Tékozló Homár

Kettőből kétszer nem sikerült a Wizz Airrel utazni

2016.03.31. 10:30 | Homár Hilda | 107 komment

wizz_air.png

Gabi maga is elismeri, hogy mindkét alkalommal volt alapja a légitársaság problémázásának, de nem érti, hogy miért nem akartak segíteni a megoldásban, pláne, hogy fizetni is hajlandó lett volna.

Szia Homár

El szeretném mesélni hogyan nem szálhattam fel a Wizzair egy-egy járataira, ami praktikusan az oda- és visszaút meghiúsulását jelentette.

A Bp-re vezető útra megvettem a nagy kabinbőröndöt. 1 órával az indulás előtt már a kapunál álltam, és vártam a sorban. Egy wizzair alkalmazott körbejárt és ellenőrizte a beszállókártyákat (ami nélkül nem is lehetett volna a kapuig eljutni). Elhaladt mellettem és a gurulósom mellett, konstatálta, hogy a telefonomat nem tudja aláírni (a nyomtatott boarding pass-eket aláírta). 20-25 perc múlva egy kolléganővel ismét végigsétáltak a soron, és kiszúrták a bőröndömet, amit nagynak ítéltek. A kereke miatt nem fért be a keretbe, csak háromnegyedig, így mondták, hogy nem szállhatok fel. OK, mit tegyek? Menjek ki, adjam fel. - Megvárnak? - kérdeztem. "Nem", mondták. Azért kirohantam, hátha összejön... - a gép egyébként addig még meg sem érkezett, Eindhovenben a váró a kifutópályára néz, így látszik, ha ott van a gép.

A poggyászfeladásnál a hölgy közölte, hogy a járatot már lezárták, nem adhatom fel a gurulóst. Egy olyan járatról mondta ezt, ami akkor még le sem szállt.. A Service Desk mögött ülő hölgyek is csak a vállukat vonogatták. Senki nem akart segíteni, és a pénzemet sem akarták, amivel feladhattam volna a bőröndöt és elutazhattam volna. A vonatállomásra menet, a buszon kaptam egy emailt (a gép eredeti indulása után kb 20 perccel, hogy késik a járat)... Köszi, tudom. Így másnap a Transaviával utaztam.

Ma egy kisebb bőrönddel kimentem a visszafelé út miatt hajnalban a reptérre. Kijutottam egészen a hangárig (a beszállókártyámat 1szer ellenőrizték, a személyazonosságomat nem). A hangárnál mondták, hogy nem fogok utazni, mert a kártyán nem a teljes keresztnevem szerepel. Kérdeztem, hogy mi a megoldás? mondták, hogy semmi, és majd visszakísérnek, ha lement a sor. Ez utóbbira 30 percet kellett várni. Addig személyesen a reptéri irodájukban (ha elengednek) módosítani tudtam volna a nevet, és felszálhattam volna. Nekik lett volna némi plusz zsetonjuk, és elutazhattam volna. De ma sem segítettek megoldani az utas problémáját. Így ismét vettem egy jegyet a Transaviára és soha többet nem fogok Wizzair-rel utazni.

Igen, két alkalommal is figyelmetlen voltam, és megfizettem volna az árát eleve, aminek a Wizzair látta volna hasznát. Viszont a segítőkészségük teljes hiányát, azt nem fogadom el. Sokat fogok idén is utazni Hollandia és Mo. között. Ezeknek a bevételét mind bukta a wizzair.

üdvözlettel

Gabi

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AzUtazó · http://utazzunk.blog.hu 2016.03.31. 10:37:56

Szóval hülye vagy és panaszkodol... Inkább maradtál volna csendben...

McZozo 2016.03.31. 10:44:04

Nem cask a Wizz ilyen megnyugtatlak. Egy eve British Airways el mentem volna 50 percel az indulas elott ertem a check in hez, mire kozoltek hogy mar lezartak es sajnaljak nem tehetnek semmit. Akarhogy konyorogtem tojtak ram igy at kelett foglalnom a kovetkezo jaratra ami nem keves penzbe volt majdnem mint egy teljesen uj jegy. Es a hab a tortan az volt hogy ezek utan az a jarat majd ket ora kesessel indult. majdnem akkor mikor az a kovetkezo jarat amire atfoglaltattak

Terézágyú 2016.03.31. 10:47:36

Én még életemben nem utaztam repülővel - de ilyeneket olvasva soha nem is fogok... :-/

tejfölbiztosítás 2016.03.31. 10:50:39

Nem birom elviselni a holland beszédet. Mintha szaros körmökkel táblát csikorgatna valaki. És ott mindig ez megy. Odáig értem, hogy bukta, de túrós-e vagy lekváros? Egyébiránt én ezt - bármilyen bosszantó is - betudnám a fapadossági mivoltnak. Aztán lehet, hogy túl engedékeny volnék ezzel.
@McZozo: kétszeres gag. A rendszer rugalmatlansága egyenese arányosságban áll a vérnyomás emelkedésével.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.03.31. 10:50:39

@Terézágyú: ha nem vagy olyan figyelmetlen mint a posztoló nincs semmi gond.

FDToth 2016.03.31. 10:53:37

Wizzairrel egyszer utaztam, hááát, látszik h magyar társaság :) hiába vettem elsőbbségi beszállást, úgy raknak fel a buszra h azok is felszállnak, akik nem vesznek... visszafelé meg nem is tartották be, nem is hívták előre az elsőbbségieket.
Easyjet-tel és Transviaval ilyen gond nincsen, rugalmasak és jól kezelnek mindent. Persze az se mindegy h hol reklamál az ember: külföldön simán elintéznek mindent, itthon vmiét nagyon vaskalaposak...
mindig azt furcsállom h van passbook-os beszállókártyám, amit külföldön csak odaérintek és már mehetek is be, itthon meg nyomtatnak egy papírt is mellé...

Terézágyú 2016.03.31. 10:57:17

@onlajnok:
őszintén szólva nem is értem, hogy miért volt figyelmetlen a poszter...

The Crazy One 2016.03.31. 10:58:37

most tényleg Gabi névre vettél repülőjegyet? Mindig ilyen jófej frankó vagy?

Terézágyú 2016.03.31. 10:59:57

@tejfölbiztosítás:
"Nem birom elviselni a holland beszédet. Mintha szaros körmökkel táblát csikorgatna valaki."

Öööö... te már eztet próbáltad???

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.03.31. 11:00:18

@Terézágyú: mert nem figyelt oda a bőrönd méretére, holott tudhatta, hogy a fapadoson ezzel szívóznak. Érdekes módon visszafelé már elég volt egy kisebb bőrönd is, szóval odafelé is feleslegesen vitte a nagyot. A beszállókártyán meg azért volt rosszul a neve, mert ő rosszul adta meg. Nem is értem, hogy gondolja az ember, hogy nem írja ki a teljes/rendes nevét, azt mindenhol összenézik.

tejfölbiztosítás 2016.03.31. 11:07:00

@onlajnok: most megjelent előttem egy kancsal összenéző, aki összenézi a dógokt.:D
@Terézágyú: igen, majd a művelet végén leszoptam mindegyikről a mindet.
@The Crazy One: szerintem huszas évei elején járó poszterpicsával van dolgunk, új neki még a világ (bár ő ezt nem így érzékeli). Tudata kifejlődött már annyira, hogy önbizalma legyen, ellenben az ismeretlenek szakadatlanul/nemúgyvanások menetelnek szembe csúnyamód. Aláírás: Gabcheee. Amikor nem segítettek, kényszerűn belenyugodva-fújtatva "oxaaaahh"-val nyugtázta az eseményeket maga elé.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.03.31. 11:10:05

"Sokat fogok idén is utazni Hollandia és Mo. között. Ezeknek a bevételét mind bukta a wizzair."
Aha, már értem miért esett a wizz részvények ára 90%-ot.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.31. 11:10:50

"A kereke miatt nem fért be a keretbe"

Fogod, letöröd.

Egyébként meg viszel egy nagy nejlonszatyrot is, pánik esetén áttöltöd a bőrönd tartalmát, garantáltan befér a keretbe, ami nem fér bele, azt eldobálod.

"nem a teljes keresztnevem szerepel"

A saját nevedet nem tudod helyesen leírni? (Nah, látom, mást se.)

bendeguz75 2016.03.31. 11:11:27

Sok barom allat megint a posztolot ekezi, az helyet, hogy az anyjat dugna. A posztolo elismerte, hogy hibazott, az a gondja, hogy nem probaltak megoldast talalni a hibajara. Ennyi. Marhak.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.31. 11:14:01

@Terézágyú: "@tejfölbiztosítás:
"Nem birom elviselni a holland beszédet. Mintha szaros körmökkel táblát csikorgatna valaki.""

Szerintem meg vicces. Azt mondják, olyan, mintha részeg angol tengerészek németül próbálnának beszélni... vagy fordítva.

Apám sose tudott hollandul, de közel folyékonyan tudott róla fordítani. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.31. 11:17:22

@bendeguz75: Téged se az eszedért szeretnek, ugye?

Poszter egy dologért jöhet ide: tanácsért. Hogy tudja, mit kell tenni neki vagy másnak hasonló esetben.

Tanácsot kapott eleget, nincs itt probléma. Sőt, te még sajnálod is, úgyhogy minden lehetséges perverziója ki van elégítve.

zserzsenne 2016.03.31. 11:18:14

@FDToth: Ez jó régen lehetett, ráadásul reptér, és nem Wizzair specifikus. Most már ültetés van.
A posztoló szokás szerint hülye, foglalás, check-in stb. során legalább ezerszer felhívják a méretre a figyelmet. Olyan szívesen éreznék együtt néha valakivel, tényleg ilyen ritka a megalapozott panasz?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.31. 11:20:03

@onlajnok: "visszafelé már elég volt egy kisebb bőrönd is"

Hát mer elfogyott a rántotthús meg a rúd szalámi.

Terézágyú 2016.03.31. 11:20:37

No jó, ti vagytok a tapasztalt repülők, ha szerintetek a pószter volt a ludas...

Az vótmá, hogy csak minőségi, feldolgozatlan, tápanyagokban gazdag ételeket szabad fogyasztani?

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.03.31. 11:21:57

@atpijkamo120: kattincs a szűrésre, oszt' jocakát. ne etessed a trollot ;)

The Crazy One 2016.03.31. 11:27:35

@tejfölbiztosítás: én egy harmincpár éves baszatlan, de roppant öntudatos nőszemélyt képzelek el, aki előszeretettel játsza eszét. Valami hasonló névre gondolok: Korponainé Dr. Sinóros-Bajza Gabi. A doktor persze az apja, de neki ne magyarázzon senki semmit!

ember a holdon? 2016.03.31. 11:29:51

kisebb kerekű bőrönd kellett volna :)
Azért ha a kereke miatt a negyede kilóg, akkor azért az nem kis kerék...

Attila F 2016.03.31. 11:33:35

@atpijkamo120: Ha tanácsért jöhet ide, akkor te miért mindig a helyesírást ellenőrzöd? Ja, nem, még azt is be szoktad kukorékolni, hogy 70 fillérért telefonálsz.
És igen, mindez annyira fontos, hogy 150 nick-et is érdemes regisztrálni miatta.

Egyébként nem csak a szuper tanácsokért van a blog (aminek jó része ugye helyesírási tanács, egy másik része meg "vadász, vadász" jellegű hozzászólás), hanem információ-adásért, értelmes vitáért, uram bocsá szórakozásért.

Shanarey 2016.03.31. 11:36:37

Nem kötelező Wizz Airt használni utazásra. Én sem teszem. Azt hogy mekkora bőrönddel lehet utazni na ez is egy lerágott csont, ezen fennakadni az a posztoló butasága, semmi más.
A másik a név elírás. Na azt nem értem de sebaj, a poszt írója buta az se baj de talán ezért reklámozni nem kellene.

lakit 2016.03.31. 11:39:59

@zserzsenne: Ültetés mellett is van elsőbbségi beszállás opció. Használom és mert, mert olcsó és cserébe fel lehet vinni +1 kisebb csomagot.

Biyadhoo 2016.03.31. 11:39:59

A poszttoló egy répa. Ajánlom a BKV-t neki:DDDD

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.03.31. 11:40:05

@ember a holdon?: 20 coll-os könnyűfém kerekei lehettek. Biztos az autó, motor tuning show-n vette a hétvégén.

Terézágyú 2016.03.31. 11:40:38

Most rákerestem arra, hogy kabinbőrönd (sose hallottam ezt a szót) - sok helyen úgy reklámozzák, hogy "ryanair - wizzair - aer lingus járataira felvihető kabinméretű bőröndök"... ha egy ilyet vett a pószter, akkor a boltban verték át... Vagy a boltban is úgy mérték, hogy a kerekeket nem mérték bele...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.31. 11:43:05

@Attila F: "helyesírást"

Az egy nagyon jó tanács, hogy tanuljon meg magyarul.

"70 fillérért telefonálsz"

Az is nagyon jó tanács a sok feltöltőkártyás mobilhuszárnak, mikor nyígnak, hogy 50 Ft/perc a díjuk.

Van akinek még azt is tanécsolni kell, hogy lélegezzen. Néhányan teljesen életképtelenek.

"150 nick-et"

Közöd?

"értelmes vitáért, uram bocsá szórakozásért."

Oké. Kezdheted bármelyiket. Figyelek.

Terézágyú 2016.03.31. 11:45:01

@atpijkamo120:
"Az is nagyon jó tanács a sok feltöltőkártyás mobilhuszárnak, mikor nyígnak, hogy 50 Ft/perc a díjuk."

Valójában így is olcsóbban jönnek ki :)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.31. 11:53:33

Közkívánatra javítás az első fél mondatra:

"El szeretném mesélni, hogyan nem szállhattam fel a Wizzair egy-egy járatára..."

Az előtte és utána levőket majd Majmász kollega kezelésbe veszi.

tejfölbiztosítás 2016.03.31. 11:56:20

@Terézágyú: "feldolgozatlan" Volt párszor, de ez a része baromság. A enber agya azért tudott - a fehérjétől - 1000-zer gramm fölé bővülni, mert volt SÜLThús. Ugyanígy a zöcségekkel is: igen, a hőkezelés során egy bizonyos tápérték valóba' az enyészeté lesz, de ez fasorban sincs azzal, amint amennyivel többet magához tud venni a szervezet, jóval hatékonyabban felhasználható formában és elraktározható formában. Ez a nyerszöldség-cucc még mindig tartja magát, főleg nők által persze, de 1x majd kikopik.

A boltban való átverés miúta új? A te méreteidbe sem mérik bele az álló farkad, ha barlangászni mész, naugye! A kabinbőrönd arra jó, hogy ha vonaton is utazol, de nem saját, hálókocsis kabinban, hanem közösségiben, akkor az ilyen bőröndbe belebújsz és máris saját, persze így drágább az út, mint nembőröndkabinnal, ugye érted.
@The Crazy One: :D Az is lehet! Na de ebben az esetben meg adódik a kérdés, hogy jó-e a melle?

230e 2016.03.31. 12:00:16

1. a bőrönd, az valóban egy ezerszer megrágott kérdés, ha jól emlékszem ott a keret az előcsarnokban, ugyan mérje már le, ha otthon nem tette meg, különösen hogy akkor még lenne értelme megpróbálnia feladni a csomagot.
2. a név, itt próbálom értelmezni azt hogy mi az hogy nem a teljes keresztnevét írta le? Nem írta le a második keresztnevét, vagy Gabit írt Gabriella helyett, vagy tényleg csak ennyi esze van és írt egy posztolót ekézhető posztot? Leül megnézi az okmányt amivel repülni fog, és az alapján vesz jegyet.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.03.31. 12:01:34

@atpijkamo120: szerintem az is nagyon jó tanács, hogy dugd fel az összes helyesírási kommentjeidet a seggedbe.

Terézágyú 2016.03.31. 12:01:52

@tejfölbiztosítás:
""feldolgozatlan" Volt párszor, de ez a része baromság."

Istenkém, ne köss bele egy szépen induló hagyományba. Főleg ha a régi szép homáros hagyományokat se követed.

"A boltban való átverés miúta új?"
nem mondtam, hogy új.

" A te méreteidbe sem mérik bele az álló farkad, ha barlangászni mész, naugye!"

Öööö... a bőrönd kerekei is néha kiállnak, néha meg nem? És csak "kiállatlan" kerekű bőrönd vihető fel a gépre??? Mert nem így mondják...

Ami meg az én farkamat illeti: nagyon sokszor emlegeted, de úgyse kapod meg soha!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.03.31. 12:04:31

node gabikának annyi esze se volt, hogy letörje a kiálló kerekeket a bőröndről? hát manapság már minden hüje utazhatik, ez is igaz. ja nem, mégse :D

Terézágyú 2016.03.31. 12:04:47

@230e:
"Nem írta le a második keresztnevét"

Igen, tapasztalataim szerint ennek a dupla keresztnévnek - bár manapság nagyon divatos - csak ennyi hatása van, hogy az ember kénytelen használni mind a kettőt (holott nem szeretné, és nem használja) ha azt akarja, hogy ugyanaz legyen a neve mint az igazolványaiban...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.31. 12:10:39

@Terézágyú: "a bőrönd kerekei is néha kiállnak, néha meg nem?"

Én mindig a bőrönd közepébe csomagolom a kerekeket, nehogy kiálljnak.

230e 2016.03.31. 12:12:27

@Terézágyú: vagy azóta már 3x átszabták a méretet

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.03.31. 12:12:46

@atpijkamo120: befér az, csak meg felelö cél szerszámmal tömkögyed.

lyavasolnÁk egy szöges béz ból ütöt ere a célra.

több hibát még a te kedvedért se tudok irni.

230e 2016.03.31. 12:13:35

@Terézágyú: nagyjából 40 éve amikor születtem is divatos volt hogy a kánya rúgja meg, így én is írom mindenfelé hivatalos iratban, vagy repülőjegyen :-)

tejfölbiztosítás 2016.03.31. 12:16:31

@Terézágyú: nem igaz, eddig csak a fehérneműben chatelésedet emlegettem, viszont annak vólt alapja!! A hagyománynemkövetős részt nem értem... Meg valld be, hogy jó volt elképzelni ezt a barlangászást. Ha minden humort centire mérnénk, nem működnének. Némi lazaság kell.
@230e: ez diszkós krimináccio!!! Miből gondolod, hogy nem férfi?
@atpijkamo120: oly jó titeket, sztárokat látni kommunikálni ketten így, tisztára mint egy showműsor és csupán egy internetelőfizetés áráért megkapom ezt, kiváló!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.31. 12:16:31

@sugargiraffusplumps.: "szöges béz ból ütöt"

Ez tőled szokatlanul gyengéd hozzá(m)állás. De hiába, nem békülök!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.31. 12:21:33

@sugargiraffusplumps.: Ja, hogy ne szivárogtassak Manyinak? De hát látod, annyira nem szivárogtatok, hogy el is tűnt.

cmx85s 2016.03.31. 12:23:52

Én utaztam Wizzairrel. Egyszer. Illetve, vissza is. Oda úton 4 óra késés, kártalanítás egy 15 eurós kajajegy a reptéren.
Ryanairrel elég sokat utaztam, nem szívatnak annyira a csomaggal, meg a nevekkel sem nyígtak annyit. Csak mert az volt a szabályzatban, hogy a nevet az útlevélben írtaknak megfelelően kell megadni, aztán a reptéri terminálon kínlódott a csaj, hogy honnan szedjen ékezetes karaktereket. De megoldotta, átírta a foglalásban ékezetmentesre, és elbocsátott azzal a szöveggel, hogy legközelebb ékezet nélkül legyek szíves. Mindezt egy fillér nélkül.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.03.31. 12:33:18

@atpijkamo120: nem, nem ara gondoltam. ha nem ara hoty ne tscheszegesed a népet a véktelenül unalmas hejes irási szöszeneteidel. tenk lyú!

Terézágyú 2016.03.31. 12:41:41

@tejfölbiztosítás:
"nem igaz, eddig csak a fehérneműben chatelésedet emlegettem, "

nem voltam rest, rákerestem:

" tejfölbiztosítás 2016.03.30. 14:28:51Szűrés
@Terézágyú: és te láttad már miket, s hogyan csinál? Tudjuk, hogy téged a farkad/elfogultságod irányít"

ez volt az első.

"A hagyománynemkövetős részt nem értem..."

na ez a baj! a homárkommentelésnek bizonyos hagggyálmánnyai vannak, amiket be köll tartani. vagy ha a régiek nem szimpatikusak, akkor újakat köll teremteni!

Terézágyú 2016.03.31. 12:44:29

@cmx85s:
"aztán a reptéri terminálon kínlódott a csaj, hogy honnan szedjen ékezetes karaktereket."

2016 van. csaxólok.

1996-ban valóban nem voltak ékezetes karaktereink, és csodájára jártunk ha láttunk valahol egy magyar billenytűzetet...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.03.31. 12:45:48

@atpijkamo120: az a töbieken nem segít. szeretem a hatékony meg oldásokat, ha érted mire gondolok.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.31. 12:48:47

@Terézágyú: "ha a régiek nem szimpatikusak, akkor újakat köll teremteni!"

Jó, jó, de hogy teremtek egy új "sugargiraffusplumps."-t?

És minek?

Terézágyú 2016.03.31. 12:50:22

@atpijkamo120:
teremteni jó dolog. hat napig teremtesz, a hetediken meg teremtettézel.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.03.31. 12:51:26

@cmx85s: Na az okos ember előrelátóan ékezet nélkül foglal és nincs belőle szopás. Az én nevem 7 betűjéből 3 ékezetes, láttam már csodákat külföldön, nem szeretem szopatni magam.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.31. 12:53:18

@Terézágyú: "1996-ban valóban nem voltak ékezetes karaktereink"

Nekem voltak. Csináltam.

"és csodájára jártunk ha láttunk valahol egy magyar billenytűzetet..."

Jobb is nélküle, mindig rühelltem. Először összekeverik a Z-t az Y-nal, aztán a speciális karaktereket összevissza.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.31. 12:54:28

@onlajnok: "Az én nevem 7 betűjéből 3 ékezetes"

Ónlájnók? Az nyolc.

Terézágyú 2016.03.31. 12:55:50

@atpijkamo120:
"Nekem voltak. Csináltam."

na jó, én már 1984-ben csináltam magyar karaktereket mikrogépekre - de ezek ugye nem általános megoldások.

"Jobb is nélküle, mindig rühelltem. Először összekeverik a Z-t az Y-nal, aztán a speciális karaktereket összevissza."

Pedig ez a magyar szabvány. Szokd meg. Ahogy megszoktad az angolt.

Darth Revan 2016.03.31. 13:00:22

Teny, hogy a posztolo nem egyszeru eset, de abban igaza van, hogy egy kicsit lehettek volna segitokeszebbek a wizzairnel, foileg ugy, hogy meg is fizette volna a sajat hulyesege arat. (mondjuk igy is, csak igy sokkal tobbet)

Neha ugy kell ratukmalni a cegre a penzedet. Akartam egy szinhazjegyet venni. Az online foglalas szoba sem jott, mert a szinhaz honlapja csak heberul volt elerheto, es a google translate sem boldogult vele. A honalpon nem volt telefonszam (vagy nem talaltam), de a facebookon felvettem veluk a kapcsolatot es megadtak a szamukat. Kiderult, hogy telefonon sem igazan tudok foglalni, mert csak izraelben kibocsatott hitelkartyat fogadnak el. Meggyoztem oket, hogy legyen akkor banki atutalas. Nagy nehezen beleegyeztek es par nap mulva kuldtek egy bankszamlaszamot. Kertem, hogy az IBAN szamot kuldjek, mert a helyi szamlaszam nemzetkozi utalashoz nem jo. Akkor kerdeztek, hogy biztosan akarom-e a jegyet, mert akkor igy 20 dollarral dragabb lesz. mondom igen. Erre ujabb email jott toluk, hogy biztosan meg akarom-e nezni a darabot, mert ez egy helyi produkcio es nem az eredeti west end produkcio. Valaszoltam, hogy pont emiatt akarom megnezni :) Ezutan mar nem akadekoskodtak, es egy het mulva kuldtek az IBAN :)
Mar csak az utlevelem masolatat kertek el :D

Jezus!

de csak belfoldi kartyat fogadnak el (a szinhaz honlapja meg heber

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.31. 13:02:15

@Terézágyú: Sose fogom megszokni. Nem is nagyon akarom. Mondjuk tudom, hogy a jobb-Alt-v a kukac, mert soxor kérdezik. De egy magyar bllentyűzet előtt lehalok az első speciális karakternél. Ja, a .,?!/-() karaktereket persze tudom, mert azok szövegírásnál kellenek.

cmx85s 2016.03.31. 13:10:23

@Terézágyú: ez külföldön volt, ott nincs magyar billentyűzet

cmx85s 2016.03.31. 13:11:34

@onlajnok: most már én is ékezet nélkül foglalok, de mi van, ha pont abba kötnek bele? Akkor még jogosan fizettetnek is a névváltoztatásért.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.03.31. 13:12:58

@Darth Revan: úgy kell neked. néztél volna gój előadást, kérdezés nélkül kétszer húzták volna le a pénzt a számládról.

Terézágyú 2016.03.31. 13:17:13

@atpijkamo120:
"De egy magyar bllentyűzet előtt lehalok az első speciális karakternél."

Végy erőt magadon.
Légy férfi.

Terézágyú 2016.03.31. 13:21:01

@cmx85s:
"ez külföldön volt, ott nincs magyar billentyűzet "

és nem lehetséges a programokban a virtuális billentyűzet használata? :)

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.03.31. 13:22:18

@cmx85s: Sok társaságnál nem is lehet bevinni ékezetes betűt. Ebbe nem fognak. Abba igen, ha lehagyod az egyik keresztneved, vagy Gabriella helyett Gabit írsz, vagy a személyiddel próbálod igazolni magad, amin már nem a leánykori neved van.

Leone_510 2016.03.31. 13:22:52

szerintem a jó oldalát nézze a posztoló , talált egy olyan társaságot akivel meg van elégedve, akik vélhetően majd kisegítik amikor nem megfelelő méretű bőrönddel jelenik meg vagy amikor ismét nem tudja leírni a nevét, a wizz valóban segíthetett volna de az ő üzletpolitikájukat megfejteni reménytelen

2016.03.31. 13:57:45

minda2cer a poszter volt fasz...!?

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.03.31. 14:28:06

@tejfölbiztosítás: egy etel nem a sutestol lesz feldolgozott, te :D

Amugy erdekelne milyen neven foglalt a poszterina, ez fontos info. Gabi? Gabcsi? Gabykaaa? Nyuszomuszo89?

amindenes.blog.hu 2016.03.31. 14:41:51

Az a megszólítás...'Szia Homár" xD Bezzeg ha az utcán hangzik el, máris jön a tíz-színű szivárvány..

cmx85s 2016.03.31. 14:47:05

@Terézágyú: szerinted a világ tulsó végén, egy francia/német/holland anyanyelvű utasfelvételis nekiáll beállítgatni a billentyűzetét magyarra, majd totózni, hogy melyik ékezetes karakter melyik billentyűre van osztva? Ne fárassz, lécci!
Arról nem beszélve, hogy valszeg át sem állíthatja, nincs rá joga.

cmx85s 2016.03.31. 14:49:40

@onlajnok: hát, én csak az ékezetes betűket említettem, de a konkrét posztban valóban valami komolyabb néveltérés lehetett. Gondolom, nem írta le a hatodik keresztnevét.

Terézágyú 2016.03.31. 14:50:37

@cmx85s:
nem, nem erre gondoltam. de egy ilyennel dolgozom, hogy a magyar nyelvű vindózon egy adatbázisba, bármilyen karaktert be tudok vinni.
kapaszkodj meg: még cirill betűt is. de az nem szükséges, maradjunk az ékezetes latin betűknél.

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.03.31. 14:56:20

Én sosem értettem hogy miért akar valaki, aki ráadásul rendszeresen ingázik egy rakat holmit hordani egyik országból a másikba. Ez valami régi kereskedő ösztön lehet, hogy ha már messze indul akkor megpakolja a hajót/szamarat.

Én ha utazom csak ennivalót, törülközőt és órát viszek magammal. Még csomag sem kell.

A törülközőt a fejemre tekerem, az órát és a pár tubusba rakott ennivalót pedig egy piros dróttal magamra tekerem.

Még sosem engedtek fel mondjuk a gépre...

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.03.31. 15:02:44

"A kabinbőrönd arra jó, hogy ha vonaton is utazol, de nem saját, hálókocsis kabinban, hanem közösségiben, akkor az ilyen bőröndbe belebújsz és máris saját, persze így drágább az út, mint nembőröndkabinnal, ugye érted."

Az útért már fizetnie sem kell. Kint a peronon belebúvik és kivárja míg valaki, aki épp a jó irányba tart, ellopja.

cmx85s 2016.03.31. 15:11:55

@Terézágyú: ja, és akkor kiválasztod a megfelelőt egy táblázatból? Az sem egy rossz megoldás, de képzeld el, hogy mennyiféle karakter kéne legyen abban az adatbázisban. 5 monitor nem lenne rá elég, hogy kirjazolják a táblázatot :D

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.03.31. 15:11:55

@cmx85s: na és akkor itt egy újabb remekbeszabott életvitel-tanács a blog tudatos fogyasztó közönségének:

Mindenki csak olyan nevet tartson fent, amit képes megjegyezni és észben tartani. Szerintem a legtöbb, gondnokság alá nem tartozó, felelős állampolgár életet első 18 évében képes kell hogy legyen elsajátítani a betűvetés művészetét és megjegyezni az Isten és ember színe előtt őt jelölő karaktersorozatot.

Ha valaki pedig ezt követően módosítaná a nevét, doktori címet szerezne, férjhez menne, annak azt ajánlom, hogy írja fel egy papírra az új nevét. Mondjuk a védése előtt már előrelátó módon igyekezzen memorizálni az a két betűt és egy pontot, hogy ha odekerül egy nap akkor képes legyen papírra vetni őket, vegy számítógépes és egyéb terminálon felvinni a három karakteres sorozatot.

Érdemes lehet továbbá egy komollyá váló kapcsolatnál, ha már a házasságot tervezgeti a pár, megtanulni a Szeretett Lény nevét. Mert abból már egy egyszerű művelettel megkaphatjuk a saját leendő nevünket, ha a kötelékünket jelzendő azt a jövőben módosítani kívánjuk.

Én mindenképpen amondó vagyok, hogy ez egy nemzeti minimum kell, hogy legyen kicsiny országunkban:

Minden felnőtt állampolgárnak tudnia kell a saját, hivatalos, teljes nevét és felelőséggel tartozik a saját gyermekei felé is, hogy csak olyan nevet adjon nekik, amit ők képesek lesznek megjegyezni.

7roller 2016.03.31. 15:37:36

@AzUtazó: te pedig egy igazi nagy fasz vagy, ideje visszmenned anyadba es ezzel egyuttal meg is baszod majd.

tejfölbiztosítás 2016.03.31. 16:48:25

@Firestarter.18: nemhát, csak el kellett regélnem a mindenkori okosságom, nem hagyhattam karakter nélkül! És én is tudom, hogy a darálottoll lesz feldolgozott. Lol, ne ingerelj, a 89-re most ingerenciát érzek rákattintani (nem).
@Vajk a Vitéz Várjobbágy: :D
Én sem értem a cipekedést (de), de a nőket nem is lehet. A biztonságot szolgájja. A határátkelőben volt régebben egy nőci, aztmondja újzélandon túl már nem is nagyon akar menni (naná, nem is tudna), meg ő volt, az aki Ósztrililálibába(áiába) több, mint 1 milláért cipel-hajóztatta a szekrényét, meg ilyeneket. Hagyok időt fájni, s feldolgozni.
A géper azért nem engedtek fel, mert nem találtak nálad fogpasztát és féltek a szájszagtól.

Pitta2 2016.03.31. 17:09:18

Mind a kétszer az ügyfél hibázott, de jó nagyot. A második esetben lett volna lehetősége javítani a nevét, ha azt nem a beszállókapunál veszik észre. 118 wizz út van mögöttem. Egyszer sem volt ilyen gondom.

tejfölbiztosítás 2016.03.31. 17:19:06

@Pitta2: hova utaztál és miért utaztál ennyit? Ennyire gazdag vagy? Mesélj erről az egészről. Megdöbbentő bulváros kifejezéssel élve, hogy Terézágyú még soha nem repült. Számára, s mindannyiunk számára is mesélj nekünk, mert okolunk.

allegravelli 2016.03.31. 18:35:43

@sugargiraffusplumps.: Az nem "béz ból", hanem "bézbóz"! :-)
Klasszikusokat csak pontosan!
www.youtube.com/watch?v=BfTrLOEgRcA

tejfölbiztosítás 2016.03.31. 18:57:44

@allegravelli: aranyos volt azért, ahogy igyekezett.:)

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 19:06:43

WizzAir ... mna, több kérdésem nincs is.
A kabinbőröndös trükk már ősrégi. A szabvány kabinbőröndök, amelyek minden más légitársaság keretébe (kivéve még a Ryan) beleférnek, a Wizz-ébe nem, csak ha ktöröd a kerekeiket. Már olyan társaságoknál, ahol van egyáltalán keret, mert a normális fapadosoknál nincs.
A neves hiszti meg szánalmas. Ezt nem is kell tovább magyarázni, minden értelmes ember tudja, hogy miért.
Az lesz majd csak a jó világ, ha 1-2 év múlva tényleg bevezetk az állóhelyeket ezekben a repülő marhavagonokban. Egy uzsonnászacsit sem vihet majd fel a spúrman közönség :DDDDD

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.03.31. 19:53:15

@Pitta2: "118 wizz út van mögöttem. Egyszer sem volt ilyen gondom. "
Gyenge kifogás! Old meg, vagy erről is a posztoló tehet?!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.31. 20:00:40

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: "Egyszer sem volt ilyen gondom. "
Gyenge kifogás! Oldd meg"

:))

Pitta a védelmem alatt áll!

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 20:42:57

@Pitta2: Édesapa, a Wizz egyetlen dologra jó. Ha egy szál bankkártyával, akarsz óccóért Rómába repülni egy hoszzú hétvégére.
De visszafele már ne velük utazz, mert akkor már az alsógatyáid, polóid, tisztálkodószereid és egyebek, amiket még beszerzel a fogkeféddel bezáróan annyiba kerülnek majd Wizz-es csomagban, hogy jobban jársz, ha otthagyod valamelyik olasz hajléktalanszállón.
Kérdés ugyan, mi a tökömnek zsenálod magad a légi marhavagon-társasággal, de ez a te dolgod.

Ádám 2016.04.01. 07:32:44

gabika az ikejja stílusán nevelkedett...

Terézágyú 2016.04.01. 07:40:29

@cmx85s:
"ja, és akkor kiválasztod a megfelelőt egy táblázatból? Az sem egy rossz megoldás, de képzeld el, hogy mennyiféle karakter kéne legyen abban az adatbázisban. 5 monitor nem lenne rá elég, hogy kirjazolják a táblázatot :D "

Bocs, de butaságokat beszélsz. A dolog működik: ahogy mondtam, egy ilyennel dolgozom.
Ez pusztán akarat kérdése, hogy "Török Dezső", vagy éppen "Andersen Nexø" vagy éppen "Frédéric Panaïotis" neve így szerepelhessen a számítógépben, a program tudja ezt kezelni, sorbarakni - és a kezelőjétől sem nagy elvárás, hogy tisztában legyen ezekkel a karakterekkel.
2016 van.

Mogyi84 2016.04.01. 08:11:31

Nagyon sajnálom a cikk szerzőjét, és őszintén együtt érzek vele.
Egész biztosra veszem, hogy számára az élet rendkívül nehéz lehet, lényegében minden nap, minden apró cselekvés folytonos küzdelem lehet számára.
Őszintén szerencsésnek érzem őt, hogy a vegetatív funkcióinak működtetésére nincs szükség gondolkodásra, mert már régen megfulladt volna annyi ésszel, amennyivel a teremtő megáldotta.
Ha rám hallgat, választ valami rendkívül jelentéktelen foglalkozást és meghúzza magát. Ha lehet, ne utazzon többé sehova, de főlegfőleg főleg kérem ne publikáljon soha többé.

Terézágyú 2016.04.01. 08:24:44

@Ádám:
de ezt még tegnap akartam beírni.

Ádám 2016.04.01. 08:34:43

@Terézágyú: akarásnak nyögés a vége...:)

akárcsak annak, hogy az asszony éppen most akar befogni ültetgetni, mikor én meg dugványozni szeretnék!

Terézágyú 2016.04.01. 08:54:42

@Ádám:
"mikor én meg dugványozni szeretnék! "

azt hittem trágyázni...

Matteo79 2016.04.01. 12:09:13

Hulye vagy posztolo.

cmx85s 2016.04.01. 15:39:34

@Terézágyú:
Ó, minden tudás forrása, légy szíves, homályosíts fel. Adva van a világban kb. 7000 nyelv (szerény becslés), ezek között nem egy olyan, amelynek nem elég az alap 26 karakter, hanem vannak speciális karaktereik is. Magyarban vagy 10 ilyen, ehhez jön a németből még 2, aztán a kínai, japán szótagírás többezer jele, a héber, az arab nyelvek stb. - hogyan viszed be őket? Ha már állítólag te viszed be őket.
És ha már bent vannak az adatbázisban, hogyan csalod elő őket?

AzUtazó · http://utazzunk.blog.hu 2016.04.01. 17:08:35

@7roller: Bocs, de anyád útban volt és ....

CirMeerkat 2016.04.02. 02:47:31

Wizzair-rel még gondom nem volt. Pedig nekem is van egy fura nevem. Van egy "Ő" a nevemben, amit a passportomban "OE"-ként írtak be. Csak figyelni kell. Amúgy sünt a posztolóba, mert egy idióta. Kabinbőröndöt mérőszalaggal kell venni.

esef 2016.04.02. 13:44:44

@bendeguz75:
én most jöttem, eddig a posztoló anyját dugtam. mivel teljesítettem a kérésed, megengeded, hogy beszálljak az ekézésbe? ;-)

MacskaÖsszeZavaróKft 2016.04.04. 11:50:35

Javaslom: máskor a "Gabi" helyett a "Gabriella" nevet írasd a repjegyre... :D

John Heard 2017.01.22. 23:26:56

@CirMeerkat: "Kabinborondot meroszalaggal kell venni"

Mi lenne, ha a szar fapados lazitana egy kicsit a lehuzos borond szabalyain? Ebbol is latszik, hogy bizony inkabb megeri normalis tarsasaggal utazni!
süti beállítások módosítása