést a Digivel, de olyan katasztrófális volt a TV szolgáltatás"

Csavart érpárú telefondróton nem tévézünk. Kínnal-keservvel emgoldható, de nem arra való. Egyrészt szar lesz, másrészt elvesz 8 megabitet a nettől. Tányéros tévé a nagymamának, oszt anyi.

joska61 2015.12.16. 10:48:34

Én nem kaparnék ennyire, hogy ennek a szerencsétlenkedő színtársulatnak fizethessek...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.16. 10:54:12

@joska61: Mikor bejött a Digi,és letörte a felére az árakat, az akkor jü jöt, mi? Hát nem dolgoznak prémium árakkal, ennyitre telik, tessék türelmesnek lenni! De tényleg, ha mást, jobbat találsz, akkor mindenképp azt ajánlom.

Nick-Name 2015.12.16. 10:57:26

@atpijkamo: Nem csavart érpár volt az, külön RG, de katasztrófális!

Black Hole 2015.12.16. 11:01:35

@sugargiraffusplumps.: érdekes, mert nem kézírással jelenik meg! Lehet, hogy a mobilnézet miatt?

ebella 2015.12.16. 11:03:45

@Nick-Name: Nem értem (elhiszem, csak nem értem, persze a műszaki dolgokhoz nem nagyon értek, mondjuk a tv csatornákat a kívánt sorrendbe be tudom programozni), hogy van ekkora különbség ugyanannál a szolgáltatónál. Az enyém tökéletes és soha nem is akartam máshova menni. Gyakorlatilag az EMKTV (ha jól emlékszem) után ők jöttek és ott is ragadtam. (A szomszéd váltott, azóta is röhögöm, hogy kétszeresét fizeti csak a tv ért, mint én az egészért nettel meg telefonnal.) Ma már a telefon is tőlük van, igaz azt alig használjuk, de most jól jött a negyed órás hívásnál, hogy ingyen van a belső hálózaton.

Richard Xenos 2015.12.16. 11:12:56

@sarostehen_: Mégis hogy gondolod, hogy 100%-os lehet BÁRMI is? Gondolkodjál már....

soarvány 2015.12.16. 11:13:47

@ebella: Mi is csak azért fizetünk valamivel többet, mert bérünk még egy set-top boxot, és kértünk extra csatornákat.

2015.12.16. 11:18:36

@ebella: Nos, a posztoló szerint ez nem így történt, legalábbis esetükben nem. Őt nem vgasztalja, hogy a te városodban vagy a kerületedben véletlenül hozzáértők dolgoznak a Diginél, akik nem a meló megúszására játszanak (úgyis fizetett már a barma, hát nem ráér akkor?). Nem hinném, hogy a posztoló hazudott volna, mivel ez olyasmi, ami rohadt hamar kibukik, így én inkább a Diginek szavazok meg egy teljes süncsaládot (és ígérem, ha a jövő úgy hozza, hogy esetleg választhatnám őket is, nem fogom).
Te meg örülj a szerencsédnek ;).

Nick-Name 2015.12.16. 11:25:27

@ebella: Az EMKTV annyit tudott amennyibe került. Nem volt gond velük szinte soha, mondjuk ők csak TV-t adtak mást nem. Akkoriban, az akkori követelményeknek tökéletesen megfelelt. Ma már a HD sőt UHD TV-ken ezek a jelek, iszonyatos képet produkálnak, pláne egy gyengébb tv-n. A 6. kerületben a legtöbb helyen ugyanannyit szolgáltat a Digi ugyanazon a kábelen mint annó az EMKTV. De az már vagy 10 éve volt! A fő gond, hogy mivel nincs verseny, nem tud a felhasználó válogatni közöttük, nem érdekük a fejlesztés. Átvettek teületeket és a megörökölt ezeréves MATÁV rézkábeleken akarnak áttolni mindent. Sokan nem tudják, hogy a legtöbb helyen a vezetékes telefon is IP-n megy már, kis túlzással, mintha Skype-olnánk és ez is csak a sávszélességet eszi. Csak akkor fejlesztenek, ha már annyira visszaszakadt a kábel a föld alatt, hogy már egy csokit se tudnak ráaggatni. (Kis túlzással!) Fejlesztés nincs, szolgáltatás az ilyen helyeken katasztrófális, de köss velük 30 éves szerződést. Kösz nem! Én is úg yterveztem, hogy 3 szolgáltatás, egy szolgáltató és le ven tudva, de jelenleg 3 szolgáltatáshoz itt vagy 5 szolgáltató kell!

