Tékozló Homár

Rejtélyes módon kél lába csomagoknak a Nyugati postán

2015.06.19. 13:35 | Homár Hilda | komment

magyar_posta_1_1.JPG

Valami fura dolog zajlik a Nyugati téri (hivatalos nevén 62. sz.) postán. Egy ideje ugyanis tömegesen tűnnek el ott külföldről érkező csomagok, és a tömegesen nem költői túlzás, hanem tényleg: az alább linkelt fórumon van akinek 9, de olyan is, kinek 18 (ti-zen-nyolc!) csomagja veszett el a postára való beérkezés és a kézbesítés között. A Posta által ilyenkor lefolytatott keresési vizsgálatok a beírások alapján rendre egy sajnáljuk nem találjukkal meg a feladó kártalanításával zárulnak. Lassan a kerestetésen túl talán másfajta vizsgálatot is eszközölhetne a Posta házon belül.

Tisztelt Szerkesztőség!

Egy sajnálatos esetre hívnám fel a figyelmüket és sajnos nem én vagyok az első, ahogy az interneten utánaolvastam.

A napokban eltűnt egy nyomkövetési számmal ellátott kb. 18000 Ft értékű csomagom Japánból, az eddigi nyomozásnak köszönhetően útban a Nyugati (62. sz.) postára. Ez valószínűleg nem lehet véletlen, mivel onnan mostanában tömegesen tűnnek el csomagok, valószínűleg egy erre szakosodott postai belső banda lopja el őket, eddig mindenféle következmény nélkül (az ügyfeleket állatában 30 nap után kárpótolja pl. a paypal). Csatolva lent olvashatják a postának írt panaszomat, illetve az eddig talált információimat:
http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/hsz_57751-57800.html#msg57782
http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/keres.php?suser=Xes
http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/hsz_54493-54493.html
http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/hsz_54912-54912.html

A posta egyelőre annyit reagált, hogy kérjek hivatalos vizsgálatot, amit meg is tetttem, ennek eredménye (illetve eredménytelensége) 30 nap múlva várható. Véleményem szerint, ha az ügy nyilvánosságot kapna, talán a posta is lépne végre valamit. Ebben vármám segítségüket!

Köszönettel:
Gulyás Gábor

-------- Továbbított üzenet --------
Tárgy: csomagra várva
Dátum: Wed, 10 Jun 2015 22:17:56 +0200
Feladó: ...........@gmail.com>
Címzett: ugyfelszolgalat@posta.hu

Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Külföldről várok egy csomagot, a nyomkövetés szerint Japánból Budapestre-re érkezett 2 munkanap alatt, hétfőn délelőtt elhagyta a nemzetközi postakicserélőt Ferihegyen, azóta viszont nem tudom merre
jár, a nyomkövetős oldalak sem látják. Holnap lesz a 3. napja, hogy a városon belül járja a köröket, ennél rövidebb idő alatt ideért Japánból... A csomag száma: RR913265301JP Várom intézkedésüket!
Köszönettel:
Gulyás Gábor

-------- Továbbított üzenet --------

Tárgy: kerestetési kérelem
Dátum: Fri, 12 Jun 2015 13:05:55 +0200
Feladó: ............@gmail.com>
Címzett: ugyfelszolgalat@posta.hu

Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Ahogy azt korábban is jeleztem, elveszett egy Japánból érkező csomagom, amelynek száma:
RR913265301JP

A csomag adatai:

Feladó
xxxxxxxxxxxx

Címzett
xxxxxxxxxxx

A csomag mérete, súlya, tartalma és értéke
30X24 cm (párnázott boríték)
600g
30db optikai adathordozó
18000 Ft

A telefonos ügyfélszolgálattal beszélve a csomag útban a Nyugati (62. sz.) postára tűnt el valahol. Az interneten utánaolvasva ez valószínűleg Önöknek sem lehet meglepő, hiszen azon a postán az utóbbi időben tömegesen tűnnek el csomagok, ami ellen Önök látszólag semmit sem tesznek. Ez tűrhetetlen és egyben felháborító, ezért véleményem szerint az ügy nagyobb nyilvánosságot igényel. Ennek megfelelően levelemet és az eddig összegyűjtött információimat továbbítom a legnagyobb hazai internetes hírportáloknak, valamint természetesen rendőrségi feljelentést is fogok tenni, ha már Önök hagyják, hogy ilyen balkáni állapotok uralkodjanak a postán.

