Tékozló Homár

A bank, ami nehezen emészti az ügyfele költözését

2016.05.18. 09:07 | Homár Hilda | komment

erste.JPG

Az Erste azt állítja, hogy értik egymást valakikkel. Miklós levele alapján ezek a valakik nem az ügyfelek.

Kedves Homár,

Egy érdekes kis történetet szeretnék megosztani veled a magyar bankvilág legaljáról. Családunk minden tagja az ERSTE banknál vezette a számláját eredetileg. Ezzel nem is volt semmi probléma, mindaddig amíg nem akartunk sehova költözni.

Én 2003-2004 között Debrecenben voltam egy szakképzésen, és oda kértem át a bankkártyámat. Amit sikeresen be is rögzítettek, és utána kiküldték: a Szegedi bankfiókbam, mert a rendszer nem rögzítette, hogy Debrecenben kértem a bankfiókba. Persze vissza is ment Pestre. Ordibálás, káromkodás és az ügyintéző sűrű bocsánatkérése közepette nagy nehezen elintéztem, hogy mégiscsak megkapjam.

Amikor visszaköltöztem Szegedre, akkor persze a kártyámat is visszaállítottam, hogy az állandó lakcímemre érkezzen. Kivéve, hogy a Szegedi bankfiókba érkezett, és onnan persze vissza is ment Pestre. Mosolygás, fiókvezető és fogyasztóvédelmi feljelentés kilátásba helyezése után sikeresen meg is kaptam egy újat, amiért persze fizetnem kellett.

2007-ben sikeresen eladtuk a házunkat, és a városon belül vettünk egy másik lakást. A hátunkat lebontották, és a helyén egy társasház épült. Természetesen a család minden tagja regisztrálta a bankban az új lakcímet. És utána sorban mindenkinek ki is küldték az összes levelét az új lakcímre kivéve: igen, kitaláltad. A bankkártyák valamilyen felfoghatatlan ok miatt a régi címre érkeztek, noha a rendszerükben mindenhol az új cím szerepelt. Én 2007 augusztusa óta várom a Szegedi fiókvezető írásbeli magyarázatát arra nézve, hogy ez hogyan történhetett meg. 30 napon belül ígérte a választ, de szerintem ők valami másik időzónában élhetnek :D

A dolog igaziból nem is zavar, hiszen amikor másodjára is kiküldték a régi lakcímemre a kártyát bankot váltottam. Ennek oka, hogy se az ügyintéző se a fiókvezető nem találta a rendszerben azt a címet ahova a kártyát postázták. Édesanyám viszont ott maradt náluk, és neki a mai napig minden bankkártyáját a régi lakcímünkre küldik - noha ilyen cím a rendszerben már 9 éve nem szerepel sehol ! Természetesen az előző bankkártyánál is megígérték neki, hogy ilyen többet nem fog előfordulni.

Gondoltam elmondom nektek is milyen kimagaslóan eredményes az ERSTE ügyfélszolgálata, hátha sikerül néhány embert megmenteni ettől a borzalomtól. Mindenesetre holnap elmegyek édesanyámmal a bankba, és írásba adatom amit már tudunk, hogy feljelenthessem őket minden létező fórumon...

Miklós  

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sáros_tehén 2016.05.18. 09:12:44

"Én 2007 augusztusa óta várom a Szegedi fiókvezető írásbeli magyarázatát"

Türelmes ember vagy az biztos...

Sipovicsné Zahedli Krisztina 2016.05.18. 09:15:44

Hallod... kedves ember lehetsz, ha egy probléma megoldásánál az első lépés az ordibálás, káromkodás / "fogyasztóvédelmi feljelentés kilátásba helyezése".

"Amikor visszaköltöztem Szegedre, akkor persze a kártyámat is visszaállítottam, hogy az állandó lakcímemre érkezzen. Kivéve, hogy a Szegedi bankfiókba érkezett"

Baszki, te is belekeveredtél, és még a bankkal ordítozol? :-D

Sipovicsné Zahedli Krisztina 2016.05.18. 09:16:43

Ja, egyébként szegedi, így, kisbetűvel. Általános iskola, 2. osztályos tananyag.

rarabel 2016.05.18. 09:19:50

Az megvan, hogy az Erste kivonul az országból?
Amúgy meg elmondanám, hogy az ügyfél pénzt tesz be a bankba, ezáltal bank nyereséget termel.
A bank az ügyfélből él.
Ezért elvárható lenne, hogy....

ideális hangyászsün 2016.05.18. 09:29:52

@rarabel: ...és azt maradéktalanul teljesítette is :D

The Crazy One 2016.05.18. 09:45:18

tehát az idestova 10 éve kezdődött ügy ma odáig eszkallálódott, hogy poszt született belőle a Tékozló Homáron.

craig 2016.05.18. 09:54:13

Én nem értem.. Eszik a bankkártyákat? Vagy miért fogy náluk ilyen mennyiségben, hogy állandóan újat kell küldeni nekik?

Bombaló 2016.05.18. 10:04:03

Azt értem még, hogy a hátát lebontották. :)

Az, hogy neked milyen címed van rögzítve a banknál, a lőtéri kutyát nem érdekli, mert a
kártyatársaság a nála lévő címekre postáz.
Amikor új kártyát igényeltek neked, annál tudták jelezni a megrendeléskor, hogy hova küldjék.

A mi esetünkben jött egy értesítés, hogy ellenőrizzük az adatokat a kártyaigénylés előtt. Nos az általunk látható rendszerben minden stimmelt, az új házasságkötés utáni név, lakcím stb. Aztán megjött a kártya a leánykori névvel. Mentünk is reklamálni, hogy ez így nem jó, mire közölte velünk a hölgy, hogy kérhetünk újat, kifizetjük, megreklamáljuk és ha jogos a bank visszatéríti a költséget. Ebbe mi nem mentünk bele, de jeleztük, hogy akkor itt és most írják át a szükséges helyen a nevet. Azt nem lehet, jelezzük 3 év múlva a kártyacsere előtt... No ennyit arról, hogy mit hova küldjenek...

joska61 2016.05.18. 10:37:37

A tosznak variálnak ennyit...

Egysimaegyfordított 2016.05.18. 11:10:00

Mit ugrálgat össze -vissza? Ide -oda kéri a kártyát, utána meg besérdődik jó alaposan, hogy a 28.címre, amit kér, nem küldik ki már megint.

Egysimaegyfordított 2016.05.18. 11:13:35

Ez egy kr.etén amúgy . Kiabál meg káromkodik ügyintézés fedőcím alatt .....

zserzsenne 2016.05.18. 11:32:03

2005-ben szartam egy budiban, de nem volt WC papír. A poszt nagyon zavaros, talán nem is magyarul van?

Phil Necro 2016.05.18. 11:36:02

@Bombaló:
Irsz egy ketsoros levelet,es siman jovairjak az ujragyartas dijat.
Volt ilyenem,netbankom irtam,par nap utan ujra a szamlamon volt a vitatott tetel.

Egy fiokban dolgozo ugyintezonek ehhez nincs jogosultsaga,a kozpontban nem baszakodnak,ha latjak,hogy nem lehuzni akarod a bankot,akkor 10bol 10X jovairnak.

Zirowe 2016.05.18. 12:48:44

Hetente új kártyát rendel, vagy mi van?!

Deviáns 2016.05.18. 13:30:35

Ez még mindig így van?
Nekem vagy 10 éve sikerült megoldanom... Nálam is költözés miatt (Székesfehérvárról Veszprémbe), kértem a veszprémi fiókba az új kártyát. Hát, meg is érkezett Székesfehérvárra. (akkor még a fiókba küldték)
Ezt 2x játszottuk még el. Innentől rászántam az időt, hogy meg legyen oldva.
1. próba: kérjük át a kezelő fiókot Veszprémbe. A székesfehérvári fiók nem engedte.
2. Beültem az ügyintézőhöz, hogy akkor odjuk már meg... Az ügyintézőnek halványan derengett, hogy a bankkártya kiszállítási címet külön kell beállítani, és az nem az értesítési cím. Kikereste, és tényleg. Szóval a kulcsszó: A bankkátrya postázási címét kell beállíttatni megfelelően.
Azóta rendesen megérkezik. Sőt, ma már postázzák, és aktiválni kell.

Répázó 2016.05.18. 13:32:18

Bankok tudnak azért. Esküvő után névváltozás történt. Hosszabb lett a vezetéknevünk. OTP közli, nem fér rá a kártyákra. Visszajöttünk külföldre, mentünk a bankhoz itt is. Jött az új kártya, rajta a teljes új név. Összemértem, ugyanakkorák a magyar kártyák. WTF? Annyira nem lényeg csak nem teljesen érthető.

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 13:44:24

@Dávid András: Talán csak az adatbázisban nem fért el a megadott helyen. UTF-8-ban egy ékezetes karaktert két bájton tárolnak.

Ádám 2016.05.18. 13:50:06

@Dávid András: "hosszabb lett a vezetéknevünk"

A tied is ???

Répázó 2016.05.18. 13:50:47

@atpijkamo96: Szeretem a hazámat és nem gondolom hogy külföldön minden jobb, pláne hogy tudom, nem így van. Itt az a kérdés, hogy a brit banknál hogy -hogy elfér? Az otp azért nem kis bank.

Manyecska. 2016.05.18. 13:55:01

@Ádám: bizti Dávid Tuta András lett! Éééés?? ON

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 14:00:33

@Dávid András: Az OTP-nél az "András" 7 bájton fér el, az angol banknál az "Andras" hat bájtot igényel. Mindegy, hogy mekkora a bank, az adatbázis mező hossza számít.

@Ádám: A dajcstomi is felvette a felesége nevét... is.

Ádám 2016.05.18. 14:06:26

@atpijkamo96: Igaz!

Gondolom, akkor @Dávid András: Is libás+porszívó+nagy nőcsábász!!! látom a homárnak új vadásza VAN!:):D

Dikusz 2016.05.18. 14:08:00

Én csak azt nem értem (látom más sem), hogy mennyi idő alatt fogy el a bankkártyája? Ha jól tudom, minden banknál két évente adnak új kártyát.
Ahogy írja a posztban, 2003-2004-ig volt szakmai továbbképzésen, ez csak akkor két év szerintem, ha 2003.január 1- 2004.december 31-ig tartott a továbbképzés, valószínűbb hogy kevesebb ideig tartott. Ha a család addig Szegeden lakott, miért volt gond, hogy értesítsék őt, hogy tesó, megjött a bankkártyád, gyere érte? Azt írja, hogy ez különösebben nem zavarja, de azért ordibált egy jót. Én itt is azt mondom, szép szóval többre ment volna.
A 2007 óta tartó szegedi kavarodást valaki elmagyarázhatná nekem. Először azt írja csak neki küldték a már nem létező címére a kártyát, aztán az édesanyjának is. A többieknek hogy sikerült, nekik miért nem?
Az ERSTE már legalább három éve vonul ki (pár másik bankkal együtt) az országból. Jó lassan megy nekik. Amúgy mindenki örülne neki az hiszem, ha csak annyi gondunk lenne a bankokkal, hogy téves címre küldik ki a bankkártyát.

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 14:09:07

@Ádám: :)) Sokat piszkálod, a védelmem alá veszem.

Egyelőre még vacilálok...

Répázó 2016.05.18. 14:09:17

@Ádám: Mi csak a gyerek miatt. Jobban illik a feleségem neve a keresztnevéhez, de nem akartam elhagyni az enyémet. Dehogy vagyok liberális. Uram atyám! LOL

Dikusz 2016.05.18. 14:11:17

@atpijkamo96: felvett az a drága lélek mást is, de azóta levetette, legalább is a nevét.:(

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 14:14:43

@Dávid András: "a gyerek miatt. Jobban illik a feleségem neve a keresztnevéhez"

:)) Uh! Ez letaglózott. Kötelező volt, hogy a gyerek születésnapja és a névnapja egy napra essen? Vagy csak gazdasági megfontolásból döntöttetek így?

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 14:17:27

@Dikusz: "érzelmi kiserdőt", dajcstomi mint "drága lélek". Nagyon költői hangulatban vagy mostanság.

Manyecska. 2016.05.18. 14:22:35

@atpijkamo96: passzolt a gyalulószobához bizti. vagy gyantázószoba. Izé, gyalázó...OFF

The Crazy One 2016.05.18. 14:30:20

atpi asszem érzékeny a keresztnevekre :D
Én Csaba vagyok Gyuláról

Dikusz 2016.05.18. 14:32:03

@Dávid András: ezen a blogon megy a zrikálás hol finomabban, hol durvábban. A politika jó lenne ha nem tartozna ide. Voltak viták ugyan ebből, sokszor durva szóváltásig fajultak.
@Ádám: szerintem a libát nem arra értette, ha jól sejtem inkább a foci vonalra gondolt (Ádám ugye?).

Másik - az előző posztban volt vita a valódi névről-fotóról. Pedig az én nevem is valódi (családban hívtak így), a kép pedig azt mutatja mit szeretek csinálni a szabadidőmben. Ha itthon rövidebb nevet használtál, külföldön a hosszabb nevet, akkor a nicked sem a teljes "igazi" neved. Akár a keresztneved is lehet. Kérlek ne vedd kötekedésnek, csak ezen a blogon soha senki nem kérte a másiktól számon ezt, azon a pár idetévedőn kívül, aki direkt csak ezért járt ide köpködni. A fész(k)es hozzászólásokban szokás ez, aztán ha megnézik a másik adatlapját jön az ugatás a kinézetre.

Azt meg nagyon becsülöm mindenkiben (benned is), akik külföldre költözve nem felejtik el honnan jönnek, és szeretik a hazájukat, ne is felejtsd el sose. Bajom csak azokkal van, de nagyon, akik a választott hazájukban angolabb/svájcibb/amerikaibb akar lenni az ottaniaknál. Van olyan barátom aki évtizedek óta kinn él Angliában, sose felejtette el honnan jött, azt mondja ott kinn van az otthona, itt a hazája. Azt viszont ő is mondja, hogy a banki/hivatali/egyéb ügyintézés itthon sokkal bonyolultabb.

Ádám 2016.05.18. 14:32:20

@Dávid András: A szemetek s pl. a bőrötök színe, hogy s kié kiével stimmel? Sőt a nemetek is stimmel ?!? Pöcsössek vagytok mind a hárman ? .):D

Dikusz 2016.05.18. 14:42:13

@atpijkamo96: mostanában úgy tűnik. Szeretem a tavaszt, csiripelnek a varjak,szép helyre utazom holnapután, a laborleleten a GGT-szintem ugyan a duplája, de még kétszer annyi lehet, míg gond lesz. Úgyhogy szép az élet:)
De azt hogy tompika drága lélek lenne, valójában nem gondoltam komolyan. Sok minden gondolok róla, de ezt nem.

Répázó 2016.05.18. 14:47:01

@Dikusz: Ezt a reget még az esküvő előtt csináltam. Már ez marad. Kénytelen leszel beérni a leánykori nevemmel. Igen, szeretem a hazám, büszke vagyok a magyarságomra, egyre büszkébb minél több dolgot látok itt.

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 14:57:34

@The Crazy One: Eszt nemtom itt miből vezetted le, de valóban így van. Elkap az agyfasz, mikor a gyereknek az apja keresztnevét adják. Az még szép világ volt, míg az apám leveleit a "dr." alapján el tudtam szeparálni a sajátométól...

A másik a Kovács Béláné.
- Hogy vagy Béláné?
...
Hogy kell ezt becézni? Béluskané?

The Crazy One 2016.05.18. 14:58:54

@atpijkamo96: "nemtom itt miből vezetted le"
volt már róla szó, repjegyes sirámoknál

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 15:05:54

@The Crazy One: Ja, hogy te emléxel dolgokra. Úgy könnyű!

The Crazy One 2016.05.18. 15:09:59

@atpijkamo96: pár dologra valóban. Mondjuk Manyecska szexuális életét elég sokáig követtem, de fel kellett adnom.

Terézágyú 2016.05.18. 15:10:59

@Dikusz:
"A 2007 óta tartó szegedi kavarodást valaki elmagyarázhatná nekem. Először azt írja csak neki küldték a már nem létező címére a kártyát, aztán az édesanyjának is. A többieknek hogy sikerült, nekik miért nem?"

Itt én is megakadtam, de aztán rájöttem (mert ilyen okos vagyok) mit akart írni a pószter:
A banki levelek már az új címre jöttek mindenkinek - csak a kártyák mentek a régire (szintén mindenkinek)...

Répázó 2016.05.18. 15:19:18

@atpijkamo96: No! Eleve eldöntöttük a két nevet. Ezekhez jobban csengett a feleségem neve. Ilyen egyszerű.

Dikusz 2016.05.18. 15:22:22

@Dávid András: nekem nem gond, hogy így írod a neved. Az sem, hogy azt gondolod fontos az igazi neved/arcod feltenni. Amikor itt kezdtem a hozzászólást, úgy gondoltam a tapasztaltak (legtöbben hozzám képest fiatalok) alapján leírom milyen korú/súlyú vagyok, hogy nézek ki a valóságban. Az igazságot írtam, komolyan mondom egy poszton belül mindenki lecsekkolta, azóta nem gond.
A hazaszeretetről: annak idején ('90-es évek eleje) teljesen legálisan mehettünk volna külföldre. Az akkor tíz éves fiam azt mondta, ő nem akar, a nagypapáját nem hagyja itt. Én még a harmincas éveimben jártam akkor, úgy éreztem már nem tudnék letelepedni egy idegen országban, mindig idegennek érezném magam.
Pár évvel ezelőtt belenéztem egy filmbe, azóta nem sikerült megtalálnom. Kanadában letelepedett magyarokról volt szó, egy az országért sokat tett (meg is becsülték nagyon) férfi mondta könnyes szemmel: Kanadában élek, itt van a családom, az egész életem, munkám ideköt. De Magyarország a hazám, a szívem ott hagytam, itt mindig idegen maradok - ezt soha ne felejtsétek el, és azt se, hogy az embereket nem a politikai nézeteik miatt kell kedvelni (sok barátság ment az utóbbi években emiatt tönkre).

Ádám 2016.05.18. 15:23:59

@Dávid András: Biztos ő egy kristály pohár....

Terézágyú 2016.05.18. 15:25:47

Akkor én is bevallom, hogy a valódi nevem Tóth Elvira.

Répázó 2016.05.18. 15:26:39

@atpijkamo96: Fenét! Ősi magyar neveket választottunk. A Nintendohoz mindegy lenne.

Dikusz 2016.05.18. 15:30:22

@atpijkamo96: éppen ezért remélem a lányaidnak nem a saját keresztnevedet adtad.
Ismét elnézést a bocsánatért:D

Volt kolléganőm férjének a vezetékneve Nemoda. Generációk óta az elsőszülött fiúnak (az ő fiának is) hagyomány volt egy bizonyos keresztnevet adni. Semmi baj vele, lehet én is ezt tettem volna az ő helyében.

Terézágyú 2016.05.18. 15:30:29

@Dávid András:
a fiú Ögödej, a lány meg Füvellő?

Ádám 2016.05.18. 15:31:18

@Dávid András: AKKOR pénteken Keszthelyen! Hétfőn meg Sümegen.....

Terézágyú 2016.05.18. 15:31:32

@atpijkamo96:

Nehéz a felfogásod te réz-agyú... :)

Terézágyú 2016.05.18. 15:32:38

@Dikusz:
"Volt kolléganőm férjének a vezetékneve Nemoda. Generációk óta az elsőszülött fiúnak (az ő fiának is) hagyomány volt egy bizonyos keresztnevet adni."

Gusztáv?.....

Dikusz 2016.05.18. 15:43:21

@Terézágyú: töredelmesen be kell valljam jól benéztem. Tényleg a bankkártyák érkeztek mindenkinek a régi címére. Ezek után azt sem mondom magamról, hogy okos vagyok (és ez már csak rosszabb lesz), de büszkén állítom, hogy legalább figyelmetlen.

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 15:45:02

@Terézágyú: "Volt kolléganőm férjének a vezetékneve nem Oda."

Hanem mi?

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 15:47:04

@Dikusz: Van olyan keresztnév, hogy "Pest"???

(A fenti is neked ment, nem a Teréz agyúnak. :))

Terézágyú 2016.05.18. 15:49:03

@Dikusz:
Nem kell mentegetőznöd, szerintem a pószter nem volt egyértelmű. Szokás szerint.

Dikusz 2016.05.18. 15:49:18

@Ádám: ez nem esett jól. Ezt a lehetőséget csak neked ajánlottam fel, mert hűséges típus vagyok.:))
A keresztnév egy betű eltéréssel igen.
Most már csak azt szeretném tudni, hogy ki a kristálypohár?:D

Répázó 2016.05.18. 15:49:58

@Ádám: Hidd el, mennék de csak júliusban megyek haza.

Terézágyú 2016.05.18. 15:50:19

@atpijkamo96:
Neked továbbra is Tercsi vagyok.

Dikusz 2016.05.18. 15:51:23

@Terézágyú: Azt hittem azt írod ezek után, hogy nem kell mentegetőznöd, ezt úgyis tudjuk:)

Répázó 2016.05.18. 15:51:52

@atpijkamo96: Pest az más megfontolásból kapta a nevét mint Buda. Majd leírom ha érdekel. Nem keresztnév eredetileg mint Buda. De lehet hogy adható.

Dikusz 2016.05.18. 15:53:44

@Dávid András: ezen ne múljon, lemegyek júliusban is:)) Az a kocka a kommented végén azmiaz?

Ádám 2016.05.18. 15:54:47

@Dikusz: @Dávid András: 15:19:18 "a nejem nevéhez jobban csengett"

ezért gondoltam, hogy tán kristály pohár s bízom benne, hogy nem cserép köcsög!:):D Habár még necces!!! :)))

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 15:56:21

@Dávid András: :)) Amíg nem hívják a kicsit "Nemoda Salgótarján"-ak, addig nincs nagy baj.

@Terézágyú: :)) Köszíííí!

@Dikusz: Neked egy teljesen megalapozatlan kisebbrendűségi komplexusod van.

Ádám 2016.05.18. 15:58:09

@Dikusz: Van férjed? Ha már van kb. 35 éves fiad...

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 15:58:12

@Ádám: "csengett ... tán kristály pohár s bízom benne, hogy nem cserép köcsög"

:)) Valami szokatlan, semmihez sem hasonlítható, reszelős-darabos humorod van.

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 15:59:18

@Ádám: Persze, hogy van, együtt túráznak. Látod, így jár, aki heteket kihagy a Homáron.

Ádám 2016.05.18. 16:00:18

@atpijkamo96: Már nálad is jobban túlzásba viszi az óvatoskodást! tán még emlékszel rá, hogy mi erről a véleményem! Látom téged is kezd "zavarni"! :)

Répázó 2016.05.18. 16:00:40

@Terézágyú: Ezek a nevek, Ögödej stb.. tudtommal sajnos nem anyakönyvezhetőek. Bezzeg a dzsenifer.

Ádám 2016.05.18. 16:01:35

@atpijkamo96: Akkor én már minek mennék? :)

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 16:04:13

@Ádám: Nem zavar, csak felelegesen koptatja vele a betűket és az agysejtjeit.

Ezennel kérek mindenkit, hogy a hülyeségre koncentráljon még sokkal erősebben, az udvarisakodás, lelkizés, meg ilyenek teljesen felesleges energiapocsékolás!

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 16:05:34

@Ádám: "tán még emlékszel rá"

Nehezen tanulok, viszont könnyen felejtek.

A te utalásaidat meg még kéccer nehezebb megfejteni.

Ádám 2016.05.18. 16:13:11

@atpijkamo96: No ezt fejts meg s vedd "tudomásul" (mára) . LÉPEM!:)

Terézágyú 2016.05.18. 16:15:43

@atpijkamo96:
"Ezennel kérek mindenkit, hogy a hülyeségre koncentráljon még sokkal erősebben, az udvarisakodás, lelkizés, meg ilyenek teljesen felesleges energiapocsékolás!"

Aztat nem te mondod meg, hogy mikor udvariSAkodjunk, és mikor tahóskodjunk... Majd szokunk azt is, ne félj. Néddmán... so ein kerl...

Dikusz 2016.05.18. 16:31:43

@atpijkamo96: az valóban van, ezt már mondták a baráti körömbe tartozók is, igaz kevésbé hízelgő megszólítással. Ezzel nem arra szerettem volna utalni, hogy akinek magyar a barátja nincs szüksége ellenségre, csak nem szeretnék felesleges vitát.
A hülyeségre koncentrálást komolyan vettem, ez megy nekem, jobban mint kellene. Nem mindig használom szép anyanyelvünk ékes szavait ám, rendkívül választékosan tudok káromkodni is, úgy tapasztaltam nem sokan tudnak így, csak kevesen. Innen meg ha használnám kitiltanának.

Dikusz 2016.05.18. 16:33:36

@atpijkamo96: már kezdem is: mi a ******-tól fekete a jel ha válaszolok neked?

Terézágyú 2016.05.18. 16:35:23

@Dikusz:
Mer atpi az ördög, az meg fekete.

De lehet, hogy elb***tad ezt is, mint mindent!!!!

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 16:44:55

@Dikusz: "mi a ******-tól fekete a jel ha válaszolok neked?"

Kát okből lehet.

1. Tableten/telefonon nyomulsz, ahol az indexes szkriptek nem futnak olyan acélosan.

2. Ellapoztál, majd vissza, minden szöveg megmaradt a kommentdobozban, de a linkeléshez szükséges adat elveszett.

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 16:46:12

@Terézágyú: "elb***tad ezt is, mint mindent!"

Nagyon gyengéden tudod megtámogatni az ember önbizalmát.

Terézágyú 2016.05.18. 16:48:46

@atpijkamo96:
Te mondtad, és dikusz is helyeselt, hogy nem szabad lelkizni meg udvariaskodni itten...

Én csak szót fogattam brühühöühühü... :(

Nehekehem sehemmihi sehe jóhó..... :(

bounty112 2016.05.18. 17:07:37

@rarabel: ahhoz képest, hogy kivonul, szépen megvette az idén kivonuló citi lakossági üzletágát.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.05.18. 19:49:12

@Dikusz: "a kép pedig azt mutatja mit szeretek csinálni a szabadidőmben" - Jársz-kelsz az országban és mindent összemázolsz fehér-kék festékkel, ahol megjelensz?

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 19:58:45

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: :))

Elképzelem, ahogy a két országjáró, a Kedves Vezetőnk épp a kampánykörútján, meg Dikusz pemzlivel a kezében találkozik, a TEK kommandósait elaltatja Dikusz ártatlan kinézete, ő meg automatikusan a következő 150 centis kilométerkő tetejét fehér-kék-fehérre festi egy pillanat alatt, és továbbáll, a TEK meg keresi a Kedves Vezetőt, nem találja sehol, az meg csak tátog, ordítana, ha nem lenne tele a szája fehér festékkel...

Dikusz 2016.05.18. 23:28:07

@Terézágyú: ez kétségtelen így van. De ha valamit el lehet rontani, azt én igenis pontosan, precízen, hibátlanul tudom elrontani. Ez ugye javít valamennyit a negatív megítélésemen? Én voltam az aki lelkiztem, vagy még az elnézéskérésért is elnézést kértem, de ezt is csak azért, mert nem szeretek (durva)vitába keveredni.
Seggítsééég, engem mindenki csak bánt, szegény védtelen kis idős nénikét:)

@atpijkamo96: tény és való, össze-vissza kapcsolgattam, valószínű akkor ez volt a gond. Amúgy meg én, és a tablet/okosteló meg egyebek:))) Egyik sincs, örülök, hogy ezt tudom valamennyire kezelni. Mobiltelefonom van, nem kell más, csak amin telefonálni/sms-t írni lehet. Kutyaközönséges LG mobil, vagy hét éve vettem, soha semmi baja nem volt még.

Dikusz 2016.05.18. 23:40:37

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: : :))) Hát ezen hangosan felröhögtem:)
A poszt legtutibb hozzászólása volt számomra, de jogos, mert én adtam fel a magas labdát, le kellett csapni.

@atpijkamo96: : :))) meg kell hogy mondjam az is tuti hozzászólás volt. Elképzelem a szituációt, hát mit mondjak szívderítő látvány lenne, de még a festékesvödröt is utánaküldeném, na meg az én ártatlan kinézetem:)

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 23:42:06

@Dikusz: "az én ártatlan kinézetem"

??? Te vagy Szörnyella?

Dikusz 2016.05.19. 00:19:43

@atpijkamo96: nem a szépségemre, hanem az ártatlan kinézetemre gondoltam. De azért remélem Szörnyellának még nem nézek ki.

amindenes.blog.hu 2016.05.19. 17:48:49

Ironikus, hogy 'értjük egymást" a szlogenjük.

dervish69 2016.05.20. 22:55:34

@Ádám: Miért ne? Férj Kiss, feleség Szabó. Házasság után Kiss-Szabó. Kérdés?

Ádám 2016.05.21. 07:15:48

@dervish69: mit akarsz napokkal később !?! pláne, hogy már rég kitárgyaltuk! ja s ne vedd már annyira véresen komolyan, mikor csak szívattam a félkegyelműt!
süti beállítások módosítása