Nick-Name 2015.12.16. 11:27:30

@Nick-Name: Ja és mind az 5 szolgáltatótól van egy vezetékes telfonszámom, mert így olcsóbb! VICC!!

tarara 2015.12.16. 11:46:20

@atpijkamo: ha nem kért vezetékes telefon szolgáltatást, mert a mobil mellett neki nem éri meg pluszban még azért is akármilyen keveset is fizetni, ( pl. csak este van otthon ) akkor tényleg járhatott így. A vezetékes tel nem mindenkinek éri meg, nem mindenki nyugger.

Patrick Bateman 2015.12.16. 12:05:10

Munka, tanulmányok, höhö... Nincs pornhub már egy hete, erre kell hivatkozni. Meg fogják érteni.

2015.12.16. 12:05:32

@Nick-Name: Úgy amúgy a UPC-ről mi a véleményed? Én laikusként őket tartom a legmegbízhatóbb bagázsnak. Több helyen laktam már Budapesten, mindig velük szerződtem. Nem szoktam nézegetni az adatforgalmat meg ilyesmiket, nekem amire kell a net, azt tudták hozni (adatforgalom, le-feltöltések, szerintem normális sebességgel) Igaz, nem a legolcsóbbak, de szerintem nem is drágák (pláne, ahogy olvasom itt a T-kom árait).

Nick-Name 2015.12.16. 12:11:52

@Pink Petsch: Amikor betört a UPC (tizenX éve) csak rosszat lehetett hallani róluk. Akkoriban pont azt csinálták amit most a többi, de úgy nézem kinőtték. Átvett infrastruktúrán probáltak nyomulni. Emlékszem, komplett lakótelepeket vettek át egyszerre. Szar kábelen, szar szolgáltatás. Tényleg mindenhonnan csak a rosszat hallottam akkoriban, bár akkor még nem volt ekkora kérdés a NET szolgáltatás mint most, főként csak TV ügyben hallottam róluk akkoriban. Manapság Én is csak jókat hallok róluk, és sose gondoltam, hogy ezt mondom, de alig várom, hogy olyan területre költözzek ahol ők vannak, de aztán jöhet még kutyára dér!

2015.12.16. 12:32:44

@Nick-Name: Köszi a véleményed. Mondjuk, nálam a tv nem játszik (készülékem sincs), csak netet rendeltem tőlük mindig. Mint említettem, full hülye vagyok a műszaki oldalához a dolgoknak, így hiszek, mint ministráns a templomban. Viszont, ha megígérték, hogy X nap Y időintervallumban jön a szerelő bekötni, akkor jött, sőt előzőleg fel is hívott, hogy úton van kb. ekkor és ekkor érkezik. Az ügyfélszolgálat sosem próbált meg rámsózni drágább csomagot, mikor elmondtam, mire kell a net, meg ilyen apróságok, amelyek szerintem kialakítják az ügyfélben azt az érzést, hogy na, ez egy normális bagázs. A netem havija olyan 4000 pár száz, nem tudom, ez olcsó-e vagy drága, ahogy én belövöm, inkább középárkategória.
Hm , Zuglóban, Józsefvárosban, Újlipótban Lipótban, Palotanegyedben tutira ott vannak ;)

2015.12.16. 12:48:39

@Rosszindulatú Vászka: Az, édesapa, hogy ha mégis rábólintottak, hogy "Jé, mégis lehet!", megkötötték a szerződést, és benyelték a zsét is, akkor a mocskos utcasarki nőnemű felmenőit a Digis majmoknak. Csak ennyi.
Érdekes, más posztok alatt kollektíve le van csalózva az előre pénzbeszedős cég, itt meg simogatjátok, mint a húsvéti nyuszit ... "de ari!" ... :P

tonyk 2015.12.16. 12:50:15

Sajnos el kellett jöjjek a DIGI-től, sok-sok év után. Hiba 1-2 esetet leszámítva nem volt, de azt is gyorsan javították. NET+TV+Telefon kedvezmények nékül 5900Ft/hó. Költözés miatt T-s lettem. Más nincs. Ez meg is érződik rajtuk. Bekötés után 2 nappal már szerelőt kellett hívni, aki meg akarta magyarázni, hogy routerbe switch lábaira dugva nem megy az IPTV, mert az csak switch-en működik. Megkérdeztem tőle, hogy az a négy sárga "dugalj" vajon mi a rák a routeren. Áhhh az router port, az nem switch. Elhajtottam a picsába. Kiderült, hogy bekötéskor sikerült neki a a kábel árnyékolását hozzákötni rézhez... Szóval én meg a T-től óvnék mindenkit...

Nick-Name 2015.12.16. 13:17:18

@tonyk: Ja , ez teljesen normális! abból a rohadt árnyékolásból be-be csúszik egy szál az F alá! Ez magyar szerelőknél teljesen üzemszerű. Egyébként ahol lehet Én forrasztok, mert hivatalból utálom az F-et, de sok esetben ez nem megoldható!

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.16. 13:53:06

@tarara: "a mobil mellett neki nem éri meg"

Akkor? Ha így éri meg neki, akkor miért is rinyál?

2015.12.16. 15:21:15

@atpijkamo: Mondjuk, mert szerződést kötött, amit nem teljesítettek. Fizetett valamiért, amit nem kapott meg. De ha ez szerinted normális, akkor hátralévő életedre kívánok neked a Digi posztbeli kirendeltségéhez hasonló szolgáltatókat minden területen. Csak aztán ne rinyálj, hallod-é!

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.16. 15:35:12

@Pink Petsch: "szerződést kötött"

A saját bobiljáról a Digivel? Te hallod magad, most milyen butaságot beszélsz? Pedig normálisakat szoktál kommentelni, ne csalódjak már benned!.

Akkor átismételem veled az anyagot. A poszter rinyál, hogy sokat eltelefonált. Én azt mondtam, hogy 47 órát kell telefonálni, hogy elérjem a 2000 forintot. @tarara: erre azt mondta, hogy nincs a poszternek netje, nek imegéri csak a mobilt használni telefonálásra. Erre mondtam, hogy ha neki ez éri meg, akkor mit rinyál a telefonköltség miatt, ez az ő választása.

Na most gondold át mégeccer.

ebella 2015.12.16. 16:10:26

@Pink Petsch: Én örülök is, mert mindig jó, ha jó áron kapsz kifogástalan szolgáltatást jópár éve. Az meg nem zavar, ha valaki mást választ. Miért is zavarna?

ebella 2015.12.16. 16:19:07

@Nick-Name: Nálunk, ha jól emlékszem a házban, már talán az EMKTV is optikaira cserélte a hálózatot. (Biztos, hogy valaki machinálta bő egy évtizede. Emlékszem a kábelbehúzásokra.) De ha ők nem (azért régen volt), akkor a digi cserélt mikor jöttek. Sajnálom, hogy másnak baja van, nekem valóban eddig semmi komoly. A minőség meg minőségi tv-vel első osztályú vagy ötven megy HD-n is, és láthatóan az. A net is jó, én nem is rendeltem szupert, mert úgy sem töltögetek le. Amire használom elég gyors. A telefon meg, hát legyen. Mindenkinek van mobilja, de valahogy legyen. Főleg, ha gyakorlatilag nem kerül semmibe.

ebella 2015.12.16. 16:21:58

@tonyk: Érdekes,. hogy én pár éve fizettem annyit mint te legutóbb a Diginél, kevesebb szolgáltatásárt. Náluk egészen komolyan mentek lefelé az árak itt Pesten és átírták, ha lejártam és mentem, hogy kéne az olcsóbb.

ebella 2015.12.16. 16:26:03

@tarara: Nálam nulla a plusz költsége ahhoz képest mikor még nem volt és amihez képest egy éve újat kötöttem. Régen a kettő TV-NET egy százassal drágább volt, mint most a három. És ingyenes a hálózaton belül. Akkor meg miért ne, ha így rendelve van kedvezmény? És nem vagyok nyugger.

Meridian74 2015.12.16. 16:46:50

Érd. Októberben felaggatták az optikai vezetéekekt a villanypóznákra, novemberre meghírdették a brutális akciójukat (mindenből a legnagyobbat a legkisebb csomag árában), november első hetében szerződtem, és november 21-én már be is kötötték (előbb is tudtak volna jönni, csak nekem nem volt alkalmas), azóta működik.

A poszter egy lúzer.

Viszont az üzletkötő megemlítette, hogy nem sokkal ezelőtt (szeoptember-október hónap környéke lehetett) a Telekomhoz csábultak át a műszerészek, akik a bekötéseket készítik el/építik ki az előfizetőkhöz...

Meridian74 2015.12.16. 16:56:10

@Nick-Name: " Mondom lépjen már be a ROUTERBE ezen és ezen az IP címen és nézze meg mit írk i, mire azt mondja ilyet én ne mondjak neki, hogy IP cím, azt mondjam hová üsse a szöget, hová húzza a kanócot. Asszem ekkor le is fagytam egy pár másodpercre!"

Ne haragudj, de te nem ismered az OSI modellt? A hálózat építése a layer 1... amiről te beszéltél az Layer 3 és 4. ;) :) Hálózat szereléshez azt nem kell ismerni.

Ágnes60 2015.12.16. 20:12:14

@atpijkamo:
Digi-ről:
Gyakorlatilag kezdetektől vagyunk DIGI-sek. Néha 3 napig nem volt TV, de akkor kevesebbet kellett fizessünk. EZ MÁR A MÚLT! Idén lemondtuk az internetet, mert 3 napig még csak meg sem próbálták csinálni, arról nem is beszélve, hogy a sugárzásuk igencsak hullámzó volt! Idén megpróbáltam beszedési megbizással fizetni a díjat, egyszer sikerült lekérjék, a többi hónapban kaptam az ejnye bejnyéket! ÉN!!! Az internet lemondáskor kaptam 0-ás igazlást! Azóta többféle "tartozásom keletkezett", az ügyfélszolgálatos egy beszélgetés alatt minimum 4 különböző összeget mondott, amivel tartozom. Kiküldték a decemberi számlát, tartozás nincs, de 1 hét múlva jött a levél, hogy korlátozzák a szolgáltatást, és annak feloldása 4320,-Ft. A benne szereplő összegeket 2 hónappal ezelött befizettem! Ja, és a korlátozás értesítéséért + 600 Ft-ot kellene fizessek! Inkább a TV-vel is átmegyek a T-Comhoz! Nem fog hiányozni a DIGI!

Afrika steht an der Elbe 2015.12.16. 20:48:52

Nem azért, de a UPC se piskóta.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.16. 21:04:43

@Ágnes60: Érdekes. Köszi!

Minek a tévé, ha van internet?

joska61 2015.12.17. 09:55:15

@atpijkamo: Voltam a diginél, ezért mondom, amit.

bl4ze 2015.12.18. 14:13:46

@Meridian74: "Októberben felaggatták az optikai vezetéekekt a villanypóznákra, novemberre meghírdették a brutális akciójukat (mindenből a legnagyobbat a legkisebb csomag árában)" Eddig stimmel. December 10-én szerződtem, még a rendszerbe se került be a szerződés, mivel nem "élesítették be" az utcát még, csak kiálltak optikával. :( 100 méterre levő utcában vígan szolgáltatnak, én meg várok a nem tudom mire.... 30 napot vállaltak, január 10-én jár le. Se kép , se hang a DIGI-nél, semmit nem tudnak mondani mikor "élesítenek" :( :(

encir 2015.12.19. 14:43:42

Nekünk 4 hónapot késtek, cserébe 6 hónapig ingyen kaptuk a cuccot. Ojjé.

Tron65 2015.12.22. 09:42:27

@McZozo: Tegyük fel, hogy Te is azon ütődöttek táborához tartozol, aki a többiekkel kötözködik az helyett, hogy érdemileg hozzászólnál a témához.
A topic írójának NINCS INTERNETJE!!!!!
süti beállítások módosítása