Üdvözlettel:
Gulyás Gábor

Please Mr. Postman!

2015.06.19. 12:15 | Homár Hilda | komment

magyar_posta_1_1.JPG

Balázs szerint ő dolgozik a Posta helyett, ami azért kicsit túlzás, de valószínűleg ennél durvábbakat is gondol a nép, amikor potyára battyog be a Verseny utcai átvevő helyre (hivatalosan BCSKÜ 1. sz bázis!), ami egy kalandtúrás felkészítéssel felérő lehetetlen helyen van a Keleti oldalában/háta mögött: jó messze mindentől, jelöletlenül. Pedig olyan egyszerű lenne némi plusz információval megspórolnia a Postának ezeket az átkokat.

Kedves Homár!

Hadd osszam meg e remek esetet, mely a napokban történt meg velem. A UPC levelet írt, hogy jön egy új modem, ami mindenkinek fantasztikus lesz, a Posta pedig kiszállítja majd... Majd.

Néhány nappal később hívott egy úriember 14h táján, hogy a lakásomnál van, itt a csomag!! Tájékoztattam, hogy most nem vagyok otthon - ám mivel szerencsére rugalmas a munkaidőm, ha meg tudja mondani, holnap hány óra tájt jönne, megpróbálom elintézni, hogy otthon legyek. Erre azt válaszolta, hogy fogalma sincs, "majd valamikor holnap"... Ugyanakkor a Verseny utcában felvehetem majd, ha nem jó nekem a holnapi nap. Ebbe végül beleegyeztem, hiszen nem fogok otthon emiatt szobrozni egész nap.

Olvasson tovább!

Fura akció az Auchanban

2015.06.19. 09:47 | Homár Hilda | komment

11304191_824508764285128_1794415173_n.jpg

Újabb bizonyíték arra, hogy nem szabad a szuper ár, akció és társaik feliratoknak agyatlanul hinni. 

Sziasztok!

Szombaton készítettem ezt a képet a budakalászi Auchan áruházban. A 75ml-es Elmex fogkrém darabja 849 Ft, ha a felette lévő polcról 2 db-ot veszel egy csomagban akkor meg 1899 Ft. Direkt megnéztem, azonos termékekről beszélünk, és mindegyik dobozban 75 ml fogkrém van. Tehát aki a 2 db-os kiszerelést választja 200 Forintot bukott az ügyön. Ráadásul még oda is van írva, hogy SZUPER ÁR.

Pofátlan, de hát nem véletlenül hívják madaras teszkónak...

Megint varázsol a Telekom ügyfélszolgálat

2015.06.18. 15:13 | Homár Hilda | komment

telekom_logo_2013_svg.png

Az ilyen esetek miatt hajlamos az ember a T adatbázisát egy ginantikus rumlis hodálynak képzelni, ahol az ügyfélszolgálatosok kihúzzák a hozzájuk legközelebb eső fecnit a halomból és beolvassák a telefonba. 

Sziasztok! 

Úgy gondoltam nekem is le kell írnom a történetemet. A mai napon ugyanis kiborult a poharam a telekomos ügyintézéssel = hazudj amíg tudsz! kapcsolatban. (Előre is elnézést az esetleges nyelvtani hibákért, éppen most raktam le a telefont és még eléggé pipa vagyok :) )

Az ügy 2014.novemberében kezdődött, mikor is szeretett nagymamám elhunyt. Sajnos elkövetett egy baklövést, hogy a Telekommal szerződött villamos energia ügyben. Édesapám mivel másik szolgáltatónál van, könnyebbnek látta, hogy ugyanazzal a szolgáltatóval köt szerződést a megörökölt lakás energia szolgáltatással kapcsolatban.

Olvasson tovább!

Töltési hiba? Inkább kijelzőtörés, nem?

2015.06.18. 10:11 | Homár Hilda | komment

4_1.jpg

A klasszikus széttárt kart a másikra mutogatós figurával kombináló produkcióval próbálja a szerviz megúszni az ügyet, de bármilyen koreográfiával is áll elő, az azért a munkalapból elég világos, hogy nem Milán a hibás, úgyhogy jó lenne, ha gyorsan bevállalná a törést valaki. A mellékelt levélváltásban külön szép, ahogy a sokáig egész jó hangulatú társalgást egyszer csak kinyírja a hivatalosság meg a lepattintás.

Tisztelt Tékozló Homár!

