Tékozló Homár

Mindenki menjen a Pecsába

2015.09.25. 15:20 | Homár Hilda | komment

foto_4.JPG

A Városliget-projekt részeként eldózerolásra kerülő Petőfi Csarnokot gerilla zárófesztivállal búcsúztatni akaró szervezőknek nincs szerencséjük. A szórólapjuk szokatlanul masszív nyomot hagy a szélvédőn,  olvasónk, Viktor zenei ízlése pedig minden bizonnyal távol áll  a Z'izi Labor-Török Ádám tengelytől, mert egyáltalán nem hatódott meg sem az eseménytől, sem a fellépőktől, hanem kiborult és kártérítést követel. Tanácsokat ezúttal  nemcsak jogos-nem jogos, hanem szélvédő-takarítás témakörben is várunk.

Kedves Homár,

Volt egy “nagysikerű” (nem az) Pecsa záróbuli, aminek a szórólapját elhelyezték szinte minden kocsi szélvédőjére az utcánkban, és az teljesen összefogta a szélvédőket, a mellékelt képek szerint. Miután a autómosóban sem sikerült eltávolítani a szennyeződést, írtam a szervezőknek (mellékletben az üzenet), akiknek az alábbi választ sikerült reagálniuk.

Olvasson tovább!

Eltüntette a Knorr a Bolognai mártásból a darált húst

2015.09.25. 09:55 | Homár Hilda | komment

screenshot_2015-09-22_14_06_09.png

Úgy látszik kivezet a Knorr is. Ők a korszerűtlen darált húst száműzték a bolognai mártásból, van viszont helyette természetesség meg verenyképes ár és séf tipp. Valószínűleg az történt, hogy annyira fel kellett volna emelni a húsos verzió árát, hogy annyiért senki nem vette volna meg, így inkább kihagyták belőle a cuccot. A burkolt áremelés egyáltalán nem elegáns, ahogy az ügyfélszolgálattól érkezett kedves, de bazári küllemű válasz sem. Az pedig elég nagyvonalúan kezelt igazság, hogy "Már csak tésztára van szükség.".

To: info@knorr.hu
Subject: Bolognai

Tisztelt Knorr!
 
Érdeklődni szeretnék, miért került ki a Bolognai mártásukból a darált hús?
Eddig megvettem a mártást, beleraktam egy edénybe és kész volt a Bolognai.  Most vehetek mellé darált húst is, ugyanakkor az önök terméke nem lett olcsóbb.
 
Várom válaszukat, miért kellett "jó árasítani" a terméküket úgy, hogy az egyik fő összetevőjét kivonták belőle? 
 
Üdvözlettel:

Olvasson tovább!

Megrendeltem, enyém. Vagy nem?

2015.09.24. 14:33 | Homár Hilda | komment

extreme_digital_1_1.jpg

Igaz, hogy csak két hónap múlva, de idén is lesz Black Friday. Nyakamat tenném rá, hogy ismét szép számú levél jön majd arról, hogy hiába  igazolta vissza egy webshop a rendelést, mégis coki lett a vége. Bár nem kell ahhoz Black Friday, hogy így járjon az ember.

Kedves Homár!

Szeptember 1-jén rendeltem egy terméket az e-Digital üzlettől, megkaptam a visszaigazolást, a rendelés állapota "beszerzés alatt". Néhány nappal később böngészgettem és felnéztem az oldalukra, ismét meglestem a terméket. Ekkor láttam, hogy ki van írva, a termék forgalmazása befejeződött szeptember 1-jén, pont a rendelés napján. Nem tudtam, hogy én rendeltem meg az utolsó darabot vagy mi van. Írtam nekik e-mailt, majd válaszul kaptam, hogy a rendelésem érvénytelen, nem tudják biztosítani a terméket, a webshop késéssel frissült.

Olvasson tovább!

Bünteti régi előfizetőit a Digi / Frissült a sztori végével

2015.09.24. 10:31 | Homár Hilda | komment

264.jpg

Zé csendes beletörődéssel mesél arról, hogy neki régi ügyfélként drágább ajánlat jár a Diginél, mint egy új ügyfélnek, és csak azon morgolódik finoman, hogy erről nincs infó a honlapon. Zé! A UPC-nél ez úgy megy, hogy az ember belengeti, hogy akkor felmondja az egészet a fenébe, amire egy kis türelmet kér az ügyfélszolgálat, hogy konzultálhasson a felettesével, és mire visszatér, valahogy mégis csak lehetséges lesz az olcsóbb díjszabás alkalmazása. Voila. Próbáld ki, hátha a Diginél is működik.  

Kedves Hilda,

Kérem a kommentelők segítségét.  

Digi ügyfél vagyok, lejárt a hűségidőm. Felmentem a weboldalukra, kerestem az árakat, szerettem volna egy másik internetcsomagba váltani. A honlapon 3 féle ár szerepel, 24 hónap hűség, 12 hónap hűség és hűség nélkül. Meglepődve tapasztaltam, hogy az általam kiválasztott 4000 forintos diginet 200 csomag az ügyfélszolgálaton már 4700 huf-ba kerül, mert rám a hűség nélküli árnál is drágább át vonatkozik rám, mivel a honlapon található árak csak hűségidő nélküli új ügyfeleknek járnak.

Olvasson tovább!

Pénztártól való távozás után fújhatjuk a panaszunkat?

2015.09.23. 14:12 | Homár Hilda | komment

deichmann1.jpg

A legtöbb  tisztelt homár pontosan tudja, hogy ha két ár van feltüntetve egy terméken, akkor a törvény szerint melyiket (az alacsonyabbat) kell kifizetni érte. De sajnos még mindig nem mindenki van ennyire képben. Utólag meg sopánkodni kár. Vagy mégsem?

Tisztelt Homár!

A tegnapi napon történt meg a barátnőmmel, hogy egy cipőt vásárolt a Deichmann üzletben a Corvin Plázában. Ki is nézte a cipőt és vitte a kasszához. A dobozon 8990 Ft volt feltüntetve, viszont a cipőn volt egy kis cimke, amin jó nagy számokkal, hogy 7990 Ft. Barátnőm megkérdezi a kasszást, hogy melyiket kell fizetni, ő meg azt válaszolta, hogy a drágábbat.

Olvasson tovább!

Saját zsebre dolgozott a hálókocsi-kalauz

2015.09.23. 10:07 | Homár Hilda | komment

848x181xmav-start_jpg_pagespeed_ic_xcpnjig4yv.jpg

Hetek óta a menekültkérdés uralja a híreket. Az nyilvánvaló, hogy a jobb élet felé igyekvő tömegeket és a folyton változó helyzetet a MÁV-mamutnál sokkal felkészültebb és rugalmasabb érintettek sem tudják kezelni. De az, ha a beígért hálókocsi nincs a vonaton, a fizető utas ül, a lefizető meg alszik, az bizony a cég hibája.

Tegnap azaz 2015.09.21-én utaztam a 21 órakor a Keleti-pályaudvarról induló, elvileg Münchenbe tartó Kálmán Imre Eurocity vonattal. A vonat csak Salzburgig közlekedett az ismert okok miatt, kivéve a Zürichig tartó közvetlen kocsikat. A vonatra hálókocsi jegyem volt, Münchenig, de az én kocsimat nem csatolták a vonathoz, így kénytelen voltam az ülő kocsiban utazni. A züricki hálókocsiba nem engedett beszállni a kalauz, pedig voltak üres helyek.

Az utasok, akikkel Salzburgtól taxival tovább utaztam Freilassingig elmesélték, hogy fejenként 20€-t adtak a kalauznak zsebbe, és adott nekik egy üres kupét, és Salzburgig kényelmesen tudtak aludni, míg én az 50€-s jegyemmel az ülőkocsiban nyomorogtam.

Olvasson tovább!

Szolgáltatóváltás? Segítség!

2015.09.22. 15:13 | Homár Hilda | komment

telenor_logo.png

A szolgáltatóváltás viszontagságairól rengeteg Homár-poszt szólt már, amiknek egy része sikeresen megoldódott a megjelenést követően. Ezúttal viszont nem halat adunk, hanem kicsit horgászni tanítunk mindenkit. 

Kedves T. Homár!

Találtam pont egy posztot ugyanebben a témában, de úgy tűnik, még mindig nincs korrekt eljárás.

2013.07.29-én kötöttem szerződést, a Telenor már azt számolta ki, hogy 2015.07.30-án jár le a szerződésem, ezért az új szolgáltató azt javasolta, hogy óvatosságból 07.31-vel kérjem a számhordozást. Ez is meg is történt.

Olvasson tovább!

Miért nem mondják egyszerűen azt, hogy bocs, elfelejtettük?

2015.09.22. 10:55 | Homár Hilda | komment

screenshot_2015-09-21_14_44_42_1.png

Éhes embert nem jó hergelni, hazug embert meg hamar utolérik. Hogy Theo Papáék mindezek ellenére minek ködösítenek, ahelyett, hogy bevallanák az elkavart megrendelést, sosem fogom megérteni. Lehet, hogy Gáborék akkor sem akarnák soha többet tőlük a pizzát, de biztosan kisebb lett volna a motiváció ehhez a levélhez.

Összejövetelt terveztünk barátokkal és gyermekeikkel, 7 gyermek és 6 felnőtt társult ehhez. A Theo Papától rendeltünk három családi pizzát ehhez az eseményhez. 15 órára hívtuk a vendégeket, 14.20-kor adtuk fel a megrendelést, hogy friss legyen a pizza.

15:40-kor telefonáltunk először, ekkor azt a tájékoztatást kaptuk, hogy nincs semmi gond, ők 90 perces határidőt vállalnak és pár perc múlva ott lesz (a 90 perces vállalási idő biztos megtalálható a honlapon, bár egyelőre nem találom, tehát el lehet dugva, és a visszaigazoló e-mailben sem szerepel). A diszpécser jelezte, hogy forgalmi akadályok vannak. Nem volt gond, vártunk tovább.

Olvasson tovább!

Nem jó a féléves iskolalátogatási igazolás, a 2 hónaposhoz ragaszkodik a BKK/Frissült a BKK válaszával / Frissült olvasónk újabb levelével

2015.09.21. 14:23 | Homár Hilda | komment

165104_144747068917123_6622603_n11-630x350_1.jpg

N.G. panaszlevele egy egyszerű, hétköznapi leírással indul, aminek oké, hogy már a második mondatában megjelennek az ellenőrök is, de arra azért nem voltunk felkészülve, hogy az írás pár bekezdéssel később egy forradalmi petícióvá növi ki magát, és írója úgy hadosznászik felhergelődve a paragrafusokkal és felkiáltójelekkel, mintha egy monumentális Wagner opera drámai főszerepére castingolnák éppen. Utóbbi kicsit megrázó akkor is, ha valószínűleg tök igaza van.

Kedves Szerkesztőség,

Kérem segítsenek a nyilvánosság elé tárni az esetet, hogy, hátha ezzel ki lehet kényszeríteni valami érdemi reakciót a BKK-tól, de főként, hogy más ne kerülhessen ilyen helyzetbe.

Köszönöm a segítségüket,

N.G.

Olvasson tovább!

A Bezerédj strand mint válási árva

2015.09.21. 09:39 | Homár Hilda | komment

2015_09_08_073.jpg

Balatonkeneséről legutóbb a faék egyszerűséggel fogalmazott, kézel firkantott tájékoztató szöveg kapcsán volt szó. Az is strandügy volt, ez is az. Bár ezúttal nem biztos, hogy őket kell szidni a hervasztó állapotok miatt, mert miért ne akarná a tavaly levált Akarattya a strandját, viszont miért üzemeltetné a kenesei önkormányzat helyettük a Bezerédjet. De akárki is a felelős, az biztos, hogy bőven van mit fejlesztenie a jövő szezonra.

Az egyik legszebb fekvésű strand a balatonakarattyai Bezerédj strand. Akarattyai családok látogatják, akarattyai területen van, mégis a kenesei önkormányzat üzemelteti, azaz szedi a bevételeit.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása