Tékozló Homár

Féléve keresi egy hibára a megoldást a Telekom

2016.04.18. 10:00 | Homár Hilda | 36 komment

telekom-logo.jpg

Rövid. Velős. Abszurd.

Tisztelt Homár!

Újabb T-hom csoda.

2015 novemberében kértem egy harmadik set top box telepítést, amit meg is kaptam, azóta is jól működik.

2015 február ejején át akartam térni egy magasabb internet sebességre, aminek semmi akadálya mondták ők. Másnap visszahívtak, hogy van egy lezáratlan ügyem, még pedik a box. Nem tudják véglegesíteni, ezért átadták az informatikus csoportnak hibakeresésre az ügyemet. 30-40 sürgetésemre az a válasz, folyamatban van a hiba keresése. Minden visszahívásomra megsürgetjük volt a válasz.

November óta 6 hónap telt el.  Az informatika világában ez szerintem lehetetlen, ha foglalkoznának velem.

Sajnos felmondani nem tudok,mert hűségidőm van és hatalmas büntetést sóznának rám.

Üdv
János. (még határidőt sem tudtak mondani, mikorra oldják meg a problémámat)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo132 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.18. 10:03:44

Nem értem. Valszeg ez a baj a poszterrel is.

The Crazy One 2016.04.18. 10:06:32

Tessék, lássék, íme egy darab poszt.
Vajon a költő mire gondolt?

sáros_tehén 2016.04.18. 10:13:28

Miért lezáratlan a box ügy? Miért nem kérdezi meg a poszter?

Ádám 2016.04.18. 10:18:16

Valszeg nem ez a rekordjuk! :)

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.04.18. 10:35:10

@atpijkamo132: Balladai homá(r)ly fedi a poszt velejét. Ráadásul visszafelé haladunk az időben, február után november jött. Ez most egy olyan fing a szélbe poszt.

rarabel 2016.04.18. 10:38:52

Jó munkához idő kell, hamar munka ritkán jó, tájm iz mani, biznic isz priznic,néma gyereknek híg a leve.
Vissza a jövőbe a T-Home segítségével.

atpijkamo132 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.18. 10:41:17

@The Crazy One: @sáros_tehén: @Ádám: @Firestarter.18: :)) Most komolyan. Van itt az első 5 komment, és kísértetiesen egybecsengenek. És ellentétesek Hilda véleményével, miszerint ez egy érdekes, megytárgyalható eset, és okos tanácsokat lehet adni a poszter számára. ... Hmmm... Szóval ki a hülye?

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.04.18. 10:49:14

poszter írjon a segitunk@telekom.hu -ra.
problem solved, lapozzunk.

Ki mit csinált a 7végén? Nálatok is süt a nap?

atpijkamo132 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.18. 10:54:40

@Firestarter.18: :))

Azt álmodtam, hogy két macska voltam, és játszottam egymással.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.04.18. 10:59:23

@atpijkamo132: "megytárgyalható eset, és okos tanácsokat lehet adni a poszter számára"
+tárgyal6ó?!négy!, végülis ... miért nem érdemes a trécsoporthoz menni
okos tanács?!négy! be köll menni a trépontba, és baccpapuccsal verni az asztalt (vagy az ügyintéző fejét, teccés szerint) amíg a problémát meg nem olgyák

atpijkamo132 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.18. 11:06:25

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: :))

Na de ha nem tudja kifejezni, hogy mi a problémája? 30+ telefon után se tudtak segíteni. Bár lehet, hogy neked van igazad, talán személyesen, nagy felindultságból, hátha véletlenül kiböki.

Antalbaba 2016.04.18. 11:19:47

A február - gondolom - 2016 akarna lenni, de akkor is kissé zagyva a dolog:-(
Bár nem teljesen tiszta, hogy mi is a probléma, de a 6 hónap nem áll, hiszen nem a novemberi akcióval van a gond - csak február óta impotensek;-)
Ennyit a 30 napról - vagy mifene van éppen hatályban...

Beerhead 2016.04.18. 12:22:38

A trékom crm rendszere a legnagyobb kalap fos, pedig láttam már pár csodát. Bizonyos csomag összeállításoknál random bebugol és nem lehet megoldani, mivel kézzel nem lehet nyúlkálni benne. Support meg nincs hozzá, egy külsős cégtől megveszik, és annyi, semmi technikai dokumentáció nem jár hozzá, a cégnél senki sem ért hozzá. Poszter indítson panaszt szép sorjában, valószínűleg kap valamennyi jóváírást cserébe, meg csak eljut a vezetőségig a dolog a 10. lezárt panasz után.

Tron65 2016.04.18. 12:23:38

Jó eséllyel elírtak valamit a tébojnál.
Vagy nem hozzád könyvelték a boxot, vagy másikat írtak fel neked, vagy csak szimplán a típust nem találták el.
Velem is játszottak ilyet, fél nap után árulták el végre (haveri alapon), hogy mért is ízzad úgy a szaki a szekrényünkben. Amikor közöltem vele, hogy rossz címre küldték, népirtást helyezett kilátásba.
Javaslom, még a gyári számot is egyeztessétek!

joska61 2016.04.18. 13:37:21

Dehogy keresi. Csak megpróbálja elhitetni a kuncsafttal, hogy csinál bármit.

Terézágyú 2016.04.18. 14:16:51

"Másnap visszahívtak, hogy van egy lezáratlan ügyem, még pedik a box"

Pedik... ez akkor az első Fülig Jimmy kiráj kiadatlan levele?

Terézágyú 2016.04.18. 14:21:21

"November óta 6 hónap telt el. Az informatika világában ez szerintem lehetetlen"

Miért, az informatika világában nem telt el november óta 6 hónap???

Dezsike 2016.04.18. 15:03:25

Hajjaj, ha valaki látná a Telekom informatikai rendszerét (nekem volt szerencsém). Agyon van bonyolítva, teljesen értelmetlen "védelmi" rendszer van kiépítve (van ennél egyszerűbb és hatékonyabb megoldás is), mire egy két kattintást igénylő beállítást elvégeztek ráment két nap - ez pedig valószínűleg kicsit több kattintást igényel, ezek szerint minimum 200-at, ha 1 kattintás/nap sebességgel számolva 6 hónap alatt még nem tartanak sehol.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.04.18. 15:52:15

@Terézágyú: a címet meg nem tuggyág, deén mostan meg adóm
Bolontsák sziketek, Almira, kiráji vár, trónterem (félemelt balra)

Dikusz 2016.04.18. 15:54:58

@Terézágyú: a kedves posztoló azt írta, hogy "novemberében" vette a boxot. Mindig gyenge voltam matekból (is), de nekem sehogyse jön ki a 6 hónap:)

Dikusz 2016.04.18. 15:56:08

@atpijkamo132: :)))
Én meg úgy szeretnék három madár lenni, mert akkor nézhetném alulról, hogy repülök magam után.

Ádám 2016.04.18. 16:10:41

@Dikusz:
1. november
2.december
3.január
4.február
5.március
6.április
Nos ha valszeg nem napra pontos, de a 6 hónap stimmel! :):D hú de cikíííí

Terézágyú 2016.04.18. 16:16:16

@Ádám:
A kezdő hónapot is beleszámolod meg eztet a hónapot is? :))))))

Ádám 2016.04.18. 16:30:05

@Terézágyú: NEM! A tavaly januárt miért számolnám bele?! Olyat meg, hogy "eztet" nem is ismerek!:):DDD

LÉPEM! nem érek rá ilyen szarral szarakodni

Terézágyú 2016.04.18. 16:36:27

@Ádám:
"Olyat meg, hogy "eztet" nem is ismerek!:):DDD"

Elég baj az tenéked.

CID. 2016.04.18. 18:25:10

@Beerhead: spec ez a rendszer, Siebel alapú nem csak egy sima crm, plusz a telekom csoport fejlesztette, plusz szerencsétlenségünkre, 2014-ben Magyarországon indult a tesztüzeme. Pószterünk anno rendel egy plusz dobozkát ( nem megvette) , valamiért nem zárult le a munkafolyamat, addig meg nem tudnak újat indítani. Pérsze, ha nem lenne annyi hiba, gyorsan meg tudnák oldani a kockafejüek, de figyelembe véve a munkatempójukat, ez még várathat magára.

Matteo79 2016.04.18. 21:34:46

A szövegbôl nekem az jon le hogy a postolo hulye meg ahhoz is hogy irjon, ergo nem ia erti hogy mi van

Beerhead 2016.04.18. 21:41:33

@CID.: Tudom jól, sajnos túl közelről követtem a szörny születését, és kibontakozását. Csak igyekszem virágnyelven fogalmazni, mivel elvileg sok dolog titkos. (pl. hogy bizonyos csomag kombinációk egyszerűen nem működnek, és ezt az IT sem tudja megoldani, mivel ők is ugyanazt az UI-t látják, mint az ügyfélszolgák, csak más jogokkal)

Lesből Támadó Szárítókötél 2016.04.19. 10:40:59

Pedig egyszerű a megoldás: a következő telefonnál említse meg a kedves ügyfél, hogy akkor a lezárandó hiba kapcsán számoljanak már egy kötbért. Rém gyorsan le lesz zárva...

Tron65 2016.04.21. 08:50:53

Amikor ott kezdődik a dolog, hogy 3-ból 2 tébojos szerelőnek külön szólni kell, hogy a címben nem azért volt feltüntetve a /a, /b, /c stb, mert volt még 2 cm hely a rovatban, hanem azért mert MÁSIK HÁZ, de ez a munkalapjukról már lemarad, akkor nemtudom, hogy a(z elvileg) vezető informatikai/távközlési cégnél mit-kinek-hol kell másképp csinálnia. Az a legnagyobb baj, hogy ŐK SE!

norbi2010 2016.05.07. 21:22:29

Telekom fejlemény mindenkit sajnos terelnek IPtv szarságuk felé csak sajnos arra nem gondoltak hogy 20éves rezes hálozat és Központ (DSLAM) nem birja vezetékes tévét azt ajánlom IPTV helyett Sat tv rendeljen ! ... örülök hogy nálam elérhető lett 50 megabit/s sebeség csak egy a gond messzi lakom IP DSLAM-tól és igy letöltésem csak 30as... azok élvezhetik hiper super sebeséget akik nagyonközel 500m,belül laknak hozzá ... másik fejlemény Digitv átalakitja internet hálozatát FTTB panel FTTH-ra üvegszálas kábelt fognak húzni , OLT + ONT lesz az előfizetöknél igy érhető csak el 1000mb/s /1Gigabites hálozat természtesen modern számitógép is kell vagy szerver ... gép igény core i7/Xeon E3,E5 , 1000 mb/s Lan , SSD

Janesz51 2016.05.17. 14:47:49

@atpijkamo132: @Antalbaba: Novemberben hoztak egy boxot amit mintha nem kaptam volna meg és lezáratlan megrendelésnek vettek.2016 februárban vették észre amikor új megrendelést akartam tenni net ügyben.Na ezt nem tudták lezárni április végéig.Hogy miért ők sem tudták A homár megkeresése után 2 nappal minden megoldódott,vajon miért?Az én 30 reklamációm sz....rt se ért!

Janesz51 2016.05.17. 14:49:50

@Lesből Támadó Szárítókötél: Akkor sem történt semmi mert a kiszállított box azóta is jól működik csak új megrendelést nem tudnak felvenni.Használjam a régi netet úgy ahogy a szerződésben van.Várjak türelemmel.

Janesz51 2016.05.17. 14:52:05

@Terézágyú: Úgy igaz!Április végén a Homár megkeresésére 2 nap alatt megoldódott vajon miért?
süti beállítások módosítása