Sejtelmem sincs, hogy mi lehetett az ajándék, aminek a nem megérkezése miatt egy egész, többhónapos szervezést igénylő utazást lemondott olvasónk, de bármi is, a DPD kommunikációs rendszere igencsak reformra szorulna.
Tisztelt Szerkesztőség!
A napokban egy bolttól rendeltem, DPD-s kiszállítást kértem, melyből óriási kavarodás lett. A DPD Hungária Kft. pedig nemcsak nem volt ügyfélbarát, de fittyet hányt a panaszomra, kérésemre és nem kerestek megoldást, hibájukat nem voltak hajlandóak elismerni, nem ajánlottak fel kárpótlást sem. A kért hanganyagok kiadását pedig megtagadták.
Az ügy részletei:
Online rendelés egy boltból, ahol azért rendeltem, mert nem tudtam személyesen elmenni, határidőre kellett néhány dolog és a bolt munkatársai ígéretet tettek (és teljesítették is), hogy rajtuk nem múlik, csütörtökön már meg is kapom a csomagot. Rajtuk nem múlt. A csomagot átadták szerdán a DPD Hungária Kft-nek, akik értesítettek e-mail-ben, hogy másnap, azaz csütörtökön (vagy opcióként pénteken vagy az azt követő hétfőn) megtörténik a kiszállítás.2016.03.31-én 8-13 óra között társasházunkban áramszünet volt, ezért még előtte, 7:30-kor megnéztem a leveleimet, ahol még nem érkezett semmiféle értesítés az aznapi szállítással kapcsolatban. Épp ezért telefonáltam az ügyfélszolgálatra, amit 8:38-kor elértem, az ügyintéző közölte, lehetséges, hogy aznap 14 óra után érkezzen a csomag, jelezte a futárnak, nyugodtan menjek el otthonról, a csomag csak délután érkezik. Ennek fényében el is utaztam a város másik végébe gyermekeimmel, ám 11 körül telefonált a futár, hogy márpedig ő itt van, át kellene vennem a csomagot, ő nem kapott semmiféle értesítést arról, hogy délután kellene szállítani, majd csak másnap délután tudja kihozni. Ha már ügyfélként nincs beleszólásom, mérges voltam és azt mondtam, bár ez egyáltalán nem jó így nekem, de tegye, ha ez a dolga. Hazaérve olvastam a csomag nyomon követése kapcsán a DPD honlapján, hogy az ügyfél nem vette át a csomagot. Ezen a ponton meglehetősen mérges lettem.
Még aznap 13:36-kor újra telefonáltam, hogy mivel nekem péntek (04.01.) délelőtt az utolsó utáni pillanat (ajándéknak szánt dolgokat is rendeltem, utazni készültünk), így ha 12 után érkezik a csomag, akkor már nem tudok mit kezdeni vele, na és nem is lesz, aki átvegye. Az ügyintéző ígéretet tett, hogy jó, jó, megoldják, ideér másnap délig a futár, de semmi olyan nem hangzott el, hogy "elnézést kérek, a mi hibánk" vagy hogy előrevesszük a fuvart, ha már mi hibáztunk. Ezek után azért már nem volt meg a bizalom a cég irányába, így írtam egy e-mailt, hogy írásos nyoma is legyen a beszélgetésnek, ígéretnek. Ennek fejleménye az volt, hogy 16:06-kor egy "ismeretlen szám" hívott, a DPD munkatársnőjeként mutatkozott be, elnézést kért a hibájukért, megértéséről biztosított és arról, hogy minden jó úton halad, másnap délelőtt megkapom a csomagot.
Másnap reggel (04.01., péntek) megnéztem a leveleimet, még nem érkezett semmiféle értesítés, nyoma sem volt, hogy milyen időintervallumban szállítják ki a csomagot. Délelőttöt ígértek előző nap az ügyfélszolgálaton, de hogy pontosan mikor...? Nem lehetett tudni. Jó, ha már megígérték, nem mozdulok ki a házból, ezúttal ne rajtam múljon a csomag átvétele. Délig vártam, addig sem értesítés, sem telefon, sem futár nem érkezett.
12:00 tárcsázom az ügyfélszolgálatot, ahol az ügyfélszolgálati munkatárs közölte, hogy csak hétfőn lesz kiszállítás. Ezen a ponton elszakadt a cérna. A cég előző napi hibája után két ügyfélszolgálatos emberük is megígérte, hogy ma délig megtörténik a kiszállítás, pláne mert mondtam, hogy fontos, mert ajándék, mert utazunk, jegy lefoglalva, nincs több időnk. Iszonyú messze, a világ végére mennénk, ahol nem lehet ilyen ajándékot kapni, nem véletlenül rendeltem... ha visszamondom a fuvart, nem lesz (speciális) ajándék, ráadásul más helyről újra meg kell rendelni/venni legalább azokat a dolgokat, amik nekünk kellenek. Fölösleges időpazarlás... Ha nem mondom vissza, akkor nem tudunk utazni egyáltalán. Kissé patthelyzet... Az ügyfélszolgálatostól kértem, kapcsolja valamelyik a felettesét, ám ezt megtagadta, letagadta, hogy bármilyen vezető is tartózkodik az épületben. A telefonszámomat felírta, ígérte, továbbítja illetékes vezetőnek, aki felveszi velem a kapcsolatot, de ez nem történt meg.
Az újabb súlyos hibájuk és panaszom után nem sokkal hívott a délutános futár, hogy előrevesz, de 13-16 óra körül várható az érkezése. Ekkor már kiemelten figyeltek arra is, hogy gyorsan legyen e-mail értesítés is, nyilván, hogy elmondhassák, hogy ők bizony minden maguktól telhetőt megtettek. Elég szerény képességű cég, hiszen nem sokat tettek az ügyfél érdekében, csak a saját mocskukat akarták elsikálni. Gyakorlatilag többször (legalább 2x) hibáztak, a hibát pedig az ügyfélre próbálták hárítani (ld. téves időpontban jött a futár, majd az az értesítés várt, hogy nem voltam hajlandó átvenni...), sem elnézést nem kértek, sem a hibájukat nem próbálták meg helyrehozni. Arról nem az ügyfél tehet, hogy a cégnél nem működik a kommunikáció, ill. hogy a munkához nem értő, alkalmatlan embereket foglalkoztatnak. Ügyfél semmibe véve, probléma nem igényel kezelést, ügyfél csak hadd mondja a magáét. Az a cég, amelyik kicsiben ilyen hanyag (50ezer Ft alatti rendelés), az nagyban is hibázik. Nagyban egy ilyen hiba komoly botrányt és ügyfél-elpártolást jelent. Nem véletlenül.
Az utazást végül lemondtam (az utazás és körülményei igen bonyolultak, több havi szervezés van mögötte, kb. háromévente tudunk ezekhez a rokonokhoz utazni az Isten háta mögé, amit most a kedves cég tökéletesen meghiúsított), de akkor is kárpótlást kérek a DPD-től. Megkárosítottak, többszörösen hibáztak. Miben szenvedtem kárt? Elraboltak tőlem a vacakolásukkal 1 napot, a családommal a közös utazást (amit a DPD dilettantizmusa miatt le kellett mondanom), amit nem anyagiakban lehet definiálni. Egy valamire való cég ennyi szerencsétlenkedés után kárpótlást ajánl fel és gondolom nem meglepő, hogy ezek után semmi ilyesmi nem történt meg.
Végül a csomag átvétele mellett döntöttem, és ami jó az egészben, hogy a futár legalább udvarias, kedves, segítőkész és megértő volt. Az megnyugtató, hogy nem mindenkinek van kóros munkakerülési és munkára alkalmatlansága a DPD-nél.
Üdv,
The Crazy One 2016.04.06. 09:53:56
Sipovicsné Zahedli Krisztina 2016.04.06. 09:56:54
Viszont teljesen random, hogy kapok-e értesítést a csomag érkezéséről. Van, mikor csak SMS-t, van, mikor SMS-t és e-mail-t is, és van, mikor egyiket sem. Most már rászoktam arra, hogy a tracking szolgáltatással nézem, mikor kerül be az itteni depóba a cucc, és akkor tudom, hogy aznap szállítanak.
Olyan is előfordult már, hogy kb. fél órával a futár érkezése előtt jött az SMS. Azzal meg már ugye nem sokat ér az ember.
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.04.06. 09:57:50
MÁSNAP DÉLUTÁN TUDJA KIHOZNI!
na de ez:
"Még aznap 13:36-kor újra telefonáltam, hogy mivel nekem péntek (04.01.) délelőtt az utolsó utáni pillanat (ajándéknak szánt dolgokat is rendeltem, utazni készültünk), így ha 12 után érkezik a csomag, akkor már nem tudok mit kezdeni vele, na és nem is lesz, aki átvegye"
kettő és fél óra alatt kiderült, hogy : 12 UTÁN ... NEM IS LESZ, AKI ÁTVEGYE
2 óra 36 perc alatt kiderült, hogy agyműtétje lesz (őt fogják műteni, nem ő műt!) másnap délben?
Szerintem nem is olvasok tovább. Másrészt miért hiszik azt a vásárlók, hogy az ő seggükből süt a napfény? Persze, mindenkinek 11 és 13 között jó. Aha, a futár meg oldja meg, hogy 2 óra alatt elmenjen 30~40 címre, a város különböző pontjaira, mindig legyen nála elég apró (még az utolsó gyökérnél is), hogy a szaros 1-2eFT -os szállítási díjat 20ezressel kifizetni akaró (ááá ... nem nézik a futárt pénzváltónak vagy banknak) gyökérnek is vissza tudjon adni. És kussoljon, örüljön, hogy a méltóságos vásárló hajlandó egyáltalán szóba állni vele.
Az ugye fel sem merül a parasztjában, hogy néhány előtte lévő címen nem érték el a címzettet, így hamarabb sorra került. Mégis, úgy kb. mi a bánatos f45zt kellene csinálnia a futárnak? Leülni az árokpartra, és polírozni a bohócot? Minek? Akkor az lenne a baj, hogy "hát tudott volna jönni korábban is, de baszott dolgozni". Nevemre ne vegyem szegény posztert?
Arról is megvan a véleményem, aki ilyen szar posztokat átenged. Mert a vevőnek mindig igaza van? Lófaszt.
atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.06. 10:01:24
Sipovicsné Zahedli Krisztina 2016.04.06. 10:01:31
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.04.06. 10:04:37
vadász, vadász ...
atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.06. 10:04:39
Egyszerűbb, ha felveszed magadnak. Vegyél egy tizenötezres okostelót, és keress egy hangfelvevő applikációt, lesz egy tonnával.
The Crazy One 2016.04.06. 10:12:55
rendelt egy csomagot és azzal próbálta sürgetni a futárcéget, hogy pénteken elutazik és oda kell a csomag, utánna át sem tudja venni senki sem és semmi érteme már a csomagnak. Ez egy bevett szokás, hogy a futárcég ne jöjjön azzal, hogy más is átveheti a csomagot, nem csak az, aki a cédulán szerepel. A DPD-t ez pont nem érdekli, ugyanúgy kiszámlázza a webshopnak.
Ezután átvette a csomagot, mert mégiscsak olcsóbban jött ki a hajvasaló nettó hetvenhárom forinttal. És még van képe színészkedni, hogy a kifizetett utat tönkretette a DPD. Jesszus poszter, te beteg vagy?
Releválok is, persze, de most tényleg. A DPD-nek van 20 darab depója. Ha annyira nagyon sürgős, akkor az első gikszer után szólsz, hogy átveszed a hozzád legközelebb található depóban.
Második javaslatom, legközelebb próbálkozz még drámaibb dolgokkal. Például, "ha nem hozza ki a csomagot, nem tudom bevenni a gyógyszeremet és meghalok" Mondjuk attól még a helyzet ugyanaz, és egyetértek @Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: kommentjével.
atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.06. 10:13:02
Most speciel igaza van a vevőnek abban, hogy ígérték a 14 utáni kiszállítást, de mégis 11-kor jött a futár, mert neki nem szóltak. Nem kellett volna megígérni.
És igen, szar a poszt. Van egy egy mondattal leírható probléma, és világfájdalmat generál belőle. És még terhes nő, meg kiskutya nem is volt benne.
ates2013 2016.04.06. 10:13:46
ember a holdon? 2016.04.06. 10:18:46
DE
Ez kb olyan dolog, mint a defenzív vezetés. Van olyan, hogy mások nem úgy viselkednek, mint ahogy elvárt.
Ha nekem annyira fontos valami (ha már nem 1-2 héttel előbb rendelem meg, hisz annyira fontos..) akkor aznap, amikor jön a futár, inkább megvárom és utána viszem a csimotákat mindenfelé.
Viszont egy hónapokig szervezett utazást lemondani egy csomag hiánya miatt... hát kissé elképzelhetetlen. Gondolom a világ vége Magyarországon van, hisz repjegyet nem hiszem, hogy lemondana, szóval mi a fene tarthat hónapokig egy belföldi utazás megszervezésében? Bár ez nem is az én dolgom, de ezért kártérítést ne várjon a DPD-től.. Elnézést és bocsánatkérést, esetleg egy ingyen csomagfeladást a jövőben (én nem adnék, de cég szempontból jól mutat).
2016.04.06. 10:19:21
zserzsenne 2016.04.06. 10:21:05
Mellesleg hová kell több hónapig szervezni utazást?
ember a holdon? 2016.04.06. 10:21:40
"Hazaérve olvastam a csomag nyomon követése kapcsán a DPD honlapján, hogy az ügyfél nem vette át a csomagot. Ezen a ponton meglehetősen mérges lettem."
Miért? Átvette? Nem. Hát akkor miért lett mérges ezen a ponton? Én már előtte az lettem volna :)
Antalbaba 2016.04.06. 10:34:10
tejfölbiztosítás 2016.04.06. 10:35:22
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.04.06. 10:36:11
Nem is kellett neki szólni. Miért kellett volna? A vadász a diszpécserrel beszélt. Az látja, hogy mennyi címet kapott a futár. Könnyen kiszámolható, hogy mikor fog sorra kerülni a vadász az előtte lévő címek számát beszorozva az egy a dpd-által választott teccőleges értékkel (nem tudom mennyi időt számolnak /cím a dpd-nél átlag!, csak tipp, legyen mondjuk 30 perc). Ebből már sejthető, ha 4 címen nem tudja leadni a csomagot a vadász előtt, az már közel 2 (KETTŐ!) órával korábbi érkezést jelent. Addig mit csináljon a futár? Elárulom neked. Megy tovább a címlistán. Ha akkor kerülsz sorra, akkor fog odamenni. És nem fog leülni az árokpartra 2-3 órára a hasát süttetni, mert így kényelmes a méltóságos vadásznak. Elárulom, qrvára nincs igaza a poszternak.
A probléma megoldása nem bonyolultabb, mint a vadász: legközelebb rendelje meg 2-3 héttel korábban, és akkor lesz ideje kényelmesen átvennie a csomagját.
AtiSnatch 2016.04.06. 10:37:47
Josi01 2016.04.06. 10:38:55
És nincs ez a nagy hercehurca.
Egyébként meg én pl a munkahelyemre kérem, és ott át tudom venni. :)
tejfölbiztosítás 2016.04.06. 10:39:08
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.04.06. 10:40:10
Ebben tökéletesen igazad van, de azt a diszpécser nem feltétlenül látja, hogy halad a csomagokkal a futár.
"És még terhes nő, meg kiskutya nem is volt benne. "
bazzz ... Hiányérzetem volt, nem tudtam megmagyarázni miért, csak azt tudtam, hogy VALAMI hiányzik. EZ VOLT AZ! :D
Terézágyú 2016.04.06. 10:40:53
"Épp ezért telefonáltam az ügyfélszolgálatra, amit 8:38-kor elértem, az ügyintéző közölte, lehetséges, hogy aznap 14 óra után érkezzen a csomag, jelezte a futárnak, nyugodtan menjek el otthonról, a csomag csak délután érkezik. Ennek fényében el is utaztam a város másik végébe gyermekeimmel, ám 11 körül telefonált a futár, hogy márpedig ő itt van, át kellene vennem a csomagot, ő nem kapott semmiféle értesítést arról, hogy délután kellene szállítani"
tehát: "az ügyintéző közölte, lehetséges, hogy aznap 14 óra után érkezzen a csomag, jelezte a futárnak, nyugodtan menjek el otthonról, a csomag csak délután érkezik."
Ezek szerint az ügyintéző NEM jelezte a futárnak stb.
AtiSnatch 2016.04.06. 10:44:10
atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.06. 10:44:25
atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.06. 10:45:23
AtiSnatch 2016.04.06. 10:45:24
atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.06. 10:49:02
Lehet, hogy jelezni akarta, de a futár nem volt kapcsolható, vagy lemerült a telefonja, vagy a diszpécser telefonja merült le, vagy lefogyótt róla az egyenleg, vagy szívbajt kapott a diszpécser, vagy kiskutyái születtek, de akart visszaszólni a posztrenek, de a poszter vételi körzeten kívül volt, lemerült a telefonja, vagy otthon hagyta...
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.04.06. 10:53:49
"az ügyintéző közölte, lehetséges, hogy aznap 14 óra után érkezzen a csomag"
_lehetséges_!!!négy!!!
de ez már tényleg csak szőrhasítás. nem foglalkozok tovább a kérdéssel. :)
Terézágyú 2016.04.06. 10:54:27
VAGY eleve nincs is lehetősége beszélni/utasítani egy úton lévő futárt - mint ahogy ilyesmiről már beszéltünk... de akkor nem kellett volna megígérnie semmit.
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.04.06. 10:54:52
Terézágyú 2016.04.06. 10:57:46
"az ügyintéző közölte, lehetséges, hogy aznap 14 óra után érkezzen a csomag"
Mondjuk szerintem itt nem egyértelmű a szöveg. Lehetséges, hogy érkezzen???vessző??
Vagy: lehetséges, hogy délután fog érkezni
Vagy: van rá lehetőség (= el lehet intézni), hogy délután érkezzen.
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.04.06. 10:58:01
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.04.06. 10:59:38
atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.06. 11:00:24
:)) Hát igen. Minden lehetséges. Az is lehetséges, hogy a fejemre esik egy tehén.
“A Reuters tette közzé, hogy Japán partjainál kimentették egy halászhajó legénységét, akik hajójuk roncsaiba kapaszkodtak. Rögtön azután, hogy a hatóságok a baleset okait vizsgálva kihallgatták őket, börtönbe is kerültek, és pszichológust rendeltek ki hozzájuk. Mind azt vallották ugyanis, hogy a tiszta, kék égből lezuhant egy tehén, beszakította a fedélzetet, és perceken belül elsüllyesztette a hajójukat. Több hétig tartották őket lakat alatt, míg végül a Szovjet Légierő vonakodva beismerő “vallomást tett” a japán hatóságoknak: Egyik teherszállító gépük személyzete ellopott egy tehenet egy szibériai reptérről, bekényszerítették az állatot a csomagtérbe, és gyorsan hazaindultak a zsákmánnyal. Nem voltak azonban felkészülve az élő áru szállítására, fogalmuk sem volt, mit tegyenek a rémült tehénnel, amely vadul randalírozott a gép gyomrában, és már-már életveszélybe sodorta őket. Csak úgy kerülhették el a katasztrófát, hogy kilökték a gépből a tenger felett, mintegy 30 ezer láb magasból.”
Nyilán kamu, de akkor is plauzibilis.
metal · http://electric.blog.hu 2016.04.06. 11:02:10
De nagyon szánalmas ez a folyamatos rángatózás, hogy spóroltam, és nem rendeltem meg a prémium szolgáltatást, de a cég mégis viselkedjen úgy!
Sipovicsné Zahedli Krisztina 2016.04.06. 11:06:04
zserzsenne 2016.04.06. 11:06:11
De a Túró Rudi jó ötlet volt...
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.04.06. 11:07:36
Terézágyú 2016.04.06. 11:07:48
Igen, de akkor ne hitegessék az ügyfelet:
"Az ügyintéző ígéretet tett, hogy jó, jó, megoldják, ideér másnap délig a futár. ... 16:06-kor egy "ismeretlen szám" hívott, a DPD munkatársnőjeként mutatkozott be, elnézést kért a hibájukért, megértéséről biztosított és arról, hogy minden jó úton halad, másnap délelőtt megkapom a csomagot."
ugyanakkor:
"12:00 tárcsázom az ügyfélszolgálatot, ahol az ügyfélszolgálati munkatárs közölte, hogy csak hétfőn lesz kiszállítás."
2016.04.06. 11:08:42
Bruszli 2016.04.06. 11:20:10
ancsika 2016.04.06. 11:26:21
mennyi-mennyi lehetőség arra, hogy ne kelljen otthon üldögélni és a futárt várni...
lesclaypool (törölt) 2016.04.06. 11:28:21
AtiSnatch 2016.04.06. 11:28:21
AtiSnatch 2016.04.06. 11:33:14
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2016.04.06. 11:38:25
Az én csomagomon napokig ültek, mert hasraütésből azt állapították meg, hogy hibás a címzés. Mire nagy nehezen kiderítettem, hogy hol a csomagom és érte mentem, már majdnem vissza is küldték Angliába.
A csomagomon szereplő címzés betűről-betűre megegyezett a lakcímkártyámon szereplővel.
A reklamáló levelemre legalább válaszoltak, elismerték a hibát, de az ezzel kapcsolatos pluszköltségeimre fittyet hánytak.
atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.06. 11:39:30
Na de a pószter, amilyen hisztis, biztos össze van veszve az összes szomszéddal.
atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.06. 11:41:53
Talán nem volt elég hisztis vagy modoros. Az is lehet, hogy neked volt igzad. Ezek mind közlést kizáró tényezők. Aztán még lehet, hogy nagyon szar posztot küldtél be, de aznap már volt két szarabb. A régi leveleket meg eldobálja.
tejfölbiztosítás 2016.04.06. 11:46:34
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.04.06. 11:50:29
atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.06. 12:00:30
Ja, ezeket a feltételeket kifelejtettem.
Még egy: helyesírási hibákat is bele kell tenni, és sok vesszőt törölni, és néhányat véletlenszerűen elszórni. Meg kell néhány felkiáltójel is, csak úgy.
Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.04.06. 12:01:11
Darth Revan 2016.04.06. 12:03:00
Amugy a DPD annyira nem rossz. Egy oras idointervallumor adnak a szallitasra es tenyleg akkor hozzak, itt irorszagban
kepfeltoltes.hu/160406/Screenshot_2016-04-06-10-58-11_www.kepfeltoltes.hu_.png
Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.04.06. 12:04:00
Leone_510 2016.04.06. 12:12:20
Leone_510 2016.04.06. 12:16:13
Bombaló 2016.04.06. 12:20:39
Posztoló, már megbocsáss, de hülye vagy...
Darth1985 2016.04.06. 12:29:55
További magyar hang 2016.04.06. 12:30:02
Több hónap állt rendelkezésére elintézni a speciális dolgok, ajándékok megvásárlását, de az utolsó pillantra hagyta. Hát úgy kell neki, egy kicsit sem tudok együttérezni, egy lusta dög, aki azt képzeli, hogy körülötte forog a világ.
Bombaló 2016.04.06. 12:33:07
Hiányzik a történetből, hogy miként/mikor tudta meg, hogy 03.31-én hozzák a csomagot.
A 03.31-i kézbesítésről való értesítéskor kellett volna szólni, hogy az abban foglalt időszak nem megfelelő. 8:38-kor a futár már rég úton volt... A többi rizsa. Vagy Rudi.
horex · http://horex.uw.hu/ 2016.04.06. 12:37:18
Viszont ha igy mellébeszélnének és nem kapod meg időben a fontos cuccot, te is jönnél és anyáznál
DPD-nek sűrű elnézést kellett volna kérnie és valami kompenzálást felajánlani.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.04.06. 12:42:17
ööö,izé 2016.04.06. 12:45:11
Egyébként szerintem most is igaza van a posztolónak, nemhogy semmibe vették a kérését, gyakorlatilag csakazértsem úgy csinálták. De a pénzét elfogadták a "szolgáltatásért". A poszternek elég lett volna a napszak betartása, itt az sem ment, ráadásul kb. folyamatos kontaktban volt a céggel, ráadásul ígéretet kapott, ráadásul többször, és mégis ez lett a vége. Nem a futárembert cseszi itt a panaszos -sőt, hanem a céget, teljes joggal.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.04.06. 12:46:42
-akkor inkább ne is gyertek, majd inkább csak három év múlva!
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.04.06. 12:47:28
Az "Isten háta mögött"-ből arra tudok következtetni, hogy nem tud vezetni sem, és egyszer vagy talán még kétszer is át kellene szállnia (ami nem könnyű gyerekekkel, de nem lehetetlen), és különben sem akart oda menni, mert utálja "a parasztokat", ezért halogatta a megrendelést, hogy legyen indoka az utazás lemondására.
Dikusz 2016.04.06. 12:50:00
Másrészt ha én egy ritkán látott rokonhoz megyek a világ másik végére, akkor jóval előbb megrendelem azt a különleges ajándékot: bólogató kutya, kacsintós pénztárca stb. Az egész posztban az a leglényegesebb, hogy mi a péklapát lehet az a különleges csak itt kapható ajándék.
Darth1985 2016.04.06. 12:51:08
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.04.06. 12:51:23
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.04.06. 12:52:45
ööö,izé 2016.04.06. 12:53:29
Az meg, hogy miért nem hamarabb rendelt azt sem tudhatjuk innen, lehet hanyagságból, mert egy köcsög, de lehet, hogy nyomós okok miatt.
Ezeknek a tényezőknek semmi köze a hanyag és kárt okozó cégek magatartásához.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.04.06. 12:53:58
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.04.06. 12:54:56
Dikusz 2016.04.06. 12:55:22
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.04.06. 12:57:29
Dikusz 2016.04.06. 13:01:28
Akkor megkövetem(?) a posztolót, ha olyan életmentő dolgot rendelt, ami nem kapható az adott isten háta mögötti helyen. Bár ebben az esetben még inkább jóval előtte meg kell rendelni a cuccot.
ööö,izé 2016.04.06. 13:04:29
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.04.06. 13:04:42
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.04.06. 13:07:05
huncut_kata 2016.04.06. 13:19:50
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.04.06. 13:20:09
ööö,izé 2016.04.06. 13:21:25
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.04.06. 13:22:25
neménvagyok 2016.04.06. 13:22:26
Nos, a valóság az, hogy ez csak pizzériák esetén működik így. Ha valamire azonnal, vagy 3 napnál hamarabb van szükséged, menj el egy erre szakosodott BOLTBA, vedd a kezedbe, fizesd ki, és vidd haza. Egy webáruházas ügyletnél 100 olyan dolog történhet, ami csúszást okoz. A többit meg már megírták előttem többen is.
Volt már olyan "vevőm", aki azért követelt teljesen komolyan "kárpótlást", mert elfogyott a cucc, amit rendelni akart. Istenkém...
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.04.06. 13:27:50
az, hogy a pószter egy szétszórt hisztérika aki nem képoes otthon lenni a rettentően fontos csomagja átvételéhez, az szerintem nem a dpd sara.
tejfölbiztosítás 2016.04.06. 13:41:26
De jó példa.:D Magamra ismertem.:DD tejfölbiztosítás megvadult mankiként rázza a rácsokat:D
@sugargiraffusplumps.: rázd te is velem!
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.04.06. 13:45:27
vizsla_barat 2016.04.06. 13:46:10
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.04.06. 13:48:03
Ádám 2016.04.06. 13:51:50
Üdv. meg nem kapta meg....
tejfölbiztosítás 2016.04.06. 13:53:20
Ádám 2016.04.06. 13:53:40
Ádám 2016.04.06. 13:55:14
AtiSnatch 2016.04.06. 13:55:33
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.04.06. 14:00:29
Terézágyú 2016.04.06. 14:00:57
"Ha a poszt toló ahelyett, hogy otthon ülne, és újabb szomszédokkal veszne össze, járkál a városban"
@Darth1985:
"Ha éppen a város másik felén volt a gyerekekkel"
Elkerülte a figyelmeteket, hogy azért mászkált, és azért volt a város másik végén, mert az "az ügyintéző közölte. .. nyugodtan menjek el otthonról, a csomag csak délután érkezik"
Persze, kár hinni mindenféle ügyintézőknek...
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.04.06. 14:05:59
Terézágyú 2016.04.06. 14:08:12
tehát a naív, mindent elhívő kuncsaft fikázása alkalmából teljesen elfelejtődik a (nem is egy) hazudós ügyintéző? :)
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.04.06. 14:08:56
AtiSnatch 2016.04.06. 14:16:27
bendeguz75 2016.04.06. 14:41:26
Darth1985 2016.04.06. 15:01:53
vizsla_barat 2016.04.06. 15:18:07
Terézágyú 2016.04.06. 15:55:05
"azt honnan tudjuk biztosra, hogy az ügyintéző hazudott?"
Természetesen nem tudhatjuk, hogy mondta-e azt az ügyintéző, amit a poszter állít, hogy mondott :)
Terézágyú 2016.04.06. 15:56:35
"szerinted a futárok kiszállítási terv nélkül működnek?"
Nem ez a kérdés. Ha utólag már nem lehet változtatni semmin, akkor az ügyintéző mondja azt, hogy nem lehet, és slussz.
Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.04.06. 16:08:15
A posztoló minden tőle telhetőt megtett azért, hogy a csomagot ne kapja meg, nem tudom sajnálni. Sőt. Antisajnálom.
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2016.04.06. 16:43:52
Ezt írták a nyomorultak:
"Tisztelt Partnerünk!
Köszönjük, hogy levelét elküldte részünkre, sajnáljuk ugyanakkor, hogy cégünkkel kapcsolatban reklamációja merült fel.
Levelét továbbítottam vidéki operációs vezetőnknek, aki kivizsgálta az Ön által leírt kiszállítási esetet. Ezúton szeretném elnézését kérni a késedelmes kiszállítás miatt, melyre természetesen nincs mentség. Levelét követően megtettük a szükséges lépéseket, hogy hasonló eset a jövőben ne fordulhasson elő.
Import csomagok esetében a kártérítési eljárás a következő: Hivatalos reklamációt mindig a feladó nyújthat be a feladási kirendeltséghez, a DPD ezután a feladót kártalanítja az eset kivizsgálását követően, a feladó pedig Önt, mint ügyfelét."
A vicc az, hogy nem is volt kiszállítás. Nekem kellett levadásznom az előre kifizetett csomagomat. Én mentem érte...
kozkozkoz 2016.04.06. 17:43:27
atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.06. 18:10:34
"Levelét követően megtettük a szükséges lépéseket, hogy hasonló eset a jövőben ne fordulhasson elő."
Legalább azt elérted, hogy a DPD-nél soha az életben ne fordulhasson elő többet olyan hiba, hogy nincs kiszállítás. Nem semmi fejlődés így hirtelen!
@Dikusz: "mi a péklapát lehet az a különleges csak itt kapható ajándék."
Két tippem van: vagy bólogató kutya, vagy kacsintós pénztárca.
2016.04.06. 19:11:40
Ehhez még több rossz hírem is van a poszternek:
1. bármennyire is fura, a DPD ügyfele nem ő, hanem a netes bolt, mert ő fizeti a révészt, magyarán ő szerződött a futárcéggel. A netes bolt meg szvsz nem fog azért szerződést bontani a futárcéggel, mert egyszer egy infó elsikkadt az ügyfélszolgálat és a futár közt, ezért nem a feladás másnapján, hanem csak egy nappal később vitték ki, amit kivittek.
2. szállító/szállítmányozó cégekkel olyan nincs, hogy következményes kár, rájuk csak az ún. korlátozott felelősségvállalás vonatkozik. Ez az jelenti, hogy ezért, mert elvesztenek mondjuk egy feladott levelet, amiben egy tenderanyag volt, nem tehetők felelőssé, hogy a feladója bukta a tendert a be nem érkezett pályázat miatt. Vagy ha mondjuk egy gépalkatrészt szállítanak, ami elveszik, emiatt leáll egy gyártósor, akkor nem fizeti ki a kiesett termelés árát. Sőt, a korlátozott felelősség miatt még az elveszett/megsemmisült küldemény teljes árát sem téríti meg, csak egy kilónkénti összeget. Ha valakinek ez nem elég, akkor külön biztosíttatni kell a küldeményt (ha valami értékes van benne: mobil, laptop stb.)
3. jó eséllyel az 1. és a 2. pont kombinációja miatt ráadásul nem is a poszternek fizetne, hanem a feladónak, mert úgy rémlik, hogy az kapja a kártérítést, aki a szolgáltatásért fizetett.
4. a nyomkövető rendszer kódokkal működik, így valóban csak anynit tudnak bevinni, hogy "nem vette át", hogy miért, meg hogy milyen idő volt, mikor arra járt a futár és milyen színű volt a bejárati ajtó, nem rögzíthető. Tehát a "nem vette át" egyszerűen az OK (delivered OK, magyarán, átvette) megjegyzés ELLENTÉTE, és egy egyszerű tényt jelöl, hogy sikertelen volt a kézbesítés, és tök mindegy, hogy azért, mert otthon szerettél volna lenni, de....)
Tényleg voltak már itt a homáron bicskaniytogató futáros, postás történetek, de ez most nem az. Persze, hibázott az ügyfélszolgálatos, mikor nem adta át az infót a futárnak, az sem volt épp profi, hogy másnap a telefon nélkül ki se szállították volna, de ha ENNYIRE fontos valami, akkor a legegyszerűbben azzal lett volna teljesíthető a dolog, ha nem előző nap rendeled meg, hogy szükséged van rá, vagy ha már annyira kell, akkor megvárod aznap a futárt vagy kerítessz egy szomszédot, aki ügyeletet tart addig, míg Te nem vagy, és átveszi helyetted a csomagot.
Így sajnos csak alapesete a történet a lássuk uramisten mire megyünk ketten-nek, ahol , mivel neki volt naaaaagyon fontos, szvsz a poszteré a nagyobb felelősség, és kellemesen megágyazott a kapkodással a további baleseteknek, hogy tuti biztos összeomolhasson a nagy terv.
belaim7005 2016.04.06. 19:39:52
tejfölbiztosítás 2016.04.06. 20:12:05
@Ádám: de nem ám.
@sugargiraffusplumps.: nem feltétlenül. Csak aki odament, az ne hátrafelé nézzen, akárhova is. Ment. Entervétel.
Józsi, a migráns köcsög 2016.04.06. 20:26:11
tejfölbiztosítás 2016.04.06. 20:47:56
Komrob 2016.04.06. 21:09:54
A nap fejtörője:
Mi az, ami elég fontos ahhoz, hogy lemondjunk érte egy hónapok óta szervezett utazást, de nem elég fontos ahhoz, hogy megrendeljük időben? A válasz: ajándék!
Elég fura, hogy a posztoló az ajándék hiányát nem tudta felvállalni az ajándékozott (illetve nem-ajándékozott) előtt, de az utazás kiesését/lemondását, na azt simán...
Szóval sajnálom, de csatlakozom a többiekhez, hogy nem sajnálom a posztolót.
Nick-son 2016.04.06. 21:49:11
1. Megkérdem a futárt, ha már nem voltam otthon akkor amikor, hogy később merre jár. Megmondja és én odamegyek. Valahol mindig meg lehet találni, köddé nem válik a csomaggal a kézbesítési kísérletet követően. Nem valami kényelmes, de ha erre van szükség megcsinálom.
2. Amikor igen fontos valamiért hogy korán meglegyen a cucc akkor már hajnalban bemegyek a depóba amikor a kamionról lepakolnak. Ez a legbiztosabb. Ilyet csak végszükség esetén csinálok. (Akár azt is lehet kérni, hogy másnap hagyja bent, ha éppen valamiért úgy jó)
3. Vannak olyan állandó futárok akiket ismerek - itt azért sok csomag megfordul, mert a munkámmal jár - nekik van olyan lehetőség, hogy ha nem vagyok otthon bejönnek, leteszik egy meghatározott helyre.
Nick-son 2016.04.06. 22:01:29
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.04.06. 22:09:30
ööö,izé 2016.04.06. 22:22:08
Phil Necro 2016.04.07. 07:56:23
alkalmazást, nem applikációt.
lesclaypool (törölt) 2016.04.07. 09:24:33
atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.07. 09:27:31
joska61 2016.04.07. 09:33:18
AtiSnatch 2016.04.07. 09:49:28
atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.07. 10:09:59
Nyugodtan menj! A trükk az, hogy az _után_ indulj, hogy a cuccost kiszállították neked, ne pedig előtte.
atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.07. 10:11:49
- A szemben lévő szög.
joska61 2016.04.07. 11:20:32
@atpijkamo125: Sokkal jobb ötletem van. nem előtte, nem utána. Pont akkor. :-)
atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.07. 11:38:15
Taxomükke (UK) 2016.04.07. 13:08:29
Na ne maaar...
Taxomükke (UK) 2016.04.07. 13:13:17
Megvan! A Naprendszer valamely masik bolygojara indult, es az csak haromevente van olyan tavolsagban es pozicioban, ami elerhetove teszi.
A tobb honapos elokeszulet (sulytalansag-trening etc.) igy mar ertheto...
Ádám 2016.04.07. 15:20:12