Azért írok nektek, mert a következő történt velem. Bevittem a mobilomat SIM kártya, illetve töltési hibával Siófokon az Euronics Műszaki Áruházba. Ugye én ezzel a hibával adtam le, a jegyzőkönyvben is ez szerepelt. Majd a tegnapi napon (is - előtte napokon már többször) felvettem a kapcsolatot a szervizzel, hogy mégis két hét után mi a fene lehet a telefonommal. Jelezték, hogy csak ma érkezett meg, de sajnos nem tudják megcsinálni mert KIJELZŐ TÖRÉS van a készüléken. Na most, az ügyintéző megnézte a dobozt, akkor már látni kellett volna, hogy valami nincs rendben a telefonnal. Természetesen kijelző törése nem volt, valószínű a szállításnál történt meg a kijelzőtörés.

Olvasson tovább!

Zárt ajtókkal és kikapcsolt telefonnal várta a vendégeket

2015.06.17. 15:11 | Homár Hilda | komment

screenshot_2015-06-12_11_06_14.png

Az éjszaka közepén egy idegen városban szállás nélkül állni a családdal mennyire jó lehet! Az élményt talán csak azzal lehet tovább fokozni, ha utána hónapokig kell erről levelezni a kompenzálás miatt. 

Kedves Homár!

A történetemnek ezt a címet adhatnám: Az országot keresztülautózva, későn este érkezve zárt ajtókra és kikapcsolt telefonokra vágyik? - Foglaljon szobát a Szallas.hu-n!

A kellemetlen tapasztalatom krónikája a mellékelt levelezésben követhető nyomon, a történtek leírása az első levélben. A Szallas.hu válaszolt ugyan a panaszomra, de mindvégig hárította a felelősségét. Érdemi válasz, esetleg korrekt kártalanítás az eltelt másfél hónap alatt fel sem merült. És most nem a nagyvonalúság felé hajló kártalanításra gondolok, amely hatására olyan érzése lehetne az embernek, hogy az adott cég figyel az ügyfelekre, szeretné, ha a szolgáltatásukat máskor is igénybe venné az ember, esetleg jó hírét keltené az ismerősei körében, vagy ehhez hasonló fórumokon.

Olvasson tovább!

Megdolgozza ügyfelét a Telenor FRISSÜLT

2015.06.17. 10:21 | Homár Hilda | komment

telenor-logo_1.gif

Dániel nem dőlt be a szerződésmódosítási trükknek, és keményen ellenáll a Telenor nyomásának. Vive la resistance!

Arról, hogy mit tehet ebben a helyzetben, megkérdezzük a Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Iroda csapatát. A GVTI ijesztő neve ellenére nem egy hivatal, amivel a legjobb nem kapcsolatba kerülni, hanem egy ingyenes fogyasztóvédelmi tanácsadó szervezet. Egyelőre a barátkozás fázisában vagyunk velük, de ha összejön a Nagy Terv, akkor hamarosan a Homáron fogják megszakérteni a problámákat, bizony!

Üdv,

Egy aggasztó problémával fordulok hozzátok. 

A Telenor kétoldalú szerződésmódosítás keretén belül árat emel július 1. kezdetével. Az ÁSZF-ük 9.2.1.5.-ös pontjukban az áll, hogy amennyiben nem fogadom el a kétoldalú szerződésmódosítást, akkor változatlan áron vehetem igénybe továbbra is a szolgáltatást. A nyilatkozatot a még 15 napos határidőn belül megtettem írásban és elektronikusan is.

Olvasson tovább!

Így ne rendeljen az ön recepciósa SEO-szolgáltatást!

2015.06.16. 15:09 | Homár Hilda | komment

seo1_1_1_1.png

Ön cégvezető, aki helyett más veszi át a postát? Esetleg recepciós vagy ismer ilyet? Akkor ez a mai poszt önnek szól! Van egy visszatérő ügyünk a keresőoptimalizálós szolgáltatásban nyomuló Maxweb nevű céggel. A témában megszólalt már olvasó, több is, a fogyasztóvédelem és a cég is. Ezúttal megint ők írtak, méghozzá egy extrahosszú tájékoztatót, amiben várható módon védik a mundért,  a módszert és a becsületet, egészen egyedi módon viszont a GYIK részeként tulajdonképpen megírják azokat a pontokat, ahol némi figyelemmel a cégek és a recepciósok megúszhatják a véletlen rendeléseket. És bár a rendszer így leírva is mintha a figyelmetlen népességre lenne optimalizálva, azért 4. jótanács önmagában is megállná a helyét: Mindig olvassa el, hogy mit ír alá!

