Tékozló Homár

Az igazán hűséges előfizető akkor is fizet, ha nem jut neki szolgáltatás

2016.02.12. 09:49 | Homár Hilda | komment

vodafone_text_011808587147_640x360.jpg

"A hűség igazi gyöngyszem a homokszemek között, amit csak azok láthatnak meg, akik valóban értik, hogy mit jelent." Paulo Coelho

Sziasztok!

A rengeteg bejegyzésetekben lehet, hogy már felmerült ez a probléma a Vodafone-nal kapcsolatban másnál is. Ha így van, kérlek csak annyit segítsetek, hogy megadjátok a linkjét, hátha megtalálom a megoldást.

A történetem elég egyszerű: elköltöztem Budapestről egy Balatonfelvidéki falu külterületére, ahol a Vodafone-nak nincs szolgáltatása, így szeretném a számot elhordozni az egyetlen olyan konkurensükhöz, aki szolgáltat ebben a térségben. Mivel 2014. májusában le kellett cserélnem a kb. 10 éves telefonomat, így 2 éves hűségidő köt a Vodafone-hoz. Az ügyfélszolgálatuk tételesen kiszámolta 2015. októberében, hogy a számhordozás kb. 90 000 forintnyi kötbérrel jár. Alapvetően nincs gondom azzal, hogy ha önszántamból bontani akarok egy hűségszerződést, akkor kötbért kell fizetni. A problémám azzal van, hogy nem azért szeretnék más szolgáltatóhoz menni, mert ehhez van kedvem, hanem, mert a Vodának itt nincs térereje. Az ügyfélszolgálatuk szerint (ezt telefonon és személyesen is mondták) elsőként a technikai csoport vizsgálja ki az ügyet és ha ők megállapítják, hogy valóban nincs szolgáltatásuk, akkor kötbérmentesen bonthatom a hűségszerződést. (Szerintem ez is elfogadható, végére is nyilván nem bemondásra megy ez a dolog.)

Kb. 3 hét alatt valóban kivizsgálta a technikai csoport a helyzetet és megállapította, hogy tényleg nem szolgáltatnak itt és a helyzeten javítani sem tudnak. Ennek tudatában ismét írtam az ügyfélszolgálatuknak (azért tértem át az e-mailezésre, mert így legalább nyoma van. Az ügyfélszolgálatokon korábban tett panaszaimnak semmi nyoma nem lett, még ahol „kiverekedtem” az írásbeli jegyzőkönyvet, ott se kaptam sose választ.) és ekkor ért a meglepetés. No nem azt illetően, hogy nem engednek el kötbérfizetés nélkül (azon a közel 3 hónapnyi levelezés alatt már meg sem lepődöm), hanem az indokokon.

  • A Vodafone ÁSZF-je szerint, ha hibásan vagy egyáltalán nem szolgáltatnak, az nem minősül hibás teljesítésnek. Ezt hány ügyfelük tudja?
  • Mivel a telefonszámot nem a bejelentett lakcímemen használom, ezért egyáltalán nem tehetek panaszt. Ti ezt értitek? Egy mobilszolgáltató, aki ezek szerint bejelentett lakcímen biztosítja a szolgáltatását? Pontosabban az előző pont szerint még ott sem feltétlenül… Arra vonatkozóan 3 hónap alatt sem jött válasz, hogy az ÁSZF rendelkezne arról is, hogy nem mozdulhatok a bejelentett címemről….
  • Nekem kellett volna tudni költözés előtt a lefedettségi térképük alapján, hogy itt nem szolgáltatnak. Ez alapvetően nem egy rossz válasz, csak azt nem értem, hogyha annyira könnyen értelmezhető lenne a lefedettségi térképük, miért kellett még a technikai csoportot is megkérdezni arról, hogy itt nincs is szolgáltatás? Ha az előtte megkérdezett több munkatársuk és a teljes e-mailes ügyfélszolgálat sem igazodik el a saját térképükön, hogy várják el ezt tőlem? És ha másutt nincs lefedettségük, akkor tilos költöznöm?

Az, hogy olvasni és szöveget értelmezni nem tudó droidok ülnek az ügyfélszolgálatukon az szerintem már senkinek nem okoz meglepetést. Mint ahogy az sem, hogy egyáltalán nem tartják nyilván a panaszokat, mert velem többször előfordult, hogy az egyik droid olyan információt kért, amit pontosan ugyanerre a központi (és egyetlen) e-mailcímükön egy másik droid már megkapott.

Az ügyfélszolgálatuk legmókásabb írásbeli megjegyzése a „hívhatja telefonos ügyfélszolgálatunkat is”…. egy nem létező hálózatból, köszi. A technikai csoport legviccesebb megjegyzése: mivel a szolgáltatásunkon ilyen formában nem tudunk javítani, ingyenesen felajánljuk egy minibázis használatát, melynek vezetékes hálózat a feltétele…. (szerintetek? Panaszkodnék heteken át, ha lenne itt vezetékes hálózat? Hiába akartam ezt elfogadni, azóta sem akarják kiépíteni, helyette adtak 20% kedvezményt a havidíjamból.)

A vicc az, hogy 2016. májusában, azaz alig 5 hónap múlva ingyenesen elvihetem a számomat. Addig kemény havi 4000 forintot fogok nekik fizetni (a 20% kedvezménnyel ennyi a havidíj) és még bosszankodom egy kicsit, hogy nem tudom használni a számomat. Hol éri ez meg nekik?

Andi

Kedves Andi!

A hűségidőre kötött szerződések esetében valóban az a szabály érvényesül, ha a szerződés a határidő előtt kerül felmondásra, a szolgáltató követelheti az előfizető által igénybe vett kedvezményeket. A számhordozás is ilyen esetet eredményez, a szolgáltató így jogosan élhet kötbér követeléssel. 

A helyzetet azonban némileg árnyalja, hogy azon okból szeretnél számhordozással élni, mert a Vodafone szolgáltatása az új lakóhelyeden nem érhető el. A kérdés jelen esetben az, hogy a lefedettségi térkép alapján van-e a vállalkozásnak a településen hálózata?

1.) Amennyiben megállapítható, hogy az adott településen is szolgáltat a Vodafone, de azt nem tudod igénybe venni, akkor a hibás teljesítés fennáll és a szerződéstől történő elállási jog megillet, ha a hibát a cég nem tudja kijavítani. Ebben az esetben az elállásra vonatkozó nyilatkozatod, a szerződést kötbérfizetési kötelezettség nélkül bontja fel. Az elállási jog attól az általános szerződési feltételben meghatározott kikötéstől függetlenül is megillethet, amely az ilyen esetekben a cég hibás teljesítését kizárja, hiszen a törvény nem teszi lehetővé ebben a körben a fogyasztó hátrányára történő eltérést. Ha a szolgáltató az elállást nem fogadja el, abban az esetben igényedet az illetékes békéltető testület előtt tudod érvényesíteni. A békéltető testülethez címzett kérelem tartalmi elemei és kérelem minta ezen az oldalon található.

2.) Ha azonban a lefedettségi térkép azt mutatja, hogy a településen nincsen a cégnek hálózata, akkor hibás teljesítésről nem beszélhetünk. Ez esetben csak a kötbér megfizetése ellenében történő szolgáltatóváltást veheted igénybe.

Javasoljuk, hogy a jövőben a panaszodat minden esetben írásban közöld a szolgáltatóval. Ennek azért van jelentősége, mert arra a vállalkozásnak 30 napon belül indoklással ellátott érdemi választ kell adnia, melynek elmulasztása jogszabálysértésnek minősül. Ilyen esetben a fogyasztóvédelmi hatóságnál élhetsz bejelentéssel.

Alkalmazott jogszabályok:

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antalbaba 2016.02.12. 09:53:24

Jó reggelt, olvassunk:-)

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.12. 09:58:46

"A Vodafone ÁSZF-je szerint, ha hibásan vagy egyáltalán nem szolgáltatnak, az nem minősül hibás teljesítésnek. Ezt hány ügyfelük tudja?"
Másodikra szerintem ez senkit nem érdekel, mert a törvény kicsit erősebb, mint a Voda ÁSZF. Szal nem igazán áll meg, amit akarnak.
Mondjuk ott borulhat a dolog, hogy a mobiltelefont nem csak otthon használod.

Antalbaba 2016.02.12. 09:58:53

Franc se akarja dobálni a pénzt, de már február van. 3-4* még leperkálod a 4000-t, addig veszel egy kártyát a kövi céghez és egy mély levegőt - elrepül az a negyed év és a Voda a fr@ncba;-)

Fausto(tm) 2016.02.12. 10:14:59

Pedig de szép is lenne, ha ez így működne! Vennék telefont, kötnék a 2 éves hűséget, majd megnézném a lefedettségi térképet és közölném, hogy elköltöztem, ott nem szolgáltatnak, fel szeretném mondani a szerződést, engedjék el a kötbért. Jó buli lenne :)

homar4prez 2016.02.12. 10:17:46

Többek között ezért nem veszünk szolgáltatótól hűségidővel készüléket.

sáros_tehén 2016.02.12. 11:00:51

Nem úgy van, hogy a 3 szolgáltató, kölcsönösen engedi a hálózatát használni, annak akinek ott nincs lefedettsége?

2016.02.12. 11:06:08

A posztoló szabad elhatározásából költözött, ezért a voda nem tehető felelőssé, hogy olyan helyre ment ahol nincs hálózata.
A hűségidő azért van, mert a telefonra, amit megvett, nem hajlandó kifizetni a 2-300 ezer forintot, hanem részletekben fizeti ki, kb mint egy banki kölcsön. Ez egyáltalán nem a voda hibája, tessék venni telefont teljes áron bármelyik boltban és nem bohóckodjon hűségidővel. Arról nem is beszélve hogy kifizeti a hűségidőt és akkor még mindig szar voda lockos marad a telefonja.

2016.02.12. 11:09:27

@sarostehen_: Ilyen nincs, sosem volt, nem is lesz.

sáros_tehén 2016.02.12. 11:17:14

Poszternek:
nmhh.hu/cikk/2727/Mit_tehet_ha_nincs_mobil_lefedettseg_terero_a_lakhelyen

Szopacs van.. ki kell várni amíg lejár a hűség és utána lehet lépni.

sáros_tehén 2016.02.12. 11:19:24

@Kulics: Pedig pont mintha a vodánál volt, hogy a másik két szolgáltató engedte használni a saját hálózatát. Persze ez lehet csak addig volt amíg a voda ki nem építi a saját rendszerét.

Dezsike 2016.02.12. 11:20:48

A Vodafone tudtommal MOBILtelefon szolgáltató, azaz nem helyhez kötött. Ha egy adott ponton nincs térerő és ez fel is van tüntetve a lefedettségi térképen nincs mese, ez van. Ha viszont a térkép szerint kéne lennie de mégsincs, akkor lehet panaszkodni. A vezetékes szolgáltató más tészta, mert az ha nem tud az új helyen szolgáltatni elenged kötbér nélkül, mivel nem tud mást tenni, de a mobiltelefont oda viszed ahova akarod és ha van térerő minden további nélkül lehet használni - tehát megteheted, hogy hazaviszed és otthon térerő hiányában kikapcsolod, hogy ne merüljön fölöslegesen az akksi hálózatkereséssel, de a munkahelyeden bekapcsolod és használod, vagy ha utazol. Tény, hogy ennek semmi értelme, de megteheted és ezért is joggal követel teljes havidíjat a szolgáltató.

Dezsike 2016.02.12. 11:27:21

@Dezsike: Kiegészítés: Azt lehet még tenni átmeneti megoldásként, hogy veszel a konkurenciától egy telefont feltöltős konstrukcióban, elmész egy olyan helyre ahol van akár csak egy icipici Voda térerő és ott aktiválod a feltételes hívásátirányítást a konkurencia feltöltős számára akkor, ha nem vagy elérhető. Ebben az esetben ha otthon vagy és nincs térerő át fogja irányítani a konkurenciához a hívást amit fel tudsz venni a másikon, ha meg nem otthon vagy kicsörög a Vodás készülékre. Ha lejárt a hűség elindítod a számhordozást, a feltöltős SIMet kiveszed és eldobod, az újat beleteszed és onnantól a régi számod él tovább átirányítás nélkül.

2016.02.12. 11:29:53

@sarostehen_: az volt hogy amig a voda ki nem épitette a saját tornyait, addig a pannon tornyait használta, de persze jópénzért. ez már legalább 15 éve volt, de nem a pannon 20-as hálózatát használta a júzer, hanem ez csak háttér technikai megoldás volt..

Robert74 2016.02.12. 11:41:00

@Dezsike: Kivéve, ha Vodafone otthon szolgáltatás veszel, az is mobillal működik. Ott igenis helyhez kötött a szolgáltatás. Csak a lakóhely környékén működik. Nem tud tornyot váltani azt hiszem.

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.12. 11:41:09

@Kulics: "@sarostehen_: Ilyen nincs, sosem volt, nem is lesz."

Dehohunem. Csak kell hozzá 3 SIM kártya. :))

"az volt hogy amig a voda ki nem épitette a saját tornyait, addig a pannon tornyait használta"

Igen.

2016.02.12. 11:46:15

@atpijkamo97: a hűségidős telefonokon a szolgáltató lock-ja van, tehát nem tudsz másik kártyát beletenni.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.12. 11:59:01

@sarostehen_: Sosem volt így, főleg nem globál. A Voda is csak bérelt ey ideig.

@Kulics: Bele tudod, csak sok mindent nem érsz vele :D

homar4prez 2016.02.12. 12:16:57

@atpijkamo98: azért így a készülék ismerete nélkül elég erős ezt kijelenteni. Persze, van, amit meg lehet oldani ennyiért, de típusfüggő is.

Persze ha te tudsz ultimate megoldást, akkor azért privátban írd meg plz.

atpijkamo99 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.12. 12:26:55

@homar4prez: Van sok szolgáltató, sok árképzéssel, sokféle telefon, egy jellemző árat mondtam.

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.12. 12:27:46

@Semmitnemérszakitiltással: "@Kulics: Bele tudod, csak sok mindent nem érsz vele"

:)) Ez így pontos.

atpijkamo101 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.12. 12:29:52

@Kulics: @Semmitnemérszakitiltással: Ezer forint egy új telefon, nem szabad ilyenen görcsölni.

2016.02.12. 12:31:10

@atpijkamo99: iphone-t 15ezerért lockol ki a szolgáltató, ha lejár a hűséged.
Persze törni is lehet, csak akkor problémák lehetnek, garancia, jogtisztaság, akármi.

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.12. 12:32:16

@Kulics: @Semmitnemérszakitiltással: Most dobálom ki a fiók mélyén heveró ősi mobiljaimat, hát a szívem szakad meg, mennyit fizettem értük akkoriban. Még kihúzható antennás is van.

atpijkamo103 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.12. 12:34:12

@Kulics: 3 féle okból is ilyen problémám az életbe nem lesz. :))

KaTe 2016.02.12. 12:37:40

Tehát ha a posztoló fogja magát és kiköltözik külföldre, mondjuk vesz magának egy kis lakatlan szigetet az óceán közepén, ahol a vodafone PONT nem rendelkezik lefedettséggel, akkor a posztoló jogosan várja el a vodafone-tól hogy kötbérmentesen levegyék a kezéről a bilincset?
Vagy ha a posztoló úgy dönt, hogy az eljövendő atomháború elől a föld alá költözik úgy 20-30 méter mélyen (vagy mondjuk egy bányába), ahol a vodafone hálózata PONT nem elérhető, akkor szintén jogos a panasza?

Csak nekem az az érzésem, hogy itt a posztoló a droid?

KaTe 2016.02.12. 12:46:54

"Az ügyfélszolgálatuk szerint (ezt telefonon és személyesen is mondták) elsőként a technikai csoport vizsgálja ki az ügyet és ha ők megállapítják, hogy valóban nincs szolgáltatásuk, akkor kötbérmentesen bonthatom a hűségszerződést."

Amúgy posztoló, ha te se lennél droid és a fenti szösszenet valóban elhangzott az ügyfélszolgálat részéről, amiről nyilván van nekik hangfelvételük, amit elvileg kikérhetsz, akkor hivatkozhatnál / hivatkozhattál volna erre, jó eséllyel meg is nyerted volna a dolgot.

Persze ha sikerül(t) átvenned az ő teszetoszaságukat, akkor már úgy is mindegy.

2016.02.12. 12:51:22

@atpijkamo102: nekem még tökéletesen működik a 7110es nokiám, van benne egy domino kártya is.

MrZed001 2016.02.12. 12:52:40

És még ennél is árnyaltabb az élet a Voda szolgáltatásai terén, ha nem egy nagyvárosban akarod használni (igen, sz.r a lefedettségük !).

A lefedettségi térképük alapján van 3G ... de ha jobban megnézed az KÜLTÉRI 3G lefedettség, tehát az udvaron talán még van egy halovány csík, de bent a házban már nem. Vonal szakadozik, nem halljátok egymást a másik féllel, ki se cseng, megszakad ... béééna.

OK, ezzel még lehet élni, átvált teló auto a 2G-re.
Pontosan ez sem igaz. Hívás közben nem vált át, szakad, erőlködik, kihagy, érthetetlen a másik fél .... béééna.
Hívások közben pedig teló erőlködik, néha kap 3G-t, néha nem, próbálkozgat, meríti erősen az aksit, ki se csengenek hívások ... bééééna.

Ok, ezzel is lehet még élni, átrakod fix 2G-re a telefonod.
Pontosan ez sem igaz, lévén nem csak a 3G, még a béna semmi 2G térerő sincs.

És itt vagy meglőve. Ekkor már nincs mit trükközni, 10 km-re hagytad el a fővárost, és nem tudsz telefonálni. Letérsz egy autópályáról, és nem tudsz telefonálni.

Sakk-matt. (csendbe jegyzem meg, hogy mind Trékom, mind Telenor térerő van, dögivel, telefonálással sose volt gondom)

Voda -> kuka.

Mákony Béla 2016.02.12. 12:56:16

Kedves posztoló, te is egy büdös paraszt vagy, már bocsánat. Nem tudom, mit képzelsz magadról, hogy megállapítod, hogy droid ül a vonal másik végén, igen kíváncsi lennék, te mivel foglalkozol, és azt én pl. mennyire tekinthetném droidnak. Paraszt.

A másik dolog, hogy igen érdekes, amit írsz - ld. a korábbi telefonos bejelentéseknek "nincs nyoma". Ez manapság kevéssé hihető, és sanszos, hogy hazudsz.

sáros_tehén 2016.02.12. 12:57:17

@MrZed001: Ez így nem igaz. Túráztunk a Mátrába. És volt térerő, 3G. Online térképet használtunk. És elég messze voltunk egy aszfalt úttól.. nemhogy autópályától..

Mákony Béla 2016.02.12. 12:58:32

@MrZed001: ezt spec nemtom, melyik térképen nézted, szerintem valahol még 1999 környékén élsz. Fullra beltéri lefedettség van 3G-vel, spec. pont azt hallom a vidékiektől az utóbbi 1-2 évben, hogy sok helyen a vodának van csak legalább valami minimál szélessávú kapcsolata.

buksikutya 2016.02.12. 13:05:54

ezt a szuk 4 honapot talan meg kibirod, es kifizeted, es 2016 majusaban elkoszonsz a vodatol.

atpijkamo103 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.12. 13:22:05

@Kulics: :))

Találtam kettőt, aminek még működik az ajkkuja, és elfogadható a mérete, azokat eladom egy ezresért. Nem a pénz miatt, hanem hogy kevesebb szemetet gyártsunk.

atpijkamo104 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.12. 13:26:00

@MrZed001: Mióta van voda, azóta vagyok vodás. Nem véletlen, a mási kettőt kipróbáltam. Semmi problémám nics vele, a Balaton közepén is keményen van térerő, szöget verek bele, arra akasztom a sapkám.

anarch 2016.02.12. 13:26:10

@Kulics: De, volt. Mielőtt a Voda kiépítette a saját hálózatát keményen csengetett a hálózathasználatért. Ez kb 5 éves időszak volt.

atpijkamo105 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.12. 13:26:58

Aki meg a Bakony közepén netezik, az anyit is ér.

2016.02.12. 13:30:36

@anarch: tudom, írtam is, olvasd tovább a kommenteket.

Advanced Flight 2016.02.12. 14:15:11

@atpijkamo105: mit dumálsz, ott még lapostévé is nő a fán! :-)

atpijkamo106 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.12. 14:24:42

@Advanced Flight: :)) Áááá, láttam az Emag hirdetését. Onnan találnak a vadászok az Emaghoz. Még sose jutott eszembe tévéhirdetés alapján venni bármit is. Iletve '87-ben vettem egy konyhai készletet a TV-shopból. Lehet vele spirálisan uborkát szeletelni, meg ilyen vicces dolgok.

telkoe 2016.02.12. 14:50:13

@Kulics: A Telekom (Westel) halozaton national roamingot is hasznalt a Voda 2000-ig. Volt egy kis reklam "Voda Vissza" temaval amikor vege lett, par belole sokaig kint logott utana a Szava utcai toronyban.

@sarostehen_: Mo-n nem, de pl Franciaorszagban vannak ilyen teruletek (white zone)

@Dezsike: Masik lehetoseg lesz a VoWiFi, ha majd elindul.

Advanced Flight 2016.02.12. 15:52:04

@atpijkamo106: Lehet vele spirálisan uborkát szeletelni, meg ilyen vicces dolgok.

Ha az Ezo-tv-ből rendelted volna, akkor meg lehetne vele spirituálisan uborkát szeletelni XD

Black Bride 2016.02.12. 16:34:35

@MrZed001: Te valahol nagyon eltévedtél,barátom. A hanghívásnak semmi köze a 3G-hez vagy a 2G-hez. GPRS-en is működik.Mit gondolsz,öreganyám a háború előtti téglanokiájával hogyan telefonál, mikor azon még EDGE sem volt?Sőt...Semmi köze a mobil szélessávnak a telefonáláshoz, max., ha voip-ot használsz,de ezt a technikai felkészültségedből szinte kétlem.

MrZed001 2016.02.12. 17:05:30

@Mákony Béla:
@Black Bride:

Drágaságaim. Legalább annyi eszetek legyen már, hogy behívjátok a weblapjukat mielőtt porrá égetitek magatok az ostobaságaitokkal. Tessék: www.vodafone.hu/lefedettsegi-terkep

Tedd át jobb alsó sarokban 3G-re, vagy még inkább 3G/HSPA-ra (utóbbi gondolom HSDPA, ez az ami tényleg használható is sebességileg).
És lásd, ott a jobb alsó sarokban a színkód (remélem színvakok azért nem vagytok), sárga KÜLTÉRI lefedettség, rózsaszín BELTÉRI. Kültéri magyarán olyan gyenge, hogy már az ablakban állva sem biztos, hogy van térerőd. De amúgy a szabadba se tuti, hol igen, hol nem. Az adókörzet széle.

Gondolom nem kell gyengébbeknek fejtegetni, hogy a telód egyszerre egy sávot foglal, tehát ha 3G-hez kapcsolódtál akkor azon át megy a telefon és az adat is (nem fog egyik ezen, másik azon menni).
A 2G = GPRS/EDGE a még gyengébbek kedvéért.
A 3G = 3G/HS(D)PA

Mákony Béla 2016.02.15. 13:56:42

@MrZed001: Továbbra sem értem, nem nagyon tudok olyan lakott részt keresni a térképen, amelyik ne lenne lefedve rózsaszín HSPA-val vagy 4G-vel.

CID. 2016.02.15. 17:46:43

@Mákony Béla:4G-vel telefonálni nem fog, max. Voipon;)

Zol 2016.02.15. 18:37:01

@MrZed001: Nem kínai dual-sim-es telefonod van? A 4G előtti típusok jelentős része csak 850Mhz-en és 2100Mhz-en támogatja a 3G-t. A vodafone nagyobb településeken kívül 900Mhz-en 3G-zik. Ezért lehet hogy pl autópályák mentén 2G is alig van (gondolom azt már nem nagyon fejlesztik), városban meg 3G fullon.

Szubrina 2016.02.18. 09:02:40

Nekem ebben az egészben az nem tetszik, hogy nem szábít hibás teljesítésnek törvényileg, ha valahol nincs lefedettség.
Ebben az esetben méltányosságból érdemes lett volna a vodának ingyenesen engedni a számhordozást véleményem szerint.
Még ha nem is járt volna teljesen jogosan, a cég jobban jött volna ki belőle.
Így meg megint megerősítem magamban, hogy SOHA, SOHA Vodafont.
Emlékszem legjobb barátnőm csak úgy tudott vodával telefonálni a régi lakásából, ha kihajolt az ablakon amennyire csak tudott, szánalom a köbön.

Mocsár 2016.02.18. 20:35:41

Andi!

Sokat elmond a mentalitásodról a posztod! Emiatt a tróger stílus miatt nem hiszem, hogy a szolgáltatód sok könnyet hullatna, ha majd elmész!

"Az ügyfélszolgálatokon korábban tett panaszaimnak semmi nyoma nem lett, még ahol „kiverekedtem” az írásbeli jegyzőkönyvet, ott se kaptam sose választ.) és ekkor ért a meglepetés."

Szerintem ez nettó hazugság. Ha panaszt teszel, annak nyoma van. Lehet, hogy te csak azt hitted, hogy panaszt tettél, mert esetleg felhívtad az ügyfélszolgálatot, üvöltöttél egy sort, és azt gondoltad, ez panasznak számít. Ez nem, nem az. Ha bármelyik, "rendes" panaszbejelentésedre nem kaptad meg a választ, talán ellenőrizd a címed, ha már elköltöztél! Lehet, hogy be se jelentetted a címváltozást, és a régi címedre ment ki a levél. Ha nincs meg, küldesd velük újra a levelet! Ne légy már ennyire életrevalótlan!

"Ha az előtte megkérdezett több munkatársuk és a teljes e-mailes ügyfélszolgálat sem igazodik el a saját térképükön, hogy várják el ezt tőlem?"

Ne várd, hogy ezt el is higgyük. Túl sok a sallang a posztban ahhoz, hogy ez a mondat komolyan vehető legyen.

"Az, hogy olvasni és szöveget értelmezni nem tudó droidok ülnek az ügyfélszolgálatukon az szerintem már senkinek nem okoz meglepetést. Mint ahogy az sem, hogy egyáltalán nem tartják nyilván a panaszokat, mert velem többször előfordult, hogy az egyik droid olyan információt kért, amit pontosan ugyanerre a központi (és egyetlen) e-mailcímükön egy másik droid már megkapott."

De nagy jampi vagy. Lehet, hogy az ilyen telenoros, t-comos meg vodafone-os ügyfélszolgálaton ülő "droid" szaktudása vagy képesítése messze lekörözi a tiédet, az élet viszont úgy hozta, hogy ez a munkahelyük.

"A technikai csoport legviccesebb megjegyzése: mivel a szolgáltatásunkon ilyen formában nem tudunk javítani, ingyenesen felajánljuk egy minibázis használatát, melynek vezetékes hálózat a feltétele…. (szerintetek? Panaszkodnék heteken át, ha lenne itt vezetékes hálózat? Hiába akartam ezt elfogadni, azóta sem akarják kiépíteni, helyette adtak 20% kedvezményt a havidíjamból.)"

Szóval ingyen kaptál volna valamit, amiért más esetleg 20-40 ezret is fizet, csak épp a technikai feltételek nálad ehhez (sem) adottak? Nyilván ezért is a szolgáltató a hibás. Javaslom álljon ki a szerencsétlen "droid" a főtérre, és ostorozza magát véresre, amiért nem tudott ebben segíteni neked.

Hova a retekbe költöztél egyébként, hogy se hálózat, se internet, se semmi nincsen? Betonozott út van egyáltalán?
süti beállítások módosítása