Tékozló Homár

Így nem nehéz 5 csillagon állni!/Frissült a cég levelével

2016.06.06. 15:55 | Homár Hilda | 174 komment

screenshot_2016-06-06_15_46_33.png

"Amíg az emberi tényező jelen van, mindig adódhatnak tévedések". Ez nem egy Coelho alapvetés, hanem egy csempebolt képviselőjének a magyarázkodása, melyet egy panaszosnak vezetett elő, és tulajdonképpen nincs is baj vele, hiszen egyrészt igazat mond, másrészt azt még olvasónk sem állítja, hogy vérlázító stílusban üvöltötték volna a fülébe ezt a szöveget. Azzal azonban igenis van baj, ha egy cég a fb-jára csak a dicséreteket enegedi ki, a panaszkodókat meg perrel fenyegeti. 

Tisztelt Szerkesztőség,

rendkívül felháborító eset történt, szeretném itt, nagy nyilvánosság előtt leír ni a tapasztalataimat.

A Bau-Styl Kft - től vásároltunk csempét, járólapot a fürdőszobánk felújításához, valamint a fürdőszoba tervezés szolgáltatást is igénybe vettük. Folyamatosan csak a probléma volt velük, a látványtervek véglegesítését egy hétig ígérgették azzal a kamu dumával, hogy "már kész, mindjárt küldöm", de aztán nem küldték. Végül egy felháborodott bejegyzést tettem ki a facebook oldalukra ezzel kapcsolatban. 

Ennek hatására a cégvezető megkeresett, ajánlott kedvezményt és megígérte, hogy a szállítás után elégedettek leszünk, csak távolítsam el a posztot. Leszedtem. 

Szállításnál valami teljesen más dekorcsempét hoztak ki, mint amit rendeltünk, visszavittük, kicserélték. Ezután jeleztem a vezetőnek hogy gond volt a szállításnál, holott ő azt ígérte, nem lesz semmi probléma. Ő lerázott valami olyasmi szöveggel, hogy "amíg az emberi tényező jelen van, mindig adódhatnak tévedések". 

Majd végül kiderült, hogy nem megfelelően számolták ki a szükséges burkolóanyag mennyiségét (állítólag 15% ráhagyással), végül kevesebb csempe van, mint kellene, így a kivitelezők nem tudják a terven szereplő módon megcsinálni a burkolást. Ezt ismételten nem akartam szó nélkül hagyni, így újra feltettem a facebook oldalukra egy negatív értékelést, amiben leírtam a történteket. 

Erre ma a cégvezető levélben közölte, hogy az általuk számolt mennyiség csak tájékoztató jellegű, felelősséget nem vállalnak, ez rajta is van a megrendelőlapon, hisz a tervrajzon lévő és a tényleges méretek ritkán egyeznek meg. Csakhogy mi egyrészt a valós méreteket adtuk meg, nem pedig a tervrajzon szereplőket. Másrészt az a tény, hogy ők nem vállalnak felelősséget a kiszámolt mennyiséget illetően nem befolyásolja azt a másik tényt, hogy az általuk nyújtott szolgáltatás bizony egy kalap szar. És az ominózus levél végére még odabiggyesztette, hogy: "Amennyiben ma nem távolítja el az ismételten nem jogos negatív posztot, kénytelenek leszünk jogi útra terelni az ügyet!"

Hiába tudom, hogy semmiféle jogalapja nincsen egy negatív értékelés miatt jogi útra terelni az ügyet, a puszta fenyegetés elég volt ahhoz, hogy a híresen konfliktuskerülő férjem nyomatékosan megkérjen a bejegyzés eltávolítására. És a családi béke érdekében kénytelen is voltam levenni a posztot. Bicskanyitogatóan pofátlannak tartom ezt az eljárást, hogy amennyiben nekik nem tetsző, negatív véleményt fogalmazok meg az oldalukon, képesek perrel fenyegetni. Kíváncsi vagyok, hogy a blog olvasói szerint ebben a történetben ki a hunyó.

UPDATE

A posztot elküldtük a Bau-Stylnek, akik másnapra ígértek választ. Íme.

Tisztelt Szerkesztőség, kedves Olvasók!

A blogukon (http://homar.blog.hu/2016/06/06/igy_nem_nehez_5_csillagon_allni) megjelent, a nevét fel nem vállaló személy által tett tényállítások tekintetében engedje meg, hogy azokra ezúton reagáljunk. Hangsúlyozzuk nem tudjuk, hogy a vevőnk írta a posztot, vagy esetlegesen valaki más.

Facebook vélemény után a vezetőség értesült arról, hogy késünk a tervezéssel.

Felhívtuk a hölgyet, aki nem vette fel a telefont, nem is hívott minket vissza majd felhívtuk a férjét, akinek felkínáltunk  az amúgy is kedvezményes árból 20%  kedvezményt és ingyenes szállítást, ezt követően megállapodtunk abban, hogy 2-3 munkanapon belül szállítjuk a csempéket, a bútort pedig másfél-két hét múlva. Megkértük a férjet, hogy szedjék le rólunk azt a véleményt, ahol több ezer ember előtt név szerint említik kollégánkat, idézem:

A nagyon kedves hölgy, bizonyos I...... F....... május 6.-án, pénteken azt ígérte, hogy hétfőre elkészül az első terven általunk kért változtatásokkal.

A férj kedves volt, örült a kedvezménynek, nem említette külön, hogy számára nagy gondot okozna a késésünk.

Aznap, vagy másnap ( erre sajnos nem emlékszünk pontosan ) bejött és megrendelte a terméket. A kedvezményen felül megkérdeztük őt, hogy mivel tudjuk jóvátenni a hibánkat, amire ő azt válaszolta, hogy a lehető legrövidebb határidőn belül szállítsuk ki a terméket. Az alapcsempéket a központi raktárunkból szállítottuk ki és a sofőr biztosította a vásárlóinkat, hogy a dekor csempéket még aznap megkapják. A hölgy nem fogadta el ezt, úgyhogy a férje bejött érte személyesen. Erre a hölgy írt egy e-mailt az ügyvezetőnek melyben közölte, hogy ismét probléma van, nekik kellett kijönniük a dekorért ( annak ellenére, hogy a fent említett módon jeleztük, hogy díjtalanul kiszállítjuk még aznap).

Ezek után múlthét szombaton este 10 óra környékén írt egy újabb véleményt a facebook oldalunkra amelyben olyan vádakkal illeti cégünket, amelyekért nem vagyunk felelősök. Mi látványterveket készítünk és ezt szeretném kihangsúlyozni, a kivitelező feladata, hogy kiszámolja a helyszín pontos ismeretével a szükséges mennyiségeket. Mindig tájékoztatjuk szóban is az ügyfeleket, hogy ezt ellenőrizze a burkoló. A megrendelőnkön is szerepel az, hogy idézem:

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét arra, hogy az általunk végzett mennyiség számítás csak tájékoztató jellegű, az esetleges eltérésekért felelősséget nem vállalunk. 

Ezt aláírták. Megjegyzem, ha hétfő reggel felhívtak volna minket, hogy kevés a burkolat még aznap megoldottuk volna, hiszen a központi készleten jelen pillanatban is van több száz négyzetméter abból a burkolatból.

A véleményre válaszul írtunk e-mailben, idézem:

Mellékletben küldöm a férje által aláírt termékek megrendelőjét. A megrendelőn rajta van a mennyiség csak tájékoztató jellegű, felelősséget nem vállalunk! A tervrajz és az épület csak kevés esetben ugyanaz. Amennyiben nem távolítja el az ismételten nem jogos negatív posztot, kénytelenek leszünk jogi útra terelni az ügyet!

Láthatóvá vált, hogy egyáltalán nem nyitott arra, hogy személyesen megbeszéljük a problémát így más eszközhöz kellett nyúlnunk, annak érdekében, hogy megvédjük cégünk eddigi jó hírét, különösen azon tények ismeretében, hogy a cégünk teljességgel vétlen volt a véleményben megjelölt vádakban. Majd következtek a tegnapi események, arra lettünk figyelmesek, hogy általunk ismeretlen személyek folyamatosan a legrosszabb értékelést adják oldalunknak, minősíthetetlen kommentekkel, idézem: 

suttyó.

Nem kívánjuk véleményünket kinyilvánítani az ügyben, szerettük volna tájékoztatni az olvasókat az általunk ismert, bizonyítható tényekről.

Utóirat:
Cégünk mindig nagyon figyelt a vevői elégedettségre, ezt tartjuk erősségünkek. Misem bizonyítja ezt jobban, mint az, hogy a panaszkönyv mely 1995.06.22.-től érvényes, összesen hat bejegyzést tartalmaz, ebből négy negatív és kettő pozitív.

Üdvözlettel:

Dobos Gábor
Bau-Styl Kft.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enrico palazzo 2016.06.07. 09:34:29

@Terézágyú: Persze, jófogás-on hirdetem, de az emag is viszonteladó.

NoOne 2016.06.07. 09:37:02

@Terézágyú: :) Hááát, volna mit mesélni... Apám kőművesként kezdte, a saját házunkat is ő húzta fel, később az üdülőbe már a tesóm is, én is beszálltam (gyerekként persze, de jó móka volt), aztán a mostani ház átépítésénél már volt némi rutin. Tervező nagyon jó arc volt, az építést felügyelő mérnök is, a mesterekről meg hosszú posztot lehetne írni, kivéve a gáz- és fútésszerelőket, meg a villanyszerelőket. Előbbi csodaszámba menő, abszolút tisztességes csapat, utóbbiak pedig a szomszédom meg én voltam. :)

Terézágyú 2016.06.07. 09:37:43

@enrico palazzo:
Mé neked négy vót? Vagy több? Egy golyóscsapágyat hordasz magaddal?

Répázó 2016.06.07. 09:42:58

@NoOne: mert meghátrált! Pont ez a baj.Az emberek nem állnak ki magukért. Én kint hagytam volna és megkértem volna apát hogy növesszen péniszt. A kereskedőt nézd. Egyet böfög és visszavonulás van. Röhög a markában és semmi következmény. A dolog üzenete a lényeg. Mi az elvárás akkor?

Répázó 2016.06.07. 09:55:30

@NoOne: aztán majd szól neki a kereskedő hogy ezt is törölje és már megy is a könyörgő levél Hildának. Csak mert apa békét akar. LOL

enrico palazzo 2016.06.07. 09:58:27

@Terézágyú: Egy Csernobil melletti faluból származom...

gabors 2016.06.07. 10:01:53

ez a hetvegi ??? csak kerdezem mert sikerult a jobb kezemet ugy osszetorni hogy legalabb egy hetig itthon ulok.... es jegelem orankent ..

balesettin sem alig hittek el hogy nem tort csont 6-7 oltessel vartak vissza a kozepso ujjamat ....

de a tetanusz inekcio ami eppen most jobban faj mint barmi mas

NoOne 2016.06.07. 10:02:21

@Dávid András: Ok, a poénkodást félretéve, sokszor előfordul, hogy egyrészt "fillérbaszónak" kell lenni, mert különben nem jön össze, amit szeretne az ember, másrészt, ha konfliktus van, a csalás egyik tagja nem szeretne belemenni, mert csak... (mert nincs rá energiája, tájékozatlan, lusta, nem érdekli vagy egyszerűen nincs rá ideje stb-stb.)
Nyilván az lenne a jó, ha mindenki venné a fáradságot, tájékozódna és kiállna magáért, de hidd el, van olyan szituáció, amikor nem vagy hajlandó lépni egy mm-t sem. Ha az utóbbi az alapállás, na az gáz, de itt nem erről van szó. Szerintem.

fleur863 2016.06.07. 10:06:37

Hát komolyan lehalok, hogy milyen pofátlan emberek vannak! A cégvezető a cég facebook oldalán azt írogatja a negatív kommentek alá, hogy senki nem fenyegetett perrel senkit, meg hogy a "A jogi útra terelés nem egyenlő a perrel". Hát nemtudom, biztos én vagyok a gyökér, de nekem a levél hangvételéből kiindulva valahogy úgy tűnt, hogy nem mediátorral, békés úton óhajtják rendezni a konfliktust. Ilyen olcsó szar mosakodást, hát a pofám leszakad hogy lazán letagadja a fenyegetést, meg próbálja valami hülyeséggel megmagyarázni!

NoOne 2016.06.07. 10:07:45

@Dávid András: Ááá, szerintem apa erről nem tud... még. Mire majd igen, addigra meg már úgyis mindegy. Különben is, ha tényleg annyira konfliktuskerülő, akkor inkább hagyja a fenébe.
A kereskedő meg már nyavalygott volna, de itt jó páran leírták, hogy nyugodtam próbálkozzon perrel, legfeljebb neki kerül majd sokba, és ezt a poszterina tudja, és majd a férj is olvashatja.

NoOne 2016.06.07. 10:09:39

@fleur863: Bakker, ezek után "dafke" visszatenném mégis a posztot, a fenyegetésével együtt. Apa tud, és ha igen, mit szól a fejleményekhez?

fleur863 2016.06.07. 10:11:03

@NoOne: "Apa" tud erről a posztról. Sőt, tegnap este már ő is beleállt a cég oldalán folyó vitába.

fleur863 2016.06.07. 10:14:39

Abba a kurva emailbe a címzettekhez becopyzta az ügyvédjét, most meg azt nyomja hogy ő nem fenyegetett perrel! Próbál engem idiótának beállítani, amiért az "Amennyiben ma nem távolítja el az ismételten nem jogos negatív posztot, kénytelenek leszünk jogi útra terelni az ügyet!" olvastán rögtön a pereskedésre asszociáltam. Persze, utólag ki lehet dumálni hogy hát a jogi út nem feltétlenül jelent pert, blabla, de most már csakazértsem fogom hagyni hogy ezt a szart lenyomja a torkomon!

Ádám 2016.06.07. 10:18:02

@fleur863: "tegnap este már ő is beleállt..."

Na? oszt tán még merevedése is volt (idén először!) annak az igazi "férfinak"! :)

fleur863 2016.06.07. 10:28:01

Ja, most néztem meg alaposabban, nem is a cégvezető írta hogy senki nem fenyegetett senkit, hanem valamelyik rokona. De mindegy is, a gyomrom forog ettől az egész mentalitástól, amit a cég képvisel.

fleur863 2016.06.07. 10:36:31

Komolyan nem értem. Mi a francért nem lehetett az eredetileg kiposztolt negatív véleményem alá odakommentelni, hogy "Megvizsgáltuk panaszát, és ezért meg ezért nem tartjuk jogosnak, mindazonáltal elnézését kérjük az általunk okozott esetleges kellemetlenségekért." Slussz, ebbe én se tudtam volna belekötni, plusz megússzák egy darab negatív véleménnyel, ráadásul az oldal látogatói szemében én lettem volna a hisztis picsa, akinek semmi se jó és ezzel le is lett volna tudva részükről a dolog. De nem, ehelyett levélben kellett fenyegetőzni, aztán most tele vannak egy rahedli szar értékeléssel, ráadásul még jól fel is hergelték magukat (meg engem is).

tejfölbiztosítás 2016.06.07. 10:36:32

@fleur863: erre mondtam, hogy proli. Ez lefed mindent. Ergó semmin - főleg ilyen személyiségjegyen - megütközni nem szabad, meglepődni felesleges. A nő meg azt hitte aki ígérgetett neked, hogy pár előre jól begyakorolt közhellyel majd lepattinthat. Rühellem az ilyen bagázsokat és valami egészen más faj ez, mint a jóérzésű, gondolkodó kultúrember. Valami negyedik világba elhelyezném őket, aztán ott kereskedjenek, meg interaktáljanak egymással a maguk kis szintjén. Azért remélem telyis megtanultad, hogy fáhhszbukk az nem feltétlenül az AranyOldalak legtutibb utódja. Az életre alkalmazott narratívák számos esetben eltérőek - ezt fel kell tudni ismerni! Mégmielőtt. Vagyazután. De az már úgy bajosabb, lásdmost.

Újposzt? Hildát teliben szarták? Szégyenletes,

Terézágyú 2016.06.07. 10:36:55

@fleur863:
"Ja, most néztem meg alaposabban"

Pedig figyelmesnek köll lenni...

fleur863 2016.06.07. 10:38:34

@Terézágyú: Jaja, kellett volna, csak hát a vezetéknév ugyanaz, aztán mikor megláttam a szöveget, elöntötte a lila köd az agyamat, úgyhogy keresztnevet má' nem is néztem. :)

tejfölbiztosítás 2016.06.07. 10:41:51

@Terézágyú: ja. Engem is félrevezetett így. Nem jó okosságokat nyomattam (de). Szemét csaló!!!:D
@fleur863: nyugodj meg, a mi szemünkben így is hisztis picsa vagy!:D Eltérő kultúrkörökből gyöttetek, üdv a széles e világban, tud nagyon más lenni! De most aztán már igazán enter!!
Én tutira kivártam volna amíg akad egy olyan pótlócsempe, ami jó. Már ha létezik ilyen. Talán. De így most nem jót fogsz bambulni évekig és ez poénos.:D Mármint sírni kell rajta, de röhögve! Vagy ha elválsz akkor nem kell majd tovább nézni, ez is egy megoldás enter!

fleur863 2016.06.07. 10:47:30

@tejfölbiztosítás: Nem is elsősorban a pozitív f@szbúk értékelések miatt mentünk ehhez a céghez, hanem ismerősök szintén felújítanak és ők ajánlották hogy hát ez húdeszuper. Így odamentünk, aztán nekünk lettek gondjaik velünk, és ezzel párhuzamosan az ismerősök is sz.ptak ugyanúgy a látványtervezéssel náluk, meg valami padlólapot amit kinéztek, b.sztak nekik beárazni, és rendelés előtt nem sokkal derült ki, hogy csak a 8 nm-nyi padló 300 ropiba kerülne. Sz'al mások is kínlódnak a t.céggel, csak nem posztolják.