Köszönjük az olvasói levél közzétételét, és azt, hogy a Homár minden érintett fél számára lehetőséget ad a tanulságok megfogalmazására.

Az a célunk, hogy folyamatosan tanuljunk a panaszokból, ezért folyamatosan fejlesztjük üzleti folyamatainkat. Bármennyire is szeretnénk részletes, érthető tájékoztatást nyújtani, sajnos a keresőoptimalizálás ettől még összetett, nehéz, sőt kockázatos munka marad. Azt gondoljuk, hogy egy ilyen témában az ingyenes próba a leginkább ügyfélbarát üzleti modell, még akkor is, ha a szolgáltató számára költségekkel és jó adag kockázattal jár. Ezeket a költségeket és kockázatokat egy üzleti vállalkozás érthető módon csak akkor tudja vállalni, ha az üzleti feltételeket részletes szerződés rögzíti.

Olvasson tovább!

Bravó Kockavilág! FRISSÜLT a bolt válaszával

2015.06.16. 09:34 | Homár Hilda | komment

d9279-summertime-1024x724.jpg 

Ó, ió, ció, áció... a Homár pozitív poszttal köszönti a vakációt.

Szia Homár, tudom, hogy néha pozitív élményeket is közzé teszel. 

Vásároltam pár legot a kockavilag.hu -ról, pick-pack ponton vettem át utánvéttel. 

Tegnap írt a bolt, hogy többet fizettem mint kellett volna (A vásárlás korábban történt, nyilvánvaló, hogy én ezt már sosem vettem volna észre. A hibás természetesen én vagyok, hiszen kifizettem a nagyobb összeget, mint a bolt által jelzett vételár.) Szóval a bolt elkérte a számlaszámom, utalják a visszajárót.

Alig hiszem el, hogy ilyen is van.

Üdv

Ákos
UPDATE
Miután a kommentekben felmerült, hogy kitalált sztoriról vagy önreklámról van szó (melyik hülye cég akarná ilyen csavarosan reklámozni magát a Homáron?) megkerestük a Kockavilag.hu-t, hogy tisztázzuk a történetet. Íme a válaszuk:

Kedves Hilda!

Nem önreklámról van szó, hanem az alábbi sajnálatos hibáról:

A Pickpackos programban a bizonytszám került az utánvét összegéhez egy másik hivatkozási mező helyett.

Számomra csak a múlt héten derült ki ez az eset, a kettős könyvelés rendezetlen tételei között akadt fenn. A kollégáim tájékoztatása szerint ők próbálták valamilyen úton elérni a vevőt még a vásárlás utáni hetekben, de nem sikerült, aztán lehet, hogy ők is elfelejtették egy idő után az ügyet. Még nem láttam a rendszerben jóváíró számlát, de legkésőbb a jövő héten szeretném lezárni az ügyet/visszautalást.

Kockavilág

Duplán vámolt kínai telefon FRISSÜLT a Posta válaszával

2015.06.15. 15:10 | Homár Hilda | komment

magyar_posta_1.JPG

Kell-e itthon vámkezelni a csomagot, ha egy holland cégtől rendelünk kínai telefont? Ez alapján nem, de mondjuk pont itt az is kiderül, hogy ezt nem a Posta dönti el. Megkérdezzük, hogy mi a helyzet az alábbi esetben.

Kedves Homár!

Május 15-én nemzetközi internetes oldalról rendeltem egy mobiltelefont. Ott a kereskedő felajánlotta, hogy az eu-n belüli raktárából küldi ki a csomagot, így a behozatalt (vám, stb) ő már elintézte, nekem nem kell majd vámot fizetni. Fel is adta a csomagot a Holland postával  05.29-én.

A csomag rendre el is indult, majd Hollandiából beérkezett a nemzetközi csomagtovábbítóba és ott láthatólag egy hetet állt. A tegnapi napon viszont SMS-t kaptam arról, hogy vámkezelési nyilatkozatot kell kitöltenem, ami szerintem jogellenes, ugyanis a vámolást a kínai Hollandiában már elintézte, ezért visszamenőleg nincs közük a termék eredetéhez. Be is ballagtunk a postára, ahol azt az információt kaptuk, hogy bár a csomag eredete Hollandia, a termék eredete kína, ezért kell vámkezelni. (ez mi?)

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása