Tékozló Homár

Aki a CBA-ban vásárol...

2015.03.07. 14:13 | Homár Hilda | komment

ez.jpg

Egy igazi fúj poszt: fúj a penész és fúj a lejárat eltakarási technika is.

...Magyar Tejfölt és akciós csokit, az sikeres ember nem lehet. A csokin akciós cetli véletlenül eltakarta a lejárati dátumot, a tejfölön pedig a lejárati dátum véletlenül eltakarta a penészgombát. Ezen kívül túl nagy sztorit nem tudok hozzáfűzni. De hétvégi posztnak még jó lehet. :)

Várj reám, s én megjövök, hogyha vársz nagyon

2015.03.06. 14:59 | Homár Hilda | komment

Gábor nagyon várt és végtelen türelemről tett tanúbizonyságot, jutalma végül egy olcsóbb oprendszer lett, de nem ennyire bibliai alapú megközelítésben a tanulság szerintem inkább az, hogy ha egy cég nem tartja be az ígéretét, akkor mielőbb keress másikat.

Tisztelt Tékozló Homár!

Szeretnék megosztani Önökkel egy történetet. Nem egy hatalmas érvágás, ami történt, de azért kellemetlen és jellemzi a szolgáltató hozzáállását.

Két hónappal ezelőtt szerettem volna vásárolni egy Windows 7 operációs rendszert az új laptopomra. Viszonylag sürgős volt a dolog, mert részben munkaeszköz, de azért nyilván a legkedvezőbb árnak próbáltam nekimenni. Meg is találtam az Extreme Digital oldalán 26900 forintért. Betértem a Móricz Zsigmond körtéren található üzletükbe, ahol megmondták, hogy sajnos nincs készleten, de rendeljem meg és legkésőbb egy héten belül megérkezik az üzletbe. Meg is rendeltem, azt ígérték, hogy ha beérkezik a termék, azonnal kapok egy értesítő SMS-t róla.

Olvasson tovább!

Van, aki még mindig vár a karácsonyi ajándékára

2015.03.06. 09:00 | Homár Hilda | komment

csomag_robot_divider.jpg

Csaba drónja nem érkezett meg karácsonyra, sőt, azóta sem, Csaba  meg jól felhergelte magát,  mert a fia szomorú és csalódott az emberiségben, ráadásul ő meg önhibáján kívül leszerepelt, mint apa. Ezt utóbbi azért túlzás, de a kissé teátrális részt leszámítva tök igaza van.

Ezúton szeretném elmesélni Önöknek azt a történetet, ami velem esett meg az elmúlt hónapokban a Magyar Posta szolgáltatásának gyanútlan igénybevételekor, amely utólag könnyelműségnek és balgaságnak bizonyult.

A történet 2014.12.05-én kezdődött, amikor is a Banggood.com oldalról interneten keresztül párommal a fiamnak karácsonyra egy quadrocoptert (drón) vásároltunk, mivel így a 14.157,- ft-os árával sokkal olcsóbb volt, mintha belföldön próbáltam volna ugyanezt a terméket megvenni. A bank párom számlájáról 2014.12.08-án az összeget le is vonta, az áru kifizetése megtörtént.

Olvasson tovább!

A parkolóházat őrzik, csak a benne lévő autókat nem

2015.03.05. 15:21 | Homár Hilda | komment

p_r-koki.jpg

Kétségtelen, az van kiírva, hogy őrzött P+R parkoló, nem az, hogy őrzött autók. De azért kíváncsi lennék, hogy mit értenek pontosan ez alatt a parkolóház szakzsargonban, ha nem azt, hogy szemmel tartják a kocsikat. 

Sziasztok!

Tekintettel arra, hogy már volt olyan ügy, amiben tudtatok segíteni, ismét hozzátok fordulok.

Felháborítónak tartom, hogy egy őrzött parkolóban SEMMIÉRT nem vállalnak felelősséget. Akkor miért fizetek? Fontos megjegyeznem, hogy az adott környéken ingyenes a parkolás, így nem lenne indokolt P+R-t használni, ha ott nem szerepelne jól láthatóan az ŐRZÖTT szó. Ezen kívül szeretném tudni, hogy szabályos-e az eljárás, miszerint mossák kezeiket: ha beállsz, ha nem: bármi történhet az autóddal. A kamerák rögzítik-e az állapotokat, továbbá lehetsége-e rendőrségi feljelentést tenni?

Olvasson tovább!

És a csomag pikk-pakk ott is van!

2015.03.05. 13:02 | Homár Hilda | komment

pick_pack_pont.jpg

Most képzeljük el, hogy nem egy megyeszékhely a célállomás!

Kedves Homár!

Szeretném közkinccsé tenni egy Pick Pack Pont szállítás eseménylistáját főváros-vidéki megyeszékhely viszonylatban. Négy nap és egy elég kalandos útvonal. Feltehetően a Kuala Lumpur - Fokváros - Tirana tevekaraván expresszről van szó, ez tűnik az egyetlen logikus magyarázatnak.

Egyetértek a várható kommentekkel, nem lehet sikeres ember, aki Pick Pack Pontra kér csomagot - most nem is érzem magam annak :)

Üdv,

Pistabá

Az Uber nem tud számlát adni, de szerinte nem is kell neki FRISSÜLT

2015.03.05. 09:19 | Homár Hilda | komment

uber.png

Tavaly november óta lehet Budapesten is használni az Ubert, ami egy szuper app arra, hogy fuvart szerezzünk magunknak a városban. Az várható volt, hogy az első panasz számlázási ügyben fog érkezni, mert a rendszer ugyan felkínálja a számlalehetőséget, de én még nem beszéltem emberrel, aki meg is kapta volna (valaki más esetleg?). Elsőre technikai malőrnek tűnt a jelenség, de aztán az alábbi levelezésből kiderül, hogy nem az. Az Uber arra hivatkozik, hogy ő csak egy platform, ami összehoz embereket egymással, nem szolgáltató, és neki nem kötelessége a számlaadás. Az biztos, hogy a törvény és az élet nincs összhangban, már csak az a kérdés, hogy a szabályozás nincs felkészülve az Uberre, vagy az Uber a szabályozásra.

UPDATE: Jelentkezett egy olvasónk, aki kb. ugyanezt a beszélgetést folytatta le, csak épp az Uber magyar ügyfélszolgálatával. Az ő levelével egészült ki a poszt.

Hello, 
ítt van egy remek levelezés az Uberrel, amiben megpróbálok számlát kérni tőlük, hogy elszámolhassam a céges taxizást.

Olvasson tovább!

Állati tempóban indult meg az autópálya matricák árának visszafizetése

2015.03.04. 15:09 | Homár Hilda | komment

7460153_124205_a6330d8c96c52d638f38310bca14eeef_wm.jpg

Ádám szerint megkezdték az online visszaváltott megyei matricák feldolgozását, és belátható távolságra került a visszutalás is. Kár, hogy a NÚSZ Zrt. egy csigát és egy lajhárt versenyeztetett a megbízáskor.

 Kedves Homár!

A Nemzeti Megyei matrica online visszaváltásáról már volt szó és úgy látszik valami elindult, mert megérkezett nemrég a postaládámba az elektronikus számla. Minden egyéb részletezése nélkül csak néhány sort emelnék ki:

Fizetési mód: átutalás
Teljesítés: 2015. 04. 03.
Fizetési határidő: 2015. 04. 03.

Olvasson tovább!

Feketelista: Miza autóülés-huzat webshop FRISSÜLT

2015.03.04. 08:38 | Homár Hilda | komment

screenshot_2015-03-04_09_29_04.png

Mi tudjuk minden autónál az ülések méreteit, csak nem foglalkozunk vele,! Ja, és a pénzvisszafizetéssel sem! 

(A NFH-nál rákérdezünk, hogyan érvényesíthetők a fogyasztói jogok külföldön működő cégek esetében.)

Történet rövöden:

Rendeltem egy autó üléshuzatot egy Suzuki SX4 s-crosshoz "Sport kék" színben, a MIZA autó üléshuzattól. 

A termék megérkezett, de a méret nem volt jó (túl nagy volt, mindenhol lógott), valamint fel sem lehetett szerelni a hátsó ülésre, hiányoztak bevágások, lyukak, továbbá nem az előre telefonon lebeszéltek szerint varrták meg.

Olvasson tovább!

A MÁV félretájékoztat, majd 5x veri le az utason a hibát

2015.03.03. 15:19 | Homár Hilda | komment

screenshot_2015-03-03_15_17_17.png

Összehangolt munka: 1 pénztáros rossz tanácsot ad, 17 kalauz ellenőriz, de nem szól, de a 18. egy irtózatos büntetéssel lecsap! A rosszul kiszámolt bünti, az elírt név, a rossz helyre küldött levél szinte már szóra sem érdemes.

Kedves Homár!

Egy GySEV-MÁV együttes gyöngyszemet szeretnék megosztani veled és az érdeklődőkkel.

Levelezős hallgató vagyok Budapesten, Sopronban élek és dolgozok. Vizsgaidőszakok alkalmával heti kb. 4 alkalommal utazok a Sopron-Keleti szakaszon.

Már az első vizsgaidőszakban is kiderült, hogy nem a legjobb megoldás minden utazás alkalmával jegyért sorban állni hajnal 6kor, így megkérdeztem egy pénztárost van-e javaslata a problémára. Készséggel ajánlotta, hogy persze, van tanuló havi/félhavi bérlet, félhavi 8050 Ft, olcsóbb is, jobb is. Szuper, éltem vele 1., 2. vizsgaidőszakban gond nélkül utazgattam. Míg nem január 5-én megint beálltam a sorban, -Csókolom! Levelezős félhavi bérletet kérek Sopron-Keleti, jegypénztáros néni már készséggel nyomtatta is. Nagyszerű. Gondoltam a 15-én történt 5. felutazásomig.

Olvasson tovább!

XXII. kerület, csatornázás, kapubeálló, önkormányzat, ígéretek, blah, blah - 2.fejezet

2015.03.03. 09:50 | Homár Hilda | komment

03_1.jpg

Oké, abban végül is van logika, ha csak műszaki átadás után van teljes helyreállítás. Az még jó is, ha ezt tesztidőszak előzi meg, pláne, ha  a sitt meg gödör nem nézik végig mindezt. De, hogy mért megint a lakosság tájékoztatása sor tépődött le véletlenül a tervdokumentációról? Nem beszélve Az anyád p*csáját te kis k*csög!-ről.

Sziasztok!

Fenti poszt folytatásaként írok nektek, ugyanis van miről! Könnyen lehet, hogy a cikk hatására, két hete megjelentek a "szakemberek" a házunk előtt, és belefogtak a helyreállításba. Borzasztóan örültünk, hogy ennyi idegeskedés és kanossza után véget ér a történet, ám sajnos örömünk nem tartott sokáig, mivel a munkákat ugyan elkezdték, a földkupacokat és a sittet elhordták, a feltúrt földszakaszt nagyjából elegyengették, a kocsibeálló szűk szakaszán felszórtak valami építési hulladékot/morzsalékot, de egyebet sajnos nem csináltak. A kibontott térköveket, a kitépett oszlopokat nem rakták vissza - annak ellenére, hogy a jómunkásemberek figyelmét felhívtam rá, hogy ezekről se feledkezzenek el, válaszul csak annyit kaptam, idézem:

"Az anyád p*csáját te kis k*csög!"

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása