Tékozló Homár

Élet a Biohair szalonban / Frissült a Biohair válaszával

2016.01.13. 09:48 | Homár Hilda | 95 komment

1280382724_12794522155281_l.jpg

Adja magát a szóvicc, hogy nyilván ezért biohair, de azét fúj és broáf. Reméljük, egyedi eset. Szerencsére neten keresztül tuti nem terjed, úgyhogy te kedves olvasó, nyugodtan hagyd abba a vakaródzást!

Tisztelt T. Homár!

Egy apró észrevételt szeretnék megosztani, illetve a tapasztalatomat elmondani. Sajnos a szenvedő alanya a barátnőm volt, aki jóhiszeműen beült a Pólus Centerben lévő Biohair üzletbe …bocsánat hajvágó szalonba hajat vágattatni. Hát nem kellett volna.

Már az üzletben meghökkenve tapasztalta, hogy két fej között semmi eszköz mosás, vagy fertőtlenítés nincsen, de sajnos a java csak 2-3 hét után jelentkezett. Mégpedig a tegnap éjszaka. Nevezetesen az, hogy iszonyatosan viszketni kezdett a fejbőre, ami nappal még iszonyatosabb és lassan már elviselhetetlen lett.

Miután leültettem egy lámpa alá és átnéztem a fejbőrét…hát nem kívánom senkinek a látványt és az érzést. Tetves lett. Rendesen kis, fehér átlátszó fejtetűket szedegettem ki a hajából. hát összekaptuk magunkat és irány az első patika…ami sajnos nem volt olyan egyszerű, lévén, hogy vasárnap este van. De találtunk egy nyitva tartót, így odamentünk és vettünk sampont, eszközöket. De innentől kezdve nem térünk be a BIOHAIR-nek nevezett tetű szaporító helyre, ahol nagyüzemben, szalag mellett nyírják az embereket.

…végül is lehet ezért BIOHAIR??!!

Ha igénylitek, megpróbálom lefényképezni a bezacskózott példányokat a makrolencsémmel, de nem ígérek NatGeo minőségű képet. Ha gondoljátok osszátok meg ahol csak tudjátok én ezt fogom tenni. 

üdv,

Krisz

UPDATE jan. 16.

A posztot elküldtük a Biohairnek, az alábbi választ kaptuk tőlük:

Kedves Tékozló Homár szerkesztőség!

Sajnálattal olvastuk hálózatunk egyik tagjának a Pólus centerben lévő üzletét és ezáltal természetesen hálózatunkat ért meggondolatlan és alaptalan vádakat. Franchise rendszer lévén szigorú előírásokat kell minden alkalmazottunknak betartania, melynek része a rendszeres, vendégek után történő fertőtlenítés. Erre a célra speciális eszközfertőtlenítőt használnak kollégáink.

Amennyiben a higiéniás előírások és azok betartása lenne a probléma, biztosak vagyunk benne, hogy nem az említett hölgy lett volna az egyetlen, aki panaszt emel ilyen ügyben cégünk jelenleg már öt éves fennállása óta. Fontos kiemelni, hogy eddig soha semmilyen hasonló panaszt nem kaptunk. Fodrászainknak és hálózatunknak is az a célja, hogy elégedettek legyenek vendégeink, ehhez pedig elengedhetetlen a megfelelő tisztaság és higiénia is.

Az említett vendég már írásban is panaszt tett központi irodánknak melyben már 3-4 hetes időszakot említ a viszketés jelentkezésére. A szalonban tett látogatást követően pedig repülővel Londonba utazott, így számos helyen megtörténhetett a fertőzés a 3-4 hetes intervallumot valamint a nemzetközi utazást figyelembe véve.

Ehhez képest az általánosan elfogadott orvos-biológiai álláspont szerint: A nőstény tetvek életük (2-4 hét) folyamán 40-200 (átlag 100) petét raknak, melyet serkének nevezünk. Az igen ellenálló burokkal ellátott serkét a tetű a jellegzetes helyekre nehezen eltávolítható, cementszerű anyaggal rögzíti. Az első hónap végére egy nőstény ivadékainak száma kb. 150, a második hónap végén azonban akár több ezer is lehet, így az eltetvesedés a látszólag alacsony peteszám ellenére is aránylag gyorsan bekövetkezhet.

Tojásokkal, vagy élő állattal (szalonunkban) történő fertőzést kizárjuk, lévén hogy ezek a fekete fésűn feltűnőek, fodrászaink szinte azonnal észreveszik, amennyiben fertőzött vendég haját vágják, a rendszeres fertőtlenítés is pont ezen esetek elkerülését szolgálja. A szalonokban igényelhető szolgáltatások és csomagok részét képezi a hajmosás is, és kizárólag aznap mosott hajon végeznek száraz vágást kollégáink, mellyel az a célunk, hogy tovább csökkentsük bármiféle fertőzés esélyét.

A fentiek alapján határozott álláspontunk szerint teljességgel kizárt, hogy az említett vendég tetűfertőzést kapott volna szalonunkban, ebben az esetben sokkal hamarabb tapasztalta volta a tüneteket, de az időmúlástól eltekintve is visszautasítjuk a szalonunkat ért vádakat.

Sajnáljuk, hogy az említett vendég a korábban leírtakat tapasztalta és reméljük, hamar sikerül megszüntetnie a problémát.

Mindezek ellenére felháborító, hogy bármilyen utánjárás és bizonyítékok nélkül, kizárólag a saját elképzeléseire hagyatkozva ilyen jellegű tartalmat tesz közzé valaki, ilyen minősíthetetlen stílusban, ezzel megsértve az érintett fodrász szalon, az ott dolgozók, továbbá a teljes franchise hálózat jó hírnevét, amelynek polgári peres, sőt büntetőjogi következményei is lehetnek a hölggyel szemben.

Köszönjük a weboldal kezelőinek, hogy lehetőséget biztosítottak arra, hogy mi is megoszthassuk álláspontunkat az üggyel kapcsolatban, valamint minden hozzászólónak, aki reálisan gondolkozva nem negatív megjegyzésekkel bővítette a posztot.

BioHair Franchise Központ

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ghck 2016.01.13. 09:56:26

Persze simán lehet, hogy máshol szedte össze a tetveket, de így legalább van kit utálni. Azért kíváncsian olvasnám a biohair álláspontját is..

juhaszvik 2016.01.13. 09:58:13

röplabdában nem az a szokás, hogy ha valaki feladja a magas labdát akkor egy másik játékos üti le? milyen posztoló az ilyen? :)

amúgy meg tényleg ez van: ha nem használsz vegyszereket a kártevők ellen, akkor azok elszaporodnak. mint ahogy tartósító szer nélkül megromlik az étel. csík nélkül meg leesik a repülő...

annyi probléma van még az esettel, hogy nem bizonyítható, hogy ott kapta el a tetűfertőzést. adja magát, de a Tetűügyi Bíróságon nem állná meg a helyét...

sáros_tehén 2016.01.13. 09:59:56

2-3 hét alatt máshol is össze tud szedni ilyet. Persze cikibb ha barátokat /ismerősöket hibáztatni.

Azt tudja a kedves poszter, hogy ha ezt nem tudja bizonyítani, akkor akár szép kis kártérítésnek néz elébe??

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.13. 10:00:48

4 éven belül a negyedik Biohair poszt. Ha lenne fodrászatom, szeretnék neki ilyen reklámot.

joska61 2016.01.13. 10:02:24

És honnan vesszük, hogy a fodrásztól van a tetű? Amúgy milyen tetű ez? Lapos?

Yobbágy Fery 2016.01.13. 10:08:25

@ghck: Nem hinném, hogy fogjuk, mert tudtommal franchise rendszerben működnek (ha mégis, akkor is csak valószínűleg egy sima bocsánatkérés, meg ígéret lesz a komolyabban vett higiéniára).
Na meg tényleg nem tudni, hogy valóban ott szedte össze. Lehet, hogy valamelyik barátnő gyerekétől kapta, aki meg az oviban. Vagy egy koszosabb honfitársról költöztek át a zsúfolt buszon. De az se kizárt, hogy valóban a fodrásznál volt tetves az egyik korábbi ügyfél (ugyanakkor a magukat szalonnak tituláló csilivili helyeken se dobják el a fésűt, meg az ollót minden kuncsaft után, erre találták ki az alkoholos fertőtlenítő spray-t, felteszem valami hasonló még egy full bio fodrászatban is használatos).

Leone_510 2016.01.13. 10:16:39

voltam már ilyen szalonban a 3. kerületben a Szépvölgyi úton, ott minden vendég után lefertőtlenítették az eszközöket ami megnyugtató volt, a folyamatosan romló szakmai hozzáértés hiánya kevésbé, ezért sem megyek már oda

rarabel 2016.01.13. 10:27:38

Cipőt a cipőboltból, klaviatúrát az Auchanból, tetűt a tetűboltból.

juhaszvik 2016.01.13. 10:29:52

@Leone_510: és mivel fertőtlenítettek a bio szalonban? remélem nem a vizeletükkel...

Lángharcos 2016.01.13. 10:30:47

@sarostehen_: elvileg durván 1 hét, amíg kikelnek a lárvák, és gondolom nőniük kell egy picit, hogy észlelhető legyen a tevékenységük.

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.13. 10:55:44

@juhaszvik: Azt mondják, hogy a férfiak vizelete gyakorlatilag steril. Szóval nyugodtan lehet fertőtlenítésre használni. Pl. ha megvágod a lábadat valahol a préri közepén, legjobb, ha lepisiled.

A lányokéról nincs pontos infóm.

Az alkoholt nem szabaad ilyen hülyeségekre elpazarolni.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.01.13. 10:56:11

a tetűt fodrászatban elég nehéz elkapni, mivel a kis getzik nem engedik el a hajat soha.
tehát csakis a tetves fejjel történő nagyon közeli kontaktussal szerezhetőek be, magyarul átmászik egyik fejről a másikra. fésű, sapka kispárna nem jáccik.

The Crazy One 2016.01.13. 11:12:06

megkérdezem az asszonyt. Ő fodrász. Hilda addig megkérdezi gondolom a gvtpki fogyasztóvédőitől. Ez jogtalan árukapcsolás, igaz?

juhaszvik 2016.01.13. 11:13:01

@atpijkamo100: azért remélem más szempontokat is figyelembe vesznek egy ilyen fodrászszalonban. :)

jut eszembe, akkor az aluljárók akkor tök sterilek lehetnek...

atpijkamo101 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.13. 11:24:58

@juhaszvik: "remélem más szempontokat is figyelembe vesznek"

Remélheted. Azt, hogy a pisi a legocsóbb.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.01.13. 11:37:02

@The Crazy One: annyit javítnék, hogy a tetű nem ugrani. amúgy ja.

atpijkamo101 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.13. 11:37:31

@The Crazy One: Hát ha annyit ért a tetűkhöz, mint a helyesíráshoz, akkor egy szavát se hidd!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.01.13. 11:40:53

@atpijkamo101: papi: fodrász, érted? fodrász! nem tanítónéni!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.01.13. 11:42:18

@atpijkamo102: mostanában kihagyok szavakat meg betűket is írás közben. szerinted ez már alois bácsi vagy még van remény?

The Crazy One 2016.01.13. 11:46:05

@atpijkamo101: kérlek szépen, @sugargiraffusplumps.: írta jól, jár a pluszegy.
A védelmében talán csak annyit, hogy keveset járt magyar tannyelvű iskolába. Konkrétan egy percet sem.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.01.13. 11:48:07

@The Crazy One: ugye-ugye? ezt pofázom én is mindég a nyelftannátzikoknak, de nem akarják érteni. ennyikeh.

atpijkamo103 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.13. 11:48:18

@sugargiraffusplumps.: Ha kimagyarázod, mit akart az "alois" jelenteni, akkor: talán.

pankaaa 2016.01.13. 11:52:38

2-3v hééét??!! akkor itt nem a biohair a hibás, ugyanis a tetvek pár napon belül jelentkeznek, max 1 hét. Ugyanis a kifejlett tetű lerakja az ún serkéket a hajtőre, amik 3-4 napon belül kikelnek, és további 3-4 nap múlva azok is képesek serkéket lerakni. Tehát az elmúlt 1 hétben érdemes nézelődni. Köszi-bocsi :D

juhaszvik 2016.01.13. 12:09:37

@pankaaa: vártak a tetvek a CSOK-ra, addig nem akarták lerakni a petéket...

Zöldegér 2016.01.13. 12:11:54

@sugargiraffusplumps.: A fésűvel nem a tetűt, hanem a serkéket viszi át a másik fejre. Anno így kapta el nálunk az egész család, öcsém a kórházból jött haza tetves fejjel, és otthon közös fésű volt. Én úsztam meg egyedül, nekem volt külön hajkefém.

Zöldegér 2016.01.13. 12:15:54

@pankaaa: hu.wikipedia.org/wiki/Fejtet%C5%B1 Egyedfejlődés címszó alatt, legkevesebb 8-9 nap mire kifejlődik.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.01.13. 12:16:53

@Zöldegér: a serke úgy tapad a hajszálra, hogy atombombával se lehet lerobbantani, pont ezért olyan nehéz kipucolni a fejet tőlük. tudom miről beszélek, az iskolában legalább 5 tetűrohamot éltünk túl a gyerekeimmel.
egyesével kell lehúzgálni a serkéket a hajszálakról, nem véletlenül kopasztják meg a fiúkat ilyenkor :)

pankaaa 2016.01.13. 12:28:36

@Zöldegér: igen, tévedtem, megnéztem a hivatalos epinfót, kicsit több kell mindt amit rtam, de a fésűvel nem a serke megy át egyik hajról a másikra, mert az olyan erős anyaggal kötődik a hajszálhoz, hogy nagyon nehéz róla levarázsolni...

pankaaa 2016.01.13. 12:29:49

@Zöldegér: Hivatalosan: A fejtetű elsősorban közvetlen érintkezés útján terjed, leggyakrabban úgy, hogy játék közben (pl. fejek összedugásával, birkózással, sugdolózással) a gyerekek feje egymáshoz ér. Azonban egyik személyről a másikra bizonyos, közösen használható tárgyakkal (pl.: sapkával, fésűvel, hajkefével) is átvihető. Fontos hangsúlyozni, hogy nem csak a gyermekközösségekben, hanem a családtagok között is könnyen terjedhetnek, „cserélődhetnek” a tetvek: a gyermekektől a szülők, a testvérek és az egyéb családtagok is fertőződhetnek, akik a fejtetűt megint továbbadhatják.

atpijkamo106 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.13. 12:35:12

"Petéit, a serkéket erős, cementszerű anyaggal szorosan a hajszálak tövéhez ragasztja. "

"A fejtetű közvetlen érintkezés útján terjed, leggyakrabban úgy, hogy a gyerekek feje játék közben egymáshoz ér. Közös használati tárgyakkal átmegy egyik emberről a másikra (pl. sapkacsere, fésű, fotel, széktámla). Otthon pedig az ágyneműn, közös fésűn, törölközőn, a bútorokon vagy a földön is előfordulhat, és onnan kerül át az emberre."

A nemi szőrzetben élő laostetű egy másik faj, melyet a gorilláktól vettünk át - nem akarom tudni, hogy hogyan - 3 millió évvel ezelőtt. Ebből az következik, hogy az emberréválás folyamatában őseink cca. 3 millió ével ezelőtt vesztették el szőrzetük nagy részét. (Szőrzet nem lesz meg hosszú időn át tetű nélkül.)

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.01.13. 12:45:13

"Már az üzletben meghökkenve tapasztalta, hogy két fej között semmi eszköz mosás, vagy fertőtlenítés nincsen, "
Én mondjuk ilyet más fodrászatokban sem, de attól még elég gáz, ha tetves lett valahol.

Mondjuk a fene tudja, hogy 2-3 hét-e a tetű lappangási ideje.

KaTe 2016.01.13. 12:50:40

Biohair-ben csak egyszer voltam és egyben utoljára.
Olyan érzés, mintha gyártósoron lenne az ember, 2 perc hajmosás, 5 perc vágás, viszlát. A fodrászok - gondolom - teljesítménybérben dolgoznak, az eszközök pedig a legkevésbé se tűntek profi minőségűnek.
Igénytelen frizurát akar, olcsón és gyorsan? Biohair!

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.13. 13:13:34

@Semmitnemérszakitiltással: "2-3 hét-e a tetű lappangási ideje."

"A nőstény tetvek 2-4 hetes életük során átlagosan 100 petét raknak. A serkékből a lárvák 5-8 nap alatt kelnek ki és 2-3 hét alatt válnak ivaréretté. Egy fejen általában ritkán van 5-10 tetűnél több - hacsak nem nagyon elhanyagolt."

Úgyhogy ha kapott egy megtermékenyített nőstényt, az lerakott pár petét, azok kikelve pont 2-3 hét múlva kezdhettek gondot okozni, stimmel.

atpijkamo108 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.13. 13:18:12

@The Crazy One: @sugargiraffusplumps.: Mit fodrász, fodrásszakértő! 3. napra lesz tetves, meg a tetű ugrik, na haggyatok már!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.01.13. 13:27:20

@atpijkamo107: a 2-3 hét az az ivarérettségig szükséges idő. nem az a baj, hogy basznak a fején a tetvek, hanem az, hogy szívják a vérét, amit gondolom ivarérés előtt is szorgalmasan gyakorolnak.

The Crazy One 2016.01.13. 13:27:58

@atpijkamo108: igazad van, hülyeséget írt. Agyonverjem, vagy elálljak a szerződéstől? elvégre ez hibás tájékoztatás.

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.13. 13:35:46

@sugargiraffusplumps.: Igen, a serkéktől az ivarérés az olyan 3-4 hét. De ezek a latrok már ivarérés előtt is szívják a vért.

Mondjuk 2 nap, míg a nőstény leteszi az 5-10 serkét, és távozik. Utána 7 napig csönd van, majd kikelnek. Mondjuk nőniük kell 5 napig, míg akkorára fejlődnek, hogy érzékelhető gondot okozzanak. Tapasztalatom nincs, csak találgatok. Ezek szerint viszont pont kijön a 2-3 hét.

@The Crazy One: :)) Én a széklábbal való agyonverést választom, videóval.

Nem hiába mondom, hogy tudatlan barmoknak nem szabad első szóra bármit elhinni. (Másnak se.)

AtiSnatch 2016.01.13. 13:37:23

@sugargiraffusplumps.: szerintem papi is tudta, csak már elfelejtette... :D

atpijkamo110 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.13. 13:37:41

távozik = Ha idős, akkor távozik az örök vadászmezőkre, ha még fiatal, akkor átUGRIK egy másik fejre.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.01.13. 13:38:49

@atpijkamo101: LOL

@sugargiraffusplumps.: Nagy tetűk a politikai életben vannak (OK, az üzletiben is.)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.01.13. 13:50:24

@Semmitnemérszakitiltással: szerintem gyorsan vondd vissza mer papi minnyár beleköt, hogy nem tetűk hanem tetvek :D

Rosszindulatú Vászka 2016.01.13. 13:50:57

Akkor ez most poszternak buktaposzt? Lehet spekulálni, barátnője kivel dugta össze. A fejét.

Klassz, ilyen még nem volt.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.01.13. 13:59:09

@Rosszindulatú Vászka: monnyuk ennyi pénzért még nem jár katicabogár vagy skarabeusz, szóval szerintem örüjjön a pószter annak ami van.

Rosszindulatú Vászka 2016.01.13. 14:08:36

@sugargiraffusplumps.: lehet, hogy van ottan egyéb kórság is, csak azt még nem posztolta.

milyen nőazilyen 2016.01.13. 14:09:07

Tegyük hozzá, hogy azért járnak oda, mert occsó. Hajvágás extrákkal.

atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.13. 14:27:16

@milyen nőazilyen: "Hajvágás extrákkal."

:))

Én még olcsóbban levágom magamnak. Van egy nullás gépem, beállítom két centire, oszt adok neki. Mire sorrakerülnék a fodrászatban, már kész is vagyok. És nem kell közben a fodrászbácsival a fociról értekezni.

amindenes.blog.hu 2016.01.13. 15:05:28

Vettem biohúst, zöldség íze volt. xD

2016.01.13. 15:30:53

lesz még ebből gond....
semmi bizonyíték, h ott szedte össze.... na mindegy

juhaszvik 2016.01.13. 15:43:13

@atpijkamo111: fodrászbácsi? ez egy létező dolog? illetve volt egy fodrászom, aki idősebb volt, és meleg: na vele tuti nem lehetett a fociról beszélgetni. mondjuk a hajvágáshoz nagyon értett. manapság fiatal lányok vágják a hajam (nem egyszerre) + egy srác (ő is jó fodrász). foci még nem volt téma.

lehet ám, hogy ennek a kommentnek a szűrlete az, hogy a férfiak jobb fodrászok?

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.13. 15:48:59

@juhaszvik: Nagyon sokszor ugyanhhoz a férfi fodrászhoz kerültem. Nem hiszem, hogy meleg, de tőlem leszbikus zulukaffer is lehet. Béna fodrásszal még nem találkoztam. De én magam joban megcsinálom, mint akármelyik fodrász. És nem kell előtte 33-szor elismételnem, hogy igen, tényleg 2 centisre kérem. És hogy leszarom, hogy hátul milyenre vágja. Ha engem is beleszámolsz, akkor a férfiak biztos jobb fodrászok.

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.13. 15:50:01

Ajaj! Neneküljön, ki merre lát! Itt törölgetés lesz.

atpijkamo114 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.13. 15:55:39

Bárcsak így lenne lottóötösöm! A törölt kommentek megtekinthetők a blogomon. Lásd egy sorral feljebb.

gabors 2016.01.13. 16:17:16

"ami sajnos nem volt olyan egyszerű, lévén, hogy vasárnap este van"

ezt koszond meg a KDNP-nek es savaz a FIDESZ-re hogy 2018 utan szombaton is legyenek zarva a boltok (az otletet mar levedtem ....)

ez nagyon relevans !!! nem keretik torolni ....

gabors 2016.01.13. 16:23:33

"A fejtetű egy hét alatt kialakul a serkékből. Nem két-három hét múlva jelentkeztek volna a tünetek..."

ez igaz !! de egyet kettot meg nem veszel igazan eszre, pont kell a ket harom het ami alatt a populacio mondjuk 3-4 serkebol vagy egyedbol tobb tizre szazra novekszik es kezded eszre venni hogy valami van !!! teljesen hiheto ...

azt persze nem tudom hogy hogyan kaphatta meg (ha tanar pl. akkor vannak mas lehetosegek is)

de ha nem dolgozik olyan kornyezetben ahol sapkat/salat vagy fesut hasznalnak kozosen akkor bizony a legvaloszinubb a fodraszat ...

gabors 2016.01.13. 16:41:31

@atpijkamo114: az verzio sokkal jobb :-)

gabors 2016.01.13. 16:45:29

@atpijkamo114: USA Powerball-t jatszal most eppen 1.4 BILLION dollar es meg mindig novekszik ... bar mint kulfoldi toled 30%-ot vonna le Uncle Sam :-) de forintban ki sem tudom szamolni (itt a billion az 1000 millio) 1.4 billion az kb 320x1.4x1000xmillio ...

hazi feladat hogy hany nulla van a vegen :-) tobb mint amennyi tetu egy fejen elfer ... az biztos meg ha bio teturol is lenne szo....

atpijkamo115 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.13. 16:51:18

@gabors: :))

1000 millió = 1 milliárd
Mindenhol.
Magyarul.

Sajnos nemtom, mit csinálnék a 101. millióval.

Advanced Flight 2016.01.13. 17:08:42

@juhaszvik: tuti nem. Egyszer vágta pasi a hajam az elmúlt 10 évben, el is baszta a frizőrt, ahogy kell :-( Ja, az igaz, megvolt a vágás 15 perc alatt, gondolom, mindenkinek ugyanazt adta elő, kérésre/óhajra/sóhajra tekintet nélkül.
Soha többet pasi fodrász.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.01.13. 17:18:36

@Leone_510: Már elnézést, de nem bírom én ezt kihagyni:
"a folyamatosan romló szakmai hozzáértés hiánya kevésbé" .. "megnyugtató volt"
Neked tényleg az szükséges, hogy egy helyen romoljon a hozzáértés? És ha a romló hozzáértés hiányzik, az nyugtalanít?

gabors 2016.01.13. 17:30:55

@atpijkamo115: OK akkor 1.4 milliard dollar az kb 440 milliard forint .... ebbol mar szep kis stadiont lehet epiteni a haz vegebe..... es meg maradna egy keves a kisvasutra is

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.01.13. 17:38:49

@gabors: remélem, megnyered és befizeted az államadósságkezelő központ számlájára
az adókedvezményből meg veszel valamit a borsodiaknak...

gabors 2016.01.13. 18:06:15

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓:

en elvbol nem lottozom !!!

ez a szegenyek (hagyma fele kozeposztaly) kitoresi jateka es nagyon orulok hogy sokan mininalberbol elok "kozeposztalybeliek" hetente/naponta lottoznak, mert ez jelentosen csokkenti az en sajat adomat mert a bevetel kb fele az allam-e es ebbol fizetik (tobbek kozott) az iskolakat errefele amugy ennyivel tobb adot szednenek be a tobbiektol ...

:-)

Rosszindulatú Vászka 2016.01.13. 19:55:42

@gabors: nem tudsz elszakadni Hagymától? Hívd fel,ha ennyire hiányzik.

2016.01.13. 20:14:39

Mna, simán elkaphatta a szalonban egy tetves fésűtől, ha valóban nem fertőtlenítik az eszközöket. Igen, általában, és normális fodrászatokban szokták. De a Biohair nem egy normális fodrászat, hanem olyan mint a Meki az éttermek között. Kivéve, hogy a Meki, ezek szerint tisztább.
1-2 tetű általában észrevétlen marad a delikvensnek, néha-néha viszket ugyan a fejbőre, de sag schon ... nem igazán tűnik fel. Amint viszont lerakja a serkéket, és azok kifejlődnek, no, akkor jön fokozatosan a posztban is említett égő/viszkető fejbőr.
Ehhez pedig, igen .... tádáááám! valóban olyan 2-3 hétre van szükség a megfertőződéstől. Szóval, én csak kihívnám az ÁNTSZ-t (ha még van olyan) abba a bizonyos fodrászatba.

gabors 2016.01.13. 20:19:23

@Rosszindulatú Vászka: csak azert emlitettem mert itt etalon volt (a regieknek) igy kevesebbet kell magyaraznom :-)

Rosszindulatú Vászka 2016.01.13. 20:33:47

@gabors: kicsit gusztustalan volt, viszont nagyon kisstílű.

igazságos1.. 2016.01.13. 21:36:47

Ajjaj.

Szerintem a tetű nem 1 nap alatt alakul ki, de ezt már biztos mondták....

Bob1899 2016.01.14. 02:30:21

A makrolencsével mi vam?

atpijkamo117 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.14. 09:03:40

@Bob1899: A lencsét megfőztem csülökkel. Isteni lett.

Majmász Gedeon 2016.01.14. 13:42:14

neten keresztül tuti nem terjed -> neten keresztül tutira nem terjed (tuti, hogy nem terjed)
úgyhogy te kedves olvasó,... -> úgyhogy te, kedves olvasó,...

bocsánat hajvágó szalonba... -> bocsánat, hajvágó szalonba...
semmi eszköz mosás, vagy fertőtlenítés nincsen -> semmi eszközmosás vagy fertőtlenítés nincsen
Mégpedig a tegnap éjszaka. -> Mégpedig tegnap éjszaka.
hát összekaptuk magunkat és irány az első patika… -> Hát összekaptuk magunkat, és irány az első patika…
tetű szaporító helyre -> tetűszaporító helyre
végül is lehet ezért BIOHAIR??!! -> végül is lehet, (hogy) ezért BIOHAIR??!!
Ha gondoljátok osszátok meg ahol csak tudjátok én ezt fogom tenni. -> Ha gondoljátok, osszátok meg, ahol csak tudjátok, én ezt fogom tenni.

atpijkamo118 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.14. 14:21:43

@Majmász Gedeon: +

Én itt megengedném (beszélt nyelvben) a "hogy" elhagyását: "tuti, nem terjed".

ghck 2016.01.14. 14:31:29

@atpijkamo118:
megengedhetnéd a "-ra" elhagyását is: "tuti(ra) nem terjed".
A tuti egyébként a "biztos, hogy" rövidítése, tartalmazza a vesszőt is... :D

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.01.14. 14:37:47

@ghck: :))

Abban a párhuzamos univerzumban, ahol én vagyok, meg a Majmász, magyarul a tuti a biztos szinonímája. Sőt, tutibiztos!

Majmász jól írta. Én csak kiegészítést javasoltam.

Peggy Bundy 2016.01.14. 20:47:47

A pólusba járó közösség nagy része roma, na ezek után a tetűn meg sem lepődök. Reggelente sor állás van a bio hair előtt.... Sokan mehettek aznap ajándékkal haza.

shred 2016.01.15. 11:26:20

Biohair, tehát nem permeteznek, nem használnak műtrágyát. A hajat fogyasztás előtt javasolt alaposan lemosni.

AtiSnatch 2016.01.15. 11:47:09

@shred: műtrágyát nem, csak szarnak a fejedre.

Beerhead 2016.01.15. 12:12:25

Móriczos biohariben 2x is lefújnak fertőtlenítővel minden eszközt, és szabályosan meg is várják a behatási időt, ezen csodálkoztam is egy fodrászat esetében.

pankaaa 2016.01.16. 14:40:42

Na most 100%ban egyetértek a biohair válaszával. A postoló hirtelen felindulásból ráfogta az első lehetőségre. Reméljük ebből tanult, és nem kell még egy pert is a nyakába vennie...

PongLenis 2016.01.26. 15:20:09

Ezért nem kéne minden hülye posztoló irományát kitenni mindenféle ellenőrzés nélkül.
süti beállítások módosítása