Tékozló Homár

"Megkereslek, levadászlak, megöllek"

2016.04.13. 12:51 | Homár Hilda | komment

screenshot_2016-04-11_14_31_36.png

Van, aki nem bírja a kritikát. De akkor miért kérdezi meg a vevői véleményét? Neírdbeanevemet 4 napja jelentkezett nálunk ezzel a levéllel: 

Helló Homár!

A Rocky webáruházat merészeltem kritizálni a vevőelégedettségi kérdőívükben:

Ügyfélszolgálat, tájékoztatás pontossága: 1
Házhozszállítás gyorsasága: 1
A termék állapota, minősége: 9
A webáruház használhatósága: 7
A tranzakció lebonyolítása: 1
A szállítási feltételek: 1

Megjegyzés:
Egy, a webshop szerint raktáron lévő bluray-t rendeltem, ami igazából nem is volt raktáron, csak egy szegényesebb verzió, de ugyanolyan áron kaptam. Annak ellenére, hogy a rendelés napján előre utaltam az összeget a futár díjával együtt, csak 8 napra rá kaptam meg a terméket, ez szánalmas. Idő közben semmiről nem tájékoztattak, hívásomra 6 nap után az ügyfélszolgálat annyit tudott mondani, hogy márpedig velük mindenki elégedett, egyébként meg teljesen egyértelmű, hogy leltároznak, úgyhogy gondolom én vagyok a hülye, hogy ezt magamtól nem tudom, ráadásul nem is tetszik, és főleg nem is érdekel. Soha többé nem rendelek innen semmit, kivéve ha valami elképesztő akciót találok. Valószínűleg még akkor sem.

Ez volt az ügyfélszolgálat hivatalos válasza.

From: Nyíregyháza Rocky 
Sent: Saturday, April 9, 2016 1:43 PM
Subject: Re: Új kérdőív kitöltés érkezett!

Szánalmas vagy ezt Tőled tanultam

Faszkorbács-pozitív.
Üdv,
Neírdbeanevem

Majd még aznap ismét írt:

Helló Homár!

Eszkalálódik a dolog. Idő közben fel is hívott tisztelt XXXXXX – Rocky Nyíregyháza, hogyha még beírok valamit valahová, megkeres, széttép, és megöl. Kezd feljelentés-gyanús is lenni a dolog.

Üdv,

Továbbrasehasználdanevem

From: Nyíregyháza Rocky [mailto:nyiregyhaza@rocky.hu]
Sent: Saturday, April 9, 2016 3:11 PM
To: XXXXX
Subject: Re: Vevőkapcsolatok lvl 1000 - FW: Új kérdőív kitöltés érkezett!

XXXX, megkereslek és levadászkak, mint Grincs mondta.

Mivel ennyiből nem volt teljesen világos, hogy most akkor írt vagy telefonált vagy mindkettő, csak az, hogy- akár viccel az ügyfélszolgálatos, akár nem - valami brutkó sztori van kibontakozóban, így rövid időrendi összefoglalót kértünk olvasónktól. Ebből kiderült, hogy az elején ő is emberkedett azért egy picit, de az biztos, hogy a webshopost nem kéne többet ügyfelek közelébe engedni.

1. Rendelés, fizetés, 6 nap eltelt, rákérdeztem telefonon mi van, hülyének néztek, hogy nem esik le magamtól, hogy leltároznak, egyébként is mit kérdezősködök, mintha a seggükből rángattak volna elő. 2 napra rá jött meg a cucc. Aztán a link a kérdőívvel szombaton, ki is tölöttem.

2. Röviddel utána jött a levél, hogy szánalmas vagyok.

3. Erre én ezt válaszoltam:

Ó, ez derék dolog, ilyet írni a vevőnek! :D Mi van majom, savanyú a szőlő? Nehogy betévedjek rajzolgatni a vásárlók könyvébe, mikor otthon járok (igen, Nyíregyen). Ilyenkor elnézést szoktak kérni, nem a vevővel emberkedni, te vevőkapcsolati tudományok kandidátusa. Csak kérdezz bármikor, ha valami új szót szeretnél tanulni.

4. Aztán írtam nektek, cc őket. Akkor jött a grincses levél.

5.  Aztán fel is hívott telefonon. A legkőkeményebb hagján: 

Idefigyelj köcsög, még egy valami, megkereslek, levadászlak, megöllek, és…

Itt hangosan beleröhögtem és kinyomtam.

6.Visszaírtam az előzőre, hogyha ezt nyomatja, feljelentem

7. Az asszony beaggódott, hogy mi van, ha pszichopata a faszi, a fő aggodalom oka az volt, hogy webshopról lévén szó a pontos címünket is tudták (és tudják azóta is). Írtam még egy email-t, hogy tisztázza magát, mennyire gondolja komolyan a keménykedést, mert tényleg feljelentem. Ha nem válaszol, az is feljelentést von maga után.

Egy gyors kérdést engedj meg, tisztelt XXXXXX. Teljesen komolyan gondolod a megkereslek-széttéplek-megöllek dolgot egy negatív értékelés miatt?

Mivel sajnos tudod a címemet és fogalmam sincs, hogy egy 10-es skálán mennyire vagy pszichopata, sajnos komolyan kell vennem a fenyegetést a családom és a gyerekeim védelmében.

Ennek értelmében kérlek jól gondold át, hogy mit válaszolsz, mert már az egyik cipő rajtam van, hogy induljak a rendőrségre. És nem csak a fenyegetés miatt lesz itt probléma, hanem a személyes adatok védelmének megsértése miatt is. Úgyhogy még egyszer: kétszer is gondold át a hozzáállásod, és nyomd el az „én vagyok a legkeményebb bosszúálló a világon” barmot, és nézz magadba.

Válasz hiánya esetén is megtörténik a feljelentés.

Titkos másolaton néhány ismerősöm is rajta van, hogyha esetleg level 10-es pszichopata lennél, és történne velem valami, világos legyen, hogy mi történt.

Köszönöm. 

8. Nem válaszolt, írtam egy emailt az egész Rocky-nak:

Tisztelt Rocky!

Az alább olvasható levelezés (és telefonhívás) miatt keresem meg Önöket. 

Az egyik alkalmazottjuk (vagy tulajdonosuk, teljesen mindegy, az impresszum szerint kapcsolattartó), XXXX  (az első levelében ügyesen bent hagyta az automatikus aláírást)  a tegnapi napon a legalul olvasható, hivatalos felületen leadott negatív értékelésemre válaszul a magán email címemre azt válaszolta nekem, hogy szánalmas vagyok. Ez nem csak azért furcsa, mert nem Bolíviában vagyunk, és nem így kommunikálunk egy fizető vásárlóval, hanem mert visszaélt a személyes adataimmal, és ezt a cég nevében tette, céges email címet használva.

Itt sajnos nem állt meg a dolog, a levelét továbbítottam az index fogyasztóvédelmi blogjára, a Tékozló Homárra (teljesen megérdemelt kifejezéseket használva), és a feladó email címét is cc-ztem, mondván nem árulok zsákbamacskát.

Erre válaszul – továbbra is céges email címről, tehát a teljes Rocky nevében – közölte, hogy megkeres, és levadász, mint a Grincs (wtf?).

Természetesen ezt is továbbítottam a Tékozló Homár blogra.

Ezt követően a telefonszámomon felhívott, majd életveszélyesen megfenyegetett, hogyha még egy szót szólok, megkeres, széttép, valamint mindennek megkoronázásaképp meg is fog ölni. Nos, attól tartok ez már bőven túlmutat a rossz vevőkommunikáció határain.

Mivel többszörösen visszaéltek a személyes adataimmal (név, email cím, telefonszám), és sajnos a címem is a birtokukban van, ezért joggal aggódom, hisz ahogy írtam is, nem tudhatom, mennyire pszichopata és/vagy szociopata az illető, hisz nem ismerem.

Az utolsó email-ben adtam XXXXXX-nak egy lehetőséget, hogy tisztázza magát, ez nem történt meg.

Az ügy rendőrségi feljelentést von maga után XXXXXXX, mint a Rocky.hu webáruház alkalmazottjával szemben életveszélyes email-es és telefonos fenyegetés miatt, továbbá a Rocky.hu webáruházzal szemben a személyes adatok védelmének megsértése és személyes adatokkal való visszaélés miatt.

PS: Az XXXXXX címet az interneten találtam, feltételezhetően az ügyvezető email címe, amennyiben nem, úgy elnézést a tévedésért.

Üdvözlettel,

XxXXXX

9. Felhívott az ügyvezető: a faszi a tesója, de ő nem is ilyen, de azért lehet elviszi pszichiáterhez, ne jelentsem már fel. Mondom meglátom még.

10.   Itt tartunk.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amusing 2016.04.13. 12:54:13

postolót még senki sem verte jól szájba, de mindent megtesz érte :)

AtiSnatch 2016.04.13. 13:09:00

az kemény :D a vevőnek mindig kuss van :D

sáros_tehén 2016.04.13. 13:10:09

A poszter is egy faszkalap. De a feljelentést megérné.

Nick-son 2016.04.13. 13:10:45

Van aki tényleg megcsinálja. Nem lehet belelátni mindenki fejébe.

atpijkamo130 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.13. 13:11:47

Emberkedik, aztán mikor a másik is emberkedni kezd, akkor meg beszarik. Szánalom a köbön.

Na de milyen websop az, ahol levadásszák a vevőt?

Nagy az isten állatkertje. Megérdemlik egymást.

"Soha többé nem rendelek innen semmit, kivéve ha valami elképesztő akciót találok."

Aha, ha tíz forinttal olcsóbb, akkor már nem baj, hogy fos egy hely.

230e 2016.04.13. 13:13:15

Nyuszi vagy Mcfly ha nem jelented fel.

sáros_tehén 2016.04.13. 13:17:06

@atpijkamo130: "Na de milyen websop az, ahol levadásszák a vevőt?"
Vadász-shop??

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.04.13. 13:23:07

Érdekes, hogy milyen retardált korcsokból áll a homár törzsközönsége. Ezeket szépen össze kéne fogdosni és bevinni egy pszichiátriai zárt osztályra. Ilyensúlyos személyiségzavarral már közveszélyesnek minősülnek.
Sajnos ismerek a posztban vázolt "kereskedőhöz" hasonló mentalitású bolt tulajdonost... lehet, hogy idővel mindnek az agyára megy a munka?

Terézágyú 2016.04.13. 13:23:21

"Szánalmas vagy ezt Tőled tanultam"

Most mit akartok, ez egy udvariasss levél, hiszen a második személyi személyes névmás ragozott alakját nagybetűvel írta.....

sáros_tehén 2016.04.13. 13:25:26

@Hóhér az utolsó barátod: "milyen retardált korcsokból áll a homár törzsközönsége."

De te is köztünk vagy :))

Terézágyú 2016.04.13. 13:26:49

"Van, aki nem bírja a kritikát. De akkor miért kérdezi meg a vevői véleményét?"
....
"A Rocky webáruházat merészeltem kritizálni a vevőelégedettségi kérdőívükben."

Há errül van szó. VevőELÉGEDETTSÉGI kérdőív akart ez lenni. És nem vevőelégedettlenségi...

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.04.13. 13:28:53

@sáros_tehén: súlyos tévedés.
Nem tartozom a törzsközönségbe és elmebeteg sem vagyok. Pláne nem közveszélyes.

Terézágyú 2016.04.13. 13:30:28

@Hóhér az utolsó barátod:
"Nem tartozom a törzsközönségbe és elmebeteg sem vagyok. Pláne nem közveszélyes. "

Terjesszük népszavazásra a kérdést? :)

sáros_tehén 2016.04.13. 13:30:37

@Hóhér az utolsó barátod: "Nem tartozom a törzsközönségbe "

Ahhoz képest elég sokat kommentelsz ide. Szóval kár tagadni.. te is közénk tartozol.. :))

Dezsike 2016.04.13. 13:33:36

Tipikus emberi tulajdonság, hogy nem bírják a negatív kritikát, de a bizonytalanságot se, embert már sikeresen depresszióba küldtem emiatt. A másik tipikus emberi tulajdonság, hogy ami ott van előttük az bármire használható - lásd Kikás poszt.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.04.13. 13:38:56

@sáros_tehén: aha... az elmúlt hónapban tán kétszer vagy háromszor jártam itt. :D
Szánalmasak vagytok.

Terézágyú 2016.04.13. 13:41:53

@Hóhér az utolsó barátod:
"aha... az elmúlt hónapban tán kétszer vagy háromszor jártam itt. :D"

De ezek a sajnálatosan(!) ritka ittlétek is ollan fontosak a számunkra, hogy egyhangú döntéssel felvettünk a törzsközönségbe. (Nem hívsz meg bennünket egy italra, hogy megünnepelhessük eztet??)
Szóval ezennel retardált korcs lettél!!!!!

sáros_tehén 2016.04.13. 13:46:00

@Hóhér az utolsó barátod:
Akkor konkrétan ezen a poszton kívül:
- Makói fokhagyma-gömböc Kínából 3 komment
- Abszurd Digital bővített változat 1 komment
- Szerelmes biztonsági őr ütött rést a Kika adatvédelmén/ Frissült a Kika válaszával 1 komment
- Majdnem kutyát ölt a bolhanyakörv / Frissült a cég válaszával 3 comment

... tovább nem volt kedvem visszakeresni.. Szóval kár magyarázkodni.. te is közénk tartozol.. Az pedig hogy beteg vagy-e vagy sem mindenki ítélje meg aki beleolvas a blogodba. (internetszemete.blog.hu)

KaTe 2016.04.13. 13:47:03

"XXXX, megkereslek és levadászkak, mint Grincs mondta." - ezt valaki kifejtené nekem?

atpijkamo130 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.13. 13:54:34

@Hóhér az utolsó barátod: "@sáros_tehén: aha... az elmúlt hónapban tán kétszer vagy háromszor jártam itt."

Nah, az pont elég. Aki idejár, az mind dilis. Nincs ezen mit szépíteni. :)) És nincs ezen mit szégyellni.

AtiSnatch 2016.04.13. 13:56:21

@sáros_tehén: ezeket a másik "én"-je írta, most jól összezavartad szegényt.

lesclaypool (törölt) 2016.04.13. 13:56:43

cicaharc....
ezt a két nagyon kemény csávóóóót

Terézágyú 2016.04.13. 13:59:08

@AtiSnatch:
"ezeket a másik "én"-je írta, most jól összezavartad szegényt. "

szkizó???? akkor télleg nem elmebeteg....

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.04.13. 14:01:51

@AtiSnatch: én magam is borzasztóan röstellem, hogy ide járok, de fiatal vagyok és kell a pénz!! :D :D

É2I 2016.04.13. 14:02:34

Háhá végre valami Edei magasság. És jön még hozzá egy "mindenki hüLYe, csak én vagyok helikopter" kommentelő.
Jó lesz ez, alakul: ELŐRE az ötezer hozzászólásig!!!

Hagyma hol vagy? Lehecc az utcsó.

Kékszalagokat felkötni, oszt' szétcsapni, mint a Grincs!!!4!

Poszt tolónak, meg kellemes széttépelődést kívánok, haláltat, azt nem.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.04.13. 14:06:33

Érdekes, hogy itt a nagy emberkedésben az szóba se kerül, hogy egy szarabb lejátszót kapott a titkosnevű, mint amit akart, ugyanannyiért.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.04.13. 14:09:20

@Hóhér az utolsó barátod:
2016.04.13, 2016.04.12, 2016.04.11, 2016.04.08, 2016.03.29
ez csak az utóbbi 2 hét, már több, mint az általad mondott 2-3 alkalom.
Szóval semmi sipákolás-ellenkezés. Üdv a retardált klubban :P
Bevallod magadtól, vagy megszavazzuk Neked? :D

Terézágyú 2016.04.13. 14:11:14

@onlajnok:

Igaz.
De a poszter azt írta: "A termék állapota, minősége: 9"

É2I 2016.04.13. 14:11:35

Szarabb BlueRay lejátszót adok feláron Blueszallaggal átkötve!
Olcsó!
De tényleg!
/Jár hozzá homokkal feltöltött vasbogrács!/

Krilly 2016.04.13. 14:13:38

Valami itt nekem nem kerek... Nagyon régóta rendelek a Rockytól, könyvet is, DVD-ket is, soha semmi probléma nem volt velük semmilyen téren. Egyszer fordult elő az, hogy nem azt kaptam, amit kértem (pontosabban azt, csak nem szinkronos verzió volt). Írtam nekik e-mailt, szinte azonnal jött az udvarias válasz + a kérdés, hogy mit csináljunk: kérek helyette mást, vagy utalják vissza a pénzt. Megegyeztünk, hogy árban választok egy másik DVD-t. Erről írtam nekik e-mailt, pár napon belül megjött a csere-DVD (még hamarabb is, mint ahogy én visszaküldtem volna nekik a rossza, tehát bíztak bennem).

The Crazy One 2016.04.13. 14:14:19

Nem lejátszó lesz az, hanem film. A rendezői változat nélkül.

Ez a délelőtti, vagy a délutáni poszt?

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.04.13. 14:16:23

@onlajnok: ez feltűnt nekem is, hogy nem tette szóvá (nem ezt) a poszter. Nem is értem ez miért nem zavarja. De nekem mindegy, legyen az Ő dolga :)

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.04.13. 14:19:29

@Terézágyú: ja értem, tehát neki az, hogy anyagilag rosszabbul jár nem számít. De az, hogy valaki azt mondja neki, hogy 'szánalmas vagy', az ilyen pofás levelezésre sarkallja. Ez a sztori így kerek, ki kéne adni kötve-fűzve.

The Crazy One 2016.04.13. 14:19:46

@Krilly: valami itt nem kerek. Fucsa véletlen, hogy pont ma akkor regisztrálsz indapasst, amikor pellengérre kerül egy általad oly dicsért webshop.
Inkább írjátok meg a véleményeteket, különös tekintettel arra, hogy ti hogy éltétek meg az első telefonos panaszt, ami az izmozás katalizátora lett.

mikimackó 2016.04.13. 14:20:08

tőlem nem akar vásárolni? ide a lóvét, majd küldök valamit !

É2I 2016.04.13. 14:20:35

@The Crazy One: Há' tudta a Grincs, hogy ez egy dvd/bd lemez bót.
Meg nem vót béka pcsolva a kép és nem láttam a Rocky logót.

De a "Minden, ami kultúra" szlógen az odadasz, mármint ügyfélkezelésileg ugye.

Krilly 2016.04.13. 14:21:44

@The Crazy One: Mert most éreztem először, hogy lényegileg hozzá tudok szólni, csak ez az oka :)

The Crazy One 2016.04.13. 14:23:58

@Krilly: bocsánat, bevallom őszintén rögtön arra gondoltam, jöttél védeni a mundér becsületét. Jöjjön hát a Homár Power...

Krilly 2016.04.13. 14:30:33

Nem, dehogy, nem vagyok az a fajta :) Csak hát minek tartsak fenn egy nicket, ha csak olvasgatni szoktam, sosem szólok hozzá? Most viszont tökre megörültem, hogy végre valamihez értek :))
Szóval nem akarom védeni őket, csak azt szerettem volna elmondani, hogy évek óta rendelek tőlük mindenfélét, és sosem volt még gondom. És ha van egy ilyen tapasztalatod, akkor kicsit felvonod a szemöldököd, amikor meglátod a cég nevét a Homáron. De pusztán ennyi, nem lesz nagyobb formátumú nyalás a Rockynak, megígérem!

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.04.13. 14:32:25

@Krilly: már kétszer mélyen, csontig sikerült. Ebből már nem mászol ki :P
Kapsz ezért kis mozgóbért? :P

Krilly 2016.04.13. 14:36:51

Azt nem tudom, de ha véletlenül beazonosítanak, és úgy gondolják, az érdemeim érdemes elismerni a további hosszú távú jó kapcsolat reményében, nem vagyok én semmi jónak elrontója :D
Na jó van, ez csak vicc volt :) Nem offolok tovább, várom a fejleményeket, hajrá, homárok!

rarabel 2016.04.13. 14:38:58

Tirpákok egymás közt lemozogják...
"- Gyere ki a zúzott betonra!
- Nem is zúzott a beton!
- Ha kijössz, az lesz!"
Szép hely az a Szabolcs-Szatmár-Bereg.

Terézágyú 2016.04.13. 14:39:18

Csinálok egy ellen-céget: "Rambó - Minden, ami kultúra."

MrZed001 2016.04.13. 14:55:52

@Amusing:
"postolót még senki sem verte jól szájba, de mindent megtesz érte :) "
Ne kívánj másnak olyat, amit magadnak nem tennél ... tartja a mondás.

Amúgy meg tanulja már meg mindenki, hogy fel kell tenni azt a K minden telefonhívást felvevő programot az okostelóra.
Ezt mondta meg azt mondta ... és hol a bizonyíték? Míg ha csatolja a homár levélhez a hangfelvételt, beteszik ide, hát ott. Nincs is annál viccesebb, mint habzó szájjal őrjöngő ügyfélszolgálatoson röhögni.
No meg ha tényleg pszichopata/szociopata, akkor bíró is elfogadja/elborzad a hallottakon.

Valahol a porcikáimban idekívánom a régi japán kultúrát, ahol ha a boltos nem volt tisztelettudó, a szamuráj egy suhintással kettévágta. És ezt mindenki elfogadta mint méltó büntetés.

É2I 2016.04.13. 15:03:24

@MrZed001: Mostanság a suhintás helyett legyintés megy. Vagy szájkarate. De olyan nincs ám, hogy "úgy kezdődött, hogy visszarúgott".

Kotu 2016.04.13. 15:13:01

@É2I: így van, ha Helmut és Dzsó cicaharcol. Jelen esetben Helmut vs Webshop van, akiknek pedig a munkaköri leírásában gyaníthatóan ott van, hogyha megérkezik a szopóroller, bizony fel kell ülni rá.

2016.04.13. 15:17:24

Na, az ilyen posztokat szeretem olvasni.

Rejtélyes 2016.04.13. 16:10:03

Ajanlom a Call recorder ACR programot androidra. Egyszer beallitod, onnantol vesz minden hivast, jo minosegben, alig foglal helyet, ingyenes :) Egy dolgot ne hagyjatok alapbealitason: a 0. masodperctol vegyen, ne a masodik-harmadik, lemaradhat a nev, stb.

Manus81 2016.04.13. 16:18:42

Posztoló élsz még?
Ha nem frissül tovább a poszt, akkor el kell gondolkodni a posztoló állapotáról, elvégre ha a cégnél meglátják hogy kint a poszt, az már bármit kiválthat az ügyintézőből. Lehet azóta már a posztoló a személyes ügyfélszolgálaton van, és kezelik a panaszát. :( Posztoló adj jelet magadról!

230e 2016.04.13. 16:20:44

@Manus81: Lehet hogy csak a KIKA biztonsági őrét küldik el hozzá egy kis elbeszélgetésre.

Leone_510 2016.04.13. 16:49:16

@MrZed001: hűűű papa szerinted az a kultúra, hogy ha úgy véli ! tiszteletlen vele akkor kettévágja? Senkiházi zsarnokok voltak nem többek. A tisztelet nem alanyi jogon jár mert egy kaszt tagja vagy. A többi ok. :)

Terézágyú 2016.04.13. 16:56:59

@MrZed001:
"Valahol a porcikáimban idekívánom a régi japán kultúrát, ahol ha a boltos nem volt tisztelettudó, a szamuráj egy suhintással kettévágta. És ezt mindenki elfogadta mint méltó büntetés."

De a szamuráj azt is kettévágta, aki nem kotródott el előle az útból elég gyorsan. Például téged.
Innen nézve mindjárt nem olyan poénos az a "rend"...

gabors 2016.04.13. 17:04:59

Egy valami nem vilagos: mi fasz baja van a posztolonak Bolivia-al ?? Na jo Evo Morales egy kommunista barom diktator aki eppen hogy elvesztette az eletre szolo elnokseget. Na de azonkivul ??

atpijkamo130 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.13. 17:13:46

@Terézágyú: Vagy a szamuráj boltosnak áll, és kettévágja a pökhendi vásárlót...

Bundynemkapprémiumot 2016.04.13. 17:18:09

Rockynál minden duplaannyi, sosem éreztem kényszert, hogy tőlük rendeljek. Főleg, hogy még egy filmből sem tudnak rendesen idézni. A Grincs azt mondja: Ha egy szót is mersz szólni, levadászlak és kibelezlek!
Kb. így lett volna korrekt az ügyfélszolg. reagálása...

Terézágyú 2016.04.13. 17:21:50

@atpijkamo130:
"Vagy a szamuráj boltosnak áll..."

Ez ugyan - szerény ismereteim szerint - szinte kizárt a szamurájoknál, de igen, ezt is érdemes megfontolni... :)

ganjaninja 2016.04.13. 17:31:09

Most ,hogy a webshop megkapta a megfelelő reklámot....mindenki nyugodjon le a pi...ba :)
Bóóóótba elbattyogni oszt ott vásárolni már nem is trendi :)))

Behajtó70 2016.04.13. 17:33:11

Sajnos vannak ilyen szájkaratés seggfejek! Elmis intézte a cégét a barom.

zuulululu 2016.04.13. 17:41:46

Ezek unalmasak, mi ujsag Ederol a balcsirol?
Na AZ sztori volt!

Vágyak Világa · http://www.vagyakvilag.info 2016.04.13. 18:00:32

Igazi példaképnek való. Nem lesz nehéz megtalálni és levadászni, mert ugye a webshopban rendeléskor megadta a címét. Ezek szerint a megrendelő minimum megcsinálta a webshopos lányát vagy elrabolta. Mert

"If you let my daughter go now, that'll be the end of it. I will not look for you, I will not pursue you. But if you don't, I will look for you, I will find you, and I will kill you."

tejfölbiztosítás 2016.04.13. 18:25:45

"nem is ilyen" Jajj... Aztán mégis, micsoda csoda!
@atpijkamo130: "Na de milyen websop az, ahol levadásszák a vevőt?"
Kérem, e webshop a vevőkért van! Levadásszuk őket, majd fejeiket zsuggorítva árulsítjuk egyéb vevőknek. Gondolja csak el, ha eltűnt(nek hitt) exét vagy rokonát pillantja éppen meg, megveheti aztán, szobadísznek! (Életükben kövér egyéneket szobadisznónak is.) Valamiért vicces az, ha te szamurájokról beszélsz.:))
"Aha, ha tíz forinttal olcsóbb, akkor már nem baj, hogy fos egy hely."
Hát figyi, tudatoss vásárlótól már ez is épp elég kemény fenyítés, s kilátásba helyezés!
@Hóhér az utolsó barátod: most minket gyepálsz vagy a boltosokat? Dönzsd ell! Az ilyennek minden az agyára megy, én buxxvezetőkről (is) tudnék mesélni. Agyukra ment a létezés!
@Terézágyú: ami mint tudjuk a tisztelet jele!(!!!!!) "Innen nézve mindjárt nem olyan poénos az a "rend"..." Ez általábanmindig együtt jár.:/ Hát ja, nem az. Távolról nézve az, javíthatatlan idealisták gondolataiban az.
@Dezsike: és akkor te erre büszke vagy? Hogy oda küldted őket? És ha én meg téged gumiszobába, akkor mi van? Büszke nem leszek, de elégedett igen. Álljálmármegegypillanatra, köszi.
@onlajnok: gondoltam visszacserélték egy jobbra, a hirdetettre. De ezt az elején gondoltam ám.. utána már nem. A Grincs az valamilyen alternatív télapósztori azt hiszem. Nem ismerjük a művet, így nem lehet normálisan megítélni egy ennbert! Biztos nem olyan csak rojtosra nézte a Grincst, amin előzőleg Rannbó volt és így áttűnések keletkeztek mindig, mert ez olyan, mert VHS és akkor így lett ez a gyermek ilyen.
@Krilly: jó, bíztak benned. Sokat rendeltél, azér'. És? A világ mindenkor és mindenki számára egyforma? Valószínűleg te a testvérével leveleztél mindig, ez meg az emez, aki átmenetileg beszabadulhatott és belepofázott a kagylótelefonba mert megtehette. Imádom, mikor a emberek mindenfélére használják a tehhnikát, mert megtehetik. Ez is ilyen. Értetlenkedésedet eloszlattam a picsába? Pofázhatnál többet is. Nem kell érteni hozzá. Lásd: én.
@The Crazy One: jamondjuk. Én sose gyanakodok ilyenre, mert annyira fehér (makulátlan)lelkű vagyok. Üzletti világban élünk! Melly marketinges. Is. Mindannyian reklámozunk valamit. Erre már gondoltam, mink, a sztárok kurvulhatnánk és pénzt kaphatnánk, ha már úgyis. Na jó, nem. Hisz' milyen szánalmas a Kucsera-pár is, hogymindig kurvulnak. Vagypólóval, vagy ÉdesÉlet. Tel.:
@MrZed001: ma egyszerűen nem kifizetődő kultúráltnak, udvariasnak lenni.:S
@Lambó Murci: nem vár az semmit, a jelenben, a jelennek él: ösztönlény.
@Leone_510: igaz, ugyanakkor az is igaz, hogy rohadtul nem divat udvariasnak lenni. Bizonyos szuppkultúrák szereplői persze abban nevelkedtek, hogy de, de náluk is érződik az egyszerű prolik hatása, ami pedig ma az átlag erkölcsben, jellemben, illemtudományokban, egyáltalán: személyiségben. Nem mondom, hogy kard kell ide, de legalábbis egy tőr vagy meglett íj sokat segíthet a szép szavak és alázat előcsalogatásá. Bannnn.
@Bundynemkapprémiumot: szerintem meg nézzük meg az originálT hangsávot, mert dramaturgián, fordításon nagyon sok múlik ámm.
@Behajtó70: a testvére cégét.:) Különben ne álmodj, ilyentől a majivilágban bőven nem szűnik meg semmi, sőt, ha asztat veszed, hogy a negatív reklám is reklám...

Krilly 2016.04.13. 19:06:38

Majd igyekszem. Jó kislány leszek. Homár-kompatibilis :)

WiZZu 2016.04.13. 19:25:57

Feljelentést csakis ismeretlen tettes ellen!

Ádám 2016.04.13. 19:45:11

A prosztolónak üzenem ! VETESD magadat @atpijkamo130: VÉDELME, (védő szárnyai) "ALÁ"!

NEM árt, de NEM IS HASZNÁL! Ennyit tudtam segíteni.....:)

gabors 2016.04.13. 19:48:10

@tejfölbiztosítás: ez a fajta posztolas nem mert rontod a Hilda statisztikajat !!!

meg kurva nehez visszakovetni hogy mire megy a valasz ... de legalabb jokat lehet rohogni.

gabors 2016.04.13. 19:49:25

@tejfölbiztosítás: ooops javitott valtozat: ez a fajta posztolas nem kosher mert rontod ...

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.04.13. 19:50:04

Letépem az arcotokat.

Grincs voltam

krausz2 2016.04.13. 19:59:00

Az ilyen arcokat feljelentéssel kell elintézni egy életre. Ha elszáll a cége és ö maga is és csak lapátolásból fog élni lesz ideje gondolkodni a maga stílusán. Ha nem Te akkor a következő megtanítja neki milyen a becsületes kereskedelem...

neet 2016.04.13. 20:25:32

tudom, h üédözési mánia meg minden, de én mindenhova személyesen megyek és mindenhol hamis címet adok meg
na, ott tépjenek szét
ah...
azt a grincses filmet valaki végig bírta nézni? én 3x4 percig bírtam, érdemes lenne...?

Phil Necro 2016.04.13. 21:05:30

Ezek a jo sztorik,mert nem kell rajta filozni,ki a balfasz.
egy dontetlent kiosztanek nekik.

SAndrás 2016.04.13. 21:44:22

A poszt-toló védelmében:
én is meglepődnék, ha így reagálnának egy értékelésemre! Úgy, hogy a Grincses filmet elvileg láttam, de egy hölgy ágyából néztem, így egészen máson járt az eszem. Rég látta a filmet, és nem is kertészkedett utána, vagy mindkettő, esetleg realista sav ellen lekötőt szed. (hú, ezután sok lenne a komment: "Hamvas szótár: a humor az egyetlen sav, ami a realitást oldja").
A szolgáltató rokonának védelmében:
most utánanézve a Grincses filmnek, még vicces is akart lenni az a válasz. Igaz, túltolta .
Hogy másokra is reagáljak: az egyik helikopter, a másik meg nem jobb az egy híján húsznak!

Stefan_Schneider 2016.04.13. 21:55:54

Miből gondolod hogy Bolíviában bunkók az ügyfélszolgálatosok? Ezt minden bolív ügyfélszolgálatos nevében visszautasítom.

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.04.13. 22:57:24

Ez már igazán valami.

Remélem lesz update a praxis blogon, ahol a szúrt sebeket cipőfűzővel varrta össze az orvos, bosszúból, mert ő volt a webáruházas tesók bácsikája.

Akkor jutottunk végre el Ejrópába.

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.04.13. 23:01:07

@É2I: ezzel én nem viccelnék, vannak még szent dolgok ebben az országban.

SarahConnor 2016.04.14. 07:34:40

Mennyivel szebb lenne a sztori, ha nem lenne a poszter majmos levele...
Azért én feljelenteném őket, már csak hogy némi diszkomfort érzetet okozzak nekik. Az ügyvezető tutira meg nem fogja pszichomókushoz vinni a testvérét. Belterjes banda...

