Tékozló Homár

Egy gyerekcipőnek egy játszóteret is ki kéne bírnia, nem egy normális keddi napot az iskolában

2016.01.20. 09:23 | Homár Hilda | 72 komment

deichmann_logo3.jpg

Cipős probléma rengeteg volt már, meg is szakértettük egy csomószor, a linken megtalálható az összes ezt kell tenni ilyen esetben okosság. Ami miatt ez külön érdekes, az a szürreális különbség, ami a szinte új talp és a leharcolt felsőrész között látszik. Bea menjen csak el egy másik szakértőhöz új véleményért, aztán jól írja meg nekünk, mi lett az ügy vége.

Tisztelt Homár!

Az alábbi panasszal fordulnék Önhöz! 2015 decemberében vettem egy Elefanten márkájú téli fiú  gyerekcipőt 13 900 Ft-ért a Deichmann egyik üzletében, ahol az eladó biztosított róla, hogy ezért a pénzért kiváló minőséget kapok. Kicsit hezitáltam, mivel túl drágának találtam, de úgy gondoltam végül hogyha kibírja a telet, akkor inkább beruházok... Gyönyörű, bőr, magas szárú bélelt cipő, orrán és sarkán megerősített külső gumi betéttel. Másnap feladtam a fiamra, elment benne iskolába és mikor érte mentem, mindkét cipő orráról lekopott a gumi borítás, úgy nézet ki mintha már legalább egy éve hordaná!

img_0199.JPG

Másnap visszavittem az üzletbe, ahol a kedves eladó aki eladta nekem a cipőt rögtön az üzletvezetőt hívta aki közölte velem hogy nem reklamalhatok, mivel a blokkhoz hozzá csatolt vásárlói tájékoztatóban benne van, hogy a cipő orr részére nem vállalnak semmiféle garanciát, és ha nem értek ezzel egyet, akkor evihetem bevizsgaltatni! Mivel teljesen kiborultam hogy egy 14 000-es gyerekcipő nem mehet tönkre 1 nap alatt, nagynehezen felajánlotta, hogy akkor elküldi majd Ő bevizsgaltatni, de készüljek fel rá, hogy nem lesz igazam, mivel látszik a cipőn hogy "direkt" lett tönkre téve. Ezen felhaborodtam teljesen és nem értettem hogy ezt mire alapozza, mire Ő, hogy a gyerekem direkt szétrugdosta, és inkább számoljak el vele...

Mellékelten küldöm a fotókat a ciporol amin látszik hogy csak egyszer volt rajta! Megkérdeztem a tanárnőt és meg csak az udvaron sem voltak kint azon a heten, mert a karácsonyi előadásra készültek.
Az eladó szerint ezt a cipőt így még nyugodtan lehet hordani... Igaz hogy téli és tartós viselésre ajánlottak de egy napot sem bírt ki a tanteremben!

Most január elején telefonált a hölgy, és közölte hogy a szakértői vélemény is kimondja, hogy a cipő nem rendeltetésszerűen volt használva, és ezért nem élhetek a jótállási igenyemmel. Én ezzel természetesen nem értek egyet. mivel egy márkás  téli gyerekciponek majdnem 14 000 Ft-ért tovább kéne bírnia mint 1 nap. Felháborító hogy sem javítást sem cserét nem ajánlottak fel, és nem értem, hogy a szakértő 1 napi használat után mire alapozza a nem rendeltetésszerű használatot, amikor egy gyerekcipőnek egy játszóteret is ki kéne bírnia, nem egy normális keddi napot az iskolában!

img_0203.JPG

Mi a teendő ezek utan Ön szerint? Érdemes beírni a panaszkönyvbe? Tervezem hogy én is bevizsgaltatom, van értelme? A jegyzőkönyvet természetesen felvettük ahol világosan látszik hogy mikor vettem es mikor vittem vissza!

Üdvözlettel,
Bea

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.20. 09:30:07

Nekem ez az orr rész nem tűnik bőrnek.

Egyébként hogy lehet ilyet csinálni? Lehet, hogy a Hülye Járások Minisztériuma azonnal felvenné szakértőnek a gyereket.

Honeyy 2016.01.20. 09:35:21

@atpijkamo97: "mindkét cipő orráról lekopott a gumi borítás" - azért, mert nem is az, de erről szó sem volt. Korán van még... :-)

Antalbaba 2016.01.20. 09:36:45

@atpijkamo97: elég, ha szórakozottan rugdossa az asztallábat, azután ez a vége:-(
Amúgy gumibetétet ír, de pláne szép lenne, ha mondjuk a biciklin, az autón, vagy akár az ember f@rkán így kopna a gumi...

brumm.a.tejbe 2016.01.20. 09:43:31

Cipőt? Deichmannból? Ehh... vadász-szagot érzek.

borso 2016.01.20. 10:01:24

Kedves Bea! 14.000.-ért NEM veszünk cipőt gyereknek!!!! Kínai ugyan ilyen 3-4000.-Ft és félévente kidobod, de volt, hogy 1 évet is kibírt. Nem akarlak megbántani, de a fotó alapján tipikusan olyan a sérülés, mint a 4,5 évesem amikor futóbiciglizik és lábbal (pontosabban a lábfej elejével fékez) vagy rollerezik. Ezért nem veszek SOHA 14.000-ért cipőt ekkora gyereknek. Férfiként én magyarázzam, Bea?

mikimackó 2016.01.20. 10:03:16

egy gyerek számára tönkretehetetlen cipő nem létezik ! etől függetlenü úgy néz ki, mintha lerágta volna az a qrva kölök !

atpijkamo98 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.20. 10:03:57

@Honeyy: @Antalbaba: Azt látom, hogy valami gumiszarral van bevonva, de rögtön alatta van ez a foszladozó bőr-szerűség. A gumiorros bakacsommal rugdoshatom az asztallábat, meg se látszik rajta. Ha meg a bőrcipőmet csiszolom, nem (így) foszlik. Ez guminak is, bőrnek is szar. Nem kéne így báni egy cipővel, de a cipőnek sokkal több "törődést" ki kell bírnia. Egyébként meg ugyan nem szép, de egy fél évet kibír.

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.01.20. 10:06:23

Nevelje meg a gyerekét, hogy becsülje meg amije van, különben járhat meztéláb tévíz idején.

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.01.20. 10:08:47

@borso: gyerekből is vegyen inkább kínait. Nem kell bajlódni a szüléssel és ha előre installált konfuciánus oprendszerrel érkezik akkor könnyebben idomítható is és nem teszi majd tönkre a drága cipőt, hanem egyenesen nagyszériában gyártja majd a pincében.

Egysimaegyfordított 2016.01.20. 10:09:50

Ezeknél a cipőknél csakis a nevet fizeted meg. Deichmannban a "sajátmárkás" sokszor jobb. Vagy kínyai . (tapasztalat)

Dikusz 2016.01.20. 10:17:17

Megértem az anyukát, hogy ennyi pénzért azt gondolja, hogy minőséget kap. Manapság már teljesen független az ártól a minőség, sokszor a márkanevet kell megfizetni.
Ezen a cipőn csak díszítésként van bőr, a bélése sem valószínű, hogy az. Az lehet még, hogy valamennyire vízálló: az oldalán a kis fémen gore-tex felirat jelzi.

Úgy gondolom, hogy nincs mit tenni, ez valóban nem "rendeltetés szerű" (hülye kifejezés egyébként) használat miatt lett ilyen.

Nem kell ahhoz olyan sok, hogy megsérüljön a cipő orrán a gumibetét, elég pl. ha megbotlik a gyerek az udvaron focizás közben, és felsérti a cipő orrát. Nem úgy néz ki ez a kopás, hogy a gumi csak úgy elporladt.
Jártam már én is úgy, hogy a drága cipőmben megbotlottam a lépcsőn, vagy a cipő sarka beleakadt valahová, és megsérült. Nem vihettem vissza, hogy hibás a cipő.
Gyereknél ez fokozottan érvényes, természetes jobban igénybe van véve. Éppen ezért lenne elég egy néhány ezer forintos cipő a kínaiból, mert ha még tartós is a cipő, egy éven belül kinövi a gyerek.

Bombaló 2016.01.20. 10:22:33

Hilda, nem lehetne a Deichmann írások összefűzése helyett valami használható tanácsra linkelni? Most a posztoló olvassa el az összes korábbi írást, hátha rálel a bölcsek kövére?

A lerúgott orr szerintem sem minőségi hiba.

Egysimaegyfordított 2016.01.20. 10:31:17

@Bombaló: Nem hát, de gyenge vacak, a legkisebb súrlódástól felszakad.

AtiSnatch 2016.01.20. 10:36:35

Ugye kedves voltál ma a tanárnénivel? - 1986
Ugye kedves volt veled ma a tanárnéni? - 2016

Valamiért ez jutott eszembe erről a posztról...

Komojtalan 2016.01.20. 10:39:34

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: Megértetted a lényeget, grat. A Tigrisen miért kapok olyan cipőt 4-5k-ért ami évekig tart? Jó, nem gyerek vipő, de az úgyis fél évente csere a gyerek növésse miatt.

FDToth 2016.01.20. 10:44:20

A hoffer papiron fuggetlen szakerto, uh a deichmann most jol csinalta (persze a tajekoztats megint csak hianyos es felrevezeto...)
Igy magatol a cipo orra nem kopok le, a gyerek tuti csinalt vele vmit...

The Crazy One 2016.01.20. 11:01:46

addig ugrálsz Bea, amig ki nem számlázzák neked a szakvéleményt.

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2016.01.20. 11:19:52

Csak számomra egyértelmű, hogy mitől ilyen? ül órákat szegény gyerek a padban, lábait behúzza a szék alá és ahol letámaszkodik az pont az orra. Na most ha nem ül mozdulatlanul, hanem jár a lába ahogy gyereknek szokott, (netán direkte tetszik neki ahogy rezegve akad a padlón) akkor attól ilyen lesz, lekopik...

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.01.20. 11:25:06

@Komojtalan: na és szoktad a földet rugdalni, csúszni-mászni, lábélre állni, verekedni, mindenbe belerugdosni, kaviccsal focizni meg még miegyéb amit a gyerekek csinálnak?

Terézágyú 2016.01.20. 11:26:38

Szerintem is igaza van a posztolónak - de valóban vadász, mert a gondolkodó ember számára már régóta egyértelmű, hogy ezek a drága cipők sz*rt se érnek.
Ahogy fentebb is írták: egy noném kinai is kibír ennyit, sőt ennél azért többet, és ha nincs is rá garancia (miért, a márkásra van? a poszt szerint nincs), de legalább olcsóbb.

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.01.20. 11:28:59

@Vallalkozas Hatraltatasi Iroda: én azt nem értem, hogy ki az a szülő, akinek ez ilyen szintű problémát jelent, hogy reklamálni megy ide-oda meg a homárra írogat.

Ha lekopik, hát lekopik, a gyerekek már csak ilyenek. Meg kell feddni, hogy vigyázzon a holmijára jobban, de ez még nem a világ vége, nem fogják kinézni a többiek, főleg ha ők is lekoptatják.

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.20. 11:31:48

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: "szoktad a földet rugdalni, csúszni-mászni"

:)) Gondolod, bevallja?

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2016.01.20. 11:33:20

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: annak jelent problémát, aki nem engedheti meg, hogy hetente új cipőt vegyen és/vagy lelkén viseli, hogy az ő gyerekét ne lássák szakadt/kopott holmiban.
Nekem mondjuk inkább az a fontos, hogy kényelmes legyen és szívesen hordja.

AtiSnatch 2016.01.20. 11:42:13

@Terézágyú: miért van igaza a poszternek?

atpijkamo101 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.20. 11:55:14

@Vallalkozas Hatraltatasi Iroda: "az ő gyerekét ne lássák szakadt/kopott holmiban"

'81-'83 táján jártam egy csajjal, aki nem volt hajlandó ugyanazt a ruhát felvenni kétszer. Az egy felnőtt nő volt, így is furi volt, na de egy gyerek?

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.20. 11:57:17

@AtiSnatch: "@Terézágyú: miért van igaza a poszternek?"

Úgy érti, hogy jogos a felháborodása, hogy drágán adtak el neki szart. Másban sajnos nincs igaza.

hbe 2016.01.20. 12:07:17

Érdekes, hogy mind a két félpár cipő inkább a bal oldalon van elkopva. Jó lenne erről egy nagyobb kép, mert így elsőre lövésem sincs, hogy milyen kreatív módszer okozhat ilyen kopást. Próbáljátok ki a saját lábatokkal, milyen mozgással lehet mind a két cipőt ugyanazon az oldalon koptatni, nem könnyű.

lobster thermidor 2016.01.20. 12:23:17

Javaslom a kedves anyuknak, hogy vasalt orrú Martens bakancsot vegyen a gyereknek, mert azzal nem fog így járni. Egyébként nagyon gáz, hogy egyesek képesek mindenféle ostoba sirámmal előjönni, holott a fotóból egyértelműen kiderül, hogy a bakancs orra nem magától vált le, hanem a gyerek némileg igénybe vette az egyébként nem túlzottan kopásálló felületet. Nyilván volna néhány tippem, hogy egy fél óra alatt 3 - 4 gyerek hogyan tudja előidézni ezt a sérülést akár az osztályteremben is a cipő orrán, de nem írom meg, hiszen a posztoló maga is tudja, pontosan tudja, hogy mi történt a lábbelivel, csak azt gondolta, hogy a kölyöknek kijáró két füles helyett a DEICMANN - on veri el a port..

MrZed001 2016.01.20. 12:29:05

Simán el tudom képzelni, hogy a gyerek maga alá húzza a lábát a szék alatt ahogy ül, úgy ér az orra a földhöz. Ami persze nem kophatna.

Amúgy azt vettem észre, mindha ide "lejárt szavatosságú" ruhákat hoznának az országba (Mert igen, a ruha is öregszik, az anyaga is, a ragasztó is).
Pólók, amit meghúzol és szakad (nem nyúlik), cipő, aminek a ragasztása és anyaga málik. Ez mind olyan, mintha legalább 5-10 éve gyártott termék lenne, amit máshol nem tudtak eladni, ezért ide zsuppolták.

És igen, ezért vesznek sokan kínait, mert az gyakran tovább bírja.

homar4prez 2016.01.20. 13:09:09

Irreleválnék kicsit.
Szegény gyerek egész nap ebben a zárt, magasszárú téli bakancsban ül a suliban? Nem szokás cipőt váltani az iskolában? Nem ismerem a mai viszonyokat, azért kérdem.

Egyébként ilyen szintű kopáshoz szerintem is jó erősen végig kell húzni a betonon.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.01.20. 13:25:39

"Mellékelten küldöm a fotókat a ciporol amin látszik hogy csak egyszer volt rajta! "
Miből?

Poszter vonja le a tanulságot, panaszkönyvbe írjon, be ne vizsgáltassa, és vegyen szar kínai cipőt.
Olyan ugyanis nincs még 130 ezerért sem, ami tartósabban bírja a gyerek lábán. A kínait legalább nem sajánlod.

" ahol az eladó biztosított róla, hogy ezért a pénzért kiváló minőséget kapok."
Azt kaptál, de a gyerek rohadtul leamrotizálja. Eléggé látszik, hogy valamihez hozzádörzsölték. Gondolom a pad aljához.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.01.20. 13:28:12

@atpijkamo97: Ülsz a padan, mozgatod a lábad jobbra-balra, pad első borításának az alja hozzáér.

Nick-son 2016.01.20. 13:31:12

Én így a kép alapján azt gondolom, hogy a cipő orrát meghúzta valamin a csemete. Most ne verjétek agyon miatta, gyerekek csinálnak ilyeneket, de nincs az a cipő aminek az orrát ne lehetne lenyúzni a képen látható módon. Egy nap se kell hozzá.

Ennyi erővel napi egy cipőt kellene a cipőboltosnak minden áldott napra biztosítani garanciális cserébe, ha kifog egy ilyen gyerek és a gyerek hibáját el nem ismerő szülő párosítást?

Komojtalan 2016.01.20. 14:06:41

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: Természetesen. Volt itt már pár cipős poszt és érdekes módon egyszer sem a Sárkány centeres cipőkkel volt a gond. X "márka" csak arra jó, hogy legyen kit szidni a filléres spórolások miatt, mikor 2-3-4X annyiba kerülnek. Ez egy gyerekcipő? Igen. És mit csinálnak a gyerekek vele? Pont ilyeneket. Akkor a kínaiak miért tudják megtenni hogy megerősítik ezt a részt, a "márkák" meg miért nem? Mert úgy 5 forinttal olcsóbb a gyártás ...

lobster thermidor 2016.01.20. 15:11:31

Csodálkozva olvasom itt a kínai cipőket dicsőítő hozzászólásokat abban az esetben is, amikor itt nem a cipő talpa vált le, és nem egy varrás feslett fel a portékán hanem egy jól láthatóan durva külső fizikai behatás érte a lábbelit, amit még talán egy vastag marhabőr sem viselt volna el jelentős sérülés nélkül. Egy dolog biztos, mégpedig az, hogy a kínai cuccok sokkal olcsóbbak, de ezen kívül más előnyük nem nagyon van. Próbálja csak meg a kedves vevő egy hasonló problémával visszavinni Xhiang Jüan vegyes árudájába a cipőt, és óbégasson, hogy kéri vissza a lábbeli árát. Valószínűleg elhajtják, ahogyan illik.
Egyébként pedig úgy tűnik, hogy a cipővásárló szülők egy része még nem ért fel az egyedfejlődésnek arra a fokára, hogy megértse, ha a nagyon olcsó, a láb ergonómiáját figyelmen kívül hagyó rossz felépítésű cipőben járatja a kölkét, akkor egy egész életre szóló egészségi károsodásokat okozhat a gyerekének. Az "ócccó" kínai pedig szinte mind ilyen.

SarahConnor 2016.01.20. 15:39:44

Ki szoktam állni a poszterek mellett, különösen a Deichmannal szemben, de itt egyértelmű, hogy a gyerek tette tönkre. A cipő orra nem arra van kitalálva, hogy mondjuk napi 6x45 percben a földön húzgálják (gondolom, ez történt). Ha meg tényleg benne van a jótállásban, hogy az orrára nem vállalnak garanciát, akkor eleve veszett fejsze a dolog, plusz ugye ilyet akkor írnak bele, ha tudják, hogy ott különösen sérülékeny (például úgy mállik, mint ahogy a képen látható).
Én egyszer olyan szövet surranót láttam, ahol már a polcra is ki volt írva, hogy ez és ez a cipő dizájnjánál fogva keskenyebb talprésszel rendelkezik, mint a felsőrész maga, így a felsőrész kopik, ezért erre nem vállalnak garanciát. Igen, gondolom, két hordás után kilyukadt a fantasztikus dizájn, vitte vissza mindenki, ők meg megunták.

atpijkamo105 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.20. 15:48:56

@Lenina Huxley: "az orrára nem vállalnak garanciát"

Ilen nincs. Én meg az alsó részére nem vállalok garanciát, meg még a fesőre nem. Csak a bal cipőfűző középső egyharmadára.

pankaaa 2016.01.20. 15:54:30

Nekem anno ugyanígy koptak le a cipőim, mert órán mindig úgy ültem a széken, h magma alá húztam a lábaimat, és a lábujjaimon 'hintáztattam' a lábam. Egyértelműen nem garanciális hiba...
Mellékesen a szakértőknek igeze van xD van egy nagyon kedves, jó humoró tolószékes ismerősöm, akinek egyszer a társaságában kezdtük el szidni a cipőket, mire ő megszólalt:
"Gyerekeeeek, hát a járásotokkal van a baj! Nekem 6 éve semi Baja nincs a cipőmnek!"
(sírtunk a röhögéstől... végülis... igaza volt....)

Terézágyú 2016.01.20. 16:05:40

@lobster thermidor:
"Próbálja csak meg a kedves vevő egy hasonló problémával visszavinni Xhiang Jüan vegyes árudájába a cipőt, és óbégasson, hogy kéri vissza a lábbeli árát. Valószínűleg elhajtják, ahogyan illik."

Bezzeg a híres márkáknál mint prédául a dejkmann!!!!!

Ja, hogy ott is elhajtják, mint a posztolót...???????

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2016.01.20. 16:15:04

Két gyerek után azt kell mondanom, hogy gyereknek nem veszünk drága cipőt (nem fogja kímélni, ráadásul rövid idő alatt kinövi).
Ilye kopást pedig akkor látok a gyerekeken, amikor a pedál nélküli motor, bicikli, traktor stb. járművével száguldozik, és mivel azon fék sincs, úgy állítja meg, hogy a cipő orrát a talajnak feszíti.
Nos, az pont ilyen kopást okoz.
Márpedig ha a cipő orra nem fémből van, nem fogja kibírni kopás nélkül...

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.01.20. 16:37:32

Én ilyen jellegű hibát akkor idéztem elő, amikor a székkel hintáztam. Hátradőltem, a szék lábai alá pedig beraktam a lábaimat (egyrészt, hogy más ne tehesse meg ezt, ugye, másrészt úgy mozgattam magam előre-hátra).

Szerintem fapapucs.

joetaylor 2016.01.20. 16:46:48

Vettem egy drága autót és tegnap a szalagkorlát végigkarcolta az oldalát. A poszton felbátorodva megyek is vissza, hogy cseréljék ki ezt a vackot mert nem azért fizettem érte sokat, hogy bármi ilyen könnyen tönkretegye.

Advanced Flight 2016.01.20. 18:02:28

@lobster thermidor: "Próbálja csak meg a kedves vevő egy hasonló problémával visszavinni Xhiang Jüan vegyes árudájába a cipőt, és óbégasson, hogy kéri vissza a lábbeli árát. Valószínűleg elhajtják, ahogyan illik."

Itt is elhajtották, 3x annyi pénzért. Akkor?

Dikusz 2016.01.20. 19:00:17

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓:
Ilyen jellegű tevékenységet én is végeztem a suliban, aminek következtében igen hamar, és meglehetősen zajosan értem földet a pad alatt.

Jóval később a munkahelyemen egy kolléganő mondta azt, hogy most figyeljek, mit tud csinálni (csak hátra akart dőlni a széken). Kicsit testesebb volt a kelleténél, és a szék nem bírta a hintázást. Azért előbb résztvevő arccal megkérdeztem, hogy nem ütötte meg nagyon magát (nem), majd igen hamar kiszaladtam az irodából nagyon röhögni, mit tagadjam, jól esett. Mert ahogy egy jó barátom mondta, legszebb öröm a káröröm, mert semmi irigység nincs benne.

gelsystem 2016.01.20. 19:44:41

nekem is van ilyen cipőm, hukkkkkk
máramint peeersze illllYen sérüléssvel, hukkkkkkkkkkkk
akkor kelet, kelt, akarom mondani jött létre huKKK
mikor nyóc sör, meg két feles után hukkkkkkkkkkkkkkkk, hazahúztak a haverok, hukk
egyebet netokmondani-íííí, kéem kaTCSoJJJJaki!!!

herk 2016.01.20. 21:49:03

Mi is vettünk egy ugyanilyen elefanten márkájú cipőt egy vagyonért. Túl sok okos ember azért nem ülhet az elefanten cipőtervezőknél, mert hogy-hogy nem láss csodát, a mi gyerekünk is 1 óra futóbiciklizés után legyalulta az elejét. Azóta csak cipővédővel használhatja.
De !!!
Ha tudom, hogy gyereknek tervezem a cipőt, akkor az orr részt magas kopásállú anyaggal vonom be, pl valami kemény műanyaggal, ami birja a strapát.
Ehhez azért nem kell túl sok ész..
Amúgy a cipő többi része nagyon jó, meg nagyon jól néz ki, persze ha leszámitjuk a legyalult orrészt, ami nagyon sokat ront a kinézetén, igy a cipő most inkább szakadtnak néz ki, mint drága minőséginek.

SarahConnor 2016.01.21. 07:08:47

@herk: ész nem kell hozzá, csak több pénz, és gondolom, az mindennél előrébb való Elefantenéknél is, hogy azt a 40 forintot megspórolják.

Nick-son 2016.01.21. 08:46:23

Könnyű azt mondani, hogy vonják be valami keménnyel 40 Ft -ból. Azért annak a valami keménynek valahogyan csak rajt kell maradni a belülről puha anyagon, mert jön a harakiri, azért nagyon ne legyen merev annak ellenére hogy kemény, mert kényelmetlen lesz és mellette megtörik a cipő anyaga újfent harakiri, a hideget ne vezesse be a cipő belsejébe, mert harakiri, legyen erős (kb. mit az autók fékbetétje, ha már szerintetek a futóbiciklivel való fékezést bírnia kell), rugalmas, könnyű és passzentos. Tudjátok mit, hát akkor csak vonjátok be ilyen anyaggal 40 Ft -ból.

De inkább vegyetek a gyereknek acélbetétes cipót, de olyat amin az acél kívülről van.

Nekem is van gyerekem, futóbiciklizett ő is, ezeken a nyomorult futóbicikliken meg általában nincs fék, csak elvétve. A mienken se volt. Mondjuk a mi gyerekünk a talpával és nem az orrával fékezett, de akkor sem az lett a megoldás, hogy a cipőboltost anyáztuk cserecipőért.

CsakLajosAz 2016.01.21. 09:39:11

Ez egy kalap kutyagumi. Dugja fel magának a gyártó.

A kopás oka: A gyerkőc lába nem ér le az iskolapadban, vagy épp leér, és a lábát lóbálja óra közben, és leér a cipő orra.

Ha tetszik a gyártónak, ha nem, ez egy gyerek cipő. Olyan anyagot kell választani, ami ezt kibírja. A tanteremben a linóleum is így ki van kopva? Ugye nem. Vagyis a betonon, és a gyémánton kívül van olyan anyag, ami jó lenne ide is :) Csinálja autógumiból. Az kibír 40ezer km távot húzva :)

Mi is vettünk ilyen márkájú cipőt a gyereknek, kúszni mászni. Semmi Baja, sem Orosháza. De úgy tűnik, többet nem reszkírozunk meg, veszek kínai vackot ebay-ről, ott meg vab paypal, és ha így járok, nem hadakozok, visszakapom az árát.

Röhej, hogy így kelljen vásárolni...

joska61 2016.01.21. 10:11:27

Eddig a drága cipőt hamarabb nőtte ki a gyerek, minthogy tönkrement volna. Ezen a hibán sikerült változtatni.

Advanced Flight 2016.01.21. 12:37:28

@CsakLajosAz: Semmi Baja, sem Orosháza.

Atyaég, ezt a dumát :-)
Nem tudom eldönteni, hogy modoros, vagy inkább használni fogom én is :-)

Meridian74 2016.01.21. 12:46:25

"aki közölte velem hogy nem reklamalhatok, mivel a blokkhoz hozzá csatolt vásárlói tájékoztatóban benne van, hogy a cipő orr részére nem vállalnak semmiféle garanciát,"

Meg kell várni azt, hogy az orr alatti rész - a védőrétegként szolgűló gumi alatt - is kissé megronygolódik, osztán menni reklamálni, met az már nem a külső orra a cipőnek, hanem az méár maga acipő belső anyaga.

De addig is érdemes a seggére ráverni a beste kölöknek, ne rugossa durciban egész nap a vakolt téglafalat...! :D

Intelli 2016.01.21. 19:11:12

Csak azért is bemegy a milliomodik madár és csak azért is vesz eg ycipőt gagyiéknál...

august 2016.01.21. 22:47:48

muhaha. Dikmán cipöbót :)

A posztolo egy lama, teljesen jogos, hogy a ciponek a talpat koptatjuk, nem az orrat. Ja hogy gyerek? Akkor nem a szulonek kellene megtanitania hogy a cipo melyik reszet kell koptatni? vicc....

wazzu 2016.01.22. 10:28:44

Nos, véleményem szerint ezt a cipőt egészen biztos nem igazán rendeltetésszerű behatás érte. A probléma azzal van, hogyha valaki bemegy és vesz egy 14e Ft-os gyerekcipőt, akkor minimum elvárható, hogy olyan anyagból készítsék (1, mert ilyen drága ; 2, mert _gyerek_ cipő), hogy az ilyen tipikus behatásoknak jobban ellenálljon (lsd. Martens, vagy egy Hankook gumiabroncs, érdekes mód ott aztán van behatás mégsem 1 napot bír és az is ennyibe kerül :D). Ha ennyi pénzért nem megfelelően ellenálló cipőt gyárt a gyártó, akkor az az ő felelősége, hiszen a termékeket úgy kell tervezni, hogy 1 évet kibírjanak. Persze csak 1-et, mert a tervezett elavulást muszáj betervezni, igaz ez gyerekcipőnél nem releváns.

CsakLajosAz 2016.01.22. 12:01:36

@wazzu: Jaja.. Nekem is van olyan munkavédelmi bakancsom, ami nem került ennyibe, de már targoncával is mentek át rajta, raklapostul.. Szerencsére nem volt a lábamon :) De léptem már bele sósavba, kénsavba, esett rá vasbeton áthidaló, és számtalan kúszás-mászás után kis cipőkrémmel egész hordható. Igaz, vasárnap nem tudok benne elmenni a Tescoba, de ennem nem a cipő az oka.

Fahrenheit451 2016.01.22. 12:06:29

Ez a legnagyobb problémája a burzsuj family-nek.Inkább a gyerekét nevelné meg arra,hogy becsülje meg a drága cipőt.

CsakLajosAz 2016.01.22. 12:52:28

@Fahrenheit451: Zsenikém!

Neveltél Te gyereket? Szerinted, az úgy megy, hogy "kisfiam, ne húzd a cipődet! és nem húzza? ÓÓÓÓÓÓÓ... majd rájössz... Majd emlékezz vissza erre az írásodra :) Akinek van gyerek, meg addig jót röhög rajtad :)

És nem burzsuj family, mert rendes dolgokat vesz a gyereknek. Sőt. pont azért választotta ezt a márkát, mert jó nevű gyerekcipőket gyárt. Ez meg egy szarra sikeredett darab.

Sandor Akarki 2016.01.23. 18:44:06

1. Az orra jól láthatóan nem bőr.
2. 3000 forint, kínai vacak, egy év alatt úgyis kinövi (ez is kínai de legalább drága is volt).
3. Van-e a gyereknek rollere? Mert akkor pont így kopik a cipő fékezésnél...

gabest1 2016.01.23. 21:19:54

Szerintem egyértelmű, ha az orra sérült, akkor nem tartott követési távolságot.

fillérbaszó vadász 2016.01.24. 09:27:37

@atpijkamo100: Nekem az a másik vadász jutott eszembe, akinek a notebook-jának a képernyőjén, "csak úgy, magától" megjelent egy 12 cm-es karcolás. Persze nem ő cseszte szét, hanem egyszerűen csak megjelent. Fogták magukat az atomok aztán távoztak a karcolás helyéből.

fillérbaszó vadász 2016.01.24. 09:32:16

@Semmitnemérszakitiltással: Vagy azt történt, amit az egyik kommenter írt felül, hogy a gyerek biciklizet, és fék helyett a cipő orrát használta féknek. A képen meg az aszfalt a cipő és a sebesség kölcsönhatásának az eredményét láthatjuk.

atpijkamo110 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.24. 10:21:18

@fillérbaszó vadász: Jó, hogy a gyerek rúgta szét, de pár rúgástól nem kéne széfoszlania egy cipőnek.

Arcade Macho 2016.01.24. 23:57:12

kinaiban lehet olyat kapni aminek az orr-resze is masszivan gumis
nekunk mocival daralta le de sok ido kellett hozza(tobb honap),
amugy vettunk mi is egy ilyen jellegu cipot mint a poszterke, egy villámmekvíneset na azt alig hasznalta a mocin maris ledaralta az elejet

Black Bride 2016.01.27. 14:51:05

@lobster thermidor: Az ugye megvan,hogy a "markak" is kinaban gyartatnak?
süti beállítások módosítása