Tékozló Homár

Mire fel kell egy vagyont fizetni az otthon nyomtatott koncertjegyért?

2016.03.04. 15:09 | Homár Hilda | komment

ticketexpress_2.jpg

Pár éve még a neten rendelt, de személyes átvételnél 1600 forinttal súlyosbított jegyek miatt ostorozta egy olvasónk a Ticket Expresst. Most már akár 900-ért is megkaparinthatja az ember az irodában a jegyeit, idő közben viszont megszületett az otthoni nyomtatás lehetősége - és az ehhez kapcsolódó mai poszt. A vásárlás nyilvánvalóan legkényelmesebb módját ugyanis alaposan megsarcolja a TEX. Szilvesztert már magának a díjnak a léte is kiakasztja, szerintünk inkább csak a mértékével van baj.

Kedves Ticket Express (TEX Kft.),

jegyet szerettem volna vásárolni az online felületen keresztül, és felháborodva látom, hogy abban az esetben is, ha saját magamnak szeretném kinyomtatni otthon a jegyet, 1500 Ft felára van. Ezt nem tartom korrekt eljárásnak, mivel az égvilágon semmi sem indokolja annak a megsarcolását, ha az ember magának nyomtatja a jegyet.

Emellett felháborítónak találom, hogy bármilyen módját választom a jegyvásárlásnak minden esetben felárat számolnak fel:

- otthoni nyomtatás 1500 Ft (WTF????)
- személyes átvétel 900 Ft (ez miért olcsóbb mint ha én nyomtatom ki?)
- fuárszolgálat 3000 Ft (ez még érthető lenne, bár a DPD például szerződött partnereinek 3 kg alatti csomagot nettó 600-900 Ft körüli összegért kézbesít) 

Más opció nincs a vásárlásra. Felmerül a kérdés, ha minden fizetési és átvételi mód esetén feláras a jegy, akkor a kiírt 8900 Ft-os ár nem igaz, mivel egyéb rejtett költségeket is tartalmaz. Ezt nem tartom korrekt üzleti magatartásnak.

Jelen levelem másolatát elküldtem a Homár Blog részére is.

Üdvözlettel

Szilveszter

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kopaszsop 2016.03.04. 15:12:51

adminisztrációs költség, valamiből elő kell állítani a biteket ;)

The Crazy One 2016.03.04. 15:16:28

megint csak a lényeg maradt ki:

"Print@Home díja:
0 - 7999 Ft értékű rendelés esetén 0 Ft
8000 Ft feletti rendelések esetén 1500 Ft "

A DPD árképzése a szerződéses partnereivel az hogy kerül ide?

ööö,izé 2016.03.04. 15:20:24

A Ticket expressnek is 600-ért viszi a DPD, a többi a személyes átvétel(900,-) és az otthoni nyomtatás(1500,-) költsége, így jön ki a háromezer, fillérre pontosan. Ez a tetűhintamatek.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.04. 15:21:36

B+ Huszonsokéve már kapitalizmus van, nem 3,50 a kenyér, szokjuk már meg! Annyit kérnek, amennyit akarnak. Te meg édes bogaram nem vásárolsz náluk, ha nem tetszik.

Talán írjuk bele az alkotmányba, vagy hozzunk róla egy törvényt! Annyi törvény van már, hogy a bírók se tuggyák követni.

Dezsike 2016.03.04. 15:30:44

Oda kéne csapni a jegyirodáknak már végre, mert pofátlan módon visszaélnek piaci helyzetükkel és olyan díjakat, költségeket számolnak fel amihez a jegyvásárlónak semmi köze - ráadásul a legtöbb már csak a rendelés leadásakor jelzi, hogy ott van rajta, meg az ÁSZF egy eldugott pontjában említik, aminek az "elfogadom" gombját általában egyidőben látod a felárral, így aki van olyan mint én és elolvassa az elfogadom gombra kattintás előtt (nehogy legyen benne egy olyan pont, hogy hozzávarrhatják a számat egy másik ember végbélnyílásához) annak se okoz meglepetést már a szöveg.
Ezt még le is nyelném, de amikor megtudtam, hogy az esemény amire 900 Ft-os felárral jegyet vettem elmarad, akkor is 30 napig ültek a pénzemen. Még ezt is lenyelném, hisz ha egyszer elköltöttem a jegyre nem hiányzik, nem ettől fogok éhen halni, de amikor végre visszautalták a pénzt a 900 Ft-os felár nélkül tették. Itt telt be a pohár...

FDToth 2016.03.04. 15:30:54

A jeygen lévo vonalkódot eg ymobil kérnyőjéről is be lehet olvasni, úh tök feleslegs kinoymttani (kiv mondjuk színházjegy)

Köpe Bálint 2016.03.04. 15:33:50

@atpijkamo122: Az Oscar-ért sem kapott Oscart.

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.03.04. 15:40:39

@atpijkamo121: Felháborítónak találom, hogy egy üveg sör 300 forintba kerül. Hátmérnem 250??? Ráadásul bármelyik boltba megyek, mindenhol ugyanennyi, sőt, ha befáradok a kocsmába és ott kérem, még többet is felszámolnak!!! Milyen jogon? Mi kerül egy sörön ennyibe, kérdem én??
Kérem a Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Iroda Minisztériumi Hivatali Tanács-Albizottságot, hogy a panaszomat haladéktalanul kivizsgálni szíveskedjék. Maradok tisztelettel.

metal · http://electric.blog.hu 2016.03.04. 16:01:21

Kedves Szilveszter értelmi képességei elégé átlag alattiak. A jegyárát az eseményt szervező szervezet kapja (színház, koncertszervező,..). A felár a jegyiroda bevétele, abból él.

Darth Revan 2016.03.04. 16:23:57

@metal:
a jegyterjesztoknek szazalekot fizetnek a bevetelbol.

Miert olcsobb a szemelyes atvetel, mint a sajat nyomtatasu?! Irodat fenntartani, szemelyzetet fizetni, jegynyomtatot uzemeltetni sokkal dragabb, mint egy emailt kuldeni a kinyomtatando vonalkoddal.

huncut_kata 2016.03.04. 16:34:27

@metal: persze ez nem igaz, mert a jegyárból a jegyiroda lecsippantja a maga 5-10%-át még a kezelési költségen felül.

Roltii 2016.03.04. 16:49:56

Pár éve én is reklamáltam náluk meg fogyasztóvédelemnél is, de a reakció az volt, hogy minden ok, szabályos. (csak akkor ugyanez miért probléma pl a repjegyeknél felszámított illetéknél?) tetű egy banda...

Roltii 2016.03.04. 16:52:21

@FDToth: nincs ilyen opció,nincs kód. A lényeg az,hogy mindig kell valamennyit pluszban fizetned, tehát a jegy nem annyiba kerül amennyiért ki van írva!

fiktiv állat 2016.03.04. 17:02:10

@FDToth: Teljesen mindegy, hogy valójában kinyomtatod-e, MINDEN művelet feláras. Te használod a cuccaidat nyomtatásra, és még ki is fizeted mintha más tette volna ezt, te mész el a jegyért, és még ki is fizeted a saját idődet/költségedet.

gabors 2016.03.04. 17:02:13

ez a hetvegi ??? vagy tescos (az se jobb ott legalabb valszeg tesco a hibas....)

nem ertem mit akar a posztolo ...

"jegyet szerettem volna vásárolni az online felületen keresztül, " EBBOL ugy tunik hogy NEM is vett semmit a vegen ...

ha szinhaz/mozi/koncert jegyet lehet venni szemelyesen is mondjuk a szinhaz/mozi/koncert terem penztaraban akkor nincs gond ... ha csak kozvetitokon az mar nem annyira kosher ...

FDToth 2016.03.04. 17:15:19

@Roltii: értem. HA úgy van kiírva h jegy x ft-tól, akkor... megtehetik, mert nfh és a többi sóhivatal nagy ívben tojik rá. monjduk van még más netes jegyiroda, hol biztos nem számolnak fel ilyen ostobaságokat.

Roltii 2016.03.04. 17:19:17

@FDToth: sajnos nem úgy van, hogy van egy Padödö koncert, és megveheted 8db jegyirodánál, hanem általában csak 1-nél lehet. Tehát teszem azt, el akarsz menni LagziLajcsi koncertre, amit a Tex árul, akkor megveheted náluk oszt kész.
(mi Linzbe mentünk évekkel ezelőtt LinkinParkra, és akkor is ugyanez volt a rendszer. Ráadásul akkoriban EUR ár volt, de ők átszámolták forintra a saját árfolyamukkal és csak azon lehetett megvenni, közvetlenül EUR-ban nem...csak akkor nem értem, miért EUR-ban adták meg az árat...)

Szóval a gond az, hogy kismillió produkció esetén monopol helyzetben vannak és ezt ki is használják.

ui: esetleg helyszínen még vehetsz jegyet, de ez sokszor nem működik, nem utazol +1X csak a jegyért...

Ádám 2016.03.04. 17:31:27

@Köpe Bálint: :):D

Bezzeg ez a "nyeretlen kétéves" élete első fingása jó nagy luffbanás lett. Persze voltak BŐVEN, kik felfújták azt a kb. 77777. lufit!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.03.04. 17:32:44

mondjuk tényleg nem logikus a sarcolàs, de mégse írhatják ki hogy azért fizettetünk veled többet mert megtehetjük.

ptspts 2016.03.04. 18:03:34

Szerintem is az a jó, hogy minden jegyiroda annyiért adja a jegyet, amennyiért csak akarja, és annyi felárat számol fel, amennyit csak akar. Én a tájékoztatást szabályoznám jobban. Például hogy ha az van kiírva, hogy ez a jegy 3000 Ft, akkor a vevő a később kiszámlázott visszakérhesse (és vissza kis kapja); ha pedig az van kiírva, hogy ez a jegy 3000 Ft + min. 900 Ft felár, akkor a felár kattintható legyen, és ott tömören ki legyen fejtve, hogy milyen felárak vannak, és mennyibe kerülnek. Ahol meg azt írják, hogy mivel lehet fizetni, ott meg kötelező legyen feltüntetni, hogy melyik feláras, és mennyi a felár, pl. ,,Elfogadunk készpénzt, előre átutalást, MasterCard-ot (+300 Ft felár), VISA-t (+400 Ft felár).''.

asdf 2016.03.04. 18:12:34

Sajna kezd hozzank is begyuruzni, amikor igy nez ki egy jegyvasarlas:
1 Adult $69.25

($55.75 Price + $13.50 Fee)
$3.75 Facility Fee
$9.75 Per ticket service charge
(az meg egyenesen nonszensz amugy, hogy itt pl. 25% sallangot fizet az ember a jegyaron felul)

Es en ettol amugy konkretan agyfaszt kapok. Azt kell irni, hogy egy jegy 69.25 dollar es csokolom. Mocskosul nem erdekel, hogy ebbol ki, milyen alapon es milyen bontasban reszesul (mint ahogy az sem erdekel, hogy a gazszamlabol hany forint ment gaztarozo keszenleti dijra, meg ilyen hulyesegekre). A vegosszegen kivul -egy koncertjegynel kulonosen- mocskosul nem erdekel semmi. Azt pedig egyenesen be kene tiltani, hogy igy aruljanak koncert/mozijegyeket. A meghirdetheto, megjelenitheto arnak annak a legalacsonyabb osszegnek kell lennie, amilyen aron a vevo hozzajuthat. Fenti peldaban 8900+900 Ft-nal olcsobban semmilyen modon nem lehet megvenni a jegyet, ebbol adodoan a jegy ara 9800 Ft es punktum. Barki, aki ennel alacsonyabb arat tuntet fel, valotlant allit, amit buntetni es tiltani kene.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.03.04. 18:29:32

"- otthoni nyomtatás 1500 Ft (WTF????)"
Semmiért fizettetni az egyik legjobb üzleti modell. Mit nem értesz?

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.03.04. 18:31:22

@asdf: Ezek nem azért vannak odaírva, mert a cégnek kedve van, hanem valószínű törvényileg így kell.

"(az meg egyenesen nonszensz amugy, hogy itt pl. 25% sallangot fizet az ember a jegyaron felul)"
Az megvan, hogy itthon 27% csak a sarc? :D

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.03.04. 18:32:49

@ptspts: "ha az van kiírva, hogy ez a jegy 3000 Ft, akkor a vevő a később kiszámlázott visszakérhesse (és vissza kis kapja);"
Mit?

Hilda! Bugos a bot!

MrZed001 2016.03.04. 19:36:17

@FDToth: "A jeygen lévo vonalkódot eg ymobil kérnyőjéről is be lehet olvasni"

Tévedsz. Valamelyik (talán Beyonce) koncert előtt pont ilyenbe futott bele az előttünk álló. NEM olvasta be az a sz-r a telójáról a vonalkódot, hiába is erőlködött.
SŐT, amit a céges 3 milliós hiperszuper színes fénymásoló batárral nyomtattam (amúgy ránézésre hibátlan fotó minőségű nyomat) sem fogadta el mindet. Volt amelyikkel hátra kellett menniük bepötyögni a számokat alatta.
Lehet nem tökéletesen méretpontosan teszik bele a PDF-be a képet, így aztán ha nem figyelsz a pdf nyomtatásakor és nem állítod át hogy eredeti méretben nyomtassa, akkor az a pár % amivel kisebb képet tettek bele (majd pdf széthúzza) elég, hogy már a scannerük ne tudja leolvasni. Azért ez is gáz.