É2I 2016.04.14. 08:04:37

@Lenina Huxley: Mármint úgy gondolod a nagyobbik csinálta a kissebbiket? Sose nem lehessen tudni...

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: mármint Ede? Ő valóban egy szent. Egy szál cerkában szokják ábrázolni, illedelmesen kékszallaggal eltakarva a szent hímtagot, néhány darab szent faszén darabbal a kezében. Általában balatoni legyező kagyló a háttér.

tükörfúró 2016.04.14. 09:41:35

Sok elmebeteg, aki bűnözőkkel leáll emberkedni, aztán csodálkozik, hogy mivan.
Webshopok 99.9%-a pénzmosoda, bűnszervezet, alvilág nyúlványa. Nehiszed?
Jó, nyiss egyet legálisan, adózd le, jelentsd be, fizess vámot, mindent, meglátjuk menyit buksz per év.
Egyáltalán az alap forgó árukészletre kinek és honnan van 100-200 millere a fiókban miközben nem egy nagy RT vagy valami komoly kft és ismert nagytőkés befektető van mögötte, hanem egy senki alfonz itt most épp 'nyiregyről.
Ennyit erről.

Stohl András 2016.04.14. 10:25:46

Egyebbkent mi a faszt rendelt az ugyfel ?
Egy lejatszot, egy lemezt, egy kek szinu lezert ?
Lehet hogy uzlet is ezen ragott be, hogy falusi bunkoja beirta hogy BLUREJ. Es ebbol most honan a faszbol tudjak, hogy mit akar ? A gyilkosag tulzas, de egy seggberugas elferne, a tobi hulye vevo okulasara.

Kotu 2016.04.14. 10:48:46

@Stohl András: Falusi bunkója, honan, gyilkosag, tobi? Ööööö. Honan, a tartár.

driopios 2016.04.14. 11:07:10

És mindezt kb 3000 forintért?? Tényleg fontos lehet itt már minden fillér, ha ennyit megér ez az egész. Mindkét oldalról.

Ramil Safarov 2016.04.14. 12:24:07

@driopios: Igaza van a boltosnak, ennél kevesebbért is öltem már.

amindenes.blog.hu 2016.04.14. 12:37:06

Na, csak nem savanyú volt a szőlő?

furious ewok 2016.04.14. 14:13:57

Legalább volt eladói visszajelzés, és nem is a sablonos pr szöveggel, hanem őszintén, egyenesen... Mondjuk a majmozós panasz után nem is értem mi a gond, úgy látszik hogy pont a címzett kapta meg a levelet.

Szolid sunmalac 2016.04.14. 14:16:46

Én a helyedben feljelenteném, kátérítést követelnék, és tönkretenném a céget.

Aztán hátha tényleg megkeres és levadász, de neked lesz igazad a hullazsákban is..

Majom.

Manus81 2016.04.14. 15:05:22

@230e: Na az lesz ám a szép szerelem! Utána meg jön a poszt az ember veri az asszonyt. :)

atpijkamo130 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.14. 15:19:24

@230e: "Lehet hogy csak a KIKA biztonsági őrét küldik el hozzá egy kis elbeszélgetésre."

@Manus81: "Na az lesz ám a szép szerelem! Utána meg jön a poszt az ember veri az asszonyt."

Tudod, hogy nem is mondtál akkora hülyeséget. Vegyünk egy nőt, rámenős a pali, ez tetszik neki, hagyja magát meghódítani. Aztán kiderül, hogy nem csak szerelemből volt rámenős, hanem ez az alaptermészete. Aztán egyre jobban féltéknykedik, egyre többet erőszakoskodik, aztán lesz egy többszörös arccsonttörés...

A legborzasztóbb duma: "Dehát szeret, azért féltékenykedik!" Nem. Ez csak birtoklási vágy.

neménvagyok 2016.04.14. 17:24:05

@tükörfúró: Te nagyon tudsz, apám, ez kétségtelen. :) :)

SarahConnor 2016.04.14. 22:26:25

@É2I: tudom, nem helyénvaló jelző ez, de én arra használom, mikor egy rokonsággal benépesített vezetőség, elit, mifene mindenféle mocsokságokon keresztül is védelmezi egymás sejhaját, csak mert az ő kutyájuk kölyke, tegyen bármit. Ez ilyen sztorinak tűnik. Mondjuk mit csodálkozom, ezt már nagyban játsszuk idehaza...

joska61 2016.04.15. 09:37:46

Jók ezek a cégnek álcázott 1-2 személyes maszek piacosok....

Zsebencik Lopédia 2016.04.15. 12:01:43

én is vásároltam tőlük a múlt héten, és minden rendben volt: azt kaptam, amit rendeltem, és az ígért határidőre megérkezett, vagyis néhány napon belül
lehet, hogy a Grincs akkor szabin volt? :)

lobster thermidor 2016.04.15. 16:26:25

És dugtak már? Mert egy vad kefélést általában hasonló levelezés előz meg.
süti beállítások módosítása