Nem, ha elválok, enyém lesz a ház, elég hisztis picsa vagyok hozzá hogy kibulizzam magamnak. :D

Manyecska. 2016.06.07. 10:53:55

ahelyett hogy valami számtech-guru itten összedobott volna egy látványterv-készítő programot savazzátok a poszter naszép. :P kétéves gyerek kezébe acc pár színes papírlapot olyan látványtervet csinál mint álat!!

tejfölbiztosítás 2016.06.07. 10:58:00

@fleur863: "kibumlizzam magamnak" Igen, utólag jutott eszembe, nem akartam beírni, hogy nő vagy, ha öntudatotokra ébredtek, sokminden bármire képesek vagytok! (dangerous)
Áh, szóval rontást hoztok az környezetetekre, erről eddig nem volt szó!:D Ez csak ismikre vonatkozik vagy mindenkire, akivel szóba álltok? Lehet, ki is siklik az életem mostmár! Nah de, mi lesz vacsorára?

sáros_tehén 2016.06.07. 10:58:40

Akinek van kedve próbálkozhat belépni a cég weboldalán:

www.bau-styl.hu/furdoszobaszalon/wp-login.php

Terézágyú 2016.06.07. 11:01:47

@fleur863:
"Nem, ha elválok, enyém lesz a ház, elég hisztis picsa vagyok hozzá hogy kibulizzam magamnak. :D"

Büszke lehetsz rá.

fleur863 2016.06.07. 11:03:13

@Terézágyú: Nem érted a viccet? :) Büszke lehetsz rá. :D

fleur863 2016.06.07. 11:09:12

@tejfölbiztosítás: Rontás nem mindig szándékos, de amikor igen akkor random emberekre is kiterjed. ;) Vacsorára sütőCSEMPÉN grillezett marhahúst ajánlanék petrezselyemgyökérrel körítve, előételnek pedig buggyantott tojást. ;)

Terézágyú 2016.06.07. 11:12:37

@fleur863:
"Nem érted a viccet? :) Büszke lehetsz rá. :D"

Tudom, hogy viccnek szántad, de azt nem tudod, nem veszed észre, hogy gáz dolgot mondtál. Viccesen, ugyebár.

Főleg olyankor, ha éppen arról van szó, hogy ez a szemét szolgáltató cég ügyeskedik... Egy cégnek eszerint tilos, de te leírhatsz ilyesmit.

fleur863 2016.06.07. 11:16:04

@Terézágyú: Sztem az önironikus avagy szarkasztikus humor vicces. Szted nem, vagy legalábbis itt és most nem. Értem, nem vagyunk egyformák, ennyi a történet. :)

Terézágyú 2016.06.07. 11:17:03

@fleur863:
Én az ilyen picsáknak ki szoktam verni a fogait... hehe :) érted :)

joska61 2016.06.07. 11:23:15

Én addig irkáltam volna nekik a facebookon, míg le nem tiltanak.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.06.07. 11:32:26

@fleur863: "elnézését kérjük ... Slussz ... , ráadásul az oldal látogatói szemében én lettem volna a hisztis picsa"
Nyugodj meg, az oldal (sőt, oldalak!) látogatóinak szemében ettől függetlenül az vagy ;)

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.06.07. 11:37:08

@fleur863: "Amennyiben ma nem távolítja el az ismételten nem jogos negatív posztot, kénytelenek leszünk jogi útra terelni az ügyet"
Juteszembe (eszem helyére). Én eltávolítanám a posztot, ÉS jogi útra terelném az ügyet.
Kezdve azzal, hogy befáradnék az üzletükkel, és teleírnám a vásárlók könyvét.
Ha az nem elérhető (márpedig annak a vásárlók számára könnyen hozzáférhetőnek kell lennie), és/vagy kérésre nem adják át, azért külön felnyomnám őket.
És amit én mindenképp meglépnék, okostelefont beállítanám diktafonra, és úgy mennék be a boltjukba. Ha okoskodnak, ellenkeznek, arról legyen hangfelvétel. Jól jön majd, ha bizonyítékra lesz szükség, és azt nehéz letagadni.

fleur863 2016.06.07. 11:43:56

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: Jah, hisztis picsa vagyok, tudom. :) Nem csak az oldal (sőt, oldalak!) olvasóinak szemében, hanem a sajátomban is. ;) De ettől még igazam van, és juszt sem fogom be a számat. :)

tejfölbiztosítás 2016.06.07. 12:16:01

Fú, nehogy összeakassza már itt a bajuszt 2 nő. Még iszapos bírkózás kerekednék. Az önirónia, a túlélés legjobb svájcibicskálya!

honeeybee 2016.06.07. 14:27:45

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: ki kell, hogy ábrándítsalak, egyik sem vagyok. De szerinted ez az egész egy normális helyzet? Őszintén? Ha bemegyek egy hotelbe és kérem a panaszkönyvet és azt mondják, hogy kapok kedvezményt, akkor már nem is számít, hogy légy volt a levesemben? 2x lett negatív vélemény írva, majd eltűnt. Ez komoly? Szerinted ilyen egy valós panasz???? Ne viccelődjünk már. Meg az a baj, hogy rossz volt a színarány???? Tényleg???? Értem, hogy bosszantó, hogy nem készült el időben a látványterv, de Facebook-on kell kommunikálni? Ha meg úgy érzi, hogy igaza volt, akkor miért szedte le? Őszintén tök büdös ez a helyzet... Utána már kiderült, hogy a kivitelező is kiszámolta az anyagmennyiséget, akkor??? Ha a szabó kiszámolja nekem, hogy a ruhámhoz 8 m anyag kell, akkor annyit kérek a boltban és ha rossz arányban kapom, akkor szólok. Nem?
Ez egy baromira felfújt helyzet, szerintem lehetne ennél komolyabb problémákkal is foglalkozni.

tejfölbiztosítás 2016.06.07. 14:36:37

@honeeybee: te örülnél, ha rossz lenne a színarány? Tervről, látványról, elképzelésről beszélünk, (be)építésről. Nem azt kifogásolja, hogy a jégkrémes doboz másszínű. Azért fb-n, mert prolimód lepattintotta a szolgáltatóközeg. Tehát nem ott kezdte. Ki helyett elszámolták az anyagmennyiséget. Akkor. Éljen a felületességen alapuló hőzöngés. Azért vette le, mert töketlen a férje alapjáraton, de nem erre akarok kitérni, hanem az igazságérzet leküzdése bizony az erények sorába tartozik. Én látom ebben az eredményt is.

fleur863 2016.06.07. 14:39:52

@honeeybee: Nem érted, hogy nem a panasz jogos vagy nem jogos mivoltáról van szó? Az első negatív véleményt töröltem, nem a kedvezmény miatt, hanem mert normális stílusban kértek meg rá, és mert _megígérték_, hogy több probléma nem lesz. Aztán volt újabb problem, jeleztem privát levélben a cégvezetőnek, ő meg lekoptatott. Még ez is oké lenne, de csak _mindezek_ után derült ki, hogy a színarány bizony szar. A kivitelezők is és mi is csak a mennyiségnek számoltunk utána, az stimmelt is, nem gondoltuk hogy a cég a színarány számítását elcseszi. (Igen, ez hiba volt a részünkről, elismerem.) Amikor világossá vált, hogy a színarány szar, újra feltettem egy negatív kommentet facebookra. Azért oda, mert előzőleg privát írtam a vezetőnek és elhajtott. Amennyiben benyelték volna a második negatív véleményt és alákommentelik, hogy szerintük jogtalan a panaszom, de azér' bocsi, akkor nem lett volna felfújva az ügy. De ők ehelyett emailben fenyegetőztek jogi útra tereléssel, ha nem veszem le a kritikát. És ez bizony kibaszottul kurvára nem jogos a részükről. És ahogy írtam, a férjem kedvéért szedtem le végül, nem azért, mert nem volt igazam.

honeeybee 2016.06.07. 14:51:11

@tejfölbiztosítás: nem, nem örülnék. Képzeld nekem is voltak problémáim szolgáltatásokkal, de az illetékeshez fordulok, nem fröcsögni kezdek. Nem hiszem, hogy amikor nem készültek a látványtervek, akkor a vezetőséghez fordult volna, hiszen most sem azt tette, amikor már kommunikáltak a vezetőséggel, nem nekik mondta, hogy rosszat hoztak ki, hanem kirakta a Facebook-ra. Ez színtiszta rosszindulat. Ebben baromira nem az volt, hogy segítse a többi ügyfelet, nehogy így járjanak, hanem kapva kapott az alkalmon, hogy valamibe beleköthet. El lett rontva... értem, tényleg mindenki hibázik, de ezért egy lejárató hadjáratot indítani? Szerintem durva. Nem verték át, nem silány minőséget vittek, egy színarányt csesztek el, de mint ahogy a kezdeti késést is kompenzálték, biztosan ezt is megoldották volna. Ha normálisan kommunikál az ember, az összes szolgáltató kedvesebb lesz. Legyen szó T-mobilról, vagy Elműről, ezt tapasztalatból tudom és a másik oldalt is ismerem. Én is szívesebben nyújtok segítséget, kedvezményt, bármit azoknak az ügyfeleknek, akik normálisan kommunikálnak, mert én is belátom, hogy esetleg elcsesztem valamit. EMBERI KOMMUNIKÁCIÓ, ez a nyitja sok mindennek.

NoOne 2016.06.07. 15:06:27

@honeeybee: "Nem verték át, nem silány minőséget vittek, egy színarányt csesztek el, de mint ahogy a kezdeti késést is kompenzálték, biztosan ezt is megoldották volna."
De nem oldották meg. Aztán meg amikor a poszterina megírta, még a cégnek állt feljebb, sőt. "Fröcsögést" én meg nem láttam, felháborodást igen, de azt is normális stílusban. Ergo nincs igazad.

honeeybee 2016.06.07. 15:19:33

@NoOne: olvastál te bárhol olyat, hogy "amikor jeleztem az színeltérést, akkor..." ? Nem... mert nem történt meg.
Egyből fröcsögés ment.

fleur863 2016.06.07. 15:28:07

@honeeybee: Látod, ez a különbség köztünk abban, ahogy a világot látjuk. Szerintem nem "fröcsögés" negatív kritikát megfogalmazni, még nagy nyilvánosság előtt sem (pláne egy olyan platformon, aminek ez a célja), amennyiben nem állítok valótlant és normális stílusban teszem. És mégis mi a fenének jeleztem volna privátban a problémát, amikor már az előző ilyen próbálkozásomkor is elhajtottak a búsba? Lehet, hogy te másképp látod, de az elsődleges célom igenis az volt, hogy más potenciális vásárlók értesülhessenek róla, hogy nem olyan rózsaszínű és nem olyan hűdeszuper minden a cégnél, ahogy azt a facebook oldaluk kommunikálni próbálja.

honeeybee 2016.06.07. 15:32:27

@fleur863: az elsőt nem kezelték? Kedvezményt kaptál. Ez szerintem elég korrekt. Utána miért nem azzal kommunikáltál, aki kezelte a problémád? Ezért fröcsögés...

fleur863 2016.06.07. 15:34:56

@honeeybee: Az elsőt kezelték. Másodszorra, amikor megint gond volt, a vezetőnek írtam mailben. Ő elhajtott. Harmadszorra is volt probléma, ekkor jött ismét a nyilvánosság. Ne legyél már ennyire értetlen pls. :)

élhetetlen 2016.06.07. 15:41:26

@Hátrányos helyzetű kaviár: „Nem vagy képes elképzelni, mit akarsz”. Ez egyértelműen adottság kérdése. Nem mindenkinek megy. Még anno, az egyik sulitársnőm varratott magának télikabátot. Hosszú, sötét eperszín, kapucnis, fehér prémszegéllyel. És nem tudta, hogy nem elegáns lesz, hanem mikulás.

tejfölbiztosítás 2016.06.07. 15:51:18

@honeeybee: az enberi kommunikáció részben egyetértünk. Bizony többet szoptál ügyfélszolgaként, mint az károsodások nélkül megtörténhetett volna, így maradandó nyomot vésve beléd maradt meg az az időszak, látom én. Értem én. De hogy a szövegértelmezls rovására is menjen a dolog, az már patológiás. Kérlek lásd, hogy ő normálisan kommunikált, vele nem tette ugyanezt a másik oldal! Utána jöt a "rosszindulat". A posztoló kivételesen rendben van.
@fleur863: na várjál. Nem nevezheted értetlennek. Ez most itt az ő nagy alkalma. Most MINDENT(!!) (néégy) visszaad. Megfizetsz mindenért.
:)
"kommunikálni próbálja" Áh! Disznók elé vetett gyöngy az ilyen fogalmazás.
"színarány bizony szar" Tehát erősen a barna felé tolódott el?:D
Nem gondolom, hogy ti, mint fizetőközeg kötelesek lettetek volna még görcsölni a zsinórban elkövetett elkúrásain a szolgáltatónak, nincs itt hiba, csak ők tűnnének márt el s süljesztőbenn.

honeeybee 2016.06.07. 15:53:36

@fleur863: Először késtek, majd rossz színarányt hoztak... ez nekem kettő... mivel kerested még őket?

élhetetlen 2016.06.07. 16:00:09

@fleur863: Megértelek, most írtam Hátrányos helyzetűnek... élhetetlen 2016.06.07. 15:41:26. Én szerencsésebb vagyok, megtervezem az üveges tálalószekrényt is, de az unokahúgom képes fordítva nézni a térképet (azaz nem fordítja be az észak jelzést északra), és tavaly, mikor azt mondtam egy barátnőmnek, hogy a halványzöld ruhához szerezzen be egy királykék vékony zsorzsett kabátot a fia esküvőjére, csak azt tudta mondani, hogy „a kék, és a zöld üti egymást, nem?”. Meg kellett mutatnom a két színt egymás mellett, mert nem tudta elképzelni. Na, ezért vagyok megértő.

fleur863 2016.06.07. 16:01:10

@honeeybee: 1.) Késtek, ÉS emellett még folyamatosan kamuztak arról, hogy mikorra várhatóak a tervek. 2.) Szállításkor szart hoztak, nem azt, amit rendeltünk. 3.) Elcseszték a színarányt.

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.07. 16:13:50

@élhetetlen: "Hosszú, sötét eperszín, kapucnis, fehér prémszegéllyel. És nem tudta, hogy nem elegáns lesz, hanem mikulás."

:))

élhetetlen 2016.06.07. 16:13:54

@honeeybee: „Ha egy céggel bajom van, nem vásárolok náluk”. Húzd vissza a fullánkodat. Neked még nem tűnt fel, hogy egy céggel nem a vásárlás előtt, hanem utána szokott probléma lenni? Vásárlás előtt nem derül ki, hogy szállítás után problémák lesznek! Érted? Nem érted? Most rendeltem egy terasz garnitúrát Bpestre Soltról, fénykép alapján. Én is csak aggódni tudok, mert, ha két markos rakodó felhozza a nyolcadikra, és nem tetszik, én sem leszek olyan bátor, hogy azt mondjam, vigyék vissza. De azért gratulálok, hogy neked minden simán megy.

honeeybee 2016.06.07. 16:14:52

@tejfölbiztosítás: ha esetleg megvan valamilyen formában, azért én elolvasnám azt a 2 negatív véleményt, amit utólag eltávolítottak,mert szerintem eléggé döntő erejű lenne. Itt és Facebook-on is van már mindent, de a tényeket még nem ismerjük pontosan. Haragudott, meg nem is, a férje hatására, de mégsem.. Kicsit fura ez az egész. Én szívesen elolvasnám az az előzményt. A hölgynek biztosan megvan, ha máshol nem is a Facebook Activity Log-ban.

honeeybee 2016.06.07. 16:17:03

@élhetetlen: Fizess kiszállításkor... és ne csak itt legyen nagy a szád. Ha nem az, amit rendeltél, küldd vissza. Vannak hozzá jogszabályok... belinkeljem?

honeeybee 2016.06.07. 16:18:54

@fleur863: neked is megírom... esetleg a korábbi véleményt is megmutathatnád, ha megvan valamilyen formában.

Egysimaegyfordított 2016.06.07. 16:27:31

Én pártatlanul és objektíven próbálok mindent nézni, és azt mondom, hogy a posztoló jogosan van felháborodva. Ha vki időt és pénzt nem sajnál rá, hogy látványterv alapján céggel készítesse el a fürdőszobáját...az ne leb@szásokat kapjon , hanem korrekt munkát. A látványterv mi a fenének, ha utána hümmög a cég, hogy hibázhat meg hogy rosszul adták meg a méreteket?? Hívhatta volna a posztoló Józsi bá'-t is, aki napi 10ezerért meg 4 üveg sörért leburkol mindent, aztán vagy ügyes vagy sem....Ez is lutri. DE Józsi bának tuti nincs céges fb felülete, amiben igényes munkát ígér.

fleur863 2016.06.07. 16:28:42

@honeeybee: Ellenőriztem a facebook activity logban. Egyik bejegyzés sem szerepel, mivel el lettek távolítva. A másodikat így nem tudom megmutatni, viszont az első megvan, mivel azt elküldtem üzenetben egy ismerősnek, így most onnan kimásolom neked. Íme:

"A 3D fürdőszoba tervezés, mint szolgáltatás finoman szólva is hagy némi kívánnivalót maga után. A nagyon kedves hölgy, bizonyos *név cenzúrázva* május 6-án, pénteken azt ígérte, hétfőre elkészül az első terven általunk kért változtatásokkal. Május 9-én, hétfőn este azt mondta, már készen van, május 10-én kedden elküldi a módosított terveket. Ma, május 11-én, szerdán délelőtt 10 órakor, sokadik megkeresésünkre azt válaszolta, mindjárt küldi az emailt. Még mindig nem kaptunk semmit sem. Üres ígéretek, tologatott határidők vannak, de az elvégzett munka sehol sincs. Mélységesen felháborítónak tartjuk ezt az eljárást. Így 3 nap mellébeszélés után már látjuk hogy nyilvánvalóan szó sincs arról, hogy egyáltalán készen lennének a tervek. Persze a szolgáltatást előre kell fizetni, ki is fizettük, és cserébe nem kaptunk semmit sem. Nem értem, miért van szükség minden valóságtartalmat nélkülözve azt állítani, hogy az elvégzendő módosítások készen vannak, ahelyett, hogy az illető hölgy valós, általa is tartható határidőt szabna saját magának, és felénk is ezt kommunikálná mindenféle ködösítés helyett. Ha záros határidőn belül, a mai nap folyamán nem kapjuk meg végre a kész terveket, úgy kénytelenek leszünk személyesen panaszt tenni az üzletvezetőnél."

Egysimaegyfordított 2016.06.07. 16:29:43

@honeeybee: Neked meg mi bajod van? :) Anyakönyvi kivonatot ne linkeljen ide?

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.07. 16:30:10

@fleur863: Na, tetszik, kogy kiállsz magadért, és a sok hülye kérdésre türelmesen válaszolgatsz. Azzal, hogy magad nem számoltál utána, vagy nem olyan "mestert" választottál, aki lerakás előtt ellenőrzi a dologkat, nem számítasz életrevalónak, de ettől még igazad van.

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.07. 16:33:08

@élhetetlen: "„a kék, és a zöld üti egymást"

Rossz a szórend.

"A két gyerekem kékre és zöldre üti egymást."

fleur863 2016.06.07. 16:40:37

@atpijkamo107: Igaz ami igaz, valóban sok mindennek lehet nevezni, de életrevalónak nem. :) Nem is tagadom. :)

élhetetlen 2016.06.07. 16:41:45

@honeeybee: „és ne csak itt legyen nagy a szád”. Mi nem tetszett? Amit arról írtam, hogy a problémák utólag derülnek ki, és nem előre? Csak rámutattam, hogy hülyeséget írtál. És viszonylag finoman. Arról, hogy nem tudsz emberi viszonylatokban gondolkodni, arról én nem tehetek. Nem az a kérdés, hogy előre fizetek, vagy kiszállításkor, (egyébként kiszállításkor), hanem, hogy bele merek-e menni abba, hogy vigyék vissza az egyébként különleges méretre készített, száz kilométert utaztatott, nyolcadikra felcipelt bútort, mert nem olyan a színe, mint a fényképen, úgy hogy nem vagyok egy súlycsoportban két szállítómunkással. Ezt érted? Nem hülye vagyok, akinek jogszabályokat kéne küldeni, csak felmérem a kockázatokat.

honeeybee 2016.06.07. 16:47:48

@fleur863: Számomra bizonyítottad a rosszindulatot, hogy elsőre a Facebook-ra posztoltál és ott fenyegetőztél, hogy majd az üzletvezetőhöz fordulsz. Miért nem ott kezdted?
Te nem problémát akartál megoldani, hanem kritizálni. Gondolom a 'név cenzúrázva' helyett a konkrét név volt ott, különben nem lett volna értelme a kontextusnak. Tehát te nem más ügyfeleket szerettél volna megmenteni 48 óra késétől és rossz kiszolgálástól, hanem gonosz módon lejáratni valakit.
Ez nem egy általános véleménynyilvánítás, hanem konkrét személyeskedés.
Nekem ennyi elég volt... köszönöm!

honeeybee 2016.06.07. 16:50:13

@élhetetlen: többnyire mindenhol meg lehet tekinteni az árut, amit rendelsz, már ha ekkora volumenű dologról van szó és nem egy színes strandpapucsról.

Egysimaegyfordított 2016.06.07. 16:53:16

@honeeybee: Ha neked megígéri valaki, h elküld vmit, de nem teszi, csak igérget ...nem őt kéred számon???

fleur863 2016.06.07. 16:55:24

@honeeybee: Tudtommal lejáratás az, ha valakiről valótlant állítok. A hölgyről nem állítottam valótlant, és igen, konkrétan megneveztem, miért is ne tettem volna? Rosszindulat mások tudomására hozni, hogy X. Y. szarul végzi a munkáját? Nem hinném. Valamint az illető hölggyel a facebook posztot megelőzően beszéltem telefonon, amikor is kértem, hogy hadd beszéljek az üzletvezetővel is. Erre nem kaptam lehetőséget, ezért íródott végül a fent idézett bejegyzés. (Bár persze a telefonbeszélgetésnek nincsen nyoma, így ezt az állításomat bizonyítani nem tudom.)

honeeybee 2016.06.07. 16:58:01

@Egysimaegyfordított: ha felcserélik a vegyes köreted sima rizsre, akkor személy szerint kiírod, bizonyos .... és megfenyegeted, hogy csak akkor szólsz, ha a felettesének, ha nem cseréli ki? De ha már ebbe belemész, akkor nem várod meg az általad kiszabott határidőt?

fleur863 2016.06.07. 17:01:57

@honeeybee: Most már egyre egyértelműbb a számomra, hogy valamilyen kötődésed van a Bau-Styl Kft-hez. Netán a cégvezető rokona vagy te is? ;)

Egysimaegyfordított 2016.06.07. 17:05:46

@honeeybee: Nézd, én úgy olvasom, hogy túl voltak a határidőn, és ezért neheztelt a posztoló, pláne hogy előre fizetett a szolgáltatásért.

élhetetlen 2016.06.07. 17:09:48

@atpijkamo107: De azért, ugye, illenek egymáshoz, és magukhoz? Jó vagy!

fleur863 2016.06.07. 17:10:03

@Egysimaegyfordított: Jaja. Túl voltak a SAJÁT MAGUK ÁLTAL SZABOTT határidőn, és hiába érdeklődtünk a ténylegesen kész tervek érkezési idejéről, csak ködösítettek. Panaszt tettem, amire a cégvezető MEGÍGÉRTE, hogy más probléma nem lesz. De lett. És amikor szóvá tettem, hogy helló, nem ezt ígértétek, még én voltam a rosszindulatú gyökér. És ezt valahogy nem veszi be a gyomrom.

tejfölbiztosítás 2016.06.07. 17:12:33

Elvesztettem a fonált, személy szernit. Olvassuk hát el akkor az eredeti 2 kommentet! (zsoltárszerűen fogom felolvasni, ízlelgetve minden szavát) - a hölgytől. Rosszindulatban gondolkodni - mikor ezerszer többrétűbb a szóban forgó - epic fail.

élhetetlen 2016.06.07. 17:22:29

@honeeybee: Megismétlem: Arról, hogy nem tudsz emberi viszonylatokban gondolkodni, arról én nem tehetek. Nem tehetek arról, hogy nem tudod elképzelni, hogy valakinek a sarki közértbe lemenés is gondot okoz, és ne is kelljen megtudnod. Nem tudok lemenni Soltra, sőt a budapesti áruházakat sem tudom végig futni, hogy hol, mi van. De azért okítsál még, hogy mit kéne másként csinálnom. Végül is, te mit gondoltál, hogy miért veszek látatlanban dolgokat? Mert csak hülye vagyok?

honeeybee 2016.06.07. 17:28:00

@fleur863: Isten ments... és ügyfélszolgálatos sem vagyok, mint ahogy korábban írták. Egyszerűen az olyan típusú emberekből van elegem, amilyen te is vagy. Kiteszel rengeteg posztot és kommentet, blogbejegyzést jelentetsz meg, de arra képtelen vagy, hogy az arcod felvállald.
Nem vásároltam a Baustyl Kft-nél, nem is szándékozom, nem azért mert ezt írtad, hanem, mert nem szándékozom fürdőszobát felújítani vagy építkezni.
Egyszerűen abból van elegem, hogy a gyökér emberek miatt a szolgáltatók már a normálisokkal is gyökerek lesznek. Igen ez az olyan miatt van, mint amilyen te is vagy.
Soha nem írtam panaszlevelet, pedig lett volna miről. És tudod miért nem? Mert a normális emberek megértik a normális kommunikációt. Ha valamivel bajom van nem megyek oda vásárolni vagy megkeresem az illetékest és elmondom a problémám. Normálisan... De kedved fleur863, te vagy az a típus, aki miatt bunkó a felszolgáló, az ügyintéző és a recepciós. Te, aki kurva nagy feneket kerítesz a dolgoknak, közben semmi nem történt volna, ha normálisan kezeled, felemeled a telefont és szólsz a vezetőségnek. Nem kéne írogatnom neked, mert kár rád egy percet is pazarolnom.
Neheztelsz? Te nem neheztelsz... az a szerencsétlen Fb oldal olyan értékelésekkel van tele, amit meg sem érdemelnek... Összehívták az ismerősöket? És akkor mi van? Ha ők valóban elégedettek, akkor mi van? Miért te vagy az egyetlen, akinek gondja van velük?
Olvastatok az 1 csillagosok között bárki mást, aki tapasztalatból írt???? Őszintén... lehet, hogy épp tönkreteszel egy céget és vele több tucat ember munkahelyét. Lehet, hogy csak a tervezőt rúgattad ki a véleményeddel... és boldog vagy? Menj és ülj le az állításod szerint ronda kádad elé és gondolkodj el rajta, hogy a fene nagy kritikáddal vajon jobb lett-e a világ?
Mert ha nem tetted tönkre a céget, akkor pont nem fogja érdekelni... de te még több száz ilyet fogsz megcsinálni életed során, mert képtelen vagy a problémamegoldásra. És lehet, hogy csak egy életet cseszel el azzal, hogy nem az illetékesnek szólsz.. Mi van ha a tervező egy egyedülálló anya és épp kirúgták miattad? Mi van akkor ha azért úszott el, mert betegen ment be dolgozni... lehet, hogy nem, de hidd el, ezzel az egésszel csak gonoszságot küldesz szerte szét...
És ami az egésznek a lényege: NEKED SEM JÓ EZ A HELYZET!

Egysimaegyfordított 2016.06.07. 17:36:32

@honeeybee: Addig tudsz csak így írogatni, míg szembe nem kerülsz azzal a nagy helyzettel, hogy felesleges lelki tényezőket behoznod ( a tervező lehet egyedülálló anya , most kirúgnak embereket stb) és sértegetned...Merthogy a szitu a köv. :
Elvállaltak egy látványtervet, nem lett kész. Telefonon hitegetés ment, határidőn túl.
Ha te elvállalsz egy munkát, és nincs kész időre, szerinted az a probléma megoldása, hogy lelkizünk, hogy jajj épp pirosnapozott a tervezőhölgy/összeveszett a pasijával/ nem volt a boltban fánk....stb. Ez senkit NEM érdekel! Volt egy határidő, kész, .......erről dumcsizzunk.

honeeybee 2016.06.07. 17:44:23

@Egysimaegyfordított: Nem basszus... hanem szólok az illetékesnek!!!! Érted... Szerinted Facebookra írni megoldás?????? Te így kezelnéd? Még egyszer: FACEBOOK-ra???? Hát kiba@szott hivatalos... Értelmes, felnőtt hozzáállás...
Letörlik a picsába a Fb oldalt, kb 3 hét alatt össze lehet szedni 6000 like-ot és haladnak tovább és csá... Sőt... az új oldalon még vélemény sem lesz.
És Fleur863 jól járt? Elérte amit akart? Van szép fürdője???? Nincs... Éééééérted?

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.06.07. 17:47:02

@honeeybee: egyrészt azt állítod, hogy nem ott dolgozol, vagy nem te vagy a góré, ennek ellenére elég határozottan jelented ki, hogy nem volt panasz, amikor kiderült, hogy nem pont azt kapták, amit rendeltek.
Felmerül bennem a kérdés, honnan tudod? Tán csak nem mégis érintett vagy a cég részéről, hogy ilyesmikről tudomásod van?

"de Facebook-on kell kommunikálni?"
Ha máshogy nem hajlandóak.

"Őszintén tök büdös ez a helyzet... "
Na, ez spec igaz, csak az iránya téves. Felőled árad. Büdös bennfentes szag.

"Utána már kiderült, hogy a kivitelező is kiszámolta az anyagmennyiséget, akkor???"
Irreleváns. Fizetett egy szolgáltatásért, és nem azt kapta amiért fizetett.

"Ez egy baromira felfújt helyzet, szerintem lehetne ennél komolyabb problémákkal is foglalkozni. "
Igen, és te vagy az egyik, aki felfújod. Ismételni tudom magam. Gyanúsan nagy vehemenciával véded a céget. Mit kapsz érte? Prémiumot? Mozgóbért? Vagy a góré a zsebedbe csúsztat 10-20eFt-ot? /valójában nem érdekel, költői kérdés, pont lesz4r0m mit kapsz érte/ Vagy te vagy a góré, és csak hobbiból trollkodsz itt?
E fölött majd' elsiklottam. Az persze teljesen véletlen, hogy pont aznap regisztráltál ide, amikor ez az eset megjelent a homáron? Milyen fura, csak itt szóltál hozzá. Persze ez is csak a véletlen műve.
Csak jelzem. A f4szbúk oldalatokon is bűzlik az értékelés. Indulás óta mindenkit sikerült maradéktalanul kiszolgálni. Senkiben nem maradt egy kis hiányérzet. Egy negatív kritika sem érte a céget. Soha (eddig az esetig). És idejössz mosdatni a céget. Tényleg ennyire hülyének nézitek az embereket?

Egysimaegyfordított 2016.06.07. 17:50:21

@honeeybee: Figyi már. Beszélt az illetékes hölggyel többször is..aki lerázta folyamatosan. Kérte tőle a vezetőt is, nem tudott vele dumálni. Mégis mi lett volna oké megoldás?? Hogy a folyamatos vetítést elviselje, lesz ami lesz alapon ? :O És mégis, miért ne írhatna csalódottságában az fb-re? Vmi szabály van rá, hogy nem szabad?? Te télleg nem érted, hogy már az eleje (ld. tervezés) elcsesződött és ehhez igen, a tervezőhölgynek van némi köze....?! :)

élhetetlen 2016.06.07. 17:50:34

@Ádám: Tudod, van egy baráti család, ahol a férfi (villamosmérnök) gyakorlatilag mindent meg tud csinálni. A vízvezeték szereléstől a tólóajtó gyártásig. Imád vásásrolni, de árut visszavinni, vagy cserélni nem. Most akkor ő nem férfi, bár még az én háztartásomban is mindent javít, felnevelt két gyereket, mondom, bármit megcsinál, de nem szeret reklamálni? Azt hiszem, hogy téves fogalmad van a férfiról. Az a férfi, aki akár semmihez nem ért, de bármikor képes pofán verni valakit?

élhetetlen 2016.06.07. 18:08:35

@honeeybee: „EMBERI KOMMUNIKÁCIÓ, ez a nyitja sok mindennek.”. Hát, már csak a nekem írottakból is látszik, hogy ez az erősséged. Semmi lekezelés, semmi kioktatás… De fő az önbizalom. Az önismeret csak ront az önképen, igen.

mechanikus körte 2016.06.07. 18:10:17

@tejfölbiztosítás: "Ám ebben a női fene bátorságban az is benne van vastagon, hogy a ti nemeteket kevésbé verik telibe (pofán), ha nagyháborúba kezd. Túdom, te ezt "nem érted". "

Hol élsz te, kedves? Akartak már nő létemre lefejelni, holott akkor még csak háborút sem kezdtem. Nem családban, vadidegen, a nyílt utcán. Nagyon jól tudom, hogy a keménykedésnek következménye is lehet, de fel vagyok rá készülve. Nem vagyok túl boldog attól, hogy a fene nagy egyenjogúságban időnként férfiszerepet (is) kell játszanom, de nem vagyok hajlandó meghátrálni sem csak azért, mert netán ez az elvárás. Amiről te beszélsz, az a legtöbb esetben csak a meglepetés ereje, sok "teremtés koronája" el sem tudja képzelni, hogy egy asszonyállat nem fog előtte meghunyászkodni.

honeeybee 2016.06.07. 18:22:25

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: egyrészt azt állítod, hogy nem ott dolgozol, vagy nem te vagy a góré, ennek ellenére elég határozottan jelented ki, hogy nem volt panasz, amikor kiderült, hogy nem pont azt kapták, amit rendeltek. - Ezt belinkelnéd, hogy hol írtam?

fleur863 2016.06.07. 18:31:00

Nos, a fejlemények a következők: a Bau-Styl Kft facebook-oldalán elkezdtem minden egyes pozitív vélemény alá bekommentelni, amennyiben a tisztelt véleményező a nyilvános partnerlistája alapján a cégvezető vagy az ő családtagjainak ismerőse. Majd érdekes módon néhány perc elteltével már nem lehetett véleményeket kitenni a cég fb-oldalára. :D Letiltották az értékeléseket, ez aztán az elegáns és ügyfélközpontú rendezése a problémának! Csak gratulálni tudok hozzá. ;)

tejfölbiztosítás 2016.06.07. 18:35:42

@mechanikus körte: jó, akkor ez nem (egészen) hozzád szólt. Egyébként nem a meglepetés erejére gondoltam, hanem számos összefüggést nem láttok át, mert nincs agyatok hozzá és/vagy a kis világotokban éltek. Kifejezetten a 'háború'indítás következményeként kívántam tárgyalni a dolgot: a nőkkel eleve alapvetően udvariasabb a társadalom, ez megjelenik a vitakultúrában is, türelmesebbek is (kivételes esetek mindig vannak persze), mivel puncitulajdonosság van. Így van ez: nem ellenfelek vagytok alapértelmezetten, hanem prédák (dugnivalók), ennek megfelelőek az alakulások is. Ezt vitathatodm, de az infantilisség volna részedről csupán. Ezért én azt remélem, hogy értesz most és még talán egyet is értesz velem.
@Egysimaegyfordított: hiába dumálsz neki: érzelmi irányított. Ebből nem hozol ki többet. Összemosódik a tényszerűség a szubjektumokkal. Azért is veszélyes ez, mert kifejezett tiszta epizódjai is vannak, alapvetően viszont nem képes jól befogadni az egész szituációt. Ahogy írottam is vala: ez az elégtételek helye számára most (természetesen meg lehet cáfolni, a kétely alapkellék, deazér' a bizonyosság is elég nagy mellé, hiszen mégiscsak profi volnák vagy mifene).

Manyecska. 2016.06.07. 19:49:43

@tejfölbiztosítás: prédák.D velem most felmosni lehetne max. de legalább a konyha közepén estem össze. bammeg de cserélnék most bármelyik!!! pasival kibeba.szarul vagyok de szerintem mert szarok a posztok.:D

Manyecska. 2016.06.07. 19:54:48

@fleur863: Pedig ez nekik itt ingyenreklám..rájuk kéne Dórikát /előző poszt/ szabadítani...

fleur863 2016.06.07. 20:10:23

Apropó, valaki itt is említett ezzel a poszttal foglalkozó oldalAKat, így többesszámban, meg a cég értékeléseihez is írta valaki (persze amíg még lehetett értékelni), hogy más oldalak is foglalkoznak a homáros poszttal. Tudtok erről vmit? Mert én semmi idevágót sem találtam a gugliban.

mechanikus körte 2016.06.08. 11:31:04

@tejfölbiztosítás: "... számos összefüggést nem láttok át, mert nincs agyatok hozzá és/vagy a kis világotokban éltek."

Mindig feldob, amikor ilyen tudományos igénnyel megalapozott, kristálytiszta logikai érveléssel hülyéznek le, en bloc a teljes női nemmel egyetemben. :D

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.06.08. 11:35:38

@fleur863: még most is hozzá lehet szólni, téged tiltottak le. Az értékelést viszont én sem látom

Metamorfika 2016.06.08. 13:54:04

@fleur863: 1,5 éve újíttattam fel a lakásomat, csak a beton és a falak (néhol azok sem) maradtak, minden más ment és cserélődött. Van ami időben elkészült és van, ami csúszott. Csúszott az "anyag" szolgáltatók árúja és csúszott a mesteremberek munkája is, ez egy ilyen biznisz, csoda ha manapság találsz itthon jó áron árut, illetve korrekt áron dolgozó jó munkaerőt.

Sajnos ezzel mindig kalkulálni kell, ahol flottul és gyorsan megy a kiszolgálás azok a gyorséttermek, minden más bizonytalan.

Esetekben az a baj, hogy a férjeddel nem vagy 1 véleményen és ennek hangot is adtatok mindketten, amikor kommunikáltatok a szalonnal. Én tudatos, és ha jogos a sérelmem, akkor kötözködő fogyasztó is vagyok, de a te stílusod a poszt, valamint a kommentjeid alapján bicskanyitogató, az FB oldalon történő bejegyzésenkénti hozzászólás pedig egy primitív megnyilvánulás.

A posztból látszik, hogy hol hibázott a cég és látszik, hogy hol mulasztottatok a pároddal. Nálam az igazság mérlege a bolt felé dől. Az ügy lezárva.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.06.08. 13:55:51

"1995.06.22.-től érvényes, összesen hat bejegyzést tartalmaz, ebből négy negatív és kettő pozitív."
Irreleváns. A mienk 2005-től, és 0 bejegyzés van benne. Számít? Nem.
A két írás között némi ellenkondást vélek felfedezni. Poszterina viszont elég összeszedetten komenikál, úgyhogy köszönettel, de a választ tegyétek oda, ahova kívánom. (jó sok vazelinnel)

jaj ... ezt meg majd' kihagytam
"a sofőr biztosította a vásárlóinkat, hogy a dekor csempéket még aznap megkapják. A hölgy nem fogadta el ezt, úgyhogy a férje bejött érte személyesen. Erre a hölgy írt egy e-mailt az ügyvezetőnek melyben közölte, hogy ismét probléma van, nekik kellett kijönniük a dekorért"
Ezt nem is értem. A sofőr a raktáros? És/vagy a diszpécser is egyben? Netán az atyaúristen? A cégnél a sofőr döntésén múlik, hogy mikor-kinek-mit szállít ki? Gondolom nem. Akkor (1) milyen alapon tesz ilyen ígéretet? (2) Hendikeppel indultok, hiányosan szállítjátok le a portékát, mégis milyen reakciót vártatok a sofőr ígéretére? Én visszapakoltattam volna vele az egészet, és közlőm, hogy elállok a szerződéstől, visszakérem a pénzem (az utolsó fillérig amit fizettem nektek), és ha ellenkeztek, még bíróságra is viszem (nem a fogyatékosvédőkhöz!).

fleur863 2016.06.08. 14:20:38

Nos. Egyrészt én sem állítottam egy szóval sem mást a történtekről, mint amit a cégvezető az itt megjelentetett levelében. Ja, hát a férjem kedves ember, ő nem balhézik, én meg nem vagyok kedves és ha gondom van, szólok. Ettől a tények még tények maradnak.

>>A véleményre válaszul írtunk e-mailben, idézem:

"Mellékletben küldöm a férje által aláírt termékek megrendelőjét. A megrendelőn rajta van a mennyiség csak tájékoztató jellegű, felelősséget nem vállalunk! A tervrajz és az épület csak kevés esetben ugyanaz. Amennyiben nem távolítja el az ismételten nem jogos negatív posztot, kénytelenek leszünk jogi útra terelni az ügyet!"

Láthatóvá vált, hogy egyáltalán nem nyitott arra, hogy személyesen megbeszéljük a problémát így más eszközhöz kellett nyúlnunk, annak érdekében, hogy megvédjük cégünk eddigi jó hírét, különösen azon tények ismeretében, hogy a cégünk teljességgel vétlen volt a véleményben megjelölt vádakban.<<

Namármost. Fent idézett levélben nem szerepel olyan, hogy fáradjak be és személyesen megbeszéljük a problémát. Így mégis miből következtettek rá, hogy én nem vagyok erre nyitott? (Mondjuk tényleg nem, de ebből a levélből ez nem következik.) És mi az, hogy "így más eszközhöz kellett nyúlnunk, annak érdekében, hogy megvédjük cégünk eddigi jó hírét"??? A "más eszközök" akkor a fenyegetést jelentik ebben a kontextusban? Vagy nem vágom. Valamint akár jogos volt a negatív kritikám, akár nem, jogi útra tereléssel fenyegetőzni, amennyiben nem távolítom el, az elég para, sőt jogellenes is. És ugye ahogy már többször leírtam az itteni kommentekben, végülis _ezért_ t.i. a fenyegetés miatt jelentettem meg a blogon az esetet. Én nem buzdítottam senkit sem itt, sem máshol arra, hogy értékeljék negatívan a céget, tőlem függetlenül tették ezt felháborodásukban. Ellentétben a cégvezető úrral, aki a privát facebook oldalán azt írta, hogy én aljas szándékkal megpróbálom lejáratni a céget, ezért kéri az ismerősei segítségét.

És igenis, ezt az egész balhét a cég teljes egészében magának köszönheti. Amennyiben nem szedetik le velem az értékelést, hanem szépen odakommentelik alá, hogy megvizsgálták, nem jogos a panaszom, de azért sajnálják hogy elégedetlen vagyok, úgy ennyiben is maradt volna a dolog. De nem, nekik fenyegetőzni kellett, csak hogy az 5 csillagos értékelésük megmaradjon, hát no comment. Remélem, megérte.

Ohh, és még egy apróság, az idézetből véletlenül kimaradt egy szócska, ugyanis egészen pontosan így szól a nekem küldött üzenet utolsó mondata: "Amennyiben MA nem távolítja el az ismételten nem jogos negatív posztot, kénytelenek leszünk jogi útra terelni az ügyet!" Ugye hogy így egy hangyányit azért másképpen hangzik?

fleur863 2016.06.08. 14:30:34

"Cégünk mindig nagyon figyelt a vevői elégedettségre, ezt tartjuk erősségünkek. Misem bizonyítja ezt jobban, mint az, hogy a panaszkönyv mely 1995.06.22.-től érvényes, összesen hat bejegyzést tartalmaz, ebből négy negatív és kettő pozitív."

Nem mintha a Vásárlók Könyvében lévő bejegyzések számítanának, de ha abból a hat bejegyzésből a kétharmad rész negatív, akkor ez hogyan bizonyítja a vásárlói elégedettséget? :D

fleur863 2016.06.08. 14:32:58

"Az alapcsempéket a központi raktárunkból szállítottuk ki és a sofőr biztosította a vásárlóinkat, hogy a dekor csempéket még aznap megkapják. A hölgy nem fogadta el ezt, úgyhogy a férje bejött érte személyesen."

Ez sem így történt... Nem megrendeléskor, hanem kiszállításkor derült ki hogy rossz csempét szállítottak - dekorcsempe helyett egy teljesen más gyártó padlóburkolójából hoztak ki egy dobozzal! És nem azt ajánlották fel hogy aznap megkapjuk, hanem hogy a bútorral együtt 2-3 hét múlva leszállítják. Ehelyett választotta a férjem inkább azt, hogy elmegy érte kocsival.

fleur863 2016.06.08. 14:37:38

Lent a teljes levelezés arról, hogyan hoztak ki szart a megrendelt áru egy része helyett, és hogyan reagált a cégvezető, amikor ezt jeleztem neki.

Tisztelt Dobos Úr,

nemrég felháborodott facebook bejegyzésben tettem közzé, mennyire elégedetlenek vagyunk az Önök cégének egyes szolgáltatásával, a 3d fürdőszoba tervezéssel, mivel a saját maga által szabott határidőt a munkatársuk képtelen volt betartani. Az eset után Ön arra kérte a férjemet, Kalotai Richárdot, hogy távolítsuk el a bejegyzést, és garantálta nekünk, hogy több kellemetlenség nem fog előfordulni, a szállítás után elégedettek leszünk.

Kérésének haladéktalanul eleget is tettünk, ennek ellenére a mai napon sajnos újabb probléma adódott. Ugyanis szállításkor sajnos nem azt a dekorcsempét hozták ki, amit mi megrendeltünk, így a férjemnek kell személyesen bemennie az üzletbe és elhozni a megfelelőt.

Tisztelettel szeretném megkérni Önt, hogy a jövőben szíveskedjék gondoskodni róla, hogy a továbbiakban most már tényleg ne legyen semmilyen kellemetlenségünk sem a szállítással, sem pedig semmi mással, ameddig az összes általunk Önöknél vásárolt tétel meg nem érkezik, és le nem zárhatjuk az együttműködést. Ellenkező esetben kénytelenek leszünk a vásárlók könyvében is rögzíteni panaszainkat.

Köszönöm megértését.

Tisztelettel:
Pálffy Laura Zsófia
-------------------------------------
Dobos József
máj. 17.

címzett: saját magam

Kedves Zsófia!

Mivel egyedi és nem raktáron levő mozaikot választottak, ez postán beérkezik Törökbálintra egy logisztikai raktárba, ahol összekevertek két megrendelést, ami Önöknek ment volna az ide jött, amit vártunk itt az kiment. De ez Önt nem érdekli a tévedés az tény.
Sajnos amíg az emberi tényezőt a rendszerekből kihagyni nem lehet addig ilyen előfordulhat, és nap mint nap előfordul .
Ezt a cserét természetesen díjmentesen elvégeztük volna, de Önök ragaszkodtak hozzá hogy kijönnek érte. (?) Ha így döntöttek akkor nem értem a lenti levelét. Vagy Ön és a környezetében levő emberek még sosem tévedtek, vagy kevertek össze dolgokat. Szerintem a hibákat maradéktalanul korrigálni kell és akkor minden rendben, tehát ismét elnézését kérem , de az emberi tévedések benne vannak a pakliban.

A Facebook bejegyzésre csak annyit , hogy Ön 6 ezer ember előtt lejáratott olyan állításokkal egy 22 éves lányt, amiket nem tud bizonyítani, és sajnos én sem tudok alátámasztani. Kérem mielőtt ilyen meggondolatlan lépésekre szánná el magát gondolja át még egyszer , mit érezne ha az Ön nevét sároznák 6 ezer fő előtt be! (még ha igaza is van!)

Remélem a mozaik cserével sikeresen lezárult az üzleti kapcsolatunk!

Tisztelettel:

-------------------------------

Laura Zsófia Kalotainé Pálffy
máj. 17.

címzett: Dobos

Nem kedves uram, sajnos nem zárult le az üzleti kapcsolat, a fürdőszobabútorra ugyanis még várunk.
Igaza van, engem nem igazán érdekel, hogy miért történt tévedés a kiszállításnál, a lényeg az, hogy történt, ami nekünk plusz utánajárásba került. Természetesen megvárhattuk volna a díjmentes cserét, ha nem lennének a felújítási munkálatok már így is csúszásban a végleges látványtervek késedelmes elkészülte miatt. De az adott helyzetben nem szerettünk volna a dekorra tovább várni, ezért döntöttünk a személyes (és azonnali) átvétel mellett.

A facebook bejegyzésről pedig annyit: a közösségi oldalon való megjelenésüknek bizony egyenes következménye, hogy online felületen, akár még hatezer ember előtt is lehetőségük van a vásárlóiknak a véleménynyilvánításra - akkor is, ha ez a vélemény bizony negatív. Nem a "besározás" volt a szándékom, hanem hogy széles körben értesüljön róla az oldal minden kedvelője, hogy bizony a szolgáltatás maga korántsem tökéletes, sőt. Ahogy írtam is, nem a fennakadásokkal volt a problémám elsősorban, hanem azzal a móddal, ahogyan a "22 éves lány" ezt kezelte - ködösített, újabb határidőket szabott és azután azokat sem tartotta be. És bizonyítani is tudom, megvannak ugyanis a szóban forgó emailek, bár nem gondolom, hogy bizonyíték hiányában nem lenne jogom a negatív véleményemhez és annak az általam megfelelőnek tartott fórumon való közléséhez. Nem tartom "meggondolatlan lépésnek" szóvá tenni, ha probléma adódik.

Magam is voltam néhány évvel ezelőtt cégvezető, én részemről örültem neki, ha az ügyfeleim felhívták a figyelmemet az esetleges hiányosságokra, hisz így volt lehetőségem mielőbb korrigálni őket.

Őszintén remélem, hogy a továbbiakban már nem lesz semmi probléma és mielőbb lezártnak tekinthetjük az együttműködést.

fleur863 2016.06.08. 15:24:04

"A blogukon megjelent, a nevét fel nem vállaló személy által tett tényállítások tekintetében engedje meg, hogy azokra ezúton reagáljunk. Hangsúlyozzuk nem tudjuk, hogy a vevőnk írta a posztot, vagy esetlegesen valaki más."

Hát a pofám leszakad! Dehogynem tudták, hogy a vevőjük írta a posztot, ugyanis a vevőjük (én) nevét és arcát is felvállalva a cég facebook oldalán megfogalmazott véleményében tudatta ezt mindenkivel . Persze mivel már letiltották az értékeléseket, így ez sajnos nem látható.
Mivel a cégvezetés elég arcpirító módon kozmetikázza a valóságot (pont úgy, ahogyan a facebook oldaluk értékeléseivel tették), attól tartok, hogy a végén én leszek "kénytelen jogi útra terelni az ügyet".

fleur863 2016.06.08. 15:29:56

@Metamorfika:

"de a te stílusod a poszt, valamint a kommentjeid alapján bicskanyitogató, az FB oldalon történő bejegyzésenkénti hozzászólás pedig egy primitív megnyilvánulás"

Te így látod. Ez a te véleményed, az enyém meg más. Ráadásul nem is cizelláltad túl a megfogalmazást. Ha most azzal jönnék, hogy fent idézett hozzászólásoddal bizony rontod a jó híremet, és ha haladéktalanul nem távolítod el, akkor ügyvédhez fordulok, mit szólnál? Kiakadnál? Na, kérem szépen, erről van szó a fleur863 kontra Bau-Styl Kft vitában is. Stimmt?

ööö,izé 2016.06.11. 19:27:34

Az volt már, hogy ilyen-olyan dekorokkal, ide zöldet, oda lilát, nem is egyszerű kiszámolni a csempe pontos mennyiségét? Pláne nem akkor, ha valaki előtte nemigen csinált még ilyet, nem tudja a vágás után mit lehet felhasználni-mit nem. Mindezt úgy, hogy egy dekorcsempe 2-3 ezer Ft, a többi nm-e is ennyi. Ha meg már van látványterv-szolgáltatás alapján kiszámolás akkor az akár ingyen is van, de igenis vállalni kell a felelősséget. Előfordulhat, hogy a poszter ezért választotta a helyet a konkurenciával szemben, illetve ezt a szolgáltatást kifizeti a vevő abban mindenki biztos lehet. Ami egyébként ma már alapszolgáltatás, nem kell tőle bokát összefosni. A posztolónak teljesen igaza van, korrekt, karakán, de lehetne sokkal-sokkal durvább és bunkóbb (nem obszcén!). Csodálkozok, hogy ilyen kolonccal (bocs, férjjel) él egy ilyen nő.

@enrico palazzo: Szerintem is a férj a legundorítóbb ebben a sztoriban, a takonygerincű boltos csak olyan eltaposnivaló... A fosbuk értékelések azonnali mahinálása mindent elmond a nyominger jelleméről. Remélem hamar lehúzza a redőnyt.
süti beállítások módosítása