Amúgy én annak örülnék, ha fejlesztenének végre a jegyirodák.
A 21. században a weblapjaik kb úgy néznek ki, mint amit végzős pistike összedobott hobbiból. Funkcionalitásra meg még gyengébbek. Ezt is a tuskerek tervezték ?

És nem hiszem el, hogy ne tudnának egy nyavalyás regisztrációs oldalt csinálni, hogy aztán ha új műsort tesznek fel, akkor azonnal küldjék a usereknek az emailt róla ?!??
Esetleg egy kis szűréssel, hogy mucsaröcsöge helyszín meg mondjuk punk zene nem érdekel ?
Miért nekem kell naponta lesnem a béna oldalukat, hogy éppen került-e fel új dolog?
Piszok idegesítő azért lemaradni valamiről, mert mikor megnézed már minden jegy elkelt.

Az meg külön vicces, hogy mintha leosztanák szektorokra, hogy melyiket melyik árulja (Aréna). Nem is lenne gáz, csak az egyik elkezdi árulni azonnal, a másik meg 2-3 hónap múlva.
Addig meg az a szektor a másiknál úgy néz ki, hogy totál elfogyott minden hely, így veszünk egy sokkal rosszabb helyet. Ez GÁZ.

Volt olyan koncert, hogy árusítás 2. hetében már csak a színpadtól számolt 4. szektorba kaptam jegyet (talán Roxette?). Aztán a koncerten ott csodálkoztunk, hogy bakker, félig üres szembe az első 2 szektor WTF ! Oda akartam jegyet venni !

Egyszóval nagyon gáz most a TELJES jegyeladási rendszer.
Nem az 1500 Ft érdekel, hanem hogy végre legyenek már szívesek szolgáltatni is és kiszolgálni engem, a VEVŐT.
És még csak azt se mondhatom, hogy szavazz a pénztárcáddal és menj máshova, mert monopol helyzetben vannak, tehát ez van és k.sss.
Béééééénááááák.

gabors 2016.03.04. 19:44:53

@asdf: "1 Adult $69.25

($55.75 Price + $13.50 Fee)
$3.75 Facility Fee
$9.75 Per ticket service charge"

szerintem meg PONTOSAN igy korrekt a dolog (ami itt nem vilagos hogy a Facility Fee az akkor is lenne ha szemelyesen bemesz es megveszed a jegyet ??? Mert van ahol ugy is lehet ....

Pl a mozijegyet elore online-ba megveszem akkor par dollarral dragabb mintha odamegyek es az ablaknal megveszem oda van irva hogy mi es mennyivel dragabb. A kenyelmet meg kell fizetni ... :-) Itt van olyan mozi ahol helyre adjak a jegyet es olyan is ahol first come first sit ... bar csak a Star Wars filmet lattam az utobbi 3 evben ...

otgorbebogre 2016.03.04. 19:47:52

@gabors: ez tokre nem igy van ahol en lakok es lattam legalabb 10 filmet az elmult evben. tokugyanannyi ha elorre veszed es ott nyomtataod (vagy ablaknal kered az elovaltottat) vagy ha sorban allsz. Amerikaban se hulyek hogy nagy sorokat akarnanak.

Pyrrhus 2016.03.05. 00:41:53

Majd, ha senki nem vesz ilyen feltételekkel jegyet tőlük...
Addig meg, amíg van rá balek, lesz felár is.
S amíg hozzászámolhatják a főnök Micikéjének intimbetétjét is, addig meg is fogják tenni.

Tron65 2016.03.05. 07:54:03

Repülőjegy ára X forint. + benzin felár + csomag felár + beengedünk a repülőtérre felár + turbulencia felár (elmaradás esetén csak 50%) + szárnycsapkodás felár

horex · http://horex.uw.hu/ 2016.03.05. 07:54:52

@atpijkamo121: "
nem 3,50 a kenyér"

Ne hülyíccs!

Ádám 2016.03.05. 08:33:50

@horex: @atpijkamo123: nem hüjit! hüjjjül! mivel a nagyapám mondta, hogy 3,60 volt AZ!

M. Péter 2016.03.05. 10:51:11

@metal: Az USA-ban olyannal is találkoztam már, hogy még a színház jegypénztára is kezelési költséget számolt fel, pl. a jegy elvben 30 dollár, de 31-nél kevesebbért sehol sem lehet megvenni.

The Crazy One 2016.03.05. 12:35:28

a zineksznél ma nincs munkanap?

Ádám 2016.03.05. 14:41:37

@The Crazy One: sábesz VAN! Elmentek megnézni a saul fijját! hogy még idén meglegyen az 50 000 néző....

talán itt is meglesz az 50.:)

karosszékely 2016.03.05. 15:06:48

Vannak kisebb viszonteladók (pl. lemezboltok), ahol felár nélkül meg lehet venni ugyanazt a koncertjegyet. Szóval van alternatíva, a jegyirodák bekaphatják.

shred 2016.03.05. 22:34:53

Azért nem értem ezt a logikát, mert a jegyekért kell felárat fizetni, a szintén neten rendelt, 50 kilós hűtőszekrényt meg ingyen hozzák házhoz a hűtőszekrényboltból.
A másik meg, hogy sok országrészben nincsenek jegyvásárlási lehetőségek, ha el akar a vevő fáradni egy irodába, vagy a helyszínre, pont annyit (vagy még többet) költ az utazásra, mint amennyibe a felár fájna.

2016.03.05. 22:59:23

@metal:
Akkor viszont nem annyi a fogyasztói jegyár, mint amit meghirdetnek. Ez olyan, mint ha a Tesco újságban a nagyker árak lennének feltüntetve.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.03.06. 19:15:48

@shred: "a szintén neten rendelt, 50 kilós hűtőszekrényt meg ingyen hozzák házhoz a hűtőszekrényboltból."
Nem, a hűtőszekrényt nem ingyen hozzák. Viszont az 50 kilós hűtőszekrényen van akkora árrés, hogy a szállítás _valódi_ ára beleférjen. Jegyen meg a jegyiroda sokkal kevesebbet keres, így igyekszik rápakolni mindent.
Ráadásul a hűtőt örül a bolt, ha eladja, így inkább benyeli a szállítást. A jegyet, ha egy híres előadó előadására szólnak, meg úgyis megveszik, akármennyiért adják, tehát nyugodtan lehet pofátlannak lenni.

Ádám 2016.03.06. 21:34:44

a saul fiára tudnátok 9db INGYEN JEGYET KÜLDENI?!?

NEHOGY KIBASSZATOK VELÜNK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

csak azért írtam, hogy meglegyen a 45. :):D

Régi szép idők!!! mikor a 750, de akár az 1000 IS megvót! csak hát lőn helga, oda a buli....

LÉPEM!

gabors 2016.03.07. 03:20:14

@Ádám: hol jaccak azt a kurva jo filmet ??? oszkaros mar nem-e ???

onleanye ??? lathato... szeretnek sirni egy kicsit a tudjuki kik megsemmisitesen !!!

Ádám 2016.03.07. 04:38:06

@gabors: 47.

A kérdéseidre a válasz: SZÓRA SEM ÉRDEMES!!! ez esetben IS, a tudjuk kik döntöttek a 7777. sajnáljatok MÉG MINDIG s ÖRÖKKÉ (csak s főleg csak)minket, filmről....:) s mily meglepő, "győztek".

The Crazy One 2016.03.07. 07:57:44

nálunk a helyi magazin művészeti rovatában az egyébként önmagát újságírónak tartó kisasszony a filmről készült kritikáját így keztde: "Nemes-Jeles László bátorságáról tett tanúbizonyságot a témaválasztással, hiszen..."
Köszi, eddig tudtam olvasni, 9,5-re értékelt a végén.

joska61 2016.03.07. 10:06:41

Ennyit kér a szolgáltatásáért. Sokallni lehet, de akkor nem kell igénybevenni. Vagy a hentesnél is pattogunk, hogy drága a bélszín?

shred 2016.03.07. 10:37:46

@joska61: csak akkor, ha a csomagolásra ráírja, hogy 2000 forint, a pénztárnál meg kérnek még 200 forintot csak úgy.

2016.03.07. 10:53:56

@joska61:
Ha ki van írva, meg van hirdetve, hogy 2000 Ft a fogyasztói(!) ára a bélszínnek, majd mikor veszed, a hentes közli, hogy bocs, de még erre ő ráteszi az 500 Ft árrését, akkor jogosan háborogsz.

Darth Revan 2016.03.07. 15:01:11

@gabors:
" A kenyelmet meg kell fizetni ... "

Ez igaz, amikor elso osztalyra szolo repulojegyet veszel. De arra az esetre semmikeppen, amikor online veszel meg egy jegyet, ahelyett, hogy a penztarnal venned meg.

Ez esetben ugyanis a ceg profitjat tamogatod:
- az online fizetesi rendszer fenntartasa sokkal olcsobb, mint a fizetni a penztaros beret, futeni, vilafitani, takaritani stb.
- a ceg megsporolja a keszpenz kezeles koltseget is (az online fizetes olcsobb, mint a penzt orizni, szallitani, stb)

Szoval a ceg sporol egy csomot es meg hulyere is vesz teged es extra dijat fizettet veled. Ha te ezt kenyelmi dijnak hivod, am tegy ugy, de ez szerintem pofatlan lehuzas, semmi tobb.

joska61 2016.03.08. 08:16:13

@shred: @nagybalfasz: Felhasználási feltételeket, ÁSZF-et elolvastátok? Nincs több kérdésem. Ti is tudjátok, hogy csak hablatyoltok.

2016.03.08. 15:28:59

@joska61:
Hogy jön ÁSZF? Kiplakátolják, hogy Kisfaszom Fesztiválra 10 ezer Ft a hetijegy, hirdetik újságokban, hirdetik neten, stb., stb. Aztán kiderül, hogy ha ténylegesen meg akarod venni, akkor ela jegyirodák erre ráteszik még az árrésüket.

Magyarul ezek a rendezvények "nagyker" áron vannak meghirdetve a fogyasztói ár helyett. Nem az a probléma, hogy a jegyirodák oldalán ne szúrnák ki a feltételekkel a szemem. Ha a CBA 1000 Ft-ért hirdetné a spanyolviaszt, te elmennél egy CBA-ba, ott meg kiderülne, hogy a boltos még rátesz 200 Ft-ot, akkor tökmindegy, hogy a boltban már szerepel az 1200 Ft-os ár (lásd ÁSZF).

metal · http://electric.blog.hu 2016.03.08. 15:44:22

@nagybalfasz: Én még nem láttam olyan plakátot, melyen szerepeltek árak:)

2016.03.08. 15:53:20

@metal:
Nem idei, és nem tudom lehetett-e jutalék nélkül kapni anno, de itt egy példa:
fesztivalok.varosom.hu/upload_pic/big/87/8890111121101024_Plakat_Rockmaraton_2011.jpg

De látom megragadtad a lényeget. Ha nem plakáton, akkor újsághirdetésben, netes hirdetésben, faceboojon, bárhol.

joska61 2016.03.09. 10:27:32

@nagybalfasz: Amikor regisztráltál a ticket express oldalára, megnyomtad az "elfogadom a szerződési feltételeket"? Nyilván. Elolvastad mit fogadsz el? Nyilván nem. A neved kötelez.

2016.03.09. 13:08:04

@joska61:
De nem regisztráltam az oldalra, a megközelítésemnek ehhez semmi köze. Kinézek egy fesztivált, megnézem, 10 ezer Ft a jegy. Ok, megnézem hol lehet megvenni, erre kiderül, hogy a jegyirodák erre még ráteszik az árrésüket. Ez azt jelenti, hogy a meghirdetett ár az nagyker ár. Ennek köze nincs ahhoz, hogy mik az adott jegyiroda felhasználási feltételei, te szándékosan nem akarod megérteni az alapproblémát. Ha ugyanezt egy kereskedelmi lánc játszaná el, jól megbasznák a hatóságok.

2016.03.09. 13:10:03

@joska61:
Egyébként nem vitatom a jegyiroda jogát, hogy mennyiért adja a jegyet. Tőlem 3-szorosáért is adhatja a jegyet, csak akkor nyilván más jegyirodánál vennék meg az emberek, szóval kénytelen lenne árat csökkenteni.

joska61 2016.03.10. 10:41:44

@nagybalfasz: Nem árrést tesznek rá, hanem szolgáltatási díjat. És ha nem regisztrálsz, nem tudsz ott vásárolni. Értem egyébként mit beszélsz, csak az egyáltalán nem tartozik ehhez az ügyhöz. :)

2016.03.10. 10:49:09

@joska61:
Mivel jegyet csak jegyirodákon keresztül tudsz venni, ezért ez a "szolgáltatási díj" valójában árrés.
süti beállítások módosítása