Tékozló Homár

SJCAM SJ4000-et rendelt, Acmell SD28-at kapott FRISSÜLT a Mobilx válaszával

2015.08.07. 14:50 | Homár Hilda | komment

Akinek a fenti szám- és betűkombinációk nem mondanank semmit eláruljuk, hogy ez két külsőre nagyon hasonló, de tudásban és minőségben egymástól távolálló sportkamera. A videó szépen bemutatja, honnan vehetjük észre, hogy Adiost vettünk az Adidas helyett. És a szívásnak ezzel még nincs vége, mert, ha rá is jöttünk időben a trükkre, jön a következő nagy kitartást igénylő kör: a pénz visszaszerzése. 

Kedves Tékozló Homár!

Engedjétek meg, hogy megosszam veletek az én kis rövid kapcsolatomat a mobilx Hungary Kft.-vel.

Régóta szerettem volna egy akciókamerát vásárolni. Ki is néztem az SJCAM SJ4000-ret a neten, nagyon jó teszteket olvastam és néztem is róla. El is határoztam, hogy veszek egy ilyet. Rá is akadtam két online boltnál, ahol jó árban volt. Ezek közül a mobilx-nél pont akciós volt, 6000 forinttal olcsóbb mint a másik boltban. Egyből le is csaptam erre a jó kis ajánlatra, megrendelés időpontja: 2015.05.19, 23:48.

Olvasson tovább!

Ingatlanpanama ügyvédi és ingatlanközvetítői segédlettel

2015.08.07. 09:39 | Homár Hilda | komment

haz.png

Eleve ronda dolog bárkit is átvágni. Az kölünösen visszataszító, amikor önmagukat megvédeni nem tudó emberek jóhiszeműségével, kiszolgáltatottságával vagy tudatlanságával élnek vissza. Ahhoz pedig egyáltalán nem kell Hulknak lenni, hogy az ember kiakadjon, amikor épp azok művelnek disznóságot idősekkel, akiknek az ő érdekeiket kéne képviselni. Vérlázító történet következik.

Tisztelt Tékozló Homár!

Remélem, lapjukhoz méltó az alábbi történet.

Ez év június 27-én megtekintettem egy 20,9 millió forintért hirdetett ingatlant, és még aznap 100 ezer forintos – az ingatlanos által óvadéknak nevezett – összeg kifizetése mellett az ingatlanoson keresztül tettem egy 16,5 milliós vételi ajánlatot. Azért erről az összegről szólt az ajánlat, mert az ingatlanos szerint innen még tudunk fölfelé menni (ennek később jelentősége lesz). Én július 4-én ez ügyfélkapun keresztül letöltöttem az ingatlan tulajdoni lapját: tiszta volt.

Olvasson tovább!

Feketelista: Euro Multitechnika GSM, Teréz krt. 21.

2015.08.06. 14:38 | Homár Hilda | komment

screenshot_2015-07-23_11_22_59.png

Nem tudják megcsinálni a telefont - oké, előfordul. Ezt nem megmondják egyenesen, hanem hónapokig húzzák az ügyet meg az ügyfél idegeit - ez már gáz. De aztán, hogy az egyik alkalmazott lelépjen a készülékkel, a bolt meg a vállát vonogassa, azt mégis hogy gondolják? Ha ennek a fele is igaz, ne menjenek ide. (Azért megpróbáljuk megtudni az ő verziójukat is.)

Kedves Homár Csapat!

Szeretném elmesélni, hogy mi történt velem és ezzel figyelmeztetni a többi embert is, nehogy Ők is ekkora hibába essenek, mint Én!

Budapest 6. kerület Teréz körút 21. a címe az Euro Multitechnika Kft-nek, ami egy telefonos bolt, ismeretebb nevén GSM bolt, ahová Én május elején beadtam az Iphone 5 telefonomat szervíz céljából. Ez a telefon el lett lopva! 

Olvasson tovább!

2 méteres gödör tátong a népligeti parkolóban

2015.08.06. 11:28 | Homár Hilda | komment

8877027_aff4f58fe3f2f161af813ddd085d712f_wm.jpg

Horrorba illő történet a megtépázott Népligetben orvul támadó kétméteres gödörről. Reméljük a X. kerületi önkormányzat a tettek mezejére lép. Addig is, vigyázzon, aki arra jár. 

(A képet Fanny küldte az Indexnek, a Népligetet, de nem a levélben szereplő helyet ábrázolja.)

Kedves Tékozló Homár!

A tegnapi nap folyamán esett meg velem történet, amivel kapcsolatban írok Nektek.

A három hete Budapestre lesújtó vihar még mindig érezteti utóhatásait a Népligetben. Hatalmas fák fekszenek még mindig kicsavart állapotban, és bár egy ideig el is volt kordonozva a terület, mára már megnyitották a parkoló egész területét.

Olvasson tovább!

Kis pénz, sok macera a nagycsaládosok autópályamatrica-díj kompenzálásának visszaszerzése

2015.08.06. 09:36 | Homár Hilda | komment

screenshot_2015-07-28_12_47_32.png

A bürokrácia útvesztőiben bolyongás rendkívül kimerítő tud lenni. Ha valami, akkor talán az tudja kicsivel könnyebbé tenni a nagy türelmet és eltökéltséget igénylő menetelést,  hogy az ember a végén némi pénzt kap vissza. Az alábbi sztori jó része ez. De vajon miért szükséges az eljárás stációit minden egyes matrica esetén végigjárni? Miért nem elég ugyanazon család és autó esetén mondjuk évente egyszer?

Sziasztok, 

Belefutottunk egy jópofa szívatásba a lentiek szerint. Csatolom még az erre vonatkozó dokumentumot.

Autópálya kedvezményes útdíj fizetési rendszer.

Mint bizonyára hallottatok róla, az útdíj fizetési rendszerben sikerült egy új személygépkocsi kategóriát meghatározni, a D1 kategória mellett megjelent egy D2 kategória, amely a 3500 kg-ot meg nem haladó azon személygépkocsikat jelenti ahol a szállítható személyek száma 8 vagy 9 fő (a vezetővel együtt).

Nem igazán értem, hogy miért volt erre szükség, hiszen annyira sok munkásokat szállító kisbusz nincs az országban, hogy ez kimutathatóan befolyásolná az útdíjakból származó bevételeket, de legalább sikerült azt elérni, hogy a nagycsaládosok és a fogyatékkal élők egy részének az életét rendesen megkeserítették.

Olvasson tovább!

A MÁV-Volán-Bolygó kapitánya triász csodát tesz!

2015.08.05. 15:34 | Homár Hilda | komment

8817259_43ef6cac609170009795b060db5846d4_wm.jpg

Hú, de jó is néha kizökkenni a háborgás és elégedetlenkedés állapotából, és rácsodálkozni a pillanatra, amikor néha úgy működik a világ, ahogy kéne neki! (fotó: Lakatos Péter)

Kedves Hilda!

Mivel annyi savat kap a magyar tömegközlekedés, így szeretnék mosolyt csalni a szomorú arcokra, vagy éppen elkeseríteni az őstrollokat. :) Ráadásul valami szerencsés csillagzat miatt egy mágikus MÁV-Volán bolygó kapitánya kombináció jött össze.

Július 26-án vasárnap utaztunk Piliscsabáról 21:35-kor Árpád híd felé. Már majdnem hazaértünk, amikor észrevettük, hogy egy nagyon fontos, nem kifejezetten értékes, de nagy eszmei értékkel bíró csomagunkat a vonatpótló buszon hagytuk. Na mondtam ennek annyi, MÁV szupport hívása 22:30-kor, esélytelen. De pár perc várakozás után mégis felvették és a hölgy azonnal foglalkozni kezdett a problémával, mondta, hogy hívjam vissza, mert felhív egy-két embert, de addig megadta a Volán forgalomirányító telefonszámát (mert a pótlást külsős cég viszi, itt már megint majdnem lemondtam az egészről), aki szintén nagyon kedves és pozitív volt, az éjszaka közepén kiment keresgélni a buszt, aztán felhívta a sofőrt és ő megtalálta a csomagunkat, amit a mai napon át is vettünk hiánytalanul. Mind a két szupportos maximálisan támogató volt és tényleg minden követ megmozgattak, hogy megtaláljuk az értékeinket. Szóval le a kalappal és nagy köszönet, hogy ennyire emberségesen végezték a munkájukat! 

Üdv.:

Emese

Sokan bukhatják az előleget az Erzsébet-program béna lebonyolítása miatt FRISSÜLT

2015.08.05. 09:33 | Homár Hilda | komment

erzsebet_1.jpg

Az Erzsébet-program alapvetően jó kezdeményezés lenne, de az idei, nyugdíjasoknak kiírt pályázata igencsak döcögősre sikeredett, ahogy azt áprilisban megtudhattuk egy felháborodott unoka leveléből. Az alábbi panasz alapján hasonlóan csalódást keltő a működés a fogyatékossággal élőkre szabott pályázat esetében is. Bár tavasszal a Heti Válasznak sem sikerült érdemi választ kicsikarnia a témában az illetékesektől, azért nekifutunk mi is a kérdéskörnek.

Tisztelt Homár Blog!

Úgy döntöttem, hogy így tárnám nyilvánosság elé az Állambácsi egyik humbugját, ami folyamatosan csak fejfájást okoz (szó szerint, mert nem szeretem, ha totál hülyének néznek és egyenesen gyűlölöm az
igazságtalanságot)! Nevezhetném akár nyíltan lopásnak is, mert pénzvisszafizetés nincs.

Az Erzsébet Programon keresztül a "fogyatékossággal élők" pályázatát nyújtottuk be párommal, aki rokkantnyugdíjas veleszületett egészségi rendellenessége kapcsán. Az igényelt és nyert pályázat alapján befizettük az önrészt, fejenként 5 ezer HuF-ot, azaz összesen 10 ezer HuFot, ami után lehet szállást foglalni. Pontosabban NEM lehet. Immáron a harmadik hónapja hiába próbálkozunk. Az elvileg 30 üdülőből az Erzsébet Program oldalán semmilyen szálláslehetőség nem jelenik meg, pedig tavaly minden zökkenőmentesen működött (kártya, befizetés, foglalás és kész...).

Olvasson tovább!

25 000+áfa a semmiért

2015.08.04. 14:41 | Homár Hilda | komment

screenshot_2015-07-20_09_13_00.png

screenshot_2015-07-20_09_31_33.png

Önnek mennyit érne meg, hogy egy évig megjelenhessen ezen az Eucegjegyzek.eu címen elérhető "keresőportálon", ahová 2 év alatt még csak a saját adataikat sem sikerült feltöltenük az üzemeltetőknek?  Mondjuk 25 000+áfát igen? Pláne, ha meg sem rendelte ezt a remek szolgáltatást? Szerencsére József résen volt, de vajon hányan nem?

 A nevem ..... József. Évek óta Autójavítással foglalkozom / HARMINCÖT ÉVE/. Honlappal rendelkezem, nincs szükségem arra, hogy mások segítségét kérjem mühelyem "REKLÁMOZÁSÁRA!". A múlt hónapban (06. közepén) Telefonon felhívott egy Hölgy /36-20xxxxxxxx/, és ezt a trükköt alkalmazta. (Adataimat a honlapomról vagy más adatbázisból megtudta szerezni, ennek birtokában könnyű volt a beazonosítás!)

Olvasson tovább!

Átvett csomag, amiről nem tud a gazdája

2015.08.04. 09:42 | Homár Hilda | komment

magyar_posta_1_1.JPG

Eltűnt csomagról többször volt már szó a Homáron, de ezúttal olyan speciális eltűnt csomagról olvashatunk, amit elvileg átvett a címzett, csak ő nem tud róla. Kalandok a Postán. 

Kedves Tékozló Homár!

A „nemzeti” Posta hírnevét szeretném én is öregbíteni.

Licitáltam és nyertem három tételt a Vaterán, az Eladó a vételár+elsőbbségi ajánlott postaköltség (6.665 Ft) átutalása után postára adta őket. Szándékosan nem a lakhelyemre kértem, mert napközben dolgozom, vidéki kisváros révén, du. 4-kor megáll az élet, nem tudnám átvenni. A munkahelyem hivatalos címére, a nevemre kértem a postázást, amit a Feladó természetesen meg is tett, neki tkp. édes mindegy, mit ír a Feladóvevényre. 2015.07.07.-én, kedden 16:34-kor adta fel Miskolc 3-as postahivatalban a küldeményt.

Olvasson tovább!

Extrém Extreme Digital sztori

2015.08.03. 14:32 | Homár Hilda | komment

extreme_digital_1_1.jpg

László történetét leginkább az extrém nagy anyagi bukta emeli ki az Extreme Digital tag alatti esetgyűjteményből. Meg az, hogy szegény az igazságát keresve elment a gyártón át egészen a Békéltető Testületig - mondjuk hiába. A tanulságot ő maga írja: "mindent alaposan átnézek, kipróbálok mielőtt átveszem".

Tisztelt Tékozló Homár.

Szeretném Önökkel megosztani tapasztalatomat, illetve felhívni mások figyelmét, hogy ne járhassanak így.

V. 5-én vettem egy Panasonic uhd televíziót az Extreme Dgital Mamut üzletében 380 ezer forintért. A boltban fizettem, a terméket a parkolóházban! lévő sötét nyomasztó raktárukban adták ki. Raktáros két szélénél kihúzza, megmutatja, visszacsomagolja. Megkérdezte, hogy kibontsa e jobban. Mondtam, hogy nem szükséges, mert 3 napon belül vissza tudom hozni, ha bármi gond van. A raktáros helyesel. Kipróbálás lehetőségét nem ajánlják fel. 

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása