Tékozló Homár

A hely, ahol nem a "pitiző vendéglátós" az aranyszabály

2016.05.24. 11:43 | Homár Hilda | 251 komment

7649793_7b7848954b0ae68ad16b941d91c38e0b_m.jpg

Az elmúlt évek gasztroforradalmához kapcsolódóan generációváltás is zajlik a hazai vendéglátós szakmában. Ennek kapcsán egyre inkább úgy tűnik, hogy a minőségi, igényes, kézműves és dizájn szavak mentén alapított új egységek általában fiatal, gyakran más szakmában már sikeres tulajdonosainak nemcsak különleges kávékat vagy isteni sütiket köszönhetünk, hanem a "mindent a vendégért" szemlélet leáldozását is. A vendégnek természetesen egyáltalán nincs mindig igaza. A sérelmek egy részénél ráadásul nagyon sok múlik a csak az adott pillanatban érzékelhető hangulatokon, gesztusokon, szóval az egyértelmű pronyóságokat leszámítva, csak a jóisten tudná megmondani egy esetről utólag, hogy jogos panasz vagy kekeckedés. De a feltűnően öntudatos, már-már pökhendi panaszkezelés nem biztos, hogy jó irány.

Kedves Homár!

Engedjétek meg, hogy én is megosszam veletek történetemet. A helyszín Szeged volt, pár héttel ezelőtt történt. A Süti nem Süti nevű helyre mentünk be a párommal és a 4 kg-os, végtelenül kedves kiskutyámmal. Rögtön jött is az intelem, kutyával ide nem lehet bejönni. A párom abban a pillanatban fogta a kutyát és kiment vele a bejárat elé.

Kint volt pár asztal, ahova szívesen le is ültünk volna a kutyával, ha lett volna hely. Én türelmesen álltam a sorban, kivártam, míg kiszolgálnak. A kiszolgálás így hangzott: "Eldöntötted már, hogy mit kérsz?" Végtelenül durvának és udvariatlannak hatott a dolog, de nyeltem egyet és mondtam, hogy igen, de előtte azt kellene eldönteni, hogy hogyan üljünk le, mert kint bizony nincs hely, csak bent. Erre megint jött a válasz, hogy kutyával nem ülhettek le bent. Mondtam, hogy rendben van, megértettük, a kutya már rég kint van a másik gazdijával, most inkább azt beszéljük meg, hogy hogyan tudnánk megoldani a helyzetet. Erre így szól a kiszolgáló hölgy: "Menj ki, és kérdezz meg valakit, hogy nem cserélne-e el veled egy kinti asztalt egy bentire!"

Na, ez már az én kedves, türelmes személyiségemnek is sok volt. Udvariasan megkérdeztem tőle, hogy tényleg azt gondolod, hogy nekem kell megoldani, hogy a vendég leülhessen nálatok? Erre ő: "Én biztos nem fogom, akkor itt nem tudtok maradni". Mondtam, hogy "Ezek után nem is igazán szeretnénk, szervusz!".

A helyről érdemes tudni, hogy egy bűbáj, mindenki kedvenc sütizője, isteni sütikkel, látványkonyhával, nagyon finom kávéval, nagyon hangulatos, ízléses üzlethelyiségben, imádtam oda járni. Csalódottságom csak nem hagyott nyugodni, hát megírtam nekik Facebookon az üzenetemet tapasztalatimról.

Amilyen választ tőlük kaptam, végül az sarkallt arra, hogy írjak nektek. Ha egy elnézést kapok válaszként, és annyit, hogy legközelebb is várunk szeretettel, az nagyon megnyugtató lett volna, de nem ez történt:

Kedves M.!

Nem kell ehhez vendéglátó főiskola, csupán egy kis jó érzés, hogy rájöjj ilyen kis helyen és nyitott konyhán nincs helye állatnak, mondjuk ezt úgy hogy mi is szeretjük a kutyákat! Higiéniai okait nem fejtegetnenk, könnyen végig tudod gondolni ha eddig nem tetted.

Nálunk nem él az általad emlegetett, önmagát fel nem vállaló, pitiző vendéglátós aranyszabály. Nálunk az él, hogy kölcsönösen tiszteletben tartjuk egymás (a vendég és a SütinemSüti) szokásait, igényeit, jó érzését. Mindent megteszünk hogy jól érezze magát mindenki. Minden vendég fontos számunkra, nemcsak az az egy akinek igényei másokéval nem egyeznek.

Kommunikációnk pedig mindig is kedves, baráti egyenes és őszinte lesz, nem hajbókoló, az ország összes vendégét görcsösen megtartani akaró.

Maradunk továbbra is,

SnS

Ezek szerint én a higiéniai okokra eddig még soha nem gondoltam, nem tartottam tiszteletben őket, és az én igényeim nem egyeznek másokéval. Hajbókolni nem kívánnak, sem elnézést kérni. Kioktató, minősíthetetlen stílusuk felháborított, nem is értem, mi keresnivalójuk van a szakmában. Szeretném, ha történetem nem maradna visszhang nélkül, ebben szeretném a segítségeteket kérni.

Baráti üdvözlettel és köszönettel:

M.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terézágyú 2016.05.24. 11:46:34

"A Süti nem Süti nevű helyre mentünk be a párommal és a 4 kg-os, végtelenül kedves kiskutyámmal"

Háápppppersze, hogy végtelenül kedves...

Olyan szabály köllene, hogy "Kutyáknak tilos a bemenet, de 4 kilogrammos, végtelen kedves kutyák kivételek, azok gyöjjenek be nyugodtan"

Rejtélyes 2016.05.24. 11:50:08

En kitiltanam a posztert (a 4 kg-os mindent osszeszaro kutyajaval egyutt) vegleg az SnS-bol :)

metal · http://electric.blog.hu 2016.05.24. 11:50:12

Megint egy hülye. Lesz még itt normális poszt is?

Terézágyú 2016.05.24. 11:50:40

"Nálunk nem él az általad emlegetett, önmagát fel nem vállaló, pitiző vendéglátós aranyszabály."

Na, milyen sdzabály az? a saját levelét nem idézte be a pószter, csak a választ???

sáros_tehén 2016.05.24. 11:50:52

Tehát ha tele van a hely, és nagyságosúr(hölgy) le akar ülni, akkor a személyzet rúgjon ki valakit, hogy Ő letehesse a valagát??

Terézágyú 2016.05.24. 11:52:29

"Na, ez már az én kedves, türelmes személyiségemnek is sok volt. Udvariasan megkérdeztem tőle"

Háppppersze, hogy a pószter kedves, türelmes és udvarias!!!!!!!!!!!!!!!! Kételkedett ebben valaki????

Manyecska. 2016.05.24. 11:52:48

jééézus elkezdtem olvasni nyuKtassatok meg nem a 4kg-os kutyust dolgozza fel a történet?? :D OFF

Terézágyú 2016.05.24. 11:53:40

Egyébként kisgyerek nincs a posztban.
Esetleg a kint üldögélő vendégek között volt, akik elfoglalták az asztalokat...

The Crazy One, akit kibaszott a helga mert mocskos 2016.05.24. 11:55:01

megint egy poszt, amiben a hős sérelmezi azt, hogy bevonták a vadászengedélyét.

Jelzem, hogy a volt macskám 9 és fél kiló volt, túlsúly nélkül, egy igazi izomkolosszus: a négy kilós picsanyalódat 3 érvényes perc alatt likvidálná. Javaslom, szünjetek meg.

rarabel 2016.05.24. 11:56:05

Osztán a ktutyuska kapott-é vajh' a tonhalhoz pasztát, vagy be volt építve a konzervába?

rarabel 2016.05.24. 11:57:19

@Manyecs: virsliiparunk komoly nyersanyag-kihívásokkal küzd....

Terézágyú 2016.05.24. 11:57:19

"Ezek szerint én a higiéniai okokra eddig még soha nem gondoltam"

Háááát... gondoltál???

"nem tartottam tiszteletben őket"

Háááát.... nem tartottad?

"és az én igényeim nem egyeznek másokéval. "

Stimmt.

"Hajbókolni nem kívánnak"

Neem... miért, ki kíván?

"sem elnézést kérni."

Jó magyar emberek ők is.

Phil Necro 2016.05.24. 11:57:57

Kedves szerkeszto, szerkesztok.
Mielott egy ilyen posztot aktivaltok, mindig jusson eszetekbe az egyiptomi bolcsek intelme :

dont feed the troll!

Nem vagytok visszamaradottak, pontosan tudjatok, hogy egy ilyen alaptalan hulyeseg miatt darabokra lesz szedve a leveliro.
Miert jo nektek ez?

sáros_tehén 2016.05.24. 11:59:12

"Hajbókolni nem kívánnak, sem elnézést kérni"

Poszert.. ha olvasod ezt.. kérlek írd le, hogy szerinted mégis mit kellet volna tenniük.
Tele volt a terasz.s Ahogy írtad nem volt üres asztal.
Szerinted mi lett volna a természetes, és normális.

Nagyon kíváncsi vagyok hogy Te mit gondolsz...

Terézágyú 2016.05.24. 12:01:00

@Phil Necro:
"Miert jo nektek ez?"

Tudod jó, hogy ezzel is Szent Klikkolás oltárán áldoznak...

Bruszli 2016.05.24. 12:07:10

Igaza van a helynek, és ők csinálják jól, nem kapatják el a vendégeket. Én sem osztom az
"ügyfélnek mindig igaza van" örökbecsű "igazságot". Itt a többség azt képzeli magáról, hogy körülötte forog a világ, őérte mindent meg kell tenni, körbenyaldosni a kis ánuszrózsáját.

tejfölbiztosítás 2016.05.24. 12:07:31

@Terézágyú: :D Végtelenül meg kék csapdosni. Szóval megint: gyermeki érzelmi világ van egyszer, meg van mellé a világ, a kereskedelem, a bejáratódott - s okkal meghozott - szabályrencerek. Poszterleány amíg nem nő föl, bizony buborékján kívülre esés esetén egy rakta súrlódása lészen. Által nem látja, homárdposzt képében égeti magát. Mi örülünk? Hát de legalábbis ha már megszülettünk, nem öljük meg magunkat. Egyelőre.

Van az úgy, hogy menstruál az ember, érzékenyebb napja van, nekem is, mindenkinek. Ilyenkor az alapból sem felülkvalifikázott pinszoárnő karcos szavai hathatnak hideg késpenge ként a lélekbe (mely az abszolút szeretetet súlyban méri, nevesen 4kg-ban határozta meg önnön magának). Így bár nem volt ott a fülfejem, nem állíthatom, hogy a felkiszolgálói kérdés minősége helyénaló volt. Sőt, jobban el tudom képzelni azt, hogy pokróc volt és keleteurópaiproli. Errre mondom énazt, hogy a kárte dór, meg az HBO elhozta mindazt, mitől féltünk a világban: otthonmozi, otthonszopi (jékkrém), otthonkutyi, semmi felesleges pluszkiadás vagy stressz. Szegény lány.

Személyiségemnek.:DD Oké, 19 éves, biztos. (De jó-e a segge?)

"Én biztos nem fogom" E ponton simán azt mondom, hogy az összes agylerohasztó bakfismodorosságával is a posztrollerina van rendben és jogosságban, e helyet meg aszfalttal kell behinteni, majd sózni (vagy fordítva?) Elkeserítő.:(

Amúgy az nem jutott eszébe (nemhát) hősnőnknek, hogy ahol egyszer pofont kapott, oda miért megy mentális sütiért vissza? Miért egyértelmű az, hogy vegytiszta szeretetszentenciákat fog másodízben kapni az elsőkörbeni totálproliság után? Az elmaradt szülői szeretet és törődést nem czukrászdákon keresztül kéne pótolni...
Értem mindazonáltal elkúrt férfiúi agyfaszommal is, hogy a bűbáj, mint olyan, kell a női léleknek, mint szép. Mégis, az a baj, hogy ha beleszövődik a valóság, akkor képtelen disztingválni, utólag is helyesen értelmezni, hogy mimiért és legközelebb mit máshogy. Érzelemmel gondolnak bele. Ami nem csoda, hisz érzelmet kergetve mentek eleve oda is. Csak így ismétlődni fog a kellemetlenség és a másik/újhely személyzetének napja fogja meghatározni, hogy posztírónk mikor fog megint bekapni. Valami nemodaillőt.

Az ország összes tetve vendégét-et olvastam.:) Jogos persze és helyénvaló. Talán nem az "én biztos nem fogom"-ot kellett volna erőltetni, hanem erőltetni, hanem a nézze kisasszony, kutyával nem tudjuk önnek ezt megvalósítani, please stand by-szerű okosabb valamit. Ésmáris jobbanjön ki az egész. Nem csak a válaszlevél jogosságát lehet lobogtatni a végén.

connector 2016.05.24. 12:07:43

@sáros_tehén: Hát igen, ez mindenhol így van: ha nincs hely, akkor várunk, amíg lesz, vagy lépünk. A személyzettől nem várható el, hogy valakit felzargasson a helyéről csak azért, mert egy másik vendég végtelenül aranyos kiskutyával van.

Terézágyú 2016.05.24. 12:09:54

@tejfölbiztosítás:
Bocsi, egy pöttyet - de tényleg csak egy pöttyet! - átmentél modorosba ebbe a hosszú kommentedben...

connector 2016.05.24. 12:10:09

A végtelenül aranyos kiskutya/ mindent összesz@ró kis patkány ugyanaz a kategória, mint a pajkos kisgyerek / artikulálatlanul ordító kis vérszívó.

Manyecska. 2016.05.24. 12:10:26

@Bruszli: bementem a végtelenül kedves 40 kg-os dándoggal..őőőőő..:D

Darth Revan 2016.05.24. 12:12:25

Ha nincs hely, honnan szerezzen a pincer helyet neked?! Az meg alap, hogy kutyaval csak olyan helyre megyunk be, ahol ki van irva, hogy kutyaval is be lehet menni.

Ugyanakkor, barmilyen hulye is a vasarlo, o a vasarlo es nem taho, paraszt modon razzuk le.

Darth Revan 2016.05.24. 12:15:43

@connector:
"ha nincs hely, akkor várunk, amíg lesz"

vagy segitunk magunkon :)
www.youtube.com/watch?v=YvbLEEnxpUQ

Terézágyú 2016.05.24. 12:21:23

"A helyről érdemes tudni, hogy egy bűbáj, mindenki kedvenc sütizője, isteni sütikkel, látványkonyhával, nagyon finom kávéval, nagyon hangulatos, ízléses üzlethelyiségben, imádtam oda járni."

versus

"A kiszolgálás így hangzott: "Eldöntötted már, hogy mit kérsz?" Végtelenül durvának és udvariatlannak hatott a dolog"

Vajon most hirtelen változott meg a sütiző hozzáállása...? Ha igen, miért...?
Ha nem, akkor... akkor eddig is ilyen volt, csak eddig nem a pószteren csattant a dolog, eddig nem tűnt fel neki...

Dezsike 2016.05.24. 12:22:32

Na ezért tartok inkább macskát. Azt otthon lehet hagyni, nem fog ugrálni unalmában, hanem alszik. Nem ugat az idegenekre, ugyan úgy bújik hozzájuk és dorombol - talán pont azért, mert nem kötődik a gazdájához annyira, mint az öleb. Kaját pedig ugyan úgy kunyerál (csak néha erőszakosabban), a szőre pedig ugyan úgy hullik, ez minden állattal így van, az aranyhal is tud kaját kunyerálni a maga módján - tapasztalat.

Bruszli 2016.05.24. 12:25:40

@Darth Revan:
Nem volt ez tahó, sem paraszt. Valahol el kell kezdeni leépíteni ezt az "én vagyok a vendég/ügyfél az legyen, amit akarok" mentalitást, mert nem vezet jóra.

igi001 2016.05.24. 12:27:22

ja ipaddel írok, nehéz vesszözni

im so sorry

Leone_510 2016.05.24. 12:29:26

Kint nincs hely , bent van de ott nem ülhet le a kutyával (amit megértek elfogadok nekem is van csak nekem eszembe sem jutna pedig az is végtelenül...) erre elvárja , hogy a kiszolgáló hölgy megkérjen egy vendéget, hogy álljon fel az asztaltól mert a nagyságos úr az ebével le akar ülni? Ha ez vele történik akkor azért hápogna.

"most inkább azt beszéljük meg, hogy hogyan tudnánk megoldani a helyzetet"
- a titok az, hogy VÁRSZ vagy elmész és később visszajössz ,de ha tudsz olvasni a Süti sorai között akkor ők nem várnak vissza

A vendéglátó válaszából kiderül, hogy valami ordas nagy kiosztó stílusban írt nekik , nem is merte mellékelni, szóval csillagos ötös a válasz. A balfaszokkal így kell. Az a baj, hogy a posztoló féle prosztók sosem értik meg, hogy miben hibáznak.

"A kiszolgálás így hangzott: "Eldöntötted már, hogy mit kérsz?" Végtelenül durvának és udvariatlannak hatott a dolog"
- kutya kiEBrudalása után , a fenti kérdés még ha mosolyogva is hangzik el kedves hangsúllyal , akkor is VÉGTELENÜL durva és udvariatlan lesz

tejfölbiztosítás 2016.05.24. 12:30:57

@Bruszli: egyetértek, meg a válaszlevéllel is, nyilván nem a véget nem érő idióták seggnyalásának kell élni (bár a vendéglátózás erről is szól), viszont a frontend, a szóhasználat, a modor úgy egyáltalában véve tudná abszolválni okosan ezt az amúgy jogos mögöttest. Ezen kék még kicsit csiszolni. Nem erőssége az ilyen a magyarszky vendéglátásnak, lássuk ebből is.
Az megint érdekes kérdés, hogy ha továbbgondoljuk másod, harmad, esetleg negyedkörben is, akkor is előjöhetett volna ez a "biztos nem", nyilván kettőn áll a dolog. De hogy élből nem okos így intézni, az is biztos...

enrico palazzo 2016.05.24. 12:32:01

@Dezsike: Há' de pont ez a szar a macskában, hogy unalmas. Akkor inkább tartanék valami növényt. A kutyát is simán otthon lehet hagyni. Nekem is egész jól sikerül úgy kb. mindig megoldani, hogy sétáltatás UTÁN menjek cukrászdába/boltba, bárhova és ne csúcsidőben szopassam a pult mögé szorított alkalmazottat, aki 45 fokban áll egész nap és nem azért, mert púpos...

igi001 2016.05.24. 12:33:15

komolyan mondom kutyát jobban kényeztetik mint ahogy a gyereket nevelik

Terézágyú 2016.05.24. 12:37:09

@tejfölbiztosítás:
"bár te többmindenbe modorosságot látsz bele (nem csak nálam), ami nemfeltétlenül az."

Hááát....
nemmodoros szöveg = értelmes, ugyanakkor érdekes, vicces (mint az enyémek ugyi)
modoros szöveg = lehet, hogy értelmes, de második olvasásra sem világos, hogy mit akar mondani, és én - magasabbrendű inrelligenciám ellenére - nem értem...

tejfölbiztosítás 2016.05.24. 12:39:36

@Terézágyú: metroszexuális vagy? Máskor fehérneműről írtál magadat illetően, most meg ezek a krémek.

igi001 2016.05.24. 12:40:18

@Manyecs: á nem a eoki a hibás :) ő nyom le ilyet ėn meg átvettem de mondom távolról is működik

vasarnap mutattam rá pêldát szóval ismerni foglak benneteket is

KaTe 2016.05.24. 12:43:54

Kedves M,
Sántít a sztori. Biztosan keverted ott a szart rendesen, hogy elege lett belőled a felszolgálónak. Ha kint nincs már hely, kutyával meg nem lehet bent enni akkor mégis mi a ****t vársz tőlük? Gondolod majd odamegy a felszolgáló a kint éppen kétpofával zabáló vendéghez, hogy "legyen szíves átülni, plííííz"? Én Úgy küldeném el a francba a felszolgálót is, téged is, meg a kutyádat is... Gyere vissza később, ha nincs hely, vagy csak simán kelj fel és távozz.

Azt se értem, hogy miért kell a vendéglősnek ilyen primitív válaszlevelet gyártania. Egyszerűen nem fogom fel. 2-3 sor sablonszöveg, azt mehet minden reklamálónak és nincs sem homár poszt, sem idegeskedés, hiszen a vendég végre megnyugszik, hogy mennyire igaza volt. Egy ilyen béna válaszlevél csak a probléma további gerjesztését eredményezi, nem törekszik semmilyen megoldásra. Szánalmas.
És ki az az "SnS" A vendéglős nem meri vállalni a saját nevét az elbénázott válaszához?

Sablonszöveg tippek panaszkezelésre:
Köszönjük, hogy megtisztelt... Elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségért... Vendéglátóhelyünk mindig is... Törekszünk... Folyamatosan igyekszünk szolgáltatásunk színvonalán... Szeretettel várjuk... stb. - csak hozzá kell költeni pár magvas gondolatot. Jah és normális aláírást nem lefelejteni: "Szívélyes" üdvözlettel: "teljes név"

Ennyire nehéz?

tejfölbiztosítás 2016.05.24. 12:49:58

@Terézágyú: kizártam, egyszer már azt válaszoltad nekem, hogy nem vagy az. Konkrétan. Azóta ellenkező hitben élek. Bevallom néha elbizonytalanodom. Még nőből ritka az ilyen cizellált humorú. Egyszóval nem valószínű, miközben mégis.
@Manyecs: most itt vagy ott?:D Belekavarodtál tennen magadban!
@Leone_510: 'a fenti kérdés még ha mosolyogva is hangzik el kedves hangsúllyal , akkor is VÉGTELENÜL durva és udvariatlan lesz"
Tudod miben van az én szememben az igazi problémamegoldás? Ha fejezet 1., kellemetlen szájízt hagyó intermezzó után is tud úgy udvarias lenni a szolgáltatást nyújtó (az sem baj, ha a vendég is normális persze), hogy nem érződik ki a hangjából, sem mimikájából vagy testbeszédéből az elfojtott indulat. Nem várható el mindenkitől e képesség vagy a törekvés rá, de én már láttam ilyet.

Nick-son 2016.05.24. 12:50:06

Legközelebb menj egy bivaly csordával és szedesd fel a térkövet a többi vendég alól, hogy legyen legelője a kedves vendég kedvencének.

igi001 2016.05.24. 12:50:32

@enrico palazzo: az nem indok hogy nincs kivel előre mondom aki kutyás annak hiánya van főleg annál aki kényezteti is (pedikűr, manikűr, fodrász) még annál is aki versenyre hordja őket

a kutya az kutya akar lenni kutyakênt bãnni velûk de cukiba nem valók se étterembe kivétel vakok

igi001 2016.05.24. 12:52:42

@Nick-son: így van egyből lesz hamburgere is a cukrászdában ha rögtön levágatja és ledarãltatja helyben :)

@tejfölbiztosítás: szegény manyecs is meghülyül tőlem de semmi félnivalója mert nincs jó vevőkészüléke mint nekem

enrico palazzo 2016.05.24. 12:55:16

@igi001: Nálam ez egyszerű. Baromira nem akarok gyereket, de semmilyen hiányt nem pótol. Nem szoptatom, meg ilyenek...Egyszerűen rohadtul bírom, ennyi.

igi001 2016.05.24. 13:03:58

@enrico palazzo: ha rohadtul bírod akkor is azt érzed hogy rokonlêlek érzed benne azt ami benned is van

igi001 2016.05.24. 13:09:21

azt hiszem ekkor a kutya is érzi a másikat ha van ez a fajta rohadtul bírom a kutyát de az önállóbb néha otthagy

van különbseg aközött hogy vágyaid kapcsolataid kiélésére használlod az állatot vagy aközött hogy bírod jobban szereted más állatnál

egy a lényeg ne vigye senki túlzásba arra kell gondolni az állat mit szeretne kutya lenni maradni vagy játêkszer a gazdi csicskása

enrico palazzo 2016.05.24. 13:09:48

@igi001: Igen, azt hiszem kezded érteni miért háziasította annak idején az ember a farkast.

CID. 2016.05.24. 13:10:07

Nekem egy 3, 5 kg-os, végtelenül kedves blökim van,, de eszembe nemmjutna bevinni egy cukrászdába. Teszem hozzá, eszembe se jutna beülni egy cukrászdába. Egyébként, ez hol van Szegeden? Nem ismerem, ami nem meglepő:)

igi001 2016.05.24. 13:11:21

csak halkan mondom a macskákban erősebb ez a valami ezért nem szeretik sokan a macskákat mert bennük több van mint egy kutyában és ezt érzik úgy hogy a macska taszítja őket

igi001 2016.05.24. 13:14:11

az ősember nem korcsosodott el annyia lêlekben kevesebbet tudtak az agyuk tisztãbb volt ezért azt látták olyan állatot kell keresni mint ők mert együtt még erősebbek lesznek

az biztos a háziasítással nem egêszen tettek jót de nem gondolkodtak rosszul erős volt a farkas is régen mindenkinêl több volt kevesebbet is tudtak

Manyecska. 2016.05.24. 13:19:56

@igi001: a farkasból a szelídebb egyedeket háziasították!!!..amúgy találtam egy fekete kismacskát megy az exemhez, zseni vagyok!! :D ő szereti ezeket a gyilkosokat tavaly egyet be akart telepíteni hozzám! de akkor most szagolja ő :D

CID. 2016.05.24. 13:20:24

@Dezsike: Boldog Névnapot, igy utólag! Csak szólok, a kutyát is otthon lehet ám hagyni;)

ptspts 2016.05.24. 13:30:24

Még szerencse, hogy testi sérülés és anyagi kár sem történt.

Szerintem jó úgy, hogy a vendéglátós dönti el, kiket enged be (vagy épp a teraszra), és hogyan bánik velük. Az lehetne fogyasztóvédelmileg problémás, ha a vendéglátós rossz vagy hiányos tájékoztatást ad, lassan vagy pontatlanul készíti el az ételt vagy italt, egészségre káros ételt vagy italt ad ki, vagy a vendég nem fizeti ki azt, amit elfogyasztott. Ilyesmi a posztban nem történt.

A vendéglátósnak megvan a szabadsága, hogy magára haragítsa a vendéget vagy a leendő vendéget, de emiatt lehet, hogy túl sok profitot veszít, például Homár olvasóinak és a megharagított vendég baráti körének egy része távol fog maradni egy ideig.

igi001 2016.05.24. 13:35:03

@ptspts: így van mivel úgy döntótt Hilda pár törzskommentelőt kizár kimoderál ezért beijedtek a régik és a kisebb kommenterek is ezêrt tart ott a homàr ahol most van lehet az érdeklődés megvan látogatás van de kommentelni nem mernek annyira és ugy mint régen

ha engedne a kutyásokat leülni akkor több lenne a bevétel de a tulaj ügy véli kibírja a kutyamentes életet van elég lóvé és hírneve

Terézágyú 2016.05.24. 13:36:42

@igi001:
"te valami könyvelő lehecc titkárnő esetleg kisfőnök v alvezető de psszt "

Eztet miből szűrted le?

igi001 2016.05.24. 13:39:26

@Terézágyú: nem mondom meg de annyi biza jó pozîcióba vagy de nem a legtetején

el fogod érni a csúcsot de még okítanod kell magad kicsit

Terézágyú 2016.05.24. 13:44:22

@igi001: @tejfölbiztosítás:

Szóóóval, a magyar vendéglátóipar helyzete, a kutyás vendégekhez való hozzáállásának viszonylatában.................................................

ööö,izé 2016.05.24. 13:47:31

@szelidorzo: Neked mi bajod van úgy általában? Minek ez a sok negatív jelző arra a kutyára? Miről tehet ő? Ebben a sztoriban legkevésbé az a kis lény érdemli meg ezt (még ha őt ez a szitokáradat kurvára nem is zavarja). Ha neked is lenne ilyen kutyikád most segíthetne megkeresni az elgurult gyógyszeredet. Vagy nem tudom.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.05.24. 13:47:56

Ez a hype eredménye, ugyanilyen pökhendiek lettek a budapesti üzleteikben is. Amikor nyitottak Budapesten pár éve, egyetlen kis üzletecskét, akkor még értékelni tudták a vendégeket. Aztán pár gasztroblogger felfedezte őket, és azóta azt hiszik, tőlük fúj a passzátszél.
Rohadtul utálom, ha letegeznek, mint malac a hidegvizet. Tavaly még nem is volt szokásban náluk, illetve hát helyzetfüggő volt, ha Jó napot-tal köszönt az ember, akkor magázták, ha Helló-val, akkor tegezték. Most meg átmentek IKEA-ba (megjegyzem, az IKEA -ban most már kezdik visszavenni a hello-stílust).
De ez csak egy dolog. A kiszolgálásban is van egyfajta fennhéjázás, amolyan na-mondd-már-mit-akarsz-nem-látod-hogy-ez-egy-übertrendi-hely!
Mna, hát én meg nem vagyok übertrendi, és hanyagolom is őket már hónapok óta.

igi001 2016.05.24. 13:48:47

@Terézágyú: szóval emberekkel tartod a kapcsolatot de irányítasz is viszont neked is parancsolnak amit egyre nehezebben viselsz

erzed hogy többre vagy képes tudod is magadról hogy megvan benned a plussz de az utolsó pillanatban mindig találsz kifogást h visszalépj

jó fej vagy az emberekkel de mégis tartod a távolságot mert több akarsz lenni

kéne némi batorság önbizalom és egy segítő is nem sok kellene hogy elérj mindent amit akarsz de mondom kishitű is vagy az utolsó pillanatban visszatáncolsz emiatt néhanyszor buktál holott majdnem megvolt

valami mêg hiányzik belőled a teljes sikerhez hinned kellene önmagadban jobban

Terézágyú 2016.05.24. 13:48:57

@ööö,izé:
"Minek ez a sok negatív jelző arra a kutyára?"

Talán mert az pószter olyan sok pozitív (és teljesen irreleváns) jelző mondott a kutyára.

Manyecska. 2016.05.24. 13:49:05

@igi001: szerinted az ágyban is félpercenként megkérdezem örül-e? /igen/ :P :D
@Terézágyú: nem tudom ide lóval szoktak járni csak nem éri el a kaputelefont akkora állatok. a lovak. Múltkor azzal jöttem vissza a postáról majd mert siettem és itt ügetett el mellettem csak szoknyában nem tudtam felszállni. Különben nem értem miért diszkriminácijózzák szegény ebeket a többi vendég is lehetne full retkes pölö.
Másrészt ez a tegeződés...

tejfölbiztosítás 2016.05.24. 13:50:13

@Terézágyú: ha lesarkítod, fejedet veszem. Leírtam pontosan a gondolatomat erről. Nem vagyok bűbájpárti. Tudni kell viselkedni, ennyi. Kultúrkörök meg eltérőek. Egymagában hiába van igaza a vendéglátósnak abban, hogy nem nyal seggeket, ha lekommunikálni nem tudja a számára kedvező akaratát.

Terézágyú 2016.05.24. 13:50:52

@igi001:
Doktor úr, az egész ott kezdődött, hogy az óvodában a Kati néni elvette a szagos radíromat... :((((

igi001 2016.05.24. 13:51:34

ugye h mostanság nem vagyok humoros és ezt csak a másik értheti

Terézágyú 2016.05.24. 13:53:01

@Manyecs:
"Különben nem értem miért diszkriminácijózzák szegény ebeket a többi vendég is lehetne full retkes pölö."

Lehet, de azt nehezebb eldönteni...

"Másrészt ez a tegeződés... "

Engem is zavarna. De a pószter nem ezt kifogásolta. Nyilván korábban is tegezték, és nem volt vele baja...

Serivor 2016.05.24. 13:58:48

@szelidorzo: "Mi a büdös picsáért kell egy cukrászdába kutyával menni??? Lehet az bármilyen aranyos, de a szőre ne hulljon az én kajámba, meg senkiébe!"

Egy négykilós kutya kb. 20 centi magas. Hogyha a szőre a kajádba tud hullani, az azt jelenti, hogy a földről eszel. Higiéniáról hallottál már?

seventyfour 2016.05.24. 13:59:06

A posztolónak TELJESEN IGAZA van abban, hogy a kutyája 4kg. Ezzel nem is vitatkoznék...
Egyébként ez a kutyás-lófasz kérdés egy vicc, nekem nincs kutyám, de felőlem mindenhol lehetnének, ha a gazdája tudja fegyelmezni. (ua. mint a gyerek)
Attól, hogy nem pitizős a cukrászda, még amatőr, bukott úgy egy vendéget hosszú távon, ami normális kommunikációval mégy a helyszínen megoldható lett volna. (ez különbözteti meg a profit az amatőrtől)
Nem szimpatikus a poszt írója, mert szarrágó, de akkor sem kezelünk így problémát...

Terézágyú 2016.05.24. 14:02:28

@Serivor:
"Egy négykilós kutya kb. 20 centi magas. Hogyha a szőre a kajádba tud hullani, az azt jelenti, hogy a földről eszel. Higiéniáról hallottál már? "

Ezt kérdezték a pósztertől is :)
Egyébként úgy kerülhet a kajádba a lehullott szőr, hogy fújdogál egy kis szellő a kerthelyiségben :)

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 14:04:10

@Terézágyú: A kommentjeidből nehéz megmonani, hogy csaj vagy. (Szerintem ezt dicséretnek vedd.)

Nekem egyszer egy fiú megkérte itt a kezemet. (Komolyan megtiszteltetésnek vettem.) Azóta igyekszem rusztikusabban fogalmazni, az kurvaélet.

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 14:05:20

Vessetek a mókusok elé, de én a posterrrel rokonszenvezek.

Pláne, hogy kihagyta a terheskismamát a történetből. (Bár lehet, hogy csak még nem látta a tesztet.)

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.05.24. 14:08:46

@tejfölbiztosítás: Mna egen, valami ilyesmi .... Szóval, ha én a 20-on egynéhány éves pincért/felszolgálót/eladót megtisztelem azzal, hogy magázom, illetve használom a "kérem", "köszönöm", "legyen szíves" szavakat, akkor ne tegezzen le csípőből, mert egy részt ez nagyfokú tiszteletlenség és az otthoni 7 év hiányának jelzője, másrészt a környékére sem megyek többé az üzletnek. Ez utóbbiról pedig mindenkit le is beszélek.

sáros_tehén 2016.05.24. 14:10:43

@Serivor: "Egy négykilós kutya kb. 20 centi magas. Hogyha a szőre a kajádba tud hullani, az azt jelenti, hogy a földről eszel. Higiéniáról hallottál már?"

És ezeket a 4 kilós kis szarokat a gazdik sokszor felveszik, így az Ő ruhájuk is tele lesz kutyaszőrrel. Onnan pedig hullhat bárhová.
Mellesleg ne haragudj, de nem azért megyek cukrászdába, hogy egy kutyának a fingását szagoljam, az ugatását hallgassam. Ennyi erővel akinek lova van azt is be kéne engedni nem?

Terézágyú 2016.05.24. 14:11:05

@atpijkamo100:
"Pláne, hogy kihagyta a terheskismamát a történetből."

Annak kellett volna felállnia a kerti asztaltól, hogy a kutyával le lehessen ülni...

Manyecska. 2016.05.24. 14:11:46

@tejfölbiztosítás: amúgy ezt a kézműves nyúl három /2+1/ szóban fogalmazná meg: "megy a hiszti" :P

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.05.24. 14:13:30

@sáros_tehén: Ausztriában te ne nagyon menjél be kávézókba, cukrászdákba, éttermekbe, de üzletekbe sem.
Hm, ha jobban meggondolom, az országba se nagyon.

szelidorzo 2016.05.24. 14:16:10

@Serivor:

Hallottál-e már huzatról, légmozgásról? Az bizony képes megreptetni a kihullott szőrszálakat!
Gondolkodásról hallottál már?

Terézágyú 2016.05.24. 14:17:06

@Hátrányos helyzetű kaviár:
az a gond, hogy valójában a pósztert nem az zavarta, hogy nem vihet BE kutyát (szó nélkül kivitték a szabadba), az se, hogy tegezték... hanem... hanem mi is zavarta? Hogy nem vittek ki neki egy külön asztalt?....

szelidorzo 2016.05.24. 14:20:44

@ööö,izé: ÖÖÖÖ, Izéééé, tényleg nem tudod!
Képzeld van kutyám (nem öleb), de eszem ágában sincs cukrászdába hurcolni magammal, mert bármennyire is aranyos és tisztán tartott, nem odavaló. Igaz a már fogyasztó vendégeket sem akarom basztatni, hogy költözzenek másik asztalhoz, mert én kutyával vagyok. Szóval először a posztert kéne valagba billenteni.

seventyfour 2016.05.24. 14:22:10

@Terézágyú: az a válasz zavarta, amit mi nem tudunk, hogy mire érkezett...

Terézágyú 2016.05.24. 14:23:52

@seventyfour:
bizony nem tudunk. de azt a levelét meg azért írta (utólag), mert mégiscsak zavarta valami...

Manyecska. 2016.05.24. 14:32:28

Bezzeg az Illés bácsi 50 év után zárta be "retró" cukiját kíváncsi vagyok hol lesznek ezek a rézműves cukrászdák 50 év múlva..
Pószternek küldeném a Skanzelizé Rágcsálók az ágyban ..c. csodálatos számát tegnap hallgattam és nagyon röhögtem közben /több okból/ nyőőőgjünk együtt :D :!

Manyecska. 2016.05.24. 14:38:27

úristennn OFF a pöstiek lássák a radaron mi jön Pest felé??? Időkép..

seventyfour 2016.05.24. 14:39:40

@Terézágyú: Nyilván az egész szituáció zavarta, csak ez annyira MINDENNAPOS történet. Tényleg olyan, mint ha burokban élt volna eddig.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.05.24. 14:45:07

@Terézágyú: Hm, a poszter hozzám képest tényleg angyalian türelmes, mert én az "Eldönötted már, hogy mit kérsz?" kérdésnél fordultam volna ki.
Tulajdonképpen meg is tettem ezt pár hónapja a budapesti üzletükben, egy "Köszönöm, de itt semmit sem" végszóval. Annyira azért nem jók, ha ne lenne pár százméterre egy hasonló minőséget hozó cukrészda, ahol nem bratyiznak, hanem vendégül látnak.

Manyecska. 2016.05.24. 14:54:04

@Hátrányos helyzetű kaviár: bementem egy Mannába, "kedvenc" helyem..odavonszolódik a teletetovált eladócsaj kegyesen köszönök ahogy szoktam, dehogy köszönvissza ááánem, stb..aszongya: hetveeeen forint. Mondom neki: "az k@rva sok" kivettem a kezéből a visszajárót azt kifordultam. Ennyi munkanélküliből nem lehet normálisakat alkalmazni??...hamár én is hülye vagyok aznap?? ..
:D

FDToth 2016.05.24. 15:15:46

Sosem ertettem a kutyas embereket h minek akarjka bevinni/elvinni ide oda a kedvencuket. Nem gondolnak arra h a kis edes kiskutyajuk kiszamithatatlan es sokakat zavar??

Treff Bubi 2016.05.24. 15:17:28

Durva a kommunikáció a vendéglátós részéről, de ki tudja, milyen stílusban panaszolta el a poszter a sérelmeit? Be kellene vezetni a Homáron, hogy csak a teljes levelezés leírásával fogadják el az ilyen posztokat a panaszosoktól. (Persze, utólag is lehet finomítani egy-egy szövegen, de így elég nehéz megítélni a sztorit).

szekertabor · provo.blog.hu 2016.05.24. 15:18:19

Ha igaz, amit a poszter leírt, és az ő facebookos üzenete hasonló stílusban íródott, mint a poszt, akkor a cukrászda alkalmazottai súlyosan taplók.
1. Portásmentalitás. Tiltás, elhárítás, elhatárolódás. Segítő hozzáállás, szolgálatkészség: elégtelen.
2. Lekezelő, kioktató modor. Kommunikáció: elégtelen.

Nem kell ehhez vendéglátó főiskola, csupán egy kis jó érzés, hogy rájöjjenek, a vendéglátásban a vendég nem pusztán kellemetlen ügyfél, hanem szívesen látott vendég, akinek a kedvét kell keresni. Ha ez nekik derogál, pályát tévesztettek.

Terézágyú 2016.05.24. 15:23:52

@szekertabor:
"1. Portásmentalitás. Tiltás, elhárítás, elhatárolódás."
Undorító!!!
Mármint akkor, ha minket ér az inzultus.
Mert persze ha a mi érdekünkben lenne ilyen "tahó" valaki, akkor persze nagyon helyes az egész, rendnek kell itt lenni!

Ha szólt volna az egyik vendégnek, hogy engedje már oda a kutyásokat, akkor meg az a vendég írna egy felháborodott levelet...

Terézágyú 2016.05.24. 15:26:29

@szekertabor:
"Nem kell ehhez vendéglátó főiskola, csupán egy kis jó érzés, hogy rájöjjenek, a vendéglátásban a vendég nem pusztán kellemetlen ügyfél, hanem szívesen látott vendég, akinek a kedvét kell keresni. Ha ez nekik derogál, pályát tévesztettek. "

Mondja az, aki egy lukban ül egész nap, mint rendszergazda, aki rühelli, ha hozzászólnak... és amikor valaki szól neki, hogy "elromlott" a gépe, akkor persze még neki áll feljebb, hogy ugráltatják... olyankor nem jut eszébe, hogy MOST éppen őneki kellene kiszolgálnia, és kedvét keresnie az ügyfélnek...

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.05.24. 15:28:51

M. ( = majom?)

"Ezek szerint én a higiéniai okokra eddig még soha nem gondoltam"
Látszik. Hogy merül fel benned a gondolat, hogy állatot viszel oda, ahol csomagolatlan élelmiszer árulnak?!

Ezek után még van pofád feltenni a kérdést, hogy megzavar e a kint fogyasztó vendégei közül valakit, hogy te a csajod meg a dögöd leülhessetek? TE akarsz leülni, oldd meg te. Menj oda valakihez, kérdezd meg, aztán viseld büszkén a pofont (pofonokat), amit egy ilyen kérdés után kapsz.
És még te vagy megsértődve?

@atpijkamo100: remélem ez csak egy rossz vicc. Vigyázzá' mer' rád teszem a kezem :P (aztán mehecc a szervÍzbe :P)

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.05.24. 15:34:50

@Terézágyú: "Kételkedett ebben valaki????"
ÉNÉNÉN! És a 4kg-os végtelen kedves-t is kéccségbe vonnám !négy!!

Tony Almeida 2016.05.24. 15:39:38

Miért várnak pozitív diszkriminációt a kutyások?

Az SNS levele teljesen korrekt volt, a poszter miért nem csatolta a sajátját, amit írt előtte?

Bombaló 2016.05.24. 15:39:53

A mi kutyánk 8 kilós. Elsősorban kiülős helyet keresünk, mert tudjuk, hogy bentre nagy eséllyel nem vihetjük. Ezután az egyikünk kint marad a kutyával, a másikunk megkérdezi, szabad-e. Ha igen, jó, ha nem, továbbmegyünk.
Ha ismerjük a helyet, és tudjuk, hogy be lehet vinni, akkor oda ülünk és nem keresünk ismeretlen éttermet, stb. kipróbálás céljából.

Ez ilyen egyszerű.

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 15:40:02

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: :)) Akkor mit érzékenykecc? Szerintem jó vicc volt. De megszavaztathatod a népet. Még hogy az én viccem rossz! <füstölög magában>

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.05.24. 15:40:26

@Phil Necro: "Miert jo nektek ez?"
Hülyének lenni alapvető emberi jog.
Ebben az esetben az érintettek (aki megírta és aki kirakta) nem tettek mást, mint éltek ezzel az alapvető joggal ;)

lcsaszar 2016.05.24. 15:41:07

Kár ezt ragozni, a kutyás egy külön állatfaj. Neked kell a babakocsival kitérni előle le az úttestre, leordítja a fejedet, ha rászólsz, hogy a járda közepén hagyta a végtermékét vagy levizelte az autód kerekét. Az aranyos kutyus persze póráz nélkül sétáltatva rád ugrik a sáros mancsaival, "nem bánt, csak játszani akar". Hát én éppen nem. Ja és bemegy a cukrászdába kutyával, és nem érti, mi is a probléma. Változzon meg a többi ember, mert ő az etalon. Vett magának egy élőlényt, hogy legyen aki szereti. Én is kutyás voltam, de amit manapság tapasztalok, az már elszomorít. A sok önimádó üres életű mindenkin átgázoló emberből egyre több van. A kutyások csak egy vetülete a társadalom romlásának, a másik az autósok.
Ilyenkor mindig kötelezően hozzá szokták tenni: "tisztelet a kivételnek". Hát nem! Megvetésem a többségnek.

amindenes.blog.hu 2016.05.24. 15:45:57

'főiskola" -> 'fejtegetnenk"
Aham, aham. ÉS tényleg!

SnS(Szopás, nem Szopás).

További magyar hang 2016.05.24. 15:49:03

M!

Próbáld meg felfogni (ember vagy, így elvileg képes vagy rá), hogy amit te 4 kg-os, végtelenül kedves kiskutyának látsz, azt más emberek nyálzó, lihegő, szőrhullató, rosszlehelletű, odafingó, ocsmány, büdös dögnek is láthatják.
Úgyanúgy, ahogy gondolom te sem viszel be a WC-be szendvicset, szarás közben majszolgatni, mert az étkezés és a szarás nagyon nem passzol össze, a többi emberek sem szeretnek sütizés közben a te szarásoddal szembesülni, igen ebben a hasonlatban szarás=kutya. Sem bent az üzlethelyiségben, sem a kerthelyiségben, sem sehol máshol, egyszerűen csak azért, mert undorító. Továbbá nyilván vannak élelmiszerbiztonsági, higiéniai, stb… szabályok is. Most, hogy jön a nyár a kis kedvencedet még véletlenül se próbáld emberek számára kijelölt strandra vinni, mert az is nagyon undorító.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.05.24. 15:49:45

@atpijkamo100: jaaa, ha csak vicc vó't, akkor inkább a mókusok elé vetlek.
Mondjuk ilyenek elé (remélem megfelel) :
img09.deviantart.net/9aef/i/2015/153/0/1/squirrel_dog__yue__face_front_photo_5th_week_by_ryandoessomething-d8vt2vj.jpg

ez nem az a pószt ahol rokonszenvezhecc a vadásszal :)

Terézágyú 2016.05.24. 15:50:13

@lcsaszar:

"A kutyások csak egy vetülete a társadalom romlásának, a másik az autósok."

Azt hittem a biciGlisekre gondolsz, akik keresztül hajtanak a zebrán a gyalogosok között- amikor nekik éppen piros van...

ööö,izé 2016.05.24. 15:53:49

@szelidorzo: az oké, de nem a kutyát! Ő oda megy ahová viszik. Tömött bkv buszon lépnek rá a tappancsára, szerencsétlen úgy feljajdul néha, mozgólépcső, utóbb már allé pláza (és homáron hőbörgő fasz, hogy a kutya nem mehet mosógépet meg tv-t választani) Nekem nincs kutyám, engem sehol nem zavar, se étterembe, se cukiban ha bent van. De a gazdinak kutya kötelessége betartani, ha valahol mégsem engedik meg.

lcsaszar 2016.05.24. 15:55:33

@Terézágyú: Ja, meg a kutyás biciglisekre...

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.05.24. 15:56:23

@Manyecs: Nayaps, nekem is van pár üzlet a no-go listámon, ahova legfeljebb akkor teszem be a lábam, ha az éhhalál szélétől 1 mm-re állok. Hasonlók miatt. Igaz, nálam már ott bukik, hogy ha nem köszön vissza (mi az, hogy előre? hát mégis mit képzelek!), azzal a lendülettel fordultam is ki.

Terézágyú 2016.05.24. 15:58:20

@lcsaszar:
Ojjanok nincsenek is.

De látod, te is milyen vagy... Én elfogadom a te véleményedet, mely szerint "romlik a társadalom", és hozzátettem, hogy szerintem mitől romlik MÉG... te meg nem fogadod el... :-/

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.05.24. 16:08:26

@atpijkamo100: azt azért jegyezzük meg, hogy nem minden pálcás fölött törünk kutyát!
vagy fordítva? mindegy. Vannak normális kutyások. És vannak az M-ek. (tessék pikcsör, most jobb? amúgy semmi köze az előzőhöz)

ööö,izé 2016.05.24. 16:09:02

Mint az esetek 95%-ban most is igazat adtam a poszternek. Először. Aztán belegondoltam, hogy tömött cukrászda, kint a teraszon fürtökben az emberek, és az egyik majdnem vendég áll a pultnál, hogy neki csináljanak kint helyet! Bakker hülye ez a poszter? Aki kutya nélkül van de a teli teraszra van kedve kiülni, ha az is ezt csinálná, mégis hogy? Tényleg poszter, most tuti ott ülsz a monitor előtt, írd már meg kommentben, hogy mi volt az elképzelésed? A pultos pattintson neked oda fél perc alatt asztalt-széket-napernyőt? Vagy basszon ki onnan valakit aki már eszik? Mondom, először még átéreztem a helyzetet, de most azt mondom: ha a pultos helyébe lettem volna szépen halkan megkérlek, hogy most menj a kurva anyádba! Nem kiküldelek, hogy inzultáld a vendégeket, felbaszod valamelyik agyát, nyakon ver, abból meg egyből két homárposzt, kinek kell ez? Szóval ebben hibázott a pultos, ha a főnök ezt olvassa tuti kap lebaszást.

ööö,izé 2016.05.24. 16:11:04

@lcsaszar: a gyerekesek, babakocsisok pont ilyenek, mint amit leírtál. Vagy még rosszabb. És ha szólsz...

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 16:13:31

A kutyás, babakocsis szinglihordáktól ments meg Uram minket!

Terézágyú 2016.05.24. 16:15:50

@ööö,izé:
"Tényleg poszter, most tuti ott ülsz a monitor előtt, írd már meg kommentben, hogy mi volt az elképzelésed?"

Hát ugye ezt írta:
"igen, de előtte azt kellene eldönteni, hogy hogyan üljünk le, mert kint bizony nincs hely, csak bent. Erre megint jött a válasz, hogy kutyával nem ülhettek le bent. Mondtam, hogy rendben van, megértettük, a kutya már rég kint van a másik gazdijával, most inkább azt beszéljük meg, hogy hogyan tudnánk megoldani a helyzetet."

Szerintem ő úgy gondolta, hogy a pultos akkor ezt fogja mondani: "Na jó, úgyis annyira aranyos a kutya, akkor gyertek be nyugodtan vele..."

Mer ugye a szabálok nagyon jó, hogy vannak - de ugye énrám nem vonatkoznak, én kivétel vagyok?!

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.05.24. 16:15:55

@ööö,izé: sőt, a bringások is kezdenek egyre szemtelenebbek lenni. Lecsönget a járdáról vaze! Meg neki áll feljebb

gabors 2016.05.24. 16:28:23

mi ez hetvegi ??? 154 komment !!!

The Crazy One, akit kibaszott a helga mert mocskos 2016.05.24. 16:32:47

összegezne valaki? Egésznap dolgoztam. 150+ kommentár után sikerült rájönni, hogy kinek a kurva anyja? Gondolom a poszter jelentkezett...

Ádám 2016.05.24. 16:51:18

Még jó, hogy a poszternek nem kettő v. három tutyája van !!! Mert ez a gyökér az állatokat az emberekkel egy szintre akarná hozni! Persze létezik olyan állat, netán kutya, mint pl. az enyém, amely sokkal többet ér, mint ez a poszter! De nem is volt még cukrázdában! Valamint miatta más idegen embernek még soha NEM kellett "elhúznia a belét"! Mert ez ezt is elvárná.... Menj haza aztán otthon nyalogasd a tutyusod seggét v. akármijét!!! :):D vigyél neki haza sütit + fagyit, aztán a "négy fal közt azt csináltok, amit akartok!".

Ádám 2016.05.24. 16:54:28

@tejfölbiztosítás: "kurva jó vagyok"

Mondta egy kurva? s te elhitted? :DDD

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.05.24. 16:58:42

@atpijkamo100: vaz, ilyenkor new póst?! dógozni kell :S (legalábbis imitálni, mer' itt zizeg körülöttem a hajcsár)

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 17:01:53

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: B+ Én is könyékig vagyok a munkában. Csak most megyek ebédelni... (Na jó, ebédidő után ébredtem, de akkor is.)

gabors 2016.05.24. 17:30:02

RETTTENTESEN sajnalom a kutyat bar csak 4kg de hogy egy ilyen gazdat fogott ki maganak egy egesz eletre :-) meg a sinter telepen is jobban elne (egy darabig)

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.05.24. 17:51:56

Teljesen korrekt étterem, és arrogáns állatkínzó városi kutyatartó példáját láttuk.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.05.24. 19:55:59

Itt kurvára elsiklott a törzsközönség a lényeg mellett, de ez nem meglepő, lévén a Homárról van szó.
A megjelentek 90%-a rákattant a kutya-témára. Pedig nem ez a lényeg. Hanem az, hogy egy egykor tényleg hangulatos cukrászda átment "übertrendi-hipszterbe", nem a közönség, hanem a kiszolgálás szempontjából. Ez sajnálatos. Kissé. Mármint Budapesten kissé, mivel a Nagy Faluban találni hasonlóan jó minőséget hozó egységeket, ahol nem haverkodnak a vendéggel. Videkén talán nem lesz ennyire egyszerű.

gizmo26666 2016.05.24. 20:13:41

Szerintem ebben a témában nem al állatbarátok, hanem a népegészségügy véleményére kellene adni, és azt villogatni a homáron.

hintalo 2016.05.24. 20:21:59

Akkor mondom a poént: igaz, mindössze egyszer voltam ott, de pont bent feküdt ott egy kutya, valami nagytestű. Meg is jegyeztem magamban, hogy de frankó, laza hely, kutya is jöhet, cool. Persze lehet, csak valami hipszter haver volt. kivételezett helyzetben. Amúgy 9 percig vártam egy kávéra, miközben egy embert kellett még rajtam kívül kiszolgálni + bent volt egy pár a nagy döggel. És nem is mondanám finomnak a kávéjukat...

szegedhangaági 2016.05.24. 20:38:55

A benti helyen sütik a vendégek előtt a cuccokat, ott a hccp miatt nem lehet kutya
A kinti "terasz" pedig két aprócska asztal, és tény meg való, hogy teli szokott lenni ez az aprócska hely, nem véletlenül

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.05.24. 21:00:31

@szegedhangaági: Feltehetően hasonló, ha nem ugyanaz a kialakítása a helynek Szegeden is, mint Budapesten. A látványkonyha nem azt jelenti, hogy a vendégtől fél méternyire készülnek a cuccok. Legyen az süti, vagy grillezett hús.
Ha mégis, oda érdemes kihívni a NÉBIH-t.
Szóval, egy kutya, pláne egy zsebkutya rohadtul nem jelent semmilyen egészségügyi kockázatot ilyen szempontból. Mivel egy ember, ebben az esetben sokkal nagyobb kockázatot jelentene egészségügyileg. Ahol rá tudsz köhögni a már elkészült vagy még készülőben levő ételekre, oda hívd ki a NÉBIH-t a saját érdekedben.

Ádám 2016.05.24. 21:23:43

@Hátrányos helyzetű kaviár: Úgy van. A te baromi okoskodásos elméleted szerint, akkor csak kutyákat, macskákat, patkányokat, görényeket, talán madarakat stb. kedvenc ÁLLATOKAT kéne beengedni! nem is vagy te olyan hülye! te állat !!!:):D

Lawliet- Ryuuzaki 2016.05.24. 21:33:28

4 kilo. Az pont az a meret, amit olbe vesznek, es nyalogattatjak a fejuket. Szall a szoor, es undorito.
Ha nincsenek ott, akkor eles hangon kaffognak, mert be vannak szarva.
Ha cukiba ulok, ne legyen ott semmilyen trendi hipszterribi biodiszlete. Menjen haza apucihoz, majd az megcumiztatja.
Szeretem, a jolnevelt Kutyakat. Nem a "cuki, uberaranyos" bioekszereket. Sajnalom szerencsetleneket. Megerdemelnek, hogy kutyak lehessenek. Ne maganyos vagy epp trendi libak jatekszerei.

Lawliet- Ryuuzaki 2016.05.24. 22:08:37

Kedves posztolo...
Elolvastam a levelkedet, es felmerult bennem par kerdes. Ha te torzsvendeg vagy egy helyen, hogy nem ismered annak szokasait? Vagy az ott dolgozo pincereket, felszolgalokat, vagy pultosokat? Vagy a torzsvasarlo alatt azt erted, hogy mar ketszer voltal ott tobb ev alatt?
Azzal, hogy egy, a helyzethez illo vegzettseget odaboksz, meg nem leszel aterulet szakertoje. Gyanitom egy percet se dolgoztal ilyen teruleten, mert akkor nem akadtal volna le az egeszen.
Azert javasolnek vmit, szallj melyen magadba, hogy ugyanazok az emberek szolgatak ki teged is, akikkel mindenki mas elegedett volt. Biztos bennuk van a hiba?

Sandor Akarki 2016.05.25. 00:47:56

Én pl. ha látom, hogy kutya van (akár bent, akár a kerthelyiségben) akkor máshova megyek.

Sandor Akarki 2016.05.25. 00:56:41

@Hátrányos helyzetű kaviár: Ja, persze. Ott nyalogatja a férges seggét a zsebkutya az asztalon más meg üljön oda utána. Be nem mennek arra a helyre soha az életben!

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2016.05.25. 02:09:25

"mert veletek ellentétben én főiskolán tanultam vendéglátást"

Aham mesélj még! (na pont az ilyen há én 100x jobb vagyok nálatok mentalitás miatt kapott olyan választ, amit megérdemelt... Sőt még mérsékelt választ is kapot a "főiskolát végzett picsa". Elmondom az nem mérce, hogy valaki "főiskolát végzett", itt a legjobb élő példa te: manapság már minden hülyét felvesznek! :D)

Alattam jól írták: "Húzzál haza, aztán főzessél anyáddal kisköcsög!" xD
www.youtube.com/watch?v=r56mBJ4-FCA

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.05.25. 06:33:01

@Hátrányos helyzetű kaviár: te meg kurvára nem értesz a témához, csak homályos elméleteket találsz ki

Manyecska. 2016.05.25. 08:10:19

@Hátrányos helyzetű kaviár: pedig az ember is állat!! képzeld ezeket a lagymatag pötsöket milyenek lehetnek az ágyban. száll a szőőőr.....húúúúújj... nab :D

Manyecska. 2016.05.25. 08:32:45

@atpijkamo100: az órszág rothad mentálisan és akkor azon lamentálnak egyesek férges-e a kutya segge!! négy,nyóc, ikszdé. Amúgy a szigeten láthatsz kutyás futókat, babakocsival + kutyával futókat , de legjobb a banyatankos mami volt a futópályán:!!!:DD de legalább szembe ment. OFF

Manyecska. 2016.05.25. 08:36:54

@gabors: jó hogy jössz:))) Engem érdekelne komolyan hogy fejlettebb óórszágokban ez hogy is van....
Nálunk a gyóccertárba beengedik a kutyát, múltkor még szóltak is hogy nyugodtan behozhatjuk, én mondjuk nem viszem be. De sok nyuggernak van és bevihetik, ilyen telibesz.rt zoknira emlékeztető tacskók:(( stb.. de itt a zéjjel-nappaliba is beengedik. Jah, jó környéken kell lakni :D...lyelentem kikeltek a kicsi vadkacsák reggel itt tempóztak a mamával :)

szekertabor · provo.blog.hu 2016.05.25. 09:03:26

@Terézágyú: És van olyan kommentelő, aki még személyeskedni sem átall. Pedig sértegetés helyett csak végig kellene olvasni a posztot.

A posztolót ekézők ugyanazon a tényen lovagolnak, hogy a vendégek kutyával voltak. Csakhogy a posztoló egyáltalán nem ragaszkodott ahhoz, hogy a kutyájával a cukrászdában lehessen. Idézem: "A párom abban a pillanatban fogta a kutyát és kiment vele a bejárat elé".
Az egyik megoldás persze az lett volna, ha az egyik benti asztalt kivihetik, de persze ehhez minimális segítőkészségre és rugalmasságra lett volna szükség. Akár úgy (erre is láttam már példát), hogy a felszolgáló gyorsan kivisz még egy asztalt és két széket.

Szóval játszhatunk itt Szabályos Jánost, de a vendéglátás nem portás-szakma. Ha a problémát végképp nem tudjuk megoldani, akkor sem a vendéget okoljuk, hanem bocsánatot kérünk, amiért adott helyzetben képtelenek vagyunk segíteni.

joska61 2016.05.25. 09:24:55

Nincs is annál szebb, mint amikor az, aki belőlem akar megélni, a prosztóságát kioktatással tetézi.

FlybyWire 2016.05.25. 09:43:42

@tejfölbiztosítás: jézusom, elviselhetetlen, iszonyat olvashatatlan, pocsék a stílusod! Kérlek, ne erőltesd! Merénylet a szem és az agy ellen egyszerre.
Én érzem magam kényelmetlenül, amikor olvasom, pedig te égsz vele...

Manyecska. 2016.05.25. 09:49:11

@szekertabor: meg ez a tegeződés, halálom. hamár halál találtam a szőrőszívűeknek egy jó kis növényvédős receptet most...:
"Helyezzük a bogarakat egy régi, már nem használt turmixgépbe, de legalább félig töltsük meg a mixer edényét. Miután cseppfolyósítottuk a turmixgépbe helyezett bogarakat, szűrjük át és adjunk hozzá annyi vizet, amennyi a spray állaghoz szükséges. " :D! ON

FlybyWire 2016.05.25. 09:50:40

@Hátrányos helyzetű kaviár: mi a szart kell rugózni az "Eldöntötted már, hogy mit kérsz?" c. kérdésen... számtalanszor hallottam már, teljesen udvarias, és tökéletesen helyénvaló.
Miért, a "mit hozhatok?" jobb lenne? Az egyfajta azonnali döntéskényszerbe hozza a vendéget, míg az előbbi csak finoman érdeklődik, hogy felveheti-e már a rendelést, vagy sem.

Mindenki hisztis picsa ebben az országban??

FlybyWire 2016.05.25. 09:56:47

Én amúgy bírom a kutyákat, de ettől még azok megeszik a saját szarukat, ha tehetik.

FlybyWire 2016.05.25. 09:58:20

@FlybyWire: ami persze nagyon undorító, de amikor a hipszterribi/plázamuff szájon nyalati magát a degenerált copfos mellényes távirányítós dülledtszemű kis nyomoroncával, azon azért jókat mulatok, és mindig erre gondolok :D

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.05.25. 10:10:39

Érdekes a sok primitív, állatgyűlölő, ostoba prosztó-ló... :)
mind azon rugózik, hogy merakutya... holott ez a történet egészen másról szól. Sajnos nem csak a vendéglátásban vált "természetessé" ez a stílus és hozzáállás. Lassan mindenütt ez a szokás.

n3spr3ss0 2016.05.25. 10:21:26

Az egész magyar vendéglátás és kereskedelem egyre prosztóbb,és akinek ez tetszik,megfelel,az is az.Elég ha csak a tegezésre utalok.

FlybyWire 2016.05.25. 10:22:33

@Hóhér az utolsó barátod: lol, te is ilyen pártkatona-agyú félkegyelmű izé vagy? :)
Gyerekkoromban volt 3 kutyánk, vagy egy tucat macskánk, 30+ aranyhörcsög, egy rakás hal, csigák, sőt egy ideig gyíkokat is tartottam, de aztán inkább elengedtem őket.
Imádom az állatokat de ettől még:
1 - az állat a szabadba való (na jó aranyhörcsögnek és guppinak azért az erős itt nálunk)
2 - attól, hogy imádom őket, még ugyanúgy megeszik a szarukat (a kutyák), nyalják a seggüket (a macskák is), és úgy egyáltalán: megvan a helyük és idejük, ahol és amikor foglalkozni kell velük. NEM cukrászdában van ez a hely - tessék futtatni a mezőn, fürdetni/uszatni nyílt vizeken ahol nem fürdenek emberek, ésatöbbi.
Persze ez csak akkor számít neked, ha tényleg az állat érdekeit nézed, és nem leszarod őket azzal, hogy olyan helyre cipeled őket, ami nekik kvára nem truváj (mi szart akarna egy sütizőben egy kutya??? hol érdekli az őt, hol köti le stb.), hanem nekik is élvezetes helyekre viszed inkább - azaz rájuk áldozod a szabadidőd egy részét, és nem elveszed tőlük a lehetőséget azzal, hogy oda cipeled ahova Te akarsz belibbenni velük, mintegy ruhakiegészítőként használva őket.

Például.

FlybyWire 2016.05.25. 10:24:06

@n3spr3ss0: Speciel ebben a sztoriban pont nem így volt, sőt.
És ez kutyától teljesen független, még mielőtt megint ráharapnak a divatkutyázók a csontra....

CID. 2016.05.25. 10:40:24

@Sandor Akarki: Csak szólok, a féreghajtás pár éve kötelező a kutyáknál. De te ne egyél féreghajtót, mert elporladsz, mint drakula a déli napsütésben;)

Pan Modry 2016.05.25. 10:41:29

Az eldontotted hogy mit kersz sztem nem gond. Engem peldaul kurvara idegesit vendegkent ha vki elottem perceket gondolkodik es emiatt all a sor. Logikus hogy ilynekor a felszolgalo megkerdezi hogy dontott-e mar, mert ha a valasz nem, akkor addig kiszolgalja a kovetkezo vendeget.

Kutya bejohet vagy nem???? Ha az a szabaly hogy nem, akkor nem. Ha kint az osszes hely foglalt akkor nem fog senkit kibaszni a pincer hogy a posterina leulhessen. Amit a posterina kert, az faszsag, ennyi erovel egy dohanyos is kerhetne hogy csinaljanak helyet neki kint, mert bent nem dohanyozhat.

Vendegkent ha szar kajat kapok, akkor peldaul en gond nelkul visszakuldom, de ha ott a sorban alltam volna vendegkent, es tobbet kell varnom, mert egy ilyen hulyepicsa posterina feltartja a sort a fasz kerdeseivel, akkor lehet en szolok ra, hogy dontse el 5 masodpercen belul hogy rendel vagy nem, es ne bassza masok idejet.

Az pedig hogy hany kilos a kutya, teljesen irrelevans.

CID. 2016.05.25. 10:42:48

@FlybyWire: Ők legalább a saját seggüket nyalják:)

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.05.25. 10:46:35

@FlybyWire: hihetetlen, mennyire buta vagy. Mondtam volna, funkcionális analfabéta, de azzal agyondícsértelek volna... fel sem fogtad mit írtam, ahogy látom, mások írásait sem. Sacc/kb egy ritka buta troll lehetsz.

FlybyWire 2016.05.25. 10:51:29

@Hóhér az utolsó barátod: ebben egy kicsit több volt az érdemi, tartalmi válasz, mint amire az eddigiek alapján képesnek hittelek.
Aztán el ne pattanjon egy ér a fejedben az erőfeszítéstől ;)

FlybyWire 2016.05.25. 10:54:40

@Hóhér az utolsó barátod: de hogy tegyek egy utolsó próbát a pontszerű agyad bővítésére, pár tény.

1 - nem, a cukrászda dolgozói NEM voltak bunkók. A poszterináról ezt nem tudhatjuk, talán ő sem, de fura, hogy a levelét nem közölte.
2 - az állatoknak annyiban van köze a sztorihoz, hogy poszterina teljesen helyénvalónak tartja egy bármilyen állattal való sütizgetést, miközben ez csak a következőknek rossz: a) cukrászda személyzete, b)cukrászda többi vendége, c) a kutya maga. Hogy miért, azt már többen kifejtettük.

Amúgy semmi gond a poszterinával, csak úgy kb. semmiben nem volt igaza :)

Manyecska. 2016.05.25. 11:01:03

@CID.: évente, a veszettség elleni védőoltásnál! én félévente szoktam mert itt a Duna, az iszapot szeretik..

Terézágyú 2016.05.25. 11:05:41

@FlybyWire:
"attól, hogy imádom őket, még ugyanúgy megeszik a szarukat (a kutyák),"

A saját szarukat???? Olyat még nem láttam, hogy a kutya azt enné meg...

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.25. 11:08:22

@Manyecs: "banyatankos mami volt a futópályán"

Értékelhető szintű volt a köridője?

FlybyWire 2016.05.25. 11:12:07

@Terézágyú: mert nem akkor csinálják, amikor nézed.
Lehet, hogy nem minden kutya csinálja, de a legtöbb legalább belehempereg. Állítólag ez valami álcázás, de elég gusztustalan ettől még.

Manyecska. 2016.05.25. 11:13:02

@Terézágyú: "ő már látott, sőt, evett is.." egy a lényeg büdöskét ne ültessetek konyhaablakba, idén elkövettem ezt a hibát.. :) mondjuk a legyek sarkonfordulnak a levegőben valóban! @atpijkamo102: nemigen valaki mindig ráugrott :D lehet azért jár :P ON

FlybyWire 2016.05.25. 11:15:09

@Manyecs: sőt, olyat is láttam, hogy a kutya (autózás után) kihányta a saját megevett szarát, egy őt ölben vivő csaj ölébe.

Kicsit megtört szerintem az illetőben a kutyaimádat akkor :D

Terézágyú 2016.05.25. 11:18:49

@FlybyWire:
Hm. Nekem ez gyanús. Merthogy a növényevők fekáliáit szereti, az egyértelmű, de....

FlybyWire 2016.05.25. 11:20:00

@Terézágyú: nem kizáró érv, mert pl. az a kutya (pumi volt amúgy) szerette a répát is :)

Manyecska. 2016.05.25. 11:24:15

@FlybyWire: szülésznő voltam... de láttam már fűben/franciaágyban nyuszit is. utóbbiban lopta a paplant és folyton azt hajtogatta "hja,..nőőők.." :P :ON

Manyecska. 2016.05.25. 11:27:05

@Terézágyú: tényleg, a tengerimalackák meg a nyuszik ilyen korpofág állatok..:) kutyánál betegség jele ha földet/jeget stb. eszik. ..túl azon hogy álcázza magát. de döglött madárnak is szokta namost azt máig nem értem:D mondjuk annó a természetben belestül ennék meg Marinénit.)..ON

FlybyWire 2016.05.25. 11:33:49

@Manyecs: Ez valami viccesnek hitt erőlködés, vagy tényleg összevissza kötötték be a színes drótokat nálad?

Terézágyú 2016.05.25. 11:36:29

@Manyecs:
KOPROfág :)

Valójában a fekáliában (legalábbis a növényevőkében) sok hasznos anyag van a kutyák számára. És bizonyára az ízük is bejön nekik.
Mellesleg a kutyák híresen érzéketlenek mindenféle "szennyeződésre". Nem számít nekik az elásott sáros csont, vagy éppen a szappanos, piszkos kézmosó víz a lavórban...

És igen, a hányadékot is szeretik.

Na, mindjárt dél, KAJAAAAA!

Manyecska. 2016.05.25. 11:41:02

@Terézágyú: mindegy az, homárpozitív, szarrágó állatok :D én már ettem amíg itt kitrágyaltátok a témát :)

d.j 2016.05.25. 11:41:04

Nem olvasom el az összes hozzászólást és ha volt amit írni fogok, akkor sorry. Tehát ezt a helyzetet kölcsönös megértéssel el lehetett volna rendezni. A felszolgáló kiscsaj egy bunkó volt, a tulaj helyében azonnal kirúgnám. A vendég meg lehetett volna megértőbb, sokan voltak, nem ért rá ezzel foglalkozni egy kis empátiával megoldható lett volna.
A sok kutyát szidó baromnak meg üzenem, hogy ezek a kistestű kutyák általában tisztábbak és kevesebb betegséget hordoznak, mint az őket szidó idióták.

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.25. 11:47:08

@d.j: "a kistestű kutyák általában tisztábbak és kevesebb betegséget hordoznak, mint az őket szidó idióták."

Az "őket szidó idióták" közül még egy se harapott a bokámba. :))

FlybyWire 2016.05.25. 11:49:34

@d.j: A fullhülyéknek meg csak annyi jön át, hogy "itt szidják a kutyákat".

Terézágyú 2016.05.25. 11:53:09

@Manyecs:
"én már ettem amíg itt kitrágyaltátok a témát :) "

kutyahúst? ...... :)

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.25. 11:53:13

@FlybyWire: :))

@Manyecs: Nem, nyúl se. Jegyellenőr se. Okmányirodai ügyintéző se. Bár neki én szívesen haraptam volna...

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.25. 11:54:17

@Terézágyú: Nem, hányadékot. A fecskefészek leves után rögtön a második legfinomabb ínyencség.

Egyed_embere 2016.05.25. 11:57:44

Csak egy gondolat azoknak, akik undorítónak tartják a természetes vizekben a gazdájukkal együtt fürdő kutyák esetét: az ápolt kutya ugye gusztustalan, undorító, de amikor a 15 kilós hattyú a Balatoni strand fövenyén, akkorát szarik, min a VIM-es doboz, vagy a vízben enged el egy fél kilós csomagot, ami akkora, hogy a hatás-ellenhatás révén rakétaként lövi előre az "aranyos" "kis" madarat, az természetesen helyénvaló. Ugyanez vonatkozik az édes kiskacsákra, kislibákra is! Mert a kutya egy valamit soha nem tesz: NEM ÜRÍT A VÍZBE! De modhatnám azt a helyzetet is, hogy a nádas szélén rohadó 5 kilós döglött amurtól 3 méterre vidáman lubickolni és vízköpőset játszani micsoda jó dolog! De kutyát a vízbe, azt ne!!!

Medgar 2016.05.25. 12:03:15

Megértem a cukrászdát. 4 kilóval az nem kutya, hanem óriáspatkány. Azokat pedig sehol sem látják szívesen.

Egyébként: trololo

Manyecska. 2016.05.25. 12:16:43

@Terézágyú: nem, ragyogó fasírtot gyártottam:) Apti tuti látott már hattyút is rajtkőröl sz>rni a vízbe :D ON

Terézágyú 2016.05.25. 12:39:37

@Manyecs:
ragyogó fasírtot?... foszforeszkált? fénylett???

nem várt fordulat 2016.05.25. 12:41:40

Nem értem a fikázók nagy részét, hogy miért került ennyire előtérbe a kutya dolog.

Megértette, és rögtön kiment vele az asszony, mit kell ezen rágódni?

A poszter azért volt a f*sz, miért nem várták meg, amíg felszabadul egy asztal? Az más kérdés, hogy a felszolgáló meg ultra paraszt volt, basznám szájba, és a levél is khm...

Terézágyú 2016.05.25. 12:52:00

@nem várt fordulat:
"a felszolgáló meg ultra paraszt volt, basznám szájba"

Igen, vannak ilyen parasztok...

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.05.25. 14:41:47

Tekintve, hogy csak a levélíró verzióját ismerhetjük, és tekintve a tényt, hogy így sincs igaza, az eredeti valódi történésekbe jobb bele sem gondolni.

De azért megtettem.
Vélhetően egy másokat leszaró, kutya száját nyalogató majom, zokon vette, hogy kutyuskája nem ugrándozhat önfeledten a cukrászda közepén.

Már csak ezt erősíti az a tény is, hogy
A válaszlevél korrekt.
A kutyás panaszáradat pedig nem az.

gyíksegg (törölt) 2016.05.25. 14:50:55

hol a fbposzt?

5perc 2016.05.25. 15:38:12

Le kellett volna rugdosniuk a már fogyasztó vendéget a kinti székéről.
Vagy legalább felajánlani nektek, hogy ha mindenképpen kutyával szeretnétek cukrászdába járni, hogy míg kintről valaki elmegy, esetleg megvárhatjátok valahol. Valahol tök máshol.
De elnézést is kérhettek volna, hogy sajnálják, hogy ilyen vagy.

gabors 2016.05.25. 15:44:10

@Manyecs: "Engem érdekelne komolyan hogy fejlettebb óórszágokban ez hogy is van.... "

Csak a kornyekrol tudok (illetve allamrol) tudok mit mondani alapbol helyi szabalyok vannak ...

vakvezeto illetve gyogykutyat azt szovetsegi szabalyok szerint be kell engedni minden mas a tulajtol fugg.

Tavaly hoztak New York City-ben egy olyan szabalyt hogy etterem aminek terasza vagy kinti asztalai vannak ott a kutyaddal is leulhetsz de egyszerre 10 kutyaval mar nem.

A legtobb kajaval is foglalkozo helyen, szupermarket, ejjel nappali mar az ajton ott van hogy No Pets Allowed vagyis nem viheted be a kutyadat ha 4 kilos ha 40 kilos. Tomegkozlekedes hasonlo csak a mar emlitett "working dogs" mehet illetve viheted dobozban ez a 4 kilos kutyara vagy egy macskara meg praktikus de egy pittbull vagy nemetjuhasz eseten mar nehezen megvalosithato...

De vannak kimondottan "pet friendly" vendeglok ahol pont az a vonzero hogy viheted a kutyadat de nem sok ilyen van abban a jarasban ahol elek ez a lista ... itt kb 2 millio ember el

szoval ebbol azt vonhatsz le mint kovetkeztetest amit akarsz

Toomey's Tavern on the Crik - 251 South Ketcham Avenue, Amityville
Chipotle - 1090 The Arches Circle, Deer Park
Chipotle - 901 Broad Hollow Road, Farmingdale
Johnny Rockets - 1002 The Arches Circle, Deer Park
Rowdy Hall - 10 Main Street, East Hampton
The Living Room - 207 Main Street, East Hampton
Tropical Smoothie Cafe - 61 Wall Street, Huntington
Tropical Smoothie Cafe - 326 Walt Whitman Road, Huntington Station
Napper Tandy's - 15 East Main Street, Smithtown

Feltetelezem de nem tudom a nyugati parton biztos vannak libsibb helyek is meg nyilvan vannak illiberalissabb allamok is pl. North Carolina vagy Alabama

Peter100 2016.05.25. 17:00:09

A csaj hülye. Az eljárás és a válaszlevél teljesen korrekt.
Esetleg még egyet hisztizhettél volna a teraszon, próbáld meg legközelebb.
Persze ha 14-16 év körüli vagy, akkor érthető a viselkedésed, még keresed a helyed...

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.25. 17:09:49

@Egyed_embere: "a 15 kilós hattyú a Balatoni strand fövenyén, akkorát szarik, min a VIM-es doboz"

Azt tudod, hogy a halak a Balatonban basznak?

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.25. 17:13:13

@Manyecs: A világvégén egy tónál lazultunk, a hattyúk ott ették a fenékről a hínárt. Csak a hegyes fenekük állt ki. Rácsaptam a legközelebbire. Az rögtön feljött és felháborodottan nézett körül, ki inzultálta. Ártarlan képpenl bámultam a semmibe. Megint lebukott, megint rácsaptam. ... A harmadik után sértődötten arrébb úszott. Akkor és ott ezt viccesek találtuk.

Terézágyú 2016.05.25. 17:28:51

@atpijkamo102:
" Akkor és ott ezt viccesek találtuk."

Utólag a hattyú is. Beszéltem vele, így mondta.
Akkor persze nagyon mérges volt arra a....

dr. mesterséges színezék 2016.05.25. 17:46:52

Biztosan volt olyan időszak a rendszerváltás után, amikor a vendéglátásban a "mindent a vendégért" volt a mindenki által és mindenkire alkalmazott szabály, csak nem emlékszem, hogy péntek délutánra vagy szombat délelőttre esett.

dr. HáziMacska 2016.05.25. 18:06:40

Gondolom, volt mar, de azert en is leirom:
Hianyzik az a uzenet, amire ezt a valaszt kapta. Siman elhiszem, hogy arra ez, amit valaszoltak, 120%-ig korrekt, kedves valasz volt.

Nácibácsi 2016.05.25. 18:32:51

Ha lett volna némi empátia a kiszolgáló hölgyeményben, akkor 1/2 perc alatt kigangolt volna a teraszra és fennhangon megkérdezte volna az ott tartózkodó vendégeket, hogy esetleg valaki lenne-e hajlandó "asztalt cserélni" a kutyás párral.
Ha a vendégek között lett volna hasonlóképp empatikus, akkor a csere létrejön és a probléma megoldódik.
Ha senki nem áll kötélnek akkor vissza és karácsonyi pofával:
"elnézést kérek, én megpróbáltam..."
Bár nem oldódik meg a szituáció, de a poszter nem érzi azt, hogy szartak a fejére..

Annak pedig kicsit más súlya van, ha az ott dolgozó kérdezi meg, mintha a poszter "kalapozza végig" az asztalokat a teraszon...

A pultoscsajnak konfliktuskezelésből: elégtelen....
Nem ebben a szakmában kéne dolgoznia...
Az emberekkel tudni kell bánni, lenne ennek a szakmának (is) a lényege.
Árut kiadni, pénzt elvenni minden hülye tud, csak a vendéglátás nem ebből áll..

Az okoskodók meg szálljanak magukba és gondolkozzanak el azon, hogy vajon a "vendég-látás" milyen párhuzamban van azzal a viselkedésmóddal, amikor otthon fogadunk vendéget és próbálunk a kedvére tenni...

dr. HáziMacska 2016.05.25. 18:34:12

@Nácibácsi:
aztan jott volna homarra a 2-3 level, hogy milyen bunkok hogy ossze vissza zavarjak a mar leult vendeget...

csőcsere 2016.05.25. 18:37:58

Poszter nyitott szájjal rohant a faxerdőbe. Kutyusnak jó egészséget kívánok, jó sütizést a gazdiknak.

csőcsere 2016.05.25. 18:42:28

@Peter100: nekem hapsinak tűnik a poszter, de lehet, tévedek.

midnight coder 2016.05.25. 18:55:44

Nálam azok a vendéglátó helyek vannak a no-go lista elején, ahová kutyát be lehet vinni. A kutya helye a zárt udvaron van, nem pedig vendéglőben, bevásárlóközpontban. Tehenet, lovat, disznót, csirkét sem visz az ember étterembe. Kutyának étteremben max. az étlapon szabadna előfordulnia, ott is csak Kínában.

Nácibácsi 2016.05.25. 19:05:22

@dr. HáziMacska:

Ha megállok a teraszon és ennyit kérdezek:

"Tisztelt Hölgyeim és Uraim!
A figyelmüket kérném, mivel ez a pár kutyával érkezett csak a teraszon tud helyet foglalni.
Lenne-e esetleg valaki aki átadná nekik az asztalát és átülne egy benti asztalhoz? Segítőkészségüket előre is köszönöm!"

Slussz! Aki ebben zaklatást él meg az kerülje a nyilvános helyeket...

Persze egy ilyen szpícshez, határozottság és fellépés szükséges (a szándékon felül)...
Mondjuk akiből ez hiányzik az miért vendéglátózik?

A rutinos öreg csálingerek úgy csavarták az ujjuk köré a vendéget, ahogy az nekik tetszett, és a vendégek pedig imádták őket!
(Ebből is áll ez a szakma nem csak a lecsóhordásból meg lenyúlásból..)

Max megcukroztam volna annyival a dumát, hogy:
"a segítőkészségüket pedig megköszönnénk egy finom süteménnyel/kávéval/akármivel"
(nem kívánt törlendő)

A kutyás pár lazán elájult volna és még szép jatt is kinézne, mellé pedig híre ment volna, hogy milyen frankó hely ez a cuki...
Aki meg beköltözik a benti asztalhoz, az veregeti a saját vállát, hogy milyen jófej volt és örül a potyának... (talán még ő is jobban jattol..)

Tiszta win-win szituáció... Mi ebben olyan nehéz?

Nácibácsi 2016.05.25. 19:14:34

@midnight coder:

"A kutya helye a zárt udvaron van, nem pedig vendéglőben, bevásárlóközpontban. Tehenet, lovat, disznót, csirkét sem visz az ember étterembe. Kutyának étteremben max. az étlapon szabadna előfordulnia, ott is csak Kínában. "

Nem lehetsz túl nagy állatbarát.
Persze ha a felsorolt állatok saját (két) lábukon mennek be az étterembe azzal nincs problémád...
Kis túlzással láttam, már mindegyikre példát, de legfőképp a disznóra.. :D

A kutya pedig ha étlapra kerül akkor "cííke", te pedig úgyse tudod, hogy mitől hízol...

Lawliet- Ryuuzaki 2016.05.25. 19:23:57

FB profillal belepett kommentekben van az eredeti, a "sertett" altal irott level.

Lawliet- Ryuuzaki 2016.05.25. 19:48:11

@Nácibácsi: Nem vagy te veletlenul a poster bertollnoka?

Ha beulok vhova, fizetek, es fogyasztok, nem fogok felallni. Ki tudja mas is varni a sorat, mert sokakkal egyetemben nem azert ulok le teraszon, mert benn akartam, hanem hogy elvezzem a napsutest. Ha kutyaval, vagy mas olyan tenyezovel megyek, akkor kivarom szepen a sorom. Nem hozok senkit azert kinos helyzetbe, nem allitom fel, es ultettetem at. Kezdem unni a sok istenkomplexusos idiotat. Igen, vendegkent.

Nácibácsi 2016.05.25. 20:05:54

@Lawliet- Ryuuzaki:

Te pedig nem véletlenül "write only" üzemmódban üzemelsz?

Abból, hogy megkérdezik még nem következik egyenesen az, hogy kötelező lenne...
Ha akarsz jelentkezel és felállsz, ha nem - nem...

"Ha beulok vhova, fizetek, es fogyasztok, nem fogok felallni. Ki tudja mas is varni a sorat, mert sokakkal egyetemben nem azert ulok le teraszon, mert benn akartam, hanem hogy elvezzem a napsutest."

Persze azért benned sem teng túl az empátia. Az egodnál csak az öntudatosságod nagyobb... :D
Ugye te a tömegközlekedésben se adnád át a helyed egy másik embernek?
Kifizetted, az jár neked...

Lawliet- Ryuuzaki 2016.05.25. 20:19:35

@Nácibácsi: A "write only"-rol annyit, hogy sokakkal ellentetben meg a poszter eredeti irasat is olvastam.

Ontudatos vagyok? Igen. Egoista? Igen. :D
Viszont nalad tuti volt a "write only" ;) :"Ha kutyaval, vagy mas olyan tenyezovel megyek, akkor kivarom szepen a sorom. Nem hozok senkit azert kinos helyzetbe, nem allitom fel, es ultettetem at." Es igen, a szemelyzet szerintem telesen helyesen jart el. Ha a poszter tenyleg torzsvendeg lett volna, akkor ismeri a helyi szokasokat, es a szemelyzetet. Olvasatomban az egesz post arrol szol, hogy apuci kicsi elkenyeztetett gyereke talalkozott a valosaggal, es nem tetszett neki, hogy nem ugraljak korbe, hanem alkalmazkodnia kell, es varni egy kicsit. Jaaa, hogy ez nem tetszett neki? Akkor erik meg ennel nagyobb pofonok is az eletben.

Lawliet- Ryuuzaki 2016.05.25. 20:22:28

@Nácibácsi: Jaaa, aprop :D Az illemet ismerem, es gyakorlatban is hasznalom. Empatikusvagyok es segitokesz, de senkit sem fogok azert jutalmazni, mert eletkeptelen, es a hisztiert cukorkat var.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.05.25. 20:47:05

-csókolom, lesz egy csokitorta, két kapuccsínó meg 10 habroló!
-kutyával húzzál a gecibe innen te paraszt!
-további kellemes napot valamint fájdalmas halált kívánok!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.05.25. 20:54:02

@midnight coder: te figyelj már kisszívem, ezt a kommentet még azelőtt írtad, hogy anyád elabortált téged vagy csak utána? csókoltatom a mamádat, szép tőle, hogy legalább megpróbálta.

CID. 2016.05.25. 20:59:38

@gabors: Azért te rendesen idióta amcsi lettel, már bocs de miért libsi valaki, ha nem kap hidegverést, ha egy kutyát lát és miért faszagyefek, ha a termetés koronájának kébzeli magát..
Biztos én vagyok a sötét paraszt, de ezt a libsiző dolgot nem értem.

Matteo79 2016.05.25. 21:33:42

Ez a posztolo hulye picsa

SAndrás 2016.05.25. 21:37:17

OFF
Újabb történet jutott eszembe a vendéglátós múltamból. (Előre is elnézést, ha ezekkel fárasztok bárkit!)
Széchenyi Fürdő. Ültetett állófogadás. Megrendelt létszám 120 fő, levesből csak 80 adag. A rendezvény napjának kora délutánján (13:52) módosítva 150 főre, de csak ülőhelyben, plusz ételt nem kér. A rugalmasan működő bútorbérlőkkel lezsíroz, megterít. Evőeszközök, tányér 250, kanálból 160, mert ők nem tudtak újabb szállítmányt küldeni.
Vendég érkezik 17 órakor, teljes létszám 112 fő. Fogadóital száraz és édes pezsgő. Problémás vendég (végig ugyanaz az ember, a későbbiekben legyen Károly!) félszárazat kér. Hátramegyek, kétharmad száraz, felöntve egyharmad édessel. Elégedetten távozik az aulából.
Vacsora indul. Károly meglátva engem, sérelmezi, hogy nincs elegendő kanál, hozzak neki. Elsétáltam a svédasztalhoz, és mosolyogva a kezébe adtam.
Jártamban-keltemben Károly elém penderül, hogy kevés az ülőhely, hozzunk még egy asztalt!
Elég fejlett a mimikám (jujj, de szépen fogalmaztam! :D ), így a döbbenet kiült az arcomra, és el kellett mondanom, hogy 112-en vannak, és 150 ülőhely áll rendelkezésre. A válasza az volt, hogy ne okoskodjak, hozzam az asztalt:
"- Máris hozom!"- mondtam. Szavaimat tett követte! Elmentem dohányozni egy kávé és a hinterlandos (informatikus) társaságában.
ON
Kutyával érkező vendég a teraszon helyet foglalhat, amennyiben a környezetében étkezők nem jelzik allergiájukat, illetve a munkavégzésben nem akadályoz, vizet is viszek a kutyának. Amennyiben a kutya akadályoz a munkavégzésben, panaszkodik egy vendég a kutyára, ha a kutyát a földről etetik, esetleg odapiszkít, azonnal felkérem a vendéget az egység elhagyására. Természetesen a megrendelt, vagy részben elfogyasztott ételeit becsomagolva megkapja.

mortullus 2016.05.25. 22:22:58

Legközelebb ha cukrászdába mész, hagyd otthon a bolhást. Ennyi.

Sexual Harassment Panda 2016.05.25. 22:25:00

Nem.
A vendègnek van igaza.
Ő fizet.

gabors 2016.05.25. 22:47:10

@CID.: "Azért te rendesen idióta amcsi lettel, már bocs de miért libsi valaki," koszi hogy ilyen rendes vagy egy kerdesre probaltam valaszolni....

"libsi"-t az eredeti ertelmeben ertettem csak hogy tudd, marmint hogy liberalisabban (megengedobben) kezelnek egy csomo dolgot a nyugati parton pl San Diego vagy San Fransiscoban.... Oregon Allamban vagy Washington Allam ahol pl legalis mind az orvosi mind az elvezeti ganja/weed/marihuana

az illiberalisat pedig pont abban az ertelemben ahogy OV bevezette erobol mindent megmondanak

Amugy hozzatennem hogy nekem is van kutyam meg macsakam... ja es errefel kutyasok felszedik a szart !!!

Ádám 2016.05.26. 07:14:12

@SAndrás: B+ elkövettem azt a hibát, hogy elolvastam a szarságodat! mi a fasz lett károllyal ? Dugtatok?

Manyecska. 2016.05.26. 08:16:14

Én, ha kutyával megyek cukrászdába mindig viszek asztalt is oszt akkó szóljanak be!

Manyecska. 2016.05.26. 08:18:44

@atpijkamo102: nekünk volt tavaly egy darab kóbor hattyúnk itt a ház előtt a Dunaparton:) brutálul betámadta a kutyát folyton:)))) ON de van hódunk is na annak próbáld meg megpaskolni a kicsi fejecskéjét akkora fogai vannak hogy OBI.

joska61 2016.05.26. 10:02:44

@n3spr3ss0: Igazság szerint az egész társadalom egyre prosztóbb.

Ádám 2016.05.26. 10:21:33

@Manyecs: S állva zabálsz?

Inkább azt böfögd ide, hogy neked mid NINCS, veled mi NEM történt még meg. Azok valszerg sokkal kevesebbek lennének!:)

.Gordon Gekko. 2016.05.26. 10:21:34

Valszeg minimálbéres alkalmazott bunkózott. Kb. Leszarja hogy megy a bót vagy nem.

Manyecska. 2016.05.26. 10:23:41

@Ádám: de akkkor te se tudnál idehányni minden kettedik percben 20 komment közé. Nagyokos.
:DD @.Gordon Gekko.: mondasz valamit tkp. mit érdekelheti, valóban..:)

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.26. 10:28:48

@.Gordon Gekko.: Erre való a munkavállalói részvényprogram.

.Gordon Gekko. 2016.05.26. 10:57:52

@atpijkamo102: hát a munkavállalói részvényprogram nem igazán jellemző a magyar vendéglátóban, de külföldön se

Ahol a főnök lenyúlja a borravalót, v elvárt borravaló van tehát pl 5%ot le kell adni a pincérnek(ha kap borravalót ha nem), ott az a minimum h beszólnak a vendégnek

Pánik is van a balcsin, mert a szezonra nincs aki melózzon

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.26. 11:02:19

@.Gordon Gekko.: Az vicces vót, mikor a balatoni kiskoszos tulaja kapott SMS-t, hogy az egész bagázs - szakácsok, pincérek... - elment ausztriába.

_cookie.nut · http://www.facebook.com/pages/abnormalisbloghu/158221914278771 2016.05.26. 12:59:10

Én kivagyok ezektől a tipikus kib@szott 'kutyásoktól'. Nekünk 30 kutyánk van, de soha eszembe nem jutott olyan helyre kutyát vinni, ami nem kifejezetten kutyabarátnak hirdeti magát. (egyáltalán milyen agyi szint kell, ahhoz, hogy csak úgy be ballagj vele és eszedbe se jusson, hogy 'ó, b@zdmeg Géza, hát ez egy cukrászda/étterem/stb., ide a kutyával nem tudunk be menni') Ez a picsa meg kérdés nélkül beviszi a sz@ros pincsijét, majd meglepődik, hogy kiküldik, aztán még fel is van háborodva, hogy kint nem basztat senkit egy ott dolgozó mások szórakozását elbaszva ezek a szerencsétlenek miatt, mert ő hülye volt és a lábtörlőjével ment sütizni egy cukrászdába ahova köztudott, hogy állatot bevinni tilos! Tényleg ilyen korlátoltak vagytok? Valószínűleg akik kint ültek szintén nem véletlen voltak kint, hanem mert oda akartak ülni és valószínűleg, hogy a ti hülyeségetek miatt nem akarták elb@aszni mások szórakozását, mert bíz a világot nem körétek szarták. De te törzsvendég vagy neked pattanjon csak fel az egyszeri betérő.

Ahelyett, hogy itt picsogsz inkább használd azt a gombostűnyi agyadat, mert állítólag gondolkodni is lehet vele.

Megoldás pl.: Elvitelre kéred a sütit és kimentek egy parkba vagy le mentek a rakpartra? Esetleg hazaviszed és megzabálod otthon, ha már olyan okos voltál, hogy kutyával mentél egy olyan helyre, ahol rajtatok kívül mindenki tudja, hogy nem lehet? A terasz meg ha foglalt akkor így jártatok. Csendben tudomásul kellene vennetek, hogy beszoptátok a saját hibátokból. (de persze nem szokás vállalni a felelősséget, inkább hárítani másokra, mert az jobbat tesz a lelkecskédnek) Csak miattatok nem fogják kiüríteni és pozitívnak gondolom, hogy a már ott helyet foglalókat sem zaklatják 2 ostoba miatt.. (én már jártam úgy, hogy egy hasonló hülye miatt megkérdeztek, hogy nem a fáradnék be és az az igazság, hogy kurva idegesítő... nem véletlen foglaltam helyet ott ahol, ha pályáznak rá kénytelenek lesznek megvárni amíg végzek)

Manyecska. 2016.05.26. 13:37:05

@Sexual Harassment Panda: igen..jobb helyeken! ..tegyük hozzá.. :)@atpijkamo102: te csak ne örüjjé. Ez a pószt arra volt lyó hogy megrendeljem a tízkilós plüssköcsög kutyámnak a biciklis csomagtartót...tegnap..:) az első kosár leszakadt alatta pár éve azóta nem tudom vinni bringázni pedig imádja, ahogy teker a kis lábaival egy csoda !!:D ....ON

Manyecska. 2016.05.26. 14:18:04

@atpijkamo102: ja, nem cukiba viszem, jön velem futni! remélem az uszodába is beengedik mert csak így tudjuk a komplett triatlon-programot véghezvinni!! 8! muszáj mert kezd dagadt lenni :D

.Gordon Gekko. 2016.05.26. 15:00:35

@_cookie.nut: társadalma válogatja...

Prágában szinte mindehova vihetsz kutyát, az a kivétel ha nem. Tele is van minden kutyával....eleinte zavart de már leszarom, ha jólnevelt kutya

Ádám 2016.05.26. 16:08:11

@.Gordon Gekko.: "Prágában szinte mindenhova vihetsz kutyát"

Itthon IS....pl. viheted a Bükkbe a Mátrába a Hortobágyra v. Biatorbágyra, Vecsésre stb., netán Győrtől Debrecenig BÁRHOVÁ ! Csak a dögöket pl. egy ételekkel foglalkozó helyre NE vigyék, mert egy bármilyen állat nem oda való. Persze, ha a gazdája is egy állat...

_cookie.nut · http://www.facebook.com/pages/abnormalisbloghu/158221914278771 2016.05.26. 16:34:21

@.Gordon Gekko.: Most ez Prágában történ vagy Magyarországon? (irónia) :)

Ha egy Prágában szocializálódott ember tesz így (ahol ezek szerint ez így oké), akkor megértem, de itt elvileg egy tősgyökeres honi emberről lőn szó vala. Úgyhogy még mindig erősen facepalm.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.05.26. 18:08:13

@.Gordon Gekko.: kurvára nincs tele ott semmi sem kutyával

SAndrás 2016.05.27. 00:27:39

@Ádám: Feltételezem, hogy infarktus érte aznap éjjel! Több ismerősöm jelezte, hogy a hajnali páraködben időnként megjelenik a medencék mellett egy nagydarab csokornyakkendős férfi és hörögve kérdi:
- Mikor hozzák az asztalt?

Manyecska. 2016.05.27. 08:26:09

@SAndrás: a postás kutyája is olyan hogy ott ugat ahol nyalni kéne..:D

Manyecska. 2016.05.27. 09:34:33

@enpera: XD tegnap a kutyám majdnem kirepült lendületből az ablakon a lufik után xd -pereljem be a gyártót..? :D de ezt bírnám egy cukrászdában ahogy átveti magát pár asztalon full idegrohamban ..:D ON

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.05.27. 09:51:22

@Manyecs: az ablak és a lufigyártót is
meg a bugyogójét is :D

Potpolett 2016.05.27. 10:21:52

várjunk, nem értem. valakit be akartak ültetni az akár légkondis (valaki pl. lehet asztmás) vagy légkonditlan (akkor meg meleg van) belső részre, mert ők a kutyával kinn tudnak csak leülni? sőt, a felszolgáló tegye ezt meg egy vendéggel, aki ugyanolyan vendég, mint a posztoló?

én ezt tenném: keresnék másik helyet, ahol van a teraszon hely. ha nem lenne kutya nálam, akkor is ezt tenném.

Mérgező Hulladék 2016.05.27. 10:30:52

@Nácibácsi: "Mi ebben olyan nehéz?" Hozzátenni a kommentedhez valamit :)

Nagyon egyetértek Hildával, ez a fajta "panaszkezelés" egyre jellemzőbb: ők nem is vendégül látnak, kiszolgálnak téged, hanem még te érezd magad megtisztelve, amiért a - háromszorosan túlárazott handmade craft akármi formájában materializálódó - csodálatos személyiségükből ízelítőt kaphatsz...

SAndrás 2016.05.27. 20:15:46

@Manyecs: Tényleg magas labda, le sem ütöm! (mert 32 perce gondolkodom, hogyan hozzam össze a cuppogást a labdával, vagy az ütéssel :) )

WLaci 2016.05.27. 23:06:39

Én szeretem Szegedet, de sajnos a vendéglátás színvonala az még a negatív tartományban van Bp-hez képest, még a menőbb helyeken is.

szmoker (Homo Trollicus) 2016.05.30. 14:42:56

"Eldöntötted már, hogy mit kérsz?"
"Eldöntötte már a Kedves Vendég, mit kíván fogyasztani?"

Baszódjak meg, nem értem mi ebben a végtelenül durva. Erre azt szoktam mondani, hogy még nem, hozz egy sört addig kitalálom.
Ha hochkultur kell akkor ne sütizőbe tessen menni, misszpicsa kisasszony :)

A végtelenül kedves 4kg-os patkánykergetőktől meg kiráz a hideg.
Amúgy fasza poszt, ilyen is kell. Pótnagyanyám az én anyám 70 éves korosztályára szokta volt mondani hogy "béke sújtotta nemzedék" - a poszt tolóra nem is tudom mit mondana az öreglány, ha még élne.

Ja és két végtelenül kedves tacskóm van, soha nem bántanának senkit, max. az arcát tépik le azoknak akiket nem komálnak. Nem is viszem őket boltba.

Intelli 2016.05.30. 21:13:32

Itt azért a sok tirpák megint keveri azt, hogy valaki benéz egy szituációt és azt, hogy kereskedőként udvariasan kell elintézni az ügyet, mert amilyen ostoba volt a posztoló, akkora bumburnyák volt a felszolgáló is.

Az ilyen tegezős, eldöntötted már típusú felszólalások amúgy csak a hasonló, bunyevác tahóknak nem tűnnek fel, hogy mennyire nem a vendéglátásba valóak...

atpijkamo95 · http://deciki.blog.hu/ 2016.06.03. 18:05:52

Még azért várjuk meg a GVTI idióták állásfoglalását, mielőtt minden kutyás felett pálcát törünk.
süti beállítások módosítása