Tékozló Homár

Vajon miért nem jó a kéttanús meghatalmazás egy ügyintézéshez?

2016.04.29. 11:43 | Homár Hilda | 74 komment

9029757_227949_afe707c3b0ffbd38294d3bc969cfd868_wm.jpg

Vannak, akik már a hivatali ügyintézés gondolatától is pánikrohamot kapnak, és őszintén szólva, meg is értem őket, általában annyi átláthatatlan szabály, bikfanyelven megfogalmazott tájékoztató és kiszámíthatatlansági faktor szegélyezi a feladatok kipipálásához vezető utat. De ma már legalább a neten utána lehet nézni a dolgoknak. Ez a legtöbb - egyben a minimum is - amit magunkért megtehetünk, meghatalmazás ügyben pl. itt. 

Tisztelt Nemzeti Agrárgazdasági Kamara / Földművelésügyi Minisztérium!

Panasszal kívánok élni területalapú támogatás beadványommal kapcsolatban, kérem mielőbbi intézkedésüket:

Az Önök, százmillió forintokért létrehozott csodálatos informatikai rendszere, a rendszeres  túlterheltség miatt több esetben nem üzemel, lefagy, a nyomtatványokat emiatt nem lehet kitöltetni, ráadásul az egész menürendszer katasztrofális és átláthatatlan, így az ember arra kényszerül, hogy bemenjen az Önök fióktelepére ügyintézni. Jó pár órát sorban állva remélhetőleg el tudja intézni az amúgy 10 perces feladatot, igazán Euórpai szintű hozzáállás.

Tekintve hogy az önök irodájának nyitva tartása egybe esik a munkahelyemmel megkértem édesanyámat hogy járjon el a nevemben Önöknél, erre adtam egy - a Magyar Köztársaságban elfogadott -  két tanúval aláírt kézzel írott meghatalmazást. 

Az ügyintéző hölgy közölte, hogy ezt nem fogadhatja el, mivel nem az Önök NAK7030 (vagy a fene tudja milyen számú) szabványosított meghatalmazó nyomtatványán van kitöltve a meghatalmazásom. Nyomtassam ki, töltsem ki otthon, írjam alá,  álljam végig ismét a 2 órás sort majd hozzam be újra.

Tessék szíves megmondani hogy aki nem rendelkezik otthon nyomtatóval, vagy épp nincs számítógépe az 2016-ban már nem létező állampolgár?   Hogy veszik a bátorságot hogy egy 2 tanúval aláírt meghatalmazást nem fogadnak el?

Kérem tájékoztassanak ki az Önök felettes szerve, felháborító ez a balkáni hozzáállásuk (főleg hogy én fizetem a tagsági díjat, és még engem csicskáztatnak a hülyeségükkel) és sok százmillió forintért egy használhatatlan rendszert sikerült létrehozniuk. 

Üdvözlettel:

K. Zoltán

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Crazy One 2016.04.29. 11:51:06

skandallum, ilyen sem történt még a viágtörténelemben...

Terézágyú 2016.04.29. 11:58:39

Az elején, mondok magamba', na végre egy jó stílusú panaszlevél...
aztán jött a nagybetűs euripópai szó... a végén meg a "csicskáztatnak a hülyeséggel"... na szép... A levélírás közben lehiggadni kell, nem még jobban belelovallni magunkat a dühbe...

Mellesleg igen, ma Magyarországon a szakmai kamarák, az egész államapparátus, valamint az úgynevezett önkormányzatok nagy többsége csak azért létezik, hogy csicskáztassa az állampolgárt.

sáros_tehén 2016.04.29. 12:00:58

A saját meghatalmazáson minden adat rajta volt? Lehet kimaradt valami és azért mondták a saját meghatalmazás használatát.

"Tessék szíves megmondani hogy aki nem rendelkezik otthon nyomtatóval, vagy épp nincs számítógépe az 2016-ban már nem létező állampolgár?"

Ha nem tudja elintézni akkor egy béna fasz. Vannak barátok, ismerősök, akinél lehet van számítógép, és nyomtató. De ha nincs akkor van internet kávézó, ahol pár száz forintért mindent el lehet intézni.

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.04.29. 12:05:37

Tokre semmi koze a poszthoz de eszembe jutott az a sztori amikor az okmanyirodaba bejott egy no, hogy o szemelyi igazolvanyt akar csinaltatni a lanyanak. Es nem ertette, fel volt haborodva, hogy mi az, hogy ehhez a lanynak is jelen kell lennie, hat iskolaban van. Mokas volt.

Terézágyú 2016.04.29. 12:09:53

@sáros_tehén:
"Ha nem tudja elintézni akkor egy béna fasz. Vannak barátok, ismerősök, akinél lehet van számítógép, és nyomtató. De ha nincs akkor van internet kávézó, ahol pár száz forintért mindent el lehet intézni. "

Na jó jó, de éppen arról van szó, hogy ennyi mindent KELL csinálni, csak mert... mert kell oszt kész!

atpijkamo101 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.29. 12:13:17

Én félek az orvosoktól, ezért a nejemet küldtem be béltükrözésre. Nem fogadták el a kéttanús meghatalmazásomat, tiszta balkán, ragaszkodnak ahhoz, hogy személyesen jelenjek meg a vizsgálaton.

atpijkamo101 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.29. 12:15:58

@sáros_tehén: "béna fasz"

Nekem faxot kellett küldeni, emil, csigaposta, személyes megjelenés nem játszott. Aztán megoldottam, de nem egyszerű mutavány, én minden faxkészülékemet, online accountomat felszámoltam már.

Terézágyú 2016.04.29. 12:20:30

@atpijkamo101:
"Nekem faxot kellett küldeni"

Még a választásoknál is volt ilyen kampány, hogy Szavazz faxszal...

sáros_tehén 2016.04.29. 12:21:06

@atpijkamo101: úgy tudom postán lehet faxolni.
Bár 5 éve nem is láttam fax készüléket.

atpijkamo101 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.29. 12:22:27

@Terézágyú: :)) Júúúúúj!

@sáros_tehén: Egen. Próbáltam annál egyszerűbbet.

"5 éve nem is láttam fax készüléket."

Én láttam. Ettem is.

230e 2016.04.29. 12:27:40

@Firestarter.18: 12 éves korig nem kötelező a személyes megjelenés a személyinél.

Egyebekben meg jogszabály írja elő nekik.

A földművelésügyi miniszter 12/2015. (III. 30.) FM rendelete
az Európai Mezőgazdasági Garancia Alapból, valamint a központi költségvetésből ‡nanszírozott egyes
támogatások 2015. évi igénybevételével kapcsolatos egységes eljárási szabályokról
10. § (1) Ha az egységes kérelemmel kapcsolatos eljárási cselekmény elvégzésekor az ügyfél helyett és nevében
meghatalmazottja jár el, akkor a meghatalmazott saját ügyfélkapuját használja az eljárási cselekmények
elektronikus elvégzéséhez. Az eljárási cselekmény meghatalmazott általi elektronikus elvégzését megelőzően
a meghatalmazottnak kérelmeznie kell a nyilvántartásba vételét az MVH által vezetett Egységes Mezőgazdasági
Ügyfél-nyilvántartási Rendszerben (a továbbiakban: ügyfél-nyilvántartási rendszer), továbbá a meghatalmazást
személyesen, postai úton, vagy elektronikus úton, ügyfélkapun keresztül be kell nyújtania az MVH részére.
(2) A meghatalmazást az MVH által rendszeresített papír alapú vagy elektronikus nyomtatványon kell benyújtani, amely
tartalmazza:
a) a meghatalmazás típusát,
b) meghatalmazó és a meghatalmazott adatait,
c) a meghatalmazás időbeli hatályára vonatkozó adatokat,
d) azon támogatási jogcímeket és intézkedéseket, amelyekre a meghatalmazás kiterjed,
e) az ügyfél nyilatkozatát az iratok kézbesítésére vonatkozóan, továbbá
f ) a meghatalmazás érvényességéhez szükséges formai kellékeket.
(3) Az MVH kizárólag a (2) bekezdés szerinti, hiánytalan adattartalmú meghatalmazást veszi nyilvántartásba, hiányos
meghatalmazás esetén az MVH a meghatalmazott eljárására vonatkozó kérelmet elutasítja.

CID. 2016.04.29. 12:33:33

Milyaza, területalapú támogatás?

grafjeno 2016.04.29. 12:57:28

....a hivatali hülyeség határtalan ...volt, van, és lesz...lenin élt él és élni fog...

Terézágyú 2016.04.29. 13:03:07

Há itt van e:
teglas.hu/file/oldal/42/NAK_NY_55_v11_Meghatalmazas_ostermeloi_egyeni.pdf

Fura, hogy be kell írni a helyIséget, ahol születtünk... Én már nem emlékszem melyik kórházi szobában születtem, akkor én már nem lehetek őstermelő???

Nick-son 2016.04.29. 13:07:06

Egy büdös fillért nem adnék terület alapon senkinek. Annak se akinek van nyomtatója, meg annak se akinek nincs.

Ez vezet ahhoz, hogy a klientúra összelopja a földeket azok elől akik dolgoznának rajt.

Manyecska. 2016.04.29. 13:07:23

@Terézágyú: :))) úrjééézus, na ezért tartittazórszág!!! ki volt az a félanalfabéta ? :( LOL

Terézágyú 2016.04.29. 13:11:42

@Manyecs:
"na ezért tartittazórszág!!!"

az igénytelenség miatt?.... igazságod lehet...

atpijkamo101 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.29. 13:17:40

@Terézágyú: Sok más okból se lehetsz őstermelő.

Anyám nekem a minap az autóban mutatta, hogy itt, ebben a kórházban szült az ötvenes években, még az órát is tudta.

Terézágyú 2016.04.29. 13:19:04

@atpijkamo101:
"Sok más okból se lehetsz őstermelő."

Ugyammáné?

"Anyám nekem a minap az autóban mutatta, hogy itt, ebben a kórházban szült az ötvenes években, még az órát is tudta."

Tyű. De attól tartok, hogy a szobaszámot nem tudta... :( Sajnálatos.

Manyecska. 2016.04.29. 13:21:00

@atpijkamo101: baszki elhozta a faliórát is....ikszpé

atpijkamo101 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.29. 13:22:20

@Terézágyú: "be kell írni a helyIséget"

Nyilvánvaló tévedés. Ahol helyiséget írnak, oda a helységet kell beleírni. ahol az időt kérik, ott a dátumot, ahol a nevet, oda anyád nevét, ahol adóazonosítót, oda szigszámot. A hülye is ki tudja tölteni egy kis odafigyeléssel.

Terézágyú 2016.04.29. 13:23:34

@atpijkamo101:
Ne kavarj össze...
Oda nem a települést kell beírni?

atpijkamo101 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.29. 13:24:07

@Manyecs: Manyíííí! Terézágyú ma már megnevettetett, most te is. Nem is emléxem, mikor volt olyan, hogy egy nap kéccer röhögtem a Homáron. szomorú idők járnak erre... szomorú Hildák...

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.29. 13:27:00

@Manyecs: Manyííí, ma reggel megint sötétben öltöztél? Holaz avatarod?

Terézágyú 2016.04.29. 13:31:35

@atpijkamo102:
ez nem is az igazi manyecs....

álmanyecs jár köztünk!

hawkeye 2016.04.29. 13:33:09

@sáros_tehén: "A saját meghatalmazáson minden adat rajta volt? Lehet kimaradt valami és azért mondták a saját meghatalmazás használatát."

Azt tudod, hogy a Magyar Posta is kizárólag a saját maga által kreált meghatalmazás nyomtatványt fogadja el, ha pl. át akarod venni a szomszédnak érkező topshopos, reptiliánbőrből készült gyógykarkötőjét?

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.04.29. 13:42:26

@Terézágyú: a hangsúly a _még_ -en van! A héten olvastam (azthittem átesek a busz padlóján, úgy meglepett), hogy a magyar gazdasági és iparkamara (igen, kisbetűvel :P) azt észlelvén, hogy a létezésüknek nincs értelme, szólt a gittegyletnek (orsós vitya és csipet csapata), hogy nem jól van az úgy kérem, hogy a cégbíróság végzi a cégek regisztrációját/engedélyezését/hasvakarását. Adják oda nekik, majd ŐK jól megcsinyájják. Mer' a zunijóba' is úgy van. Így rögtön meg lesz indokolva mi szükség van rájuk. Pedig mennyivel egyszerűbb lenne a helyüket beszántani és bevetni sóval. Ehelyett lesz a cégbíróság, az iparkamara, és lehet kapkodni a fejeket, mikor-mit-hol-mennyiért lehet elintézni. Ha elpacod akkor meg fizeted a büntit, mert nem ott kellett volna, hanem a másik gittegyletnél (esetleg mindkettőnél, vagy egy harmadiknál)

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.29. 13:47:54

@Terézágyú: "nem is az igazi manyecs"

Én se hittem el bemondásra. De mostanra ezerszázalék, nézd a faliórás benyögését. Az álmanyecsek tudnak megfelelő modorúak lenni, de nem megfelelően viccesek.

Ha ilyen egy álmanyecs, nem is kell az igazi.

Manyecska. 2016.04.29. 13:48:54

@tejfölbiztosítás: nnna:)!@Terézágyú: ja, mehetne helyettem fogorvoshoz is:( :D jó is lenne..... @CID.: cserepes ibolyát adnak :D:D A Nick-son jól összefoglalta a lényeget!!!!

Terézágyú 2016.04.29. 13:54:06

@atpijkamo102:

Mit tudod te mire képesek a manyecs-imitátorok... ma már olyan melleket csinálnak hogy ihaj....

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.04.29. 14:10:03

@230e: Egyebkent meg hogyan fenykepezikle a gyereket ha nincs jelen az aktusnal?

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.29. 14:36:30

@Firestarter.18: "hogyan fenykepezikle a gyereket"

Gyerek személyijébe nem kell fénykép, mert a gyerek állandóan nő. Egyre nagyobb-és-nagyobb.

neet 2016.04.29. 14:43:38

ügyfélkapun igényeltem a gyeset, mennyire jó már? se posta, se pénz, se sorba(n)állás.. álomi! Bár néha utálatosak ezek a mai kütyük, de van jó oldlauk. Éljen. Csak ennyit szerettem volna.

Ja, még annyit, h szinte idegennel tanúztattál már? EZ az írd alá, h én vagyok én, mikor asse tudja ki vagyok, csak ő van kéznél. Mire jó ez?

neet 2016.04.29. 14:44:38

persze értem én, h engem védene a rencer a hülyéktől, de ..?

neet 2016.04.29. 14:53:02

@Firestarter.18: miért, te fotózkodsz aktus közben? a kis hamis...

amúgy csak hasonlít a neved, vagy te írtad azt a jó kis gyereknevelős cikket nemrégiben, amin betegre röhögtem magam? (és bólogattam bőszen..)

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.04.29. 15:36:41

@atpijkamo102: Oke, de akkor a gyerekszemelyinek mi az ertelme? Mi alapjan azonositjak? (nem vagyok szoke)

@neet: Mivel megdicserted ezert nem tagadom le, en voltam

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.29. 15:41:52

@Firestarter.18: Háááát... Mondjuk a talplenyomatát betehetik a fénykép helyére. :)) Az ujjlenyomat, talplenyomat nem változik egy életen át.

FDToth 2016.04.29. 15:43:49

ez még csak a kezdet, lesz még ennél rosszabb is...
Bár már rájöttem h mire föl ez a nagy bürokrácia, elég csak egy újonnan létrehozott parkolási társaságot alapul venni: a munkatársaik nagy része nem érti a feladatát és arra kényszerítik őket h mindenféle, bonyolultabbnál bonyolultabb adminisztrációs dolgot követeljenek meg. Meg lehet oldani mindent egyszerűen, elektronikusan és gyorsan, de akkor hová tűnne a munkaerő? munkanélküliség lenne, jó nagy. És azért, hogy ne legyen, midenfléle jött-ment hozzá nem értőt alkalmaznak, csak azért, hogy elmondhassák, csökken a munkanéküliség. Hatékonyság fogalma pedig ismeretlen...

gabors 2016.04.29. 16:36:33

@sáros_tehén: most elmegyek a folyoso vegere es megnezem .... mert en sem lattam kozelrol ... de azthiszem muxik mert adminisztrator csajoknak kell ezt azt faxolni (foleg jogi faszsagoknal)

Dikusz 2016.04.29. 17:19:02

@atpijkamo102: amikor a fiam kb 12 éves volt, betette a diákigazolványába a saját fényképe helyett Einsteinnek a fotóját, azt amelyiken kinyújtja a nyelvét. Majd meghaltam a röhögéstől, amikor megláttam, nem szidtam meg érte:) Még szerencse, hogy nem az osztályfőnöke vette észre.

Dikusz 2016.04.29. 17:23:07

Szólna valaki annak a nőnek, aki a fényképen a narancsssárga pulóveres nő és a farmerkabátos férfi között ül, hogy forduljon errefelé? Az a gyanúm, hogy a volt kolléganőm. Nagyon jól kijöttem vele, és szeretnék integetni neki.

atpijkamo103 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.29. 17:27:26

@Dikusz: Ő az unokahugom, és a tévében volt hangmérnök.

atpijkamo103 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.29. 17:31:20

@Dikusz: "diákigazolványába a saját fényképe helyett Einsteinnek a fotóját"

Uh, a mázlista, ezért húsz évet kapott volna vasban a DKV járaton. Ott egy korty vízért 1500 Ft büntetés jár.

Tron65 2016.04.29. 17:35:10

@sáros_tehén:
Kérlek regisztrálj a NYUGDÍJASOK által igényelhető kedvezményes fürdőbelépőre. A folyamat:
- regisztrálj az internetes oldalon (számítógép tulajdonosok előnyben!)
- töltsd le és nyomtasd ki a formanyomtatványt (nyomtató tulajdonosok előnyben!)
- töltsd ki, írd alá majd szkenneld be a nyomtatványt (szkenner tulajdonosok előnyben!)
- töltsd fel az internetes oldalra a nyomtatvány szkennelését.
Amennyiben úgy gondolod, hogy ez semmiség, akkor légy szíves számold meg, hogy az ismeretségi körödben
- hány nyugdíjas van
- ebből mennyi rendelkezik számítógéppel ÉS nyomtatóval ÉS szkennerrel ÉS képesek a fenti folyamatot végigcsinálni.
Ha a szám nulla közeli, továbbra is válaszd az egyszerű, gyors, kényelmes elektronikus ügyintézést.

Dikusz 2016.04.29. 18:02:31

@atpijkamo103: aki a képen ül háttal? Egyre gyakrabban vagyok úgy, hogy valakit ismerősnek vélek. Egyébként az öregségben az egyetlen jó, hogy mindig új ismerősökre tehetünk szert. A baj csak akkor van, ha a közvetlen rokonainkról gondoljuk, hogy most találkoztunk velük először:D

atpijkamo103 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.29. 18:06:50

@Dikusz: Ajjj! Az Alzheimer egy ronda dolog, apránként semmisül meg az ember.

- Doktor úr, hogy is hívják azt a németet, aki midig eldugja a dolgaimat?
- Alzheimer, Béla bácsi, Alzheimer!

atpijkamo103 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.29. 18:08:09

@Dikusz: "aki a képen ül háttal?"

Igen, aki most éppen háttal ül. De mondta is, hogy nem ismer téged.

atpijkamo103 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.29. 18:12:02

@Tron65: "ÉS képesek a fenti folyamatot végigcsinálni."

Én a lányommal, számítógépes végzettséggel mindketten kéccer fél órát elbasztunk az idióta hűtőgéppályázattal. Egy nyugger ott múlt volna ki a gép előtt.

Miért mindig a tehetségtelen haverok nyerik a közbeszrzési pályázatokat???

tejfölbiztosítás 2016.04.29. 18:31:27

@sáros_tehén: a párszáz forintot majd kifizeted te. Értem, hogy halad a világ, de nem mindenki kocka, a női ügyintéző meg...ritkán párosul ésszel. Eszméletlenül sok esetben túráztatják szarrá az állampolgárt feleslegesen, csak mert lusta az ostobája 1 neuronnal továbbgondolni a folyamatot. Ismerjük ezt, szaros lófasszal csapkodtassék. Az, hogy most esetleg "jogos" volt, az csak a kivételerősíti.
@Firestarter.18: nemsoká nékem is aktuális leszen. Ha kifutok az időből, elkezdek nemlétezni a rendszer szemében. Lehet, hogy kipróbálom. Vajon mi lesz más? Felülről látom majd magamat, ahogy abban a sok történetekben hírlik mindig? Izgalmas!
@atpijkamo101: pedig prosztatás polgároknak még jobb is. Hejj. S mi volt a faxkészüléknél egyszerűbb?
Ott van, hogy "anyja neve", azalapján pülü (pölö, csak így sikerült).
@CID.: kapsz pénzt a földed megművelésére, haamennyiben azzal kúrod tele, amivel ők mondják. Röviden. Nullszaldóra kijön van ahol, ezért megpályázni szok. Ták.
@Nick-son: nem vágom hogy képzeled el. Lassult agyamnak vezesd le, s elő, kösz.
@neet: de te vagy a hülye.:D Nem, az van, hogy a tanúkok komplett önéletrajzát, anyakönyvijét, s mindent IS be kell nyújtani. S székely leánynők ülnek a pult megett, akik mindenhez IS értnek. Így lesz neked jóó. Érted?

tejfölbiztosítás 2016.04.29. 18:45:43

@atpijkamo102: talplenyomat, dehülyevagy.:D Ahogy te mondanád: ":))".
@FDToth: keleti tanok szerint nem kell akarni semmit, s rögtön, már aznap! (tv shopos lendületes beszédhang) boldogok vagyunk. Te meg itt küzdesz, árral szemben, ejj.
@Dikusz: gyakrabban kell összejárni.
@atpijkamo103: hmm. Az is egyfajta tehecség, hogy a megfelelő embert ismered, nem? Na ez az, ami nekem soha nem ment. Előrejelzések szerint ez ugyanígy marad pontosan. Ez csak egyet jelenthet a jövőmre nézve: begyött az élet.

Rocko- 2016.04.29. 19:46:08

oszt Gizike kéttanús, NFG7214-es formanyomtatványon, háromszor lepecsételve utasította el?

esef 2016.04.29. 19:52:38

@atpijkamo102:
a gyerekeim személyi igazolványában van kép. sőt, a 2 évesen készült útlevelükben is volt...

230e 2016.04.29. 21:02:47

@Firestarter.18: Engem se fenykepeztek le a szüleim az aktusnál. Egyébként lehet vinni fotót.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.04.29. 23:45:57

@230e: Nem akarlak túlságosan felzaklatni, de az idézett szöveg nem releváns a poszter szempontjából, ugyanis ő nem ügyfélkapuval kívánta igényelni a támogatást. Az (1) írja le, hogy ha online... a (2) és a (3) ennek kibővítése. Folyományaként az én értelmezésem szerint ez azt jelenti, hogy nem fedi a beküldő esetét, akire ily módon a általános közigazgatási eljárási szabályok vonatkoznak, aminek megfelelően a megfelelő adattartalmú kéttanús meghatalmazás elegendő lett volna.

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2016.04.30. 00:05:56

Sose értettem, hogy a hivatalok miért ragaszkodnak a saját szabványmeghatalmazásaikhoz. Ha megfelel a jogszabályban előírt alaki és tartalmi követelményeknek, akkor hol a probléma? Milyen hátrány éri a hivatalt egy másképp dizájnolt meghatalmazás esetén?

Egyébként a belinkelt lap se pontos. A postán csak akkor kell az ügyintéző előtt aláírni a meghatalmazást, ha pénzt akarunk átvenni, levélküldeményhez elég az otthon aláírt, majd bevitt meghatalmazás.

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2016.04.30. 00:07:05

@Peti817172M: Egyébként a posta se gondolta végig ezt a dolgot, mert nem vette figyelembe, hogy az embernek nem csak a bejelentett lakcímére érkezhet küldemény.

Ilyen esetben akkor saját magamat kell meghatalmaznom? :)

Tron65 2016.04.30. 09:38:44

@atpijkamo103: Pontosan erről beszélek. Aki ma nincs fenn az arckönyvön nem is ember, szabadon vadászható.

Tron65 2016.04.30. 09:40:24

@Peti817172M: "Ilyen esetben akkor saját magamat kell meghatalmaznom? :) "
Igen, de ezt csak személyesen teheted meg a postán. Mint az önellátásra képtelen, infúzión és lélegeztető gépen (még) élő nagypapád, ők ugyanis TÉNYLEG nem fogadnak el mást.

Dikusz 2016.04.30. 10:26:38

@Peti817172M: a postán nem kell meghatalmazás akkor, ha közeli hozzátartozód (feleség/férj/gyerek) részére küldeményt veszel át, csak igazolni kell, hogy a lakcímetek megegyezik. Annak azért oka volt (igen komoly visszaélések), hogy annyira ragaszkodnak a meghatalmazáshoz. Ha jól emlékszem régebben az volt, ha nem tudott bemenni valaki a postára, akkor a postás előtt is lehetett meghatalmazást írni.

Szerettem volna a férjem helyett a OTP-nél intézni az ügyeit (mozgássérült lett). Vittem meghatalmazást, de csak személyes jelenléttel fogadták el, saját nyomtatványon.

CID. 2016.04.30. 15:57:21

@Tron65: Ez esetben nagyapádat gondnokság alá kellene helyezni, és láss csodát, intézkedhetsz;)

Nick-son 2016.05.01. 18:10:49

@tejfölbiztosítás: mit vezessek ezen le? Nem adnék terület alapon támogatást senkinek. Se nyomtatósnak, se nyomtató nélkülinek.

Támogatnám akkor már inkább a termény kereskedelmi árát. Mert termény csak úgy van ha valaki termesztett. Vagy támogatnám a munkaerőt a mezőgazdaságban a járulékok elengedésével. Mert abból is csak az kap akinek van bejelentett munkása. Akár a vetőmag beszerzést, vagy a gazdák továbbképzését, a talajmegújítást, vagy üssenek agyon akár a biodinamikus gazdálkodást, a Soknak tűnik, de nem kerül többe az se mint terület alapon puszira osztogatni milliárdokat.

Megkapja a klientúra a földeket, felveszi utánuk a lóvét aztán vagy megművelik, vagy nem. Vagy megműveli úgy hogy nem szánt alá rendesen (üzemanyag megmarad) aztán kiborul a kukorica (biztosító fizet). Vagy továbbadja bérletbe másnak. Az meg csak kínlódik, mert támogatás nélkül versenyez a támogatott gazdák terményeinek az árával.

Nincsenek levezetve a belvizek a földekről !!! Pedig csak egy árkot kellene húzni a föld szélén a kanálishoz. Sok helyen még azt is betemették ami addig volt. A böhöm hiper szuper traktorok elakadnak a szántóföldi utakon. (Oda meg építőipari törmeléket hordanak pótkocsiszám töltésnek.) Vagy eleve úgy szántani középről két oldalra, hogy a víz lefolyhasson. Vajon mért? Azért mert tök mindegy. Majd felveszik a belvíz kár után is a lóvét. Nem terem semmi? Kit érdekel? Anyagilag nem probléma amíg így öntik a pénzt. Élelmiszert meg lehet importálni Kínából, vagy spanyoloktól. Azzal meg majd egy másik lesz rendben anyagilag, mert a magyar zászlót simán ráteszi. Hiszen itt csomagolták zacskókba.

Nem nevetséges egy torz világ, hogy termeszteni magáért a terményért, a termény áráért már egyáltalán nem éri meg semmit? Úgy értem támogatás nélkül csak amit azért kapsz ami termett. Mivel az árakat az szabja meg, hogy a támogatott gazdák mennyiért adják. Ők meg aztán adhatják akár ingyen is, mert már a támogatásból megélnek, a termény már csak jutalom, adhatják bármennyiért.

Itt felénk hosszú porták vannak. 3-4.000 nm föld van a házak mögött. Senki nem műveli meg. Ingyen adják oda csak valaki vessen bele valamit, csak kaszálni ne kelljen mert akkor meg jön a parlagfű kommandó. Ugye ez után nem lehet támogatást felvenni. Milyen érdekes így meg 0 azaz 0 Ft az értéke a földnek.

Szerintem ez egy böszme, korrupciónak megágyazó és pazarló módja az élelmiszer árak alacsonyan tartásának.

Nekem ez a véleményem bővebben.

Phil Necro 2016.05.02. 06:33:21

Ez az az agrarkamara,ahol 420 millioba kerult a weblap,amiert a piacon 2-3 milliot sem lehet elkerni ?

joska61 2016.05.02. 09:52:01

Műbalhé. Formanyomtatványt értem, a sima 2 tanú által aláírt akármit meg még én sem fogadnám el....

Agglegeny83 · http://agglegenyakonyhaban.blog.hu 2016.05.02. 10:48:26

@Terézágyú: Helyes, kedves helység Bonyhád, hol a konyhád helyiség.
:)

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.05.03. 01:36:10

@joska61: Hát mert a formanyomtatványt nem pont ugyanolyan egyszerű hamisítani, mint a sima a4-est, igaz? Nem lehet, hogy az a lényege, hogy a madár nehogy lefelejtsen lényeges adatot? De ha egy megh. tartalmaz minden adatot, akkor mit kell kekeckedni?
Mehetsz hivatalnoknak, baszod!

joska61 2016.05.03. 09:23:01

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Ezt a zagyvaságot miből sikerült összelapátolnod? Nem kell válaszolni baszod.

Tron65 2016.05.03. 11:50:50

@CID.: Ha előtte beviszed a postára és a postai dolgozók előtt aláírja a meghatalmazást.
süti beállítások módosítása